Nie chce odpalać, trzeba przy kręceniu rozrusznikiem gwałtownie depnąć na gaz, wtedy zapala. Wygląda to na pompę wtryskową, ale nie znam się na pompach. Może ktoś spotkał się z takim objawem.
Witam temat dotyczy renault premium 270 dci a dokładnie dwu sekcyjnej pompy wysokiego ciśnienia bosch, została wyjęta do regeneracji i po włożeniu auto nie pali po odpięciu czujnika wałka rozrządu auto trochę kręci i odpala czy ktoś wie jak należy ją ustawić?za podpowiedzi dziękuję dodam że pompa jest na stożku i klinie ,na kole zębatym od pompy jest...
Witam Nadal mam zagadkę z moja PREMIUMKĄ 420 2002 pompa wysokiego ciśnienia nie podaje paliwa mimo wymiany pompy pomocniczej ? Proszę o pomoc.
Tak czytam i przestrzegam przed urządzeniami , które sa tańsze od sprawdzonych o 30%, a w Chinach kosztują 1/2 tego co u nas. Nie kupujcie pomp ciepła , które nie mają szczegółowych tabel pracy, albo mają jakieś 3 wykresy w 3 kolorach i to wszystko. Moc pompy powietrze woda w uproszczeniu dobieramy wg tych tabel dla temeratury czynnika grzewczego, temperatury...
witam kocioł, jak w temacie; po podłączeniu wszystkiego, włączam zasilanie, pojawił się chyba komunikat nieudanego zapłonu, a następnie błąd 501; nie można go zresetować; po odcięciu napięcia i powtórnym załączeniu od razu pojawia się błąd 501 i pracuje pompa w trybie odpowietrzania. gdzie tkwi problem, gdyż nie mogę go odpalić, a gwarancja jest nieaktualna,...
Witam, potrzebuję info na temat kodów błędów do premiumki 410dxi(dxi11, euro5 z adblue). Mid 128, ppid 273, fmi 7. Dziękuję i pozdrawiam. Odpowiedź znalazłem na forum: Dodano po 3 Dodam jeszcze że błąd był spowodowany uszkodzonym przewodem powrotnym z wtrysku adblue do pompy(uszkodzona grzałka na przewodzie generowała błąd mid 128, psid 103, fmi 5),...
Odpowiem tylko na temat pompy. Wyrabia się łożysko i pompa wchodzi w mocne drgania. Ponieważ (przynajmniej w tych modelach pieca) pompa jest nierozbieralna, musisz kupic całą i to oryginalną- ja na żaden zamiennik jeszcze nie trafiłem. Ściągnij przednią obudowę pieca i połóż rękę na pompie podczas jej pracy. Gwarantuje że jeśli to o pompę chodzi, odrazu...
witam mam kociol dwufunkcyjny ariston genus z zasobnikiem wody 120l + pompa cyrkulacyjna, grzejniki na rurkach fleks w systemie herza, grzejniki polaczone rownolegle ( 2 rodzielnie) grzejniki brugman typ V, piec odpowietrzony automatyczne, zawor automatycznego odpowietrzania na pompie otworzony, piec wlacza sie , podgrzewa zasobnik, jest ciepla woda...
MID 128 PPID 273 FMI 7 Ciśnienie AdBlue. Możliwa przyczyna: Pusty zbiornik AdBlue, zablokowana wentylacja. Zatkany filtr AdBlue lub przewody. Wyciek AdBlue w zespole pompy,filtrze, filtrze wstępnym lub przewodach. Pompa w zespole pompy. MID PPID 275 FMI 1. Czujnik temperatury, pompa. Możliwa przyczyna: Zbyt niska temperatura AdBlue. Usterka elektrycznego...
A kiedy to K7 PREMIUM miała CAŁĄ pompę mosiężną??? Pół aluminium pół mosiądz a w którym to sklepie pisza że nowa K7 ma mosiężną jak na stronie www.karcher.pl nawet nie jest to napisane?
Witam! Proszę o pomoc w lokalizacji problemu w piecu kondensacyjnym Ariston Genus Premium. Wyskakuje błąd 501, zapala się po kilku resetach zwykle max 2 razy dziennie (rano i wieczorem) za każdym razem wyłączam go z sieci po nagrzaniu wody jeżeli tego nie zrobię potem się nie odpali. Elektroda jonizacyjna przeczyszczona dała krótkotrwały efekt 1-2 dni...
Witam, montuje pierwsza rozdzielnica do pompy ciepła gdzie znajduje się kompresor 3F i moje pytanie czy jest wymagane zabezpieczenie tego kompresora przed zanikiem fazy czy pompa ma coś takiego już wbudowane? Pompa Stiebel 10 Premium.
Chciałbym zabezpieczyć pompę głębinową Belardi 4H 10 (400V) jakimś gotowym zestawem sterująco- zabezpieczającym. Coś na rodzaj urządzenia UZS.4 z Hydrovacuum czy M31 Smart Premium. Czy są to urządzenia warte polecenia, zwłaszcza te M31, które jest prawie dwukrotnie tańsze od UZS.4. Chciałbym zabezpieczyć pompę w sposób trwały i skuteczny, a do samodzielnego...
Podpowiem że przewód od czujnika idzie do przekaźnika i zwiera przekaźnika startuje pompa. Zainwestuj w tester a będziesz zadowolony. sklep.avt.pl/tester-kabli-samochodowych....
Pompka chodzi OK, Wymiana triaków niestety nie pomogła :( Link z filmem jak zachowuje się stacja :( Serwis rapidshare upload konto premium. Dodam jeszcze że kompresor rozebrałem, w środku wygląda czysto (jak nowy) H.
Witam!! Szukam informacji na temat silnika i kodow bledow do Premium rok produkcji 2000 silnik 400km na pompie wtryskowej. Gdzies na forum znalazlem i kody i opis jak je zczytac ale do wersji z tempomatem a tej nie ma tempomatu. Interesuja mnie rowniez takie informacje jak luzy zaworowe, wyprzedzenie zaplonu itd. Generalnie ta Premiumka jest bardzo...
Witam, od dłuższego czasu męczę się z premiumkom DCI. W aucie zostało sprawdzonych już wiele rzeczy. Wymieniona pompka wstępna na nową, wtryski po regeneracji, pompa wysokiego ciśnienia wstawiona od drugiego, sprawnego auta. Problem nasila się wraz z wzrostem temperatury silnika. Gdy jest zimny auto odpala, lecz z oporem. Gdy już odpali, wymagane ciśnienie...
Witam wszystkich forumowiczów Od kilku miesięcy "walczę" wraz serwisami, aby doprowadzić Premiumkę z 2002r do stanu używalności. W tym tygodniu rozłożyli już wszyscy ręce a ciągnikiem nadal nie można normalnie jeździć. Jak mu się "zachce jechać" to jedzie jak strzała po czym nagle traci moc przerywa i nie ma czym jechać. Dodam że serwis w Błoniu ("podobno"...
Witam Szanownych Kolegów. Streszczę objawy: Kocioł reaguje poprawnie na czujniki, odpala. Niestety cieplo dość powoli dociera do odbiornikow. Najpierw wyregulowałem hydraulicznie przepływ do poszczegolnych grzejnikow (mieszkanie 50 mkw/3 pomieszczenia) aby uzyskac efekt rownomiernego rozlozenia ciepla. Czujnik po przyłożeniu do rdzenia pracujacej pompy...
Znalezione obroty bez problemów.
Witam Jest to samochód Renault Premium 420dci Chcałbym zapytac co to może być, gdy jest zimny silnik pracuje normalnie podczas rozgrzewania nasilaja się stuki metaliczne sprzodu silnika. Myślałem że to coś z rozrządem, rozebralismy caly przod silnika, wszystkie kola zembate sa bezzarzutu, pompa olejowa też raczej w porządku. Nawet patrzylismy na panewki...
nadal jest "ok" (odpukać ;-) ) ale potrafi się pojawić błąd 01 i 03 jednego dnia, ale to jednorazowe przypadki, na razie nic nie robię, odczekam jeszcze min cały tydzień by zobaczyć czy będzie ok... ale mam inne pytania... lekko opiszę sytuację , jak by ktoś chciał napisać "po co piec gazowy do takiej przyczepy" , ale można ominąć ----------------------------------------...
Witam, Panowie szukam pilnie pomocy a premium siadło adblue. Wszystko zaczęło się od tego , że pompa przestała zasysać płyn ze zbiornika wiec została wymieniona na inną z tym samym numerem (używka) Ciśnienie wróciło do normy błąd zgasł ale pojawił się błąd czujnika nox mid 128 ppid 270 fmi 3 o ile dobrze pamiętam zwarcie do plus i zbyt wysokie napięcie...
To teraz ciekawe jak zareaguje elektronika w przypadku braku dwóch faz, czy pozwoli na uruchomienie pomp czy zasygnalizuje awarię. Podaj model pompy. Żeby nie wywaliło błędu chyba jest to podłączenie tego stycznika pod blokadę EVU, znajomy napisał mi coś takiego... "A co do schematu to druga rozdzielnia chyba tylko po to żeby awaryjne zasilanie było...
Witam, mam problem z renówką Premium 300 '01/'02 przy odpalaniu, zazwyczaj już po kilku godzinach postoju auto mocno kopci na czarno/biało. Po chwili się uspokaja i jest wszystko ok w tej kwestii, natomiast silnik ma bardzo mało mocy i dodatkowo wysokie spalanie do 40L. Wtryski sprawdzone, 2 były robione reszta OK, nic nie pomogło. Ktoś mi mówił o jakimś...
Witam . Mam problem z nowo nabytym pojazdem. Renault Premium 420 Dci. Silnik chodzi jakby w trybie awaryjnym nie wkręcając się na obroty powyżej 1200-1300. Nie słychać tubriny. Nie kopci, Odpala bardzo dobrze i zimny i ciepły. Był na przeglądzie w autoryzowanym serwisie diesla . Miał robione testy pompy, wtryskiwaczy, pompy podcisinienia itd itp. Nie...
Dzień dobry. Renault Premium trzy osiowa 26 dmc silnik 7 l 270 koni automatyczna skrzynia biegów, jeździ pod szambiarką 16 m3. Auto pali około 50 litrów na sto kilometrów. Zostały zregenerowane wtryski oraz wymieniona pompa paliwa. Pompa paliwa nowa. Niestety nic to nie pomogło spalanie nadal 50l na 100km. Jeżeli ktoś się spotkał z podobną przypadłością...
F00BH40277 zawór sterowania chłodzenia adblu znajduje się w pompie F00BH40205 zawór kierunkowy spuszczający adblue znajduje się w pompie
Dzień dobry. Mam problem z piecem Ariston Genius Premium System 24 (kondensacyjny z zasobnikiem). Posiadam instalację podłogową (strefa 2) oraz grzejniki (strefa 1). Strefa 1 ustawiona jest aby grzała 24h/7. Strefa 2 wyłącza się o 22:00 każdego dnia. Mam taki problem. Rano jak mają załączyć się grzejniki to piec nie daje wody gorącej na grzejniki, puszcza...
Robiłem w tym tygodniu Premiumkę z usterką centralnego zamka, ale z ciekawości podejrzałem ustawienie znaków. Pompa była o takim numerze jak Twoja. U mnie znak na pompie (kreska) dokładnie pasowała ze znakiem 1-6 na kole zamachowym. Silnik pracował bez problemów. Co do kodów błędów, musisz liczyć że jakiś serwisant się pojawi i pomoże, bo ja dostępu...
Jeśli chodzi o c.w. to zbiorniki są dwa : główny i dodatkowy ze stali nierdzewnej po 20 litrów oraz wymiennik wtórny 16-to płytowy, dodatkowa pompa ładująca zasobnik ( oprócz pompy c.o. ). Rozwiązania istotne dla wykorzystania kondensacji na maksa na c.w. .Z rozmów z właścicielami - wody sporo nawet dla wymagających ( gdybyś chciał bardziej drążyć -...
mam podobny problem w swojej renówce 420 dci 2004 rok . brakuje mocy pod większym obciążeniem w szczególności pod górkę silnik zaczyna klekotać i sporo pali 36-40 litrów. wtryski zrobione czujnik doładowania zmieniłem obstawiam pompę wysokiego ciśnienia. w przyszłym tygodniu zrobię przyrząd i fizycznie sprawdzę ciśnienie pompy. przelew wtryskiwaczy...
Witam samochód pod górkę traci siłę zapala się kontrolka stop oraz żółta kontrolka z zygzakiem obroty spadają na 600 i nie reaguje na gaz - po minucie można dalej jechać (nie trzeba gasić auta), na tempomacie to samo. Po wymianie filtrów i wyczyszczeniu smoka oraz całego układu zasilania paliwa jest troszkę lepiej ale też traci moc tylko po wciśnięciu...
Witam, zakładam temat problemu z odpalaniem i zapowietrzaniem premium dxi. Z własnego doświadczenia opisze wam usterkę która dopadła jedną z moich premiumek. Problem pojawił się około 1 miesiąc do tyłu. Auto miało moc dobrze chodziło nie zapowietrzało się podczas pracy. Problem pojawiał się po zgaszeniu auta ,ponowne odpalenie wiązało się z dłuższym...
Witam. Czy poratuje ktoś schematem bądź czymkolwiek do ogranicznika prędkości w Premiumce na pompie wtryskowej. Auto sporadycznie zapala stop i kontrolkę ogranicznika i odcina gaz. Pozdrawiam
3 pompo-wtryskiwacz -mechaniczny lub elektryczny błąd(duże wahania).Nie mam dokładnego opisu.Trzeba by podpiąć pod komputer ,sprawdzić parametry itd.Czy występują jakieś objawy po wygenerowaniu błędu np.nierówna praca?Czy są jakieś inne błędy w EDC nawet nieaktywne.Mało informacji podałeś,suchy opis błędu to niewiele. :idea:
Nie zagłębie się od czego był ten rezystor ponieważ komputer wskazał uszkodzenie pompy i zaworu chłodzenia wymieniłem pompę i ten zawór w sumie cały ten zespół defekt pompy i tego zaworu uszkodził dwa tranzystory i ten rezystor . Sprawdzę te grzałki bo nie pomyślałem o tym.
Kolejne pytanie dot Webasto. Podając paliwo ręcznie strzykawka działa aż miło. Jeśli zaś podawać ma pompa nie daje rady. I tu pytanie. Czy ta pompa działając bo cyka i podaje paliwo może mieć jakiś problem z wydajnoscia? Pompa sterowana ręcznie za pomocą kabla radzi sobie całkiem spoko natomiast sterowana normalnie jakoś słabo pompuje. Macie jakieś...
Może dostawać sie pompa hp lub pompa niskiego cisnienia Pompę niskiego ciśnienia wymieniłem, a jeśli chodzi o pompę wysokiego ciśnienia to wydaje mi się że jakby była uszkodzona to nie byłoby ciśnienia. Czy mógłby tkwić problem w pompowtryskach, że w jakiś sposób przepuszczają? I jeszcze jedno pytanie: W jaki sposób sprawdzić wiązkę czy nie ma przerwy...
Możliwe że nic nie poradzisz bez wizyty Autoryzowanego Serwisanta. Jeżeli był wymieniany blok hydrauliczny bo przeciekał, to mógł wcześniej ucierpieć siłownik zaworu 3D dlatego masz tylko c.o. Oczywiście należy sprawdzić czy czujnk c.w. działa prawidłowo i czy rzeczywiście jest rozkaz gezania c.w. i czy pompa ładowania zasobnika rusza.... Jeżeli kocioł...
Marka premium to i ceny premium:) Szukaj używanej skrzyni, wyciągniesz pompę a resztę sprzedasz dalej
Witam ! Po co w ogóle chcesz ustawiać czasowe włączanie zasobnika ? W stanie nie używania c.w.u. temperatura w zbiorniku może Ci spaść raptem kilka stopni na dobę - chyba że w tym czasie pracuje pompa cyrkulacyjna. Przykładowo: - gdy Genus Premium ma do dogrzania dwa, trzy stopnie - wówczas w czasie ładowania zasobnika ( np. nocnego ) także kondensuje...
Witam ! Mam taki problem z Renault Premium dxi manual. Auto było świeżo bo obsłudze, przejechało kilka Km i za parę dni gdy chciałem jechać ujechałem ok 50m i spadła z obrotów, nie przyjmowała ich, potem zgasła i odpaliła za chwile - przyjmowała już obroty, ale nie na długo. Nie wiem jak wejść w MENU, ponieważ nie mam pilota. Niektóre błędy pokazane...
Witam, mam problem z naprawą renault premium 420, pomimo wymiany pompy olejowej, panewek i reszty części, cały czas świeci kontrolka olejowa i jest niskie ciśnienie. Co może być przyczyną ? Proszę o szybką odpowiedz. Dziękuje.
wymieniliśmy termostat (też by zepsuty), wymieniliśmy pompę wody miała maleńki luz i wyglądało na to, że nie podawała wody na przewód do nagrzewnicy, dalej nic. Przewód zasilający nagrzewnice jest zimny, jest w nim woda ale zimna. Może jest gdzieś jakiś zaworek, który się zaciął? Ale gdzieś blisko pompy wody, bo już przewody od silnika do nagrzewnicy...
Witam, mam problem z niskim ciśnieniem w Renault Premium 450 r2009. Gdy pierwszy raz pojawił się komunikat o zbyt niskim ciśnieniu paliwa, wymieniem pompę na nową oryginalną. Jednak to nie pomogło. Smoki czyste, filtry nowe. Co to może być ? Ciśnienie po podłączeniu wynosi 3,5-3,8 na wolnych obrotach. Sytuacja jest nieciekawa, bo auto nie ma mocy i...
Witam.Mam problem z renault premium 440 dxi z 2005 roku BEZ RETARDERA.Auto zakupione 2 miesiace temu i od samego poczatku mam z nim problem.Auto po plaskim nawet z obciazeniem nie wzbudza zastrzezen,ma moc i male spalanie.Problemy dopiero zaczynaja sie gdy jest jakas wieksza gorka,auto zaladowane,lub mocne przyspieszanie.temperatura idzie do gory,ogrzewanie...
Witam, wiem że podobny temat był ale nie rozwiązał on problemu w moim przypadku. Od dłuższego czasu mam problem z moją renią premium 450dxi z 2008r, euro 5. Na komputerze wyskakuje Usterka Zasilania Olejem Napędowym i auto zachowuje się jakby nie pracowało na 2-3 cylindry, potrafi auto wyhamować do 1km/h przerywa, nie chce też odpalać, trzeba na plaka...
Właśnie remontuje silnik i zastanawiam się gdzie kupić wałek zasilający pompę wtryskową. Pompa montowana jest do sprężarki. Z numerów w katalogów wynika że powinien pasować od C-360 ale chciałbym się upewnić. I drugie pytanie, który zestaw naprawczy byście wybrali? Zastanawiam się nad zestawem Ursus Premium, Zestaw Prima, Zestaw Mahle, Zestaw Zetor....
Każda marka będzie dobra pod warunkiem że masz w pobliżu serwis i części. Często się sprawdza "Nie ma serwisu,nie ma marki". Kotły nowej generacji wymagają serwisu raz na 1-2 lata. Bez tego zapcha się, spali albo coś innego i po kotle....5 lat i ze ściany (mówię z doświadczenia, zwłaszcza na dużych zładach). Kocioł genus evo premium jest dobrym kotłem,...
Witam mam problem z renowko premium 280dxi z 2002 , notuje blad regulacji cisnienia na szynie , wtryski byly sprawdzane pompa tez , regulatory podmienianie z innej , juz sie pomysly koncza co dalej podmienic , samochod juz byl w kilku warsztatach i servisach i dalej to samo
Witam wszystkich mam dość ciekawy problem w Premium 2012r 430 KM a mianowicie auto trafiło do mnie bo zesłabło i zaczęło wyświetlać błędy. Po diagnostyce okazuje się że są trzy aktywne błędy na szynie. MID128 PSID 229 FMI9 Łącze danych SAE j1939 Podsieć 1 MID 233 Nienormalna prędkość uaktualniania MID128 PSID232 FMI2 Łącze sterujące SAE J1939-1 odsieć...
Dzień Dobry mam problem z pompa paliwowa renault midlum 180 KM 2004 r, schodzi paliwo z pompy paliwowej z powrotem do zbiornika wymieniłem filtry przewody powrotne na wtryskach i zaworek na pompie paliwowej jak pompuje zapala jak nie, no to nie
Witam mam Renault Premium 420 dci 2004 rok, od jakiegoś czasu auto zaczęło długo kręcić zanim odpali, tak jakby schodziło paliwo do 9h stania po 15 sekundach kręcenia odpali, ale jeśli postoi dłużej bez plaka nie da rady, założyłem nową pompę niskiego ciśnienia i ręczną pompkę, podmienialem czujnik i zawór na listwie ale kompletnie nic sie nie zmieniło....
Cała wiązka pompo-wtyskiwaczy do premium na ASO kosztuje 800zł
O pompie wiem tyle: Pompa Głębinowa SDM Premium - 679zł brutto (średnica 99mm) IBO Konstrukcja Wirniki, dyfuzory: - Polimer wzmacniany - (dużo lepsze wirniki) lepsze uszczelnienie wału. Obudowy pompy: - stal nierdzewna Wał pompy - stal nierdzewna Siatka filtracyjna - stal nierdzewna dłuższy kabel 18m (dłuższy kabel) Osłona kabla - stal nierdzewna Śruby...
czy komuś udało się stworzyć takie urządzenie z falownikiem do pompy? Jestem zainteresowany czymś takim ale za rozsądną cenę. Bo za 3 tys. to można kupić gotowa pompe np.Pompa MAX 120/60 z przetwornicą (falownikiem) CPS 2600-2800zł lub pompa Drundfos skala2 za 1800zł ale to kosztuje lub sterownik do pomp np. grundfosa CU301 za zestaw 2000zł lub FALOWNIK...
Bardzo wiele czytałem tematów, parę rzeczy zrobiłem ale niestety niewiele pomogło , pompa paliwa była minimalnie ukruszona w środku a wiązka pompo wtrysków była w agonalnym stanie, błędów komp żadnych nie pokazuje, KAT wygląda ok. Samochód nie dawno był na przeglądzie hamulce są ok, opory toczenia w normie, druga Premiumka robi ta sama robotę, ciągamy...
Witam, Mam problem z Reno premium 280 dxi silnik deutz 7e na CR. Łapie niskie ciśnienie paliwa na szynie CR głownie gdy jest ciepły. -usterka jest chwilowa, ale tryb awaryjny jest do ponownego odpalenia. -czekając na usterkę z podłączonym komputerem nie da się zauważyć spadku ciśnienia, nawet rysując wykres. Zarówno spadku ciśnienia na listwie, jak...
Regulator recalart premium economic , opis zdarzenia : Zwarcie pompy CO -wymieniem na nową . Wszystko ładnie pracuję ale nie wyłącza pomp , w sterowniku wszystkie parametry takie same od 10 lat. Pompy pracowały od temperatury na kotle załącz 56 stopni . proszę o pomoc w temacie .
Pomóżcie Forumowicze...! Pożyczyłem od znajomego myjkę Karchera K5 Premium Ecologic. Podłączyłem do wody i prądu i po 20 sekundach myjka przestała działać. W tej chwili po załączeniu prądu silnik chodzi cały czas i nie ma ciśnienia. Rozebrałem ją na częsci proste, przeczyściłem, wymyłem filtr, nasmarowałem ponownie (tłuszcz silikonowy), skręciłem i......
Witam jestem posiadaczem Renault Premium 300 9.8l 1999r. Samochód posiada silnik na pompie mechanicznej starszego typu . Nie ma w nim elektroniki . Moje pytanie czy ktoś się spotkał z zwiększaniem mocy , dawki paliwa w tym aucie . Wiem że istnieje podobny model o tej samej pojemności ale ma 340 km . Czym on się różni względem 300 km ? Dzięki z góry...
Dlaczego zasilnie 43 stopnie to brak wyobraźni projektanta i użytkownika. Twój projektanat jest chyba nieprzytomny, jeśli mówi, że temperatura 43 stopnie na podłogówke jest ok. Bo to temperatura zasilania na grzejniki we współczesnym nowo budowanym domu i to na mróz -20*. Mam klientów u których instalowałem pompy ciepła w domach 10-15 letnich i na...
jak ząbek ustawiony jest na wprost dziury w pompie to ile stopni na kole zamachowym powinien byc wyprzedzony zapłon Pisownia p. 8.2, manta.
Ile stopni na kole trzeba ustawić, jeśli w oczku od pompy jest blaszka?
Witam. Potrzebuję pomocy przy ustawieniu pompy wtryskowej w premium 400 z 1999r. Nie wiem jak ustawić pompę w GMP, czy gdzieś znajduje się okienko czy jak je się ustawia? Na bloku jest gdzieś zaślepka żeby silnik ustawić w GMP? Ile stopni ma być wyprzedzony zapłon? Proszę o odpowiedź
WITAM. Jeżeli po dłuższym postoju nie chce odpalić to znaczy, że z układu paliwowego zchodzi paliwo. Zaczołbym od wyjęcia smoka (lub dwuch jeżeli są dwa zbiorniki), jest tam zaworek z kulką, ktora zapobiega cofaniu się paliwa z układu, wyciąg to i przeczyść. Dodatkowo w głębi tej samej rurki jest filterek, który też należy wyciągnąć i wyczyścić bo zregóły...
Wielkie dzieki za zainteresowanie moim problemem i pomoc naukową wymieniłem uszczelnienia pod wtryskami i pompę niskiego ciśnienia i obecnie jest super.
Moim zdaniem to 6 wtrysków na stół do sprawdzenia najlepiej do innego pompiarza. Może jeszcze moduł sterujący paliwem ten przy pompie wysokiego ciśnienia zaczyna szwankować , ale bez pomiaru ciśnień ciężko coś powiedzieć. Powiedz jeszcze jak odpala na zimnym i ciepłym silniku ? Ps. wtryski najlepiej szukać z rozbitych zachodnich aut.
witam. nie wiem czy mozna sprawdzic czy nie i jak ma sie to do rzeczywistosci ale mi kts pokazal max i min cisnienie. elektrozawor czyli masz na mysli zawor w pompie wysokiego cisnienia?
Powiem tak rozmawiałem z kolejnym mechanikiem powiedziałem mu "-Nadmierne ciśnienie wtrysku-powód 1:przeszkody w powrocie paliwa pomiędzy pompą a zbiornikiem. Powód 2: zablokowany elektrozawór pompy wysokiego ciśnienia w pozycji zamkniętej. " on odparł mi na to że wtryski pobierają paliwo i nie odprowadzają nadmiaru do baku, komputer wykrywając większą...
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID270 Stężenie NOx w gazach spalinowych FMI-12 Jednostka lub urządzenie wadliwe Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G030 Moduł pompy mocznika C077 Czujnik stężenia tlenków azotu
Szyniu, coś słaba ta wiedza Twoja i tych Twich fachowców. Jakbyś zaczął sam samodzielnie działać zgodnie z radami jakie Ci koledzy na forum podawają to byś już auto uruchomił. Oczywiście dołączam schemat ECU sterownika silnika, ale co to da, przecież diagnostyka by wykazała błędy w podłączeniu. Nie pali: pompa zamontowana prawidłowo - sygnały z czujnika...
Witam. Mam problem z Premiumką 400 z 99r. A wiec kopiłem ja tydzień temu i jeżdżę pod lodka na żwirowni. Mam z nią wielki problem a mianowicie pali mi ok 56-58l/100km. Wymieniłem końcówki wtryskiwaczy, czujnik temperatury powietrza doładowującego oraz czujnik ciśnienia powietrza doładowującego i dalej jest to samo. Szczelność intercoolera tez sprawdzałem...
Witam serdecznie mam taki problem przy w/w aucie wywala mi błąd (zawór chłodzenia ad blue, obróbka dodatkowa) diagnozuje texą i po podłaczeniu da sie skasowac (ale nie zawsze) i znika ale do momentu kiedy poma zacznie chodzic. Kilka razy robiłem test ilosciowy i raz idzie go zrobic a raz nie ale jak idzie to pompa w 5 sekund osiaga 5 bar i pomuje ok...
Mam dokładnie ten sam problem w premium 440dxi. Nawet miejsce to samo (auto padło przed Calais :). Ciężko zapala na ciepło i zimno. Nawet po 2 min. od wyłączenia silnika. Wyświetla się usterka błąd wtrysku. Smoki w baku wyczyszczone, wymieniony filtr paliwa i separator, wymieniona pompka paliwa(ta z tyłu pompy wspomagania). Nadal ciężko zapala ale już...
Kolego zależy czy masz hamulec wydechowy czy nie . Jeśli masz VEPa to potrzebujesz płytki do regulacji wydechów i wtedy regulujemy luz na 1.6 mm jezeli nie masz hamulca to luz wynosi 0.8 mm . Ssący to 0.2 mm . Pompę regulujemy w następujący sposób odkręcamy regulację luzujemy dzwigienkę , dokręcamy do dotknięcia i jeszcze 180 stopni .
kolego hubert, umiem czytać ze zrozumieniem tyle że mam wątpliwości co do twojej wiedzy i tyle. Biorę pod uwagę taką możliwość że jeśli całym układem steruje komputer to zwiększony pobór adblu może odczytywać jako sygnał na duże obciążenie i wtedy pompa leje więcej paliwa, ale to tylko moje domysły.
Witam, proszę o pomoc w następującej sprawie: Renault Premium 420 DCi nie chce odpalić, po ręcznym pompowaniu paliwa (jeden z nas pompuje, drugi w tym samym czasie kręci rozrusznikiem) odpala bez problemu i chodzi dalej bez żadnych kłopotów, żadnego kopcenia. Po zgaszeniu i ponownej próbie normalnego odpalenia (bez ręcznego pompowania), dalej nie odpala...
Trzy rzeczy - utrudniony obieg wody co albo zapowietrzenie pieca i instalacji albo sterownik pieca głupieje. Stawiam na zapowietrzenie pieca. Sposób postępowania: 1. Sprawdzamy wszystkie filtry (czyścimy) obiegu wody co - chyba zrobione. 2. Odpowietrzamy piec (głównie pompę) i instalację. 3. Suszarką dmuchamy w okolice sterownika (elektroniki). Jeśli...
Genus FS to kocioł stojący z zintegrowanym zasobnikiem warstwowym. najprawdopodobniej ma dwie pompy - jedną od CO, a drugą od ładowania zasobnika. Żadna z tych pomp nie obsługuje cyrkulacji CWU w instalacji. Chyba że jest jakiś dodatkowy moduł przypięty do kotła. Czasowa funkcja komfort odpowiada właśnie za ładowanie zasobnika. Czyli jeżeli temperatura...
Witam problem mam następujący: auto dużo pali!!! odpala normalnie nie słabnie a po dłuższym przejechanym odcinku zapala się błąd zbyt wysokie ciśnienie... zrobiłem zrzuty z texy i proszę o pomoc w analizie... ] w texie była informacja dodatkowa że jeżeli za wysokie ciśnienie to albo zawór ograniczający ciśnienie albo pompa wysokiego ciśnienie wymieniłem...
Witam, Cały układ paliwowy sprawdzony łącznie z wymianą pompy niskiego ciśnienia . Jutro przystępuje do pomiaru przelewu
Witam wszystkich, mam problem z uruchomieniem ciepłego silnika,oraz w czasie jazdy brak mocy lub po zdjęciu z nogi z gazu silnik nie spada z obrotów Parametry: Renault Premium 260 DTI Silnik 6 cylindrów Pompa wtryskowa rzędowa 6 sekcyjna
Ustaw 8 stopni na kole i znak na pompie o ile itc jest dobre.
Witam mam problem z moją Premium 420 dci w czasie jazdy zapala się STOP i postój awaryjny i obroty silnika są 1400 i nic więcej, po chwili stop gaśnie i można dalej normalnie jechać/bez resetu kluczyka/ i ciężko odpala na ciepłym silniku. Dodam, że wtryski sprawdzone na stole, pompa ręczna i wstępna zębata nowa oraz wymieniony zawór na listwie pomóżcie...
Witam. Mam taki problem, otóż po awarii i wymianie pompy wody samochód trzyma wysoką temperaturę, czy pusty, czy załadowany. Odpowietrzony układ chłodzenia. Z nawiewów dmucha ciepłym powietrzem mimo iż włączona jest klimatyzacja i ustawione na chłodzenie. Awaria i wyciek płynu zauważone gdzieś po przejechaniu ok. 100 km. Proszę wszystkich o jakiekolwiek...
Jak sie okazało błedow bylo wiecej ,na diagnostyce wyszło ze 1,2,i 3 wtrysk padniety .Trudno uwierzyc ze trzy padły od razu.Usterka była w przetartym przewodzie w wiazce z komputera silnika do wtryskiwaczy.Ten jeden przewod miał wplyw na prace trzech wtryskow do tego połowa pompy wysokiego cisnienia była bardzo goraca.Sprawa rozwiazana
Witam i od kilku miesięcy walczę z problemem jaki ma moja Renault Premium z 1998r 400KM a mianowicie brak jest jej mocy i do 1500 obr kopci jak huta a powyżej 1500 obr już nie kopci. Wymieniłem filtr paliwa powietrza turbosprężarkę i membranę z tyłu pompy a auto dalej nie ma mocy. Wtryskiwacze były sprawdzane i gość co to sprawdzał powiedział że są...
Spóźniony jestem z odpowiedzią, ale może się komuś przyda.. Sam mam taką płytę. Zmieniłem właśnie ze względu na heatpipe. Poprzednia, też z NF4 miała wyjący wentylator, zresztą wciąż wymieniany. Trzeba pamiętać, że chłodzenie konkretnego miejsca zależy od temperatury w całej obudowie. W przypadku heatpipe na tym chipsecie właściwy radiator znajduje...
Po naprawie wtrysków i pompy pojawił się problem z wyładowywaniem baterii. Jakiś związek ? Żaden, chyba, że długotrwałe kręcenie, odpowietrzanie, i brak konkretnego naładowania. Jak tam jest nalot rdzy i innego dziadostwa w paliwie, to to chodziło nie będzie- zbyt wielka precyzja nastawnika pompy, wtryskiwaczy i w ogóle. Trzeba wiedzieć co się tankuje,...
Rozumiem, u mnie uwalona jest pompa adblue (zalało główną komorę doszło do zwarcia i przepaliło płytę, wyświetla się dymek pomarańczowy z wykrzyknikiem) ale o 40% nie mam redukcji mocy, ale też nie zachowuje się jak 500km.
Kolego jest taka opcja płyn może dostawać się od strony napędu pompy do oleju , miałem taki problem z CHIŃSKA pompą wody .
Jak nie pobiera , to znaczy że nie dawkuje, a to znaczy że jest usterka w /pompie, wtrysku, wiązce/ A i to znaczy że masz problem bo wyłączyłeś za pomocą jakiegoś sztukmistrza sygnalizację awarii ad blue. No i następne pytanie, po kiego wyłączać ad-blue i martwić się że nie pobiera????
Witam serdecznie. Jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość. Jak w temacie mam problem z piecem. W piecu zanika płomień i po trzech próbach odpalenia wyświetla błąd 504. Po kilku resetach zdarza się, że zaczyna grzać normalnie mówię o grzaniu zasobnika. Dodam, że piec zaczyna pracę na pełnej mocy i wtedy bardzo szybko gaśnie im zmniejsza się moc grzania...
Witam serdecznie kupiliśmy kilka RENO dxi 410 2007 rok i mam pytanie. Kilka ma po 1 zbiorniku na paliwo i ok Ale kilka ma po 2 i oto moje pytanie, w nich są tylko smoki nic poza tym, połączone są trójnikiem i ida do pompy czy to oryginalne rozwiązanie RENO? Lejąc do jednego baku powiedzmy 600 do drugiego nic zapowietrzy sie cały układ czy sie myle bo...
Witam wszystkich. Mój problem z Renówką polega na tym ze po odpalenie bez samostartu sama odpali. Ciśnienie na szynie po odpalenie na jałowym ok 500 bar zaworki oba na pompie ok30% i wzrasta. I auto cały czas chodzi, na wysokich obrotach dochodzi do 1000bar. Po ok 3min zaworki są w granicach 40-50% i ciśnienie za szynie maleje az do ok 100bar i gasnie....
No ale jakby pompa leciało to by niskie cisnienie na wtryski dawało a gość co sprawdzał wtryski mówił ze są oki i cisnienie pompa na wtryski daje tez ok. Więc pompy nie braliśmy pod uwage jak cisnienie daje odpala bezproblemu i nie zapowietrza sie ani nie szarpie podczas jazdy. Dodano po 1 Az jutro wymontuje tą pompe i zawioze na stół do sprawdzenia...
Instalacja sprawdzona od skrzynki w kabinie aż do pompy adblue
Witam ja również mam podobny problem z moja Renault,tez wymieniłem czujnik ciśnienia oleju objawy są identyczne jak w twojej. Pod koniec przyszłego tygodnia jestem umówiony na serwis. Wstępna diagnoza to zawór przelewowy oleju ten w misce olejowej się zawiesił lub co gorsza pompa oleju, mechanik mi tłumaczył że silnik nie może się kończyć bo przecież...
Witam. Planuję przeregulować zawory i pompo-wtryskiwacze w Renault Premium 450 Dxi euro 5 2008 r. Możecie koledzy podać wartości regulacji ?
witam, ruszyłem z tematem tego ad blue i stwierdziłem, że pompa nie zaciąga czynnika ze zbiornika. Nawet jak zbiornik ominę to nie zaciągnie z np jakiegoś mniejszego naczynia, i moje pytanie jest teraz takie, chciałem sobie sprawdzić czy na bankowo jest to wina pompy, mam midlum dxi, gdybym od niej przełożył na chwile pompę? można tak zrobić ?
W ogrzewaniach mokrych problemy występują z układem paliwowym tylko dziwne że już w 3 letnim modelu.Podejrzewam że maszTermo 90 jeżeli dochodzi odpowiednia ilość paliwa to demontaż palnika oględziny świecy czy niema białego nalotu oraz pomiar oporności 1,6 oma.Oględziny palnika czy mata nie posiada zgorzeliny i posiada możliwość pochłaniania paliwa,częsta...
Temat podobny był już poruszany ale nie padły konkrety więc może teraz coś się uda ustalić. Auto to Premium 420 DCI z 2003r a problem polega na tym że auto zaczęło młotkować pod obciążeniem głównie w zakresie obrotów użytkowych tz. 1200 do 1500(odczuwalne cały czas ale w tym zakresie najbardziej) więc zrobiłem diagnostykę ,spr zawór na listwie cr i...
Wg zeznań jednego z mechaników (auto stało na serwisie hydrauliki zabudowy) pracował ok. 5min, potem sam zgasł. Inny z kolei zeznał że auto zadusiła pompa (pomylone 2 węże, skok ciśnienia w układzie) - i po tym już nie gadał. Mam nadzieję ze to tylko efekt startu z prostownika, auto długo stało na warsztacie więc palenie z wspomagacza mogło następować.
Kolego przerabiałem to ze swoją Renią. U mnie była to przystawka do pompy paliwa, jest przykręcona z tyłu pompy.Musisz ją najprawdopodobniej wymienić, koszt za orginał ok. 800 -900 zł. Od strony silnika jest taki zaworek, który składa się z sprężynki i kulki metalowej i tam puszcza dlatego sie zapowietrza.Możesz prubować wymienić kulkę lub ją odwrócić....
Witam problem rozwiązany jeśli chodzi o diagnostykę to jak pisałem wcześniej a jeżeli chodzi o problem z tym ciśnieniem to była winna pompka zasilająca na pompie CR.
zle to ujalem nie puszczam na luz tylko jade na sprzegle kolego :) bylem na kompie to wyskoczylo blad "wyoskie cisnienie paliwa ". wzialem na podmianke od kolegi z takiej samej renowki czujnik cisnienia paliwa podmienilem tylni zawor na listwie a takze ta pomke paliwa przy pompie wtryskowej wymienilem filtry i nic nei pomogoło auto nie kopci odpala...
Ciśnienie na szynie jest zdecydowanie za wysokie, na biegu jałowym wymagane jest 500 bar. Przemierz zaworki w głowicy pompy powinny się mierzyć około 45 om. Sprawdź drożność przewodu przelewowego pomiędzy pompą a zbiornikiem paliwa i sprawdź zaworek przelewowy w głowicy pompy powinien otworzyć się przy 6 barach. A przede wszystkim zobacz czy przewód...
Usterki naprawione. W pompie adblue był uszkodzony ten zawór 380zł netto i 25 minut roboty. Układ paliwowy był sprawdzony pod względem szczelności. Pompy wysokiego ciśnienia sprawne nie zatarte. ciśnienie na jałowym wachało się pomiędzy 39500 kpa a 40100 kpa. nie skakało co mogło by oznaczać uszkodzenie ktorejs z pomp. Mimo to sterownik wykazywał wartości...
Witam, w naszej premiumce 340 z 99 roku od dłuższego czasu juz pojawił się czarny dym i to dość dużo niestety.... zwiększone spalanie oraz brak mocy przy 20 tonach ładunku (jest to tandem) jest po prostu masakra górkę to widzi bardzo wcześnie niestety. No i spalanie przy takich ładunkach to 36 to minimum raczej oscyluje w granicach 38... Co do kierowcy...
Witam. Mam na firmie taką renówke i od sierpnia ciągle przy niej coś majstrują i nie mogą nic wymyślić. Objawy są następujące: Po odpaleniu nie równo pracuje i słychać młotkowanie jak się odpuści z gazu. Spalanie ma w normie. Dysponuje tam komputerem texa, ale nie jestem jeszcze na tyle doświadczony, żeby poprawnie interpretować wyniki i wykresy. Błędy...
Witam. Mam problem z renault premium dxi z 2010r a mianowicie nie moge dojsc ladu z ukladem kierowniczym poniewaz na dziurach odczuwam stuki na kierownicy i czasem szarpniecia do tego czasem pojawia sie luz.To co juz zrobilem to gumy resorow,gumy stabilizatorow,drazek poprzeczny,amortyzatory,zwrotnice i na koncu zrobilem regeneracje przekladni kierowniczej...
Witam Drodzy Państwo sprawa wygląda następująco.Auto jak w temacie: -Auto odpala tylko z samostartu (miesiąc temu wymienione wtryski, wczoraj pompa wstępna paliwa i nic, po wtryskach kilka razy zapaliło z kluczyka) -auto nie ma mocy(na wysokie obroty wchodzi tylko na biegu jałowym, jak ruszy obroty tylko do 1000obr. Zauważyłem, że jak auto jest w ruchu...
Kod usterek: MID 128 - PSID75 - FMI5 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID75 Elektrozawór odgałęzienia układu obiegu płynu chłodzącego FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód Urządzenie(a) objęte kontrolą: G030 Moduł pompy mocznika V055 Elektrozawór odprowadzenia układu chłodzenia w silniku Warunek(i) i...
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Witam mam problem z reno premium 2003 r 320 dci traci moc auto wchodzi w tryb serwisowy ,pojechałem na diagnostykę komputerową i gość powiedział że jest za wysokie ciśnienie paliwa na niskim układzie paliwowym,ale natym się zakończyło,czyli nadal problem nie jest rozwiązany ,może ktoś miał taki przypadek,dodam że trzy miesiące temu była wymieniana pompa...
Zostawiłem tak ustawioną tą pompę i dzisiaj po 2 dniach odpalił praktycznie na dotyk (było -9) przejechałem się i wydaje mi się że wcale nie kopci tylko jakoś tak słabo się zbiera ale myślę że będzie dobrze.Przejrzałem diagnostykę i niema żadnych błędów.Przejeżdżę ten tydzień i zobaczę jak będzie ze spalaniem później jeszcze raz na diagnostykę i zobaczymy...
MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PSID20 Przystawka odbioru mocy nr 1 FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe G001 Blok elektroniczny pojazdu V010 Elektrozawór załączenia przystawki odbioru mocy nr 1 MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID84 Element grzejny układu AdBlue (w układzie: od modułu pompy do elektrozaworu dozującego) FMI-5 Prąd...
Kolega Keicam 1991 ma zapewne na myśli błąd w montażu paska na pompie wody. tak jest prawidłowo ,ale widziałem juz założony pasek rowkami do koła po.mpy wody Dodano po 5 Sprawdz czy czasem nie zagiął ci się przewód ten od przodu kabiny montowany do takiego zawiasu .Jak zawias się przytrze to może być taka sytuacja.
Witam, Renaul Premium 420 DCI 2004r. paliwo nie idzie ma pompę, brak paliwa w listwie, wymieniowy zawór ciśnienia paliwa (z boku listwy), Samochód nie pali nawet na PLAK'a. Paliwo idzie z pompki wstępnej.
A co to ten mprop? Czyli zawór dozujący odpowiadajacy za niskie ciśnienia w pompie. Najczęściej walcowaty z gniazdem na wtyczkę z tyłu. Wyczyścić układ nigdy nie zaszkodzi ale dużo by pomogło zrobić odczyty parametrów.
MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PSID205 Szyna przesyłu danych, blok elektroniczny automatycznej skrzyni biegów FMI-9 Nieprawidłowa aktualizacja MID130 G020 - Blok elektroniczny automatycznej skrzyni biegów PSID200 Szyna przesyłu danych, blok elektroniczny silnika FMI-9 Nieprawidłowa aktualizacja Informacje ogólne o kodzie usterki: MID140 D001...
Cześć. Zacznę od tego, że właśnie jestem w trasie daleko od Polski. To w zasadzie pierwszy wyjazd tego auta. Więc opiszę problem, będę wdzięczny za wszelkie pomocne rady. Na wyświetlaczu auto zawsze pokazywało ciśnienie oleju 6,9 bar ,6.0 na zgaszonym. Wczoraj jadąc przez Niemcy nagle zapalił się stop z komunikatem Oli presure to low, szybko przełączyłem...
Sprawdzał ktoś ciśnienie na listwie podczas zapalenia. ? Skąd wiesz że po naprawie pompy jest teraz stałe i takie jak zadane sprawdź przewody i uszczelnienia na zasilaniu pompy i odstojnik na ręcznej lubią pękać
Sprawdzenie działania linki jest bardzo proste, naciskasz na pedał i patrzysz czy obraca się dźwignia przy pompie. Problem może być, gdy przy pompie jest ogranicznik prędkości i on jest zamocowany wspólnie z dźwignią na pompie którą porusza linka. Ogranicznik to jest taki silniczek który za pomocą cięgna podtrzymuje oś obrotu dźwigni przy pompie. Po...
No właśnie nie to jest jedyna moja renówka nie mam oscyloskopu bo bym sprawdził sygnał i tu lipa chyba czeka tylko serwis bo już na tysiąc sposobów próbowałem jaltest daje bardzo mało możliwości jeśli chodzi o podgląd parametrów a palenie tego samochodu jest ciężkie jeśli chodzi o ciśnienia na szynie to powiedzmy po pełnym obrocie jest 600 barów a samochód...
Witam, jeśli można podepnę się, bo chyba usterka u mnie jest podobna, trochę inne auto: Midlum 220 DXI 2008 rok, po jeździe ok 50-80km obroty spadają do 1500 obr/min, sprawdzona pompa, wtryski, zmieniony sterownik silnika, dalej to samo, pozdrawiam Marcin
Witam. Ustawiłem wał z rozrządem na około 7 stopni, nie mogę znaleźć znaków na kole zamachowym. Może ktoś sprecyzuje jak mam znaleźć te znaki. Na moim kole nic nie widać albo nie wiem gdzie zobaczyć. W pompie wiem, co i jak, auto jeździ fajnie tylko pali 40. Wie ktoś, jaki był zamysł konstruktora zrobienia rozrządu z tak wielką regulacją w stosunku...
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID103 Element grzejny układu AdBlue (w układzie: od zbiornika do modułu pompy) FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód Na chłopski rozum grzałka ad-blue spalona.
W ciemno walę że są to obsady pompo-wtryskiwaczy. "wymieniłem węże paliwowe - poradzono mi tak nieoficjalnie w serwisie - bez rezultatów " Obstawiam że trafiłeś na jakiegoś kre...a :D.
Witam. Mam problem z autem ( jak w temacie ). Zaczęło się od spadku mocy w momencie zapalenia się kontrolki na desce rozdzielczej ( podobnej do wydruku z kardiogramu ). Trwało to raz na godzinę przez kilka sekund, a potem wszystko wracało do normy. Z czasem spadek mocy się wydłużał i powtarzał się coraz częściej. Stan trwał przez około 800-1000km ,...
Auto zjechało błąd, który powoduje zamieszanie to tytułowy MID 128 PSID 96 FMI 1. Auto ciśnienie paliwa miało w normie: -niskie około 5,5 bara -wysokie 500-1300 bara Auto łapało błąd na wolnych obrotach na postoju lub podczas zwalania w czasie jazdy, trzymanie nie obrotach powodowało brak błędów. Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa, jest znacząca...
Dziękuję za zainteresowanie moim problemem, sprawdziłem miernikiem na przejście wiązkę od nox do pompy -wszystkie 4 kable mają przejście, napięcie na wtyczce od nox wynosi 24 v na niebieskich przewodach, brązowy i fioletowy to skrętka can, między brązowym a masą jest 2,6v a między fioletowym a masą jest 2.35 v pomiary wykonałem na odłączonej wtyczce....
Ta usterka tyczy się zakłócenia szyny can .Trudne do zlokalizowania jeśli nie wystąpi. Przyczyny z mojego doświadczenia : - przetarcie przewodu can do masy pod kabinom, - emulator, - pompa adblue zalana, - sterownik skrzyni biegów nad kasetom ebs, wystarczy wypiąć kostkę usterka znika po zresetowaniu kluczykiem.
Z bańki bezpośrednio też nie zadziałała :( Całą instalacje elektryczna również przebadaliśmy, myślę że powodem odpalenia na hol była duża prędkość wiec pompa wytworzyła ciśnienie którego nie można uzyskać przy rozruchu rozrusznikiem. Jutro zainstalujemy drugą pompę to dam znać. Dodano po 19 Witam Wyszło na to ze pompa wysokiego ciśnienia Znaleźliśmy...
Emulator ma zastąpić pompę i czujnik nox . Po wymontowaniu bezpieczników ma pokazywać poziom adblue kasuje się błędy i po problemie. Błędy niekasowalne zostają w pamięci jako nieaktywne.
Z moich wiadomości pompa nr 4 nie posiada zaworka zwrotnego lecz zaworek awaryjny, który zabezpiecza pompę przed uszkodzeniem wyniku zablokowanego filtra lub przewodu wyjściowego paliwa. Natomiast pompka ręczna takie zaworki zwrotne posiada bo gdyby ich nie było nie pchnęła by paliwa lecz go mieszała w miejscu. Najprostszym sposobem wykluczającym ją...
Zacznij od sprawdzenia ciśnienia zasilania pomp za filtrem paliwa powinno być od 2.5-6 bar. Pytanie jeszcze jaki masz silnik 7 czy 11 informacje te powinny być na deklu silnika.
Witam. Piec grzeje grzejniki i podłogówkė, zasobnik na wodę bch ariston. Temperatura na piecu 50st.piec odpala się grzeje na początku dość długo a następnie wybieg pompy i po ok 3 znowu się odpala minutach i wypieg pompy i ponownie odpala się. Nie osiąga temperatury ustawionej na czujniku pokojowym. Mam ustawiony 1 godzinę grzejei godziny przerwy,...
po tym jak zdołałem wymienić resztę elementów w układzie CR prawdziwy winowajca się ujawnił - zaczęło się mocne dymienie i nierówna praca cylindrów, wtryskiwacze ponownie zregenerowane (poprawione) i problem zniknął. gdybyś ktoś miał podobna usterkę w przyszłości to polecam nie panikować jak ja, tylko spokojnie przyjrzeć się sprawie - po pierwsze sprawdzić...
przy wtyczkach ? przy pompie jest taka blacha i schodzą się cztery przewody czarny szary zielony niebieski - to te wtyczki ?
Nie łączy sie kolego bo jest emulator . Sprawdź bezpiecznik 59 w kabinie on zasila czujnik NOX 10a i bezpiecznik w skrzynce akumulatorów ta jest 25a on jest od zasilania pompy ad blue .
Pasek pompy wody nie był czasem zmieniany latem?? Poprawnie założony jest??
zakłócenie can ciężki temat do wytłumaczenia odpinaj jednostki i sprawdzaj ustanie błędów zacznij od pompy adblue częsty przypadek emulatory też zakłócają
Witam Mam już drugi tydzień problem z autem, może ktoś pomoże: 1-tydzień Zaświecił się kierowcy błąd MID:128 SID:1 FMI:10 nic się z autem nie działo, normalnie jechał, pełna moc, jedynie jak się zatrzymywał na światłach czy gdzieś w korku to auto wchodziło w tryb awaryjny, ale zjechał na parking odczekał 10-15 min i błąd gasł. Tak miał przez pierwszy...
Jeśli masz nadal problem po wymianie pomp i naprawie wtryskiwaczy sprawdź wydajność i ciśnienia pompy ciśnienia wstępnego. Pompa powinna wytwarzać ciśnienie wstępne około 6 bar. Jeśli nie wywarzane jest podane ciśnienie to winę ponosi albo zawór utrzymania ciśnienia albo sama pompa niskiego ciśnienia. Sprawdź również kluczem dynamometrycznym dociągnięcie...
Witam, Mam problem z odpaleniem r premium 420. Nie odpala już nawet z plaka. Ręczne pompowanie nie pomaga. Zostały wymienione: zawor ciśnieniowy na listwie, zawor na głównej pompie, nowa pompa ręczna, filtry układ paliwowy przeczyszczony. Pompa nie podaje paliwa na listwe. Co mogę jeszcze zrobic ? Dzieki z góry za pomoc.
Pewnie nie dozuje mocznika, sprawdź czy pompa pracuje. Jakieś jeszcze błędy w EMS się pokazują?
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów