Piopedro - czy zdiagnozowałeś co było przyczyną? Mam to samo. Wymieniony rozrusznik bo miał przebicie wymieniona pompa paliwa bo dawała za niskie ciśnienie i wymieniony czujnik temperatury. Byłem na serwisie instalacji - diagnoza - reduktor. Ale czy na pewno skoro na samej benzynie też efekt odpalania jest taki sam ?
Choć by nawet , tu ropa i tu ropa powinien załapać . Dobrze jest jeszcze odpowietrzyć na wysokim ciśnieniu kręcąc silnikiem . Przy mocnym zapowietrzeniu układu pompa wtryskowa nie raz nie może przebić paliwa do wtryskiwaczy .
Czy to oznacza że jest przebicie na pompie w środku?
Witam. Mój problem zaczął się jakiś czas temu. Auto podczas jazdy potrafiło zgasnąc i nie dawało się uruchomic przez około 15 minut potem wszystko ok. Zorientowałem się że wyłączał się przekaźnik pompy paliwa. Zamieniłem przekaźnik z tym od świateł (identyczny), zresetowałem komputer (zdjęcie klem na 1h), wymieniłem filtr paliwa i wszystko było ok do...
Na moje około winowajcą może być czujnik położenia przepustnicy albo czujnik temperatury ponieważ to on odpowiada za ssanie. No chyba że jest coś zatkane lub pompa paliwa pada ale skoro na gazie jest to samo to brak mi pomysłów. Może moduł zapłonowy ma przebicie i iskra skacze wszędzie tylko nie tam gdzie trzeba, czujnik położenia wału też bym zweryfikował.
Z całym szacunkiem panowie ale ja widzę że tutaj będzie serial Moda na sukces. Jak można radzić autorowi skoro nie wiadomo: 1. Jaki ma system wtrysku. Ja wiem że ma Boscha a nie Marelli 2. Nie wiadomo w jakich okolicznościach padła pompa paliwa, czy w ogóle padła, jak długo auto jeżdziło bez tej pompki paliwa (pod warunkiem że nie działała) 3. Nie wiemy...
Wymieniłem kable, przewody, cewkę zapłonową. i bez zmian przekręcam stacyjkę rozrusznik chodzi , i pompa paliwa cały czas, po za tym jeszcze jakieś przebicie na kablu cd do cewki jest (słychać pykanie ) , dlatego wymieniłem kable ale na nowych jest to samo...
Witam mam nietypowy problem bynajmniej dla niektórych. jestem Szczęśliwym posiadaczem BMW e34 2.0 24v mój problem polega na tym, że przy dodawaniu gazu szarpie i strasznie traci na mocy po prostu muli się strzela w kolektor ssący (auto nie posiada gazu) ale powyżej 3 tysięcy obrotów wszystko wraca do normy aż do 4 tysięcy obrotów potem spada moc tak...
Witam mam nietypowy problem bynajmniej dla niektórych. jestem Szczęśliwym posiadaczem BMW e34 2.0 24v mój problem polega na tym, że przy dodawaniu gazu szarpie i strasznie traci na mocy po prostu muli się strzela w kolektor ssący (auto nie posiada gazu) ale powyżej 3 tysięcy obrotów wszystko wraca do normy aż do 4 tysięcy obrotów potem spada moc tak...
Witam Wymieniłeś świece, a jak tam z przewodami wysokiego napięcia? Teraz jest już większa wilgotność powietrza i stare może mają przebicie. Pozdr
kolego sprawc cisnienie paliwa jakie ma bo moze pompa paliwa sie kończy, blachy posciagales ze swiec bo tam tez moze byc przebicie ,filterek paliwa kiedy wymieniales
Sprawdż bezpieczniki,następnie przewody inst elektr. potrafią sięprzypalić i robią przebicie .Wiązka do komputera WD40
Przyczyn może być wiele od kabli WN które mają przebicie, zacinającego się przepływomierza, zapchanego filtra paliwa, zaśniedziałe styki pompy paliwa, uszkodzony regulator ciśnienia paliwa po właśnie spadek wydajności pompy (zwłaszcza jeśli masz LPG) Na początek sprawdż ciśnienie paliwa, i napisz coś więcej kiedy to zrobisz.
Witam, po tak dlugim postoju, proponuje wymienic wszystkie kable wysokiego napiecia, cewke, swiece.Moba byc zawilgocone, sparciale, i maja przebicie. Od tego zacznij, nast. obieg paliwa, pompa, filtr. Filtr powietrza. Bez tych powyzszych czynnnsci, proby moga byc tylko chwilowo udane. Membrana? moze mial na mysli membrane pompy paliwa..? Zycze powodzenia....
1. Przebicie na przewodach cewkach 2. Sprawdź świece 3. Pompa paliwa i jej przekaźnik no i oczywiście filtr paliwa/ powietrza. 4. Sonda lambda z uszkodzonymi przewodami także może dawać taki objaw bo wjechaniu w wodę zachlapaniu przewodów dla testu można odpiąć sondę 5. Nie wiem czy tam jest kopułka aparatu zapłonowego ale jeśli jest także do wyczyszczenia.
Ale on nie szarpie tak jakby paliwa mu brakowało tylko jakby miał jakieś przebicie??? Ale biorę tez pod uwagę tą okoliczność.... Tylko czy te problemy rano byłyby spowodowane pompą paliwa ???? Później może kilka godzin stać i bez problemu odpala. Musi być bardzo zimny żeby były problemy. Dodatkowo im zimniej tym większy problem z odpaleniem...
Trzeba go zdjagnozować,przyczyn moze być wiele, Przebicia w układzie zapłonowym,zapchany filtr paliwa,uszkodzona pompa paliwa...
Zasłoń fotoelement lub wypnij go całkowicie z automatu. Najprawdopodobniej fotoelement widzi światło przed podaniem paliwa co traktuje jako nieszczelny lub uszkodzony zawór pompy i wyrzuca awarię. Najprawdopodobniej masz uszkodzony fotoelement. Może być również coś takiego, że masz przebicie na przewodach wysokiego napięcia i pojawia się łuk elektryczny...
I wraz nie odpala? Skoro ma odpowiednie ciśnienie paliwo i iskrę to musi odpalić, a iskry jesteś pewnien? Jak ją sprawdzałeś? Może masz przebicie na cewce? albo w nieodpowiednim momencie następuje zapłon.
witam. Moim zdaniem nie narobiłem szkód gdyż podpiąłem na krótko tylko elektrozawór. Nawiąże do postu Yaro 65 wspominał o zatarciu rozdzielacza albo niskim ciśnieniu paliwa. Mianowicie objawy są takie: po odkręceniu wszystkich przewodów paliwowych na rozdzielaczu i włączając zapłon pojawiło się paliwo ale wyłączając zapłon i włączając po raz drugi nie...
Witam, krótko na temat pali na 3 gary po odpaleniu wychodzę otwieram maskę odpinam 3 cylinder kostkę, wpinam ją ponownie pali na 4, czasami w trasie wypadnie zapłon robię tak samo i działa, samochód ma 230 tysięcy na liczniku, ja nie mam pojęcia po wymianie świec zaczął prykać sobie tak leciutko bez zmian w obrotomierzu. Czy może ECU ma problem czy,...
Nastawnik jakby nie był ustawiony to zawsze to samo. To masz sprężyny w pompie pęknięte, albo pompa zwyczajnie nie ma siły "przebicia" wtryskiwaczy. Podaj tę dawkę paliwa.
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Motor ma przejechane 11 tys kilometrów. Niema żadnych wyciekow, podejrzewam że silnik nie został zatarty gdyż Sprawdzałem.kompresję, swieca pracuje poprawnie bez żadnych przebić. Paliwo dochodzi poprawnie( sprawdzałem.filtr paliwa i pompę) sprawdziłem filtr powietrza też bez zarzutów. Po.naciśnięciu startera silnik ma chęć zapalić wkręcić.się na obroty...
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
pompę zawsze było słychać po przekręceniu kluczyka kilka sekund psss pomierzyłem żarówką 12v5w jak pan pisał słabo się świeci ledwie żarzy są 4 przewody w kostce czarny, dwa brązowe , czerwony po podłączeniu czarny-- brązowy (bez różnicy który ) świeci po zmierzeniu woltomierzem 10V czarny -czerwony NIC woltomierz 0V czerwony-brązowy NIC woltomierz...
Teoria niszczenia pompy poprzez pompkę ręczną z zaworkiem zwrotnym proszę. Znasz ciśnienie przebicia takiego zaworu? Każde takie cudo na drodze paliwa do pompy, stawia opór, pompa ma szanse przez uszczelniacz zasysać powietrze, co prowadzi co przyspieszenie procesu zużywania, w skutek zmniejszonego smarowania wewnątrz pompy. Sprawdź w końcu na tym...
Widząc, że nie ma konkretnej instrukcji naprawy sterownika PSG16 a dodatkowo każdy robi z tego wielką tajemnicę, postanowiłem podzielić się moimi doświadczeniami z regeneracji. Pacjent to kolegi opel, sterownik na pompie to PSG16 (sterownik z dwiema wtyczkami). Objawy to rzucenie palenia, po poluzowaniu przewodów na wtryskiwaczach bardzo niskie ciśnienie...
Cześć, mam problem z niedawno zakupionym autem - samochód ma problem z wchodzeniem na obroty i względnie małą moc, podczas przyspieszania w zakresie 2-3 tys obr/min ma problem aby przekroczyć te obroty, później też jest słabo. Dodatkowo nie mogę ustawić wyprzedzenia zapłonu, gdyż silnik ma wolne obroty na poziomie 1500 - 2000 rpm - wymagane do regulacji...
witam temat jest troszkę stary i nie chcę tworzyć nowego ale widzę że są ludzie którzy mieli do czynienia z tym komputerem silnika chodzi ogólnie o to że przekaźnik od pompki nie załącza się nie jest podawany impuls masowy od jednostki ECU. błąd z vaga to przekaźnik pompy paliwa zwarcie do masy. I teraz jest tu pytanie czy mógł ulec uszkodzeniu ECU...
No dobra, może nie znam sie, ale może uda mi się coś jakoś pomóc. Co z pompa po przekręceniu kluczyka w pozycję włączania instalacji elektrycznej (bez rozrusznika) ? Pompa powinna włączyć się na kilka (1-3) sekund. Czy też ma obniżone napięcie, czy dopiero po przekręceniu na rozrusznik i pojawieniu się kontrolki o awarii silnika? Czy zerwanie łańcucha...
Witam, poszukuję kompletnego schematu sterowania pompą wtryskową. Problem polega na tym, że na 3 pinie (w tej 8 pinowej kości) nie mam napięcia, a przewód ten odpowiada, za dawkowanie paliwa, muszę wiedzieć jak idzie ten przewód, żeby wiedzieć gdzie szukać przebicia. Dzięki z góry.
Sterownik ma wyuczone jakieś tam wartości nastaw dla biegu jałowego, zeskrobałeś brud i nastawy już nie pasują, dlatego kolebie nim na wolnych obrotach. Ten silniczek krokowy otwiera tzw. bypass w przepustnicy i reguluje obroty biegu jałowego. Tej śrubki od przepustnicy nie ruszaj, jest do ustawienia wstępnego. Sam sterownik silnika nie może regulować...
Należałoby sprawdzić ciśnienia na kompresorze i pompie paliwa w czasie pracy silnika czyli pod obciążeniem. Jaką stosujesz świecę i jakie jest ciśnienie w cylindrze ? Gdy świeca jest czarna ma przebicie a iskra skacze gdzie chce to wskazuje na niskie ciśnienie ze sprężarki.
Witam ! słaba wydajność pompy czy brudny filtr paliwa będą najbardziej zauważalne przy wysokich obrotach silnika (duże zapotrzebowanie na paliwo). Skupiłbym się na przewodach wys. napięcia (wieczorem, atomizer z wodą i na pracującym silniku rozpylić mgiełkę na przewody zapłonowe) czasami fajnie to wygląda jak kable mają przebicie. Potem wszedłbym w...
Skoro byly wtryski robione to przypuszczam ze nie moga "lac" paliwa ,ale za to mechanik mogl ustawic na nich za duze cisnienie i pompa ma trudnosci z "przebiciem" paliwa przez wtryskiwacz. Pierwsze co to polecalbym zmniejszyc ciutke to cisnienie. Jesli to nie pomoze to niestety czeka cie wymiana pierscieni bo to typowe obiawy ich zużycia Dodano po 3...
Auto odpala? Jak zmierzyłeś zwarcie nr28 do masy? Opis bezpieczników oczywiście posiadasz? Auto kreci ale nie odpala podejrzewam ze pompa paliwa nie podaje paliwa. 28 za to odpowiada po podaniu napiecia na 28 pompa zaczyna pracowac. Auto mimo to nadal nie odpala. Zamiast napiecie opor wzgledem masy znikomy, ewidentene przebicie 25, 26, 27 to wszystko...
Jako że akurat wczoraj odpaliłem taki silnik po półrocznym postoju bez wtryskiwaczy to podzielę się swoimi spostrzeżeniami. Pompka wstępna nie przebije pompy WC i paliwo nie pójdzie na listwę, jak to w każdym CR nie są to jakieś duże ilości paliwa jak silnik kręci.
Jakie stare uszczelki? Ja zakładałem samemu nowe końcówki wtryskiwaczy WZM ustawiłem na 160 bar podkłądki dałem niowe pod wtryski i co jest nie tak towim zdaniem? Dlaczego w kazdym otowrze w głowicy po wyjęciu wtryskiwacza jest mokro od paliwa?? Za duze ciśnienie ustawiłem ? Pompa nie była regenerowana więc mozę nie ma siły zeby przebić 160 bar i dlatego...
Witam Raczej nie stawiałym na alternator, w przypadku problemów ze szczotkami poziom zakłóceń i ich "brzmienie" w widoczny sposób zależne jest od obrotów silnika. Proponuję udać się do elektryka samochodowego, mi to wygląda na coś z elektryką pompy wtryskowej (sugeruję się tym że załącza się po dodaniu gazu i utrzymuje na stałym poziomie więc tak jakby...
Dzieci, przestańcie się kłócić! Mogę coś podpowiedzieć ze swojej strony. Faktycznie w zbiorniku nie ma pompy, jest ona na przewodzie paliwowym w komorze silnika - takie małe ustrojstwo. Po długiej walce rozwiązałem problem z nieodpalającym samochodem. Dzięki schematowi który otrzymałem w linku szedłem po przewodach poprawiając wszystkie styki i ......
Nie zmieniajcie dawki paliwa na pompie!!!!!!!! To nie wina pompy. Zdziwie was tu bardzo ale to wina rozrusznika!!! Nalezy go naprawic ale nie tylko wymieniajac szczotki i lozyska tylko trzeba wymienic wirnik alternatora. Z wiekiem ma on przebicie i tu jest problem. Powiedzial mi to koles, ktory robi jako mechanik w VW/Audi jak mialem podobny problem....
Witam Mam dosc dziwny problem z autkiem ale moze od poczatku Auto codziennie rano ma problem z zapalaniem. Przy probie zapalenia zalapuje i kreci moze maks przez 2-3 po cztm gasnie. Nastepnie ponowna proba rozrochu nie zawsze konczy sie sukcesem. Na ogol 3 raz jest stuprocentowy ... ale ... nigdy nie jest gladko tzn najpierw szarpie po czym wyrywa na...
mam problem z pompą paliwa Ford galaxy 2,8 96 r +lpg,jak mierzę na wejściu w kostce przy pompie jest 6 v ,tak samo na wejściu do bezpiecznika jest 6 v ,co może być przyczyną (jakieś przebicie ,czy uszkodzony przekaźnik) ,ale nie wiem który to jest odłączałem po kolei wszystkie i żaden nie rozłączył zasilania pompy na 0 może ktoś ma schemat elektryczny...
Sprawdź wiązkę od wtrysków moze ma przebicie Powiem tak wiazka wygląda OK sprawdzałem ją, zastanawiam się tylko czy jakimś cudem nie ma przebicia od przewodów wysokiego napięcia... Dodano po 42 Filtr paliwa wymieniałeś? w Punto II nie ma filtra jest tylko siatka przy pompie
Dzisiaj go ponownie odpaliłem i trzymałem na wysokich obrotach do osiągnięcia temperatury 90 stopni Pojawiły się następujące błędy: 16486 P0102 Czujnik MAF (Przepływ masy powietrza) (G70) - Niski sygnał wejściowy 17523 P1115 Nagrzewnica czujnika tlenu 1 (Blok 1) - Niski sygnał 17525 P1117 Nagrzewnica czujnika tlenu 2 (Blok 1) - Niski sygnał 17833 P1425...
Podłączyłem pod komputer i nie ma zadnych błędów, nie ma przebicia na cewce i przewodach, moze winna jest pompa paliwowa? Zrób diagnostykę, skup się na temperaturze silnika oraz na odczytach MAP'a. Ciśnienie pompy paliwa w tym aucie to 2,5-3,0 bara. Podaj kod silnika.
Nie potrafię odpowiedzieć ci na to pytanie, pompę wymieniłem na nową, mam wrażenie, że nie ciągnie pompka elektryczna paliwa, tylko do jakiegoś momentu a potem nic tak jakby nie mogla przebić (elektryczną też wymieniłem), jeden kolega mówił mi, że są jakieś zaworki w podstawie filtrów, ale odkręciłem i ja tam nic nie widzę. Czy wiesz coś o tych zaworkach?...
witam !!! w tym modelu czesto padały kondensatory w sterowniku !!!! ja k masz wymienione i napewno sa ok to tylko moduł w aparacie zapłonowym może być uszkodzony (przebicie cewki) z aparatu wychodzą dwa ciągi impulsów : szybki i wolny . weż oscyloskop i zmierz czy je masz jak nie to szukaj usterki w aparacie zapłonowym (mogę go naprawić)..pozdrawiam...
Jeśli nie miałbym podłączonej wtyczki od czujnika poziomu płynu to bym przecież zobaczył. Gdzie idzie kabel z czujnika zamontowanego w silniku między paskiem od napędu pompy paliwa a rurką metalową doprowadzającą płyn chłodzżcy do silnika?. Komutator mam dobry bo mierzyłem, przebić nie ma, szczotki również dobre, tulejki wymienione. Nie możliwe żeby...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Witam. Z 3 tygodnie temu odpaliłem auto, ruszyłem, przejechałem ~500m i silnik zgasł jakby paliwa zabrakło i nie chciał już odpalić od tego czasu. Dziś w koncu miałem czas żeby go zobaczyć. Zmieniłem przewody zapłonowe, bo poprzednie były popękane i miały przebicie. Przy okazji nowe świece wrzuciłem. Dalej nie odpala. Iskra jest. Pompka paliwa działa....
Witam, pompa nie podaje w ogóle paliwa na układ CR wymieniałem regulator ciśnienia sprawdzałem układ paliwowy w całym układzie jest paliwo lecz nie podaję na wtryski.po zdjęciu regulatora i zatkaniu palcem podał paliwo na wtryski lecz oczywiście za niskie ciśnienie poza tym nie byłem w stanie utrzymać palca więc wygląda tak jakby nie otwierał prawidłowo...
P0300 oznacza to, że na cylindrach wykryto wypadanie zapłonu. W tym przypadku jest to losowe wypadanie zapłonu, więc dotyczy więcej niż jednego cylindra i może występować na wszystkich. Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Wiązka elektryczna, kostka podłączeniowa wtryskiwaczy paliwa...
"qruq03" Widzę że chcesz pomóc wszystko co piszesz jest połowiczną prawdą. Ciśnienie wstępne zależy w dużej mierze od zaworu regulacji ciśnienia niskiego przeważnie jest ona 6 bar +/- 0,5bar .Jesli jest niższe o z obrotami sie podnosi to można podejrzewać że pompa wstępna się kończy. Ale dopiero po testach można mieć pewność że ma zbyt małą wydajność....
Może pykać, ale mimo wszystko obwód nie będzie zwarty. Trzeba to sprawdzić, a później ciągłość kabli do pompy. Wiesz może którędy te kable idą? Masz może jakiś ich schemat?, bo za cholere nie wiem jak i gdzie tego szukać, gdzie mogą być jakieś kosteczki etc. Spróbuję przebić kable obok przekaźnika i sprawdzić jakie tam jest napięcie i spróbuję przebić...
Czy pracuje pompa paliwa podczas kręcenia silnikiem? jeśli tak to masz czujnik położenia wału sprawny.Czy komunikuje się z komputerem ?jeśli tak to zostaje ci metoda podmiany cewki ,nie da rady sprawdzić cewki pod względem przebić na obudowę masy(najlepiej widać przebicia w ciemnym pomieszczeniu),na początek radził bym sprawdzić przewody na łączeniach...
Miał podobny problem kolega w grę wchodzi: Sonda Lambda, moduł cewki wysokiego napiecia, Silnik krokowy rezystor uszkodzony, świece o nieodpowidniej ciepłocie, przebicie na kablach wysokiego napiecia, za mała iskra, za małe ciśnienie na wtryskach z pompy, lub obce powietrze w układzie. Może być zabity katalizator lub brudny filtr paliwa. Najlepiej podłaczyć...
Jesli silnik tak się zachowuje w pierwszej kolejności należy sprawdzić ciśnienie zasilania pompy paliwa przed filtrem paliwa Ciśnienie to wytwarzania. Jest przez elektryczną pompę paliwa umieszczoną pod samochodem na podłużnicy. Ciśnienie którego wartość to 3.5-5.5 bara jest ograniczane na zaworze umieszczonym na filtrze paliwa. Następną czynnością...
Czy mogło się stać cos w stylu: stara pompa paliwa zwarła coś gdzieś do masy, uszkadzając siebie oraz coś fizycznego lub nie odwracalną stratę w pamięci ROM w ECU. Kurde, trochę to naciągane, ale możliwe ?? Instalację sprawdzałem w niedzielę i nie znalazłem żadnego przebicia między sobą czy do masy. Czyżby R.I.P. ECU ?? Edit: W razie śmierci ECU, czy...
Od pewnego czasu zmagam się z problemem szarpania silnika w mojej lagunie. Podczas jazdy ze stałą prędkością, obroty ok. 3000, auto zaczyna zwalniać, pomaga odpuszczenie gazu lub wciśnięcie do deski. Przepustnica sprawdzona, wymieniona, pedał gazu sprawdzony, pompa paliwa nowa, świece nowe, brak nieszczelności w układzie dolotowym, cewki sprawne, brak...
Zakręcić kilka razy z rana i wykrecić świecę , jak mokra to szukać gdzie jest iskra. Parę rzeczy do sprawdzenia: Świece - wymienic.(tylko na zimnym silniku inaczej można je wykręcić z gwintem) (sprawdzić luz szczelinomierzem) Wymienić filtr powietrza. Aparat zapłonowy : oczyscić styki , ustawić przerwę , wymienić kondensator,wytrzeć kopułkę do sucha,oczyścić...
możne mi ktoś coś poradzić co się mogło stać Może przewody W.N. dostały przebicia, może pora wymienić świece zapłonowe, może padła sonda lambda i rzeczywiście go zalewa, może brudny filtr paliwa, może kompletnie zabity pyłem filtr powietrza, może niedomaga któryś z wtryskiwaczy, może "kończy" się pompa paliwa...
wszystko cacy co tutaj piszecie jednak rover to smieszne auto :) jak tu kolega opisuje na pych zapala i all jest cacy wiec nasuwa sie pytanie czemu ? Odpowiec jest dosc prosta na scianie grodziowej za silnikiem jest taki smieszny sterownik zaraz za komputerem oczywiscie pod maska :) o ile pamietam sa tam 2 przekazniki kiedy krecisz auto rozrusznikiem...
Sprawdzilem przekaznik pompy i bezpiecznik - oba w porzadku. Zamierzalem jeszcze raz sprawdzic napiecie na samej pompie, tym razem krecac rozrusznikiem, niestety (albo stety) akumulator sie rozladowal. Odlaczylem go wiec i podladowalem. Po ponowanym podpieciu i przekreceniu kluczyka... auto odpalilo natychmiast! I teraz zglupialem. Czy zatem moze byc...
Witam. Mam problem z Oplem Fronterą 2.0 ben + lpg. Autko ciężko pali na benzynie, jak już odpali to trudno jest go wkręcić na obroty, a jak już się wkręci to przy próbie ruszenia gaśnie. Na gazie jak do tej pory było wszystko ok, odpalał i jeździł bez zarzutu. Kilka dni temu pojawił się problem. Autko odpala bez problemu na zimnym silniku (np po nocy,...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
przewody WN mogę wykluczyć. sprawdziłem "na oko" zostawiałem silnik na 3-ch świecach a czwarta do masy kabel WN do tej "luzem" po wymianie kolejnego aparatu iskra jest równa, nie "gubi cykli". desperacko obmacałem też przewody na odpalonym silniku. tylko jeden miał przebicie przy świecy. nawet trochę mi adrenalinkę te kilka impulsów podniosło. testowany...
Co mogę powiedzieć!Montuje gaz od 6 lat! Problemy typu BUM znam dobrze...Trzeba w pierwszej kolejności doprowadzić autko żeby chodziło na benzynie, a co do pompy paliwa to na LPG powinno ją być słychać dlatego że odcina się wtryski a nie pompę. Dlatego że pompa tłoczy paliwo przez listwę wtryskiwaczy i wten sposób nie powodujezatkania wtryskiwaczy!...
Im niższe ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy, tym większa ilość paliwa dostaje się do cylindrów na dawkę - jednakże jest ono jednocześnie gorzej rozpylone, więc sprawność jego spalania spada a co za tym idzie moc silnika. Dopóki nie ustawisz ich na nominalne ciśnienie to nie masz co liczyć na mniejsze spalanie. Jeśli pompa nie ma siły ich przebić - to...
Przylutowane we właściwe miejsce. Nie widziałem jeszcze takiej konstrukcji pompy. Jeżeli się nie mylę to po naciśnięciu w miejsce "A" styki powinny się rozewrzeć. Proszę mnie wyprowadzić z błędu.... Jeżeli nie możesz wcisnąć punktu "A" to gdzieś zacięta jest pompa ( będzie to wymagało trochę siły), jeżeli możesz a styki się nie rozdzielają to styki...
Zgadzam się ale ja zawsze zaczynam od najłatwiejszych czynności No masz rację, ale zależy to wszystko ile lat to auto używane i jak było lane paliwo. Ja też jeżdzę sejakiem 900 już 14 lat. w zeszłym roku było "otwierane" do pompy bo uszczelka pompa zbiornik paliwa zaczeła przepuszczać. Po otwarciu okazało się że siatka na pompie prawie czysta i w zbiorniku...
przypuszczam że tak bo świece i przewody nowe. Próbowałem go odpalać w domu żeby trafić na ten moment że nie zapala i jak na złość po ok 30 próbach zrezygnowałem no bo ileż można próbować. Auto pracuje równo, nie przerywa i nie widać przebicia na przewodach. Najgorsze jest to że dzieje się to czasami bo jak by było za każdym razem to już bym się z tym...
Mam też skuterek Hyosung dwu suwowy - silnik model na kanwie Minarelli, silnik sam rozbierałem i naprawiałem po zatarciu przez poprzednika , a moje doświadczenie mówi, że należałoby sprawdzić przewód pompy oleju - czy jest drożny, sprawdzić czy obracając wałem korbowym np poprzez "kopkę" obraca się trzpień wałka pompy oleju (po jej odkręceniu od korpusu...
Witam. Jestem zalogowany na elektrodzie od około dwóch lat, jednak dotychczas głównie poszukiwałem interesujących mnie, opublikowanych postów. Przyznam szczerze, że wiele razy znalazłem tu właściwe rady na wyleczenie różnych bolączek w moim cieniasie z silnikiem 700. Tym razem jednak zadam pytanie. Najpierw jednak napisze, że mam cieniasa 700 z 93r....
Proszę bardzo: F1 KONTROLA CIŚINIENIA W OPONACH F2 OŚWIETLENIE PRZEDZIAŁU BAGAŻU F3 ŚWIATŁO SIODŁA - (oświetlenie zakabinowe) F4 RADIO ( OPCJA DLA WERSJI XL) F5 INSTRUMENTY F6 OSUSZACZ POWIETRZA F7 IMMOBILIZER F8 TACHOGRAF ( OPCJA DLA ESP I LKS) F9 INHIBITOR ZAKRESU (blokada przebicia na niską skrzynię przy prędkości powyżej 36km/h ) F 10 CZUJNIK EMISJI...
Szukasz problemu nie tam gdzie trzeba. Parowniki LPG cierpią na problem twardnienia membran, potrafiły się robić plastikowe nawet po stosunkowo niskich przebiegach rzędu 20 Mm, a co dopiero po 20 latach. Parowniki niektórych firm były bardziej narażone na to zjawisko. Jeśli instalacja gazowa została nieprawidłowo dopasowana do silnika (mikser) i wyregulowana,...
Witam. Trafił do mnie golf 3 2.0 ABA 97r. sprowadzony z Kanady w automacie który w czasie jazdy zgasł i po 10min zapalił przejechał 500m i znów zgasł. Podłączyłem vscan vag i pojawił mi się błąd o czujniku na wale korbowym. Podpiąłem Texę i to samo a w pomiarach parametrów bieżących sterownik widzi obroty silnika, sprawdziłem oporność czujnika ma 850ohm...
Witam! Mam taki problem, że od jakiegoś czasu BMW nie chce mi odpalić. Zajechałem nim do dziewczyny, zgasiłem go i za jakiś czas próbuję odpalić, rozrusznik kręci i kręci i nic. Awaryjnie na gazie (sekwencja) wtedy odpalił bo był ciepły silnik a teraz już nie odpala. Sprawdziłem napięcie przy kostkach od pompki i w żadnej z nich nie ma prądu. Sprawdziłem...
Witam. Przeczytałem temat prowadzony przez gulinskiego i nasunęło mi się klka dodatkowych uwag do tego , czego tam mogłeś się dowiedzieć. - w takich przypadkach jak twój najczęściej chodzi o jakiś problem z pompą paliwa lub jej obwodem - pompa nie jest monitorowana przez ECU (komputer sterujący wtryskiem) więc diagnostyka "elektroniczna" w tym przypadku...
Witam wszystkim forumowiczów.Podaje kody błędów Poloneza na wtrysku jednopunktowym: 12-brak impulsu czujnika polożenia walu korbowego TDC (kod ten będzie wyświetlany zawsze jako pierwszy pomieważ silnik jest wyłączony) 13-brak sygnału czujnika tlenu EOS 14-zbyt wysoki sygnał czujnika temp.płynu chłodzącego CTS 15-zbyt niski sygnał czujnika temp. płynu...
tranzystor1204 chyba masz jakieś przebicie. Od kiedy czarny dym to kwestia pękniętej głowicy ( będzie kopcil na biało) albo pierścienia ( bedzie kopcil na nibieskawo). Czarny dym świadczy o nadmiarze wstryskiwanego paliwa ( niedomairze powietrza), pamiętaj że silniki diesla pracują na pewnym zubożeniu. Czyli twierdzisz że Jeśli masz starego diesla...
We włoskich skuterach 50 cm³ nie ma fabrycznie stopek bocznych, a co za tym idzie nie ma czujników stopek bocznych. Akcesoryjne stopki boczne firm trzecich wykonywane są jako samoskładające się, więc nie ma obowiązku stosowania dodatkowych zabezpieczeń. Do sprawdzenia: - Wiązki instalacji wtrysku pod kątem przełamanych przewodów - tyle że powinny...
Witam historia z benzyna zaczęła się powtarzać znaczy co jakiś czas samochód nie chciał chodzić na benzynie, odpalać, mulił się i dużo palił( jednego dnia nie chciał chodzić następnego dnia wszystko ok i tak co kilka miesięcy się powtarzało). Największe problemy zaczęły się po wymianie sondy lambda na nową (lambda Bosha ) w sobotę. po wymianie sony...
Absolutnie nie rób. Masz pompkę elektryczną i wtrysk paliwa. Punto też miało pompkę elektryczną w baku i monowtrysk. Koleżanko co ma wspólnego punto z tą sprawą. Zapowietrzenie układu paliwowego to proble w dieslach. Tu idą dwa przewody paliwowe do wtrysku. We wtrysku jest membrana regulująca ciśnienie paliwa, a cały nadmiar wraca z powrotem do zbiornika....
Panowie wtryskiwacze leją do komory spalania, o ile dobrze pamiętam to tam jest pompa VP 40 ciśnienie przebicia wtryskiwacza to chyba 760 bar ale jutro sprawdzę w dokumentacji. Dymienie na biało lub jakkolwiek jasno to efekt topienia ON w katalizatorze. Przelewa ale nie musi wcale przybywać oleju tak jak to ma sie w euro 5 z DPF dopalanym dawką paliwa....
(at)ElektrodaBot Witam mam VW Lupo 1.0 i gdy próbuję odpalić to wchodzi na obroty do 500 i gaśnie potem już nie odpala tylko po kręceniu rozrusznikiem nie odpala tylko coś syczy i śmierdzi paliwem świece zmieniłem na 3 iskrowe. Macie jakieś pomysły co to może być auto nie odpala Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najbardziej prawdopodobne przyczyny...
Witam, prosze o pomoc jak w temacie, podczas jazdy spadaja obroty do zera i silnik gasnie, poczym po paru przekreceniach odpala jak gdyby nic i jedzie dalej, powtarza sie to dosyc czesto, byl spokoj jakby byly upaly, a teraz jak nastala wilgoc to znow sie dzieje, byla zmieniana pompa paliwa (wklad), bo kiedys nie dalo sie odpalic, mechanik zdiagnozowal...
Do wszystkich sprawdzeń, o których pisałem nie potrzeba komputera, a tylko proste narzędzia. 1. Czujnik położenia i prędkości wału korbowego - z reguły jest zamontowany w bloku silnika najczęściej przy kole zamachowym, rzadziej przy kole pasowym napędu alternatora (wtedy znajduje się tam charakterystyczne koło z prostokątnymi zębami) 2. Czujnik położenia...
Układ zapłonowy do przejrzenia, przewody wysokiego napięcia, cewka, palec, kopułka. Jakby tam wszystko by grało, to tak jak wyżej napisano, sprawdził bym jakie ciśnienie wychodzi z pompy paliwa (czy takie jak powinno być). Ja sprawdzam przewody w taki sposób że biorę przewód i przyłączam go masy (karoserii). Następnie drugim końcem przewodu (z delikatnie...
Witam Kupiłem rozbitego golfa 4(bardzo okazyjnie) Po złożeniu całego okazało się że ciężko pali tzn. długo trzeba go kręcić choć nie zawszę , czasami pięknie na szczała pali. Gdy zapali na"szczała" silnik pracuje ładnie wkręca się na obroty i jedzie ładnie. Lecz jednak gdy kręci dłużej to jest znaczy spadek mocy, nie wkręca się w obroty odzywa się czujnik...
Wiem jest tego sporo ale nadal nie zanalazłem odpowiedzi na pytanie czy uszkodzenie jednej cewki uniemożliwia odpalenie auta. Pompa paliwa chodzi paliwo jest, świece mokre od paliwa, ale żadna z nich nie jest czarna wszystkie co jawyżej lekko okopcone. Sterowanie na cewki i wtryski jest. Na desce pali się symbol silnika i stop. Na cewkach nie ma śladu...
Dwa razy miał zakładany nowy regulator cisnienia na pompie i przyuczany, a przy okazji sprawdzane były parametry. Ciśnienie paliwa jest w normie, w momencie szarpnięcia ( spadku obrotów) ciśnienie oczywiście spada. Dodam , ze błędów nie pokazuje. Zastanawia mnie to połączenie spadających obrotów ze sprzęgłem. jeden warsztat specjalizujący sie we Francuzach...
Panowie, ja mam następujący problem z moim Sejem (1.1 MPI 2002r.).... Autko ładnie pali, normalnie jedzie,ale niestety ma taką jedną chwilę przy jego rozpędzaniu gdzie autko nie ciągnie równo do przodu,tylko zaczyna delikatnie falować jakby coś go trzymało,nie mam obotomierza więc nie wiem jakie wtedy są obroty (mysle że zaczyna sie od ok.3000 obr/min)....
No i chyba udało mi się znaleźć przyczynę :D Sprawdzałem czy w ogóle napięcie dochodzi do cewki okazało się ze nie, przekręcam zapłon jest 12v przez około dwie sec przy odpalaniu napięcie wzrasta do 2v i spada do 0. Sprawdzalem czy wszystkie styki sa takie jak powinny być czy nie ma przebicia i czy wszystko przewodzi gdy zaczałem sprawdzać czujnik polozenia...
Dlatego mówię, wyrwij go "na chama" albo przebij i się przekonasz. Sitko zawsze możesz później dorobić z filtra siatkowego pompy paliwa, "wspawasz" na gorąco i będzie jak oryginał albo lepiej. Powodzenia.
Na samym gazie też chodzi - jak opcjonalnym guzikiem w samochodzie po prostu wyłączę pompę. Benzyny nie pobiera, bo z odłączonym emulatorem benzyny też silnik gra. Widziałem sam, jak gaz leci z tej grubej rurki prowadzącej do silnika - wg gościa coś takiego nie powinno mieć miejsca. Paliwa też nie może mieszać - podobno inaczej by się zalał bądź nie...
(...) a co mogę zrobić żeby to naprawić Dodano po 2 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Aby ustalić właściwą przyczynę nierównej pracy silnika i dźwięku przypominającego kosiarkę w SEAT Ibiza 1.4 MPI (2002 r.), należy przeprowadzić szereg podstawowych testów diagnostycznych. Najistotniejsze jest sprawdzenie stanu układu zapłonowego (cewki i przewody),...
Najlepsze do instalacji LPG są świece jedno elektrodowe i to te najtańsze bo trzeba je częściej wymieniać (oile zajdzie taka potrzeba ) bo gas ma większą oporność od bęzyny i doszodzi do przebicia świecy czyli na gazie układ zapłonowy jast dwarazy czulszy niż na bezynie !!! Ale jak są dwu elektrodowe to też będzie chodzić tylko dbaj o układ zapłonowy...
Jak w temacie - efekt wyczuwalny dopiero powyżej 3. biegu - auto nieznacznie szarpie przy przyspieszaniu powyżej 4000, delikatnie tracąc moc. Świece zmienione, przewody WN nie mają wyraźnych przebić - sprawdzane w nocy - nie "świecą" , przepływomierz czyszczony. Macie jakieś sugestie ? Czy może to być przytkany wydech lub katalizator ? Wiem , że były...
wyciek paliwa pompy paliwa wtyczka pompy paliwa błąd pompy paliwa
polska klawiatura nokia flash files zawór zwrotny
Jak skleić śmigło zmywarki: kleje i techniki Schemat połączeń pralki Polar Gracja PDG 585