Mechanicznie możesz przełożyć stacyjkę, elementy immo zostają te co były, pętla, transponder w kluczyku wystarczy przełożyć.
Witaj :-)) To chyba już rozumie. Transponder - siedzi w kluczyku - jest zakodowany. Jeśli stara stacyjka już mi calkiem ,,padnie,, - bo cos w niej chyba się ,,wytarlo,, bo jak auto jest odpalone i chodzi to czasem nie ma swiatel i szyby elektryczne się nie otwierają.Kluczyk ,,siedzi,, tak o milimetr ZA pozycja III.Musze ten milimetr cofnac - przy zapalonym...
Sprawdziłem bezpieczniki koło akumulatora i w środku i nic to sama brak prądu przełożyłem stacyjkę i jest tak jak było brak prądu
Tych sprzedawców to tylko po głowie walić... Sprzedają a sami nie wiedzą co.... To kolumna do laguny II. Tak, możesz przełożyć, przekładasz stacyjkę, grot w kluczyku i gotowe. Tylko zamka kluczykiem (grotem) już nie otworzysz.
Szanowni koledzy. Z racji iż nie otrzymałem zadnych wskazówek dotyczących mojego problemu opisanego w poscie : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22... Zwracam się z prośbą o objaśnienie: Czy mogę przełożyc stacyjke , immo ,kompa z PALIO 99r 1.2 do mojej sieny HL 1.2 2000r? z gazem BRC U mnie padło immo i nie czyta kluczy a usuniecie wpisu...
Tak możesz ją przełożyć ze starej stacyjki plastikowy 'walek'koloru czarnego wokoło bembenka stacyjki z kostką na dwa piny koloru brazowego wchodzacom w moduł na kolumnie pod manetke od radia.
Zamów używaną stacyjkę , musisz przełożyć transporder z twoje kluczyka do zakupionego i będzie działać. Oczywiście samo odpalanie.
Ok. Dzięki za Wasze rady. Doszliśmy do wniosku, że raczej samo przełożenie stacyjki nic nie da. A teraz pytanie z innej beczki. Czy możecie polecić jakiś interfejs z oprogramowaniem do 3k, który poradzi sobie również z Fiatem? Chodzi mi o funkcje adaptacji podzespołów, immo off itp. Z góry dziękuję.
Jak przełożysz swoje chipy, to auto odpali. Po wymianie stacyjki. Co to znaczy przełożyć swoje chipy? Transponder - wiem, ale coś jeszcze? O transponder chodzi. Ale uważaj czasem zdarzają się klejone do klucza i łatwo je uszkodzić przy demontażu. Pozdr.
Prosty sposób to umieszczenie starego kluczyka w pobliżu stacyjki. Oczywiście jeżeli da się przełożyć pierścień sczytujący ze starej stacyjki. Można go ukryć w obudowie przełączników. Przecież nikt nie wie czy masz wymienioną stacyjkę czy nie. Ale to już twój wybór
Źle zrozumiałeś dobrą podpowiedź decybel91. Grot z nowej stacyjki przekładasz do starego kluczyka jeżeli jest pilot. Gdy go nie ma to wystarczy ze starego kluczyka przełożyć do nowego pastylkę (immo).
może warto spróbować przełożyć ECU i BSI i podłożyć pestkę imbo albo stacyjkę
Co ma immo do stacyjki? Da się ją wymienić bez ingerowania w nie. Transponder da się przełożyć w nowy kluczyk.
A transponder przełożyłeś?
Skoro masz inny motor DDE i EWS to co za problem przełożyć stacyjkę? Usunąć immo nie jest prosto bo musisz zakupić emulator i przeprogramować pamięć 27C512.
trzeba było przełożyć stacyjkę a wszystkie graty od immo zostawić w spokoju tylko przełożyć transponder ze starego kluczyka do nowego. Teraz musisz zaprogramować immo
Miałem ten sam problem w poprzedniej Micrze (teraz mam juz drugą w życiu - bardzo lubię te auta). Niestety do wymiany stacyjka. Wytarciu uległy styki. Ja jakoś sobie radziłem - z pozycji rozrusznik puszczałem główkę kluczyka i stacyjka sama odbijała, zona trzymała kluczyk cały czas i nie mogłem jej tego oduczyć, z pozycji rozruch do pozycji zapłon następowała...
aj też mam tan sam problem, tylko że mam całego anglika na części i z niego przełożyłem silnik do polaka. czy jak przełożę stacyjkę z anglika do polaka to pompa odpali ?
Memory musi być podłączone na stale do +12V , ew. oba kabelki choć wtedy może być większy prąd spoczynkowy. :D Ty masz w samochodzie + który pojawia się dopiero po przekręceniu stacyjki i dlatego radio tak się zachowuje. (Philips pamiętał bo ustawienia miał w pamięci nieulotnej EEPROM , a tu musi być zasilanie na podtrzymanie pamięci). Tak że przełożyć...
Więc tak, można zamontować drugą stacyjkę i przełożyć sam transponder immo o ile Twój klucz jest rozbieralny. Stacyjka ma zamontowaną cewkę, przez którą rozmawia z transponderem w kluczyku. Cewki można zamieniać dowolnie. Ja proponuję założenie starej skoro nie ma z nią kłopotu. Jeśli Twój klucz jest nierozbieralny można sobie poradzić zdejmując cewkę...
Witam Mam pytanie czy za pomocą DRB III jest możliwość wprowadzenia kluczyków z innego samochodu do immobilisera. Chodzi mi o taką sytuację kupiłem stacyjkę z kluczykami z rozbitka i chcę przełożyć stacyjkę i zarazem chcę używać kluczyki od zakupionej stacyjki (nowe trochę kosztują). Czy takie klucze da się wprowadzić do immo czy to muszą być nowe tzw....
Czy można założyć "nową" stacyjkę z allegro i przełożyć wkład stacyjki oryginalnej ? Czy samochód uruchomi się ? Niestety stacyjka jest tak zrobiona że bardzo mało prawdopodobne jest cokolwiek z niej przełożenie... Jak dzwoniłem do ASO i pytałem o kostkę stacyjki to powiedzieli mi że jest razem z CIM, możliwe to ?
Witam W stacyjce masz cewkę z centralką immo i transporder w kluczyku. Możesz przełożyc stacyjkę ale wyciągnij czip ze starego kluczyka i przełóż go do tego od wymienionej stacyjki.Będzie dobrze. Pozdrawiam.
Muszę się z tym jakoś uporać Dodano po 1 Muszę się z tym jakoś uporać
Mam Kia clarius 1.8 r.p 1997 przez spadek napiecia na bateri i rozkodowal mi sie kluczyk.Mam tez druga kia ten sam typ ,pojemnosc i rocznik ale ma wylaczony immo.Chcialbym sie dowiedziec czy przelozenie centralki i stacyjki pomoze zeby odpalila\gdzie znajduje sie centralka immo\ w tym aucie.Dzieki pozdrawiam
Przełóż stacyjkę z kluczykami z "900" lub zrób immo of w sterowniku , chyba że jest tam Fiat code. A co innego miało by tam być? Przełożenie samej stacyjki nic nie da, potrzeba jest jeszcze centralka immobilizera.
Tak, jeżeli przełożysz transponder to będzie wszystko ok:)
kolego nie odpalisz ponieważ posiada immobilizer musiał bys przełożyć z stacyjka
Da się oczywiście, musisz albo w kostce przełożyć pin z kablem na miejsce plusa załączanego przez stacyjkę a jeśli takiego pinu nie ma w kostce samochodu to podłączyć radio pod bezpiecznik który ma napięcie po przekręceniu stacyjki.
Grot musisz mieć w wersji pod pilot. No właśnie tak gdzieś czytałem a facet z allegro ( fotka wyżej ) twierdzi, że można ten grot wyciąć z tego plastiku i przełożyć do pilota. Biję się z myślami, czy nie kupić używanej stacyjki i przełożyć bębenek. Oferty kompletnych stacyjek z obudową na allegro chodzą w przedziale 700-800 zł. ( wersja pilot ) i tak...
Witam Przekladam kolumnę kierowniczą. Chce zostawić obudowę stacyjki na nowej kolumnie a przełożyć tylko wkładkę stacyjki z kluczykiem ze starej. Czy czytnik immo jest cześcią którą można przełożyć z jednej stacyjki do drugiej tzn czy jest demontowalny? Chce jak najprościej założyć kolumne ze wspomaganiem a przełożenie całej stacyjki z obudową wiąże...
A można przełożyć elektronikę z pilota do drugiego co jest do stacyjki ?
Żeby to radio nie gubiło ustawień, musisz zamienić między miejscami 12v stałe i 12v po stacyjce (ten czerwony grubszy z czerwonym cieńszym). Jest też opcja podłączenia radia niezależnie od stacyjki, wtedy trzeba przełożyć bezpiecznik w odpowiednie miejsce w radiu, patrz foto.(wtedy instalacji w aucie nie ruszasz) http://obrazki.elektroda.net/36_12766184...
miałem dwie mazdy na warsztacie takie same, przełożyłem stacyjkę, licznik i komputer, niestety nie miałem czasu już przełożyć czujników i innych podzespołów, mazda odpaliła i chodziła, w tej co nie mogę odpalić gaśnie kontrolka immo. Dodano po 2 komunikacji nie mam carmanem, tylko ktsem przez obd, i wyrzuca mi cały czas pompkę paliwa, której nie ma...
Witam serdecznie. Potrzebuje pomocy w zakodowaniu IMMO w audi A3 z 97. Sprowadziłem z Niemiec Audi A3, do którego dostałem tylko jeden kluczyk, chciałem przełożyć stacyjkę, wkładki w drzwiach i zamki od innego rozbitego Audi z tego samego roku, ale do tamtego były aż 3 kluczyki i Mam wszystkie papierki kod kluczyka, itd. Zdaje sobie sprawe że w aucie...
a zapytam czy przełożyłeś pierścień ze starej stacyjki
Samą stacyjkę tez Przełożysz kolumna jest zbędna
Witam, Podczepię się pod temat - wczoraj złamał mi się trzpień w stacyjce wchodzący do kostki. Auto to Corsa C 1.3 z immo. Pytanie - czy mogę kupić pierwszą lepszą stacyjkę na allegro i przełożyć do niej zamek z moimi kluczykami ? Czy może musi być jakaś specjalna stacyjka do immobiliserów ?
A ewentualne przełożenie wewnętrznej części stacyjki, do której pasuje "stary"klucz do nowej obudowy stacyjki ma sens ?
Podepnę odpowiedź, może komuś się przyda. Sam szukałem, nie znalazłem... sprawa dotyczy nowego Superba, gniazda też są na stałe zasilane, ale bezpiecznik można przesunąć o jedną pozycję i wtedy jest po stacyjce. Bardzo się zdziwiłem, bo instrukcja milczy, na schemacie nawet nie ma, a "na żywo" bezpiecznik od stacyjki wygląda tak, że jego "przegrodka"...
Źle się do tego zabierasz, immo jest nie tylko w CIM, to musi być zgrane ze sobą. Da się przełożyć ale nie stacyjkę tylko coś co jest w tym co przekładasz
Czy pomoże wymiana stacyjki na inną (używaną) też z immo czy też trzeba będzie coś przeprogramować? Stacyjka nie ma nic do kodu immobilizera. Naokoło otworu klucza jest zamontowana cewka ze wzmacniaczem który tylko wzmacnia sygnał z kluczyka. Można ją przełożyć bez wymiany stacyjki. W ŻADNYM Z ELEMENTÓW STACYJKI NIE NASTĘPUJE DEKODOWANIE KODU KLUCZYKA!
kupić stacyjkę z kluczykiem takim samym jak własny (na wygląd) i przełożyć do swojego auta ale z kupionej stacyjki przełożyć tylko metalowy "grot" do swojego kluczyka - samochód się nie zorientuje że coś było zmienione. - immo jest zatopione w plastikowej części kluczyka a puki co można jeszcze spróbować napsikać wd40 do stacyjki i poruszać kluczykiem,...
Witam wszystkich Mam VW Polo 6N z 95 roku. Stała mi się rzecz straszna bo tata zgubił jedyne kluczyki do mojego samochodu. Na allegro jest kilka Polówek na rozbiórkę z których mógłbym kupić 3 zamki, korek paliwa stacyjkę i moduł sterujący Immobilajzerem. Czy jeżeli kupię od tego samego kolesia stacyjkę i moduł immobilajzera to wystarczy, że przełożę...
Witam Kupiłem taką "rzeźbioną" Corsę C 1.3 Cdti 2004r w której poprzedni własciciel przełożył stacyjkę na lewą stronę ( a z prawej został moduł immo z bębenkiem), do przekręcania dał pokrętkę klucza nasadowego, do tego dorobił wyłącznik załączający otwieranie szyb elektrycznych. Stacyjka i jej kostka wyglądają na oryginalne, ale ów nieszczęsny wyłącznik...
Dzięki za odpowiedź, czyli pozostaje zakup osłony do skośnej stacyjki i przełożenie wkładki z immobilizerem.
Wkład stacyjki wyciąga się w pozycji 1 więc kluczyk musi wejść i dać się przekręcić. Jak nie to wiertarka :) tylko ostrożnie, nie trzeba ściągać kierownicy, trzeba ściągnąć osłonę kolumny kierownicy i po przekręceniu stacji p położenie 1 wcisnąć cieniutki pręcik w tylną część wkładu stacyjki (na boku obudowy wkładu stacyjki) i zwolnić zapadkę. Wtedy...
Witam Musze przełożyć obudowę stacyjki i zanim sie za to zabiorę mam kilka pytań. Czy w Pandzie (2003r) immobilizer jest wbudowany w tą obudowę stacyjki czy jest gdzies obok? Chce zmienić tylko obudowę stacyjki bo jest pęknięta, wkładkę chce zostawić tą samą. Czy taka operacja jest możliwa bez kodowania immobilizera? Czy trzeba rozwiercać tą obudowę...
https://obrazki.elektroda.pl/3527783900_... Witam. Rozpadła się stacyjka i kupiłem z allegro. Napisane było na niej uniwersalna. Podłączyłem i zaczęło palić bezpiecznik. Na starej stacyjce nie było oznaczeń. Zamieniłem już w kostce L i G lecz nie wiem co dalej. Wie może ktoś jak przełożyć pozostałe przewody żeby stacyjka zaczęła działać?...
Można kupić i przełożyć sterownik silnika, stacyjkę oraz klucze z innego auta.
Do pętli przyłóż stary kluczyk i wtedy odpalaj. Chyba że przełożyłeś z kluczyka złamanego do nowego kluczyka pastylkę immo.
Dałem inna stacyjkę, a grot przełożyłem i wszystko działa. Dzięki wszystkim za pomoc.
Sama stacyjka nie ma wpływu na immo. Antenę przełożyłeś?
Jak wcześniej pisałem wszystko zrobiłem samodzielnie bez przekładania wkładek w drzwiach. Trzeba rozebrać całą stacyjkę starą i przełożyć zastawki do nowej. 30 min pracy.
doszedłem juz do tego sam dziś rano że źle podłączyłem kabel od stacyjki przełożyłem go i wszystko gra dzięki człapaki za wszelką pomoc
Z używanej stacyjki można bębenek przełożyć i wtedy będzie pasowało. Ale dać komuś kto będzie to umiał do kupy poskładać .
Temat dotyczył wyłączania radia razem ze stacyjką i przełożenie kabli we wtyczce pomogło.
witam wszystkich posiadam OMEGĘ B rok 1995 gdzie jest oryginalny centralny zamek i pilot oddzielny od kluczyka ,padła mi stacyjka i przełożyłem stacyjkę od OMEGI B z roku 1998 tam jest pilot wraz z kluczykiem zamieniłem tylko kości imobilajzera w kluczykach Regulamin p. 10.9 i 11 - zmieniłem.
Mega pomocny post głowiłem sie czemu mój opel nie chce palić po wymianie stacyjki a własnie wystarczyło przełożyć ten cały transponder ze starego kluczyka do nowego kluczyka i opelek pali jak ta lala
Jeżeli będzie trzeba sprzedać auto, bardzo łatwo można wrócić do "kluczyka", po prostu trzeba przełożyć gniazdo instalacji na stacyjkę. Bardzo wątpię w to że nowy nabywca nie będzie chciał samochodu z takim przyciskiem. Chyba że Kolega zdemontuje przed sprzedażą, aby zamontować w nowym nabytku.
Bolce blokujące da się wcisnąć do końca tylko w jednym położeniu kluczyka, bodajże pierwsze przekręcenie, gdy zapala się kontrolka akumulatora i stop. Wtedy da się wyciągnąć całą stacyjkę. Po wymianie musisz przełożyć plip ze starego do nowego kluczyka
Ale jesteś uparty. Co ci da obejście bezpośrednio z akumulatora? Nie ma iskry bo immo blokuje zapłon. W innych autach wystarczy przełożyć cały komplet (stacyjka, kluczyk i sterownik silnika). Tutaj trzeba zakodować transponder w BSI.
Tego się nie naprawia, do wymiany cały wkład stacyjki. Jeżeli chcesz zachować stary kluczyk to musisz przełożyć suchaldy.
Miałem podobny problem - świeciła się słabo któraś z kontrolek po zgaszeniu silnika i wyjęciu kluczyka. Niedługo potem spaliła się stacyjka tak, że spaliła rozrusznik. Kluczyk został uwięziony w tej stacyjce. Przełożyłem przewody do drugiej "kostki elektrycznej" i odpalam tą drugą. Pierwsza odblokowuje immobilizer (kluczyk na stałe:) Skoda Felicia 1.3...
Witam wszystkich mam parę pytań może ktoś mi będzie wstanie pomóc,a mianowicie po pierwsze to gdzie taka omega może mieć "schowaną" antenę od radia przyglądnęąem się wszystkim szybom i nic szczególnego nie dojżałem. Po drugie to mam problem bo nie wiem tak do końca jak jest przełączany nawiew w tym aucie czy pneumatycznie czy na cięgnach ponieważ nie...
Dzieki za naświetlenie sytuacji, napisz jeszcze po czym poznać kidy mam code1 a kiedy 2. I czy ten nowszy też da się tak rozebrać i przełożyć.
Już odpowiadam: jak mi go przyciągnięto, to rozrusznik kręcił, a auto nie odpalało. Na zegarach żadnego komunikatu, tester pokazał błąd immo (p1330) Mój ecu z emulatorem przez mój błąd prawdopodobnie się uszkodził i wyskakiwał na zegarach "start error" Za późno zorientowałem się, że auto ma zamontowany dodatkowy system GPS, do podłączenia którego zasilanie...
A co to ma dorzeczy? Jeżeli stacyjka nie ma numeracji styków, to nie istotne jak ona jest narysowana. Wystarczy ją przedzwonić i już wiadomo jak połączyć! Ustaw pozycję "1". Znajdź dwa styki, które wykazują przejście. Tam trzeba podłączyć masę i kabel idący do przerywacza. Gaszenie następuje przez zwarcie do masy. Ustaw pozycję "0". W tej pozycji żaden...
Więc zostaje stacyjka bądź rygiel (blokada kierownicy), też lubią się psuć ale bardziej od strony mechanicznej. Można kupić używkę i przełożyć elektronikę ale najpierw podgrzej porządnie stacyjkę suszarką do włosów ok 10 min. nie koniecznie opalarką byś nie spowodował przypadkiem pożaru w samochodzie ;). Rozumiem że w samochodzie nie robiłeś kompletnie...
Skoro w kluczyku od stacyjki zapala się dioda to ma elektronikę wewnątrz, tylko czy jest też od zamków drzwi czy tylko od stacyjki bo mógł mieć wymienioną stacyjkę i przełożony transponder immo. Zobacz czy grot od kluczyka stacyjki pasuje do zamka drzwi i spróbuj zamknąć manualnie. Jeśli ma centralny to zamknie wszystko (jeśli bezpieczniki sprawne)
Jak wymieniasz stacyjkę to jest inny kluczyk a w kluczyku jest transponder od immo i trzeba go przełożyć do nowego kluczyka. Wymiana stacyjki nic nie pomoże przy tych objawach.
Masz rację nie kumam elektryki, wydawało by się że wszystko przełożę wtyczki popodpinam od razu odpalę i gitara, ale wiem że nie ma tak łatwo. Jak przełożę swój silnik razem z wiązką i ecu to nie wiem jak połączyć z elektryką biorcy czy po prostu przełożyć wszystko razem z licznikiem stacyjką.
Stacyjka zrobiona, facet kazał przysłać zdjęcie kluczyka, przyjechał ,przywiózł wszystko gotowe i przełożył w 40 min.
Wymieniłem wkład stacyjki z immobilizerem. Samochód nie odpala. Jak można to naprawić ale bez programowania kluczyka? Ktoś wecześniej napisał , że trzeba "ściągnąć cewke immo ze stacyjki, włóżyć stary kluczyk w cewkę zawinąć taśmą i po sprawie" Czy to dobry pomysł? Gdzie znajduje się ta cewka? Masz trzy możliwości,pierwsza to zaprogramować nowy kluczyk,druga...
Na pinie 4 jest +VAN zamiast +12V po stacyjce. Ten ostatni jest na pinie 6. Wystarczy odpiac i zaizolowac +VAN i na to miejsce przelozyc + po stacyjce (z 6 na 4), lub zastosowac odpowiednia przejsciowke. Dla pewnosci (nigdy nie wiadomo, co producent radia wymysli) mozna odpiac i zaizolowac szyne VAN (piny 2 i 3).
oczywiście body control module tez przełożyłeś? Razem z antenką i stacyjką? A jezeli nie to usunąłeś immo w sterowniku?
Przekładka całej stacyjki i wkładek drzwi z Opla Astry G (rozbitego) do innego Opla Astry G - czy coś jeszcze trzeba przełożyć żeby samochód zapalił i centralny zamek działał?
A nie ma tam pierścienia czytającego, który jest nakładany na stacyjkę? Przecież jest, to system 1H0 czyli Golf 3. Przełożyć pierścień, przełożyć pastylki w kluczykach (lub przykleić do pierścienia stacyjki) i... jazda!
Masz następujące opcje: 1) jeśli masz oba kluczyki z pilotem (rozbieralne) to przełożyć transponder ze starego kluczyka do nowego kluczyka, 2) jeśli masz nierozbieralny kluczyk to dorobić kluczyk z miejscem na transponder na wzór nowego kluczyka i przełożyć do niego transponder wydobyty ze starego kluczyka lub skopiować na czysty transponder, transponder...
Witam potrzebuje pomocy bo nie potrafię sobie poradzić z problemem braku iskry w moim skuterze sprawdziłem już stator i moduł przełożyłem tez cewkę ze sprawnego skutera i iskry nie mam nadal dodam ze moja stacyjka ma 2 kable a wiązka która przełożyłem z wersji bez immobilizera ma kabli 5
Pomogła wymiana stacyjki na nową oraz przełożenie bezpiecznika radia na alternatywną pozycję.
Dzięki wielkie za wyczerpujący opis. Radio to NO NAME ;) Co do podłączenia to fakt. Nie mogłem znaleźć plusa po stacyjce. Tylko dwa stałe. Zarówno w Fabii jaki i Escorcie. Złącze było gotowe jednakże różniło się plusem od instalacji w fabii więc przełożyłem piny (+stacyjka ze stałym +). Za każdym razem te same objawy. Przy podłączaniu bez zapłonu strzelenie...
Co Ty w ogóle kombinujesz? Nowa stacyjka i nowy kluczyk, tak? Więc wystarczy przełożyć transponder ze starego kluczyka do nowego i po temacie.
Problem polega na tym, że do seicento 1,1 MPI chce włożyć silnik z punto I 1,2 8V. silnik przekładam razem osprzętem i komputerem. Problem polega na tym, że w sejku nie mam immo a punto je ma. Czy wystarczy wyjąć centralkę immo z punto i dolutować kable od niej do konkretnych pinów komputera? Wtedy przełożę też stacyjkę z kluczykami i będzie grało?...
no to teraz wiem coś więcej.... a gdzie jest "odbiornik" immo? <przyjmując że w kluczyku jest nadajnik> no ale jesli kupie nową stacyjke(w sklepie lub serwisie) z immo to poprostu włoże i bedzie chodzić??? <a moze trzeba przełożyć to gówienko z kluczyka?>
Przełożyć zapadki w bębenkach i będziesz miał jeden klucz pasujący również do stacyjki.
Witam, nastał problem po tym jak przełożyłem kabelek z stacyjki o kolorze białym(kontrolka płynu hamulcowego) z pinu "P" na pin "16" , ponieważ ktoś źle go podłączył wcześniej. Nie świeci mi się kontrolka hamulca ręcznego oraz nie mam kierunkowskazów, przekaźnik sprawdzałem, jest sprawny, co proponujecie sprawdzić? Bezpiecznik również nie jest spalony....
Robi a jak z kluczykiem ? Wystarczy ze starego przełożyć tylko płytkę do otwierania centralnego zamka ?
Problem tkwił na linii stacyjka/rygiel. Jedna z tych dwóch rzeczy się skończyła. Co zrobiłem?Zdemontowałem stacyjkę i na podstawie numerów, które się na niej znajdowały zamówiłem używany zestaw, który zawierał : rygiel, wraz ze stacyjką +2 klucze oraz sterownik silnika. Całość przełożyłem do swego autka i odpaliło bez problemu. Niestety czeka mnie jeszcze...
A co sygnalizuje immo? Przełożyłeś odbiornik transpondera kluczyka? Każdy kluczyk do stacyjki posiada zintegrowany transponder, który wymienia zakodowane sygnały z nadajnikiem/odbiornikiem zlokalizowanym (prawdopodobnie - nie znam Focusa) na cylindrze włącznika stacyjki.
Nowa kosztuje około 160 zł z dwoma kluczykami Kiedyś zmieniałem stacyjkę by używać starego kluczyka przełożyłem blaszki kodowe ze starej i jest OK jeden kluczyk do wszystkiego
Po prostu musialbyś przełożyć sterownik,moduł immo (wisi na stacyjce) i odpalać kluczykiem z tego drugiego samochodu
Witam piszę w sprawie tego samochodu. Na początku chciałbym powiedzieć że zaczynam dopiero przygodę z elektryką samochodową. Mój znajomy posiada 2 modele Hondy accord wersje angielską i europejską. Samochody miały zostać rozebrane na części, ale w ramach nauki postanowiłem podjąć się przełożenia elektryki i jej przerobienia, razem z drugim znajomym...
chodzi o to ze posiadam tylko taki kluczyk a w nim normalny prostokątny immobilazer. http://img294.imageshack.us/img294/4910/... i chiał bym go przełozyć do tego mojego nowego bo wymieniam wkładkę przy stacyjce.
amelcar pastylkę w kluczyku przełożyłeś? Ano tak, nie przełożył, bo zgubił razem z kluczykiem.
Oprócz silnika trzeba wymienić trochę elektryki ...np. niektóre wiązki komory silnika plus skrzynkę z przekaźnikami . Nie wspominam o komputerze silnikowym . Jeżeli dawca miał immo to trzeba przełożyć wkładkę stacyjki ..plus immo .. Diesel ma dodatkowy komputer EDC made in Bosch ...jest on pod kanapą . można by jeszcze dorzucić deskę rozdzielczą .....
Witam. Chciałbym abyście pomogli rozwiązać problem z moim Renault clio II 2004r 1.2 benzyna. Podczas przekręcania kluczyka dioda od immobilizera pali się światłem ciągłym (normalnie po chwili gaśnie) rozrusznik kręci 2-3 sek. Auto nie odpala. Sprawdzałem drugim kluczykiem nic nie pomogło. Zmieniłem antenę - obręcz przy stacyjce również samochód nie...
Jeśli zakupię używkę "zestaw startowy" (bsm,ecu,bsi, stacyjka) z identycznymi numerami jak u mnie, to wystarczy przełożyć, czy trzeba coś programować(telekodować)??
To podjedź, pożyczę ci techa i sobie zsynchronizujesz na próbę. :lol: Po co chcesz przekładać całość, przecież żeby przełożyć immo musisz wymontować bębenek stacyjki, inaczej nie zejdzie, chce ci się tak kombinować?
Przełożyć chipa do drugiego kluczyka
przełożyć immobilizer przełożyć karte przełożyć głowica
silnik elektryczny łożyska corsa przyspieszaniu sterownikiem carv2
instalacja offgrid amica piekarnik
Opel Astra 1.0 - Radio wyłącza się, Android Auto nie działa Tokarka TUR 50 - problem ze zmianą biegów