witam mam problem z uruchomieniem renault kangoo 2000r mianowicie rozkodował się transponder oczym dowiedziałem się w punkcie dorabiania kluczy,gość wetknoł kłuczyk do jakiegoś czytnika i wyskoczyły same zera(niemam zapasowego) mój jedyny kluczyk niedaje oznak życia (nie mruga dioda) ps.mam 4-ro cyfrowy kod. Czy w tym przypadku jest inne rozwiązanie...
Witam mam pytanie jesli chodzi o tranasponder pcf 79....do karty RENAULT LAGUNA II czy jak dorabiam karte to musze miec transponder czysty?czy prekoduje sie go przed programowaniem jesli robie to CP lub Clipem?
jakie transpondery programujesz?
Renault Espace IV Renault Laguna II Renault Vel Satis Original transponder PCF7947 Allowed transponder PCF7936, PCF7947 Data location 95160 No. of keys 4 Czytasz oryginalne UCH i na podstawie wsadu programujesz klucz. Bez zbędnych kombinacji w zestawy startowe. Kwestia wyczyszczenia używanych kart to inna para kaloszy.
przepraszam za zwłokę poszło gładko udało się zakodować piloty sposobem podanym karolrak-a, dziekuje kolaedze za pomoc oraz innym kolegom. A mam jeszcze pytanko co do kluczyka clio II 1999r. 1.9D, jest jeden kluczyk a chciałbym mieć drugi, jest to kluczyk z transponderem do immo, samochód nie ma fabrycznego pilota ani zamka centralnego, czy można jakoś...
Źle mnie kolego zrozumiałeś ja napisałem że jak w Renault ci kluczyk do twojego auta zaprogramują to masz gwarancje że wszystko będzie działać jak w fabryczny wozie.a ze swojego doświadczenia wiem żę takie programowanie u przysłowiowego pana Kazia może działać albo nie (przeważnie nie).
Mogę się mylić, ale wg mojej wiedzy do laguny II poliftowej pasuje tylko karta ze słoneczkiem taka jak w załączniku https://obrazki.elektroda.pl/6114767300_... Z tego co wiem, nie da się zaprogramować karty 2 przyciskowej, nawet katy 3 przyciskowej HF od przedlifta, tylko kartę na pcf7936 taką jak na obrazku. W transponderze PCF7936...
Po różnych próbach na kilku nowych kartach udało mi się wyciągnąć następujące wnioski: - nowa karta programowana ecu tools-em odpala ale otwiera i zamyka przy szybie, karty programują się z częstotliwością 315 mHz a nie 433 (do tej pory wystarczał mi ecu tool-s i karty programowały się bez problemu) - sposób nr 2 - po podłączeniu ecu tools-a do auta...
Nie ma szans, tylko wymiana transpondera z klucza i ponowne programowanie.
Dostrajałeś nowy transponder do immo, jako nowy cały kluczyk?, czerwona kontrolka na liczniku(ale check engine), na desce?. Jak coś opis programowania: http://obrazki.elektroda.pl/5610593100_1...
Pcf7943 ma o dwie nogi więcej, pcb kart jest różne, Pcf7943 wymaga programowania i prekodowania.
Początkowo problem dotyczył dwóch kluczy jeden palił samochód drugi otwierał drzwi po wyeliminowaniu zimnych lutów oba piloty otwierają drzwi ale w jednym nie działa immobilizer. Okazało się że w obu są przerwane cewki, w jednym wstawiono transponder T5, dlatego na nim działa immo. W drugim dioda na liczniku szybko miga po przekręceniu zapłonu. Chce...
Te karty mają inne transpondery - hands free i zwykła.
Używanego pilota nie dopiszesz od tak do samochodu. Czysty kluczyk i dopisanie procedurą do samochodu. Przy odpowiednim sprzęcie trwa to 30sekund. Transponder musi być czysty i otwarty. Generalnie kosztuje to ok. 350pln (grot, pilot, programowanie). Jesteś pewny,że w kluczyku jest sam grot i nigdzie nie mam pastylki immo? Jeśli tak, to albo jest podklejona...
Ten scalak to transponder pcf7947. Jest to uklad jednokrotnego programowania, nie da sie go skopiowac. Jak juz bedziesz na 100% pewny ze go szlag trafil (najlepiej przelutuj go do sprawnej karty wtedy bedziesz mial 100% pewnosci) to po wymianie trzeba go bedzie prekodowac i zaprogramowac do Twojego samochodu. Programuje sie po kablu albo po wsadzie...
Witam. Renault Trafic z 2003 r. - wymieniłem UCH na inne, ale z tymi samymi numerami. Przelutowałem układ 93c66 od immo i auto odpaliło od pierwszego razu. Wykonałem kilka próbnych odpaleń. Nie działał centralny zamek z pilota, więc sprawdziłem baterię. Okazało się, że bateria była rozładowana, więc złożyłem kluczyk i kilka razy odpaliłem auto. Na...
Witam czy ktoś pomoże w uzyskaniu kodu do kluczyka reno megan 1 cabrio 98r 2 litry benzyna pomocy (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Z przedstawionych odpowiedzi (zarówno online, jak i offline) wynika, że w przypadku Renault Megane I Cabrio z 1998 r. (2.0 benzyna) istnieje kilka metod i narzędzi pozwalających na uzyskanie kodu kluczyka...
Albo sklonuj motorolę jak masz czym chyba jest 705 bxx zabezpieczona. Zobaczysz ewentualnie poprawność wsadów bo pewne obszary są podobne. Ja mam program via diagnoza do tych łup.Albo klonowałem eeprom albo na dziwicę. Jest chinol inerfejs tani do tych uch teraz to chyba ze 100 kosztuje Jak nie masz czym to przelutuj, tylko zdarzają się ubite zawartości...
Jeśli ilość zaprogramowanych transponderów widzi zero to: - dlatego nie miga ci kontrolka blokady immo na liczniku - nie zmienisz typu immo, a nawet jakby to nic to nie wniesie do sprawy Instalacja w tym aucie nie jest już taka pewna co do kontaktów na łączeniach albo akumulator ledwo zipie. Ogólnie mówiąc to duży spadek napięcia i całe to zabezpieczenie...
Witam szanownych ekspertow, wiem temat walkowany wiele razy, przeczytalem troche postow w w/w temacie lecz nie doszukalem sie odpowiedziw konkretnie tym typie immo. Autko jak w temacie, posiada: immo siemens, petla indukcyjna, jeden transponder pcf7931xp oryginalnie w kluczyku, a drugi prawdopodobnie poprzedni wlasciciel przykleil na obudowie stacyjki....
Pacjent stoi we Francji u klienta poza warsztatem ... W poniedziałek będę otwierał i sprawdzał stan tych sterowników... Po instalacji nie widać jakiś anomalii (dziewicza) Stawiam na Vacu ...immo raczej działa (próbowałem kluczyka bez transpondera i wykazuje na wskaźnikach błąd zabezpieczenia antivol) Nie ma pewnosci czy odblokowuje...(immo jest w Ecu...
Co to za auto? pcf kicha lub zly prekod,mialem raz przypadek ze cos bylo nie halo z wsadem w uch,dopiero wrzucilem inny ee do hc12 i poszło. Tak samo prog bedzie identyfikował larte jako 7947 a tak naprawde bedzie to co innego i dlatego nie programuje z automatu centrala.
Rozumiem. Czyli wychodzi na to, że u mnie także "pastylka" fabrycznie nie występowała tylko ktoś ją dorzucił bo coś "nie działało", chociaż ja cewkę akurat mam w obu pilotach. Co do wymiany scalaka to jest to na szczęście zbędne w moim przypadku, ponieważ kluczyk jest nowy, "czysty" i prekodowany pod moje Clio(o ile nikt mnie w bambuko nie zrobił) więc...
Pilot który jest w kluczyku (...) nie reaguje na samochód To samochód ma reagować na pilota a nie odwrotnie - właśnie tak niezrozumiale piszesz. i masz pretensje : Co tu jest niezrozumiałe??? Pozostaje przywrócić pełną funkcjonalność fabrycznego sterownika, ale skoro: elektronik samochodowy i rozłożył ręce to albo zmienić elektronika albo zamontować...
Więc tak,,albo nowy kluczyk i programowanie do samochodu, lub immo off sterownika. Te kluczyki daje się naprawić o ile tylko jak ktoś wcześniej nie lutował ich przy próbie naprawy lutownicą do rynien lub spawarką :). Na spokojnie porządnie umyj elektroniką kluczyka np izopropanolem potem lupa a najlepiej mikroskop do elektroniki i sprawdzamy ścieżki...
Witam. Mam problem z meganką a dokładniej z immobiliserem. Mogę ją odpalić z użyciem kodu 3993 ale uciążliwe jest każdorazowe wklepywanie kodu. Chodzi mi o to jak mam zaprogramować kluczyki do pamieci immo. Dodam, że kluczyki są dez pilotów na podczerwień maja tylko takie małe kostki w środku (transpondery) i teraz jaka jest procedura programowania...
Renault już nie stosuje podczerwieni (poza ciężarówkami a i to rzadko). Te piloty na podczerwiń poza otwieraniem drzwi odblokowywały immobilizer. System dość skomplikowany i wadliwy. Dużo fabrycznych immobilizerów odłączałem z tego powodu. Jednym słowem jak klient ma jednego pilota i przestanie działać to nigdzie nie pojedzie. To oczywiście skrót dla...
programować transponder transponder renault renault transponder
dopasowanie napisów timer lodówki spalić lutownica
service manual łączenie zasilaczy
Jak ustawić kolejność programów w dekoderze Skymaster STB265? Dwie czerwone diody w ładowarce 54.6V 3A - co oznaczają?