Podłącz manometr to się dowiesz. Ogólnie wszystko poniżej jednego bara na wolnych i gorącym ,nie wróży nic dobrego.
Oryginał pomoże, miałem podobnie w AHF, chyba że przewody od czujnika.
Ciśnienie oleju na wolnych obrotach - 1,5bar O temperaturze nic nie piszą.
4,1 bara (silnik nagrzany).
Na PW poszedł link do serwisówki. Ale z tego co pamiętam ciśnienie będzie ok. Wymień czujnik.
Na jałowych powyżej 1bara i przy 2000obr powyżej 2barów. Oczywiście silnik rozgrzany.
Obroty robocze 300-500KPa Obroty biegu jałowego min 150KPa
Mam te same objawy, kontrolka oleju zapala się po nagrzaniu silnika, czy udało się rozwiązać ten problem ?
tomek130 co twój post wnosi do tematu ... zbyt wysokie cisnienie oleju prowadzi do tzw kawitacji, a dalej do wytrąceń w warswie ślizgowej panewki. Oderwane kawałki zaczną wycierać jeszcze większe rowki wsdłóż osi panewki co prowadzi do zatarcia. Prawdopodobnie ktoś ratował się w ten sposób, że luzy w układzie korbowo-tłokowym, które spowodowały spadek...
problem rozwiązany wymieniłem jeden czujnik a w drugim przerwał się przewód, bo w V8 są dwa czujniki ciśnienia oleju w podstawie filtra
Cześć,ciśnienie w tym silniku ma wynosić 4 bar przy 3 tysiącach obrotów.
Ciśnienie ma mieć: 1,0/800obr/min. 3,0/400obr/min. max.- 8,0. Pozdrawiam.
Dokładnie tak trzeba zrobić jeśli ciśnienie prawidłowe czujnik do wymiany.
Witam. Problem się zaczyna od przyciągnięcia auta z pękniętym paskiem rozrządu. Zdjąłem głowicę została sprawdzona na szczelność wymienione zawory wszystkie ssące i szlif głowicy. Przy okazji wymienione świece bo nie były w dobrym stanie i oczywiście Kpl. uszczelek itp. rozrząd pompa wody. Po złożeniu wszystkiego nagrzaniu auta wyskakuje kontrolka STOP...
Witam W jaki sposób sprawdzić pompę olejową z silnika, oczywiście przed założeniem jej do silnika, by być pewnym, że pompa jest sprawna na etapie przed montażem i szukać ewentualnie gdzie indziej skutków niskiego ciśnienia?
Wg. książki Bujańskiego do Lanosa prawidłowa wartość ciśnienia oleju to minimum 0,3bara na biegu jałowym przy temperaturze oleju 80st.C Posiada ktoś wartości prawidłowe dla innych prędkości obrotowych?
Witam, mam problem z cisnieniem oleju w Polonezie caro 1.5 gle w gazie:) Wszystko bylo ok ale w pewnym momencie zauwazylem ze cisnienie trzyma sie dosc nisko ponizej 0.2 i w pewnych momentach spada parwie do zera nie zawsze ale jest :P na jalowym trzyma cisnienie a jak dam mu wiecej gazu to cisnienie czasami spadnie do zera zalezy jak mu sie widzi :D...
Chciałbym dokonać oceny stanu technicznego silnika Perkins AD 3.152 i tu mam problem mam możliwość pomiaru ciśnienia sprężania każdego cylindra ale tylko na zimnym silniku i tu mam problem nie wiem jak odczytać te dane. Mógłby mi ktoś podać wartości ciśnienia jakie powinien min. mieć na zimnym silniku i wytłumaczyć fachowo jak jest z tym olejem i ile...
2 bary przy 2tyś . Info z Autodaty
O ile pamietam 1,4bar na wolnych obrotach na cieplym silniku
Druga sprawa, to że ten twój wskaźnik to chyba pochodzi od T25 prawda? Takie wskaźniki są mało dokładne i być może ciśnienie masz prawidłowe tylko wskaźnik daje błędny odczyt. Próbowałeś to mierzyć manometrem do pomiaru ciśnienia oleju takim jak używają w warsztatach? Ewentualnie podjedź do pobliskiego mechanika niech zmierzy ci ciśnienie dedykowanym...
Skoro ciśnienie jest prawidłowe a czujnik sprawny, to pozostaje instalacja od czujnika do zegarów, lub problem tkwi w nich samych. W tym samochodzie kontrola ciśnienia oleju odbywa się w ten sposób, że komputer w zestawie wskaźników sprawdza czy powyżej 1200 rpm czujnik jest zwarty (podaje masę), gdy jej nie ma włącza alarm akustyczny i wyświetla stosowny...
Ani nie ruszać pierścieni ani żadnego preparatu. Jak nie żarł oleju przed to i po naprawie głowicy nie będzie. Chyba że kolizja zaworami zdeformowała by tłoki tak że pierścienie się blokują.
Dla silnika Opel A12XER prawidłowe ciśnienie oleju przy biegu jałowym powinno wynosić około 1 bar, a około 3 bary przy 3000 obr./min. Dla silnika Opel A12XEL (1.2 16V) prawidłowe ciśnienie oleju powinno wynosić co najmniej 1 bar na biegu jałowym (około 800-900 obr./min) oraz około 3 bary przy około 3000 obr./min.
Jest, ale to trzeba sprawdzić. Najpierw rzeczywiste ciśnienie oleju a potem, jeśli okaże się prawidłowe - układ pomiarowy (być może czujnik). Jeśli faktycznie jest za niskie szukać czy filtr nie zasyfiony, czy smok nie przytkany, czy zawór przelewowy pompy oleju nie jest zacięty w pozycji otwartej, czy pompa sprawna. Jeśli to wszystko okaże się sprawne,...
Górna panewka ma otwór i rowek. Dolna jest gładka, ale i tak nawet przy ciśnieniu 6kg/cm2 (około 6 bar) nacisk to kilkadziesiąt kilogramów (realnie pewnie kilkanaście) co przy wadze nawet samego wału (36 kg) jest śmiesznie małe nie licząc sił przy suwie pracy. Czyli wychodzi że zawór chroni tak naprawdę filtr oleju przed rozerwaniem oraz pompę przed...
Niestety nie wiem jaka powinno być prawidłowe ciśnienie w tym silniku jednak przyjmuje się że powinno wynosić od 25 do 35 atm, jednak powinno ono być równe we wszystkich cylindrach a różnice nie powinny być większe niż 10 %. Jeśli w którymś będzie niższe robisz próbę olejową, tzn badasz ciśnienie normalnie i po wlaniu około 50 gram oleju do cylindra....
Ciśnienie było sprawdzane i jest prawidłowe a gdyby kanały były niedrożne to ciśnienie było by większe niż normalnie.A co do zalepionych kanałów olejowych to ta teoria była by bardzo prawdopodobna ale tylko wtedy gdyby klepało cały czas a tu po zmianie popychaczy nie klepało przez 4tys a po zmianie oleju przez 500km.No i co ważne nie klepie cały czas...Jak...
Pytanie, czy miał prawidłowe ciśnienie oleju - padały czujniki, i również były problemy ze smarowaniem. Jeśli znikło ciśnienie oleju to duża szansa, że napinacz puścił i przeskoczył.
Można by jeszcze sprawdzić ciśnienie smarowania podpinając manometr. Upewnisz sie czy czujnik działa prawidłowo. Jeżeli ciśnienie jest prawidłowe (min.0,8 bara na wolnych obrotach- silnik oczywiście rozgrzany) to przyczyna będzie zatkany kanał smarowania. Zawory tak naprawde nie są smarowane ( po to jest uszczelniacz zaworu nad prowadnicą, ważne jest...
jezeli podane prze ciebie ciśnienie jest prawidłowe to jest za MAŁE ! minimalne ciśnienie dla tego silnik (rozgrzanego silnika) to 2bary - minimalne zawór upustowy otwiera sie dopiero przy 7 barach Dodano po 6 na postoju, na wolnych obrotach -nie świeci, nawet jak zwiekszasz obroty (czyli ciśnienie tez) -również nie świeci ??? ale jak ruszysz to zaczyna...
Witam Czy ktoś może mi podać prawidłowe ciśnienie oleju w tym aucie jakie powinno być na zimnym silniku oraz na rozgrzanym proszę o pomoc.
Witam Panowie a gdzie znajduje się korek do podłączenia manometru ? Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie oleju. Ja mam dwa dziwne objawy, pewnie połączone ze sobą :/ 1. Po dłuższym postoju mam zbyt wysoki poziom oleju na bagnecie. Po odpaleniu zgaszeniu , odczekaniu kilku minut jest połowa skali. Po nocy jest 2cm ponad skalę :/ 2. Na ciepłym słychać...
http://obrazki.elektroda.pl/9221492600_1... Witam, przedstawiam jak zrobiłem próbnik wtryskiwaczy diesla. Powodem była konieczność wymiany końcówek wtryskiwaczy oraz regulacja wtryskiwaczy w moim Mercedesie W124 250D. Próbnik jest skonstruowany z przerobionego hydraulicznego podnośnika samochodowego 2 tonowego. W podnośniku jest już...
pisałem już wcześniej, że jest to pompa wspomagania od s-coupe, ciśnienie regulowane jest za pomocą zaworu bezpieczeństwa. Manometr od ciśnienia oleju był zamontowany i ciśnienie jest prawidłowe (3atm), jak wszystko poskładam na gotowo to manometr zamontuje na stałe. Silnik ma obroty 2800 i przełożenie 2:1, czyli na sprężarce jest 1400 obr. Wentylator...
Nieprawidłowa synchronizacja miedzy wałem a wałkiem rozrząd. Ciśnienie oleju było mierzone bo ono odpowiada za prawidłowe napięcie napinacza łańcucha i za prawidłową prace regulatora fazy rozrządu.
Jak dobrze pamiętam pod tym srebrnym deklem z napisem Boge. Wkład separatora i obok wkład filtra olejowego. Warto wymienić wszystko - separator, filtr oleju i olej.
Jakie powinno być ciśnienie oleju w silniku w frotce 2.3 td na ciepłym i zimnym?
Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie i przepływ oleju dla smarowania turbosprężarki przy silniku Z17DTH? Dla silnika Z17DTH, który jest 1.7-litrowym silnikiem wysokoprężnym stosowanym w samochodach marki Opel, prawidłowe ciśnienie i przepływ oleju dla smarowania turbosprężarki są następujące: 1. Ciśnienie oleju: Prawidłowe ciśnienie oleju w silniku...
Ja wpiołem się pod czujnik ciśnienia oleju przyrządem i dane takie jak wyżej pisałem właśnie. Żeby wpiąć siępod zasilanie turbiny trzeba by jakąś kombinacje (trójnik) stworzyć. Dodano po 57 Wskaźnik na desce o ile taki jest, może źle pokazywać ciśnienie. Przyrząd wpięty np w smarowanie turbiny powinien na rozgrzanym silniku, po trasie, wskazywać około...
kontrolka nie zaświeciła to dlaczego manometr ciśnienia nie pokazał niskiego ciśnienia? Wszystko prawidłowo! zegar mógł pokazywać dobre ciśnienie no bo pompa jak jest sprawna to będzie dobre ciśnienie pokazywać ale kontrolka powinna się palić. Całkowita nieprawda. jak ma kuźwa w takim razie zapalić się kontrolka gdy zegar wskazuje prawidłowe ciśnienie....
Choć silniki spalinowe odchodzą już w zapomnienie i pozostanie po nich jedynie nostalgia, cofniemy się dziś w przeszłość i zbadamy tę legendarną konstrukcję zainstalowaną w samochodzie Citroën 2CV. Pokażemy, dlaczego warto studiować ją na wydziale inżynieryjnym i jakie cechy uczyniły całość przykładem myśli projektowej. Porównamy też dany silnik z niemieckim...
Mam Buderusa Logano G115. po sezonie letnim go uruchomiłem i piec odpala ale gaśnie czasem po 5s a czasem po 30. przed wyłaczeniem na okres letni było wszystko ok. wymieniłem dyszę, filtr i jest bez mian bez zmian. fotokomórka jest ok, elektrody też. dziś był serwisant, sprawdził ciśnienie na pompie - też ok. regulował powietrzem, cisnieniem ale palnik...
Jakie powinno być ciśnienie, kompresja w mało eksploatowanym silniku 2.0 TDI CR Wstępna ocena dostępnych informacji: Pytanie dotyczy ciśnienia kompresji w mało eksploatowanym silniku 2.0 TDI CR (Common Rail). Użytkownik chce poznać prawidłowe wartości ciśnienia sprężania oraz ewentualne wskazówki dotyczące diagnostyki. Bezpośrednia odpowiedź na pytanie:...
Na początek do sprawdzenie czy jest prawidłowe ciśnienie oleju i czy czujnik jest sprawny.
Honda Civic 2009 VIII 1.4 i-VTEC (L13Z1) – szarpanie i brak mocy po rozgrzaniu Samochód szarpie i traci moc, szczególnie przy 2500–2700 obr./min, po rozgrzaniu silnika. Na zimno objawy praktycznie nie występują. Auto nie wchodzi na obroty, maksymalnie ok. 2400–2700 rpm przy pełnym gazie. Jedyny błąd to P0171 (uboga mieszanka). Zrobione i sprawdzone:...
Za przepływomierzem jest coś co wygląda jak czujnik ciśnienia oleju w samochodzie ( jestem mechanikiem :P ) wychodzą z niego dwa kable i być może coś z nim jest nie tak... muszę go sprawdzić. Nic innego mi do głowy nie przychodzi. Manometry są w innym miejscu, nie związane z tym czujnikiem i tak jak mówiłem jeden pokazuje 3bary natomiast drugi nawet...
Prawidłowe ciśnienie oleju wynosi min 2bary przy 2000obr To nie jest prawidłowe a minimalne. Napraw wiązkę alternatora. Bez sygnału dla obrotomierza tak się będzie działo.
Myślę że cisnienie nie powinno przekrsczać 2 bary. Myśl dalej, ale tym tokiem myślenia niewiele zdziałasz. http://obrazki.elektroda.pl/4582723200_1... jeżeli masz pod napinaczem paska rozrządu śrubkę M6 tak jak na tym foto to służy ona do regulacji cisnienia oleju. Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011. A ta...
gdzie znajduje się czujnik ciśnienia oleju w Peugeot 407 1.6hdi ? Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik pyta o lokalizację czujnika ciśnienia oleju w samochodzie Peugeot 407 z silnikiem 1.6 HDi . Nie podano dodatkowych informacji, takich jak rok produkcji czy oznaczenie silnika, ale zakładając typowy silnik DV6TED4 , możemy udzielić precyzyjnej...
Zapewne chodzi o ciśnienie oleju . 4 bar. to prawidłowe wskazanie.
Dzięki za odpowiedź. Będę musiał to sprawdzić w warsztacie. Bo rozumiem że gdyby był luz na panewkach to byłoby to słychać? To moje pierwsze auto na które sporo odkładałem i przeraża mnie wizja remontu silnika. Ogólnie nie ma jakichś innych niepokojących objawów, auto nie kopci, nie szarpie, równo trzyma obroty, nie bierze oleju. No i nie wygląda jakby...
Sprawdź bączka (filtr wirowy odśrodkowy) tulejki ,ośka czy obraca się . Można sprawdzić jeszcze obudowę filtra oleju , jest tam zaworek plastikowy czasem potrafi zniknąć. Kolego ryba możliwe że szukasz problemu którego nie ma. Prawidłowe ciśnienie oleju dla silników 9,11 i 12 litrowych przy temperaturze roboczej wynosi: co najmniej 1,3 bar na biegu...
Różnica w smarowaniu między ciśnieniem 2 bary a 6 jest znikoma żeby nie powiedzieć że żadna bo za smarowanie układu odpowiada przede wszystkim olej a nie jego ciśnienie. No nie tak to działa. O ile na biegu jałowym nacisk stopy korbowodu na czop wału jest minimalny, o tyle im szybciej, tym bardziej zaczyna się robić ciężko - olej jest wyciskany spomiędzy...
prawidłowe ciśnienie oleju citroen prawidłowe ciśnienie oleju renault prawidłowe ciśnienie oleju passat
płyta recovery toshiba satellite rower baterie przetwornica łatwy
bateria parkside interfejs diagbox
Panasonic KX-TU, KX-TG blokada klawiatury – kłódka, odblokowanie, kod, reset Dopuszczalna temperatura silnika pralki Bosch, Whirlpool, Electrolux – klasy izolacji B, F, BLDC, zabezpieczenia termiczne