Miałeś już wymieniany filtr powietrza? przejedz się bez niego czy będzie tak samo się zachowywał. To wygląda też po trochu jak nieszczelny kolektor dolotowy, ale też to mogą być świece lub coś około zapłonu, może kable przebicia mają, czy też nie przechodzi prąd do czubka świecy (raz przechodzi raz przebicie ma świeca). Sprawdź najpierw połączenia kabli...
Odłącz kondensator w przerywaczu i sprawdź jak się zachowa silnik. Wg Twojego opisu problem występuje w momencie, gdy silnik się rozgrzeje - ja szukałbym na pocztek przyczyny w kondensatorze. PS: co to znaczy, że świeca miała w środku przebicie ?? Jak to sprawdziłeś??
Może twoje świece zapłonowe mają przebicie i to powoduje problem z kablami. Może nieprawidłowo ustawiasz przerwe na świecy zmniejszając ją pod pracę z LPG. Dlatego moje pytanie czy wszystkie kable świecą. W tym właśnie problem.P
Sprawdź silnik krokowy (wyczyść), cewki (jak sagem to zobacz czy nie mają przebić), świece (stan oraz czy są odpowiednie do tego silnika) i szczelność dolotu powietrza.
Wypadanie zapłonów to np któraś z cewek ma przebicie,świeca itp. Nie wiem co tam wymyślisz bez diagnozy? Proponuje podłączyć tester i odczytać błędy. Może jakie będą.
Chyba masz świecę zapłonową z przebiciem, dlatego nie ma iskry pomiędzy elektrodami świecy, a pomiędzy metalowym korpusem a masą silnika. Zwykle przebicie świecy występuje w skutek pracy silnika na bogatej mieszance, izolator wewnętrzny pokrywa się czarną warstwą sadzy która przewodzi prąd. Kichanie w tłumik jest skutkiem upływów prądu w świecy zapłonowej....
Bez oględzin stanu świecy zapłonowej nie ma co gdybać o przypuszczalnej przyczynie problemów ze świecą zapłonową i o jej jakości. W życiu spotkałem się tylko z jedną świecą wadliwą, tj. taką która teoretycznie dawała iskrę, ale nie chciała pracować w żadnym silniku. Było to bardzo dawno temu i nawet nie pamiętam co to za świeca była. We wuesce i innych...
Witam koniecznie wstaw min. 84ah zobaczysz różnice, ale zanim to zrobisz sprawdź przewody idące do świec (najlepiej jak już odpali spryskaj wodą od początku przewodu do samego końca, jeśli zobaczysz gdzieś iskry znaczy to, że masz przebicie ) sprawdź jeszcze świece może już elektrody są zaśniedziale?
Świeca do wymiany, dostaje przebicia gdy jest podłączona do przewodu WN, po zdjęciu fajki iskra skacze pomiędzy nią i świecą oraz na samej świecy, jest dużo słabsza i nie następuje przebicie
To jest przyczyna przewodów wysokiego napięcia lub świec. Powstaje przebicie na obudowe.Najcześciej to się dzieje jeżeli w poietrzu jest duża wilgoć. RADZE wymienić przewody lub świece na NGK. Skąńczą się problemy.:D
jak ci pyrkocze to masz przebicie wymień świece jak nie pomoże to przewody wysokiego napięcia ja wymieniłem to i to i jest ok
A świeca na pewno nie ma przebicia? Może na świecy jest za duża przerwa. paliwo dochodzi? Ale jak to sprawdziłeś, świeca mokra tak?
Przebicie w cewce spowodowało uszkodzenie modułu.
A kable do świec? Może mają przebicie
Oprócz cewki i kondensatora, które nie są tak bardzo narażone na temperaturę, są jeszcze - kabel WN i fajka. Mogą mieć przebicie, mogą być brudne. Świeca też może mieć przebicie. Układ zapłonowy z iskrownikiem jest bardzo prosty. Bardzo łatwo go naprawić jeśli masz dostęp do części zamiennych.
No ja tu czegoś nie rozumiem, musiałeś kupić kulawa cewkę, bo jeśli wina leżała by po stronie sterownika to na 2i3 cyl był by problem, lub 1i4 a jeśli na jednym to albo cewka do kitu albo olejem Ci świecę zalewa, lub sama świeca ma przebicie.
To może masz przebicie na przewodzie wysokiego napięcia. Obecnie jak Ci raz zaleje świece to będą miały przebicie nawet po wysuszeniu.
Stroboskop wykrywa przepływ prądu przez przewód wysokiego napięcia, czyli praktycznie bezpośrednio wskazuje czy wystąpiła iskra na świecy. Zalanie świecy może wykazywać brak iskry (brak świecenia stroboskopu), natomiast przebicie po izolatorze wewnętrznym lub zmostkowanie świecy będzie wykazywać występowanie iskry (stroboskop świeci). Czasami problem...
Kolego powodów szarpania może być wiele: Wypadanie zapłonu: świece zasyfione lub zły odstęp albo wyeksploatowane Przewody wysokiego napięcia do świec przebicie (zobacz przy dodawaniu gazu noca czy nie ma przeskoków iskry przy dodawaniu gazu) Zasyfiony filtr paliwa, sprawdź również wydajność pompki paliwowej tzn na 30 sec 0,7-1,0l powinna przepompować...
Przebicie na cewce/świecach zapewne
Sprawdź po kolei przewody (przebicie), świece (wygląd i odstęp elektrody), cewkę (3700ohm). Ten silnik ma już hydrauliczny luz zaworowy. Jest dźwięk klepania na górze silnika?
Cewka WN raczej jest poza wpływem regulatora napięcia,czarny nalot może być spowodowany małą energią iskry na świecy[przez te przebicie na kablu WN]lub zbyt bogatą mieszankę.Trzeba pamiętać że-iskra to nie jest pojedyncze wyładowanie,tylko seria coraz słabszych.Czas trwania tych wyładowań i ich energia ma duże znaczenie dla poprawnej pracy silnika.
Sprawa rozwiązana, przebicie robiła świeca żarowa po wymianie wszystko działa ok.
Napisz czy na benzynie i na gazie takie same objawy jesli tak to sprawdź: -Moduły zapłonowe -Cewki (mogą mieć przebicie lub olej z nieszczelnej pokrywy zalał świece i jest przebicie) -Świece ( raczej mało podobne ) Jeśli tylko na lpg to wtryskiwacze lpg
Winne były świece miały przebicie czy cos i one wszystko powodowaly aha i nie były dedykowane do gazu
Jednak na cewce tam idzie taki kabelek do niej i to tak jakby było wcześniej sklejane i to puściło wkleiłem to spowrotem ale obroty nadal działają na przewodzie 1 od świecy było przebicie oczyściłem i nie ma już przebicia a problem pozostał 1 Połamaną cewkę się wymienia nie kleji. 2 Przewody z przebiciem się wymienia nie skrobie. 3 Sprawdź jak wyglądają...
(at)Aleksander_01 Dziękuję, miałeś rację! Jedna ze świec miała przebicie. Wymieniłem świece, sterownik ze szrotu za 30zł i wszystko działa.
Często taki objaw daje daje: -cewka z przebiciem lub zanikaniem iskry z innych powodów -kable zapłonowe z przebiciem -świeca z przebiciem Ogólnie to wygląda to tak, że w silniku masz zazwyczaj 2 cewki sterujące 4-ma świecami, więc jedna cewka daję iskrę w tym samym momencie na dwa cylindry, choć w jednym nie następuje zapłon. Koledzy z Elektrody kiedyś...
Pierwsze podejrzenie przebicie w układzie WN (świeca czy tam jej odpowiednik, kabel) dalej sam układ wytwarzania wysokiego napięcia. Rozbierz i pooglądaj jak będzie ciemno w pomieszczeniu, może wysłuchasz / wypatrzysz.
Ale w przypadku przebicia świecy ten prąd się znacząco nie zmieni? (w przypadku świecy bez opornika) Edit: Mikrofon mógłby wykryć huk, radio zmianę siły sygnału? a jakiś uP. powiązać to do kupy. Dobrze myślę?
Na pewno to masz iskrę ale nie w cylindrze tylko na zewnątrz. Twoja teoria nie pasuje. Jak wymieniał świece to i gniazdo wyczyścił z oleju. A do tego jest nowa cewka i świeca więc przebicie przez olej który jeszcze pewnie nie zdążył się tam pojawić jest nieprawdopodobne.
Sprawdź, czy nie ucieka gdzieś iskra, może woda stoi przy świecy i masz przebicie.
Panowie zamykam temat, dwie przyczyny: 1. Wyżej wymieniona uszczelka 2. Wymiana świecy ( niby była dobra iskra ale chyba miała przebicie ) Świeca oryginał NGK. PS: Silnik HONDY bardzo leciwy GX 110 już takich nie produkują ale jest nie do zajechania. Wymiana oleju, benzyna i dobra praca przez naprawdę długie lata. Pozdrawiam.
No to może ten cylinder zalany olejem ma zakłócenia zapłonu, bo jest przebicie i prąd z cewki zapłonowej idzie w masę zamiast na elektrody świecy. A propos, świece w dobrym stanie i odstępy elektrod w normie, czy nie sprawdzałeś?
Powodem tego jest zalewanie świecy, więc albo uszkodzona świeca ( ma przebicie przy wyższej temperaturze ) brak podkładki na sprężynie, wytarty cylinder. Podaj na PW adres to poślę Ci tą podkładkę. Jeszcze przyszło mi do głowy aby sprawdzić odległość cewki od koła ( 0,2-0,3 mm ) Z cewki, oprócz kabla świecy powinny wychodzić dwa cienkie przewody jeden...
po pierwsze 1. dokładna diagnostyka instalacji WN 2.sprawdzić mase 3.moze maja przebicie świece 4.punkt godny uwagi to zapłon , czy niejest zbytnio przyspieszony 5. cewka WN 6. komputer , ale raczej mało prawdopodobne wesołych :)
Skoro świecę trzeba czyścić, to nie ma ona przebicia, a pewnie jest zmostkowana jakimś nagarem lub olejem. Trzeba by sprawdzić, jak wygląda cylinder i głowica.
Witam! Słuchaj czy,jak wymieniłeś cewkę WN.? to czy też,wymieniłeś przewód WN.? Bo tak powinieneś zrobić razem z czapeczką. Czapeczki,sa teraz z opornikiem przeciwzakłóceniowym więc ja osobiście! kupiłbym bez,jak były kiedyś. Moim zdaniem co do iskry,to ma być,błękitna,niebieska.Widocznie masz jakieś przebicie,miedzy cewką WN,a świecą. Swieca do simsonka...
Gdyby wszystkie auta tak reagowały na wodę to jeździlibyśmy brudnymi samochodami. Sprawdź przewody wysokiego napięcia, to że zmieniałeś je 9 m-cy temu to nie dowód że są sprawne (a były chociaż markowe). Czystość kopułki i palca rozdzielacza nie świadczy o ich sprawności. Obejrzyj dokładnie czy nie ma jakiś pęknięć. Każde nawet minimalne pęknięcie to...
przyczyną były przewody które robiły przebicie na świecach
Witam opis objawowy uszkodzenia cewki lub przebić do masy kontrola świec. Powinno pomóc .
Zdarza się uszkodzenie, przebicie palca rozdzielacza do jego ośki, iskra jest na kablu królewskim, na świecach już nie ma
Strzelanie z gaźnika lub tłumika wina zapłonu(może być przebicie na świecy).
Po pierwsze, to jest sprzęt na wyścigi, a nie do pyrkania po drodze. Silnik nie posiada termostatu dlatego wymaga rozgrzania, podczas jazdy się przechładza. Gaźnik jest zestrojony na osiągi a nie na poprawną pracę w całym zakresie obciążeń i obrotów. Po drugie, gaźnik wymaga strojenia w zależności od zastosowania, wysokości n.p.m. i ciśnienia, w instrukcji...
sondę odłącz i zobacz jaki będzie efekt, sprawdź ciśnienie sprężania, sprawdź układ zapłonowy (może kabel ma przebicie), sprawdź świece zapłonowe,
Witam, od dawna mam problem z moim maluchem, gdyż po krótkiej jeździe na świecach osadza się suchy nagar. Pierścienie tłokowe wymienione, głowica zrobiona. Kupowałem już świece Bosch Iskra, NGK, teraz kupiłem NGK BP8HS o większej cieplności. Dodam też, że po zrobieniu kilku krótkich przejażdżek jedna świeca nie działa (pali na jeden gar). Podejrzewam,...
Witam wszystkich. Merkury 18km (rycerz) Po zimie wzielem się za przygotowanie silnika zaburtowego do pływania. Wymieniłem świece zapłonowe i cewki (ciężko odpalał i przebicie na świecach.) Uruchomiłem silnik na słuchawkach i na stojaku z wstępną regulacją, silnik zimny i cieply odpala od szarpnięcia, wchodzi na obroty i pracuje na wolnych, kontrolka...
Czy te zepsute świece mają wewnętrzne przebicie?Czasem świece mają wewnątrz izolatora opornik przeciwzakłóceniowy,może to on jest przepalony.Kapturek to nasadka świecy w nim też czasem jest opornik przeciwzakłóceniowy o wartości około 10 kiloohm.Ciekawa sprawa z tymi świecami współczesne samochodowe chyba nie bardzo się nadają Ciepłota świec do MZ to...
jakieś przebicia na WN jak strzela ,kopułka ,kable świece.
Do sprawdzenia czy pali na wszystkie cylindry. Przewody zapłonowe, świece, połączenia, może gdzieś dostała się woda i powoduje przebicie. Do sprawdzenia także aparat zapłonowy.
Fakt, że iskra jest nie oznacza bezapelacyjnie że świeca jest sprawna. Czasem świeca jest "na wpół uszkodzona". Czyli daje iskrę pod ciśnieniem atmosferycznym, ale w silniku pod dużo większym ciśnieniem, dostaje przebicia. Dlatego świecę zawsze warto zamienić na nową. Dopiero wtedy można ją wykluczyć. Opcja nr 2. Przestawiony rozrząd o kilka ząbków....
Pierwsza rzecz to pomiar kompresji. Da to ogólny obraz stanu silnika. Druga to stan odmy, jej zaolejenie. Dziwne jest, że silnik w którym olej zakleja elektrody świec nie kopci. Może zamienić miejscami świece i zaobserwować występowanie zjawiska. Przewody wysokiego napięcia do sprawdzenia pod kątem przebicia. Parch co klei świece powinien walić dymem...
Możliwe że wilgosc powodowała przebicia i iskra zamiast na świece szła na mase . Pozdrawiam.
Może świecę wymienić na nową. Ta może mieć przebicie.
Więc standardowo, te silniki łapią przebicie przez tzw. fajkę po porcelance świecy, widać po wykręceniu świec charakterystyczne slady przebicia w postaci szarych "kresek" na porcelance. Zmień świece na porządne, przewody tak samo, możesz zmniejszyć przerwy na świecach o 0,1 mm. Jeśli dalej będzie bez zmian to następna w kolejności do wymiany jest cewka...
Chodzi mi o to, że świeca po kilku tygodniach dostaje przebicie, albo nie ma na niej iskry. Testowałem różne modele(Ngk, Denso, Iskra, Isolator) i na każdej świecy dzieje się to samo. Mieszankę także robiłem w różnych proporcjach.
- cewka była założona z zestawu więc raczej powinna być git a czy sprawna to też nie wiem jak sprawdzić. Czy przypadkiem nie próbowałeś "kopać" ze zdjętą fajką bez świecy ?? Tego typu cewka potrafi dostać przebicia jeśli się wywoła iskrę bez założonej świecy.
U mnie cewka była dobra, przebicie miał kondensator.
To nie kwestia tego że przewody boscha słabe... Jak masz przebicie na świecy, to jakich byś nie włożył, zaraz znowu będą do wymiany...
Witam. Mam problem z pralką Beko WML 15106P. Pralka nie reaguje na działania (wciskanie przycisków oraz kręcenie programatorem). Dodatkowo wszystkie diody się świecą, a jedna miga. Odnoszę wrażenie jakby pralka się zawiesiła. Włączanie i wyłączanie pralki nie daje efektów, po jej włączeniu jest to samo. Wyciągnięcie z gniazdka tez nie powoduje zmian....
Za niedługo kolego wymienisz połowę kosy ale czy to się opłaca? A nie masz przypadkiem przebicia na kapturku od świecy albo na samym kablu ? ... No chyba , że kosa została przytarta i zostało troszkę kompresji .
przewody i tak musiałam wymienić bo jeden miał przebicie. Wykręciłam świece i je przeczyściłam i auto chodzi jak dawniej, czyli na wszystkie tłoki :)
Cudów nie ma.Porzadna świeca np.NGK i musi byc dobrze. Chyba ze przebicie jest na fajce a tylko wydaje Ci się ze na świecy,to ja wymień.
No świece ale co mają świece do przebicia na cewce jak mi rozwala moduł z cewkami ... Cewka daje wysokie napięcie ,impuls dodatni. Świeca jest wkręcona w metal,czyli minus. Jeżeli ma zwarcie to tak jakbyś połączył plus z minusem na akumulatorze. Miałem taką świecę w ręku,elektroda dodatnia była na stałe zwarta z obudową wkręcaną. Miernik pokazywał same...
Witajcie ponownie mam Mazdę 323 benzyna 2.0 z gazem podczas ruszania delikatnie szarpie silnikiem wymieniłem jeden kabel od świec bo miał przebicie i świece zapłonowe trochę lepiej ale nadal jest problem , co myślicie na ten temat? , gdzie może tkwić problem? , może powinienem wymienić wszystkie kable ??.
Możesz mieć problem z instalacją wysokiego napięcia, upewnij się że samochód pracuje na wszystkich tłokach(być może na którymś kablu jest przebicie) poodsuwaj kable HV w miejscach gdzie stykają się z silnikiem, jeśli to pomoże to czas zmienić kable. Sprawdź czy iskra na świecach jest taka sama, jeśli nie to może być przebicie na świecy lub brudna kopułka.
Możesz ją zapiąć nawet do tego samego otworu gdzie jest wpięty ten drut. Jej zadaniem jest kasowanie luzów na połączeniu tego cięgna i nic więcej, niemniej może mieć jakiś niewielki wpływ na falowanie obrotów. Gaźnik był sprawdzany i czyszczony, tak samo świeca. Sprawdź czy nie ma przebicia na tej metalowej osłonie fajki świecy. Silnik dymi lub strzela...
Palnik jest w miarę czysty ale we włókninie jest wżer. Wstaw dobre foto .
Witam !!!! W moim samochodzie zauważyłem, że w nocy wokół świec zapłonowych (na izolatorze tuż przy nakrętce) pojawiają się przebicia wizualnie wygląda to jak by każda świeca miała świecące kółko przy izolatorze. Mimo wymiany kabli zapłonowych na nowe (firmy NGK) oraz świec (firmy ISKRA) problem nadal występuje. Dodatkowo zauważyłem że przy zimnym silniku...
Do wymiany fajka lub/i świeca zapłonowa. Jeśli są przebicia, to silnik powinien przerywać. Czasami zdarza się że w nocy widać niebieską poświatę, to akurat nic szczególnego.
Winna okazała się świeca zapłonowa. Mimo że była nowa to miala przebicie.
Bardzo prawdopodobne, że to sprężynki regulatora. Możliwe też jakieś chwilowe przebicie na kablu świecy lub fajce.
Witam wymień kable wysokiego napięcia i świece na 100% pomoże. Gość miał tak samo w VW Polo wymiana kabli i świec rozwiązało problem. Przebicie na którejś ze świec po obudowie bądź kablu.
Ewidentnie przebicie na masę świecy. Swieca albo kabel.
Za bogata mieszanka to po pierwsze. Zmywa Ci film olejowy z gładzi cylindra oraz rozcieńcza olej. Tak więc może to być w konsekwencji przyczyną zużycia pierścieni/cylindra i spalania oleju. Sadza na świecy powoduje przebicie i stąd konieczność wymiany świecy. Już nie wspomnę o sadzy w "kominie" i nadmiernych wydatkach na paliwo, które jest marnowane...
Witam, taki objaw miałem jak czujnik Halla był niesprawny -jak było wilgotno to samochód miał problem z zapaleniem (prawdopodobnie przebicie miedzy ekranem kabla a kablem sygnałowym.) Możesz również sprawdzić kable zapłonowe i świece.
Kable do kontroli (przebicia wiązki ) , świece w jakim stanie? , cewka do kontroli ( pęknięcia , stan gumek, sprężynek ) , Map sensor do czyszczenia , ZKFR w jakim stanie oraz ich czujniki i wiązki. W tym silniku może być wiele przyczyn takiego zachowania -nawet ten silnik jest chimeryczny na rodzaj i poziom oleju.
Ciekawe jakie napięcie jest w przewodzie? kopać może ale czy to wystarczy by przeskoczyła iskra. Zmień świece (tylko taką dedykowaną do tego motorka) lub jeszcze cewka zapłonowa lub przebicie na przewodzie wys. napięcia.
Przewody bosh, nowe, w sierpniu wymieniane, bo miały przebicia, świece sprawdzone i były w porządku
no proste że przebicie. wilgoć dostaje się pod maskę i wali iskrą na silnik zamiast na świece. Wystarczy w deszczowy dzień zajrzeć pod maskę w nocy i dodawać gazu. jak silnik się nagrzeje to schnie wszystko i jest ok.
Albo coś z zapłonem: przebicie, umierająca cewka, świece.. niestety takie powracające usterki są trudne do zdiagnozowania
Sprawdź przewody. Najprościej o zmroku, przy odpalonym silniku zaobserwować czy nie mają przebicia. Świece też nie zaszkodzi później sprawdzić.
Świece Ngk BCPR6E zmniejsz przerwę na 0,8mm , przewody najlepiej oryginalne ewentualnie Beru. To zestaw na dużą liczbę kilometrów. Sentecha można porównać do Janmora, od razu po montażu lubią mieć przebicie :D
Swoje działania powinieneś rozpocząć od wymiany świecy, potem sprawdzenie/ustawienie luzów zaworowych. Być może tu jest, a raczej była, przyczyna. Mokra świeca, po iluś walkach z odpaleniem, prawie na pewno ma przebicia. Teraz dobrze przedmuchaj silnik bez świecy, żeby usunąć skutki zalania i próbuj na nowej świecy. Grzebiąc z gaźniku wprowadziłeś wiele...
Za duża dawka paliwa, stare paliwo, niewydolna świeca gubi iskrę, przebicie na masę, wypadanie zapłonu, stary filtr powietrza, ustawienia zapłonu. To takie coś weź pod uwagę. Powodzenia.
Nie rozumiem pewnej rzeczy - skoro następuje przebicie na świecy z powodu jej zabrudzenia to wystarczy ją chyba wyczyścić i powinno być ok. W tym przypadku tak nie jest. Ciężko jest mi powiązać słąbą iskre na świecy ze źle wyregulowanym gaźnikiem.
Wygląda to na uszkodzenie cewki które po latach eksploatacji niestety pękają takie mamy warunki. I jeśli jest faktycznie zimno i wilgotno to wtedy ma przebicie a po osiągnięciu temperatury wraca do sprawności . Cewki, komplet kabli + świece to niewielki koszt więc zdało by się wymienić.
Witam, mam problem z moją Meganą, otóż wymieniłem przewody które miały przebicie i świece, od tego momentu cała się trzęsie, gaśnie na niskich obrotach i nie pali na 2 Gary. Wie ktoś czym to może być spowodowane?
Witam, mam Yamahę XJ600 51J. Problem jest z nią taki, że po założeniu nowych świec pochodzi około godzinę i świece są na tyle zakopcone, że mają przebicie i Yamaha rzuca palenie. Aktualne świece to NGK DR8ES-L, planuję kupić DR7ES. W każdym gaźniku założony zestaw naprawczy, ale oryginalnie były dysze 100, a w zestawie były 90, wcześniej już paliła...
Podpada mi bardzo pod przebicie na świecy -zamień na inną sprawdzoną, lub w układzie WN(przy większej dawce paliwa iskra nie ma energii do odpalenia).Fajka na świecy może mieć przerwę lub przewód -taka sugestia. Ale może być jeszcze kilka zupełnie innych przyczyn.
Rozrząd jest dobrze, świeca jak by przebicie miała, zawory też są dobre, mierzyłem kompresje.
Szczelność króćców i gaźników sprawdzasz spryskując samostartem po podejrzanych miejscach w czasie pracy silnika. Jeśli nastąpi zmiana w pracy silnika to jest nieszczelność. Moduł zostaw w spokoju. Sprawdź jedynie czy wszystkie połączenia elektryczne w instalacji są ok. Częste przebicia na świecach mogą być przyczyną złego składu mieszanki. Jeśli jest...
Sprawdziłem starą świece, ma przebicie tj.iskra na niej nie jest jednostajna tylko w dwóch miejscach jest iskra, to może byc wina świecy tak jak kolego napisałeś. Zastanawiam mnie tylko, że po kilku pociągnięciach szarpaka świeca jest sucha a powinna byc mokra.
Nie, przebicie ma na wyjściu przewodu, gdzie montowana jest fajka świecy.
Witam, kup inną świece np. z dużego fiata ma inne parametry niż maluchowska , może się przegrzewać i izolator szlak trafia i dostaje świeca przebicie.
Jeśli masz stare przewody to też zmień mogą mieć przebicie.
Być może że świece zapłonowe zostały zalane olejem , bo jest niesprawna uszczelka kapy zaworowej , od takiego zalania jest przebicie do masy i stąd wypadanie zapłonów.
panowie to była kopułka rozdzielacza było przebicie niestety;/ oraz świece moje były troszeczke stare i zalane benzyną pozdrawiam i dzięki za pomoc zamykamy temacik:)
Problem rozwiązany, sprzedałem samochód w chu 🤣
Wykręć kolego świece zapłonowe i zobacz czy na izolatorze nie ma ciemnych kresek które nie dadzą si zetrzeć . Jeżeli są to jest to przebicie izolatora i świece są do wymiany razem z przewodami zapłonowymi.
przebicie świec naprawa przebicie świec motocykl przebicie whirpool grzałka przebicie
lexmark reset sprzedawca china uszkodzenia przedwzmacniacza
elektroniczny licznik przepływu usterki bramy garażowej
Niedziałający zegar w Toyota Yaris 2007 - przyczyny i naprawa Otwarte drzwiczki w HP DeskJet 3750 - jak naprawić?