Witam, chciałbym dorobić drugi klucz to auta. Mam pytanie dotyczące prekodowania transpondera id48. Mam możliwość kupienia surowego transpondera, jak i czym prekoduje się taki transponder? Dodano po 12 Czy wogole immo3 trzeba prekodować? Domyślam się, że 2004r VW Polo to immo3?
Mam w rodzinie sharana po lifcie 2001r. Niestety został już tylko 1 kluczyk z transponderem. Zorganizowałem 2szt PCF7935AS (czyste), pożyczyłem zed bulla (ryżowego) i próbowałem sklonować transponder za pomocą tego "cuda". Oryg. transponder czyta prawidłowo (vag 44 unlocked) Czysty transponder odczytuje jako pcf7935 blank. Przy próbie kopiowania odzczytuje...
Ponawiam pytanie czy tym przyrządem powyżej to wykonam? Wiemy że macie super sprzęty, które wręcz same za rękę prowadzą ja się pytam o tańsze rozwiązanie i przyrząd. Ktoś kto ma ten sprzęt pewno wie czy się da nim zrobić? Testowałem chińskiego Zed Bull , HK-100+ -też odpada. O ile tym "Tango" się da to bym se go zakupił. Dodano po 11 Taka odpowiedz...
Witam. Mam pytanie: Jakim urządzeniem mogę pre kodować transpondery pcf7947 do samochodów renault?? Z góry dziękuje za pomoc i czekam na odpowiedź. Pozdrawiam
Witam Czym da się prekodować nowy transponder do kart w renault ? Mam na myśli coś w rozsądnej cenie ... czy hitag 2 lub skt100 zrobi to ?
Odczytaj eeprom i idź do nich z kluczem i eeprom nie mam sprzętu i wiedzy do tego, heh a to nie jest tak że "prekodowanie" odbywa sie poprzez klonowanie transpondera ze starego klucza do transpondera nowego? Widziałem w internecie filmiki jak wkładają działający klucz do programatora (odczytują zapisane dane), po chwili zabierają i wkładają do programatora...
ID13 były do immo1. Immo1 było przy liczniku z zielonym podświetlaniem. Ty masz immo2 więc może chodzi o prekodowanie.
Kurcze, nie potrafię znaleźć PCF7941-131, znalazłem tylko PCF7941 i PCF7941ATS. Zamówię na próbę. A jak sprawa z prekodowaniem? Da się je zrobić u ludzi, którzy dorabiają klucze na standardowym sprzęcie? Czy jest może jakiś prosty sposób na prekodowanie? Mam kilka różnych programatorów
cyt:"Prekodowanie polega na przygotowaniu transpondera pod markę lub dany typ immobilizera. Odpowiednio przygotowany transponder jest gotowy do zamontowania w kluczyku i zaprogramowania w samochodzie przy pomocy kodu pin znajdującego się na oryginalnej karcie kodowej lub jeśli go nie ma, można go odczytać z centralki immobilizera, ECU lub innego modułu...
Zatem dzięki za wyjaśnienia! EDIT Zakupiłem transponder ( z allegro, od firmy )- w opisie aukcji jest napisane, że prekodują na dany typ auta - poprosiłem o typ PSA. Sprzedawca zajmuje się transponderami/kluczykami/blokadami zapłonu itp. na moją prośbę o prekodowanie napisał mi że: "Peugeot nie potrzebuje PREkodowania. Koduje się i działa. " W tej chwili...
Poczytaj sobie o Component Protection w grupie VAG. Prekodowanie pod TP23 to nie wszystko. Musisz jeszcze zczytac 7 bajtow componenta ktore zapakujesz do pestki. Wtedy masz tzw dealer key i dopiero kodujesz. Taki kluczyk mozesz tez zamowic u dealera pod numer nadwozia. Przyjdzie juz z componentem i zakoduje sie od kopa.
Witam. Różnica w miganiu diód delikatna jest. ta z "operowanej" karty miga jakby z mniejszą częstotliwością. Na jakiej zasadzie działa prekodowanie?
Generalnie madamasz1 pisze głupoty i całkowitą nieprawdę. FordKa w tym roczniku jeśli chodzi o immo i pilot to fiat grande punto, fiat 500, czyli: -kluczyk scyzoryk oparty na transponderze PCF7946 -immo i pilot zintegrowane w jednym układzie -aby doprogramować nowy kluczyk z pilotem, transponder musi być przygotowany danymi z docelowego samochodu (prekodowanie)...
I tu sie panowie mylicie nic nie da wam pin,prekodowanie transpondera,i itd.nawet wam VCDS i VCP nie pomoze zeby dorobic klucz trzeba miec zawartosc bin.i na tej podstawie idzie dorobic transponder z pliku na gotowo,jaki masz rok auta? Dodano po 1 Jakbys miał choc jeden klucz idzie dopisac klucz poprzez VCDS ,VCP ale jak niemasz zadnego to lipa.
Czyli dorabianie i prekodowanie transponderów?
po samym pinie nie dodasz kluczy najpierw dealer key wymagany,prekodowanie transpondera CS ze wsadu z modułu bezpośrednio pod to auto.
Jesteś pewien że to ten transponder który mówisz? na tej stronie nie ma roku 98r A na tej stronie jest napisane że do 98r pasuje "T5 Transponder (Philips ID33)" PS. odnośnie PREKODOWANIA transponderów. cyt:"Prekodowanie polega na przygotowaniu transpondera pod markę lub dany typ immobilizera. Odpowiednio przygotowany transponder jest gotowy do zamontowania...
jak masz SAFE a autko odpala to masz albo zmieniony licznik, albo brak transpondera w kluczyku lub zły transponder. sterownikowi silnika przy wyłączonym immo nie przeszkadza że jest inny licznik lub kluczyk SAFE wyswietla sie tylko jak odpalam samym grotem. Przy kluczyku z pestka w środku jest wszytsko ok. Przy wyłączonym immo w ECU najprawdopodobniej...
"Prekodowanie polega na przygotowaniu transpondera pod markę lub dany typ immobilizera. Odpowiednio przygotowany transponder jest gotowy do zamontowania w kluczyku i zaprogramowania w samochodzie przy pomocy kodu pin znajdującego się na oryginalnej karcie kodowej lub jeśli go nie ma, można go odczytać z centralki immobilizera, ECU lub innego modułu...
Oczywiście, że pod G. Punto, Punto Evo transponder musi być prekodowany pod dany samochód. Sam pin i transponder to za mało. Prekodowanie pod nadajnik centralnego zamka (zintegrowany z immo) to też temat nie łatwy. Jak coś, to zapraszam do mnie - daleko nie ma.
A czy ten sprzęt zdekoduje wsad komfortu ? Raczej wątpię... to samo z prekodowaniem transponderów ...
nie będzie prekodowany to nie będzie działać i KONIEC w temacie zacytowałem użytkownika który twierdzi że prekodowanie służy do tego aby pilot działał, bez prekodowania miało się dać odpalić silnik.. a gdyby to nie był kluczyk z pilotem tylko zwykły bez pilota, to też trzeba by było prekodować? Po za tym, dziś docinałem grot to w serwisie gdzie mi...
Prekodowanie to nic innego jak przygotowanie transpondera pod daną markę lub typ immo. Więc tak potrzebujesz prekodowanych.
Transponder mam jak w temacie Crypto 48. Tyle że z prekodowaniem zapłaciłem 70zł. Dołączam kopię zapasową z EEPROM ( chyba o to chodzi). Zczytany PIN to 21xx.
Nie, nie zapomniałem. "Pastylka z prekodowaniem to kolejne 50 zł" Jedyne co zapomniałem, że trzeba dodać cenę vcds'a czyli kolejne 200-300 zł za chińskie badziewie :D czyli może być transponder od passata B5 albo od seata altea przekodować i gotowy do zaprogramowania w aucie