A może ktoś może kręcił sztangą? Skoro ona przeładowuje cały czas to znaczy moim zdaniem że jest na tyle sprawna że daje radę więc można spróbować przestawić ją i zrobić kilka jazd próbnych.
Witaj. Turbina bije za duże ciśnienie. wygląda to jakby kierownica była zapieczona sprawdź działanie sztangi powinna pracować około 2cm będziesz wiedział czy kierownica pracuje czy jest zapieczona. sprawdź przy okazji wężyki od sterowania turbiny
Trzeba sprawdzić czy kierownice w turbo chodzą płynnie, czy geometria się nie zacina
Przeładowanie turbo na przykład. Uszkodzony czujnik ciśnienia. Uszkodzony zawór sterujący. Problem z vacum. Zatarta geometria. I szereg innych rzeczy.
Witam, mam problem, Seat Leon 1 1.8T AUQ, po regeneracji założone turbo i jest przeładowanie, pompuje w okolicach 2,4 bara. Zawór DV jak i N75 sprawne, węże są szczelne. Dodam, że turbo regenerowane z powodu luzów na wirniku, jak i przez pęknięcie muszli gorącej strony turbiny. Pytanie, czy pęknięcie nie pojawiło się z powodu przeładowania już wcześniej?
Najpierw niedoładowanie a potem przeładowanie, na pewno usterka w sterowaniu gruchą.
Mylisz pojęcia. Akurat DV jest podciśnieniowy. N75 ma cykać. To jest zaworek elektromagnetyczny. Z niego idzie wężyk do tej gruszki przy turbinie, czyli Waste Gate (WG). Natomiast Dump Valve (DV) to jest taki zawór, którego zadaniem jest utrzymywanie turbiny na wysokich obrotach. Z kolektora dolotowego idzie wężyk z przodu silnika do DV. Kiedy przepustnica...
Jak ściągniesz wężyk z gruszki powinno Ci turbo teoretycznie bić największe ciśnienie bo klapka na stronie gorącej jest wtedy zamknięta. Dodano po 3 Dzięki wielkie za wskazówki, a jeszcze jedno takie pytanko... jeżeli podłączyłbym na chwilę wężyk od turbo do gruchy, podpiąłbym vag-a, sprawdzał doładowanie i jeżeli nagle pojawi się ciśnienie (tak wiem,...
Nie zbija ciśnienia, więc albo zapieczone kierownice, albo coś"nie halo" z gruszką. Twój problem to żaden ewenement.
Masz przeładowanie turbo i w efekcie tryb awaryjny przy 3570 obrotów. W logu 003 Basic Settings widać, że EGR nie działa - albo zaślepiony albo uszkodzony N18. W 000 BS kąt wyprzedzenia wtrysku jest ciut opóźniony. Sztanga wraz z dźwignią kierownic spalin zmiennej geometrii chodzi w zbyt małym zakresie (nie odbija do góry bardziej niż powinna) i konieczne...
niby to w normie ktora przewiduje vw, ale to faktycznie sporo. Tak jak pisalem, teraz bedzie trudno stwierdzic
Witam, czy mógłby ktoś luknąć na moje logi, są porobione statyczne zwykłe i BS oraz dynamiczne. Turbo troche przeładowuje ale czy jest się czym martwić. Pliki są dodane jako załączniki.
Czujnik doładowania można sprawdzić VCDS-em.
moze zapieczone lopatki turbiny i przeladowuje ?
W pierwszych logach przeładowanie turbiny.1.3 bar rzeczywiste do 1.0 bar wymaganego .Przepływka przekłamuje wynik bądź nieszczelny egr,420-440 powinno być 470mg/suw. Z pomiaru przepływomierza wychodzi ze masz pojemnosc silnika 1700cm3. Góra przepływomierza wskazuje faktycznie ze doładowanie wynosi 1.3 bar -985mg/suv Niestety dawka paliwa nie idzie w...
A bierze ci olej ?
przeczyszczone turbo - co dokładnie było zrobione ?
Ogólnie okazało że Turbo słabo przykręcili, co spowodowało nieszczelność i słabo dmuchała. Jest prawie jak przed awarią co nie zmienia faktu że regeneracji już bym nie robił tylko lepiej kupić nową .
Ok ,mysle ze raczej bede musiał oddac auto do warsztatu tym bardziej ,iz jeden z mechaników u jakiego byłem mówił ,ze jest padnięty zawór N75
Czujnik ciśnienia doładowania jest u Ciebie sprawny gdyż w sterowniku silnika AFN każde przeładowanie turbo w granicach 2570 mbar powoduje, że nie ogarnia tego czujnik G71 i dodatkowo poza błędem związanym z ciśnieniem doładowania pokazuje również błąd zwarcia tego czujnika - to taki standard. Nie wierzę natomiast, że sztanga u Ciebie chodzi prawidłowo...
Sam opis błędu już Ci mówi co jest nie tak, wiec posprawdzaj wszystko i wtedy pytaj.
No to wklej
Przepraszam pomyliło mi się, rzeczywiście chodzi o czujnik doładowania.
Kolektor wymieniony....
Byłem dzisiaj w serwisie wywalić i wyłączyć FAP i wyłączyć oraz zaślepić EGR. Jest delikatna poprawa z mocą, już nie szarpie, ale mechanicy mówili że podczas jazdy sporadycznie wywala błąd przeładowania turbo. Zastanawiam się teraz, czy bardziej prawdopodobne jest to, że kierownice się przycinają i turbo za bardzo dmucha, czy elektrozawór źle steruje...
EGR ma wpływ na przeładowanie turbo?
To jest tak podobne jak jedziesz i naciśniesz pedał hamulca i gazu równocześnie to odcina turbo sprzęgło i znów jedzie to podobny efekt masz choć bardziej obstawiam przeładowanie turbo zerknij na ciśnienie doładowania podczas jazdy
Podłącz pod kompa i sprawdź błędy, ja ostatnio przy takim zachowaniu mam szczęście na błąd od przeładowania turbo, już trzy takie ople miałem w ciągu dwóch tygodni.
A błędy sprawdzić nie łaska. Założę się że przeładowanie turbo albo niedoładowanie czyli zmienna geometria w turbo zasyfiona i stoi.
Czyli wszystkie czujniki praktycznie masz uszkodzone +alternator. Chyba że po części masz zakwizytowane przebiegi zdarzeń, które wystąpiły i nie zostały skasowane. Jeśli o takie rzeczy pytasz, to raczej sam nie poradzisz. Wszystko jest do naprawienia, ale warunek-trzeba określić kondycję mechaniczną motoru, choćby ciśnienie w cylindrach,rozrząd cisnienie...
To nie jest przyczyną przeładowania turbo. Króciec, nawet jeśli jest luźny i powoduje nieszczelność to najwyżej możesz mieć niedoładowanie i twardy pedał hamulca więc szukaj gdzie indziej bo to nie to. Jakakolwiek nieszczelność w układzie podciśnienia nigdy nie powoduje przeładowania turbo !
Dzień dobry, to mój pierwszy post i zabawa z VCDS. Były kłopoty z przeładowaniem turbo w Golfie 4 ASZ. Została zregenerowana turbina z powodu wycieków oleju i niesprawnej gruszki. Na nowym turbo auto późno osiąga właściwą moc. Na pierwszym biegu jest tragedia, na wyższych już jakoś idzie. W załączniku logi grupy 11 a także log na pierwszym biegu. Ktoś...
Temperatura silnika podczas jazdy??. Jezeli bedzie miał ponizej 80 niewypali dpf dobrze albo wogole. Przeładowanie turbo swiadczy i o uszk. czujnika ciś doładowania lub turba. Żadko zapchany dpf ma na to wplyw. Doładowanie jest mierzone na stronie zimnej czyli uklad ssacy a nie wydechowy.
Zdejmij tylko wężyk z egra i zaślep sam wężyk. Przejedź się i daj znac o efektach. Kopcenie raczej ustało a auto zbiera się lepiej......choć dopiero jutro przegonię je w trasie i będę miał porównanie do tego co było przed odcięciem egr. W związku z tym mam pytanie, czy może nastąpić przeładowanie turbo po odcięciu egra?
[url=http://vaglogi.pl/]vaglogi.pl Klasyczne przeładowanie. Turbo dobija do 1.5 bara i pyk tryb awaryjny żeby turbo się nie rozleciało. Wygląda jakby układ zmiennej geometrii był zapieczony. PS Poszukaj w google frazy "not lauf"
jeżeli na starcie ciągnie ładnie a później przy tej prędkości 120/h się ślimaczy to prawdopodobnie przeładowane Turbo
Sterowanie gruszką do kontroli. Dawkowanie paliwa do kontroli Przepustnica do czyszczenia
Witam. Mam lekkie przeładowanie turbo, mimo że geometria chodzi płynnie. Jak but w podłogę oczekiwane ciśnienie zawsze jest 2150 mbar, a realne najpierw skacze do 2400-2500 co wywołuje mocne obcięcie nawet do 1800. Efekt to odczuwalne falowanie mocy i czarny dymek z tyłu (nie wchodzi w tryb awaryjny). Aby poprawić sytuację wydłużyłem o jeden obrót sztangę...
Tak w golfach sa poprzecznie. NO taka pusta pucha bez softa = wieksze obroty turbo co = szybszym zużyciem i najcześciej przeładowaniem turbo co skutkuje trybem awaryjnym
Jeśli po odpięciu wężyka turbo niedoładowuje to sztangę na razie zostaw w spokoju, wymieniłeś już wszystkie możliwe elementy powodujące przeładowanie turbo ale pozostaje jeszcze jeden - załamany, zagnieciony, niedrożny wężyk łączący N18 i N75 z obudową filtra powietrza - jest to jednak bardzo rzadki przypadek więc zrób i wklej log dynamiczny grupy 011.
Powyższe logi są wykonane w trybie awaryjnym więc na ich podstawie nie da się określić czy tryb awaryjny jest następstwem przeładowania czy też niedoładowania turbo. Zasada jest taka, że przed każdym logowaniem dynamicznym, jeśli wcześniej sterownik silnika aktywował tryb awaryjny, należy zgasić i ponownie uruchomić silnik i dopiero wtedy zacząć logowanie.
Początkowo myślełem że ma to związek z przeładowaniem turbo, ale chyba sie myliłem i to były 2 niezależne usterki, jedna to przeładowywanie turbo, a druga to uszkodzone BSM - podobno coś z przekaźnikiem pompy paliwowej. Błędy które wyskakiwały przy nagłym zatrzymaniu silnika podczas jazdy to zbyt małe ciśnienie pompa paliwa wysokiego ciśnienia. Samochód...
Sztomel, wzywam Cię, jesteś tu potrzebny!:D Witam kolegów, wcale nie jestem potrzebny gdyż właściwe podpowiedzi już padły w tym temacie a mianowicie test drogowy z podpiętym Vagiem i logowanie grup 003, 008 i 011 aby stwierdzić czy mamy do czynienia z przeładowaniem czy też niedoładowaniem turbosprężarki - to pozwoli zawęzić zakres elementów układu...
Masz słabe podciśnienie w układzie i efektem tego jest to, że turbo nie może się zebrać z dołu. Właściwe ciśnienie uzyskuje dopiero przy 3170 obrotów lecz dalej przeładowuje aż do 3820 obrotów. Możesz spróbować podłączyć podciśnienie na "krótko" kawałkiem wężyka bezpośrednio z trójnika na wężyku pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców z siłownikiem...
Przy tym silniku napewno trzeba zrobić dokładną diagnozę ale nie sam odczyt błędów tylko pomiary parametrów pracy silnika. Z tego opisu wygląda mi na usterkę związaną z przeładowaniem turbo lub po prostu coś z ciśnieniem doładowania
Usterka czujnika ABS nie powoduje gaśnięcia silnika - to po primo, po drugie primo ;) to błąd 00575 jest przyczyną odczuwalnego spadku mocy podczas jazdy spowodowany trybem awaryjnym ( z winy niedoładowania lub przeładowania turbo) a po trzecie primo, to jestem ciekaw do jakich obrotów kręcisz silnikiem na biegu jałowym, że podwiesza mu zawory - nie...
Nie masz nieszczelności w dolocie. Wartość MAF actual wzrasta tylko wtedy jeśli turbo ma pierwszego overboosta czyli pierwsza reakcja N75 na przeładowanie, tu akurat wszystko jest OK. Turbo faktycznie ciężko się zbiera bo potrzebuje około 3-4 sekund na prawidłowe doładowanie więc w takich przypadkach wywala się katalizator (zwłaszcza przy dużych przebiegach...
notlauf ? samochód wpada w tryb awaryjny, odcięta zostaje turbina i okrojona moc samochodu - w moim przypadku ze 110KM zostaje może z 80-90KM... Samochód przyśpiesza gorzej, rozpędza się max do 120km/h. Po wyłączeniu i włączeniu silnika wszystko wraca do normy. Zostaje tylko błąd w pamięci komputera o przeładowaniu turbo. Czy ktoś pomoże ocenić logi...
Auto było podpięte pod vag-a błędy które były to niska dawka startowa i przeładowanie turbo Widzę że Vag łączy się ze wszystkim i błędy niczym z Vw pokazuję! Czym była robiona diagnostyka?
Kupiłem ostatecznie te używane, sprawdzone wtryski i powiem jedno - inny samochód. Pali z pół obrotu, wcześniej na ciepłym musiałem dłużej pokręcić. Można też ruszyć bez gazu jak typowym dieslem, wcześniej, jak chciałem w ten sposób podciągać sobie w korku, to spadały mu obroty i trząsł się. Ale przede wszystkim wzrosła dynamika, starczy trochę gazu...
Jak dla mnie to trzeba by zacząć od podpięcia do kompa. może jest problem z czymś innym? nie zaczynał bym od regeneracji pompowtrysków zwłaszcza że niema pewności. to że wtedy Ci brakło mocy to wygląda mi na przeładowanie turbo co bardzo często się w tych autach zdarza. jeszcze co do kosztów ja płaciłem 1900zł w ASO 1szt
Pierwsze gdzie ty w Polsce jeździsz 150 km/h i jeszcze przyspieszasz? Dwa objaw typowego problemu z turbo (daje za mało lub za dużo). Poczytaj sobie błędach "Not lauf " "przeładowanie czy niedoładowanie turbo".
Niskie podciśnienie w układzie - nieszczelność lub pompa vacum. N75 zepsuty lub wiązka. Ale ja obstawiam zacinającą się geometrię w turbo i przeładowanie.
Zdejmij i zaślep ten wężyk i zobaczysz, czy ucichnie. A to na pewno, przecież to gruszka od zmiennej geometrii turbiny. Gdyby była uszkodzona dawno już by narzekał na brak mocy albo przeładowanie silnika. Skoro turbo podczas pracy "gwizda" to jest to może uszkodzone wirniki
Ja obstawiam sterowanie turbo i przeładowanie powyżej 3000
Tak czytam "auto zgłasza błąd przeładowania nawet przy odłączonym turbo "przy odłączonym turbo , sztanga u góry nie ma prawa ładować , coś tam trochę ładuje ale żeby jeszcze przeładować - tu jest problem . Tydzień temu jeździłem na próby takiej turbiny więc wiem.
Jak to jak? Po odpaleniu podciśnienie zaciąga ją do końca i trzyma mocno aż do momentu przeładowania ,to tak ogólnie.
Ogólnie jak sterownik "każe" zbijać ciśnienie a ono nie schodzi ,to zostaje N75 ,zapieczona geometria,źle ustawione cięgno gruchy,albo (wątpliwe) złe turbo.
Nie wiem jak w tym focusie ale mogę się mylić ,w vw czy oplu jak turbo jest przeładowane to ecu wchodzi w tryb awaryjny i do 3tyś.obr tylko pojedziesz. Na Twoim miejscu wykręciłbym wtryskiwacze i zawiózł do sprawdzenia. Podobna sytuacje miałem w 2.0hdi niby jedzie normalnie,spalanie tez w normie ale przy wyprzedzaniu 4500/obr. w górę chmura za plecami.Pomogła...
Witam Pacjent tak jak w tytule VW Passat B5 FL TDi 130 km Objawy: Brak mocy (wg właściciela nieraz jeździ normalnie) Turbo regenerowane rok temu (zmienna geometria) Bład: 17965 - błąd przeładowania turbo. W grupie 011 wartość aktualną ciśnienia pokazuje coś około 2900. Na wolnych obrotach po odpaleniu sztanga się wciąga. ( W testach chodzi góra/dół)...
Najlepiej podpiąć kompa i sprawdzić stawiam że z błędów to będzie przeładowanie lub niedoładowanie turbo .
Witam, Opel Astra 1.3 cdti. 90 z zmienna geometria. Walczę z przeładowaniem turbo sprężarki. Podczas logów na 3 biegu ciśnienie zmierzone nie pokrywa się z oczekiwanym. Map sensor podmieniony na inny sprawny, zawór sterowania gruszki wymieniony na pierburga, przewody podciśnienia wymienione na nowe. Podczas pracy silnika na biegu jałowym z poziomu testera...
Przeładowanie turbo czym może być spowodowane w tym wypadku? Zawór N75? Któryś z wężyków podciśnienia? Z tego co wyczytałem - bardzo wiele czynników może być. W każdym bądź razie to nie wina turbo - tak jak pisałem 7 miesięcy temu było regenerowane? Przepływomierz - popytam może ktoś mi udostępni, ale może być z tym problem. Zauważyłem jeszcze jedną...
Koledzy u mnie też pojawia się problem z przeładowaniem turbo - rozpędzał się do 120km/h max i nie chciał iść. Próbowałem różnych metod m.in. odłączenie przepływki (pomogło ale nie na długo - być może jest do wymiany; N75 wymieniony, przewody sprawdzone), ale ostatnio zrobiłem coś takiego: odłączyłem wężyk z N75 z wyjścia VAC i o dziwo auto jeździ normalnie...
Temat wałkowany na forum wielokrotnie. Turbo do czyszczenia, jeżeli jesteś pewny że masz przeładowanie.
kierownica turbiny zapieczona dlatego przeładowuje, turbo wyciągnąć i wyczyścić kierownice.
Zastanawiają mnie logi z grupy 011 dynamiczne oraz 011 bs. Czy to normalne że w grupie 011 dynamiczne przy obrotach od 1575 do 2688 jest taka dużą różnica między pozycją zadaną przez mapę a aktualną i z czego to może wynikać ? I czy dobrze interpretuję że powyżej 3000 obrotów widoczne jest przeładowanie turbo ? Jeśli chodzi o 011 bs wyczytałem że po...
Pytanie o schemat pinów lub kostek sterownika silnika 1.8t auq (06a906032) nr sterownika. Problem z przeładowaniem lub niedoładowaniem turbo po regeneracji, zawór n75, dv sprawne, węże są szczelne, przepustnica sprawna i jedyny mój pomysł teraz to sterowanie zaworem n75, czy nie jest gdzieś przetarty kabel. Lub jak ktoś miał podobny problem i wie w...
Zacina się zmienna geometria i ciśnienie jest za duże. Jest to co prawda na razie chwilowe przeładowanie ale pewnie zdarzy się już że awaryjnie ECU wyłączy turbo by je chronić przed wejściem na zbyt wysokie obroty.
wszystko zależy jaki tam siedzi silnik bo nie wiemy czy ma zmienną geometrię czy WG - jeśli silnik ma oznaczenie ALH to ma zmienną geometrię a przyczyną przeładowania turbo będzie albo zapieczona zmienna geometria albo zacinająca się wewnątrz gruszki sztanga siłownika podciśnieniowego, wężyki podciśnienia nie mają tutaj wpływu na przeładowanie więc...
Szkoda tylko, że nie podałeś tych 5 błędów, nie napisałeś też czy po zmianie N75 ponownie pokazuje się błąd 01262, co do kopcenia, wysadzania przewodu powietrza doładowanego i wrażenia, że silnik się dusi to zdecydowałbym się na wycięcie katalizatora (przy przeładowaniu turbo - objaw wysadzania rury - nie powinno być kopcenia z wydechu - zakładam, że...
To chyba rzeczywiście zawór zabezpieczający przed przeładowaniem. Wygląda na to że stoi zawór upustowy w turbo. Spróbuj go rozruszać. Lej WD i wszystko żeby się ruszył. Tak jak teraz jest to szybciej wykończy turbinę, a i pali więcej.
Problem z turbodoładowaniem i tak skończy się albo na wymianie siłownika podciśnienia od sterowania zmienną geometrią albo na czyszczeniu zmiennej geometrii turbosprężarki więc te logi nie są potrzebne. Zapytaj mechanika w okolicy ile weźmie za czyszczenie turbo lub wymianę siłownika ( czyszczenie w okolicach 300-400 zł a siłownik około 100-250 zł)....
Zaczyna się od tego że turbo puszcza olej. Olej zasyfia dolot ,intercooler ,egr i wpada do silnika. Tam się spala ale nie całkowicie część wraca prze EGR. Reszta trafia do turbiny zasyfia kierownice w zmiennej geometrii turbiny. Jak się sporo nazbiera to kierownice się blokują. Teraz albo blokuje się na przeładowaniu. Turbo na pełnej mocy i ciśnienie...
Przeładowanie. Do sprawdzenia turbo i wszystko co ma z nią związek.
N75 było przepisywane z mapy od tego turbo, bez skutku. Na seryjnym sofcie (już z większym turbo) nie było przeładowania. Niestety tuner wciąż zapiera się, że to wina mojego turbo. Napisałem do Tune-Up'a i powiedzieli, że nie będą poprawiać po kolegach z branży, zaś nowe strojenie od 2000 zł w górę. Jeszcze raz poproszę go o wgranie oryginalnej mapy...
Masz przeładowanie turbo co skutkuje trybem awaryjnym. Cały log grupy 011 jest wykonany w trybie awaryjnym więc jest bezwartościowy ale rzeczywiste ciśnienie doładowania widać również w grupie 010. Musisz zdjąć sztangę siłownika podciśnienia przy turbosprężarce z dźwigni kierownic spalin zmiennej geometrii i osobno ręką sprawdzić czy przycina się sztanga...
Witajcie po kolejnym długim czasie. Zregenerowałem turbo, wyczyściłem dolot, Poproszę o rzut oka na log dynamiczny 011. https://vaglogs.com/log/011-Not-Running-... Dzięki! Dalej masz problem z turbo przeładowanie, sprawdź sterowanie
Diagnoza i wtedy można dyskutować!Turbo przeładuje,silnik wpada w awaryjny tryb i skrzynia tez dlatego nie rzuca biegami.Trzeba sprawdzić sterowanie turbo.
Przy prędkościach autostradowych wchodzi w tryb awaryjny i mam błąd P0234 przeładowanie turbiny. Turbina pompuje do 3.5 bara przy prędkościach autostradowych. To juz druga pompa Vacum, na poprzedniej wgl turbo nie wstawało. Czy możliwe że przeładowanie jest przez to że podciśnienie jest za niskie i nie jest w stanie zaciągnąć sztangi turbo do konca...
Za mały ruch sztangi powinna więcej odbijać stąd przeładowanie powyżej 3500. Powody dwa albo ktoś grzebał przy turbo albo gruszka słabo odbija albo ubity syf pod łopatkami zmiennej geometrii. Co do mocy od 3000 daj loga z przepływomierza bo coś czuję że kiepsko daje.
Musisz podłączyć autko pod komputer, objawy wskazują na przeładowanie przez turbo i silnik w chodzi w tryb awaryjny. Przyczyną może być zawór, ale bardzie wygląda na zacinanie się łopatek w turbinie.
hehe chyba autor miał na myśli kąt wtrysku. Swoją droga sztanga pracuje lużno zaciąga na maksa po odpaleniu auta? Jeśli wiesz o czym mówię. Może być milion powodów, przepływka, N75, podciśnienie a raczej jego brak, zacięcie sztangi turbiny, uszkodzenie aktuatora (potocznie gruszki podciśnieniowej) itd itp. Proponuje oddać auto do warsztatu bo gorzej...
Kod silnika? Turbo bez vgt?
Chyba jednak zakupię nowy zawór od EGR'a firmy PIERBURG i zobacze co się będzie działo i czy problem się powtórzy, bo nie widze innych przyczyn jak narazie przeładowania turba. A dlaczego chcesz wymieniać zawór od egr, co on ma wspólnego z przeładowaniem turbo... Nie wiem jak jest w Twoim modelu, ale często w VW się zdarza, że elektrozaworki od sterowania...
Mam tak samo jak w temacie :/ kody które sczytałem z VAG'a 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 01268 18-10 - Upper Limit - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00553 (31-10). ( ??00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent...
Pacjent Octavia 1 FL 2001 1.9 Tdi ATD 4X4 Kombi. Rok temu zrobiona głowica z uszczelką bo wypluwało płyn po ostrej jeździe. Plan głowicy, uszczelniacze dotarte i wymienione zawory , oczywiście nowe śruby głowicy. Zmierzone wystawanie tłoków i na tej podstawie dobrana uszczelka. Nowy wałek rozrządu plus szklanki oraz panewki wałka. W gniazdach pompek...
Zobacz na grupę 011 i na ostatnią pozycję czyli wysterowanie zaworu co się dzieje. Ciśnienie wstaje zbyt późno i od razu jest przeładowanie. Ja bym podmienił zawór na początek. Jeśli to nie pomoże to szukać w turbo przyczyny.
Witam, Posiadam Polo 1.9 TDI, 101KM z 2007 roku. Ostatnio pojawił się problem z kontrolką świec żarowych. Po uruchomieniu silnika i przejechaniu max 500m zaczęła migać kontrolka świec żarowych oraz nastąpił znaczący spadek mocy. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wróciło do normy. Podjechałem do mechanika, żeby podłączyć pod komputer...
Błąd 17965 świadczy o przeładowaniu turbo czyli uzyskujesz większe ciśnienie doładowania rzeczywiste turbo niż życzy sobie tego sterownik silnika a z tego co wiem to ciśnienie wymagane oscylować powinno w granicach 1887 mbarów dla silnika AGR. Rzeczywiste zaś przekraczać musi te wartości w czasie dłuższym niż 6 sekund w czasie jazdy dynamicznej tą Audicą...
Turbo trochę późno wstaje i potrafi przeładować. Proponowałbym sprawdzić geometrię.
Info dla kolegów spierających się o rodzaj turbosprężarki w opisywanym silniku : kolega ma silnik o symbolu ALH (90 KM, sterownik o nr 038 906 012 M - widać to przecież w logach) więc ze zmienną geometrią (jedyny silnik o mocy 90 KM z turbo VNT montowany w Golfie 4 i A3, Seatach i Skodach. AHH montowany był tylko w Passatach B5 i Audi A4 B5). I odpowiedź...
AXR ma turbo ze zmienną geometria . Ja bym sprawdził czy wartość z czujnika ciśnienia za turbo nie jest przekłamana. Wartość 1000 mg nie jest za bardzo niepokojąca z racji lekkiego przeładowania zaraz po obudzeniu turbo . Jak jeszcze brakuje kata plus lekko przelotowy wydech to wartość 1000 jest normalna.
To jest krótkie chilowe przeładowanie. Ecu nie powinno awaryjnie odcinać turbo z tego powodu.
Możliwe żeby kabel chiński który kupiłem z allegro powodował przeładowanie turbiny? Sam fakt, że turbo mi przeładowało jest. Potem wiadomo sprawdzałem wszystko i zawsze było przeładowanie. Jak podmieniłem zawór n75 z zaworem EGR to jeszcze przeładowanie było. Teraz dałem auto do naprawy do znajomego i wyregulował wszystko jak trzeba, jade do domu super...
Sam mam diesla i zauważyłem dziwną prawidłowość. Długo walczyłem z ubywającym płynem co prawda w 1.9 TDI PD (ATD). Poszedł pełen remont głowicy oddana sprawdzona wymienione prowadnice i zawory ,uszczelniacze zaworowe spolerowane gniazda pompowtrysków do tego nowe zestawy uszczelnień ,uszczelka pod głowicę ,wałek ,panewki wałka i szklanki. Puki docierałem...
Cześć Mam problem z Passatem z którym nie mogę sobie poradzić. Zaczęło się już rok temu na wiosnę. Passat to 1.9 TDI AWX z 2001roku. Gdy temperatura na zewnątrz jest w granicach 5 stopni, po odpaleniu i przegazowaniu auta do 4 tys. obrotów potrafi zgasnąć. Ciężko go potem odpalić, po dłuższym kręceniu odpala i czasami chodzi tak jak by na 3 cylindry,...
A tak z innej beczki, turbo zwykłe bez geometrii na przeładowanie. Nie ma mocy, dymi i nie ma doładowania. A system recyrkulacji spalin (EGR) posiada? Może zawór EGR stanął, jest otwarty, albo grzybek zaworu EGR jest upalony. Wtedy masz mniej spalin do napędu turbo, za to więcej do ssącego i może dymić. TO TYLKO SUGESTIA, BO NIE MIAŁEM PRZYJEMNOŚCI...
P0234 to błąd przeładowania turbiny (większa niż dopuszczalna różnica między oczekiwanym, a zmierzonym ciśnieniem doładowania). Zapewne problem w sterowaniu geometrią turbiny.
Witam mój peugeot 2.0 hdi 16 v wycięty fap ostatnio jak zimy mocno dymi na biało wręcz jak lokomotywa. Błędy na komputerze to błąd przekaźnika grzania świec i błąd ze sterowaniem turbo przeładowanie czy ktoś może wie dlaczego on tak mocno dymi na biało
przeładować turbina przeładować kondensator przeładować bateria
kalkulator przerwań zrobić antenę pokojową linux puppy
suszarka elektrolux philips az1830
Hurom – zablokowany górny pojemnik w wyciskarce, funkcja REV, odblokowanie Nero nagrywanie plików z eMule, folder Incoming, lokalizacja pobranych danych