Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Choć by nawet , tu ropa i tu ropa powinien załapać . Dobrze jest jeszcze odpowietrzyć na wysokim ciśnieniu kręcąc silnikiem . Przy mocnym zapowietrzeniu układu pompa wtryskowa nie raz nie może przebić paliwa do wtryskiwaczy .
Powodów może być wiele, radziłbym zacząć od sprawdzenia świec zapłonowych czy dają iskrę, przewodów czy nie mają przebicia, elementów zapłonu (kopułkę i palec rozdzielacza w jakim stanie są styki). Może być też cofające się paliwo jeśli nie ma zaworu zwrotnego lub pompa może się kończyć jeśli jeżdzone było dużo na rezerwie. Dla świętego spokoju możesz...
Sprawdź czy nie ma przebicia iskry gdzieś na przewodach. Czasem fotorezystor wykrywa światło z takiej "lewej" iskry
Piopedro - czy zdiagnozowałeś co było przyczyną? Mam to samo. Wymieniony rozrusznik bo miał przebicie wymieniona pompa paliwa bo dawała za niskie ciśnienie i wymieniony czujnik temperatury. Byłem na serwisie instalacji - diagnoza - reduktor. Ale czy na pewno skoro na samej benzynie też efekt odpalania jest taki sam ?
Możliwe tylko że ta pompa chodziła z wtryskami wkręcanymi chodziła bardzo dobrze samochód fajnie jechał i ogólnie mi się wydaje że to chyba problem ze tych wtrysków nie ma siły przebić a jak była pompa z komputerem to komputer dawkował mu paliwo i wymuszało na pompie ze musiała mu dax tyle ile potrzebuje ale nie wiem dlatego właśnie myślalem żeby mu...
Motor ma przejechane 11 tys kilometrów. Niema żadnych wyciekow, podejrzewam że silnik nie został zatarty gdyż Sprawdzałem.kompresję, swieca pracuje poprawnie bez żadnych przebić. Paliwo dochodzi poprawnie( sprawdzałem.filtr paliwa i pompę) sprawdziłem filtr powietrza też bez zarzutów. Po.naciśnięciu startera silnik ma chęć zapalić wkręcić.się na obroty...
I wraz nie odpala? Skoro ma odpowiednie ciśnienie paliwo i iskrę to musi odpalić, a iskry jesteś pewnien? Jak ją sprawdzałeś? Może masz przebicie na cewce? albo w nieodpowiednim momencie następuje zapłon.
1.-przerwa na aparacie zapłonowym(sprawdź) 2.-przewody WN nie mają przebicia? 3.-kopułka cała?.-palec rozdzielaczOK? 4.-paliwo nie schodzi z pompy(zaworki)? 5.-Swiece dobre? itd. 6.-ew.wymień kondensator-jeżeli wszystko co opisałem wcześniej sprawdzisz.Powodzenia. No i rozrusznik czy ledwo kręci?
Witam ! słaba wydajność pompy czy brudny filtr paliwa będą najbardziej zauważalne przy wysokich obrotach silnika (duże zapotrzebowanie na paliwo). Skupiłbym się na przewodach wys. napięcia (wieczorem, atomizer z wodą i na pracującym silniku rozpylić mgiełkę na przewody zapłonowe) czasami fajnie to wygląda jak kable mają przebicie. Potem wszedłbym w...
Jako że akurat wczoraj odpaliłem taki silnik po półrocznym postoju bez wtryskiwaczy to podzielę się swoimi spostrzeżeniami. Pompka wstępna nie przebije pompy WC i paliwo nie pójdzie na listwę, jak to w każdym CR nie są to jakieś duże ilości paliwa jak silnik kręci.
Jakie stare uszczelki? Ja zakładałem samemu nowe końcówki wtryskiwaczy WZM ustawiłem na 160 bar podkłądki dałem niowe pod wtryski i co jest nie tak towim zdaniem? Dlaczego w kazdym otowrze w głowicy po wyjęciu wtryskiwacza jest mokro od paliwa?? Za duze ciśnienie ustawiłem ? Pompa nie była regenerowana więc mozę nie ma siły zeby przebić 160 bar i dlatego...
witam. Moim zdaniem nie narobiłem szkód gdyż podpiąłem na krótko tylko elektrozawór. Nawiąże do postu Yaro 65 wspominał o zatarciu rozdzielacza albo niskim ciśnieniu paliwa. Mianowicie objawy są takie: po odkręceniu wszystkich przewodów paliwowych na rozdzielaczu i włączając zapłon pojawiło się paliwo ale wyłączając zapłon i włączając po raz drugi nie...
Witam. Był podłączony interfejs i jedyny błąd jaki był doklanie nie pamietam kodu, ale coś związane z licznikiem. Pompa działa, podaje paliwo przy próbie rozruchu. Brzęczenie dochodzi z prawej strony stojac przodem do silnika, czyli pompa sprawna. Prosił bym o zaznaczenie eppromu i ewentualnie innych komponentów ze spalonego ECU, spróbuje przelutować....
Witam, pompa nie podaje w ogóle paliwa na układ CR wymieniałem regulator ciśnienia sprawdzałem układ paliwowy w całym układzie jest paliwo lecz nie podaję na wtryski.po zdjęciu regulatora i zatkaniu palcem podał paliwo na wtryski lecz oczywiście za niskie ciśnienie poza tym nie byłem w stanie utrzymać palca więc wygląda tak jakby nie otwierał prawidłowo...
Absolutnie nie rób. Masz pompkę elektryczną i wtrysk paliwa. Punto też miało pompkę elektryczną w baku i monowtrysk. Koleżanko co ma wspólnego punto z tą sprawą. Zapowietrzenie układu paliwowego to proble w dieslach. Tu idą dwa przewody paliwowe do wtrysku. We wtrysku jest membrana regulująca ciśnienie paliwa, a cały nadmiar wraca z powrotem do zbiornika....
Próbuj na 5kW powinien wytrzymać jak nie uda się to 10 kW spokojnie pójdzie ale też pomyśleć nad przyszłością energetyki. przy silniku indukcyjne moce mnożyć x3 moce dla agregat prądotwórczy bezpieczeństwa mocy udarowej przez rozruch tutaj pod obciążeniem dla pompy. Taki miedź 200% nie China aluminium nie podroby. Jednofazowy licz moce , bo siła podziel...
Czy to oznacza że jest przebicie na pompie w środku?
Witam, krótko na temat pali na 3 gary po odpaleniu wychodzę otwieram maskę odpinam 3 cylinder kostkę, wpinam ją ponownie pali na 4, czasami w trasie wypadnie zapłon robię tak samo i działa, samochód ma 230 tysięcy na liczniku, ja nie mam pojęcia po wymianie świec zaczął prykać sobie tak leciutko bez zmian w obrotomierzu. Czy może ECU ma problem czy,...
a może też przewody wys. nap. mają przebicie?
Witam, jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Tydzień temu podczas delikatnego deszczu wyjeżdżałem ze stacji benzynowej, gdy auto nagle zgasło bez żadnych szarpnięć (tak jakbym wyjął po prostu kluczyk), kolejne próby odpalenia auta nie przyniosły żadnych efektów. Zabrałem się za sprawdzanie elementów odpowiedzialnych za odpalanie więc...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Co mogę powiedzieć!Montuje gaz od 6 lat! Problemy typu BUM znam dobrze...Trzeba w pierwszej kolejności doprowadzić autko żeby chodziło na benzynie, a co do pompy paliwa to na LPG powinno ją być słychać dlatego że odcina się wtryski a nie pompę. Dlatego że pompa tłoczy paliwo przez listwę wtryskiwaczy i wten sposób nie powodujezatkania wtryskiwaczy!...
Wymieniłem kable, przewody, cewkę zapłonową. i bez zmian przekręcam stacyjkę rozrusznik chodzi , i pompa paliwa cały czas, po za tym jeszcze jakieś przebicie na kablu cd do cewki jest (słychać pykanie ) , dlatego wymieniłem kable ale na nowych jest to samo...
Witam. Mój problem zaczął się jakiś czas temu. Auto podczas jazdy potrafiło zgasnąc i nie dawało się uruchomic przez około 15 minut potem wszystko ok. Zorientowałem się że wyłączał się przekaźnik pompy paliwa. Zamieniłem przekaźnik z tym od świateł (identyczny), zresetowałem komputer (zdjęcie klem na 1h), wymieniłem filtr paliwa i wszystko było ok do...
Dodam też , że pali od strzała jak poczęstujemy go czymś w dolot , ale chodzi tylko tyle , ile tego napsikamy. . Po odkręceniu jednego z przewodów wys. Ciś i przykręceniu osobnego wtrysku , paliwo przez niego jest rozpylane . Te dwa cytaty wzajemnie się wykluczają, to jest nie możliwe. Albo masz uszkodzoną głowice pompy i nie ma siły przebić wtrysków,...
Zakręcić kilka razy z rana i wykrecić świecę , jak mokra to szukać gdzie jest iskra. Parę rzeczy do sprawdzenia: Świece - wymienic.(tylko na zimnym silniku inaczej można je wykręcić z gwintem) (sprawdzić luz szczelinomierzem) Wymienić filtr powietrza. Aparat zapłonowy : oczyscić styki , ustawić przerwę , wymienić kondensator,wytrzeć kopułkę do sucha,oczyścić...
Zgadzam się ale ja zawsze zaczynam od najłatwiejszych czynności No masz rację, ale zależy to wszystko ile lat to auto używane i jak było lane paliwo. Ja też jeżdzę sejakiem 900 już 14 lat. w zeszłym roku było "otwierane" do pompy bo uszczelka pompa zbiornik paliwa zaczeła przepuszczać. Po otwarciu okazało się że siatka na pompie prawie czysta i w zbiorniku...
kolego sprawc cisnienie paliwa jakie ma bo moze pompa paliwa sie kończy, blachy posciagales ze swiec bo tam tez moze byc przebicie ,filterek paliwa kiedy wymieniales
Witam. Trafił do mnie golf 3 2.0 ABA 97r. sprowadzony z Kanady w automacie który w czasie jazdy zgasł i po 10min zapalił przejechał 500m i znów zgasł. Podłączyłem vscan vag i pojawił mi się błąd o czujniku na wale korbowym. Podpiąłem Texę i to samo a w pomiarach parametrów bieżących sterownik widzi obroty silnika, sprawdziłem oporność czujnika ma 850ohm...
Dlatego mówię, wyrwij go "na chama" albo przebij i się przekonasz. Sitko zawsze możesz później dorobić z filtra siatkowego pompy paliwa, "wspawasz" na gorąco i będzie jak oryginał albo lepiej. Powodzenia.
Witam :D Kiedy cokolwiek robiles przy aucie, chodzi mi o wymiane filtrow , olej, swiece itp? Wystarczy zlej jakosci paliwo (woda w paliwie) i przy minusowej temp. nie odpali, przy zawilgoconych przewodach ( tez problemy z mod. zaplonowym, cewki itp) maja przebicia i przy zuzytych swiecach nie zapali. Wystarczy ze przepustnica przymarznie lub jest caly...
Wiem jest tego sporo ale nadal nie zanalazłem odpowiedzi na pytanie czy uszkodzenie jednej cewki uniemożliwia odpalenie auta. Pompa paliwa chodzi paliwo jest, świece mokre od paliwa, ale żadna z nich nie jest czarna wszystkie co jawyżej lekko okopcone. Sterowanie na cewki i wtryski jest. Na desce pali się symbol silnika i stop. Na cewkach nie ma śladu...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam Wymieniłeś świece, a jak tam z przewodami wysokiego napięcia? Teraz jest już większa wilgotność powietrza i stare może mają przebicie. Pozdr
Witam. Przeczytałem temat prowadzony przez gulinskiego i nasunęło mi się klka dodatkowych uwag do tego , czego tam mogłeś się dowiedzieć. - w takich przypadkach jak twój najczęściej chodzi o jakiś problem z pompą paliwa lub jej obwodem - pompa nie jest monitorowana przez ECU (komputer sterujący wtryskiem) więc diagnostyka "elektroniczna" w tym przypadku...
Paliwo tryska z wtryskiwaczy. Tryska tak że przebije wtryski czy tyle o ile.
We współczesnej kotłowni znajduje się przede wszystkim kocioł. Może on być na paliwo stałe, gaz, olej, lub pompa ciepła. Od niego odchodzą rury do c.o. i c.w.u. Obiegi wymuszane są za pomocą pomp obiegowych. Dodatkowo mogą się tutaj również znaleźć mieszacze. Znajduje się tu również bojler. Do kotłowni wchodzą różne media, jak woda, kanalizacja czy...
Proszę o pomoc, może ktoś podpowie co można jeszcze sprawdzić. Oto co zostało zrobione: 1) sprawdzone przelewy wtryskiwaczy - każdy lał w bardzo delikatnym stopniu, właściwie lał to zbyt duże słowo (sprawdzane przy niskich jak i wysokich obrotach) 2) wtryski wymontowane i zawiezione na maszynę w celu sprawdzenia. Jeden z nich trochę odstaje od reszty,...
Sprawdż bezpieczniki,następnie przewody inst elektr. potrafią sięprzypalić i robią przebicie .Wiązka do komputera WD40
Jak zimny ropniak nie odpala na wszystkie gary to pierwsze świece żarowe ,wtryski czy mają odpowiednie ciśnienie przebicia i potem kompresja . Napisałem tą kolejność bo tak diesel się zużywa ,chyba że trefne paliwo i siednie wszysko na raz .Ja w swoim starym bmw świece wymieniałem co dwa lata ,wiadome stary diesel kompresja ma słabszą i odpalanie na...
Witam. Na wstępie chciałbym powiedzieć, że czytałem już chyba wszystkie tematy związane z tym tematem, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie... Do rzeczy: pacjent to corsa B 1.4 8V 60 KM. Problemem jest szarpanie. Wymieniana była uszczelka pod głowicą, ale problem był długo przed wymianą. Podczas jazdy bez gazu szarpie, robi kangury. Jak już...
Witam, po tak dlugim postoju, proponuje wymienic wszystkie kable wysokiego napiecia, cewke, swiece.Moba byc zawilgocone, sparciale, i maja przebicie. Od tego zacznij, nast. obieg paliwa, pompa, filtr. Filtr powietrza. Bez tych powyzszych czynnnsci, proby moga byc tylko chwilowo udane. Membrana? moze mial na mysli membrane pompy paliwa..? Zycze powodzenia....
Panowie. Odgrzewam temat, ponieważ mam identyczne auto i identyczny problem z którym nie mogę sobie poradzić. Oto co zostało zrobione: 1) sprawdzone przelewy wtryskiwaczy - każdy lał w bardzo delikatnym stopniu, właściwie lał to zbyt duże słowo (sprawdzane przy niskich jak i wysokich obrotach) 2) wtryski wymontowane i zawiezione na maszynę w celu sprawdzenia....
Do wszystkich sprawdzeń, o których pisałem nie potrzeba komputera, a tylko proste narzędzia. 1. Czujnik położenia i prędkości wału korbowego - z reguły jest zamontowany w bloku silnika najczęściej przy kole zamachowym, rzadziej przy kole pasowym napędu alternatora (wtedy znajduje się tam charakterystyczne koło z prostokątnymi zębami) 2. Czujnik położenia...
Panowie jeżeli ktoś się spotkał z problemem proszę o poradę bo już mi się skończyły pomysły. Corsa C 1,3 cdti jak był zimny palił od strzała, jak był gorący i był wygaszany a następnie odrazu rozruch też palił ok, ale już np gorący i postał z 30min to już nie można zapalić wogóle albo po długim kręceniu zapali ale ledwo ledwo z objawem tak jak by były...
Ale on nie szarpie tak jakby paliwa mu brakowało tylko jakby miał jakieś przebicie??? Ale biorę tez pod uwagę tą okoliczność.... Tylko czy te problemy rano byłyby spowodowane pompą paliwa ???? Później może kilka godzin stać i bez problemu odpala. Musi być bardzo zimny żeby były problemy. Dodatkowo im zimniej tym większy problem z odpaleniem...
Witam. Z 3 tygodnie temu odpaliłem auto, ruszyłem, przejechałem ~500m i silnik zgasł jakby paliwa zabrakło i nie chciał już odpalić od tego czasu. Dziś w koncu miałem czas żeby go zobaczyć. Zmieniłem przewody zapłonowe, bo poprzednie były popękane i miały przebicie. Przy okazji nowe świece wrzuciłem. Dalej nie odpala. Iskra jest. Pompka paliwa działa....
Na moje około winowajcą może być czujnik położenia przepustnicy albo czujnik temperatury ponieważ to on odpowiada za ssanie. No chyba że jest coś zatkane lub pompa paliwa pada ale skoro na gazie jest to samo to brak mi pomysłów. Może moduł zapłonowy ma przebicie i iskra skacze wszędzie tylko nie tam gdzie trzeba, czujnik położenia wału też bym zweryfikował.
1. Przebicie na przewodach cewkach 2. Sprawdź świece 3. Pompa paliwa i jej przekaźnik no i oczywiście filtr paliwa/ powietrza. 4. Sonda lambda z uszkodzonymi przewodami także może dawać taki objaw bo wjechaniu w wodę zachlapaniu przewodów dla testu można odpiąć sondę 5. Nie wiem czy tam jest kopułka aparatu zapłonowego ale jeśli jest także do wyczyszczenia.
Cześć panowie mam nadzieje że mnie na coś nakierujecie bo mi już uszami wychodzi. Problem dotyczy samochodu AUDI 80 2.0 8V ABT na moowtrysku z LPG auto posiada fabryczny autoalarm. Problem pojawia się w zimie przy dużej wilgoci i niskiej temperaturze, samochód gaśnie i nie chce odpalić niema znaczenia czy jadę na benzynie czy na gazie auto podczas jazdy...
Przyczyn może być wiele od kabli WN które mają przebicie, zacinającego się przepływomierza, zapchanego filtra paliwa, zaśniedziałe styki pompy paliwa, uszkodzony regulator ciśnienia paliwa po właśnie spadek wydajności pompy (zwłaszcza jeśli masz LPG) Na początek sprawdż ciśnienie paliwa, i napisz coś więcej kiedy to zrobisz.
Witam, Chciałbym zmodernicowa instalację CO. Aktualna jest na rurach stalowych z górnym zasilaniem poprzez strych nieużytkowy i ze strychu są 4 piony (dom 2 piętrowy to znaczy parter i piętro), z pionów odchodzą rurki do grzejników. Instalacja stara 20 letnia. Aktualnie piec na paliwo stała. Chcę zmodernizować instalację pod kocioł gazowy. Zastanawiam...
Rozbierz taką pompę na czynniki pierwsze to będziesz wiedział dlaczego tracisz czas. Pompka wstępna wewnątrz na pewno bez paliwa, a Ty chcesz żeby przebiła regulator ciśnienia wewnętrznego znajdujący się na króćcu. Taka gruba śrubka. Między innymi dlatego twierdzę, że tą pompę odpowietrza się przez rurki na wtryskach.
Wydawałoby sie, ze temat prosty, ale niestety problem polega na tym, ze instalacja w aucie nie do konca zgada sie ze schematami w autodacie. bezpiecznik pali bardzo rzadko i mozna powiedziec ze losowo, nigdy specjalnie nie udało mi sie wywołac spalenia bezpiecznika. czasem spali sie 2 razy dziennie a czasem raz na 2 miesiace. Pompa wyjeta, niema nadmiernego...
Przebita główna dioda "+" w alternatorze, na to wygląda patrząc na schemat Ps. tak porąbanego sterowania pompą paliwa to jeszcze nie widziałem (pomijając 3 pinowy czujnik ciśnienia oleju w Daewoo)
Do wymiany najpierw poszły przewody i świece (80 zł). Auto na początku jeździło lepiej lecz po krótkim czasie zaczęło dziać się to samo. Oddałem więc samochód do innego warsztatu. Do wymiany poszła cewka (miała przebicie) i pompa paliwowa (koszt 400 zł). Auto po odebraniu z warsztatu na benzynie śmiga bez zarzutu jednak gdy przełączam na LPG gaśnie(bak...
Dzieci, przestańcie się kłócić! Mogę coś podpowiedzieć ze swojej strony. Faktycznie w zbiorniku nie ma pompy, jest ona na przewodzie paliwowym w komorze silnika - takie małe ustrojstwo. Po długiej walce rozwiązałem problem z nieodpalającym samochodem. Dzięki schematowi który otrzymałem w linku szedłem po przewodach poprawiając wszystkie styki i ......
Zasłoń fotoelement lub wypnij go całkowicie z automatu. Najprawdopodobniej fotoelement widzi światło przed podaniem paliwa co traktuje jako nieszczelny lub uszkodzony zawór pompy i wyrzuca awarię. Najprawdopodobniej masz uszkodzony fotoelement. Może być również coś takiego, że masz przebicie na przewodach wysokiego napięcia i pojawia się łuk elektryczny...
Witam Więc wczoraj a raczej przedwczoraj zacząłem grzebanie przy aucie bo nie dało się jeżdzic. Wyciągnąłem pompę paliwa, wyczyściłem, pływak poziomu paliwa też, wszystko na części pierwsze i przemyłem.Przewód paliwowy przy pompce był załamany więc wstawiłem inny, wtyczki zalutowałem od nowa bo przewody był na zewnatrz - autko ma swoje lata i nie było...
(at)ElektrodaBot Witam mam VW Lupo 1.0 i gdy próbuję odpalić to wchodzi na obroty do 500 i gaśnie potem już nie odpala tylko po kręceniu rozrusznikiem nie odpala tylko coś syczy i śmierdzi paliwem świece zmieniłem na 3 iskrowe. Macie jakieś pomysły co to może być auto nie odpala Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najbardziej prawdopodobne przyczyny...
Witam Mam dosc dziwny problem z autkiem ale moze od poczatku Auto codziennie rano ma problem z zapalaniem. Przy probie zapalenia zalapuje i kreci moze maks przez 2-3 po cztm gasnie. Nastepnie ponowna proba rozrochu nie zawsze konczy sie sukcesem. Na ogol 3 raz jest stuprocentowy ... ale ... nigdy nie jest gladko tzn najpierw szarpie po czym wyrywa na...
Spróbuj zamontować tą diodę gaszącą, podłączając ją przy samej pompie. Mierniki z reguły takich pików nie wychwycą, a układy wewnętrzne miernika powinny być na takie piki odporne. Sprawdź jeszcze miernikiem czy cewka pompy nie jest przebita, tzn jaką oporność ma.
Niestety na tym forum raczej odpowiedzi nie znajdziesz - temat do zamknięcia. Oj, jaki pesymista. Z drugiej strony odpowiedzi nie należy szukać na forum tylko w rzeczonym motorku, a form może (nie musi) pomóc ta odpowiedź znaleźć. Ja jestem trochę mniejszym, choć dalej pesymistą, bo sam temat zawiera opis niemożliwej do realizacji usterki! Żaden układ...
pompę zawsze było słychać po przekręceniu kluczyka kilka sekund psss pomierzyłem żarówką 12v5w jak pan pisał słabo się świeci ledwie żarzy są 4 przewody w kostce czarny, dwa brązowe , czerwony po podłączeniu czarny-- brązowy (bez różnicy który ) świeci po zmierzeniu woltomierzem 10V czarny -czerwony NIC woltomierz 0V czerwony-brązowy NIC woltomierz...
Nie. Napięcie odniesienia jest stałe. Wzrośnie mierzony uchyb i dopiero regulator (ECU) może tak dobrać parametry (spalania) aby napięcie sondy dążyło do napięcia odniesienia (uchyb zmierzał do zera). No to jest oczywiste. ja potraktowałem to zbyt statycznie, a Ty mówisz tak jak to jest - dynamicznie. Ponieważ zimna sonda jest wyłącznie rezystancją...
Mam też skuterek Hyosung dwu suwowy - silnik model na kanwie Minarelli, silnik sam rozbierałem i naprawiałem po zatarciu przez poprzednika , a moje doświadczenie mówi, że należałoby sprawdzić przewód pompy oleju - czy jest drożny, sprawdzić czy obracając wałem korbowym np poprzez "kopkę" obraca się trzpień wałka pompy oleju (po jej odkręceniu od korpusu...
Należałoby sprawdzić ciśnienia na kompresorze i pompie paliwa w czasie pracy silnika czyli pod obciążeniem. Jaką stosujesz świecę i jakie jest ciśnienie w cylindrze ? Gdy świeca jest czarna ma przebicie a iskra skacze gdzie chce to wskazuje na niskie ciśnienie ze sprężarki.
https://obrazki.elektroda.pl/7557237100_... Obecnie uważa się, że pędniki Halla, wydajny rodzaj napędu elektrycznego szeroko stosowany na orbicie, muszą być sporych rozmiarów, aby wytworzyć duży ciąg. Nowe badanie przeprowadzone przez University of Michigan sugeruje, że mniejsze silniki Halla mogą generować znacznie większy —...
Z całym szacunkiem panowie ale ja widzę że tutaj będzie serial Moda na sukces. Jak można radzić autorowi skoro nie wiadomo: 1. Jaki ma system wtrysku. Ja wiem że ma Boscha a nie Marelli 2. Nie wiadomo w jakich okolicznościach padła pompa paliwa, czy w ogóle padła, jak długo auto jeżdziło bez tej pompki paliwa (pod warunkiem że nie działała) 3. Nie wiemy...
Witam Jestem posiadaczem Poloneza Caro Plus rocznik 1998 z instalacja gazowa. Problem pojawil sie zima, gdy przyszly pierwsze przymrozki. Samochod nie chcial w ogole zapalic; krecil, krecil ale nic z tego. Dopiero po wzieciu go na hol odpalal ale juz po jakichs 4h postoju znow mial problem. Byl u 5 mechanikow, jeden wymienial swiece, inny kable od swiec,...
Panowie, ja mam następujący problem z moim Sejem (1.1 MPI 2002r.).... Autko ładnie pali, normalnie jedzie,ale niestety ma taką jedną chwilę przy jego rozpędzaniu gdzie autko nie ciągnie równo do przodu,tylko zaczyna delikatnie falować jakby coś go trzymało,nie mam obotomierza więc nie wiem jakie wtedy są obroty (mysle że zaczyna sie od ok.3000 obr/min)....
Dzisiaj go ponownie odpaliłem i trzymałem na wysokich obrotach do osiągnięcia temperatury 90 stopni Pojawiły się następujące błędy: 16486 P0102 Czujnik MAF (Przepływ masy powietrza) (G70) - Niski sygnał wejściowy 17523 P1115 Nagrzewnica czujnika tlenu 1 (Blok 1) - Niski sygnał 17525 P1117 Nagrzewnica czujnika tlenu 2 (Blok 1) - Niski sygnał 17833 P1425...
No dobra, może nie znam sie, ale może uda mi się coś jakoś pomóc. Co z pompa po przekręceniu kluczyka w pozycję włączania instalacji elektrycznej (bez rozrusznika) ? Pompa powinna włączyć się na kilka (1-3) sekund. Czy też ma obniżone napięcie, czy dopiero po przekręceniu na rozrusznik i pojawieniu się kontrolki o awarii silnika? Czy zerwanie łańcucha...
Witam wszystkich Od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem i potrzebuje pomocy. Silnik odpala za pierwszym obrotem, na wolnych obrotach pracuje idealnie, problem pojawia się przy około 2000 do 3000 obr/min,przy dalszym dodawaniu gazu silnik kopci na czarno i nie wchodzi dalej na obroty(dym raczej nie pachnie spalonym olejem tylko chyba pochodzi z nieprzepalonej...
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Podłączyłem pod komputer i nie ma zadnych błędów, nie ma przebicia na cewce i przewodach, moze winna jest pompa paliwowa?
Auto odpala? Jak zmierzyłeś zwarcie nr28 do masy? Opis bezpieczników oczywiście posiadasz? Auto kreci ale nie odpala podejrzewam ze pompa paliwa nie podaje paliwa. 28 za to odpowiada po podaniu napiecia na 28 pompa zaczyna pracowac. Auto mimo to nadal nie odpala. Zamiast napiecie opor wzgledem masy znikomy, ewidentene przebicie 25, 26, 27 to wszystko...
Nie potrafię odpowiedzieć ci na to pytanie, pompę wymieniłem na nową, mam wrażenie, że nie ciągnie pompka elektryczna paliwa, tylko do jakiegoś momentu a potem nic tak jakby nie mogla przebić (elektryczną też wymieniłem), jeden kolega mówił mi, że są jakieś zaworki w podstawie filtrów, ale odkręciłem i ja tam nic nie widzę. Czy wiesz coś o tych zaworkach?...
Przewody odrzuć odrazu, ponieważ na wskutek przerwanego czy naderwanego przewodu który nie ma przebicia samochód odpaliłby normalnie a po dodaniu gazu by dławił i gasł. Tak jak koledzy wyżej piszą, sprawdź czy układ paliwowy jest drożny, albo walnięta pompa. Nic innego jak te dwie rzeczy na 100%.
U mnie jest to samo takie same objawy tylko dodam to że jak nie było 2 cyfrowego mrozu (max 14 stopni) to odpalała po jednym podgrzaniu. teraz od 4 dni stoi - Rozrusznik sprawdzony pod kątem przebicia (bez obciążenia silnika ładnie kręci) - pompa paliwowa po regeneracji - nowy akumulator
Miał podobny problem kolega w grę wchodzi: Sonda Lambda, moduł cewki wysokiego napiecia, Silnik krokowy rezystor uszkodzony, świece o nieodpowidniej ciepłocie, przebicie na kablach wysokiego napiecia, za mała iskra, za małe ciśnienie na wtryskach z pompy, lub obce powietrze w układzie. Może być zabity katalizator lub brudny filtr paliwa. Najlepiej podłaczyć...
"qruq03" Widzę że chcesz pomóc wszystko co piszesz jest połowiczną prawdą. Ciśnienie wstępne zależy w dużej mierze od zaworu regulacji ciśnienia niskiego przeważnie jest ona 6 bar +/- 0,5bar .Jesli jest niższe o z obrotami sie podnosi to można podejrzewać że pompa wstępna się kończy. Ale dopiero po testach można mieć pewność że ma zbyt małą wydajność....
Tylko, że ty nie chcesz budować modelu, tylko załogowy statek powietrzny. Zatem metody sprawdzające się w przypadku modeli, nie mają tu zastosowania. 20 tysięcy na pojazd załogowy i dwuosobowy, wydaje się kwotą sporo za małą. Tak z 10 razy za małą, co najmniej. Szczególnie, że to ma być prototyp jednostkowy, co znacząco podnosi cenę wykonania. Musisz...
mam problem z pompą paliwa Ford galaxy 2,8 96 r +lpg,jak mierzę na wejściu w kostce przy pompie jest 6 v ,tak samo na wejściu do bezpiecznika jest 6 v ,co może być przyczyną (jakieś przebicie ,czy uszkodzony przekaźnik) ,ale nie wiem który to jest odłączałem po kolei wszystkie i żaden nie rozłączył zasilania pompy na 0 może ktoś ma schemat elektryczny...
Na samym gazie też chodzi - jak opcjonalnym guzikiem w samochodzie po prostu wyłączę pompę. Benzyny nie pobiera, bo z odłączonym emulatorem benzyny też silnik gra. Widziałem sam, jak gaz leci z tej grubej rurki prowadzącej do silnika - wg gościa coś takiego nie powinno mieć miejsca. Paliwa też nie może mieszać - podobno inaczej by się zalał bądź nie...
Witam szanowne grono forumowiczów :) Mam problem ze swoją LADĄ NIVA 99rok na wtrysku GM jedno punkt. Mianowicie auto po odpaleniu bez problemu od strzała ustawia sobie ok 1500 obrotów po jakiś 5sekundach schodzi od razu na 1000/900 i zaczyna strasznie nie równo chodzić mało co nie zgaśnie. Po na ciśnięciu gazu do np 3000 obrotów i puszczeniu spada do...
Witam, przerobiłem ten temat i u mnie wyglądało to tak: auto miało problemy z odpalaniem i przy wciśnięciu gazu do dechy zapalały się kontrolki od świec żarowych, STOP, i czerwony silnik. Z pomocą kumpla (mechanika z atoryzowanego serwisu) udało się jakoś to zrobić w miarę tanio ale trochę czasu upłyneło. Mianowicie- pompy z 1.5 dci do 2005 roku robi...
Wykonałem test napięcia we wtyczkach pinów przekaźników pompy paliwowej i mam chyba przebicie na jednym z nich.Może to właśnie to jest przyczyna moich kłopotów z autkiem. Proszę o weryfikację, bo chciałbym się upewnić przed wyciąganiem wiązki. http://obrazki.elektroda.pl/1827205000_1... http://obrazki.elektroda.pl/7610605300_1...
Witam kolegów. Mam pewien problem z moim daewoo tico. Chodzi o to że już od samego początku jak go kupiłem (2-i właściciel) 157 tyś km to ciężko pali po nocy. Jak go już uruchomię to pali super przez cały dzień. Wymieniłem mu świece, przewody wysokiego napięcia, sprawdziłem odstęp na cewce indukcyjnej: 0,25 mm, kupiłem nową pompę paliwową bo nie trzymała....
Proszę bardzo: F1 KONTROLA CIŚINIENIA W OPONACH F2 OŚWIETLENIE PRZEDZIAŁU BAGAŻU F3 ŚWIATŁO SIODŁA - (oświetlenie zakabinowe) F4 RADIO ( OPCJA DLA WERSJI XL) F5 INSTRUMENTY F6 OSUSZACZ POWIETRZA F7 IMMOBILIZER F8 TACHOGRAF ( OPCJA DLA ESP I LKS) F9 INHIBITOR ZAKRESU (blokada przebicia na niską skrzynię przy prędkości powyżej 36km/h ) F 10 CZUJNIK EMISJI...
Odpinaj po kolei wtryski i próbuj odpalać, stawiam na zwartą cewkę wtryskiwacza, błędu nie będzie. Dodano po 2 Ropa była w sumie jakaś dziwna ciemna jakby grafitowa jak na moje chyba że to jakaś werwa czy coś To przez uszkodzoną pompę tandemową oraz delikatnie przez gumki wtryskiwaczy, olej dostaje się do paliwa. Dodano po 5 Zaciskałem, ale skoro też...
Witam wszystkich. Postanowiłem założyć nowy temat ponieważ przewertowałem chyba każda stronę w internecie ta temat NAGŁEGO GAŚNIĘCIA mojego autka. A mianowicie GOLF 3 1.6 ABU. (Benzynka bez gazu.) Od paru miesięcy borykam się z tym problemem.. Jade sobie spokojnie a tu nagle silnik sam gasnie niewiadomo z jakiego powodu zazwyczaj tak przy około 76-...
(...) a co mogę zrobić żeby to naprawić Dodano po 2 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Aby ustalić właściwą przyczynę nierównej pracy silnika i dźwięku przypominającego kosiarkę w SEAT Ibiza 1.4 MPI (2002 r.), należy przeprowadzić szereg podstawowych testów diagnostycznych. Najistotniejsze jest sprawdzenie stanu układu zapłonowego (cewki i przewody),...
Witam wszystkich na forum, Od około pół roku mam dziwny problem z moim maluchem i nie znalazłem na forum opisu podobnego przypadku. Problem polega na tym iż podczas jazdy auto czasami traci moc. Jadę, jadę i nagle auto zaczyna się jakby dusić, krztusić (jak naciskam gaz tak jaby była próżnia i silnik tak dziwnie "wyje" czy "mruczy". Zdarza mi się to...
Witam, przepraszam jeśli nie ten dział i proszę o przeniesienie do właściwego. A więc zacznę od tego, że jest to skuter wodny Seadoo RX Di z 2002 roku, dwusuwowy, na wtrysku. Mam z nim ogromny problem od początku sezonu. Popływał sobie dobrze 30-40 minut, po czym silnik zaczął przerywać. Objaw daje to taki, jakby gaźnik był źle wyregulowany, ale tutaj...
Do moderatora: proszę o nie przenoszenie postu do działu mechanika, gdyż problem (o czym zresztą pisze) dotyczy instalacji LPG lub jej wpływu i jest związany z jej użytkowaniem. Witam. Mam następujący problem. Odpalam standardowo na benzynie, po przekroczeniu określonych obrotów następuje przełączenie na gaz. Problem dotyczy odpalania. Gdy było jeszcze...
Witam To Problem podobny do innych ale nie taki sam jakie znajduje . Od kilku dni walczę z nierówną pracą silnika , najpierw okazało się że wymienione w tym roku kable WN mają przebicie , razem z nimi były wymieniane świece bosch. Kupiłem nowe kable NGK założyłem wczoraj i lipa silnik nie ma wolnych obrotów. Różnica co do innych tematów: Zapala ładnie...
– Czy lampka spirali migała, czy świeciła ciągle? za kazdym razem -ciągle- , tak samo chech engine/nie migała/ – Na jakim przebiegu była ostatnio wymiana świec i filtrów? zapytam, ale pewnie dawno /auto jest pozyczone – Czy mulenie występuje także na gazie po przełączeniu? zapewne tak, bo na zimnym nie zdarzyło sie... powrót po usterce był tylko na...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
pompa przebicie pompa wypompowywać przebicie przebicie silnika pompa
ft232 programowanie uklad zamknięty spdif audio
odkurzacz dyson sterowanie triakiem
Kod błędu P107D11 w Mercedes-Benz - retarder Diagnostyka EGR w Renault Espace IV 2.0 dCi