Nie ma żadnej prostej sztuczki, musisz mieć prowadniki do wyciskania prowadnic jak i wciskania. Młotek w tym przypadku nie zdaje egzaminu bo należy to robić na prasie aby znacz siłę z jaką prowadnica wchodzi w głowicę. Zdarzyć się może że prowadnice wylecą, w takim przypadku będziesz potrzebował prowadnic nad wymiarowych, jeśli otwór w głowicy będzie...
Z internetowego opisu Twojej pilarki wynika, że zestaw tnący ma podziałkę 0,325". Jeżeli tak jest faktycznie, to tutaj [url=http://sklep.powermat.pl/pl/prowadn... masz oryginalną prowadnicę 35 cm z łańcuchami. Cena jest dobra, jakość... mimo wszystko wątpliwa. Można kupić na próbę.
Tyle twoje, co się napracujesz przy tym silniku. Coś się tak uwziął na te prowadnice? One maja minimalne znaczenie, jeśli silnik pluje olejem, to przez przedmuchy tłoka. Co to wału korbowego, to zużył się nie przez to że poluzowała się śruba korbowodu, tylko było na odwrót - wibracje związane ze zwiększonym luzem pasowania czopa wału z korbowodem, spowodowane...
Jedyna możliwość, to frezowanie gniazda aby zmniejszyć, luz lub szlifowanie trzonka zaworu, dla zwiększenia luzu. W większości przypadków luzy się zmniejszają. Luzy zaworowe, nie maja wpływu na spalanie oleju, zostaw zawory lepiej w spokoju. W jaki sposób sprawdzałeś pierścienie? W jakim stanie jest tłumik, nie jest przypadkiem zapchany nagarem?
No właśnie z tym bywa różnie. Dopóki nie zajrzysz, to się nie dowiesz. Przy nadstawnych powinno być tyle dobrze, że mogą nie być wpuszczone w prowadnice.
Przez otwór świecy podajesz sprężone powietrze na tłok, wał musi być zablokowany najlepiej w GMP tego tłoka. Ni wiem czy uda Ci się rozpiąć zawór bez zdejmowania wałka ale raczej nie. Jak masz luzy na prowadnicach to wymiana uszczelniaczy nic Ci nie da.
Model z dłuższą prowadnicą jest identyczny jak z krótszą, różnią się tylko prowadnicami
U mnie aparat był po upadku i połamane były prowadnice wewnątrz obiektywu. Wymiana uszkodzonych części ożywiła aparat.
Jak myślisz , zawory czy pierścienie ? Co to ma za znaczenie? I tak trzeba głowice zrzucić wiec wtedy godzina roboty wiecej i tłoki masz na wierzchu. Nie licz na to że wymienisz uszczelniacze na prowadnicach i będzie dobrze. Jak znam życie to zawory latają luźno w prowadnicach i wymiana uszczelniaczy nic nie da. Głowica do zrzucenia i do sprawdzenia...
Dobra, zero odpowiedzi - to chyba świadczy jaki szajs kupiłem 6 lat temu ;). Poradziłem sobie, więc niech zostanie dla potomnych: plastik po odkręceniu śrub bocznych da się wypchnąć od środka. Wówczas odsłonięte zostają śruby mocujące prowadnice. Po odkręceniu prowadnicę trzeba było odgiąć śrubokrętem żeby zeszła z takiego odstającego "ząbka" w metalowym...
Co wy chcecie młotkiem wbijać nowe prowadnice? 😂
Ja też muszę wymienić rolki prowadnicy kosza górnego zmywarki amica i nie wiem jak za to się zabrać. Nie mam pojęcia czy trzeba odkręcić boki do wymiany czy też podważyć śrubokrętem . Pozdrawiam Dodano po 1 Może dostane jakiś link za co z góry dziękuję.
Jeżeli już konieczna będzie wymiana prowadnicy na nową to bierz "Oregon"a, tylko w sklepie gdzie dbają o orginalność części, a nie w takim gdzie sprzedają "made in china" z napisem Oregon... Rozmiar i inne parametry to na pewno dopasujesz, "Oregon" to firma wszechstronna i napewno będą mieli odpowiednią... Najlepiej taką jak była, 15'', dłuższa to raczej...
Panowie, wasze przypuszczenia okazały się trafne przyczyną opisanych problemów była uszczelka pod głowicą. Przy okazji wymiany uszczelki o co jeszcze warto zadbać, jaki inne czynności należałoby wykonać, żeby zakończyć pracę z przekonaniem że obsługa była rzetelna? Co najmniej obróbka głowicy (planowanie, docieranie zaworów, kontrola prowadnic zaworowych,...
Witam wszystkich . Od niedawna jestem forumowiczem. Mam pytanie do wszystkich którzy to robili. Chodzi o wymianę prowadnic w ostrzalce uniwersalnej pemal Duro z Malborka , oryginalnych na prowadnice liniowe trapezowe lub inne. Posuw maszyny ręczny więc pytam czy to zda egzamin czy nie będzie ciężko. Chcę przerobić ostrzalke uniwersalną na ostrzalkę...
Głowica do zdjęcia i roboty (wymiana zaworów i prowadnic), problem wielokrotnie tu opisywany
Witam. I nie dociera się wiertarka na pełnym bucie bez oleju na prowadnicy Wiertarką WCALE! się nie dociera. Tam potrzeba ruch prawo-lewo w małym stopniu. Jak luz na prowadnicy to wymiana prowadnic i zaworów. Czasem nowe zawory jeszcze dobrze współpracują z prowadnicami starymi. Ale to rzadkość. i nie warto "kombinować" Pamiętaj o nowych uszczelniaczach...
Więc daj link do aukcji. może modele po lifcie i młodsze lub lepiej wyposażone miały jakieś inne montowane. Dlatego też pytam. Dostałeś odpowiedź, że są tylko dwie wersje sterowania szybami w Renault, bezpośrednio przy pomocy przycisku i za pomocą modułu sterującego (wszystkie są 6pin) Jeśli silnik szyby jest z modułem to automatycznie ma funkcję domykania...
Niestety, samych mocowań (prowadnic) nie udało się dostać. W przypadku e5400 trzeba wymienić całą tylną klapę, bo do niej jest przytwierdzony "szkielet" wraz z prowadnicami. Wymiana za to jest bardzo prosta i nie wymaga zbytnich umiejętności. Trzeba jednak pamiętać, aby nie zgubić (Tak jak ja to zrobiłem :( ) magnesu, który służy do usypiania komputera.
Wybite prowadnice w jednym miejscu były przyczyną spalania oleju . W tych silnikach wymiana prowadnic jest konieczna. I to jest ta wada konstrukcji. Wymiana uszczelniaczy nic nie daje jak prowadnice są wybite.
To nie te, te rolki są mocowane do wewnętrznej ścianki zmywarki.
Uszczelniacze na zaworach nie trzymają i po dłuższym postoju olej dostaje się na tłoki. Jeśli prowadnice zaworów są ok to powinna pomóc wymiana samych uszczelniaczy.
Ściągnij głowice i daj do sprawdzenia. Ja mam na podnośniku z22se po kolizji rozrządu i poszło tylko 8 ssących zaworów - koszt 800 zł (wymiana zaworów,prowadnic,uszczelnien, planowanie, szczelność itd.) No i jeszcze 2 tłoki pękły, ale sądząc po ich wyglądzie to nie była pierwsza kolizja :D
Kilka sekund szukania: https://naprawglowice.pl/wymiana-prowadn... 1mm to sporo za dużo .
Masz uszkodzoną czujkę końca odszraniania i musisz ją wymienić . Występuje w komplecie z czujką powietrza. Właściwą grzałkę rozmrażania będziesz widział jak ściągniesz pokrywę. Jeśli nic na siłę nie będziesz przeginał nie dojdzie do rozszczelnienia układu. Dla ułatwienia odkręć sobie prowadnice szuflad.
Jeżeli niewielka, znaczy centymetr (ok.) to pękła prowadnica i wymiana na sprawny.
Odkręcasz od drzwi i po wymanewrowaniu łapą masz ją w rękach, proste.
Podejrzewam że silniczek z ślimakiem są dobre, najdelikatniejszą rzeczą w tym jest plastik dociskający dwie prowadnice plastikowe do ślimaka silnika, wymiana bardzo prosta wystarczy odkręcić jedną śrubkę. Minimalne zniekształcenie tego plastiku powoduje blokowanie całej karetki.
Napiszę co było zrobione przez nasz warsztat: - wymiana pierścieni - pełna obróbka głowicy łącznie z prowadnicami i zaworami - wymiana kolektora ssącego (używany ale bardzo ładny bez luzów na klapkach) -Egr założony używany ale sprawny - świece nowe bosch - cewka zapłonowa nowa - komputer sinika podmieniony - wtryski drugie używki - wiązka silnika sprawdzona...
a nie orientujesz się może jaki jest koszt regeneracji takiej głowicy wraz z planowaniem tutaj w Norge? No jakże mam się nie orientować? Przecież to "mój świat" :D A więc: -samo planowanie głowicy ok. 1000NOK -wymiana prowadnicy zaworowej ok. 100NOK/szt. -prowadnica zaworowa 100-150NOK/szt. Gdybyś się umówił z jakimś warsztatem, który zajmuje się tylko...
Z tego co czytałem to prawdopodobnie nic się nie kalibruje w tych modelach - laser był z mechanizmem ( na prowadnicach ) typowa podmiana
Szczotki były jakiej długości, że podjąłeś decyzję o ich wymianie? Całkiem niedawno był temat również o pralce Beko gdzie autor nie sprawdził czy szczotki pracują swobodnie w prowadnicach i mimo wymiany nie miały styku z komutatorem.
najłatwiejsze to wymiana prowadnicy na nową Idź odrazu w te stronę tym bardziej że praktycznie nieograniczony budżet
Tak jak ja miałem. Niestety skończyło się to wymiana prowadnicy, ponieważ łożysko się zatarło.
Głowica do roboty, konkretnie wymiana prowadnic zaworowych
trzeba zwalic glowice mechanicy roznie biora do tego planowanie 60=80 pln uszczelka glowicy przydaloby sie sprawdzic prowadnice jak sa luzne to wymiana uszczelniaczy na prozno przy okazji dotrzec zaworki a co do pierscieni to to ze ma buta to nie swiadczy ze pierscienie olejowe sa ok jesli kopci podczas jazdy to bardziej wyglada na pierscienie ciezko...
No i stało się myjka 1094 która kupiłem w kwietniu zaczęła puszczać olej między prowadnica a głowicą, chyba czeka mnie wymiana uszczelniczy olejowych, mam nadzieję że nie będzie to zbyt zkomplikowana operacja.
Tak myślałem, trochę szkoda mi wynieniać cały zaparzacz, może coś dorobię, ostatecznie zostanie wymiana.
Ile tyś km temu był ten "remont"??? Wymiana uszczelniaczy nic nie da, jeżeli jest luz na prowadnicach... tak samo wymiana pierścieni, jak cylinder jest owalny...
Problem rozwiązany. Mechanicznie przegięcie prowadnicy i po problemie, jeszcze wymiana uszczelniaczy + smarowanie i ekspres będzie dalej służył. Temat zamykam.
Czasem trafia klamkę. Spróbuj z wewnątrz pociągnąć/nacisnąć bolec/element który naciska. Czasem się tak trafiało w Toledo. Jak nie, to zamek ma np. wytartą prowadnicę i wymiana.
A nie zsunęła ci się poprostu w dół w prowadnice?
Wymiana prowadnic całkowicie rozwiązała problem :) Stare prowadnice "stanęły" całkowicie!
Same szyby nie bedą pasować, trzeba je założyć z prowadnicami i mechanizmami do otwierania. Ale da się to zrobić bez większych przeszkód...
a jaką masz czerń? ja stawiam na taki mały plastik ze stykiem doprowadzającym WN do rolki transferowej, kiedy tam jest przebicie to właśnie taki efekt i raczej jest to developer - parę razy to przerabiałem tylko wymiana tego elementu pomaga
To chyba dwusuw, sprawdzałeś olej ale chyba do prowadnicy .
Witam! Mam problem z drukarka OKI 320. Problem jak w temacie - przy drukowaniu karetka z glowica uderza w boki drukarki. Czyzby czekala mnie wymiana karetki, a moze wystarczy prowadnica zebata na ktorej jezdzi ? (jednak ta wyglada na cala, bez startych zabkow). pozdrawiam i przepraszam za (zapewne) laickie pytanie i nazewnictwo, Pawel
Soczewka i prowadnice czyste. Pozostaje wymiana lasera-niestety. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
Głowica do zdjęcia i regeneracji (wymiana prowadnic, zaworów i szlifowanie gniazd) w tych silnikach standard Dodatkowo jeżdżąc z odpiętą sondą mogłeś zabić katalizator
Przedwczoraj płaciłem 1000 za zrobienie głowicy do Opla Z18XER, wymiana prowadnic, szlifowanie zaworów i gniazd, płaszczyzna, szczelność i luzy (tam nie ma hydro)
wychodzi że to chyba wina oprogramowania Raczej luki w programie do diagnozy uszkodzeń. Włóż płytę, tę którą czytał ( po wcześniejszym resecie ) niech ją czyta - dotknij układu (RIC4 - AM5766) sterującego silnikami i sprawdź temperaturę. Włóż płytę DVD i jak wyżej, jeśli będzie parzył - silnik napędu płyty zatarty ( duży opór mechaniczny ). Jeśli wymieniałeś...
Taśma musi być cały czas ta sama, jak jest jakaś"tańsza lepsza" to się naprawdę dziwne rzeczy dzieją, dlatego polecam sobie schować na warsztacie jedną rolkę sprawdzonej taśmy. Co do napraw, to naprawa podstawowa polega na wydmuchaniu sprężonym powietrzem i w 70% przypadków to wystaracza, 20% to regulacje prowadnic, wymiana grzałki, stempla, noża itd,...
Nigdy nie miałem problemów z demontażem zabezpieczeń przy sprężonym powietrzu. Ostatnio nawet demontowałem zabezpieczenie przy 1.9 TDI VW bez sznurka czy powietrza - zawór ładnie opierał się o tłok. Pewnie masz problem ze znikającym olejem - zanim wymienisz uszczelniacze zobacz jakie luzy mają zawory w prowadnicach bo wymiana może nie przynieść efektów.
Smar do tłoczków powinien załatwić sprawę. Bardziej smar do prowadnic, jednak wymiana klocków to pozornie prosta czynność ale da się to zepsuć. Najważniejsze dla prawidłowego pracowania klocków jest właściwe oczyszczenie wszystkich powierzchni na których pracuje klocek, później nasmarowanie prowadnic. Oczywiscie cylinderek musi pracować lekko. Jesli...
Wiadoma sprawa . Tylko one się otwierają lecz na końcowe 1,5 mm jak by się ciężej domykały naprawdę nie ma mocnych śladów na tłokach . No jeżeli konieczna wymiana zaworów to czy prowadnic też ?
Najbardziej zniesmaczyły mnie te głowice ale prośba żeby ktoś się wypowiedział jak u was wygląda planowanie głowicy i co w nich jest robione? I czy po takim zabiegu sprawdzacie to i są szczelna? W skrócie to wygląda to tak: 1. Szczelność ze względu na mokrą obsadę wtryskiwacza co należy wykonywać w wannie pod płytą a nie tak jak w C360 za pomocą zaślepki....
nie musisz zdejmować głowicy żeby wymienić te uszczelniacze tylko jak masz rozwalone prowadnice zaworowe to wymiana samych uszczelniaczy to tobie nic nie pomorze.
A co świece żarowe mają do spalania oleju? Mechanikiem nie jestem ale nie uwierzyłbym mechanikowi w diagnozę że to wina świec. A czy wymiana prowadnic zaworów wiąże się już ze zdjęciem głowicy?
Osiowanie bloku raczej nie potrzebne, jeśli jest próg na tulei a nie chcesz rozbierać to wymień zestawy, ja daję Mahle, korby daj do regeneracji razem z zestawami żeby dopasowali tulejki do sworzni przy czym niech nie zamieniają sworzni w tłokach, uszczelnienie na simering i tu kup jakiś corteco czy reinz żeby za 3 miesiące nie ciekło. Wał szlif i oczywiście...
Sama wymiana osłony falowodu nie wystarczy.W prowadnicy falowodu po tylu latach używalności mogą znajdować się zanieczyszczenia i ścianka może być okopcona w środku.Trzeba to wszystko wyczyścić.Nie wiadomo również jak wygląda sama antena magnetronu-może być uszkodzona na wskutek wyładowania,należałoby wyjąć magnetron i go dokładnie obejrzyć .Jeżeli...
Lewy czyli ten pojedynczy to 80 N. Np. tutaj ( jeżeli taki sam) https://allegro.pl/oferta/amortyzator-pr... Na przyszłość podawaj pełną...
Brak możliwości naprawy. Wymiana całych drzwi lub lodówki.
Przyczyną była skorodowana prowadnica po której jeżdżą rolki. Wymiana lusterka na nowe rozwiązało problem.
Olej 15W40 Orlenu cały czas na nim jeżdżę a problem jest od jesieni. A czy MotorDoktor K2 pozwoli mi spokojnie pojeździć chociaż rok? Czy zmniejszy ubytek oleju? Dobiłeś silnik tym olejem. Nie można lać takiego syfu do silnika. K2 dopełni dzieła. Jeśli to 15 letnie seicento w dobrym bez dziur stanie to je ratuj. Nie ma samochodu tańszego w eksploatacji....
witam, kolego awerss po wymianie prowadnic trzeba przefrzować gniazda bo zmienia sie geometria prostopadłości osi gniazdo-trzonek zaworu, zawóry tez trzeba przeszlifować by nadać im odpowiednia geometrie przylgni, potem docieranie, luz zawór-trzonek jest w zalezności od wysilenia silnika na poziomie 0,03-0,06mm, ja przy sprawdzaniu po obfitym naolejeniu...
Faktycznie gdy skutecznie uszczelni się prowadnice to trzonki zaworów pozostaną bez smarowania i niechybnie się zatrą.. pozostaje tylko wymiana zaworów i prowadnic. Nie ma co poprawiać producenta bo może być jeszcze gorzej.
Witam, Ostatnio wykonywałem remont swojego Karchera K7.400 - wymiana prowadnicy tłoków, uszczelnień, tłoczek regulacji itp. Mam pytanie odnośnie momentu dokręcania śrub (pozycja 21 na rysunku) - jaki wartość tego momentu ? Z tego co wiem śruba jest w klasie 8.8 gwint M6. https://obrazki.elektroda.pl/1042099200_... I kolejne pytanie...
No chyba że w eksponacie ale taka szczotka może w każdej chwili wypaść z prowadnicy i zarysować komutator.
U mnie kapilara również fabrycznie była wsunięta na 70 cm i ten odcinek był zaznaczony taśmą, więc raczej nie ma mowy o przypadku. Sprawdzałeś, czy po wsunięciu głębiej stary termostat poprawił chłodzenie? Może był dobry, tylko producent popełnił błąd w tym modelu lodówki, wsuwając kapilarę tylko na 70 cm.
Jaki olej jest teraz ? jaki ma przebieg ? Co to ma za znaczenie? Skoro puszcza niebieskiego bąka po postoju, to uszczelniacze/prowadnice zaworów. Żadna wymiana oleju nic tu nie pomoże.
Pacjent to zafira A z silnikiem Z18XE z LPG Z tego co wiem, głowica była oddawana do roboty(dotarte zawory, uszczelniacze zaworowe). Dodatkowo pierścienie nowe. Czy można zweryfikować jakość wykonania usługi ? Faktura, kwit ? Wałki sprawdzone - szczególnie krzywki na tym felernym drugim cylindrze? Jak tylko zrobione uszczelniacze i dotarte zawory to...
Nigdy nie wiesz co kupisz. Zrobiłeś błąd - miałeś ściągniętą głowicę, wiedziałeś że bierze olej to trzeba było zmienić pierścienie i dać komuś głowice do sprawdzenia. Jak są luzy na prowadnicach zaworowych to wymiana uszczelniaczy nie pomoże. Kopci na biało czy na niebiesko?
Powodem awarii była połamana prowadnica zaworowa. Kawałki metalu wpadły zaworem ssącym do cylindra, trochę go zdemolowały a przy okazji tłok poprzez kawałki metalu przywalił w zawór ssący, który uszkodził panewkę odprężnika. Wymiana zaworów, prowadnic załatwiła sprawę. pzdr
Vectra B Silnik jak w temacie 1,6 16V. Pogięło 12 zaworów i może ktoś doradzi czy wymiana samych zaworów wystarczy. Czy mogły ucierpieć prowadnica?
Tyle tylko że zapraska nie musi od razu być spowodowana uszkodzeniem pieca ... Wystarczy osad ze spieczonego tonera na listwie wejściowej lub źle docisniety prowadnicami z boku papier w szufladzie ... Tym bardziej można wykluczyć trwałe uszkodzenie pieca - autor wyraźnie pisze że obecnie papieru nie zagniata. Zatem nie pozostaje nic innego jak wymiana...
Pomysł z podciśnieniem bardzo mi sie podoba. Uszczelnienie mogła by zapewnić cieńka warstwa dziurkowanej gumy (np prezerwatywa), zapewniło by to również zwiękrzenie tarcia i możliwe że zapobiegało by to przesówaniu. Czekam na wieści co do prowadnic :)
Nie pamiętam jakiej średnicy są kanały w głowicach od zetora. Bo skoro zależy Ci tak na tych większych zaworach to można by było przerobić głowice od C-360. Wstawić im zawory gniazda i prowadnice od zetora.
moi montażyści postanowili "postawić" je na plastikowych boczkach parapetów mają podjechać i poprawić Jedyne prawidłowe poprawienie to wymiana wszystkich prowadnic na dłuższe i wycięcie plastikowych boczków tak aby prowadnice z roletą "spoczywały" na parapecie. Drugą opcją jest opuszczenie całego zestawu wraz z obudową, ale pozostanie ci szczelina...
Kolejny krok to wymiana uszczelniaczy prowadnic zaworowych gdyż zabieg ten, nawet przy zużytych i tak pierścieniach tłokowych, znacząco ogranicza konsumpcję oleju silnikowego. W jaki sposób ma ograniczyć konsumpcję jeżeli olej przelatuje przez pierścienie? Wtedy taki zabieg nic nie da. Jeżeli są luzy na prowadnicach zaworowych to wymiana uszczelniaczy...
Obudowa szczotek/prowadnice (nie wiem jak fachowo się nazywa) sa wsuwane (przeważnie te z plastikową podstawą).
U mnie też bez większych problemów, podniosłem mu obroty na 950 i pali jak jest ciepło. Głowica już kupiona BXE 2008 - 250zł i po remoncie: sprawdzenie szczelności, planowanie 0,13mm, wymiana prowadnic zaworowych, frezowanie gniazd i zaworów, tulejowanie gniazd pompek - 1200zł, czeka na wymianę, kolejne 1500zł z rozrządem. Mam nadzieję że szklanki będą...
Potrzebuję pomocy przy rozkręceniu napędu prowadnicy systemu Waterwall w zmywarce DW60K8550FS Samsunga. Skończyła mi się gwarancja miesiąc temu. Serwisant był zobaczyć przy okazji naprawy pralki i stwierdził, że to jest ta część zepsuta. Nie chcę rozkręcać połowy zmywarki niepotrzebnie. Proszę o wskazówki jak się za to zabrać.
1k0 927 903 b, Około 300 PLN -olewam to a mocowanie to zwykły wciskany kołek na przewodzie do mocowania i chyba taki mam. Kupimy kostkę za 9PLN z zarobionymi kabelkami i zastosujemy kołek wciskany z otworkiem na przewód i mucha nie siada ha ha!. Temat chyba wyczerpany nie zamykam jeszcze, bo puki co kontrolka świeci i kabelki jeszcze nie podłączone....
Weź też pod uwagę to, że przyczyna może być też natury mechanicznej. W kilku podobnych przypadkach wystarczyło wyczyścić prowadnice po których przesuwa się głowica i ponownie je nasmarować. Może sprawdź to zanim zaczniesz grzebać w elektronice.
Linka działa jak struna naciągnięta przez sprężynę. Wibracje powstają na prowadnicy linki zawiasu. Raczej tu szukałbym przyczyny. Wymiana sprężyn nic nie pomoże. "Wypiłowana" linką prowadnica powoduje jej drgania. Spróbuj nasmarować delikatnie powierzchnie cierną na prowadnicy teflonem. (mydło pogorszy sytuację).
Witam, Mam dokładnie taki sam problem. Udało Ci się go rozwiązać ? U mnie : Opel Astra J, auto kupiłem z DE po serwisie hamulców w ASO - nowe tarcze/klocki. Podczas mojego użytkowania złapało koło lewy przód (po 3tys. km. używania) więc auto z pierwszymi nerwami na warsztat. Na warsztacie za bardzo przyczyny nie widać więc wpadły : nowe klocki, prowadnice,...
Jeśli nie ruszałeś to pewnie pękło to kółko w miejscu mocowania do wałka. Ten element według mnie pochodzi ze sprzęgiełka. Pękło pewnie od spodu. W tym wypadku czeka cię wymiana całego modułu pobierania. Mam taki jeśli będziesz zainteresowany.
To dość typowa usterka "zeteków", potrzebna wymiana zaworów i prowadnic lub ich nazwijmy to regeneracją tych elementów, czasami kłopoty z hydrauliką lub......umiejętnie trzeba mu dać w "dupę" znaczy się silnikowi na drodze....
Mam Husqvarnę 40 z początku lat '90. Nic nie robione, wymiana łańcucha, szlifowanie wyrzutników, szlifowanie prowadnicy, kosz sprzęgła na pływającą zębatkę. Łańcuch ostrzony szlifierką z mierzeniem zębów suwmiarką. Chiński sprzęt w jedną stronę ostrzy krótsze zęby.
Opisany objaw pasuje do ssania oleju przez prowadnice. Wpierw trzeba zweryfikować uszczelniacze. Wymiana samych pierścieni, to wyrzucenie pieniędzy w błoto. Przy odpalaniu też lubi chmurkę puścić?
no ok, ale konstrukcje i tak muszę zrobić wymiana prowadnic szufladowych na łożyska liniowe pochłonie trochę energii ale nie jest to zmienianie całości. A robienie własnego sterownika to chyba nie jest żadna prowizorka... W końcu to forum elektroda.pl temat sterowania krokówkami nie jest to niczym szczególnym, a po co wydawać kasę niepotrzebnie...
Po sporym przebiegu, prowadnice zaworowe są tak "wy......ne" że wymiana uszczelniaczy nic nie daje.
Od stycznia 2019 po remoncie góry silnika borykam się z problem z moją A3. Silnik przeszedł generalny remont góry silnika, wymieniono: wałek rozrządu, popychacze, panewki wałka, rozrząd, uszczelki na pompowtryskach, uszczelkę głowice, uszczelkę pokrywy zaworów, uszczelkę kolektora wydechowego, uszczelkę kolektora ssącego, uszczelkę pompy wacum, uszczelkę...
To jest ślizg pancerza. Tak łatwo tego nie wymienisz. Możesz zrobić imitacje, tj. naciąć prowadnicę i odgiąć do zewnątrz.
Z tym że przy spawaniu muszę przewód trzymać prosto, bo najmniejsze skręcenie przewodu powoduje blokowanie drutu i właśnie myślałem że pomogła by wymiana tej prowadnicy. Czy chodzi o tą tuleje która na rysunku jest oznaczona numerem 102 ?? Czy do średnicy drutu 0,6 i 0,8 będą różne rozmiary tej tulei ?
Czym jest to spowodowane, co można byłoby zrobić? Najbardziej prawdopodobne to było złe ostrzenie poprzedniego łańcucha który również ściągał i przez to wyrobił rowki prowadzące w prowadnicy. Nowy łąńcuch też być może nie jest zbytnio dobrze naostrzony (zdarzają się takie przypadki), co w połączeniu z wyrobioną prowadnicą daje taki efekt. Z prowadnicą...
Sprawdziłem. Prowadnice bardzo lekko chodzą.
Witam. Kupiłem espace który kopcił jak lokomotywa, po rozebraniu i zdjęciu głowicy ewidentnie uszczelniacze zaworowe są do wymiany , ale to nie jest duży problem . Martwi mnie to , że mocowania wałków rozrządu razem z stopkami i wałkami maja duże rysy tak jakby ktoś w życiu oleju nie zmieniał . Orientuje sie ktoś jaki jest koszt regeneracji głowicy...
Panowie, żaden z Was nie ma bladego pojęcia o naprawie silników, więc dajcie sobie spokój z waszymi "poradami". Widział któryś z Was w życiu zgięty korbowód, czy zakleszczone w tłoku pierścienie? Na pewno nie. Obracają się z trudem, bo kleszczą się w rozmoczonym olejem nagarze - należało by wyczyścić rowki w tłokach. To jedno. Drugie - prowadnice są...
Jezeli ta brama nadal pracuje, to przy takiej nieliniowości prowadnicy to albo rolki macie oszczędnościowe (3 kółka) albo latają jak chcą w środku i po podłożu. Albo... do prowanicy "80" są założone rolki od "70". A koledze co proponował bramę umieścić na prasie i prostować prowanicę to... już się nie wypowiem. Jedynymi sposobami są: 1. dobry spawacz....
wymiana prowadnica wymiana rolek prowadnica wymiana prowadnica zaworowy
wentylatora mercedesa bloody sterowniki cordoba pompa paliwa
uniden ubc125xlt hulajnoga elektryczna
Reset ABS w Renault Laguna II 2006 - Jak to zrobić? Falownik EASUNpower 24V 4kW wyłącza się po 10 minutach