Po pierwsze opcja szukaj :) A to opis dla wszystkich zeby juz takich prostych pytan nie było 2.2.2Dla modeli z immobilizerem w zestawie wskaźników Funkcja 17 – zestaw wskaźników Funkcja 11 – login (wpisujemy czterocyfrowy tajny kod immobilizera, poprzedzamy do zerem) Funkcja 10 – dopasowanie Kanał 21 Cyfra w prawym górnym rogu „2”...
W google pełno o tym, ale co tam. 2.2.2 Dla modeli z immobilizerem w zestawie wskaźników Funkcja 17 – zestaw wskaźników Funkcja 11 – login (wpisujemy czterocyfrowy tajny kod immobilizera, poprzedzamy do zerem) Funkcja 10 – dopasowanie Kanał 21 Cyfra w prawym górnym rogu „2” oznacza ilość kluczyków którą możemy zaprogramować....
Jest to kopia cudzego postu :-) (dużo pisania) 2.2.2 Dla modeli z immobilizerem w zestawie wskaźników Funkcja 17 – zestaw wskaźników Funkcja 11 – login (wpisujemy czterocyfrowy tajny kod immobilizera, poprzedzamy do zerem) Funkcja 10 – dopasowanie Kanał 21 Cyfra w prawym górnym rogu „2” oznacza ilość kluczyków którą możemy...
W pilotach na podczerwień był stały kod więc nie może się rozkodować. Doczytałem w starej dokumentacji że jeśli samochód ma super zamek to jest procedura synchronizacji (super zamek ma dwa przyciski na pilocie) "Programowanie pilota w sterowniku super zamka: - włączyć zapłon kluczem rezerwowym - skierować pilota nr. 1 w kierunku odbiornika z odległości...
Witam, Mam dokładnie ten sam problem i nie mogę sobie z nim poradzić. Zapalam auto chodzi normalnie -> Drive -> i traci moc. Zapalam ponownie jest OK i po chwili to samo. Rozgrzeje się trochę i wszystko pracuje OK (Pb i LPG). Ma moc i jeździ bez problemów. Komputer po takim problemie(poranne odpalanie) wskazuje wypadający zapłon na poszczególnych cylindrach....
włącz zapłon następnie trzymaj przycisk załącz na pilocie przez 10 sek po dwóch sek będzie beep i po 8 kolejny beep syrenki i zapali się dioda następnie 3 razy wcisnij załącz na pilocie , kazde wciśnięcie potwierdzi beep następnie dwa przyciski naraz on i off kolejny beep i w tym stanie centralka ma skasowane wszystkie piloty i czeka na wpisanie nowych,...
Musisz sprawdzić czy podłączyłeś zasilanie po zapłonie do żółtego przewodu. Domyślam się że podłączyłeś przekaźnik dodatkowy do odcięcia. Tylko jak to zrobiłeś?. Jak dla mnie masz coś nie tak z zasilaniem po zapłonie dlatego nie reaguje ani przekaźnik, ani przycisk bo programujesz na włączonym zapłonie;. POZDRAWIAM wyjaśniono na PW Do informacji innych...
Sygnał ze stacyjki wykorzystywany jest do: -odcięcia zapłonu -programowania centralki alarmowej -wyzwalanie alarmu (sytuacja alarmowa) -zamykanie centralnego zamka po załączeniu stacyjki. Podłącz do przewodu na którym pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka. UWAGA nie może znikać podczas rozruchu silnika.
Jeżeli to jest ECU Bosch 0261206882 to EEPROM 95080 do 2002 TEX 25020 lub 25040 lub 25080 od 2002 TEX/CR 95080 Autor nie raczył napisać nic, co pozwoliło by określić z jakim ECU mamy do czynienia. W starszych systemach immobilizera Toyoty z oddzielną skrzynką immo i transponderem Texas 4D firmy Silca, skrzynka immobilizera znajduje się w pobliżu stacyjki...
w starych legendach można było to deaktywować naciskając dwa przyciski równocześnie na zapłonie
Czy centralny z kluczyka działa? jeżeli tak to: Procedura programowania: Włączyć zapłon. Przycisk zablokowania przytrzymać wciśnięty przez 10s. Wyłączyć zapłon. Wyjąć kluczyk ze stacyjki. Odczekać 5 sekund. Synchronizacja zakończona. Potwierdzić prawidłową synchronizację poprzez zablokowanie/podwójne zablokowanie i odblokowanie auta.
Procedura programowania pilotów i identyfikatora ODIS do systemu : 1. Włączyc stacyjkę w pozycje zapłon. 2. Wprowadzić aktualny kod PIN, ostatniego naciśnięcia nie puszcząc, dioda LED zapali się. 3. Puścić przycisk i wyłączyć zapłon. 4. Ponownie nacisnąć przycisk (dioda LED zacznie migać) i trzymać do czasu usłyszenia sygnału dźwiękowego. 5. Po usłyszeniu...
Klucz bordowy (matka) służy do wprowadzania kluczy-córek (niebieskich), czyli tych do codziennej eksploatacji. Zachowanie układu masz teraz takie-włączasz zapłon matką więc centrala Code wchodzi w tryb programowania kluczyka i zapala lampkę immo. Odpalic na nim można. Po powtórnym włączeniu zapłonu lampki już nie zapala, bo mysli, że włozyłeś klucz...
Programowanie centralnego: - włącz zapłon, - włóż kluczyk do drzwi kierowcy, - manualnie zamknij drzwi używając kluczyka, - naciśnij przycisk blokowania lub otwierania drzwi, - czekaj 1-2s, - naciśnij ponownie wcześniej wybrany przycisk, - poprawne zaprogramowanie - sygnał dźwiękowy.
Czy wystarczy że uruchomię zapłon nowym kluczykiem Wystarczy.
Tak jak napisal kolega wyżej. Programowanie. Zapłon. Szyby na maksa w dół do "pykniecia" i na maksa do góry. Tez do "pykniecia"
master29 Ty masz 206 z muxem więc programowanie kluczyka wygląda tak: Wyłączyć zapłon. Włączyć zapłon. Nacisnąć na przycisk A. Wyłączyć zapłon i wyjąć klucz ze stacyjki. Pilot zdalnego sterowania
Trzeba wkodować wszystkie piloty i wyłączyć zapłon
coy_coyote odebrałem PW i maila - odpisze tu bo moze sie komuś przyda. Jeśli masz centralkę jak na fotce... http://obrazki.elektroda.pl/4662334000_1... PROGRAMOWANIE PILOTÓW: http://www.autoelectric.ru/autoalarm/cod... W tryb programowania wchodzimy następująco: - Drzwi otwarte, włączony zapłon i trzymamy min 15 sek. przycisk...
Tak jak pisałeś otwórz dżwi włącz zapłon i naciśnij 3 razy duży przycisk, wtedy wchodzisz w tryb programowania następnie ustawiasz kolejne funkcje w alarmie. 1. Funkcja Potwierdzenia Akustycznego przy zał. i wył. (pierwsze naciśnięcie) Aktywacja nacisnąć duży przycisk przy załączonym zapłonie Dezaktywacja nacisnąć duży przycisk przy wyłączonym zapłonie...
Musisz włączyć zapłon lub na samej kostce zawrzeć kable żeby włączyć zapłon
Jeśli włączysz 2 razy zapłon w ciągu 10s kluczykiem matką to centralka wchodzi w tryb programowania dodatkowych kluczy.
Przy rozbrojonym alarmie wciskasz i przytrzymujesz przycisk WYŁANCZAJĄCY przez 10sekund po czym zapali się dioda i pyknie syrenka, należy wtedy przycisnąć krótko przycisk ZAŁĄCZ (przyciskiem tym zmieniasz funkcje ciche/głośne uzbrajanie/rozbrajanie) jeżeli będziesz chciał ponownie cicho włanczać powtarzasz czynność. Przyciskiem WYŁĄCZ zmieniasz sterowanie...
Włącz i wyłącz zapłon cztery razy, ma zapalić sie po czwartym wyłączeniu zapłonu kontrolka od immo światłem ciągłym, wtedy naciskasz guzik na pilocie, celem zatwierdzenia/wyjściaz trybu programowania włączasz zapłon lub czekasz 15 sekund. Ale jeśli działa ze skutecznością 90%, to nie programowanie Ci jest potrzebne. Może mikrostyki w pilocie idą spać...
jak jesteś w sterowniku to funkcja "programowanie" i "inicjalizacja ecu". U mnie jest tak, że tech kże wyłączyć zapłon, poczekać 12 sekund, coś w tym czasie robi, włączyć zapłon, znów poczekac, wyłączyć , włączyć i napisze czy powiodło sie sukcesem, czy nie.
miałem taki sam przypdek corsa D dwa dni walki reset smego ecu i bcm nie dało rady dopiero po tej procedurze odpalił: 1 reset IPC zestaw wskaźników 2 zresetowane bcm 3 reset moduł airbag SDM reset ecu 4 zaprogramowanie oryginalne klucze 5 wyłączyć zapłon na 30 sekund 6 zaprogramować IPC 7 zaprogramować BCM 8 zaprogramować airbag SDM programowanie ecu...
Witaj, Spróbuj tak: Programowanie centralnego: - włącz zapłon, - włóż kluczyk do drzwi kierowcy, - manualnie zamknij drzwi używając kluczyka, - naciśnij przycisk blokowania lub otwierania drzwi, - czekaj 1-2s, - naciśnij ponownie wcześniej wybrany przycisk, - poprawne zaprogramowanie - sygnał dźwiękowy. Immonbilizer można zaprogramować tylko używając...
Witam . Przy wyłączonym alarmie otworzyć drzwi kierowcy, przekręcić kluczyk stacyjki zapłonu w pozycji „WŁĄCZONA” Następnie wejść w fazę programowania zgodnie z poniższym opisem: 3 razy nacisnąć duży przycisk pilota (każde naciśnięcie odezwie się jednotonowy sygn. Akustyczny.)Po trzecim przyciśnięciu zasygnalizowane będzie wejście w tryb...
Pomyslałem sobie aby zrobic komputer podpięty pod zapłony i elektryczną pompe którą mam w domu.Ten komputer był by programowany do ustawiania zapłonu i dawek paliwa elektrycznej pompy paliwa.Gdy kupiłem malucha miały w tłumiku dwie sondy lambda.1 szerokopasmowa a 2 wąsko pasmowa.Może sondy da się podpiąc pod tego kompa.Dawajcie pomysły!!! :D
Dokładnie.. Tylko PIN4 to Open Collektor, reszta to poziomy TTL. Generalna zasada programowania: W radiotelefonie sterującym: - wybieramy rodzaj sygnalizacji SEL5 - jest kilka do wyboru, ja najczęściej do tego celu stosuję CCIR 20 ms, ale może być ZWEI lob ZWEI II, najlepiej by sygnalizacja była odmienna do stosowanej w normalnej komunikacji, DTMF nie...
mam ten sam problem prosze o pomoc ! switch dziala, rozlaczylo mi zaplon mrygaja awaryjne i nie moge odpalic auta i zdezaktywowac alarmu !! CO ROBIC ?
Włącz zapł. naciśnij jeden z przycisków pilota na ok.10s wył. zapłon ,po chwili powinny działać. Pozdrawiam,
O jakim ASO jest mowa? Jak odbyło się programowanie? Czy użyto jakiegoś programatora, czy zrobiono to z pomocą przycisku w samochodzie? ChatGP podsunął mi taką procedurę: Aby zaprogramować drugi brelok (pilot) do systemu antykradzieżowego Meta System BLE 42, potrzebny jest kod PIN przypisany do Twojego pojazdu. Kod ten znajduje się na Karcie Kodowej...
Tak programowałem. Włączyłem zapłon i dusiłem przyciski. Opór na tym elemencie jest jednakowy w dowolnej pozycji.
witam wyl zaplon odczekaj wyl aku plus naladuj podlacz aku odpal a wysprzeglik programujemy na odpalonym silniku powodzenia
Twingo ma inny rodzaj programowania pierwsza rzecz musisz zdobyc kod blokady zapłonu z ASO pozdrawiam
W skrócie (w wolnym tłumaczeniu): - Sprawdź czy zworka diagnostyczna jest założona. Umożliwia ona połączenie pomiędzy modułem immobilisera a ECU. Jest obna niezbędna do uruchomienia silnika. Jeżeli zworka nie jest założona dioda diagnostyczna LED transpondera będzie zawsze tak sama (brak połćzenia między modułem immobilisera a ECU) Programowanie systemu:...
No UCH całe padło i trzeba było na nowo programować:)
To spróbuj tak: -pozamykaj wszystkie drzwi,maske,bagażnik -włącz zapłon -naciśnij jednocześnie oba dolne przyciski (BiC) w pilocie na ok 5sekund -dioda zgaśnie i wyjdzie z tego trybu
PROGRAMOWANIE FUNKCJI - można przeprowadzić po skończonej instalacji, gdyż czynność ta nie wymaga bezpośredniego dostępu do centralki. Funkcje zaprogramowane fabrycznie są umieszczone w tabelce. Gdy chcemy którąś z nich zmienić, należy włączyć zapłon. Programowanie odbywa się przy pomocy przełącznika serwisowego - przełączając go z jednej do drugiej...
Jak zachowuje się kontrolka od ciśnienia opon po włączeniu zapłonu? Może w systemie TPMS jest błąd z czym innym związany.. W menu w sekcji dotyczącej obciążenia opon spróbuj ustawić "lekki" - pierwsza opcja. A przed próbą rozpoczęcia programowania zaciągnij hamulec ręczny, i dźwignię zmiany biegów ustaw na luz (jeśli automat to P), przekręć zapłon i...
Witam, takie szybkie dopowiedzenie z mojej strony, ja miałem podobny problem, nieużywany pilot przestał działać, ale musiałem mieć nowszy sterownik bo u mnie żeby w centralce można było wejść w tryb programowania przyciskiem w środku obudowy trzeba było włączyć zapłon, samo 12v nie wystarcza. Jak jest zapłon guzik trzeba przytrzymać przez 5s i wtedy...
Kup weź drugi używany pilot przełóż elektronikę i dopisz do samochodu i cała filozofa. A programowanie wiesz jak się wykonuje? Wkładasz klucz do stacyjki na zapłon naciskasz na pilocie przycisk od otwierania potem zamykania i wyjmujesz kluczyk. A filozof Skrzynia niech idzie do szkoły. Jak masz problem wpadnij do mnie to zrobię ci.
Witam kolegów. Jak zaprogramować kody wtrysków op-comem . Czy w kolejności cylindrów , czy w kolejności zapłonu. Prpblem leży w tym, że mam wtryski po regeneracji i trzeba wprowadzić nowe kody wtrysków. Próbowałem kodować według kolejności cylindrów to programuje tyko 2-3-4. Natomiast 1 cylinder nie przyjmuje kodu(BŁĄD) Może trzeba programować według...
Jeszcze jakbyś podał numer z kluczyka to byłoby dobrze, nie trzeba będzie wróżyć z fusów.
Wydaje mi się ze poprzez załączenie i wyłączenie 4 lub 5 krotne zapłonu powinien wejsć w tryb programowania pilota,dioda od immo powinna zaswiecic sie na stałe i moze być jeszcze piknięcie słychać wtedy na wyłączonym zapłonie nacisnij 2 krotnie pilota.Ford to ford w mondeo tak się programuje pilota..
[url=https://www.proxima.pl/wp-content/u... - blokada kokpitowa, gotowe rozwiązanie bez doktoratu. Montowałem, programowałem, działa.
Po co zapłon? Przecież w procedurze programowania karty nie uruchamia się zapłonu. Wręcz przeciwnie, przy włączonym, karta się nie dopisze. RET to ogarnia z palcem w nosie
przytrzymujesz przycisk awaryjny kręcisz stacyjką 7 razy aż usłyszysz w syrence trrrrr wyłączasz zapłon trzymając przycisk awaryjny naciskasz pilota i za chwilę jeszcze raz pilota. O ile ten antyk ma chęć żyć to powinno już działać
Przy wyłączonej stacyjce, na przewodzie "po zapłonie" czyli w stanie spoczynku jest "masa". Może tu jest problem. I zieony powinien być odłączony od masy, podczasz programowania.
przekaźnik programowany zasilacz programowany pic16f627a programowany
prestige instrukcja schemat instalacja elektryczny domek grzeje kondensator przetwornicy
kamera aqara taraban dmp502 przestrojenie
Seat Altea - niestabilny tempomat: przyczyny i rozwiązania Napięcia transformatora ATS1278 BANDO - szczegóły i pomiary