Żeby zaprogramować pilota musisz mieć: - sprawnego / działającego pilota, - znać pin kod do alarmu, - działająca syrenę, - działający buzer, - mieć działającą centralę alarmową. (to nie jest żart - musisz sprawdzić czy ww. elementy działają). Z tym pilotem czasem jest problem. Proponuję zakup pilota (lub dwóch) SILVER ( na portalach aukcyjnych są dostępne)....
Należałoby, koledze Adamowi.p123 napisać "nigdy nie pisz nigdy"!!!
pozdrowienia dla ASO ,,toyota :))))
Dzięki koledze zlym udało się ustalić procedurkę dla tego alarmu. Wpis pilota wygląda następująco: 1. Załączyć zapłon (żółty przewód) i nacisnąć przycisk serwisowy. Alarm wejdzie w tryb serwisowy (potwierdzi to syreną, dioda LED zaświeci na stałe) 2. Wyłączyć zapłon (żółty przewód) 3. W ciągu 5 sek. 4 razy podać +12V na przewód szary (zapłon ACC) i...
Mały guziczek w szarej gumowej obudowie przeważnie. Czasami śłużył do identyfikacji że kierowca jedzie i żeby się nie zatrzymał. To funkcja programowana.
czy ktoś wie jak zaprogramować piloty w tym alarmie
Po pierwsze czy pilot z przyciskami I, II, III miał czerwoną czy przezroczystą diodę jak nie świecił? Jak miał czerwona to ... nie dobrze bo pilot LOGIC SILVER nie będzie działał. Jak ma przezroczystą to można programować pilota za pomocą procedury (potrzebna znajomość PIN KODU). Pilota trzeba programować przyciskiem LOGIC. Pozdrawiam Powodzenia
Witam Poszukuje: - instrukcji alarmu Challenger 8000 - podłączenia centralnego zamka do alarmu Challenger 8000 - oraz sposobu programowania nowego pilota Jedyne co znalazłem to rysunek z napisami po rosyjsku, Niestety słaba znajomość tego języka nie pozwala mi na odszyfrowania obrazka. http://www.elektroda.pl/rtvforum/downloa... Bardzo dziękuję...
czy to po prostu usterka pilota lub samej centralki alarmu Centralka alarmu uszkodziła się na skutek spadku napięcia zasilania i z pamięci centralki wykasowały się wpisane piloty. trzeba znać jakiś patent Trzeba wiedzieć jaki jest dokładnie model centralki alarmowej Challenger, gdyż różne modele miały różne procedury programowania pilotów. Często jednak...
najprawdopodobniej uszkodzeniu uległ włącznik serwisowo-antynapadowy, dostał zwarcia on sam, albo przewody idące do niego. włączenie zapłonu na rozbrojonym systemie i długie naciśnięcie przycisku serwisowo-napadowego powoduje wejście w tryb programowania pilotów dlatego nie możesz uzbroić alarmu, piloty zostały skasowane
Witajcie Andiv może ty będziesz w stanie jakoś mi pomóc :( Ja posiadam alarm w nissanie primera, na centralce jest oznaczenie JT3KDI785-R. Wyczytałem że to jest też challenger tylko chyba jakiś starszy. Alarm działa bo się wzbudza jak się odepnie akumulator blokuje zapłon. Natomiast mógłbym prosić o instrukcję programowania pilota? Pilot działał lecz...
Niestety mam na pewno Challengera ST800P. Nie ma on żadnych zworek ani swichów do programowania. Z pilota alarmu też się go nie programuje. Jedyną możliwością przeprogramowania jest użycie programatora serwisowego a te posiadają tylko autoryzowani instalatorzy, serwisy Nissana i Toyoty. Muszę powiedzieć że ostatnio właśnie serwis toyoty mnie mile zaskoczył...
WItam. Potrzebuję pomocy. MIanowicie chciałbym zapytać czy jest możliwość zaprogramowania pilota do alarmu challenger st800P podczas gdy żaden pilot nie jest wprogramowany. Znam kod pin tego alarmu ten wprowadzany ukrytym włącznikiem tylko nie wiem jak wprowadzić ten alarm w tryb programowania pilotów. Ściągnąłem instrukcję programowania ale tam jest...
niby , wyjście, ale w Yarisce jest sterownik centralnego zamka ST 1000 i mam drugi sprawny alarm ST800P VND , jak tu pisali 3 przyciski ale z białą dioda w pilocie ( świeci na czerwono ). boję się tylko roboty - szukania starego alarmu , kiedyś tam znalazłem dwa czujniki zbicia szyby i chyba uderzenie - za licznikiem ale centralka .. gdzie ona :)
Wygląda na to, że do tego Satela bedzie trzeba "zaprzyjaźnić" sterownik bramy. Powinien być przycisk/przyciski i procedura programowania w stylu: - naciśnij przycisk/kombinację przycisków sterownika - naciśnij przycisk pilota, który ma otwierać bramę - naciśnij przycisk sterownika - naciśnij przycisk pilota, który ma zamykać bramę - zatwierdź przyciskiem...
Problem z grotami rozwiązany. Pozostaje problem z dokupieniem pilota do alarmu i przeprogramowanie go. Czytałem instrukcję i jest w niej napisane, że programowanie pilota powoduje usunięcie ustawień centralki, aby ją zaprogramować potrzebny jest taki jakby pilot z chyba 10 klawiszami. Pilot jest na układzie HCS300.
mam auto z alarmem na pilocie ktorego pisze Challenger, sciagajac instrukcje do wszystkich modeli tego alarmu doszedlem do wniosku ze to model ST800 PC poniewaz moje piloty pasuja wygladame do tych opisanych w tym modelu a teraz przejde do mojego problemu, alarm zamonotowany w Mazdzie 6 diesel z 2003r. na poczatku serwis montujac alarm odlaczyl funkcje...
Witam mam problem z alarmem st800 pc ponieważ programowałem nowe piloty przez co centrala wróciła do ustawień fabrycznych i teraz nie mam funkcji anty napadu. Próbowałem włączyć go zgodnie z instrukcją alarm potwierdza miganiem kierunkami i sygnałem syreną ale nie włącza anty napadu. Proszę o pomoc
Dzięki za pomoc. Znalazłem ukryty przycisk(u mnie jest pod kierownicą) i zgodnie z instrukcją do challengera st 800p zrobiłem tak że włączyłem zapłon przytrzymałem przycisk przez 10 sekund syrena potwierdziła to że jest w trybie programowania (jednak nie był to dźwięk syreny tylko delikatne buczenie więc chyba jest zepsuta), następnie przytrzymałem...
pasuje od Langeforda - sprawdzone Czyli RT1760x (Challenger ST800T) i RT1762x (Langeford) są zamienne ? Nie testowałem jeszcze. Pilot Langeford na RT1762: https://obrazki.elektroda.pl/2378483500_... Przykładowy schemat aplikacji układu RT1760: https://obrazki.elektroda.pl/4242324600_...
O "wieczystości" zapomnij. Wszystkie szczegóły są opisane w gwarancji, m.in. pierwszy właściciel, coroczne przeglądy, itd. . Zacznij od dokładnego sprawdzenia na obudowie centralki jaki to model alarmu. Opisujesz, że może to jest C60 lub Challenger. To jest duża różnica, tym bardziej, że istniały i działają do dzisiaj C20, XL. Procedury programowania...
Ad.3 Zaprogramować pilota jak znasz Pin można samemu. Tak to jest Pin do rozbrojenia awaryjnego antynapadu / immobilizera. A czy można poprosić o kilka słów instrukcji jak zaprogramować pilota? Mam ST-800p ver. 5.0 z pin kodem i za Chiny Ludowe z Krymem na dokładkę, nie mogę nawet wejść w tryb kodowania pilota. Próbowałem już wg instrukcji: 1. Włączyć...
A wiec po kolei Tak aby zmienić ustawienia tego alarmu potrzebny jest programator Jedynie co można zmienić bez programatora to pin kod. Ryglowanie drzwi nie jest nielegalne nie wiem kto to wymyślił. Głośności syrenki nie da się niczym zmienić. Alarm powinien zareagować na otwarte drzwi już po pierwszym naciśnięciu, ale uwaga robi to z opóźnieniem. Drugie...
Ponieważ to mój pierwszy post na tym forum, chciałbym wpierw się przywitać. Witam wszystkich Forumowiczów Elektrody. Mam następujący problem. W Nissanie Patrolu alarm Clifford nie reaguje na piloty. Piloty są sprawne (widzi je przyrząd do sprawdzania). Po naciśnięciu któregokolwiek przycisku w pilocie, dioda od alarmu w aucie zaczyna mrugać bardzo szybko....
Witam Posiadam VW Polo z roku 2002 z autoalarmem challenger st800 PC. Alarm ten był zamontowany fabrycznie tzn. samochód kupiłem już z zainstalowanym alarmem i mam do niego dwa piloty oraz dwa małe kluczyki do jakiejś stacyjki pod maską. Od jakiegoś czasu oba piloty popsuły się i działa w nich tylko jeden przycisk do rozbrojenia systemu. Ale też dioda...
programowanie alarmu challenger programowanie pilotów alarmu programowanie pilotów alarmu satel
mikrotik firewall filter schemat migacz tranzystor simtec flash
ogranicznik przepięc urmet schemat
TCL Power Supply 283N20 PWM IC Pin 1 10R Resistor, Optocoupler, 70R380 MOSFET Circuit Functions Brązowa masa w zbiorniku soli zmywarki Bosch, Electrolux – skuteczne czyszczenie i zapobieganie