1.7 turbo diesel isuzu nie był stosowany w corsie B, przed miesiącem zmieniałem silnik 1.7 diesel isuzu - kod silnika 4EE1,X17d - na 1.5 diesel isuzu kod 4EC1. Problemy były następujące: 1. mocowanie silnika prawa strona inne mocowanie poduszki 2. kolektor dolotowy silnika 1.5 koliduje ze zbiornikiem wyrównawczym płynu chłodzącego, przełożyłem kolektor...
Fiat ducato/jumper/boxer Silnik forda,notorycznie rozklejające sie koła pasowe które jeśli sie w porę nie zdiagnozuje przecinają osłonę rozrządu Zacinająca sie stacyjka Wieczne problemy z układem elektrycznym pękające/urywające sie kable Korodujące styki Dostęp do filtra paliwa dosyć dobry po zdemontowaniu lewego reflektora Wszystkie te atrakcje znajdziesz...
na awari elektroniki w wyniku zacierania się pompy to ok Dokładnie o tym piszę, jazda na dziwnych paliwach, nie koniecznie świadomie lanych do baku i są problemy. Zauważyłeś, że te sterowniki robi się falowo, nie ma i nagle masz trzy, cztery do zrobienia... Co do całej reszty pełna zgoda. Dodano po 1 Zauważ jeszcze, że tu ponownie uszkodzony sterownik...
Krótki film przedstawiający traktorek po remoncie: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Isuzu D-Max 3.0 automat problemy i mocą na biegu. Pokazuje błąd zaworu doładowania turbiny - wymieniłem na drugi i wciąż (niekiedy rzadziej) traci moc po wrzuceniu biegu. EGR zamknięty, katalizator i tłumik sprawdzone. AI: W jakich warunkach jazdy najczęściej występuje problem z utratą mocy? Czy dzieje się to przy określonych prędkościach lub obciążeniu...
Jak niema zegarów to może nie wzbudzać się alternator, bo nie podłączona kontrolka ładowania, a jak się nie wzbudzi alternator to niema ładowania i wspomaganie może nie ruszyć
Tyrystory to się używa w przekształtnikach o fazowym przebiegu tak zrozumiale na napięcie przemienne. A ty masz DC.. Najprawdopodobniej jest to 2SK2500 (mosfet)
A jakie konkretnie objawy pacjenta?
Na początek wymiana filtrów i diagnostyka komputerowa.
Tak, pompa.
Dajcie spokój opornikowi który nie ma żadnego znaczenia.Po pierwsze coś tu nie gra z instalacją.Po wypięciu kostki z alternatora kontrolka musi świecić ponieważ z przekaźnika dostaje masę a przekaźnik jest dwuobwodowy i rozłącza styki po podaniu napięcia z wzbudzonego alternatora i wtedy gaśnie.Po drugie jeżeli z alternatora wychodzi na styku kontrolki...
To właśnie ten czujnik, jest jedna sztuka.
Ok, sprawdzę to jak wrócę z pracy i napiszę co wyszło. Dziękuję za pomoc Witam. Wczoraj auto pojechało na holu do mechanika znajomego. Po oględzinach stwierdził, że coś padło w rozruszniku (stąd brak reakcji na przekręcanie kluczyka) no i niestety trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą:( Będzie to druga wymiana w ciągu pół roku. Tak jak pisałem wcześniej,...
? Napięcie po kluczyku. E masa
Po spirali, od środka.
Zastanów się czy chcesz robić kapitalkę czy detailing. Sprawdzałeś wgl czy ten silnik ma panewki tłoki itp pod wymiary naprawcze, bo z tego co się orientuję to nie.
wylaczenie nastepuje w granicach okolo 50 stopni gdzy one drzeja jeszcze nawet jak jest uruchomiony silnik
To nie ma bata spadek musi być gdzieś pomiędzy diodami a śrubą wyjściową. Lub masa alternatora. Zresztą możesz pomierzyć bezpośrednio na płytce diodowej jak jesteś zręczny.
Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Witam Przetłumaczyłem narazie tekst z foto_1, jest niestety parę braków, nie orientuję się jeszcze zanadto w fachowej terminologii w angielskim. Możliwe, że trzeba będzie się domyślać o co chodzi - nie widziałem jak to wygląda w aucie. * oznacza, że danego wiersza lub fragmentu nie tłumaczyłem (nie wiedziałem, albo nie było takiej potrzeby, bo się powtarzał)...
Oczywiście że mierzyc na zimnym silniku. W tych motorach olej scieka powoli i aby miec miarodajny wynik trzeba naprawde długo poczekac po unieruchomieniu silnika- wiem bo takowa astre posiadałem.
Musisz ustawić tak żeby blokady weszły na swoje miejsce, tak w pompie jak i w kole wałka, jeśli urwana śruba to wypadało by ją wykręcić. jeśli chodzi o GMP to tak po 180 stopniach będzie znów GMP tyle że w innej fazie pracy, czyli jeśli najpierw był suw sprężania to po 180 stopniach będzie wydechu. Sprawdzić można czy to wykręcając świece czy wtryskiwacz,...
Alternator ci nie ładuje. Napięcie powinno być w granicy 14 V. Jedź do elektryka.
Gdyby było takie zwarcie jak piszesz to chyba już by ci się auto spaliło. Sugeruje weź Miernik dołącz dwa przewody do aku Miernik do środka i jedziemy ładowanie powyżej 14v i zobaczymy kto trafił
NIe wiem czy na chwilę obecną masz sprawne te czujniki. Ale: Czujniki ABS w tej chwili dzielimy na pasywne i aktywne. Zasadę działania pasywnych znasz i nie sa one raczej u ciebie, bo nie generowały napięcia. Aktywne czujniki to po prostu czujniki Halla najczęściej. Masa brana jest z obudowy, jeden kabel to zasilanie, a drugi to sygnał. Teraz już chyba...
Dobry silnik rodowodem Isuzu podatny na podkręcanie softu, jedyny mankament to wymiana alternatora daje popalić.
Regulacja napięcia jest tam raczej minusem, więc bez przeróbek niewiele zdziałasz. Należy wnioskować, że maszyna słabo wzbudza się. Powody to zwarcia w uzwojeniach (z racji nowego regulatora nie ma mowy o zanieczyszczeniu) lub na prostowniku. Może uszkodzona dioda wzbudzenia (jedna z trzech). Może zbyt mały prąd wzbudzenia pierwotnego, czyli za słaba...
Kupujesz dysze wtryskową LPG, wiercisz dziurę w kolektorze i ją podłączasz a do niej wężyk nanometra. Nie ma znaczenia w którym miejscu podepniesz wężyk na kolektorze, możesz dac w na wężu między kolektorem a intercoolerem.
Masz klimatyzację? Jeśli tak to widać po schemacie, że jest przekaźnik, który załącza "masę" dla wentylatora. Musiałbyś również do niego doprowadzić sygnał aby się załączył.
To nie wina pompy tylko alternatora. Zmieniałeś regulator i zapewne założyłeś od nowszego modelu albo alternator ma ukrytą wadę. Kup alternator z wyprowadzeniami L oraz W. Nr alternatora JA1521.
Czyli jest silniczek krokowy do regulacji dawki, a nie tylko śruba... bo jak "silniczek" (attuator) jest zastąpiony śrubą, to i cały sterownik jest zbędny. Jak sterowanie wtryskiwaczy benzyny jest odcięte, a zasilanie elektrozaworu na butli i przy parowniku jest włączone, to cała instalacja musi działać, bo to zwykły gaźnik jest i żadnej elektroniki...
Sprawdź alternator i akumulator oraz połączenia elektryczne.
Moduł chłodzenia da się zdiagnozować. Podłącz komputer i powiedz jaki kod błędu. Wtedy będzie można coś powiedzieć
Wyrobił się bolec na popychaczu przy skrzyni. Zastepuje go długa sruba 5 mm z nakretką Wymiana banalna pozdrawiam
http://obrazki.elektroda.net/94_12727370... Motronic nie wiem co masz na myśli ale tu masz mostek na obrotomierz chyba że nie chodzi o ten alternator.P
zobacz tutaj http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
Posiadam schematy do tego rocznika. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Prosze ...
Dobrze rozładowany akumulator pokaże poniżej 1V. Po odpięciu odbiornika prądu może powoli "wstać" o parę woltów. Teraz powinieneś ładować aku z 8-10h. Masa wspomagania jest brana z przedniego lewego błotnika. Pompa wspomagania włącza się, jak na przewodzie D+ pojawia się napięcie. Skoro nie świeciła kontrolka ładowania na włączonym zapłonie, to pompa...
Najlepiej taką czasówkę z płynną regulacją czasu no i na 12V a ja umieściłem ją w skrzynce tam gdzie jest bezpiecznik grzania świec w komorze silnika
to chyba ten
Alternator do sprawdzenia, nie ma innej rady. Kturaś dioda jest uszkodzona. Pozdrawiam.
Teoretycznie to powinno być pierwszy bieg przy 98° drugi 104°, a w praktyce to zależy jaki czujnik kto założy, często ludzie zakładają z niższą temperaturą i wtedy wentylator co chwila się włącza bez potrzeby.
Ta corsa ma pod consolą po stronie pasażera przekaźnik od ładowania. Ma on oczywiście połączenie w alternatorem. Schematu nie posiadam, nie naprawiałem w takim aucie takiej usterki. Pozdr.
Chyba nie do końca tak było, że auto odpalało. Miałeś już z tym problemy. Diagnostyka i patrzysz w parametry, jedyny sposób na sprawdzenie.
Jeżeli to silnik Y17DT czyli 1,7 dti to czujnik wkręcony jest w obudowę termostatu.
Niestety szukaj drugiego,Isuzu nie nadaje się do remontów.
Witam .Wysuszyć wiązkę instalacyjną na silniku i skrzyni biegów oraz skrzynkę bezpieczników.
Wpisz w wyszukiwarkę "regeneracja sterowników isuzu" i masz firmy które się tym zajmują, np. Elektro-bip.
Więc... Połączyłem kostkę L z alternatora z L na wtyczce i zrobiłem Mostek. Jak jest mostek to zanim odpalę auto kontrolka ładowania nie świeci. Połączyłeś nie te przewody co trzeba.P
Witam Pomiar rezystancji na pracującym silniku nie będzie poprawny ponieważ przez przewód płynie prąd i jest na nim spadek napięcia, który zaburza pomiar. Byłem kiedyś posiadaczem astry g benzynę 1,6. Obroty silnika czasami falowały, światła delikatnie pulsowały, napięcie na akumulatorze było prawidłowe, radio często się kodowało. Sprawdź gruby kabel...
jak ten czasownik świec żarowych jest rozbieralny (nie klejony) to warto było by go rozebrać i zobaczyć czy zimnych lutów niema, a jak są podejrzane to popoprawiać luty czujnik temperatury raczej będzie gdzieś na głowicy/termostanie do zegarów jest taki wkręcany z grzybkiem na górze na który się nasuwa konektorek zwykły tak od boku, do czasownika może...
Zacznij od pomiarów,może na początek ładowanie i pobór prądu.
Wirnik alternatora Hitachi ma mieć około 3Ω oporności i pobierać około 4A prądu. Nie wiem do czego to potrzebujesz ale nie spotkałem jeszcze uszkodzonego wirnika.P
Niestety, chyba tylko Głębocka. Ewentualne reklamacje i tak do nich trafiają. Więc lepiej u nich to robić. Pamiętaj o zakupie nowego oleju i filtra. Muszą go wymienić.
Sprawdź świece czy nie są spalone. Jeśli na listwie masz napięcie 13.8 V to podejrzewam że będą popalone świece.
Czy autko posiada chłodnice oleju chłodzoną płynem .Jeśli tak to masz przyczynę. Jest jeszcze możliwość pękniętego bloku. Pozdrawiam Janusz
Jest inny sposób? Jest, ale w domu tego nie masz (narzędzie specjalne). Sprawdź najpierw to, co Ci post wyżej napisałem.
Opel Vectra z silnikiem Isuzu,Opel Corsa,Combo także z silnikiem Isuzu. Alternator Hitachi 100A.
Zrób jeszcze jeden pomiar napięcia po pięcio minutowej pracy silnika, ponieważ posiadają one tak zwane dogrzewanie silnika świecami żarowymi.
Ma zostać.
Jestem nowym użytkownikiem i na początek chciałbym wszystkich powitać. Jestem posiadaczem Opla Astry H z silnikiem Isuzu. Mój problem polega na tym,że bardzo często naprawiam alternator w tym samochodzie. W tym roku alternator był raz regenerowany, a pózniej jak się zepsuł to wymieniłem na nowy. Elektryk tłumaczył mi ,że winną za uszkodzenie alternatora...
A ja znalazłem info, że dla niektórych silników isuzu kod 15 to Engine Speed Sensor Circuit Failure. Sprawdz go bo cz.temp. wygląda na dobry.
Dodatkowo napisze że w tym samochodzie jest wspomaganie hydroelektryczne, które ma też duzy pobór pradu zaraz po starcie... i się nadłada pobór świec żarowych i wspomagania... A ilu amperwoy masz ten alternator???
Wyrzucasz mostek A i lutujesz bezpośrednio szczotkotrzymacz z diodami / sam się domyślisz/ a przewód B lutujesz do wolnego styku na kostce przyłączeniowej.P http://obrazki.elektroda.net/72_11837089...
Tak, to . Naprawia się to łatwiutko.
jest to cos w rodzaju inspekcji dotyczacej wymiany paska rozrzadu. czyli jak sie zapalila to oznacza to potrzebe wymiany paska rozrzadu
Pierwszym miejscem które bym odwiedził to kostka przy stacyjce :)
Klemy nie łączą, brak masy na silniku, brak jakiegoś głównego zasilania, sprawdź czy jest na grubym kablu plus przy rozruszniku, czy masa jest i pomyślimy dalej.
Jaki interfejks, co to jest ? i akurat do 1,7 isuzu. Jeśli do diagnostyki to "Tech 2" jest najlepszy :)
Mostek i regulator w komplecie do wymiany.120zł
Sprawdź akumalotor bo może być słaby. Może to być najprostsza usterka.
Spawanie na zimno CX-80. Sprawdzone, podstawa, dobrze oczyścić miejsce klejenia.
Pompa w baku pewnie jest już po niej.
Witam. Jestem posiadaczem opla astry z silnikiem 1.7 TD isuzu. Od jakiegos czasu mam problemy z ładowaniem akumulatora. Miernik skacze pomiedzy 10-20V. Co to moze byc. Prosze o pomoc.
http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh... body types - tutaj znajdziesz wszystko co potrzebne. Katalizator to jest ten pierwszy "baniak" licząc od silnika.
Do alternatora , on winien jest , Mości Pikolini!
EGR i przytkany układ wydechowy. Choć dziwne bo w takim stanie powinno być błąd przepływomierza.
Nic nie wyleci. A nawet jak by miało to kolega będzie chyba robił na czystym stole to wszystko i delikatnie powoli rozkręcał a nie tak na uraa. Ja przynajmniej tak robię jak coś pierwszy raz rozbieram. Odnośnie schematów poszukaj na forum i necie są dostępne katalogi czesci gdzie masz rozrysowaną cała pompę i to powinno ci wystarczyć.
znalazlem oprogramowanie 2.22.70, tam jest valtek 2 valtek 3 matrix 2 keihin i pare innych,wybierajac keihin mozna zalozyc hany? Mozna ustawic keihin.
Sygnał leci na pin nr 3 sterownika świec żarowych
podaj jaki masz bład?
Jak 3 kable to immo trzyma.Zmień ten zawór na zawór ze śrubką M5 taki zwykły bez immo.
W isuzu były montowane 100 A alternatory Hitachi Bardzo awaryjne. Najczęściej padały mostki diodowe ale zamienniki były bardzo słabe jakości lub regulatory napięcia (elektronika).
http://obrazki.elektroda.pl/8156362000_1... http://obrazki.elektroda.pl/5898913300_1... Ze schematu wynika, że przewód żółto-niebieski to plus a niebieski, sygnałowy. Na zdjęciu cewki, które zamieściłem przewód prądowy chyba jest na górze. http://easyautodiagnostics.com/mitsubish... Układ zapłonowy...
Przyjrzyj się kołu pasowemu na wale.
nakieruje ktoś [youtube]https://youtu.be/bHmuv2iNJuw?t=...
od czego zacząć zwiększanie mocy Od niczego! Kupić samochód z mocą, jaka jest potrzebna właścicielowi.
Stop na klapie idzie z tego samego włącznika co te w lampach. Jeżeli pozycyjne z przodu działają to i tyle powinny działać bo są zabezpieczone z tych samych bezpieczników. Jeżeli reszta świateł z tyłu działa to powiedziałbym że dawno temu ostatni raz sprawdzałeś świetlenie w aucie bo masz z tyłu spalone żarówki.
Brak wolnych obrotów ewidentnie wskazuje na winę pompy. W tym silniku nic więcej za to nie odpowiada. Kolejne wymienione objawy są prawdopodobnie także winą uszkodzenia pompy, a jeśli nie, to należy się nimi zająć w drugiej kolejności.
Najpierw sprawdź świece i czy dostają prad
Sprawdź dokładnie styki w lampie, masę tej lampy i żarówki.
Potrzebujesz taki ,żaden z linka.P http://obrazki.elektroda.net/96_12625459...
Pewnie sprzęgło dokonało żywota - trzeba wyciągać.
Nie musi byc zimowe. Wystarczy antydepresatora dolać. Ale wygląda na zamarznięte paliwo. W baku pewnie kisiel. Musisz przeczyścić zbiornik, przewody i odpowietrzyć. Nalać swieże paliwo i musi odpalić,
Uszczelka pod głowicą.Dymi na niebiesko?
W dieslu nie mam pompki paliwa, układ trzeba odpowietrzać podciśnieniowo aby napełnić układ w paliwo po wymianie filtra.
to jest część instalacji elektrycznej z astry F a tamten silnik ma identyczną pompe wtryskową tylko sterowaną elektronicznie.
Być może spaliło cewkę przekaźnika lampki ładowania, tak się zazwyczaj kończy usterka ładowanie w tym Isuzu. Druga kwestia to taka, że ten alternator wymaga myślenia, tam się nie da go zrobić na zasadzie "powymieniam to co na forum kazali"
Patrząc na skrzynię biegów od góry na drążku zmiany biegów jest krzyżak.Zazwyczaj wycierają się w nim sworznie i jest tam duży luz. Wystarczy wybić i zamiast tych starych zastosować odpowiedniej średnicy śruby. Pasuje również komplet naprawczy od nexii dostępny na allegro za 40 zł.
diody uszkodzone na 100% w takim przypadku najlepiej zmienić wszystkie (cały mostek)
isuzu turbo isuzu isuzu gaśnie isuzu immobilizer
indeksowanie dysku telefunken internet pioneer wieża kabel
dobre sklepy elektroniczne online dobre sklepy elektroniczne
Micro SD nie wchodzi do końca w dekoderze - co robić? Czy do równoległego łączenia ogniw potrzebny jest balanser?