programator willem

Znaleziono około 1632 wyników dla: programator willem
Podstawowa forma zapytania: programator will
  • Programator-90s2313-programator willem,przelotka msc-51v2.1

    mam problem z zaprogramowaniem tego scalaka ,wogóle mi go program nie wykrywa programator i przelotke msc-51 mam z gotronika dokładam obrazki,proszę o porady?

    Mikrokontrolery przemkrzych   26 Wrz 2005 18:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1827
  • Programator - Programator willem pro2 podłączenie

    Witam Mam pytanie jak w temacie - od niedawna mam programator WILLEM PRO2 ale dopiero teraz mam potrzebę uruchomienia go. Problem w tym że on jest na port LPT jak go podłączyć pod USB. Dzisiejsze komputerki mają problem z portem LPT.

    Mikrokontrolery Marek_Skalski   14 Cze 2014 18:37 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1182
  • Programator WILLEM, odczyt i edycja zawartości pamięci

    Moze ktos spotkal sie z czyms takim: zrobiony przeze mnie willem prog rownolegle pamieci poprawnie odczytuje ale zapisuje tylko znaki "A".."Z" itp. przy innych sie wysypuje. W efekcie zapis wykonywany jest prawidlowo do momentu trafienia na znak typu np. #00, #0D albo podobny. Widocznie te znaki zapisuje...

    Mikrokontrolery fachman   20 Sie 2002 10:46 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 7094
  • Instrukcja obsługi programu - programator Willem PCB3

    Projekt płytki oraz schematy Willema i adapterów znajdziesz na stronie Natomiast na stronie masz najnowszy soft do programatora.

    Mikrokontrolery ZbeeGin   12 Lis 2009 06:42 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 12175
  • Programator Willem

    Programator czyta układy (sprawdzałem na flasha,epromach), ale już niechce zapisywać ani flashów, ani mikrokontrolerów. Przy próbie testowania 6116 wyskakuje podony błąd. Wydaje mi się że coś jest z napięciem programowania ?! ----------------------------------... góry dzięki i wesołych świąt

    Mikrokontrolery Lukee   26 Gru 2002 11:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2522
  • Programator Willem i kasowanie kosci MX28F1000

    Mam problem ze skasowaniem tej kosci. Inne np. Atmel49 kasuja sie poprawnie. Co moze byc przyczyna. Za kazdym razem mam komunikat erase fail. Soft programatora w wersji 0.94b+ Chetnie wymienie opinie na temat pracy z tym programatorem bo mam go od wczoraj

    Mikrokontrolery mgim   15 Sty 2003 21:51 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1608
  • Programator Willem

    z zalaczonego przec Ciebie rysunku wynika ze mam zworki ustawione tak jak tam jest. Ale slyszalem ze oprogramowanie od programatora propic chodzi na willemie. Czy to prawda ?. Gdzies na jakims forum to przeczytalem. Probowal ktos ?

    Warsztat elektronika adas2   17 Lut 2003 15:12 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 5631
  • Potrzebuje jakąś teorie do programatora willem

    Potrzebuje cosik z teorii bo pisarz ze mnie jest niezadobry, a musze sklecic teoriie do programatora willem do pracy dyplomowej, jakiegos linka czy cosik jakby ktosik podal, to bede wdzieczny....... ......aa i nie kupujcie kitu w cyfronice bo [sic!] wyslali zle elementy, zanim sie polapalem co jest...

    Mikrokontrolery mgim   07 Kwi 2003 20:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1291
  • Programator Willem

    zamieszczam Ci skany z praktycznego elektronika, jest tam Willem w jego pierwszej wersji, ale zasada dzialania sie zgadza z pozniejszymi, 16 stron wszytko po polsku, zawiera takze opis adaptera mcs51 Pozdrawiam

    Mikrokontrolery reed   12 Maj 2003 19:04 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2080
  • Programator Willem

    elektroda.pl:

    Komputery Hardware elektryk   11 Wrz 2003 17:54 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1145
  • Programator Willem 3B

    Zastanawiam sie nad wyborem programatora pameci Eeprom. Czy Willem 3B jest solidną konstrukcją. Prosze o sugestie. Pozdrawiam :D

    Mikrokontrolery fachman   22 Wrz 2003 20:02 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1746
  • Programowanie pamięci programatorem willem

    Witam ponownie, jeżeli chodzi o pamiątkę 27C040 ggrunge to wydaje mi się że jest wielokrotnie kasowalna, to jest właściwie ta sama pamięć co 27C4001, a wiem że da się ją programować wielokrotnie bo kumpel wysyła te pamięci do jakiejś firmy w Warszawie żeby mu je przeprogramowali więc jakoś musi się dać....

    Mikrokontrolery Robewit   27 Lis 2003 08:39 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2080
  • Programator Willem

    Witam Szanowne grono Kolegów. W/w programator nie chce w żaden sposób czytać i programować układów z rodziny PIC. Wcześniej ok. Proszę o jakąkolwiek podpowiedź. Dziękuję. Proszę nie zakładać podwójnych tematów. Jeden wylądował w koszu. ankuch.

    Inne Serwis gamid   24 Sty 2004 13:18 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1281
  • Programator Willem - kasowanie

    Ten mój programator nie używa portu drukarki tylko zwykły RS-232. To chyba jest jakaś indywidualna cecha portu i do tego jeszcz system. Windoza jest wybredna - jak uruchamiam go pod windą i włączam kasowanie lub inną opcję z mikrokontrolerem to od razu staje cały system. Tylko pomaga czarodziejski paluszek-reset....

    Inne Serwis meczete   13 Lut 2004 07:45 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3335
  • programator willem i eprom 27c***

    witam wszystkich i chciałbym prosić o porady ewentualnie info związane z willemem i epromami 27c*** .pierwsze moje pytanie to czy to cudo (zdjęcie w załączniku )wogóle działa z tymi kośćmi . teoretycznie czyste kości odczytuje ale są tam same FE (czy tak powinno być )zaprogramowane też niby czyta ale...

    Warsztat elektronika orion   08 Mar 2004 21:57 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3000
  • Programator Willem

    Problem jest nastepujacy. Nie programuje jednej kosci BIOSA inne bez problemu. Po wymianie nastepujacych scalakow HC367 jest ok. Wydaje sie ze sa uszkodzone ale po wsadzeniu ich do innego programatora o takiej samej konstrukcji nie ma problemu. Gdy wsadze 1 kosc potencjalnie uszkodzona z koscia dobra...

    Inne Serwis Mart1   09 Mar 2004 18:19 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 825
  • Sterownik AM28F020A - problem z programatorem WILLEM

    Witam Mam nastepujący problem: Nie mogę włączyć programowania układu AM28F020A, po prostu nie chca sie wlaczyc ustawnienia i nazwa ukladu, a na 28F020 nie programuje mi tej kosci. Sprawdzalem na roznych wersjach oprogramowania i to samo... Co może być przyczyną??

    Warsztat elektronika felix-lynx   31 Mar 2006 22:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1346
  • zamienie nokie 3201 na programator willem

    zamienie nokie 3210 na programator willem najlepiej z poznania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!moje gg 3268508 lub hebis(at)neostrada.pl

    Radia Samochodowe Serwis hebis   02 Lis 2004 19:26 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 823
  • zamienie nokie 3210 na programator willem

    zamienie nokie 3210 na programator willem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!najlepiej poznań ale czekam na propozycje. moje gg326508 lub hebis(at)neostrada.pl

    GSM Serwis PIOTREL   03 Lis 2004 07:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 534
  • Sklep Sivava i przystawki do programatora willem

    Czy ktos kupowal juz w www.sivava.com Jezeli tak ? to jaka platnoscia ? Zalezy mi na platnosci przelewem z konta na ich konto. Nie zlozylem zamowienia jeszcze bo nie wiem czy się da Widzialem tam kilka form platnosci ale nie zauwazylem przelewu prosto z mojego konta na ich (bez ingerencji w karte...

    Inne Co kupić? elektryk   15 Lis 2004 15:46 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1353
  • Programator willem

    Witam Mam program i schematy do programatora willem, chciałbym nim programowac głównie 89c2051 i avr’y i mam pytanko trzeba zrobil glowna płytkę opisana jako „willem_SCH3a” i do złacza i do gniazda U8 podłanczamy kolejna płytkę ,przjściówke do 89cx051???? Poprawcie mnie jeśli się...

    Mikrokontrolery Łokasz   19 Lis 2004 00:51 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1179
  • Problem z uruchomieniem programatora Willem

    ----------------------------------------... Jestem w trakcie uruchamiania programatora Willem i mam problem z którym nie mogę sobie poradzić .Przeprowadziłem próby odczytu pamięci układów 2716 , 89C51 i jest chyba OK (89C51 nie był jeszcze programowany wcześniej...

    Mikrokontrolery masterandrea   11 Lut 2005 11:53 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1129
  • Programator willem POMOCY

    Do microwire nie polecam pony progów, willemów itp. Z kościami niektórych producentów sobie radzą znośnie, a z niektórymi totalna klęska. Potrafią nie dośc że odczytać głupoty to jeszcze zmienić orginalną zawartość. Bywa że odczyta poprawnie, ale już nie zapisze. Nie wspomne o trybie 8/16. Jeśli...

    Projektowanie Układów klostazy   27 Lut 2005 22:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3486
  • 5110 polski soft inaczej. Mam programatory Willem, JDM-ISO i Phonix.

    Oczywiście, sumy kontrolne trzeba przeliczyć już w całym telefonie bo jest liczone na podstawie danych wszyskich podzespołów: procesora, flasha, cconta, itp... także na programatorze nie da rady...

    GSM Serwis Kristoff10   27 Lut 2005 23:33 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 854
  • Złożyłem programator Willem, co dalej?

    Witam Sprawdzałeś kabel LPT? Z tego co wiem to programator na płytce z Gotronika nie pojdzie na kablu LPT 1:1, przynajmniej u mnie tak było. Zrób odwrócony kabel (13>1 12>2 11>3 ... itd 7 bez zmiany, a w drugim rzędzie 25>14 24>15 ... itd) i zobacz czy zadziała.

    Początkujący Elektronicy XL   11 Mar 2005 20:48 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 3944
  • układ AT49LV1024 V45 w programatorze willem 4.0

    Wprawdzie osobiście nigdy nie używałem takiego programatora jak Willem..., ale jeśli potrzebujemy tylko odczytać zawartość pamięci AT49LV1024 to jak sądzę także i takim programatorem będzie to można zrobić bez większego problemu. Adapter 16 Bit jest dostępny i ponoć umożliwia odczyt i programownie 27C1024......

    Warsztat elektronika Mikippp   14 Maj 2005 16:07 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2004
  • Jak zdiagnozować sprawność Programatora Willem P3B ?!

    Przejdz do zakładki test, wszystkie piny na 0 i tylko jeden na 1. Miernik do reki i pomierz czy na pinach gdzie ma być 0 nie ma napięcia. Potem następny na 1, a reszta na zero. Jak już zauważył Fachman, te płytki mogą mieć zwarcia lub przerwy, a odczytanie pamięci nie świadczy o poprawnej pracy. Ja w...

    Warsztat elektronika Xeo   04 Cze 2005 16:01 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2465
  • Poszukuje schematu płyki programatora willem

    Poszukuje schematu płyki drukowanej programatora willem gdyby ktoś podał mi adres z kąd moge go sciagnać bo jakoś niemoge go znalezć

    Schematu/instrukcji/artykułu wyst   13 Lip 2005 21:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 915
  • pic16f628 i programator willem ????

    TIP: Jesli uzywalbys 16F628A, to moze nie chciec sie kasowac PIC w Willemie, przestaw wtedy programator na 16F628

    Mikrokontrolery Piorun2002   23 Lip 2005 22:20 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2029
  • Programator Willem

    Mam pytanie do szanownych kolegów: jak przy pomocy tego programatora oraz adaptera MSC-51 odczytać zawartość pamięci AT89C55 która posiada zabezpieczenie odczytu? Czy ktoś przerabiał już ten problem? Pozdrawiam

    Inne Serwis WojtasJD   11 Wrz 2005 17:01 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 888
  • Programator WILLEM jak wgrac BIOS ???

    :arrow: Talibanczyk Nie dostales do programatora instrukcji z opisem zlacz i zworek? Zreszta nawet jakbys nie dostal to na wielu stronach jest dokladny opis willem'a zarowno na polskich jak i zagranicznych, wystarczy uzyc google.

    Komputery Hardware Kolobos   25 Lis 2005 10:51 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2546
  • Programator Willem i box Prodigy - da rade przeprogramować?

    Witam Posiadam taki programator czy da rade nim przeprogramować mojego clona na 2.41?? jakim programem?? byłbym bardzo wdzięczny za wskazówki gdzie się podpiąć, jak skonfigurować program itp. Czy jest ktos kto ma doświadczenie z tego typu urządzeniem?? z góry dzięki Pozdrawiam Michał

    GSM Serwis strzelec82   20 Sty 2006 10:53 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 594
  • Jak ustawić programator Willem PCB3dla MPF 39SF040

    Witam serdecznie. Moj prolem polega natym, ze nie wiem jak ustawić programator willem, aby poprawnie odczytal i programowal kosc MPF 39SF040. Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam.

    Warsztat elektronika drumah   06 Lut 2006 20:53 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 978
  • programatory willem i uniwersal flesz programer i 29lv800

    Nie wiem w jaki sposób zczytuje kablem daytek - może z jakimś nagłówkiem albo w swoim specyficznym formacie i dlatego nie działa... Pliki na pewno są takie same do programowania programatorem i wgrywanie poprzez płytę CD w odtwarzaczach manta (innych pewnie też) 26LV800 - na pewno idzie Universal...

    Warsztat elektronika Tomu$   27 Lut 2006 12:42 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3420
  • Jak odczytać 25lc640 programatorem Willem ?

    Witam Posiadam programator willem ale nigdy nie kozystałem ze złącza icsp . Teraz muszę odczytać 25lc640 i i jest problem :( Jak to razem ze sobą połączyć ? Dzięki za wszystkie sugestie . Andy

    Początkujący Serwisanci filipski   02 Mar 2006 10:14 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 771
  • Jak ustawić programator Willem PCB3 dla EFST F49B002UA ?

    Witam serdecznie. Mam problem z ustawieniem Willema z hubem/lpc dla kości F49B002UA w zabudowie PLCC. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc? Datasheet: Z góry dziekuję.

    Komputery Hardware WojtasJD   05 Mar 2006 13:57 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1283
  • Programator Willem i SST 49LF004A

    Zobacz czy w programie masz ustawione PCB3 a nie WILLEM. A może ten scalak to Winbond W27C256 ? Ściągnij PDF-a do niego.

    Mikrokontrolery lysy1980   13 Mar 2006 21:06 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5511
  • sprzedam programator willem

    Sprzedam programator willem prog. programowałem nim układy pamięci pod porcesory serii 8051, ale teraz przeniosłem się na AVR i prorgamator leży mi w domu. Mam do niego kabel LPT i płyte z programem. Programator jest wyposarzony w podstawke ZIF 24

    Elementy elektroniczne Bazar bartek33   16 Lut 2008 18:56 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1254
  • Szukam schematu programatora Willem ...

    Witam Szukam schematu programatora Willem PCB3Bplus oraz montażowego, płytka dwustronna z jedną podstawką PLCC na płytce + ZIF... Pozdrawiam...

    Schematu/instrukcji/artykułu IZYCH   25 Kwi 2006 21:51 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 717
  • Jaki programator willem? Jaki model wybrać?

    Witam Chcialem zaopatrzyc sie w programator WILLEM ale niewiem który model wybrac prosze pomozcie

    Co kupić Archiwum oj   30 Kwi 2006 20:01 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1062
  • Programator Willem - oprogramowanie

    "Program nazywa się tak samo jak programator" - Pełna nazwa Willem EPromM51! Problem jest tego rodzaju, że EpromM51 odczytuje pamięci większe niż 25x040 tylko jako 32 bitowe, a w ICProg'u trzeba zmieniać ustawienia programatora do programowania różnych pamięci. Wszystko działa bez zarzutu (pomimo...

    Warsztat elektronika WojtasJD   11 Cze 2006 16:55 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4163
  • problem z programowaniem programatorem Willem

    Witam! Posiadam programator Willem w wersji 4.9A i program do niego w wersji 0.98D2. Chciałem zaprogramowac nim kość AT29C010A. Na początku zczytałem nim oczywiście zawartość kości - poszło bez problemów. No i teraz pojawia się problem bo nie mogę skasowac zawartości kości. Wybieram z menu opcję:...

    Warsztat elektronika psychoarti   29 Cze 2006 15:32 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 917
  • Problem: programator Willem + W49F002UP12B + 39VF020

    Jeszcze jedno i - mam nadzieję ostatnie - pytanie związane z programatorem Willem, z którym aktualnie walczę. Programator w wersji: 4.9A, soft do niego w wersji: 0.97h Sprzęt prawidłowo wykrywany przez program. Mam problem z kasowaniem/programowaniem układów PLCC 32. Chodzi mi o 2 konkretne...

    Warsztat elektronika vipert   23 Lip 2006 17:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1921
  • Programator Willem - hardware error

    Hehe. Normalnie tuning. A co sądzisz o zasilaniu z USB? Jakie tam jest napięcie? Kumpel ze zmiany mówi, że jest 12V. Jeszcze nie mierzyłem, ale jak wpadnie mi w pazury wtyk USB, to podłącze i sprawdzę. A jaki willem ma pobór prądu? Też ciekawa sprawa. Może dałoby się w prosty sposób dostosować do powiedzmy...

    Warsztat elektronika WojtasJD   15 Lip 2006 15:30 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3188
  • Programatory Willem. Obsługa, problemy, wersje, adaptery itd

    Witam Na forum naczytalem sie sporo o Willemach. Temat powtarza się co jakis czas. Najczesciej komus nie odpala w ogole albo nie programuje jakiejs tam kosci (bodajze najczesciej 27C256 - jakies fatum na tego scalaka?). Byłoby dobrze zebrać podstawowe info o tych programatorach w jednym temacie Mam...

    Warsztat elektronika isiek78   31 Sie 2006 13:55 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1062
  • Programator willem zif. Instrukcja. Możliwość edukowania.

    Witam, Google Twoim przyjacielem: a tam strona Organizacji Willem: Nie wiem kto jest producentem tego programatora i według której wersji źródłowej został ten programator wykonany, więc nie mogę nic więcej napisać. Pozdrawiam

    Początkujący Elektronicy Dysydent   06 Paź 2006 06:09 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 961
  • Programator Willem Pro2 - obsługa

    Dzieki , to juz wiem jak się kasuje pamięć,ale pozostaje odpowiednie zapisanie do pamieci , bo mi cały czas wyskakują błędy.Potrafie odczytać dane z pamięci ale w momencie zapisywania wyskakuje błąd. A dla zainteresowanych zamieściłem niezbędne pliki do tego programatora.

    Początkujący Elektronicy Quarz   27 Paź 2006 20:19 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3312
  • Programator Willem - problem z programowaniem eprom

    Prosze o porade. Posiadam programator Willem, programuje flashe ok ale eprom 27c512 tylko odczytuje, nawet nowe. Podczas programowania nie zapal się dioda vpp a chyba powinna. Prosze o pomoc.

    Warsztat elektronika cyberdar   10 Gru 2006 13:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1412
  • Potrzebny mi dokładny opis programatora Willem 3.0.

    Witam, tam znajdziesz wszystko o WillemProg: ale wystarczy uruchomić dedykowany do tego programatora program obsługi, by zostać poinformowanym o "zworkologi", kiedy wybierze się układ do programowania. Pozdrawiam

    Warsztat elektronika teleradiols   14 Gru 2006 13:20 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1695
  • Programator willem i inne na LPT

    Przymierzam sie do zakupu jakiegos programatora, ale nie chcialbym zbyt wiele kasy wydac. Zastanawiam sie wiec nad willemem. Poniewaz dzisiejsze PC i laptopy juz nie maja LPT, moje pytanie: Czy istnieje mozliwosc uruchomienia willlema czy jakiegos innego programatora na LPT za posrednictwem jakiejs...

    Mikrokontrolery MaG_   01 Sty 2007 18:20 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 771
  • [SPRZEDAM] Programator WILLEM 4.0 ZIF-32 NOWY

    Jak w temacie , sprzedam programator WILLEM 4.0 , wykonanie smd , podstawki precyzyjne i ZIF 32, stan jak NOWY , nie ruszany - zaprogramowałem nim 2 ATMELE za pomoca dodatkowych adapterów. strona producenta Info i foto na e-mail lub PW ZAPRASZAM.

    Ogłoszenia Elektronika xwaldek1   04 Mar 2007 13:56 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 978
  • Programator Willem ZiF/PLCC32 - kto pomoze ?

    Witam, mam nadzieje ze pomoze oryginalna alpikacja adaptera ''Firmware Hub PLC'' do willema 3.b ((to nie zaden wycinek ze schematu programatora tylko oryginalny i sprawdzony adapter) W załaczniku jest kompletna aplikacja. Uważam, że ten post zamyka temat w którym dyskusja wygasła prawie dwa lata...

    Komputery Hardware dan_elektronik   30 Mar 2007 14:58 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 6474
  • Programator Willem, ma ktoś instrukcję po polsku?

    Witam Mam prośbę czy nie posiada moze ktoś instrukcji programu Willem po polsku jeśli jest taka możliwość udostepnienia z góry dziekuję Jerzy

    Początkujący Serwisanci pawcio   09 Kwi 2007 22:46 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 900
  • Kopiowanie sram. Czy to jest możliwe? Programator Willem?

    Potrzebujesz program do obsługi programatora willem. Jest to darmowy program, tylko trzeba sobie go znaleźć w necie. Po instalacji powinieneś go odpalić nawet bez programatora. W opcjach będzie do wyboru typ układu jaki chcesz programować. Pozwoli to na sprawdzenie czy programator obsługuje twoje...

    Mikrokontrolery starob   23 Kwi 2007 11:18 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1025
  • Programator Willem błędy przy programowaniu pamięci

    Której ścieżki brakowało? Mógłbys opisać, albo dać zdjęcie? [url=]Willem 4.0 nie chce programować 27c256

    Warsztat elektronika WojtasJD   13 Maj 2007 12:33 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 8910
  • Programator Willem 7 nie pracuje, szukam schematu.

    Każdy willemprog jest opracowywany w oparciu o oryginalny projekt Norweskiego konstruktora. Zresztą co tu dużo mówić, nawet willemprog z AVT wygląda prawie tak samo jak oryginał, chociaż fakt faktem zmieniono conieco. Po co? Ponieważ by sprzedzać czyjś projekt trzeba obejść prawa autorskie, więc robi...

    Początkujący Serwisanci 23844   30 Lip 2007 11:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1083
  • Programator Willem 7.1 i NM27C256Q

    Muszę zmienic program który mam na kości NM27C256Q czy mogę go nagrac na M27C256B, a jeśli tak czy wowczas w programatorze mam jako typ układy włączyć 27C256?? Proszę o pomoc.

    Programowanie czyzyk1981   06 Sie 2007 20:15 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2481
  • Programator Willem 3.0-4.0

    Witam Posiadam programator Willem jak w temacie oraz adapter firmware HUB/LPC ale mam wciaz problem z zaprogramowaniem fleshy SST49LF004B oraz W39V040BPZ . Podczas kasowania programator kasuje ale przy tescie czystosci układu wyskakuje błąd. Oraz nie odczytuje ID. Pozdrawiam Poprawiłem tytuł...

    Warsztat elektronika Elbo   19 Gru 2007 21:37 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2254
  • Programator Willem 4.9 Windows Xp

    Witam. Posiadam programator Willem 4.9 i nie mogę zaaimnstalować do niego programu na XP . Poziadam doo niego plytę CD ale nie wiem czy mogę zainstalować na XP. Na płycie jest wersja 097G, ale pojawia się komunikat o błędnym adresie przy tescie portu LTP Proszę o pomoć. Pozdrawiam.

    Mikrokontrolery MirkoRTV   30 Sie 2007 23:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1140
  • Programatory. Willem 7.0 + kości 3.3V (LPC/FWH)

    Witam mam taki problem. Kupiłem używanego Willem'a 7.0. Chciałbym zaprogramować nim takie kości jak: SST 49LF020, 39SF040 PMC Pm49FL002 I tu pojawia się problem. Kości można oddczytać, zweryfikować odczyt i wszystko jest ok. natomiast nie można nic zapisać bo co bym nie próbował zapisać...

    Początkujący Elektronicy Kolos666   05 Wrz 2007 15:49 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 812
  • PIC16F877A + Programator Willem

    Witam serdecznie... Mam problem z zaprogramowaniem PIC16F877A programatorem Willem PCB45. Na koniec programowania pokazuje blad : "Error Verifying PIC". Czy potrzebne jest zewnetrzne zasilanie? Do tej pory podlaczalem tylko pod USB i przy innych PICach dzialalo. Wielkie dzieki za jakiekolwiek...

    Mikrokontrolery arturfir   09 Lis 2007 21:48 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1061
  • programator willem 7 - podłączenie przez LPT-USB?

    Witam nie wiem czy dobrze trafiłem z pytaniem Kupiłem programator willem 7 jest on podłączony do komputera za pomocą kabla LPT czy jest mozliwośc podłączenia tego programatora za pomocą kabla LPT-USB ponieważ chciałbym go podłączyć do laptopa a nie mam tam gniazda LPT

    Mikrokontrolery miwi   13 Lis 2007 10:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1830
  • Co to za element (programator Willem Pro 3)

    Jestem w trakcie budowania programatora Willem Pro 3 i mam pewien problem :cry: Nie mogę rozszyfrować co to za element oznaczony symbolem J5 .:?: Bardzo proszę o pomoc :idea:

    Początkujący Elektronicy krzych112   19 Gru 2007 22:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 875
  • programator Willem Prog 3 - które rezystory

    Witam :D Właśnie składam programator Willem Prog 3 już prawie złożyłem cały ale zostały mi dwa rezystory R2 i R23. Wydaje mi się, że jeden ma być między U10 i U14, a drugi po lewej stronie J1 :idea: Czy mam rację :?: Acha i czy Rx na wykazie to R1A na wzorze płytki :?:

    Początkujący Elektronicy Jaduda   21 Gru 2007 17:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 960
  • Programator Willem Prog 3.0 - kilka pytań

    Siemka :D Po pierwsze jakie napięcie należy dostarczyć do programatora :?: I czy można kondensatory C3(47uF/35V) i C4, C5(47uF/16V) zastąpić kondensatorami 47uF/63V :?:

    Początkujący Elektronicy krzych112   22 Gru 2007 15:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 945
  • Programator Willem a pamięć SDA2506

    Krótkie a treściwe pytanie -czy podpinając nogi na przemian aby szyny SDA i SCL się zgadzały jak również zasilanie i masa czy Willem będzie mógł zaprogramować czy też zczytać tę pamięć ? Przeniosłem z Programowanie Ogólne - krzychoocpp

    Mikrokontrolery msgow   06 Sty 2008 22:53 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 738
  • Programator Willem 7 - error: write sector 0

    Też mam problem ze spalonym dławikiem. W willem 7 palą mi sie diody Vpp VCC Power oraz grzeje sie układ MC34063.

    Warsztat elektronika ggumiswawa   12 Sty 2008 00:20 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1841
  • Programator willem. Pogramowanie AVR-ów równolegle?

    a czy macie jakieś oprogramowanie do sterowania tego programatora pod win xp lub 98 tego z załączonego linka co prawda tam jest ale ja nie mogę się z niego wyznać otwieram i wyskakuje mi czarne okno , które zaraz znika tak jakby to pracowało w dosie czy jest inne oprogramowanie jakieś "ludzkie" w obsłudze...

    Mikrokontrolery marcin-k   17 Sty 2008 16:17 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1700
  • Jaki programator Willem wybrać?

    Witam Chcę kupić do serwisu programator Willem ale nie wiem jaki mam wybrać? Jaka jest różnica między tymi dwoma programatorami? Willem PRO 4 ISP * 32 pinowa podstawka ZIF. * Ponad 1000 układów współpracujących z programatorem, * Połączenie z laptopem/komputerem PC, przez...

    Komputery Hardware martinks   21 Sty 2008 09:53 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3711
  • Programator Willem - źle programuje 93C46

    Witam! Kolego SlaweK - jeśli dysponujesz doświadczeniem to napisz mały "tutek" co i czym. Jak ktoś zaczyna, wpisze programator, to czego mu najwięcej wyskoczy? Willemów. Poradź coś zamiast krytykować. Ja osobiście i chyba parę innych osób, chętnie przeczytamy.

    Warsztat elektronika Anonymous   06 Mar 2008 17:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1916
  • Programator Willem

    Witam a mozesz powiedziec ile mniej wiecej zapalciles za wykonanie tego programatora?

    DIY Konstrukcje kedziorq1   02 Mar 2008 23:23 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 10252
  • Programator WILLEM - żle pracuje

    Willem z firmy TELWIS Jak zrobie hardware test - wypisało: Programator OK Jak klikne aby zapalić 1VPP - zapala się dioda VPP, napięcie też sie zgadza na podstawce - czyli OK. Wyłączam VPP Jak klikne aby zapalić 1VCC - zapala się dioda VCC, oraz ciut słabiej VPP napięcie VCC sie zgadza na podstawce,...

    Warsztat elektronika pszwarc   10 Mar 2008 21:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1778
  • programator willem PCB 3 - jaki kabel ???

    Witam pytanie jak w temacie mam willema PCB3 i potrzebuje kabel do niego jaki kupic??

    Inne Co kupić? laufer888   13 Mar 2008 20:35 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 935
  • Programator Willem 3.0 nie potrafi skasowac w27e257 dip28

    najpierw zrobiłem zworkę aby vpp było 15v zasilanie podaje 12v wykres procentowy wskazuje 0 i po chwili wyskakuje błąd ;/ kość włożona jest do samego dołu

    Warsztat elektronika zinek   22 Maj 2008 23:10 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 678
  • Programator WILLEM v3, w układach 27C128 i 27C512 błąd.

    Poczytaj inne posty o WILLEMIE ten programator to niezła mina ...

    Projektowanie Układów kamyczek   25 Cze 2008 22:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1854
  • Programator Willem PRO 4ISP

    Co powiesz o Willem AT3 z firmy Telwis

    Mikrokontrolery lasfran   17 Lip 2008 13:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1577
  • Programator Willem i laptop bez LPT - czy to moze działać?

    Witam mam Programator Willem i dopuki uzywałem go na startm kompie który posiadał LPT to było wszystko ok. Teraz przeniosłem sie na laptopa nie bylo w nim LPT wiec kupiłem Replikator portów z allego: łem i niestety cały czas wyświetla mi błąd programatora!! Czy trzeba coś jeszczze gdzieś przestawić...

    Warsztat elektronika Darson55   31 Paź 2008 21:27 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 645
  • Programator Willem 7.0 - dokumentacja?

    Przygotowałem wykaz częsci potrzebnych do złożenia Willem 7.

    Warsztat elektronika Ziemniak   16 Sty 2009 14:16 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 8235
  • Zamienię różne TDA,UPC i inne na programator Willem

    Posiadam różne części z telewizorów ,monitorów np. serii TDA,ADC,MCU i wiele innych,również tranzystory mocy itp.Zamienię to na programator Willem

    Elementy elektroniczne Bazar tomsoft   31 Gru 2008 01:48 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 549
  • Programator WILLEM PRO 4 ISP.

    Witam. Mam pytanie do kolegów. Chcę nabyć programator jak w tytule.Czy jest dobry ten sprzęt pod względem wsadów , a może jest inny w rozsądnej cenie . Proszę o poradę .

    TV Początkujący psooya   10 Lut 2009 16:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2176
  • Programator Willem 4 Pro z ISP - czy nadaje się do AVR

    Mam zamiar kupić jakiś w miarę dobry programator. Zależy mi na tym aby dało się nim programować także ATmegi. Wpadł mi w oko ten programator, nie wiem czy dobry... Proszę o pomoc.

    Mikrokontrolery Kamel81   25 Mar 2009 21:49 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 834
  • Jak zaprogramować układ 29LV008 w programatorze Willem?

    Witam Mam programator Willem 7,1 z oprogramowaniem PCB5 ver 098D8. Lista pamięci, które można zaprogramować tym programatorem nie zawiera układu 29LV008. Zmiana oprogramowania na wersję 098D5 lub 098D9 nie przyniosła oczekiwanych zmian. Czy tym programatorem można zaprogramować takie pamięci,...

    Programowalne układy logiczne marekwas   01 Kwi 2009 09:54 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1095
  • Programator Willem 7.1 - jak ustawić DIP SW 6?

    Zapodziała mi się dokumentacja do programatora Willem 7.1, a mam do zaprogramowania układ PMC [url=]Pm49FL004T - 33JC. Czyli 3.3V Firmware Hub. Używam programu Eprom0.97jc. Po wybraniu układu, program pokazuje jak ustawić DIP SW 12, ale nie mam pojęcia, jak ma być ustawiony DIP SW 6? AFAIR odpowiada...

    Komputery Hardware Yasiek_N   28 Cze 2009 20:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1624
  • [kupie] Programator willem / pcb3b

    Witam sprzedam Willem AT3 tel 607947526

    Elementy elektroniczne Bazar lasfran   27 Cze 2009 22:39 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1197
  • Kupię Programator Willem -a

    Kupię programator Willem w wrsji AT3 lub PRO 4 Oferty z ceną proszę na PW

    Elementy elektroniczne Bazar lasfran   27 Wrz 2009 09:14 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1147
  • Jak zaprogramować układ 29LV008 w programatorze Willem?

    Witam Mam programator Willem 4.9a . Lista pamięci, które można zaprogramować tym programatorem nie zawiera układu 29LV008. Czy tym programatorem można zaprogramować takie pamięci, a może należy wybrać pamięć z listy dostępnych pamięci, ale pod innym oznaczeniem niż 29LV008

    Programowalne układy logiczne MirkoRTV   13 Kwi 2010 22:44 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1437
  • Programator willem pro4 isp, problem z zapisem na 27c256

    Witam! Mam programator jak w temacie, kupiony na allegro gotowy do pracy. Podczas zapisu pamięci M27C256B wyskakują błędy i zapisuje najwyżej 2 pierwsze bajty. Może coś robie źle?

    Warsztat elektronika 85DanielS   03 Gru 2009 23:09 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1856
  • Programator Willem 4 Pro uszkodzone Vpp

    Witam.Ja miałem podobny problem tez uszkodził mi sie ten trazystor.W dołoczonym schemacie tego programatora wynika ze to trazystor BC557 (smd).Wiec takiego wstawiłem i programator działa narazie dobrze. Na schemacie jest opisany jako Q4.Ciekawi mie rozwiązanie z diodą zenera? Załaczam schemat.

    Programowalne układy logiczne gradek83   03 Kwi 2010 22:32 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 3584
  • Programator Willem Pro 3 przez adapter USB-LPT

    Willem PCB3 też nie da sie przez przejściówke podączyć do kompa? A może da sie jakoś przerobić..

    Komputery Hardware RAINBOWBRIDGE   15 Sty 2010 10:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2217
  • PROGRAMATOR WILLEM AT3 a Toshiba l30

    Zanim kolega rozpocznie zabawę z programatorem proponuję odwiedzić poniższą stronę i powiązane z nią witryny: Płyta główna wyposażona jest w "kość" Bios-u A29L008ATV-70F w obudowie TSOP 40 co w przypadku kolegi wiąże się z dodatkowymi kosztami ca. 150 - 250 zł.

    Laptopy Hardware kodd   19 Lut 2010 09:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 998
  • Płytka drukowana programatora Willem, poszukuję.

    Szukam adresu do kupna płytki do Willema, jak najnowszej wersji, tylko proszę aktualne. Najlepiej sprawdzone żródło. Tymczasem, albo jeśli ktoś ma na zbyciu.

    Elementy elektroniczne Bazar _PREDATOR_   17 Kwi 2010 05:06 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1914
  • [Sprzedam] Programator Willem

    Sprzedam programator Willem, kupiłem leży nie używany bo zmieniłem plany i mi raczej się nie przyda. cena 180zł kontakt stabilo1(at)interia.pl gg 4083211

    Ogłoszenia Elektronika pits   02 Mar 2010 20:04 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 975
  • [Sprzedam] Programator willem + wsady liczniki radiocode

    Witam, mam do sprzedania programator Willem firmy Tomsad. Doskonale nadaje się dla początkujących, dzięki niemu można postawić pierwsze kroczki w radiocode i korekcji liczników. Programator może być zasilany z zasilacza lub portu usb. W zestawie: -programator -instrukcja obsługi -oryginalna...

    Ogłoszenia Elektronika 11111olo   13 Cze 2010 08:22 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2051
  • bios phoenix d686 - programator willem 7.1

    Czy da się zaprogramować tą kość programatorem Willem 7.1 ? Jak tak to jakie device mam wybrać?

    Komputery Hardware Dareck   13 Cze 2010 23:38 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 944
  • Programator Willem 5.1 i problem z pamiecia am27c010.

    Juz wyjasniam. Programator kupowalem na allegro.pl. Najwyrazniej sprzedawca cos zamieszal. Na obudowie plastikowej od programatora pisze Willem 5.1. Na plytce programatora pisze 4.4d, a ta dokumentacja, ktora dostalem na plycie CD wraz z programatorem to nie mam pojecia z jakiej wersji jest. Wlasnie...

    Warsztat elektronika mcg1ver   12 Lis 2010 13:39 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3684
  • Sprzedam Nowy Programator Willem

    Sprzedam nowy Uniwersalny Programator Willem. (podstawka ZIF firmy 3M) Cena: 179 zł Kontakt: sorrdan(at)yahoo.ie, GG:5370621 W zestawie: - nowy programator Willem, (kolor PCB - czarny) - kabel lpt - kabel zasilający USB - płyta z oprogramowaniem A ja zapraszam do zmiany,...

    Elementy elektroniczne Bazar sordan   18 Sie 2010 00:17 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2151
  • programator WiLLEM problem pod WIN XP

    pomoże mi ktoś z tym problemem ? nic nikomu nie mówi błąd który umieściłem w poście wyżej ? próbowałem już wszelkie kombinacje z napięciami vpp i vcc . bez względu na to co robię wychodzi ten sam błąd .... Dodano po 2 próbowałem inne wsady i zawsze przy pierwszej komórce wyskakuje ten sam...

    Mikrokontrolery spinacz   04 Mar 2017 09:43 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 7106
  • Programator Willem 7.1 jak programować 49LF002A?

    Witam, 1. Źle ustawiony przełącznik DIP-SW-12. Faktycznie poprawiłem 2. Nie przeczytał Pan dołączonej do programator instrukcji (trzeba zwiększyć czas opóźnienia (R/C delay). Z pozdrowieniami Piotr Godzik Instrukcje czytalem tyle ze do wersji 7.1 a w niej takowej iformacji nie ma...

    Programowalne układy logiczne stryker2   12 Lis 2010 11:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2013
  • PIC16F877 programowanie programatorem willem- PCB45

    Kiepsko u mnie z angielskim. Po mojemu- podłączyłem do programatora prawidłowo. Najprawdopodobniej, jak podpowiadacie, układ jest zabezpieczony przed zczytaniem.

    Mikrokontrolery PIC Andrzej Borowiec   28 Sty 2011 13:25 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2056
  • [Kupię] programator willem at3

    jak w temacie najlepiej na gwarancji kontakt: glibo_karol(at)inte... Zdania rozpoczynamy wielką literą, a kończymy? Proszę to poprawić. Wpis moderacyjny dotyczy wszystkich piszących w temacie! Nie kasować wpisów moderacyjnych!

    Elementy elektroniczne Bazar glibo   01 Lut 2011 14:49 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 491
  Szukaj w 5mln produktów