Jak się nie mylę to te wynalazki miały czujnik kąta skrętu rozwiązany podobnie do starych BMW, na dole kolumny kierowniczej. Były z nimi problemy mechaniczne, że coś tam się wyrabiało i kręcąca się kolumna nie poruszała okrągłego nasuniętego na nią plastiku będącego częścią z której czujnik czytał położenie. Zanurkuj pod kierownicę i zacznij od sprawdzenia...
VIN podam jak dzisiaj klient podjedzie tak dla swojej i waszej wiedzy. ALE wielkie dzięki dla kolegi T.I.R. za opis naprawy POLECAM zastosowałem porady i po 1roboczogodzinie pneumatyka ożyła A to ten post: :D CYTAT " Zaden komputer jakim dysponuje nie potrafil polaczyc sie z ukladem regulacji zawieszenia pneumatycznego, dopiero orginalny diagnoskop...
Maidey na wstępie krótka historia :). System który mam na myśli przeszedł długa drogę. Zaczynaliśmy kilka lat temu, wtedy całość zbierał sterownik plc, po całym zakładzie rozprowadzona była sieć profibus i z dużą ilością repeaterów (zasięg i struktura sieci). Dane ze sterowników były zbierane na różne sposoby tam gdzie w maszynie była sieć profibus...
Wg. mnie masz problemy z hamulcem ręcznym który blokuje w czasie jazdy.
https://pneumatyka.eu/blog/
Lepiej odwiedź stronę: http://www.cnc.info.pl
będzie działało... :)
Musisz jedynie się upewnić, że będzie miał dobre oparcie z obu stron.
Witam , zobacz tu: http://www.automatyka.pl/forum/
Witaj, wysyłam to co znalazłem ,może Ci się przyda :)
Witam. Zdjęcie nr 4 przedstawia element pneumatyczny, jakim jest reduktor ciśnienia powietrza. Urządzenie to ma dwa złącza ponumerowane (1 i 2). Złącze nr 1 to wejście do wysokiego ciśnienia powietrza. Na złączu nr 2 otrzymujemy żądane ciśnienie powietrza, które możemy regulować w zakresie od 0 do ciśnienia zasilającego reduktor. Regulacji dokonujemy...
Witam ponownie. Oto poprawny schemat: http://obrazki.elektroda.net/74_12395324... Jeżeli chodzi o schemat elektryczny to S1 - wusuw tłoka, S2 - wsuw tłoka Schemat jest tak prosty pownieważ, żeby przesterować zawór wystarczy na cewkę dać impuls, cewka nie musi cały czas działać. Zawór się przesteruje i zostanie w taiej pozycji aż nie dostanie...
Na Politechnice we Wrocławiu mamy takiego robota, sześć nóg, masa "mięśni" i kupa elektrozaworów i elektroniki. Waży to ze 30Kg, a kosztowało majątek. Na dodatek leży bo nie ma właściciela. Myśle że na początek powinieneś zrobić to na serwach, zobaczysz jakie problemy wychodzą, a dopiero potem pakuj się w pneumatyke
jak dokonać przeniesienia napędu na koło, czyli inaczej jak zamienić ruch prostoliniowy pchający i ciągnący siłownika na obrotowy? Rower się zasadniczo porusza tylko w jednym kierunku. Można wykorzystać mechanizm piasty wolnobiegowej (w 99% rowerów jest zainstalowana) i wykorzystać ruch siłownika w jedną stronę do napędu a powrót będzie jałowy. Ewentualnie...
W zimie para wodna będzie zamarzać i blokować silnik, Należy sprężać osuszone powietrze. To nie jestem problem, pół wieku temu zrobiłem sobie taką sprężarkę. Tak tylko w tym silniku są tłoki poruszające się podobnie jak w silniku spalinowym. Silniki są różne, w pneumatyce stosowane są często turbiny. Pneumatyka nie jest jakąś nową dziedziną która spadła...
Trzymaj
może to chociaż trochę pomoże http://chomikuj.pl/BetVicc/*e2*97*8f*e2*...
Witam, podobnie jak w zespolach mechanicznych na glosna prace moze wplywac wiele zmiennych (musisz bardziej sprecyzowac). Mozne to lozyska?. Co do wolnej pracy hydrauliki - zaznaczam nie jetem ekspertem - moze byc to spowodowane (poszukuje analogi do amortyzatorow) niewlasciwy dobor oleju. Warto by bylo abys bardziej sprecyzowal.
Mówimy o wersji B bo nie wiesz czy do końca jest poprawna. Każdy zawór sygnałowy oznaczamy literką S wiec nie wiem czemu twierdzisz że jest tam nie potrzebny. Z lewej strony jest S2 z prawej S1 http://obrazki.elektroda.pl/2105313900_1... [/quote]
Zdaje mi się że "ręczny" nie oznacza że zaciąga się go ręką, tylko chodzi o czysto mechaniczne połączenie między kierowcą a hamulcem. Ze w razie gdy zawiedzie hydraulika, elektryka czy pneumatyka kierowca ma możliwość manualnie, czyli inaczej mówiąc ręcznie zahamować pojazd. Elektryczny ręczny jest dla mnie w ogóle paradoksem sprawiającym tylko problemy...
Jak sa zgrzyty podczas zmiany biegow to zagladac w sprzeglo , jezeli jest cisza podczas zmiany to szukac w mechanizmie zmiany lub ...samej skrzyni :/ Lecz rzadko zdarza sie aby zarowno wszystkie biegi jak i polowki czy wysoka /niska zepsuly sie mechanicznie ...naraz . Moze problem z pneumatyka :/ Sprzeglo latwo sprawdzic poprzez obserwacje predkosci...
Może by należało podmienić tylny modulator? Nawet bez podłączania pneumatyki już powinno coś pokazać.
Ukończyłem kierunek technik mechatronik, co mogę powiedzieć to do 2 klasy było w porządku. Pneumatyka jest do ogarnięcia, jeszcze jak przyszły zajęcia praktyczne to można było łączyć układy według schematu pneumatycznego i przetestować jak on działa, bardzo fajna sprawa. Sama elektrotechnika też nie była jakoś specjalnie skomplikowana. Najgorsza była...
Witam posiadam takie schematy
To czujnik skrzyni ciągnika rolniczego gdzie nie ma, żadnej pneumatyki.
A ja bym stawiał na poduszki zawieszenia, zawory są zamontowane na samych poduszkach, a na zawieszeniu jest tylko rozdzielacz z jednego przewodu na dwa do poduszek.
Przewód poliuretanowy jak do pneumatyki. Zmierz średnicę zewnętrzną i taki kup. https://www.psautomatyka.com.pl/pl/c/Prz...
Nie chodzi o brak oleju na pobijaku w tylko w układzie pneumatyki , tam trzeba dolać olej do zbiorniczka , ów olej uszczelnia tłok pneumatyczny , gdy jest brak oleju niema kompresji . Gdy dolanie oleju nie pomoże to źródłem problemu jest nieszczelna pneumatyka urządzenia np. wytarte oringi na tłoku, bądź zużyte uszczelniacze.
Jak najbardziej jestem na tak. Czy są inni chętni na robienie filmików z napraw? Może być elektronika, mechanika, pneumatyka, hydraulika itd. Filmiki zgodne z ideą forum.
B5--pneumatyka B6--elektryka
Dobrze, mam jakąś swoją propozycję przygotowaną.
Jak rozwiązałeś problem ,bo u mnie identyczna sytuacja miała miejsce
MID 144 PID 46 Ciśnienie zbiornika wstępnego fmi1 Wartość zbyt niska Dane prawidłowe, ale poniżej normalnego zakresu roboczego. Prawdopodobnie nieszczelny układ pneumatyczny.
Witam. Wersja AC/DC/RLY posada wyjścia przekaźnikowe, (póki co nie ma na nich żadnego napięcia). To od Ciebie zależy co Ty sobie przez styki tych przekaźników będziesz załączał. Możesz załączać 230VAC , 24VAC czy 24VDC, co tam będzie ci pasowało. Natomiast wersja AC/DC/DC ma wyjścia tranzystorowe (24VDC). Możesz jeszcze zerknąć na to: http://www.automatyka.siemens.pl/docs/do...
Się tak pozabezpieczałeś, to spokojnie możesz zastosować jakiś switch sterowany z pneumatyka.
sprawdż szczelność układu pneumatyki szczególnie na tylnej klapie i drzwiach kierowcy
Jak gubi się napięcie to dzieją się różne dziwne rzeczy w samochodzie, nie działają sterowniki, pojawiają się głupie błędy. Trzeba zmierzyć jakie napięcie faktycznie dochodzi z akumulatora do silnika, sterowników itd. Dotyczy to też masy.
może znajdziesz coś u producenta pneumatyki http://www.prema.pl
Na przyszłość podawaj w tytule tematu konfigurację auta, np. Volvo FH13 '08 6x2 pełna pneumatyka i wiadomo że mowa o ciągniku siodłowym na pełnym zawieszeniu pneumatycznym.
Witam! Popatrz tu : http://www.hip.agh.edu.pl/page/index.php zakładka hydraulika i pneumatyka Pozdrawiam
Od strony pneumatyki proponuję przetwornik I->P, dalej w stronę sterowania to np. ADAM-4021 (RS485->I). Jakieś precyzyjniejsze założenia?
Przeczyść układ pneumatyki hydrostatu. Idź za wężykiem hydrostatu w dół pralki i oczyść wszystko co po drodze z mazi poproszkowych.Oczyść również filtr pompy i węże wypustowe.
Witam, firma FESTO ma w swojej ofercie taki sprzęt - jest bardzo dobrej jakości osprzęt pneumatyczny, a cena - dobrego tanio nie znajdziesz. Pneumatyka (sterowania) jest dosyć droga.
Witam. Dorzucam jeszcze parę adresów: www.prema.pl www.parker.com www.festo.com Tanie zawory do pneumatyki znajdziesz w premie.
Hydrostat na pewno jest dobry . jest zapchany wężyk hydrostatu przez co jego styki są w pozycji <jest woda w bębnie> i dlatego załącza się grzałka.Oczyść układ pneumatyki hydrostatu.
Na chwile obecną działa mi zamykanie i otwieranie drzwi kierowcy i wlewu. Całą pneumatyka jest połaczona równolegle więc albo działa wszystko albo nic. Albo jakiś h%$#^ pozaślepiał niedziałające siłowniki.
Niekoniecznie. Nie wiadomo co się tam dzieje. Głupi mikrowyłącznik, czy elektrozawór pneumatyki i koniec - maszyna nie wykona całego cyklu pracy. A'propos, jako wielkiego żelazka do prasowania ją tylko używają ? :D
tu nie ma co kombinować tylko wziąć katalog pneumatyki dowolnej firmy, których jest wiele Zakładałem to za na tyle oczywiste, że podałem inne opcje sądząc że to co napisałeś też odpada.
Wabco pneumatyka http://www.wabco.info/intl/pl/index.html
Najłatwiej zrobić układ elektropneumatyczny. Siłowniki, elektrozawór oraz wyłącznik czasowy. Sprawdź tutaj,masz sporo informacji o działaniu i sterowaniu takich siłowników. Zakupić elementy możesz na Allegro. http://www.hafner.pl/using-joomla/extens...
problemy zaworek pneumatyka festo pneumatyka pneumatyka naczepa
telewizor uszkodzi samsung projektowanie szafy sterowniczej satel integra rolety
cyfral cosmo zmywarka whirpool mruga start
Renault Captur 1.6 E-Tech 2022 – brak zasilania w gniazdach USB i 12V, bezpieczniki, diagnostyka Dysze do kuchenki Electrolux PNC 943005130.00 na gaz ziemny – średnice i oznaczenia