Silnik 1.4 16V KFU, a teraz prośba - czy ktoś potrafi rozpoznać po świecach zapłonowych czy silnik ma właściwą mieszankę i czy pracuje poprawnie? NIe jestem magiem ,jedno widzę że raczej nie bierze oleju.I raczej wygląda ok.Ale z tym czy pracuje poprawnie to raczej odpłynąłeś.
Sprawdzić: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Np tak: https://www.youtube.com/watch?v=ag-iZX1H...
Witam. Olej sprawdzony, ewentualnie wymieniony? Miałem kiedyś podobny problem i w moim przypadku trzeba było wymienić filtr powietrza. Był papierowy i w zimę na skutek wilgoci się pomarszczył a co za tym idzie nie przekazywał dostatecznej ilości powietrza.
Miał nie jeden, ale żeby coś stwierdzić to może by tak coś sprawdzić co?Na początek może ciśnienie sprężania. Potem diagnoza kompem .Podgląd parametrów sond korekt itd.
Prawie. Między innymi z tego względu że "ssanie" to nie tylko zwiększenie obrotów silnika, ale także wzbogacenie mieszanki ponad stechiometryczną dla prawidłowej pracy silnika do czasu osiągnięcia temperatury pozwalającej na prawidłowe odparowanie i zapłon paliwa. Reasumując - zimny silnik bez ssania nawet po dodaniu gazu, pomimo że nie zgaśnie, będzie...
Nagły spadek napięcia w instalacji może powodowac "głupienie"komputera, który np. może nieprawidłowo interpretować słabsze sygnały z czujników. Bzdura....wszystkie czujniki niezbędne do prawidłowej pracy silnika zasilane są ze stabilizowanego napięcia , które otrzymują od komputera.
Podróbka również ma napis IFA. Tylko oryginał i MZA ma oznaczenie BVF po bokach. Powinien być gaźnik 16N1-12, a od 1987 roku w E931 gaźnik 16N3-6 (z przepustnicą z nacięciem i rozpylaczem z jednym otworem). Uszczelniacz od strony zapłonu był wymieniany kiedyś? Jego nieszczelność mogłaby mieć wpływ na trudności z odpalaniem, ale bardziej na prawidłową...
Jeżeli zakupiony wydech był dedykowany do danego modelu, a nie do innego modelu Peugeota lub rocznika, to powinien mieć w zestawie rolki, sprężyki i ew. dysze potrzebne do uzyskania prawidłowej pracy silnika. Bez tych elementów silnik będzie pracował gorzej i więcej palił w stosunku do oryginalnego układu wydechowego.
Temperatura silnika ma b. duży wpływ na zużycie paliwa. Silnik diesla niedogrzany (70°C) bedzie pobierał wiecej paliwa moze nie tyle co benzyniak ale więcej. Do prawidłowej pracy silnika potrzebna jest temperatura ok 89-94 °C . Tak więc jak to przedmówca napisał , 10 nasadowa w rękę , jakaś kuweta na płyn i do roboty. Pozdrawiam. Mariusz:.
Mam takie pytanie: Jak określić minimalną częśtotliwość sygnału PWM? chodzi mi mniej więcej o to jak stwierdzić że częstotliwość z którą generowany jest sygnał sterujący prędkością silnika jest tą częstotliwością po niżej której silnik nie będzie pracował prawidłowo. Wiem, że można próbować metodą "na słuch". Bo gdy częstotliwość PWM'a jest niska silnik...
Nie rozbieraj nic tylko rozruszaj łopatki silnika ręką i podłącz pompę poza zmywarką podając jej 230V z sieci i obserwuj czy silnik startuje bez problemu i tak kilka razy.To pompy z silnikiem magnetycznym i jeśli zmywarka stała nieużywana to mogło "złapać" wirnik silnika z powodu postoju. PS. To co opisujesz to prawidłowa praca silnika magnetycznego:...
Witam Istnieje jakiś wzór którym można określić czas prawidłowej pracy silnika dla danego momentu biorący pod uwagę maksymalny prąd rozruchowy? Rzekomo odpowiedź to 1,6 ale czy ktoś wie skąd akurat taki wynik? Nie jest to wzór, tylko wymogiem normy silnikowej PN-EN 60034-1 jest przy sprawdzaniu silnika przez producenta jest to, aby silnik przeciążony...
Jest to prawidłowa praca tego silnika. W nim zamontowany jest hamulec.
Luz na wałe "góra dół" kwalifikuje wał do szlifu, luz na wale "przód tył" jest spowodowany zużyciem półpierścieni znajdujących się na pierwszej stopie głównej od strony koła zamachowego, treba wyjąć pólpierścienie i zamontować grubsze tak aby nie było luzu. Luz na korbowodzie góra dól też kwalifikuje do szlifu , ale luz korbowodu na boki po czopie korbowym...
Podobno perfekcjonizm to choroba. Nie przyjacielu, dłuższa żywotność i prawidłowa praca silnika
Dla prawidłowej pracy silnika muszą być spełnione 3 warunki : - prawidłowe zasilanie szczególnie wydajność prądowa, dane Twojego silnika UNIPOLARER STEPPERMOTOR AEG S027/100 Stepps 12V 0,65A Twoje zasilanie zapewnia min. te wartości ? - prawidłowa kolejność faz zobacz sobie to http://www.cnc.info.pl/topics12/wyprowad... - prawidłowe...
Udało się znaleźć rozwiązanie.? Mam ten sam problem w tym samym silniku.
Problem to miała pralka z równomiernym rozłożeniem wsadu w bębnie, spowodowane przepełnieniem pralki albo jakąś ciężką, dobrze chłonącą wodę tkaniną, ale prastare informacje o problemach silników w pralkach sprzed wieków, gdzie kondensatory niezbędne do prawidłowej pracy silnika dawały inne objawy, a nie obracanie bębnem w lewo i prawo! Teraz to masz...
Czyli po kilku miesiącach prawidłowej pracy silnika się koło samo źle ustawiło ? Sprawdzałeś stan paska rozrządu, i poprawnie został napięty Po drugi osłona paska jest cała i dobrze zamontowana i żadne kamyki lub coś innego nie dostało się do rozrządu
Generalnie tylko dedykowane regulatory oparte na autotransformatorze działają poprawnie, ale są duże i ciężkie. Wszystkie układy fazowe i grupowe w konsekwencji dają nieprawidłowa prace silnika, czyli buczenie.
Tak ale wydaje mi się że nawet źle ustawiona to powinien silnik odpalić Nie koniecznie, wartość nabitą na korpusie ustawiasz czujnikiem zegarowym. Wartość ta jest nadana przez producenta lub serwis który ją naprawiał. To nie wiele ale jest to ważne dla prawidłowej pracy silnika.
Robocze powinno mieć chyba mniejszą rezystancję niż rozruchowe. Takich silników nie powinno się uruchamiać tak jak zostało podane wyżej. Dziwne że silnik w ogóle zakręcił. One potrzebują kondensatora do prawidłowej pracy.
Odnośnie punktu "a" silnik możemy podłączyć tylko w gwiazdę przy czym silnik małej mocy bodaj że do 4,5 Kw może być podłączony bezpośrednio do sieci, powyżej np: poprzez sof-start lub falownik,ale należy uwzględnić warunki obciążenia i rozruchu tego silnika. Odnośnie "b" napięcie sieci za niskie do prawidłowej pracy tego silnika, Podłączony w trójkąt,...
Brudny filtr paliwa, czasami gaźnika nie można wyczyścić i jedynym wyjściem jest wymiana na inny. Może ten serwis nie bardzo się przykłada do czyszczenia (brak myjki ultradźwiękowej) lub jest inna przyczyna, nieprawidłowej pracy silnika.
testuje autko kabelkiem o nazwie EUROSCAN OBD II i programem PCMSCAN
Różnie bywa, zazwyczaj przy niewielkiej zmianie np. jeden ząbek nie ma potrzeby (no chyba że z zawziętością siedzimy przy analizatorze) ale już większe korekty ustawienia iglicy same wymuszają na nas zmianę składu ze względu na nieprawidłową pracę silnika
Witam, chciałem dorzucić swoje trzy grosze, z opisu ewidentnie wynika, że problem jest po stronie układu zapłonowego, proponuje wykręcić świece i je dokładnie obejrzeć, jeżeli występują jakieś pęknięcia na tzw porcelance, to można sobie pomarzyć o prawidłowej pracy tego silnika na gazie, ewentualnie w ciemnym garażu zwrócić uwagę na "świecenie przewodów".
Ten rozłączony przewód to odpowietrzenie skrzyni korbowej (odma), pewnie od czasu wyjęcia obudowy filtra powietrza. Nie będzie to przyczyną nieprawidłowej pracy silnika , na pewno przez to czuć spaliny wewnątrz, można go połączyć. Bez diagnostyki się nie obędzie.
Po pierwsze sprawdź czy są jeszcze szczotki i czy się nie wieszają. Popraw wstawianie obrazka.
I raczej nie ma to nic wspólnego z nieprawidłowa praca silnika. A być może to właśnie jakieś nieprawidłowości w instalacji elektrycznej samochodu mają wpływ na pracę radia. Proponuję na początek wizytę w ASO VW i pełny test oraz usunięcie usterek w instalacji elektrycznej autka.
Takie sondy można nabyć na Allegro. Zasięgnąłem informacji u zaprzyjaźnionego mechanika który powiedział, że typ sondy zależy od od typu silnika i VIN-u danego modelu pojazdu i nie ma uniwersalnych sond. Oczywiście taka "uniwersalna" sonda może pracować, ale nie poprawnie - co spowoduje błędy na VAG-u, a w konsekwencji nieprawidłową pracę silnika.
A skąd ktoś poza tobą ma to wiedzieć? tylko ty możesz to sprawdzić... sensowniej jest 1 zapłon na 2 obroty, bo inaczej jest dodatkowy zapłon, który jest zbędny; on wypada, kiedy kończy się wydech, więc może nie przeszkadza w prawidłowej pracy silnika, pod warunkiem, że zawór ssania jest jeszcze zamknięty. Trochę tego nie rozumiem: jak chcesz coś podłączyć...
leci dym z wydechu Czyli mieszanka dociera do cylindra i się w nim spala. bo jest 13 bar Jest sprężana. Czyli cuda, tylko to nie Kosciół, a prosty silnik spalinowy. Masz trzy możliwe przyczyny: 1. Niewłaściwy skład mieszanki (ustawienie gaźnika). 2. Zbyt opóźniony zapłon do prawidłowej pracy silnika => zcięty klin na kole albo źle ustawiona cewka impulsatora....
Myślałem, że to ma wpływ na prawidłową pracę silnika i sterownika ale jak tak... To tak żeby postawić kropkę nad "i" nie zostawiając nic domysłom, przy 32 i 16 jaka będzie wartość teoretycznych "par biegunów silnika"?
Czy można z tym jeździć? Czy lepiej auta nie ruszać? Metaliczne odgłosy już same w sobie są oznaką "złych" rzeczy dziejących się z silnikiem. Nie jestem mechanikiem, ale biorę pod uwagę fakt możliwości przeskoczenia koła rozrządu na pasku rozrządu podczas zapychu/zaciągu, poprzez co zakłócony został prawidłowy cykl pracy silnika (przestawienie położenia...
co mogło być powodem uszkodzenia, czy ten kondensator przeciw zakłóceniowy? Sam w sobie ten kondensator nie ma żadnego wpływu na usterkę jak i prawidłową pracę silnika.
http://obrazki.elektroda.net/24_12342778... 1 - TPS - throttle position sensor - czujnik położenia przepustnicy 2 - przepustnica zamknięta 595 Ω, otwarta 3570 Ω, napięcie dochodzące do czujnika 5V. Jeżeli serwis podaje pewne wartości to powinny takie być, wszelkie odchyłki powodują nieprawidłową pracę silnika.
Witam , mam kosiarkę Stiga Pro 51 S , nr. z silnika 99772 0937 A1, 96101504 OHV , nr. z wózka Typ. S512 , art.nr. 11 - 8824 - 53 , ser. nr. 97064979 , 36 kg , 3,98 KW , 3100 min. Ostatnio w czasie pracy znikły środkowe obroty - tzn . pracuje na ssaniu , obroty są nierównomierne ( chwilami się wyrównują ) i na wolnych obrotach choć jest dużo słabsza...
Co masz na myśli mówiąc "wyższą temperaturę niż normalnie"prawidłowa praca silnika to 90-95 stopni,więc co pokazuje wskaźnik?
Pomijając estetykę takie połączenie jest prawidłowe. Silnik się nagrzewa z obciążeniem czy bez?
Po kilku sekundach normalnej pracy zatrzymuje się na chwilę, znowu rusza i znowu się zatrzymuje. Domyślam się że wynika to z jego obciążenia, jednak nie wiem co konkretnie pozwala mu tak przerywać pracę Twoj silnik jest przeciążony (!!) - Szary element to bezpiecznik polimerowy i on za to jest odpowiedzialny.
żeby silnik się nie grzał i pracował prawidłowo. Nie ma takiej opcji. Kondensator pracy dla silnika trójfazowego to zawsze proteza i to kiepska. Pisałem o tym ja, pisali inni. A falownik 0, 75 kW to koszt tyle co dwa, albo trzy kondensatory, a zapewni i prawidłową pracę silnika i możliwości prostej regulacji obrotów i kierunku wirowania.
Obawiam się, że w 307 sygnał prędkości samochodu idzie przez magistralę. Nawet jeśli odepniesz wskaźniki to kilometry będa naliczane i po podpięciu stan kilometrów bedzie dodany. Jakimś rozwiązaniem jest odpięcie czujnika prędkości jeśli jest oddzielny bo w niektórych wersjach sygnał idzie z ABS ale nawet jeśli jest i go odepniesz to trzeba się liczyć...
Silnik krokowy do czyszczenia (a zapewne już do wymiany). Ładowanie też wypada sprawdzić miernikiem. Winno zawierać się w przedziale 14-14,4V mierzone pod obciążeniem czyli na włączonych światłach a wartości winny być w miarę stabilne. Jeżeli będą skokowe (np. 14,1-14,4-14,0-14,3 itp) regulator altek do speca bo albo regulator zdechł albo diody prostownicze....
Power To pytanie jak cały szeregi innych ewidentnie dyskwalifikuję cię jako wykonawcę tego rozwiązania. Tu potrzeba wykazać się minimum zaangażowania w znaczne zmniejszenie momentu obrotowego, tym bardziej, że to silnik z pomocniczą fazą pojemnościową ). Skoro faktycznie agregat ma możliwość obciążenia 2kW, to jest szansa, że przy pracy pompa nie przekroczy...
Jeżeli auto ma klimatronic to nie jest usterka, bynajmniej nie ten element.
Można byłoby je wymienić, ze względu na to, że kosa i tak jest rozebrana, nie są one czymś drogim (najlepiej kupić w sklepie z łożyskami, w serwisie będą drogie), 7 lat to już trochę czasu. Błędne jest twierdzenie, że od uszczelniaczy (simmeringów) jest lepsza kompresja. One mają za zadanie uszczelniać skrzynię korbową, co jest niezbędne do prawidłowej...
Do prawidłowej pracy silnika tłokowego potrzebujemy 14litrów powietrza na litr paliwa i tej proporcji należy się trzymać. Przy takiej proporcji na pewno będzie dymił:ok:
Przewodem tym połączony jest czujnik ciśnienia bezwzględnego (MAP sensor) z kolektorem. Komputer sterujący dostaje sygnał z tego czujnika o aktualnym podciśnieniu w kolektorze ssącym. Jest to bardzo ważna informacja dla prawidłowej pracy silnika. Jeśli chcesz się bardziej zagłębić to wpisz wyszukiwarce - map sensor.
To co w takimukładzie warto odciąc ?? jaki obwud jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika ?? Pozdrawiam!
Witam, mam prośbę o zdiagnozowanie poniższego przypadku : jestem posiadaczem Daewoo Tico (benzyna/gaz) przebieg ok 200000 km, odebrałem właśnie samochód z naprawy gdzie nastąpiła wymiana świec,przewodów,kopułki i palca, ale pomimo tego samochód w czasie jazdy (na gazie i na benzynie) dławi się. Na niskich biegach tego tak nie czuć jak na wysokich tzn...
Bylem wlasnie w BRC i nic niepomogli mi na to, pojechalem do innego to jest juz troche lepiej po przelaczeniu na gaz z 2 min jest probelm z obrotami a potem jest juz ok, ale nadal nieznam przyczyny mozliwe ze jakas cewka siadla
Witam.Sprawdz czujnik temperatury silnika,ma bardzo duży wpływ na prawidłową pracę silnika
Dla prawidłowej pracy silnika niepotrzebny jest przewod neutralny. Stosuje się go tylko jako ochronny elementow metalowych silnika. Na fotce jest przełącznik gwiazda-trojkąt. Wida po umieszczonych zworkach
https://obrazki.elektroda.pl/9298720300_... 1320 - ECU (komputer główny silnika) PIN 85 i PIN 86 12B4 - wtryskiwacz mocznika ECU - Electronic Control Unit ✓ Elektroniczny moduł sterujący (kontrolny); zadaniem jednostki sterującej jest nadzór nad prawidłową pracą silnika samochodu Nie wiem czy w Pana samochodzie tak jest, ale na 99%...
No nie wydaje mi się. Dla prawidłowej pracy silnika powinna być tachoprądnica o określonej ilości uzwojeń a co za tym idzie i rezystancji.
Za bogata mieszanka biegu jałowego, skoro odpala na zimno od kopa (bez ssania). W pewnych sytuacjach takie problemy może sprawiać za duża dysza główna. Biorąc pod uwagę rocznik, cylinder pewnie jest już tulejowany i zazwyczaj największe problemy z prawidłową pracą silnika i strojeniem gaźnika wynikają z niewłaściwej obróbki okien po tulejowaniu (za...
Zapłon do przeglądu. Sprawdź, czy tłumik jest drożny, bowiem w silnikach 2T element ten ma istotny wpływ na prawidłową pracę silnika. Doraźnie odkręć od cylindra kolanko tłumika i uruchom silnik. Jeśli nastąpi poprawa w pracy silnika, to będziesz już wiedział co dalej zrobić.
To zawór EGR. :arrow: Recyrkulacja spalin. Uszkodzony układ będzie zaburzał prawidłową pracę silnika. Mniej tlenu , więcej spalin
Wpływ na obroty i prawidłową pracę silnika mają też uszczelniacze wału korbowego (simeringi), po takim czasie mogą być już stwardniałe i niezbyt szczelne.
Śrubka na parowniku ma być ustawiona na najwyższe możliwe obroty. Powietrze do prawidłowej pracy dawkuje silnik krokowy przy przepustnicy. Wolne obroty (czyli śrubka na parowniku) regulujemy przy rozkręconej na max (lub prawie max) śrubce na przewodzie. Po złapaniu wolnych obrotów śrubkę na przewodzie wkręcamy do granicy płynnego wchodzenia na obroty....
Wydaje mi się, że nie jest możliwe takie wytwarzanie się ciśnienia w zbiorniku paliwa po dodaniu gazu. Naturalnie ciśnienie może wzrosnąć w przypadku pompowania primerem, kiedy gaźnik zaciąga lewe powietrze. Zwykle naturalnym zjawiskiem jest nieidealna szczelność zaworka w rozpylaczu. Przy pęknięciu wężyka paliwowego w przepuście gumowym (co w chińczykach...
Jeżeli jakiś element był mocowany na osi silnika z użyciem młotka to mogło też dojść do przesunięcia osi względem wirnika silnika - magnesu i to też może mieć wpływ na prawidłową pracę silnika.
Po komputerze to jest system LE-jet.Masz problem chyba z pompą paliwa.
W silnikach tej klasy odchyłki wymiarowe wału korbowego są szacowane na 0,02-0,03 mm (dotyczy to miejsc pod łożyska ślizgowe). Zatem wg literatury odchyłka większa o rząd wielkości powinna dyskwalifikować ten wał. Życie jednak niesie wiele niespodzianek i wystarczy, że np. masz z jednej strony bardziej zeszlifowany nóż i w związku z tym suma mas po...
Witam Sprawdź oporność uzwojeń ,jeżeli odpinałeś silnik od wyłącznika ,może być że źle podpięte uzwojenia,czy gdy przełączysz w trójkąt to zaczyna lekko buczeć .Prawidłową pracę silnika zaobserwuj na luźnym silniku bez pasków.
Czy mam, może mieć wpływ na nieprawidłowe działanie mojego auta? Działa na zasadzie załącz wyłącz, czy na zasadzie potencjometru? Czy jest powiązany z czujnikiem pedału sprzęgła? Bo pewnie kilka warunków musi być spełnionych aby była prawidłowa praca silnika.
ma taki problem mam taki zestaw silnik z moto reduktorem 3kw 98 obrotów i falownik ogólnie zakres pracy odbywa się od 5-15 Hz i czy zastosowanie samego obcego chłodzenia spowoduje prawidłową prace silnika czy w tak niskim zakresie częstotliwości przy pracy pod pełnym obciążeniem będzie pracował prawidłowo przez okres 8 -10 h proszę o radę jak ten problem...
Kontrole przebiegu powinno się zrobić oscyloskopem; Teraz nie możesz powiedzieć że sygnał jest za wolny, występuje opóźnieni w przesyle danych między sterownikiem a interfejsem; Widać to na wykresie w momencie zwiększenia prędkości obrotowej silnika do 3000 obr. tu wykres podaje wartość liniową, a powinno wyglądać tak jak na biegu jałowym z tą różnicą...
Wężyk zapewne od czujnika zapełnienia worka, w każdym razie nie jest to na pewno element niezbędny do prawidłowej pracy silnika. Zobacz w w okolicy komory worka nie ma bolca, na który można by nałożyć owy wężyk, drugi jego koniec do czujnika.
Kondensator pracy 8µF/450VAC Praca silnika napędowego, wydawała się całkowicie stabilna i prawidłowa. pozdr. widaw Z obciążeniem czy bez?
to,że jest ...018 to nie świadczy,że pasuje.Odpalic odpali ,ale mogą byc problemy z prawidłową pracą silnika.
Masz podstawy do reklamacji jak u każdego mechanika, powód np. błędy montażowe które uniemożliwiają prawidłową pracę silnika.
Pierwsze robisz to co wymaga najmniejszego wkładu finansowego i jest podstawą prawidłowej pracy silnika czyli regulacja. Sprawdzić luz zaworowy, kąt wtrysku paliwa, wyczyścić żeberka na głowicach i cylindrach, sprawdzić napięcie paska klinowego.
Ile przewodów dochodzi do przepustnicy? Jeżeli przepustnica ma potencjometr to ECU powinien widzieć aktualne otwarcie przepustnicy. Czy na wałku pośrednim (tym który jest regulowany przez valvetronic) jest czujnik pozycji wałka pośredniego? Ile przewodów dochodzi do silniczka valvetronic? Może w samym silniczku valvetronic jest potencjometr ustalający...
Myślę że to nie brak paliwa, a zapłonu....ponieważ po starcie on wyrzuca nie spalone paliwo przez tłumik o czym świadczy chmura i zapach, Pamiętaj, że to silnik wysokoprężny. Czyli z zapłonem samoczynnym. Nie ma czegoś takiego jak układ zapłonowy... Za prawidłową pracę silnika odpowiedzialny jest układ wtryskowy. Oczywiście jeżeli kompresja jest prawidłowa...
Element ten zapewnia prawidłową pracę silnika tzn. chłodzi. Do wentylatora warto by dodać jeszcze górne łożysko z małym luzem by się maszyna solidnie trzymała. W warsztacie będą wiedzieli o czym mówię...
Czyli można rozumować że problem z pracą na biegu jałowym jest na benzynie. Od tego bym zaczął . Na początek podłączyć go jednak pod CLIP-a i zobaczyć co wyjdzie. W tym silniku nie ma silnika krokowego do regulacji prędkości obrotowej biegu jałowego , jest przepustnica sterowana serwosilnikiem i to on min. odpowiada za prawidłową pracę silnika na biegu...
Witam Poproszono mnie o podłączenie silnika produkcji DDR Wernigerode TGL 20675 do przełącznika gwiazda trójkąt. Pod pokrywą puszki silnika znajduje się 12 zacisków z których sześć połączonych jest mostkami. Oznaczenia zacisków zgodnie z załączonym zdjęciem. Mostki z przewodów kablowych zrobił "elektryk", którego poproszono wcześniej o podłączenie ale...
Witam, rozwiązaniem problemu okazało się, że aparat zapłonowy był obrócony o 180 stopni. To oznacza, że iskra była podawana w złym momencie – podczas suwu wydechu zamiast suwu sprężania. Właśnie takie ustawienie uniemożliwiało prawidłowe uruchomienie i pracę silnika.
Po wymianie oleju i uzupełnieniu do prawidłowego stanu praca silnika jest w normie. Zostanie mi tylko jeszcze wyregulować zawory na wszelki wypadek.
Witam! Przy prawidłowej pracy silnika, przez dłuższy czas z rury wydechowej wydobywa się dym koloru pary wodnej (umieszczony na filmie). Proszę o poradę, co mogło wywołać takie objawy. PS. Czy to może być katalizator?? https://filmy.elektroda.pl/2_1309796177.... [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=...
radarator - > da się w silniku KO regulować jakoś zapłon, kiedy ma nastąpić? Może to jest przyczyna niepoprawnej pracy? Dzisiaj po praz pierwszy od dłuższego czasu zrobiłem kilkanaście km bez żadnych problemów i całkiem prawidłową pracą silnika. Jednak przesunięcie zapinki na iglicy o jeden ząbek dało odczuwalne efekty. I jeśli chodzi o uruchamianie,...
Tu masz kolego listwę do wymiany.Gra nie wartą świeczki,skoro na LPG chodzi prawidłowo.
Witam Mam problem z prawidłową pracą silnika, szczególnie to widać na niskich obrotach. Silnik odpala prawidłowo lecz po kilku sekundach prawidłowej pracy następuje szarpanie, obroty spadają niemal do zera po czum jak już silnik ma zgasnąć to nagle obroty wzrastają do 1000 obr/min i kilka sekund pracuje prawidłowo. Sytuacja się powtarza cyklicznie....
Prawdopodobnie producent a w sumie to i tak niewielki koszt.Dla własnej satysfakcji możesz zmierzyć jaki prąd pobiera silnik na luza i w czasie pracy. Kondensator nie jest odpowiedzialny za wirowanie lecz za prawidłową prace silnika zarówno w czasie prania jak i wirowania.
Jeżeli masz jedną sondę zaraz za kolektorem wydechowym, to komputer nie zauważy różnicy.Jeżeli masz dodatkowo drugą za katalizatorem komputer powinien zasygnalizować błąd i pracować normalnie, ewentualnie przejdzie na tryb awaryjny który umożliwi prawidłową pracę silnika.
Wymien filtr oleju na prawidłowy a nie szukacie koła na nowo, i wymyślacie głupoty fazy rozrządu i łańcuszki w B3 :D
to w jakim położeniu powinien być magnes na kole względem cewki.. Tak naprawdę to nie wiem, nigdy tego nie sprawdzałem. Myślę że powinien być naprzeciwko iskrownika. Ważna jest też odległość iskrownika od magnesów koła, powinno chyba być około 0,3 mm, tylko aby nie obcierało o koło. Aby sprawdzić czy klin jest dobry to najlepiej odkręcić nakrętkę mocującą...
Sonda to nie tylko kolory zasilania ,dodatkowo nie da się tych przewodów połączyć ,to jest specjalny drut postaraj się połączyć te przewody zaciskająć ,lutowanie bez powodzenia ponadto jest b. ważne zasilanie chodzi o napięcia w jakim przedziale pracuje sonda lambda, jak będzie za niskie lub za wysokie to zapomnij o prawidłowej pracy silnika.
Termostat w tym modelu powinien się otwierać przy 89*C, a wentylator powinien się załączać przy 97*C (czyli Twoje 100*C (około) jest jak najbardziej prawidłowe!). Tam masz układ chłodzenia ciśnieniowy, tak więc wytrzymuje i wyższe temperatury (w innych markach i modelach), tak więc ta w/w temp. jest jak najbardziej odpowiednia/optymalna do prawidłowej...
Poszukam na SD testu B4/6, Nie po to zapodałem ci ten obrazek żebyś szukał tego testu, bo niczego nowego się nie dowiesz ponad to, co już wiesz. Masz sobie przeczytać, jak wygląda spadek ciśnienia w railu. Y74 - zawór przelewowy na listwie CR, być może on przepuszcza Na to raczej nie licz. Sporadyczne przypadki mają charakter usterki elektrycznej lub...
Czy z siłownika (za wlewem oleju) na stale jest zdjęty wężyk podciśnieniowy, bo ma to znaczenie dla prawidłowej pracy silnika. Uszkodzony element giętki układu wydechowego należy wymienić, gdyż wydobywające się spaliny mogą dostawać się poprzez m.in. wlot powietrza do filtra kabinowego i prowadzić do "podtruwania" jadących autem.
Witam . Nie jestem na 100% pewny, bo to dawne czasy, ale chyba była wersja wyłączników do "kręcenia w około: 0 -rozruch -praca ,0- rozruch -praca.itd.
Bzdura za bzdurą, wtryskiwacz jest otwierany ciśnieniem. Więc pompa musi wytworzyć odpowiednie ciśnienie do prawidłowej pracy silnika. Gdyby było tak, jak pisze endriu.kom i Jabcok20, to byśmy mieli na rynku jedną pompę i tylko różne wtryski.
czy mogę na razie jakoś odłączyć instalację gazową żeby znów mnie niespodzianka nie spotkała, jest jakiś bezpiecznik który ją odłącza? Niemożesz. Sewencja to podstawa prawidłowej pracy silnika, a że gaziarz=waciarz to inna sprawa.
Pasowała by instalacja"autronic al-700"lub podobna +emulator wtrysków"renix".Emulator jest konieczny do prawidłowej pracy silnika i elektroniki.Ja jeżdżę na podobnej instalacji od 3ch lat(bez zastrzeżeń) też RENAULT :D
Oczywiście przede wszystkim ze względów bezpieczeństwa ale nie tylko, jeżeli uzwojenie silnika (nawet nie używane rozruchowe) będzie miało zwarte zwoje to będzie płynął w tym uzwojeniu prąd zwarciowy i uzwojenie a tym samym silnik, nadal będzie sie nagrzewać do wysokich temperatur. Nie ma szans na prawidłową pracę takiego silnika.
Zawór evpa działa prawidłowo i podczas pracy silnika i podczas wysterowania testerem, Jakby działał prawidłowo to w zbiorniku nie będzie ciśnienia lecz podciśnienie nie ma innej opcji by zrobiło się ciśnienie przy działającym sprawnym evpa.
silnik prawidłowy praca prawidłowy praca lodówka prawidłowy praca lodówka samsung
pralka indesit wgd934tx telewizor samsung standby kolumna voice kraft
lampa macan instrukcja obsługi silvercrest rch7s52
Lokalizacja termostatu w lodówce Amica ACZ3602ZP Renault Laguna 2 1.8V 2004 - licznik nie wskazuje kilometrów