Do polo 2004 jest zwykly id48. Nie prekodowany pod VW
samym pinem nie zrobisz.
Co oznacza prekodowanie transponderów w kluczykach samochodowych? Jakie są etapy tego procesu i dlaczego jest to ważne dla systemów immobilizerów?
Dla P206 nie musi być prekodowany. Transponder musi być w trybie "Password", ale jeżeli masz oryginalny kluczyk - z pewnością jest już w tym trybie.
Lexia, pin do immo oraz prekodowany transponder pod dane auto. W tym serwisie co pytałeś to trochę inna zasada bo tam klonują transponder 1:1.
Najprościej to z EDC odczytać. Najtaniej to z otwieraniem EDC. Wtedy do odczytu 24C04 przez programator pamięci lub BDM100. Czasem pamięć jest po drugiej stronie płyty i robi się problem bo nie wiadomo czy edc nie uszkodzi się przy odklejaniu pyry od obudowy. Wtedy lepszym rozwiązaniem jest BDM100. Może być też KTag ale to już większą kwota i też otwieranie...
Zatem dzięki za wyjaśnienia! EDIT Zakupiłem transponder ( z allegro, od firmy )- w opisie aukcji jest napisane, że prekodują na dany typ auta - poprosiłem o typ PSA. Sprzedawca zajmuje się transponderami/kluczykami/blokadami zapłonu itp. na moją prośbę o prekodowanie napisał mi że: "Peugeot nie potrzebuje PREkodowania. Koduje się i działa. " W tej chwili...
Który rok? Od 2004 transponder prekodowany tp22.
Szybciej i prościej zakupić transponder, prekodować i zaprogramować.
Typ transpondera ok. Pewnie coś się źle prekodował. Miałem taki przypadek w zafirze. Taka sama sytuacja ale chyba trzecie z kolei prekodowanie pozwoliło zakodować transponder do auta. Ja kodowałem XT27 więc mogłem go kasować i ustawiać od nowa.
Transponder musi byc prekodowany pod component security.
Powiedz mi, jak wykonano transponder? Z pomocą twojegu wsadu? Czy to po prostu gotowy prekodowany transponder i kupiony
Nie ID42. Chodzi mi głownie o to czy musi być wstępnie prekodowany czy mogę wsadzić czysty transponder do kluczyka i zakodować w immo
Czyli dorabianie i prekodowanie transponderów?
Witam, Czy kodowal ktos karte hands free do megane III sprzetem Renault Ecu Tool? Macie moze jakas instrukcje bo nie chce mi sie karta zakodowac. Transponder w karcie pcf7952 W jakim sensie się nie chce zakodować ? Jak odpala po włożeniu do czytnika to masz źle prekodowany transponder. A jak masz Megane III ph III to nie zakodujesz ecu tool-em
Wymieniasz tylko transponder ale musi być prekodowany i przy Lagunie jest różnica czy jest na 2 czy na 3 przyciski karta.
Oczywiście, że pod G. Punto, Punto Evo transponder musi być prekodowany pod dany samochód. Sam pin i transponder to za mało. Prekodowanie pod nadajnik centralnego zamka (zintegrowany z immo) to też temat nie łatwy. Jak coś, to zapraszam do mnie - daleko nie ma.
W karcie ze "słoneczkiem" jest transponder PCF7936 (karbonowy). Jak prekodować transponder aby w używanej karcie działał pilot?
Prekodowany.
A czy transponder kupiłeś prekodowany pod Toyotę?
Ominiesz immo jak je wyłączysz w sterowniku silnika ale sam tego nie zrobisz. PP2000 dopiszesz klucz ale potrzebny jest numer PIN - można wydobyć go z BSI ale trzeba odczytać zawartość pamięci lub kupić PIN z serwisu. Żeby dokodować kluczyk to musisz mieć prekodowany transponder lub cały nowy kluczyk by działał centralny zamek z pilota.
Kup prekodowany transponder, przyucz w samochodzie i będzie działać.
Musisz mieć prekodowany transponder, oddaj do fachowca,on będzie wiedział jak to ugryźć.
Jest został źle dobrany, źle prekodowany transponder to będzie tak działać częściowo. Ktoś spartolił i tyle.
W Twoim kluczu Valeo 13.149.658 GM 13149658 wystarczy zastąpić oryginalny transponder, nowym - prekodowanym pod Opla - PCF7941AT i klucz będzie odblokowany i w pełni programowalny - jak nowy :) Poniżej przykładowe zdjęcie: http://obrazki.elektroda.pl/3682121500_1...
Transponder Crypto w tym modelu jak masz security code to najwazniejsze masz transponder philipsa pcf-7946AS pod opla prekodowany zlacze jest pod kierownica lub pod recznym,pozdrawiam
Tej używki nie zakodujesz bez prekodowania, ze swojego do tego co kupiłeś przelutuj transponder i wtedy zakoduj centralny bo immo powinno być ok.
Witam Czy ktoś z kolegów miałby odstąpić transponder ID48 prekodowany pod fiata (z okolić śląska) zależy mi na tym żeby go jutro zakupić i zakodować.
Tak Transponder PCF7936 musi zostać prekodowany pod Peugeota.
Chyba pomyliło Ci się coś z Fordem? Musisz dorobić mechanicznie klucz, prekodować transponder i przypisać go do samochodu. Którą z tych czynności chces wykonać samemu?
Miałem dokładnie to samo, wygląda na źle prekodowany transponder,dodam że kupiłem 3 transpondery z różnych źródeł i nic to nie dało, immo tak, pilot nie ruszył. Dopiero po zakupie nowego kluczyka poszło bez problemu
Kurcze chcem sie tego nauczyc a internet chowa informacje na temat prekodowania transponderow i odczytywania tych sb jak by to bylo jakies zloze zlota :) Czy vag commanderem odczytam sb? Czym moge prekodowac tranpondery? Czy moge kupic prekodowany transponder jak tak to jaki ? Juz jest zamowiony crypto48 ale nie prekodowany. ja caly czas siedzie i przegladam...
Cześć. Mam podobny problem. Passat b6: odczytany pin i cs code, transponder prekodowany carprogiem na tp23, wpisany cs, VCDS wyświetla wszystko na TAK a auto nie chce przyjąć kluczyka. Pomysły się skończyły. Potrzebuje pomocy najlepiej z lublina lub okolic.
ok. dzięki wielkie za odpowiedzi. kupiłem nowy transponder prekodowany i zadziałało za pierwszym razem.
Prekodowanie to nic innego jak przygotowanie transpondera pod daną markę lub typ immo. Więc tak potrzebujesz prekodowanych.
Witam Czym da się prekodować nowy transponder do kart w renault ? Mam na myśli coś w rozsądnej cenie ... czy hitag 2 lub skt100 zrobi to ?
Generalnie madamasz1 pisze głupoty i całkowitą nieprawdę. FordKa w tym roczniku jeśli chodzi o immo i pilot to fiat grande punto, fiat 500, czyli: -kluczyk scyzoryk oparty na transponderze PCF7946 -immo i pilot zintegrowane w jednym układzie -aby doprogramować nowy kluczyk z pilotem, transponder musi być przygotowany danymi z docelowego samochodu (prekodowanie)...
po samym pinie nie dodasz kluczy najpierw dealer key wymagany,prekodowanie transpondera CS ze wsadu z modułu bezpośrednio pod to auto.
Czyli zmiennokodowy jednorazowego zapisu, tak? Czy on musi być prekodowany?
Silnik 1.9. Kupować vag tacho v.5.0? Edit 30.01.2020 : W związku z brakiem odpowiedzi i pomocy udałem się do lokalnego magika i wyciągnął mi kod immo za 100zł Koszty dorobienia kluczyka: -nowa obudowa z wyfrezowanym grotem-64zł -prekodowany transponder-14zł -oryginalny używany pilot -40zł -wyciągnięcie kodu-100zł Razem-228zł
Jak w temacie. Info z ceną prosze pisać na pw.
musi być czysty transponder prekodowany pod opla Tylko
nie nie jesteś w stanie tym co posiadasz ,jedyne co potrzebujesz to odczytac w jakiś sposób eeprom z silnika,lub CS i ktoś z nas prekoduje Ci transponder i wpisze CS i wtedy sobie sam pinem dopiszesz,innej opcji nie widzę.
Jeśli transponder będzie prekodowany na podstawie danych z Immo, to wystarczy PIN i VCDS do dodania klucza.
W tym kluczyku transponder to ten scalak koło anteny tzw id48 PCB. Jeżeli chcesz go zamienić na zwykły rurkowy id48 ( prekodowany pod VW) musisz wylutowac antenę.
Działający kluczyk będę miał, a co więcej posiadam kartę Fiat Code z kodem pin. Udało mi się ustalić, że jest to transponder ID48 - MEGAMOS® CRYPTO, a klucz matka nie występuje w tym przypadku, bo jest to kodowanie 2-giej generacji czyli FIAT CODE2. Dorobienie takiego klucza kosztuje około 250zł, bo pytałem w serwisie. Teraz moje pytanie, czy posiadając...
śrubka mocująca obudowy pilota trzyma również grot Właśnie popisałeś się swoją praktyką, w tym kluczyku nie ma ani jednej śrubki :D Poza tym miałem na myśli stacyjkę używaną a koszt jednego klucza to min 250zł. Zrobisz taniej??? Jest i opcja taniej, ja kupuje stary klucz, zamawiam prekodowany transponder i wymieniam w tym kluczu, w ten sposób mam przygotowany...
Eh klucznicy klucznicy.... B6 ma prekodowany transponder, z 50 osób w PL może zrobi klucz do tego auta.... Ale pytaj nie kluczników, tylko elektroników - tych złych co to liczniki cofają i poduszki naprawiają... Jak który będzie miał oryginalnego vag can commandera z abritusa to zrobi Ci tp i zaprogramuje klucz. Ale tak jak napisał yogi009 - cena będzie...
Jedną z takich maszynek jest sprzęt Abritus. Jeśli będziesz chciał to mogę pomóc prekodować Ci ten transponder pod Lagunę. Później Clipem sobie doprogramujesz
Czyli nawet jak kupie taki transponder prekodowany pod mój samochód to i tak go nie dopisze?
Nie masz nawet pojęcia co piszesz. Powinien być ID46 prekodowane pod renault
Jak w temacie . Potrzebna procedura kodowania klucza . Kluczyk nr 8E0 837 220 Q Kluczyk ma transponder prekodowany pod audi (Transponder Megamos Crypto ID48 - precoded for Audi ( CAN ) ● JMA : TP25 ● SILCA : A2 ) . Czy procedura kodowania jest taka sama jak w poprzednich latach i modelach ???? Nie kodowałem jeszcze klucza pod can-a . Sprzedawca...
Jesteś pewien że to ten transponder który mówisz? na tej stronie nie ma roku 98r http://www.transpondery.pl/katalog_trans... A na tej stronie jest napisane że do 98r pasuje "T5 Transponder (Philips ID33)" http://www.carkeyhelp.co.uk/products/Peu... PS. odnośnie PREKODOWANIA transponderów....
PCF7935AS Taki transponder powinien sie tam znajdować. i jeszcze prekodowany pod opla. Podejrzewam, że albo transponder jest zły, ponieważ nie ma żadnych napisów dobrze myślisz ,zamienniki nie działają musi być org NXP
Witam musisz kupić transponder 40 crypto prekodowany pod Opla
tam transponder musi być prekodowany pod markę czyli koniecznie skoda popatrz też na zwłoki czasowe
Odczytaj eeprom i idź do nich z kluczem i eeprom nie mam sprzętu i wiedzy do tego, heh a to nie jest tak że "prekodowanie" odbywa sie poprzez klonowanie transpondera ze starego klucza do transpondera nowego? Widziałem w internecie filmiki jak wkładają działający klucz do programatora (odczytują zapisane dane), po chwili zabierają i wkładają do programatora...
transponder ID46 CAN , prekodować pod autko i dopisać pinem i masz po problemie SAFE,
Fiaty potrzebuja transponder prekodowany. Robi sie to po wsadzie zczytanym z modulu bsi. W tym modelu moze tam byc MC68HC912DG128 lub MC9S12DG256. Zczytany wsad pakujesz do transpondera i tak przygotowany mozesz dopiero zakodowac.
A to dlatego, ze altea xl nie uzywa tzw. Dealer key, do ktorego kodowania potrzeba 7 bajtow security component. Wiec sam prekodowany pod marke transponder wystarczy. SEATALTEA XL 2006- Transponder MEGAMOS Crypto ID48 CAN - precoded for SEAT ● JMA TP22
Oczywiście że się da. Pastylki w twoim przypadku nie są prekodowane jakiś: Transponder PHILIPS Crypto ID42 Transponder PHILIPS ID33 ( JMA TP01 ) Dokupisz czysty i zakodujesz pod auto, lub przerzucisz ze zwykłego kluczyka obecny. Scyzoryk możesz kupić nowy lub używany ale przy używanym potrzebna będzie ci surówka do wycięcia. Co do sterowania radiowego...
Witam czy podpowie mi ktoś jak zaprogramować nowy transponder do kluczyka np Opel. Wiem że trzeba go prekodować pod daną markę ale czy zed full czy autel im608 czy lonsdor nie może go wykryć...Transponder jest czysty. Po wlutowaniu go do płytki pilota jest to samo zero wykrycia...Czy jest możliwe że jest potrzebny do tego jakiś specyjalny programator...VVDI...
Witam czy transponder masz zablokowany czy odblokowany,był prekodowany?
Witam Mam skodę Octavię II z 2008 roku-model przed FL z 1.9 TDI. Zgubiony jedyny kluczyk. Czy po dorobieniu grotu ze stacyjki i wsadzeniu nowej pastylki jestem w stanie zaprogramować immo żeby to odpalić ? Na stanie mam VCDS , Jak rozumiem potrzebuje jeszcze pin immo ? Z tego co widzę potrzebuje transponder prekodowany pod skodę : SKODAOCTAVIA 2007...
Witam mam pytanie jesli chodzi o tranasponder pcf 79....do karty RENAULT LAGUNA II czy jak dorabiam karte to musze miec transponder czysty?czy prekoduje sie go przed programowaniem jesli robie to CP lub Clipem?
Mam w rodzinie sharana po lifcie 2001r. Niestety został już tylko 1 kluczyk z transponderem. Zorganizowałem 2szt PCF7935AS (czyste), pożyczyłem zed bulla (ryżowego) i próbowałem sklonować transponder za pomocą tego "cuda". Oryg. transponder czyta prawidłowo (vag 44 unlocked) Czysty transponder odczytuje jako pcf7935 blank. Przy próbie kopiowania odzczytuje...
Pewnie, że nie ma takiej opcji. Jest to system fiata oparty na bsi. Ktoś tutaj ściemnia :) Chyba, że to boxer na id48. te można programować dowolnie. Edit Chodzi oczywiście o pilota. transponder trzeba i tak prekodować z bsi
Tam powinien być zwykły id44 a nie prekodowany. Można sprawdzić VAGiem czy transponder pasuje. Kolega rox1 jest pewny że sobie z tym poradzi? Ostatnio był pewny że do octavi 1 przed FL powinien być id 48.
A transponder masz prekodowany pod marke auta jak w twoim przypadku? ma byc Megamos crypto - TP22 i ciesz sie ze jeszcze autko ci pali bo z tym kabelkiem za wiele nie zwojujesz a mozesz sobie problemu zrobic uwierz mi.
Z tego co pamiętam to tam transponder musi być odpowiednio przygotowany. Chodzi o SB. Zakup samych prekodowanych transponderów nie rozwiąże problemu. Mona dopisać używany transponder który był w tym aucie ale jak wymieniasz licznik to masz już inne immo.
Chciałbym dorobić klucz do Vectry z 2004 roku . Zamówiłem używany klucz scyzoryk ale nie wiem jaki idzie tam transponder i jaka jest tam częstotliwość w związku z tym proszę o podpowiedź jaki mam zamówić . Transponder będzie nowy i prekodowany pod opla . Przyuczenie za pomocą op-com lub ds-150 .
A no właśnie problem w tym, że pastylki brak. Gdzieś znalazłem takie info AUDI A6 / S6 2005 2011 Transponder Sokymat Crypto 8E - Audi ID8E prekodowany pod Component Security Oryginalny klucz 4F0837220AK, 4F0837220R i inne
mam karte kodową do dorobienia klucza więc chyba ten sposób że transponder musze mieć prekodowany czyli wstępnie zaprogramowany pod rodzaj auta ale nie mam symbolu transpondera jaki siedzi w kluczyku i nigdzie nie moge znaleśc tej informacji
Dzięki za odpowiedz. interesuje mnie te urządzenie HL-100+ -ciężko wydobyć wiedzę od chińczyka. Może jeszcze trochę wiadomości jak powstaje ten transponder prekodowany ID44 TP23. To odbywa się przez wgranie odpowiedniego wsadu? Zakładam iż kupuję taki transponder gotowy i bez problemu go kopiuję na czysty chip ID48. (OEM) Zakładam iż do immobilizera...
Chcę dorobić kluczyk do volva v40 z pliku, jest tam transponder pcf7935 typ 44 i mam pytanie czy potrzebuję transpondera czystego czy prekodowanego. Próbowałem dorobić na kości pcf7931 ale się nie udało. Mam autela i taka opcję z pliku.
Transponder w tym aucie ma byc ID48 i koniec kropka zadnych prekodowan niema tutaj,transponder prekoduje sie ID48 CAN na TP 22,23,24,25,wiec problemem tutaj bedzie raczej program,mysle ze VCDS poradziłby sobie tutaj bezproblemowo. Dodano po 2 VWPASSAT19992005Transponder MEGAMOS Crypto 48 ( ID48 / JMA TP08 / Silca T6 )
Tak transponder VW prekodowany ID48 TP23 Nie znam twojego kabla ale chiński vcds immobilizera nie obsługuje w tym Golfie . Zrobiłem to innym sprzętem. PIN IMMO Commanderem 5,5 (kombi). Co innego pilot ale tu kolejna pułapka sterownik przyjmuje na raz max 2 kluczyki i je sumuje z już zaprogramowanymi (w sumie max 4szt.).
W tym audi masz transponder nowego typu ( http://www.transpondery.pl/katalog_trans... ) i odczyt PIN nic nie da. Transponder trzeba najpierw prekodować pod dane samochodu ( component security / protection ) specjalnym programatorem i dopiero później zaprogramować do samochodu.
I podstawowe pytanie jeszcze mam do tego tematu, czy jeżeli to rok 2007, to czy transponder wystarczy że jest prekodowany pod markę czy musi być pod auto z tymi wszystkimi SECURITY COMPONENT itp. A jak pod auto to kto może mi to zrobić, w sensie przygotowania transpondera. Pozdrawiam!
Chcesz zaprogramować pilot czy transponder (do rozbrojenia immo)? Pytam, bo jeżeli chodzi o zaprogramowanie fabrycznie nowego transpondera to obawiam się, że Multiecuscanem tego nie zrobisz. Oczywiście jest tam taka funkcja jak programowanie klucza ale (jeśli się nie mylę) żeby to zrobić musisz mieć transponder Megamos Crypto 48 prekodowany pod Twój...
W obu kluczykach transponder to ten scalak 16 nóżkowy, w dokupionym kluczyku wymieniasz scalak na czysty i prekodowany do Clio II ph1 i po zaprogramowaniu odpala i steruje centralnym
Udało się zakodować, masz transponder szklany ? Gdzieś się natknąłem, że do Passata B6 potrzebny Megamos CRYPTO 46, ale mogę się mylić. A co do prekodowania to dla VW jest to TP23. Kupiłem kluczyk używany, ale transponder jest jednokrotnego zapisu. Dlatego pytam czy się udało z Crypto 48. Zaprogramowałem VCDS-em tylko zamykanie i otwieranie auta.
PIN będzie w CARPASS - wygląda jak karta płatnicza (kształt). Musi być transponder Crypto ID40 - JMA TP09, musi być prekodowany. Powinien podejść od Astry G.
Witam. Wiem że post stary ale spróbuję tu podkleic zamiast otwierać nowy. Mianowicie mam citroen jumper 2.2 HDi 2008. Posiałem ostatni kluczyk. Zamówiłem chinolka i kable też chińskie- lexia diagbox. Niestety nie wykrywa transpondera. Zamówiłem klucza z Europy pod id 48 i to samo. W końcu dokupiłem transponder z id46 z serwisu Harkan.pl prekodowany...
Jeśli tam w kluczyku rzeczywiście siedzi ID48 to używany jest bezużyteczny, one są OTP. Nie dodasz transpondera już raz sparowanego z innym samochodem do swojego auta. Da się natomiast kupić czysty transponder i sparować go z Twoim autem, ale wymagają prekodowania. *** Doszukałem się informacji, że jednak da się ponownie zakodować używany transponder...
bo transponder musi być odpowiednio przygotowany To zamówi prekodowany i dalej poleci.
Nie, nie zapomniałem. "Pastylka z prekodowaniem to kolejne 50 zł" Jedyne co zapomniałem, że trzeba dodać cenę vcds'a czyli kolejne 200-300 zł za chińskie badziewie :D czyli może być transponder od passata B5 albo od seata altea przekodować i gotowy do zaprogramowania w aucie
Kolego Jurek220, mam wszelkie powody by przypuszczać, że podany przez Ciebie PIN jest poprawny. Dlaczego? Otóż przy zalogowaniu w VCDS w sterowniku immobilizera (polecenie 11: Login) jakimkolwiek innym PINem następuje chwilowe zerwanie połączenia ze sterownikiem i następnie jego wznowienie, a przy wprowadzeniu PINu od Ciebie połączenie pozostaje cały...
To nie jest transponder tylko cewka zalana tworzywem, transponder (pcf 7947) do niego taki sam jak do większości renówek z tym kluczem czyli Master,Clio, Trafic itd-musi być prekodowany pod konkretny model auta,inaczej nie będzie działał pilot. Najlepiej kupić gotowy prekodowany klucz i zaprogramować w aucie.
Dziękuję wszystkim za pomoc. Temat zamykam. Dla potomnych. Jeśli chodzi o ten model i mój przypadek. Kluczyk kupiony na znanym portalu aukcyjnym, nr 7M3959753F. Zakodowany do centralnego procedurą z "zamkiem" (do znalezienia w sieci). Za radą kolegów wyżej dokupiłem transponder PCF7935 CRYPTO ID44 (wstępnie prekodowany dla sharana). Kod do immo łatwo...
Soft jest identyczny. ACE ma pakiety VW dodatkowo płatne, Tango ma w podstawie VW. Jak masz odczytany security blok z licznika po 09 to tak samo Tango jak i Evo zorbą transponder na gotowo do odpalenia auta. Ostatnio w Tagno dodano zapis na transponder 48W, nie trzeba po tym modyfikować zawartości pamięci EEPROM. Tango i EVO odczytują pliki security...
Adt. 1 da się Adt. 2 byle jaki serwis nawet komputerowy to zrobi lub można to zrobić samemu wystarczy lutownica Adt. 3 wyświetli komunikat że nie wykryło karty ( czytniki prawie się nie psują więc to raczej wina cewki w karcie ) Dodano po 2 adt. 4 Po spędzeniu wielu godzin w poszukiwaniu rozwiązania problemu, i przeczytaniu wielu postów pod tytułem...
Prawie-że nigdzie. TP musi być prekodowany pod konkretny egzemplarz Passata, zresztą gdyby Ci się chciało przeszukać forum to byś doczytał...
nie będzie prekodowany to nie będzie działać i KONIEC w temacie zacytowałem użytkownika który twierdzi że prekodowanie służy do tego aby pilot działał, bez prekodowania miało się dać odpalić silnik.. a gdyby to nie był kluczyk z pilotem tylko zwykły bez pilota, to też trzeba by było prekodować? Po za tym, dziś docinałem grot to w serwisie gdzie mi...
Posiadam oryginalny pilot z grotem z dwoma przyciskami. Ostatnio bawiąc się programami diagnostycznymi otworzyłem zdalnie przez telefon bagażnik, to sobie pomyślałem, że kupię pilot z trzema przyciskami itd. Niestety poległem, bo amatorski sprzęt jaki posiadam nie pozwala wydobyć mi pinu z immobilisera, a nie jest też to jakieś niezbędne, żebym pogrążał...
Nie mam zamiaru nic wylutowywać i odczytywać jakimiś programatorami. Komuś też nie dam do wylutowywania - później mogą sie pojawić jakieś zimne luty czy coś a w najgorszym wypadku tak jak napisał przedmówca - uwalę sobie pamięć (nawet nie chcę o tym myśleć). PYTANIE: Kiedy kupię czysty transponder Megamos Crypto ID48 na Alledrogo i pojadę do serwisu...
Właśnie próbowałem zrobić adaptację klucza zwykłego z transponderem przez DiagBox-a i nie poszło. Co może być nie tak? Dodam że transponder kupiłem od kolegi z forum 307,może coś z nim nie tak. Czytałem też o prekodowaniu, nie wiem czy tu ma to akurat zastosowanie?
Witam, posiadam seata ibizę wersja 6l z 2002 roku. Chcę dodać do niego nowy kluczyk, gdyż z komisu dostaliśmy tylko jeden i jak się zgubi to będzie kicha :/ Do tej pory odczytałem kod PIN z liczników, kupiłem nowy kluczyk (zwykły, bez pilota - dziś idę go dociąć) oraz transponder ID48. I teraz mam do Was kilka pytań: 1. Transponder NIE jest prekodowany,...
PCF7935 "czysty " ani prekodowany do opla(40) się nie nada, szukaj konkretnie ID42, w dziesiejszych czasach sa łatwo dostępne (np. bywają na naszym największym serwisie aukcyjnym).
Witajcie. Mam pytanie otóż chciałem do Corsy C dodać pilot centralnego zamka. Na chwilę obecną do samochodu jest tylko jeden zwykły kluczyk, serwisowy czerwony, z którego kiedyś wypadł transponder. To akurat nie problem bo kupiłem nowy, prekodowany i dopisałem do immo opcomem. Chciałem teraz dodać kolejny kluczyk ale z pilotem centralnego zamka. Jeśli...
nie zrobisz bez odpowiedniego sprzętu,vcds czy VDC nic nie zdziałasz I tu się nie zgodzę z kolegą. Poczytałem, poszperałem, po testowałem i sprawa ma się tak, że licznik chula jak tralala. A zrobiłem to VDC. Po pierwsze primo kopia epromu na trzech różnych nośnikach. Uwierzcie, że się przyda jak robisz to pierwszy raz. W razie def error czy innych...
prekodowanie transpondera renault prekodowanie transponder transponder kluczyka astry
drzwi zmywarka candy czasowy sterować grzałka gniazda modułowe
biostar karta graficzna zainstalować google playja
Lokalizacja czujnika temperatury w Technics SA-GX130 Lokalizacja termostatu w lodówce Amica ACZ3602ZP