Akurat działanie tego układu to dużo więcej współzależności i wcale nie jest takie proste. Wadliwy zawór nie ma wpływu bezpośrednio na moc, ale może powodować wchodzenie silnika w pracę awaryjną, a wtedy moc silnika zostaje znacznie ograniczona. Akurat w tym przypadku jest to taka wcześniejsza wersja układu EGR, którą można z dobrym skutkiem "oszukać"...
Proszę, tylko że w jakimś szatańskim języku to jest.:D [url=http://www.konedata.net/Traktorit/M...
Zagadnienie niby śmieszne. Propozycji rozwiązania sporo. Ale jeśli ktoś w to nie wdepnął to nie zdaje sobie sprawy ze skali trudności. Opcja niby najłatwiejsza to jednak wymiana zawiasu. Ale po próbach okaże się, że każdy nabyty zawias jest odrobinę różny i drzwi nie udaje się wyregulować dobrze. Pomijam osłabienie mocowania. Próba dorobienia też okazuje...
Pdf nie mam, ale obrazek zawiera te informacje. https://obrazki.elektroda.pl/5041051800_...
Regulator można zastosować wyłącznie do urządzeń marki junkers z płynną modulacją płomienia. Połączenie na zaciski 1-2-4, napięcie stałe w zakresie od 0-24VDC. Regulator nie jest typu ON-OFF i nie nadaje się innych urządzeń.
Mam podobny zawór w jednym grzejniku Buderusa gdzie kryzę przekręca się po lekkim wyciągnięciu żółtego plastiku z numerkami
Enkoder . fs3dN5XL-08085018-451850556 Thermomix to takie sprytne urządzenie dla którego podzespoły są "wyjątkowe"
jeżeli po regulacji zaworów auto zaraz, niemalże od razu " rozklekota" się na zaworach ( znowu duże luzy), to przeżegnaj się.Silnik trzeba wyjąć, wałek + wszystkie popychacze rolkowe do wymiany.Wada fabryczna pewnej serii silników.Rolki w popychaczach się rozlatywały wskutek wady produkcyjnej.
Na drugim zdjęciu w kółeczku jest regulacja docisku. Jest ona zrealizowana na mimośrodzie, więc siłą rzeczy powoduje również przesuw na boki. Właściwa regulacja na boki jest na tej drugiej śrubie.
kilka minut szukania ;) pzdr
witam,można regulować np.ciśnienie ,wydajność ,przepływ itp. ''niwe'' napisz po ludzku o co ci chodzi.albo zadaj to pytanie najlepiej tu http://www.hydro-vacuum.com.pl/forum/ pozdrawiam
https://obrazki.elektroda.pl/9977736200_... https://obrazki.elektroda.pl/3071042500_... Nie mam możliwości inaczej ci tego teraz wysłać. Jutro w PDF jeśli coś :)
Ten silnik to jednocylindrowy dolnozaworowy czterosuwowy silnik firmy Briggs & Stratton o zapłonie iskrowym.Wariant silnika z pionowym wałem korbowym. Instrukcję obsługi i schemat budowy można znaleźć np. tutaj [url=https://www.briggsandstratton.com/e... Luzy zaworowe dla tego silnika, to: zawór ssący 0,13 - 0,18 mm, zawór...
Otwierasz STORE-PP-STORE przy odpowiednich parametrach jaskr. kontr. gośności i kolorów Pozdrawiam Marian
- Winda - Światła na skrzyżowaniu - Pralka Automatyczna - Zmywarka do naczyń - brama automatyczna
1 do wolnych obrotów,2 do ciśnienia. Na 99%
Wydechowe 030 ssące 025
Juz kiedys chyba zadawales pytanie na forum odnosnie charakterystyki biegu jalowego pradnicy. Tutaj wnioski sa podobne: 1. regulowaliscie prad wzbudzenia w mniejszym zakresie, wiec macie tylko kawalek charakterystyki, ktora jest w podreczniku. 2. regulowaliscie prad wzbudzenia tylko w jedna strone
Znalazłem to:
hmmm Ja bym wzial Gigabyte. firewire, audio cyfrowe. Te sygnalizowane problemy to pewnie mala ilosc opcji regulacyjnych w biosie, ctrl+F1 zalatwia sprawe. A MSI jest takie sobie. sredniak, ale z fatalnym supportem.
Rysunek powie chyba wszystko. Różnica to spust osadu. To prawdopodobnie ta dolna mosiężna śróbka na zdjęciu
Obie sondy dają błędy, a po wykresie widać że jedna jest martwa. P0141 dotyczy drugiej sondy. Czy czasem zielony wykres to nie jest druga sonda jak wskazuje legenda w wykresie?
Przed wymianą zaworu instalacje sprawdziłeś ?
Skoro wymieniles cylinderek na nowy to pozostaje cisnienie dochodzace ,moze byc zbyt male lub jego brak .......czyli zawor w bloku zaworow w ramie lub nieszczelnosc na rurkach. Dmuchnij powietrzem w rurke od agr takj aby zlokalizowac wydech i zawor w ramie do niego, potem zamien wtyczki ... z blokady osi wkrec w zawor od agr ,aktywuj blokade/teraz agr...
W jaki sposób chcesz naprawiać taki sprzęt, gdy zadajesz podobne pytania? To są podstawy, poczytaj najpierw tematy dotyczące regulacji gaźników, jest ich sporo na forum. Najpierw nauka, a potem naprawa, no i oczywiście odpowiednie narzędzia. Bez tego to lepiej daj sobie spokój, potem są skutki, uszkodzony karter, przy wyjmowaniu uszczelniaczy, skrzywiony...
Nie masz spadku ciśnienia wody ? Powinno być powyżej 1,5 bara. Czy podczas backwachu lecą popłuczyny przez cały czas ? Bywa też problem, że wąż od kanalizacji się przytka, robi podciśnienie co tworzy problemy z regeneracją. Sprawdź drożność rurki od solanki i może zerknij na sam pływak.
www.tdi-tuning.pl tam na pewno Ci pomogą
Srubka wystajaca ustawia sie przelot przez kanal obejsciowy bez udzialu membran ( wolne obroty ). Srubka na imbus sluzy zas do ustawienia czulosci reduktora (napiecie sprezyny membrany 2 stopnia). W instrukcji do tego reduktora napisali, ze srubka na imbus jest ustawiona fabrycznie, a regulowac nalezy tylko ta wystajaca. Jesli zachodzi koniecznosc regulacji...
I połączyć te 10zw z początkiem wtórnego?? Czy to musi być koniecznie 10zw? 1. 10 tj. orientacyjnie. dasz trochę więcej będzie prąd większy, mniej trochę mniejszy. Ale bez przesady bo rdzeń masz niezbyt duży więc prąd pobierany z sieci może za bardzo wzrosnąć. 2. Oczywiście że połączyć w szereg z początkiem wtórnego. po połączeniu zmierz napięcie na...
To się nie kręci tylko wyciąga przed montażem i pedał powinien sam wcisnąć do pozycji pracy .
... Część reduktorów posiada dysze obiegu wewnątrz i nie podlega regulacji. (i tak jest najlepiej) Jest najlepiej pod warunkiem że silnik potrzebuje tyle gazu ile przewidział konstruktor parownika. Gdy silnik jest np dużo mniejszy od ,,modelu teoretycznego" to albo robią się jaja z regulacją alb przepala więcej gazu, szczególnie w warunkach miejskich.
Po wyjęciu płyty wszystko widać. Potrzeba cierpliwości i delikatności by nie uszkodzić siedziska pokrętła. Pokrętła nic nie przyśpieszają są to termostaty. Zakres lewego c.o. 35-75 (E), zakres prawego c.w. 40-60.
3 do 9 to chyba wartości graniczne podajesz. Jak wszystko jest sprawne, silnik nagrzany i brak dodatkowych obciążeń typu światła, klima, to ma być 4,5 5,5 mg/suw. Jak czyściłeś nastawnik to na zgaszonym silniku masz/mieć 700 740 mV.
A elementy w tych bibliotekach nie nadają się do niczego, a tym bardziej do poprawnego zaprojektowania płytki. O co Ci chodzi ? Faktycznie rdzenie ETD robione na szybko, ale dławik i poprawiony TL494 są dobre. Płytka zmieści się w polu darmowego eagle, więc może pomożesz ? Witam Chociaż bym i chciał, to po zmianie regulaminu przez moderatora _Robak_...
Uszkodzony trafopowielacz profilaktycznie sprawdź B+.
:) Ściągaj klawiaturę i mierz wysokość trzonków zaworowych nad powierzchnią głowicy. Każdy zawór ma wystawać na tę samą wysokość. Nie podałeś w którą stronę brakuje regulacji. Jeśli śruby się schowały w dźwignie i brak miejsca na kontrę to masz problem ze szklankami popychaczy i wałem rozrządu. Jak doszły do gniazda laski to z głowicą.
Chyba jednak nie, bo tranzystor szeregowy byłby sterowanym elementem regulacyjnym, żarówka takim nie jest. Poza tym w miejsce żarówki mógłbyś wstawić zwykły rezystor dużej mocy i układ działaby tak samo. Nigdy tak samo a to z racji, iż żarówka z włóknem wolframowym jest rezystorem nieliniowym . Nadal więc nie wiem jaka jest zaleta z faktu, że żarówka...
Kolego moge ci podesłać jak chcesz adres gdzie jest cała książka naprawcza do tego auta. Bedziesz miał wszystko opisane! Pozdrawiam! Chłopie! To zrób to. Najlepiej prywatnie, bo już się koncert życzeń zaczyna. Sam sobie zgotowałeś los pandy - pan da i mnie! panda i mnie!... Ostrzegam również, że każdy następny post w wątku w stylu"ja też poproszę" nagrodzony...
link do strony Tonsil'a jest taki : http://www.tonsil.com.pl/home.htm Pozdrawiam :)
Mam typowy reduktor do CO2, ale podczas regulacji ciśnienia nie ucieka mi gaz. Przypuszczam, że w Twoim uszkodzona jest membrana, więc odkręć te 4 śrubki i poznasz prawdę. Reduktor wygląda mi na używany i chyba już swoje przeszedł.
450/NC z LS190
Do regulacji ciśnienia gazu na palniku w zależności od mocy kotła.
Luzy zaworowe przy zimnym silniku, wartości regulacyjne: Dolot.....0,2 mm Wydech.....0,5 mm Wydech, VEB.....1,60 +0,1 /–0,05 mm Pompo-wtryskiwacze po nr podwozia: 3-4 ścianki śruby. A tak z ciekawości ile ma przelatane ???
Pompa Bosch VE 4/9 dyn. początek wtr. 12 plus minus 1 stopień, statyczny 0.90 mm , wartość nastawcza biegu jałowego 850obr. wartość kontrolna770-870obr co jeszcze ci trzeba ?
Raczej nie, bo to jest zawór termostatyczny, a nie regulacyjny. Ponadto kocioł nie obsługuje siłownika ani czujnika podłogówki. Jeżeli zależy Ci na regulacji pogodowej podłogówką to musisz wymienić 4 drogowy zawór termostatyczny na 4 drogowy zawór regulacyjny z siłownikiem, zakupić odpowiedni regulator pogodowy (np. Tech ST-431, Salus WT100 lub inny)...
Wzbudzający się wzmacniacz odczytu, usterka układu Dolby, uszkodzony wzmacniacz odczytu, problemy z zasilaniem, itd. Proponuję odsłuchać tor odczytu przy pomocy zewnętrznego wzmacniacza, co pozwoli na określenie miejsca powstawania tego szumu. Warto również dokładnie wyczyścić wszystkie elementy regulacyjne i przełączające oraz zdemagnetyzować tor przesuwu...
Mogła się uszkodzić membrana - m. in. dlatego nie należy uruchamiać silnika na gazie a już zwłaszcza w zimie. Reduktor się mocno schładza w czasie pracy - dlatego przepływa przez niego ciepły płyn chłodzący z silnika, jeśli płyn nie płynie lub ma temperatrę bliką zera reduktor się oszroni, membrana zesztywnieje i może się uszkodzić. P.S. UNO to nie...
Masz gaźnik z ssaniem sterowanym membraną. Wykręć śrubę regulacyjną i dobrze przedmuchaj dyszę. Wkręć śrubę do lekkiego oporu i wykręć o 1¼ obrotu. Przeczyść sitka na końcach plastikowych rurek. Silnik jest już bardzo stary i z kompresją może być nie najlepiej.
Zmierz napięcie pomiędzy kolektorem i emiterem T15 w obu skrajnych położeniach potencjometru regulacyjnego POT11
Wystarczyła wizyta w sklepie ogrodniczym i właściciel bez większych oporów pozwolił pomierzyć odległości .
W takim razie wygląda na element regulacyjny palnika.
Wkręt regulacyjny wolnych obrotów L - 1 obrót Wkręt regulacyjnych wysokich obrotów H - 1 obrót Śruba przepustnicy LA - ustawić tak, żeby pilarka nie gasła na wolnych obrotach. Od takich ustawień trzeba zacząć i dodawać paliwa (wykręcając wkręt regulacyjnych) lub zmniejszając dawkę paliwa przez wkręcanie śrub. https://obrazki.elektroda.pl/8464455300_...
Do drzwi masz podkładki regulacyjne. Próg do malowania. Klapa będzie bardziej do polerowania nóż malowania.
Mogę wysłać instrukcję w razie potrzeby ale w języku angielskim i są tam dane regulacyjne i nie tylko
Stoi zawór regulacyjny było wiele razy na forum szukaj hasła k 5.55
Cześć, czy ktoś może podpowiedzieć, jak wyregulować gaźnik w silniku Honda G100 zamontowanym w zagęszczarce? Kupiłem nowy gaźnik, ponieważ stary skorodował itp. Ten różni się tym, że ma śrubę do regulacji. Zagęszczarka odpala na ssaniu i na średnich obrotach, niestety często pochodzi chwilę i gaśnie. Zdjęcie ze ssania też powoduje gaśnięcie. Pełne obroty...
Witam ! Częstotliwość pulsowania napięcia zależna jest od obrotów silnika . Poszukaj śruby regulacyjnej i wyreguluj obroty do 50 Hz. Pozdrawiam.
Cześć, troche minęło ale czy pamięta pan gdzie kupowal zawor ssący i wydechowy do yamaha sr 125
Dioda od strony masy, katoda do masy, anoda do oporników czy tam czego innego od strony zasilania. Dioda ma podnieść napięcie względem masy. Dioda dołożona od strony zasilania obniży napięcie. Dioda włożona anodą do masy da efekt taki sam jakby była przerwa pomiędzy masą a resztą układu. Chyba, że będzie to dioda Zenera. PR to skrót od potencjometr...
PCF801 ma wspólną katodę dla triody i pentody. Pentoda jest typu regulacyjnego, i tylko dla małych sygnałów jest względnie liniowa. Triodę ma liniową ale o wzmocnieniu w układzie realnym max 12-15x.
7- pokrętło regulacyjne 8- uszczelka
Dane regulacyjne [url=https://ibb.co/DY9fvGt]Link
Poprzedni właściciel czyścił hydrostat i kręcił regulacją. To kup nowy i o tym zapomnij. Nie powinno się ingerować w nastawy producenta, wszak po coś one są, a śruby regulacyjne zwykle po tym są zalewane, zaklejane. Jesli ktoś się bawił i nie wiesz co i ile nakręcił, to przywrócenie właściwych nastawów będzie niemal niemożliwe, zwłaszcza, że nawet...
Witam, moze tez byc tak - ze luz na zaworze ssacym 'skasowal' sie calkowicie i zawor przepuszcza cisnienie sprezania... Albo zawor ssacy ma wybita koncowke trzonka / wglebienie na srodku od srubki regulacyjnej w dzwigience i jesli sama dzwigienka ma luz wzdluzny na osce, przesuwa sie 'na boki' - to raz srubka regulacyjna trafia w to wybite wglebienie,...
oba zawory po 0,30
Witam czy ktoś posiada dane regulacyjne do pomp c360 c330 perkins itp Chętnie odkupie.
W gaźniku jest z boku śruba regulacyjna ze sprężynką. Wkręć ją do oporu i wykręć z 1.5 do 2.5 obrotu. A dobrze we yki poskładałeś tzn kierunek.
http://obrazki.elektroda.pl/4783931600_1... Dawkę zwiększa się wykręcając śrubę regulacyjną czyli zapewne jak gwint jest prawy to trzeba kręcić w lewo.
Jaka on ma charakterystykę - wkręt regulacyjny i i zachowuje się jak reduktor ciśnienia czy jako zawor otwierajacy się powyżej określonego nastawą cisnienia? W takim razie jest to tzw CPCE (wg Danfoss). Zapobiega zbyt niskiemu ciśnieniu odparowania, a przez to i temp. wpuszczając gorący gaz na wlot do parownika. Powinien być też mieszacz przy parowniku.....
Witam. Wczoraj, na spokojnie odkręciłem pokrywę i podstawę filtra powietrza razem z filtrem oraz odkręciłem też gaźnik. Przejrzałem dokładnie uszczelkę przed, jak i po kolektorze dolotowym - uszczelki w bardzo dobrym stanie. Co do gaźnika to jedyne co zrobiłem to odkręciłem komorę pływakową, wyjąłem trzpień od podtrzymywania pływaka, wyjąłem sam pływak...
Powinna wystarczyć zwykła regulacja. Elementy regulacyjne są przy zawiasach. instrukcja jak to zrobić dostępna na stronach internetu po wpisaniu regulacja okien danego typu.
Zawór odcinający/regulacyjny na odpływie? Dziwny projekt.
Zawór regulacyjny znajduje się w pompie. Wieczorkiem wstawie zdjęcia. Oto zdjęcie http://obrazki.elektroda.pl/4941657600_1... Ręka trzyma odrzutnik oleju zaworu regulacyjnego pompy. Pod blaszką jest zawleczka która trzyma srube regulacyjną zaworu.
Dane regulacyjne
zbyt stary sztrucel na sondę regulacyjną +diagnostyczną? Może robili sterownik z myślą o jakimś bokserze lub V z dwiema regulacyjnymi. :)
Witam. W zał. dane regulacyjne skrzyń biegów dla Hyundai Santa fe 2.4 16V. W zawartości - lokalizacje korków, momenty dokręceń, ilość, rodzaj oleju - skrzynia ręczna, automatyczna, różnicowa (4X4) i dodatkowe informacje dotyczące skrzyni automatycznej.
Opis i sposób podłączenia znajdziesz tu:http://www.sankom.pl/dk/dokumentacja,...
Powinna być jeszcze jedna śruba regulacyjna do tzw delty, czyli różnicy ciśnień. Może Ty masz włącznik "sztywny" który posiada tylko regulację górnego ciśnienia, a dolne ciśnienie jest bez regulacji i jest mniejsze o 2 bary.
Czyli na zaworze regulacyjnym zmienna wydajność.
Witam mam zamontowane trzy bramy. Każda ma dwa siłowniki frog24 z enkoderem z centralą ZLJ24. Bramę i siłowniki zamontował mi dystrybutor Came, który mi sprzedał te cudo z bramami. Serwis centralny Came w Warszawie dział techniczny otrzymał ode mnie zdjęcia bram i mechanizmu. Nie ma zastrzeżeń do montażu. Twierdzi, że kontaktowali się z Włochami w...
Środkową śrubą w dolnym zawiasie regulujesz szczelinę między drzwiami a futryną. Wysokość drzwi regulujesz tylko śrubą w zawiasie górnym. Aha, po poluzowaniu imbusów nie kręć na chama tą regulacyjną, ale podłóż po drzwi klinek, potem śrubę regulacyjna skręć do wyczuwalnego oporu, potem zakręć imbusy i wyjmij klinek.
Znalazłem intrukcje do sportsman 850 nie wiem czy to ten sam silnika. W instrukcji jest napisane, że luzy ustawia się na zero tak aby nie były podparte. [url=https://intl.polarisdealers.com/vir... Luz zaworowy znajdziesz na stronie 15.
To jest gaźnik Zama, a nie Walbro. https://obrazki.elektroda.pl/1602809400_... Nie potwierdza się więc moje przypuszczenie o braku zaślepki. Kawałek plastiku to od śruby regulacyjnej obrotów. Dysze regulacyjne pewnie nie pasują odwrotnie.
Tillotson i ten z Krakowa, to praktycznie identyczne gaźniki. Wkręć obie śrubki regulacyjne do lekkiego oporu, następnie śrubkę L wykręć o ¾ obrotu, natomiast H o 1 obrót. Czyszczenie gaźnika, bez wykręcania śrub regulacyjnych, mija się z celem.
Jeśli brak jest schematu tego urządzenia, to tym samym podpowiedzenie czegoś konkretnego nie za bardzo jest możliwe. Jeśli na podstawie urządzenia narysowałbyś fragment schematu obejmujący potencjometr regulacyjny to byłoby możliwe cos tam podpowiedzieć.
Sonda pierwsza - regulacyjna - 036906262J Sonda druga - diagnostyczna - 036906262F
Zaczynam od rezebrania do gołego koepusu. Wszysko trafia do mujki ultradźwiękowej i jest dokładnie myte. Najistotniejsza jest porządna weryfikacja części. Części dobre, części do regeneracji i złom. Trzeba mieć dane regulacyjne dla danego typu gażnika. Ja napisałem, jak ja to robię!
A co z tym? Tam jest jeszcze dioda i potencjometr regulacyjny w obwodzie wskaźnika. Sprawne są? Nie wiem, bo opisy są nieczytelne. Nie możesz poszukac w internecie zdjęć tego wzmacniacza? Jaki jest z tym problem?
Regulujemy 1 cylinder- na czwartym mijanka czyli wydech się zamyka ssący się zaczyna otwierać popuszczamy śrubę regulacyjną tak żeby między laską a dźwigienką był luz.Następnie dokręcamy śrubę regulacyjną aby luz był zerowy i przykręcamy 1 obrót.Analogicznie ustawiamy resztę 1 patrzymy na 4 , 3 na 2, 4 na1 , 2 na 3.
Jest regulacja nawet przy hydraulice. Z tego co sobie przypominam (ostatnia regulacja to pewnie z 10 lat tamu, albo i dalej). Przy całkowicie napompowanych popychaczach luzujesz kontrę i wkręcasz śrubę regulacyjną, aż zlikwidujesz luz - jesli jest luz. Jeśli luzu nie ma (tzw. zawory podparte) to luzujesz srubę regulacyjną aż pojawi się luz, a następnie...
Przy tym reduktorze nie ma śrub regulacyjnych w miejscu cewki reduktora jest silnik krokowy bocznej śruby regulacyjnej też nie ma jest korek stałe naprężenie dzwigni z zaworem.Regeneracja będzie polegać na wymyciu oraz wymianie sztywnych membran bez konieczności jakichkolwiek regulacji.Drugi silnik krokowy jest na przewodzie gazu do miksera.
Coś napewno jest z przerywaczem gdyż jak przerwa jest mała to zostaje on przyciągnięty przez pole magnetyczne i tak zostaje. Gdzie jest ta przerwa? Dla mnie przerwa w przerywaczu jest między stykiem na tej blaszce od młoteczka i tym regulowanym stykiem - śrubą. Jeżeli jako przerwę określasz odległość tego młoteczka (ciężarka) na końcu blaszki przerywacza...
To są widełki regulacyjne hamulca ręcznego.
Do regulacji dawki paliwa na wolnych obrotach oraz przy otwartej przepustnicy. Według tego powinien być tam gaźnik Walbro WT-682. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
W układzie pomiaru - po przekładniku - w większości są diody 1N4148. W układzie mostka, albo dwie diody, czasami jedna padnie i niby jest dobrze a potrafi uwalić bez przyczyny tranzystory. Problemy z uszkodzonym potencjometrem regulacyjnym też bywają przyczyną, a mało kto to sprawdza.
Mogło podeprzeć zawór i dojść do kolizji, aczkolwiek bardziej logiczne jest że regulacja się wykręcała i zawór był ciągle zamknięty. No i jak nie wypuszczał spalin to mógł stukać.
Sprawdź jakie jest napicie między wyprowadzeniem 2 i 3 lampy czyli katodą a siatką pierwszą w skrajnych położeniach potencjometru regulacyjnego.
Luz zaworowy na zimnym 0,30mm. Klawiatura moment 20Nm, nakrętki zabezpieczające śruby regulacyjne 16Nm.
Uszkodzona wiązka przy czujniku ciśnienia do turbo – kuna przegryzła kabel.
To nie jest takie proste. Nie ma czegoś takiego jak tabelka. Każda pompa ma odpowiednie dane regulacyjne. Robi się to po numerach 0 460 ... ...
pierścienie regulacyjne płytki regulacyjne podkładki regulacyjne
honda civic instrukcja president schemat sharan spalona
eltax atomic kable modus głośników
Czy w stykach termostatu Brotje Energy Top płynie prąd? Piec Brotje Energy Top - Prąd w stykach do termostatu