No właśnie o tym pisałem. Przeważnie trafiają się z napięciem wtórnym 2x7,5V w stanie jałowym i mocy chwilowej 500VA. A to za mało na prostownik tyrystorowy. Potrzeba minimum 16V pod obciążeniem. Ja mam zrobiony na trafie z napięciem jałowym 14,3V i bez problemu na automat się nadaje mam go chyba już drugi rok. Dla potomnych bo mam spisane parametry...
W latach 80/90 stosowano w Mercedesie tzw. "overvoltage protection relay" - przekaźnik który zabezpieczał elektronikę przed odwrotnym podłączeniem akumulatora i właśnie przed nadmiernym napięciem. Wyglądało to tak (przykład - bo były różne): https://obrazki.elektroda.pl/7877771000_... Schemat wewnętrzny zazwyczaj jest na obudowie, ale...
Witam - według opisu reklamy firmy WORX tam jest silnik bezszczotkowy -nie bardzo rozumiem jak mógł działać podłączony do prostownika ? moduł elektroniczny jest pokazany w poście 3 na fotce 1
Tańsze transformatory to transformatory toroidalne do halogenów 11,5 V obecnie wywalane i zamieniane na transformatory elektroniczne lub wymieniane całe oświetlenie na LED. Trzeba sobie dowinąć trochę uzwojenia wtórnego.
Ja mam zrobiony prostownik z modułu zasilacza stabilizowanego. Napięcie 14,5V i prąd 5A bez regulacji i zawsze ładuje tak jak trzeba.
Możesz zasilić z prostownika. Moduł wymaga osobnego zasilania powyżej 30V.
Prostownik i moduł pfc - ddb2u50n08w1r-b23
stosowanie tych tranzystorow w twoim ukladzie to duzy przerost formy i ceny nad trescia. Dokładnie, może autor tematu zamieni się z kimś na porządne diody prostownicze a może wystarczy by poszukał w szufladzie: W diody wszelkiego rodzaju jestem zaopatrzony
Osobiście podłączyłbym tę przetwornicę po prostu do zasilacza, który kolega posiada. Problem polega na tym, że rzeczywiste napięcia na transformatorze od prostownika będą dużo wyższe, a ewentualnie można wykorzystać jedynie uzwojenie 12V. Kolega musi zmierzyć, jakie są faktyczne napięcia transformatora.
Skora moduły masz na 12V i zasilacz na 12V to nic się nie spali, jedynie zwróć uwagę na podłączenie + do + - do - i to cała filozofia. Przy odwrotnym podłączeniu moduły raczej nie zaświecą, no chyba, że mają wewnątrz prostowniki.
Tak mam taki moduł miernika i bocznik 50A Możesz go spokojnie włączyć w obwód prostownika, a jako że masz tam napięcie poniżej 30V, to zasilanie ustroju pomiarowego może być bez C1, R1, D1
podepnij prostownik...
Witam. Autor tego miernika zastosował go do pomiaru prądu w zasilaczu stabilizowanym, natomiast kształt przebieg prądu na wyjściu prostownika jest inny i nie wiem jak miernik sobie z tym poradzi. Pomiar napięcia bez problemu. Osobiście stosowałem do pomiaru prądu i napięcia w tym prostowniku moduły pomiarowe PMLCDL i nie było problemów, wskazania pokrywały...
Dzięki za podpowiedź. Sprawdzę wieczorem i dam znać.
Ten właśnie jest hamulcem prądu stałego. Zasilanie cewki odbywa się poprzez prostownik/moduł hamulca- to ten drugi blok od lewej, od strony zacisków uzwojenia silnika. Podobne serie motoreduktorów SEWa stosujemy w napędach suwnicowych. Żaden nie ma hamulca trójfazowego, to historyczne rozwiązanie. V
Prostownik liniowy dwupołówkowy (daje funkcję moduł |x| i dodany (lub odjęty zależnie jak wejścia wykorzystasz) 1 V !
Wiem że nie ma, połowa budowlańców i elektryków z mojej miejscowości była lub jest w Belgii. O "naszym" N napisałem dla porównania. A moduł Zigbee z osobnym zasilaniem taże można podłączyć do linii dwufazowej (np przewód L1 do wejścia L, przewód L2 do N). Prostownikowi wewnątrz modułu obojętne czy 230V ma z przeciwfaz czy fazy i zera.
Moduł wymaga zasilania napięciem stałym, prostownik dostarcza pulsujące. Jeśli prostownik ma służyć do ładowania akumulatora, po jego podłączeniu wskaźnik zacznie działać. Jeśli do zasilania jakichś urządzeń - musisz dodać kondensator(y) filtrujące.
Pytanie gdzie popełniłem błąd? tu podpiąłem inaczej bocznik tzn. wziąłem + z prostownika na pierwszy zacisk bocznika a wyjście bocznika do odbiornika. Na schemacie masz wyraźnie zaznaczone jak to należy połączyć. Z tą różnicą, że jak zasilanie modułu (czerwony cienki) podłączasz pod napięcie mierzone (cienki żółty), to jest wskazane pozostawić w powietrzu...
Czyli moduły na 12V. Połącz je po dwa w szereg i będą moduły na 24V. Jak masz zamiar zasilać je z trafa bezpieczeństwa, to daj prostownik, stabilizator 7824 i podłącz do niego moduły. I masz gotową lampę na 24V.
W zasilaczach np. układów Audio... Stare magnetofony (szpulowe, kasetowe, OTV) - trzeba po prostu pogrzebać. Kondensator musisz przylutować na wyjściu zasilacza... Nie zapominaj że kondensatory możesz łączyć szeregowo, aby zwiększyć napięcie maksymalne "modułu" lub równolegle, aby zwiększyć pojemność...
Myślałem że ten drugi prostownik do modułu pokazuje mu kiedy na fazie jest 0V - tylko nie rozumie idei wtedy tego kondensatora. Czy po prostu on nie wygładzi tętnień, wtedy to byłoby bez sensu - w kontekście w którym ja myślę. Bo jeśli jest to jakiś element synchronizacji, to jeśłi to jest uszkodzone to też elektronika zgłosi problemy z fazami. Ale...
Dzięks. Niektórzy pytali co ma w środku. Ale patrząc na budowę (jak na akumulatory AGM - skomplikowana) - raczej ciężko odtworzyć. Chyba współpraca z solarami się kłania. Chińczyk się nie pitoli - W większości ich wyrobów akku ładują się bezpośrednio z prostownika centrali.
No to powinno być dobrze, okresy wyłączenia powinny być długie, a nawet bardzo długie. Tylko moze zachodzić sytuacja, że będziesz chciał profilaktycznie podładować akumulator np świeżo po jeździe, gdy napięcie na aku będzie12.5-12.6V i wtedy podłączony prostownik (moduł) nie podejmie ładowania - będzie czekał, aż napięcie opadanie poniżej 12.4V. Ja...
Tak wygląda oryginalne połączenie prostownika. Czekam na propozycje podłączenia modułu.
http://obrazki.elektroda.net/63_12477305... Proszę, to jest prostownik. Diody w nim znajdujące się są typowo do spaawarki. Kolega sarna chyba nie rozumie konstrukcji prostownika.
Czujniki ochrony termicznej Czujniki zabezpieczenia termicznego są umieszczone wewnątrz modułów mocy (lub modułu) oraz na radiatorze prostownika wyjściowego. W module zasilającym jest NTC (ujemny współczynnik temperaturowy) czujnik nieliniowy - 22kΩ przy 25 C, natomiast na wyjście prostownika PTC (dodatni współczynnik temperaturowy) 1,0 kΩ...
Zastosowanie mostka 6-cio pulsowego zamiast 3 pulsowego poprawi stabilność łuku i spowoduje lepsze wykorzystanie transformatora (prądy w uzwojeniach wtórnych będą dwukierunkowe). Nie polecam zastosowania trzech modułów jednofazowych. Można zastosować prostownik sterowany 6-cio pulsowy (3 diody+3 tyrystory), lub moduł trójfazowy na uzwojeniu pierwotnym...
Mam ładowarkę Yato w której "poleciał" procesor, przerobiłem ją na zwykły zasilacz z regulowanym napięciem wyjściowym z modułem woltomierz+amperomierz.
Dzięki, a co proponujesz, jakiś fajny do zrobienia moduł, sterownik kontroli ładowania, ewentualnie gotowy moduł, kit.
Skoro jest napięcie łądowania powyżej 80V to powinno to działać. Jak ci nie zaiskrzy przy module skutera zrób prostownik 1 dioda i kondensator 2yf/200v I ZOBACZ do jakiego napięcia się naładuje po 1-2 obrotach.
Możesz zastosować mały transformator 222VAC / 400VAC, do podniesienia napięcia na elektrohamulec, a sterować to z przekaźnika falownika. Sprawdź także, czy przypadkiem moduł elektrohamulca nie posiada w sobie regulatora fazowego obniżającego napięcie przed prostownikiem na cewkę el.ham. Powinno być to na module napisane.
nie występuje prostowanie w dalszej części, napięcia wyjściowe skierowane prosto do poszczególnych modułów Chodzi właśnie o układy elektroniczne istniejące na tychże modułach. Najczęściej są tam prostowniki przetwarzające prąd przemienny na prąd stały. W takich przypadkach można podawać prąd stały na wejście prostownika zawartego w module, unikając...
W początkowej fazie ładowania już nieco rozładowanego akumulatora pobierany prąd byłby znaczny, więc zadziałałoby ograniczenie prądowe i przetwornica ograniczałaby napięcie tak żeby tego zadanego prądu (7A) nie przekroczyć, dalej w miarę ładowania napięcie będzie rosło i po osiągnięciu ustawionego 14,4V zacznie spadać prąd. Czyli mielibyśmy procedurę...
To raczej wygląda na prostownik - Greatz.
Mam transformator toroidalny 300va o napięciach 33V. Chciałbym zrobić zasilacz warsztatowy z stabilizowanym napięciem i jednocześnie prostownik 12V | 6V. Ma ktoś pomysł, jakiś moduł zasilacza ?
Dodam jeszcze, że teoria z szybkimi diodami na wyjściu modułu i "wolnymi" diodami w "żarówce" LED jest słuszna, potwierdziłem ją w praktyce, kondensator elektrolityczny 10-47uF na wyjściu modułu (za prostownikiem) polepsza działanie modułu przy zasilaniu źródła światła LED.
Panel sprawny nie wyświetla błędu. Można z niego odczytać właśnie napięcie na szynie DC Wskazuje 0V. Panel połączony z modułem komunikacji między falownikiem (światłowodami),oraz między sterownikiem Plc. Na zdjęciu tabliczka Oraz moduły prostownika które zostały wymienione https://obrazki.elektroda.pl/3880293400_...
Serwis (raczej) wymieni Ci moduły (wszystkie), chyba że jakiś mądrzejszy = mają interfejs lub znają trik.
Pisałem do Was na maila.Czy istnieje możliwość żeby moduł otwierał się przy napięciu 12V? Mało który prostownik daje napięcie powyżej 13V i mam problem podczas postoju gdyż akumulator się ładuje ale moduł nie załącza napięcia bo prostownik "nie może" otworzyć modułu.
Nie pamiętam na jakiej stronie ale to mnie zainteresowało. Prostownik z zastosowaniem modułu z alternatora
"Zabiło" rezystor zabezpieczający przed prostownikiem. Przyczyn wiele - najczęściej sam TNY. Robiło się trochę tych modułów swego czasu jak były drogie. Tu nie ma co się zastanawiać i szukać przyczyny, tylko montować drugi, używany i sprawny i prać dalej. Filtr p. zakłóceniowy nie uszkadza tego modułu.
Kondensatory mogą być zalane w tych boczkach(nie upieram się) jeżeli nie ma - zwykły prostownik wn(?)
Ja nie zabierałem głosu, bo w sumie nie wiem w czym jest problem. Przypuszczam, że do tego modułu jest, a przynajmniej powinien być dołączony schemat jak go włączyć do układu. Przypuszczam też, że ten moduł jest podobnie włączany na wyjściu prostownika, jak moduł woltomierza-amperomierza i nie ma potrzeby ingerować w sam prostownik. W google, po wpisaniu...
sprawdż jeszcze napięcie na kondensatorach po mostku prostowniczym,często zdarza się uszkodzenie prostownika(moduł tyrystorowo-diodowy w starszych konstrukcjach osobny w nowszych często zintegrowany z IGBT)ewentualnie po drodze moze byc rezystor z bezpiecznikiem termicznym ,trafiło mi sie to w falowniku TAJAN-a,też nie wyswietlał błedu,a był uszkodzony...
Witam forumowiczów. Właśnie kupiłem podobny miernik.Mam zamiar użyć go do pomiarów w prostowniku do ładowania akumulatorów Pb. Prostownik oparty na module RegPro-4 z firmy Design OFFICE /www.regulatorytyrystorowe.pl . Zastanawia mnie jednak jedna rzecz- przekrój przewodów pomiarowych amperomierza. Czy faktycznie wytrzymają np. 7-8 amper przez około...
To pewnie to http://pl.rs-online.com/web/p/prostownik...
Weryfikacja bajki o zgaśnięciu podczas jazdy - może odpalali z prostownika i zrobili kuku w module nadwozia lub ECU.
czy masz moduł zapłonowy razem z prostownikiem i regulatorem od alternatora w jednej obudowie ?
Podłączę do obwodu prostownika tyrystorowego z innego schematu, może zadziała. Mam cztery takie moduły, a pochodzą z jakiegoś agregatu spawalniczego.
Cytat z oferty: Prostownik nie posiada funkcji automatycznego zakończenia procesu ładowania, w związku z tym wymaga nadzoru użytkownika oraz wyłączenia urządzenia po zakończonym ładowaniu. Lipa. Trzeba pilnować ładowania. Powinien być przynajmniej przełącznik ROZRUCH/ŁADOWANIE. Ja tak sobie zrobiłem w prostowniku. Można dodać moduł kontrolujący napięcie...
Witam. Wiadomo co było uszkodzone w prostowniku? Też mam problem z błędem df1
[url=https://pl.aliexpress.com/item/DC-C... ma prąd 9A, a kosztuje 3.6 dolara. Większość układów które znajdziesz w internecie (schematy) będą opierały się na mosfetach lub stabilizatorach liniowych. Problem w tym, że na nich wydziela...
Która część modułu uszkodziła się? prostownik,pfc,igbt,diody
Odwinąć uzwojenia lub kupić gotowy moduł. Zależy co chcesz osiągnąć? :>
więc wychodzi na to, że chyba drugi jest uwalony. Raczej nie, 99% wszystkich modułów pojazdów ma na wejściach zasilania (12 V) transile tzw. TVS i ich zadaniem jest właśnie zabezpieczyć resztę elektroniki przed bardziej rozległymi uszkodzeniami. Przy napięciu wejściowym przekraczającym około 16 V (zależnie od producenta) mają zrobić zwarcie (a nawet...
Tak z ciekawości - co to jest miedzy miernikiem a przełącznikiem na pierwszej fotce? Co do regulatora prądu i napięcia, to regulacja prądu ładowania realizowana jest przez regulację napięcia. Można coś takiego dołożyć, ale to nie załatwi bezpiecznego ładowania. Podane napięcie 15.5V jest za wysokie, podłącz na wyjście prostownika jako obciążenie jakiś...
Witam.Na wskutek zwarcia jednej z faz w silniku do obudowy.Uszkodzony został moduł,który jest zamocowany w najwuższym punkcie radiatora(1 - ?.2 - prostownik 3 - moduł IGBT).Nie wiem co to jest.Proszę Szanowne Grono Kolegów o informacje o tym module.Może ktoś posiada schemat układu mocy tego falownika.Pozdrowienia
Tak. Sprawdź jeszcze jakie faktycznie napięcie zasilania podaje automat by czasem nie usmażyć radia. Nie wiem jak w tym konkretnym modelu ale często jest ono znacznie wyższe niż deklarowane 24V. EDIT Zerknąłem na to twoje radio! Ono jest na DC a ty masz zasilanie AC! Jakiś prostownik będzie potrzebny i pewnie stabilizator.
Widać uszkodzenia mostka pod radiatorem i coś że ścieżka uszkodzona. Mostek, mostkiem -> sprawdziłeś czy IGBT nie ma zwarcia? Jak uszkodzony trzeba wymienić ale dziwne że bez niego moduł coś działa i wyświetla. Boo?? To prostownik sekcji falownika :)
spalony jest pozystor A jaki pozystor??? Albo inaczej - w jakim układzie pracuje? Jako standard dla cewek rozmagnesowania, czy jednocześnie jako ogranicznik prądu prostownika sieciowego? Bo to ważne! Tak czy inaczej - zajmij się modułem sterującym przetwornicy.
tak solidnie wykonany prostownik Bo to nie jest groszowy prostownik dla ciemnego luda, tylko poważny zasilacz buforowy dla przemysłu. amperomierz i voltomierz Sprawdź najpierw, skąd jest pobierane napiecie pomocnicze do tych modułów.
Prostownik regulator to ten moduł? Mi się wydaje że prostownik z regulatorem jest osobno, w skrzyni akumulatora. Jeżeli tak to jazda bez akumulatora mogła uszkodzić moduł główny?
(at)yogi84 wybij sobie z głowy ten szajs. Testowałem toto podczas konstruowania zasilacza- pomiar prądu ni cholery nie działa jak powinien. Jak już, to do tego prostownika dołóż taki moduł https://obrazki.elektroda.pl/9482985000_... którym ustawisz maksymalne napięcie naładowania i minimalne, od którego akumulator będzie ładowany. W...
Witam! Temat był już wielokrotnie na Elektrodzie, np. tu masz na temat amperomierza DC: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic41... Przed modułem na ICL7107 trzeba dać prostownik idealny: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30... a sygnał dla prostownika idealnego trzeba pobierać z bocznika lub przekładnika. Gdyby Twój prąd odbiegał bardzo...
Moduł Ducati energia jest przystosowany do zasilania z cewki wysokonapięciowej, ty masz stator bez tej cewki zasilającej. Do działania zapłonu z tym statorem jest potrzebny moduł DC-CDI i prostownik/regulator napięcia
Zdecydowanie można prościej i również lepiej wykorzystując specjalizowane układy analoga. Przyjrzyj się dokładnie układom: AD536, AD636, AD637, AD736, AD737. Sam popełniłem parę przetworników trueRMS->DC na tych układach w specjalistycznym sprzęcie i to działa. Co do przetworników - ta sama firma oferuje powaląjącą ilość przetworników nawet 24-bitowych,...
Ja bym nie zmieniał trafo, szczególnie na takie z napięciem wyjściowym 17 VAC. Przy napięciu 12 VAC nie jest specjalnie konieczny regulator prądu, bo akumulator sam sobie go dobierze w zależności od stopnia rozładowania. Amperomierz wymieniłbym na cyfrowy moduł woltomierz-amperomierz (2 w 1), prawdopodobnie wejdzie bez przeróbek w okno obecnego amperomierza....
Witam Mam taki problemik. W tyrystorowym prostowniku trójfazowym jest uszkodzony moduł sterowania tyrystorem. :cry: Jego symbol to: GES955581018P , jest to część składowa pieca indukcyjnego. Tyrystory pracują na U-700V,oraz In=160A. W google nie ma takiego elementu, rok produkcji maszyny jest około 1982r. Na obudowie tego ustrojstwa jest następujący...
Witam. Może warto zbadać ten układ? Prostownik aktywny daje małe przesunięcia w pobliżu zera i wierniej odtwarza moduł przebiegu. Pzdr.
Czy można używać tego modułu jako prostownik do ładowania akumulatorów, czy trzeba dołożyć diodę prostowniczą w szereg z wyjściem? Czy moduł uszkodzi się bez niej czy po prostu rozładuje się akumulator?
3 fazowy układ tyrystorów przeciwsobny - producentem jest min FUJI, parametry masz podane, czegoż jeszcze potrzeba??? Do czego zastosować?? To już twoja inwencja - dwa takie moduły - każdy wykorzystany w połowie i masz prostownik sterowanydo prostej niewielkiej spawarki, ew alternatora.
Ładowanie kończy się gdy ładunek dostarczony do akumulaora nie jest zamieniany na wywołanie odwróconej reakcji chemicznej dla katody i anody. Po przekroczeniu tego progu następuje elektroliza roztworu wodnego kwasu siarkowego, a że trudno z racji potencjałów standardowych by wydzielał się tam tlenek siarki to wydziela się tlen a na drugiej elektrodzie...
(at)robokop Podstawowe DWA rozwiązania - swiatla drogowe zasilane bezpośrednio z ,,alternatora", reszta z akumulatora ładowanego poprzez prostownik - regulator ( Moduł typ 1), albo WSZYSTKO zasilane z akumulatora wówczas Moduł typ.2. Oczywiście różni sie to także konstrukcją magneta.
Ja gdybym stanął przed takim wyzwaniem jak Autor tematu, to jako: - pierwsze rozwiązanie - zastosowałbym trafo do 30VA na napięcie wyjściowe nawet 11.6 VAC plus mostek i ewentualnie układ przerywający ładowanie gdy napięcie na ładowanym akumulatorze wzrośnie do np 14.4-14.8 V, ale prawdopodonie nie będzie konieczny, - drugie rozwiązanie - zasilacz do...
witam, Jest to moduł prostownika i stabilizatora napięcia nr 14 na schemacie. Dodano po 1 oraz zintegrowany moduł zapłonowy
Oto planowana obudowa do niego: https://obrazki.elektroda.pl/5154395800_... posiada ona dwa długie na 25 cm radiatory na których oprócztranzystorów mocy mają byc także umieszczone zarówno stabilizator jak i prostownik. Man nadzieję, że odpowiedziałem na pytania i stwierdzenia: 5) Kondesatory elektrolityczne powinny być znacznie oddalone...
Czy mogę podłączyć do cewek podłączonych w moduł, prostownik 12V DC, celem sprawdzenia czy przekaźniki startują WYKLUCZONE!!! To najlepszy sposób na uszkodzenie układu sterowania przekaźnikami. Jeśli chcesz sprawdzić działanie styków przekaźnika musisz go WYLUTOWAĆ z płyty sterownika.
Obawiam się, że nie będzie to możliwe. Przyglądając się płytce widzę, że wyprostowany prąd płynący do akumulatora jest bocznikowany rezystorem i spadek napięcia na nim wzmacniany jest przez wzmacniacz operacyjny LM358P i poziom tego napięcia wyświetlany jest przy użyciu LED-ów. Oznacza to, że diody pokazują, jaki prąd płynie do akumulatora: duży prąd...
Po pominięciu tego modułu wyrzuca bezpieczniki lecz nie zawsze Jeśli masz transformator toroid, o mocy ponad 300 W, to mógł być soft start.
Prądnica ma trzy cewki: 1 - zasila moduł zapłonowy CDI (AC) 2 - zapewnia ładowanie akumulatora poprzez regulator ładowania z prostownikiem 3 - zasila światła i ssanie w gażniku (AC) również poprzez regulator ale bez prostownika.
Ta dioda to tzw. transil. Ma za zadanie zabezpieczyć resztę elektroniki przed przepięciami i skokami napięcia w instalacji. We w pełni sprawnej instalacji po zadziałaniu spalić się powinien bezpiecznik na danym obwodzie ( chyba, że kierowca już zdążył zmienić z oryginalnego np. 10 A na 40 A). W przypadkach które spotkałem, przyczyną spalenia było uruchamianie...
Jak chcesz zaryzykować to sprawdz doświadczalnie zasilaczem labratoryjnym. Zacznij od 5v. pamiętaj o włąściwym podłączeniu za modułem prostownika.
Czy istnieje jakaś możliwość sprawdzenia, który moduł jest uszkodzony, bez demontażu każdego z poszczególnych modułów?
Jeżeli woltomierz to na A masz moduł cyfrowy z dokładnością 0,1V za 10pln z dostawą.
Gdzieś masz zaśniedziałe kostki . Dając większe napięcie to odpala . Sprawdź mu kablotekę czy nie ma zielenizny . Może akumulator już padaczka ??? Dodatkowo komputer i spr jakie napięcie widzi na ecu i innych modułach .
W tych spawarkach namiętnie lecą moduły mocy ulepione na montażu powierzchniowym przylepionym do radiatora... Sprawdź czy nie masz przewalonego prostownika wyjściowego. Układy termiczne lecą nadzwyczaj rzadko. Ta dioda o której piszesz wskazuje WSZYSTKIE STANY NIEPOŻĄDANE, a nie tylko wzrost temperatury.
Bms też nie cudotwórca, jak będzie za wysokie napięcie to za wszelką cenę będzie się starał zapewnić prawidłowe warunki dla ogniw. A to może skończyć się przegrzaniem i uszkodzeniem modułu
Witam Ponownie a może ktoś z Panów jest w posiadaniu modułu taki jak na foto oczywiście sprawnego.Kupię przedstawiciel GEKO nie posiada niestety.
Wczoraj o 17:00 zabrany od elektromechanika. Tak jak pisałem twierdzi że nic nie widzi w nadmiernym poborze prądu... Auto stało u niego prawie dwa tygodnie, rzekomo co dzień sprawdzane. Dziś pojechałem nim do pracy. Wróciłem o 15:10 po czym o 18:40 nawet nie przekręcił i znowu leży podpięty pod prostownik...
One były podłączone. Nie musiałem z nimi nic robić. Przepraszam za mylne określenie zasilania. Moduł ma wbudowany prostownik i stabilizatory napięcia więc de facto zasilany jest napięciem stałym symetrycznym ze stabilizatorów
Czy jest może dostępny w sieci gotowy prostownik napięcia jeśli tak to jakiego szukać? Niestety po próbie wymiany mostla szlak trafił i jego. Myślę że prostszym sposobem będzie wymiana całego modułu. Wstępnie patrzyłem za stabilizatorem/prostownikiem napięcia led, ale nie jestem pewien czy to dokładnie o to chodzi.
Jak się ma trochę smykałki do lutowania, to można samemu taki układ spreparować co by to robił i dołożyć do zwykłego prostownika. Mnie koszt zrobienie takiego układu, nie przekroczył w sumie 15 zł. Dołożyłem do tego moduł woltomierza i amperomierza i mam wszystko jak na łopacie.
Tak ja wcześniej pisałem należy sprawdzić jak są zasilane transoptory,widok z drugiej strony płytki powinien rozwiać wątpliwości czy zwarte czy też nie. Najlepszym sposobem rozwiązania tego zagadnienia będzie kontakt z producentem tego modułu.
Na rysunku centrali Botocelli przy oznaczeniu zacisków jest napisane 24V falka czyli jest tam jednak prąd zmienny. Fakt, że powinien miec 24V a nie 27 ale w niemal wszystkich automatach bramowych i garażowych napięcia sa przewoltowane (np w moim napedzie Motorlift ML500 tam gdzie powinno być 24V DC jest niemal 35 V DC). Peryferia bramowe (fotki, odbiorniki...
Miernik z aukcji nie zachwyca, jednak do pomiarów oczywiście kup miernik, a nie moduł.
Jeżeli masz tam altek z magnesem stałym, tak jak w motocyklach japońskich, to w module prostownika był jeszcze regulator. Tu masz przykładowe schematy takich regulatorów. Gotowe uniwersalne moduły oferuje jakis producent z polski. kosztują około 300 zł. Jak odnajde linka to podeślę.
Akumulator był faktycznie naładowany i na multimetrze prostownik pokazywał stałe napięcie ładowania , wiec taki urok tego woltomierza że pokazuje co mu się podoba. Te pomiary były dokonywane równocześnie? Na filmie są niewielkie zmiany napięcia pokazywane na module, ale to może wynikać albo z za małej histerezy ustawionej w układzie regulacji napięcia...
Prawie wszystkie telewizory, które fabrycznie nie mają innych gniazd, poza antenowym, mają tzw. "gorące chassis", czyli masa telewizora połączona jest z siecią zasilającą bezpośrednio lub przez diody prostownika. Jakiekolwiek dorabiane gniazda (chyba, że specjalny moduł z izolacją przy pomocy transoptorów) "grożą śmiercią lub kalectwem". Podaj dokładnie...
Więc co to jest drugi moduł? Drugi prostownik z filtrem? Pisz trochę konkretniej.
moduł prostownik sprzedać moduł prostownik prostownik prostownik połówkowy
samsung uszkodzone ladowania objaw uszkodzić przepustnica mokry telefon
aneng wyświetlacz kamera 5tech
Sencor SSS 3200 Kids – ile baterii LED ma głośnik, pojemność akumulatora, zasilanie Toyota RAV4 III 2008 3.5L - Typ skrzyni automatycznej U660E