Te silniki wytrzymują ogromne przebiegi. A tu nagle przy 185 km panewka. Nie uważasz, że może mieć cofnięty przebieg?
Na czym polega praca wzmaczniacza mocy w klasie A i C. Zalety i wady tych układów Różnię się kątem przepływu prądu w elemencie wzmacniającym. W klasie A prąd płynie przez cały okres przebiegu, w klasie C - przez mniej niż połowę. Klasa A ma małą sprawność (teoretyczne makdymalna - 50%, w praktyce sporo mniej), klasa C - dużą, dążącą w teorii do 100%....
Bez tranzystora bootstrapa nie naładuje, stąd brak przebiegu...
Witam, Interesuje mnie korekcja przebieu w mercedesie A-klasa. Czy ktos zyczliwy moglby mi naswietlic ten problem. Z gory dziekuje
To w takim razie jeszcze jedno chciałbym wiedzieć. Czyli jeśli sprawność układu jest dostatecznie duża to z tej lampy można wyciągnąć 100W mocy przeniesionej na odbiornik przy powiedzmy 25W strat ciepła na anodzie. Tak? Czyli wszystko zależy od sprawności układu i jeśli jest ma on dostatecznie duża sprawność to moc przeniesiona na odbiornik może być...
To założenie jest pewne, a nie tylko realne. W tych drukarkach piece tyle właśnie mniej więcej wytrzymują. Klient musi mieć świadomość, że pewne rzeczy się zużywają i nie są wieczne. Ktoś kto ma drukarkę musi się też liczyć nie tylko z kosztami materiałów eksploatacyjnych, ale też z kosztami serwisu. Nie zawsze jest to łatwe, ale trzeba to klientowi...
Najbardziej zależy mi na ekonomicznym rozwiązaniu i niezawodności - to będzie sprzęt do małej firmy i wolę kupić zadbany i niezawodny sprzęt żeby go potem używać bezproblemowo przez lata przy stosunkowo niskich przebiegach jak na tę klasę urządzeń. A co polecicie z mniejszych gabarytów przy zachowaniu formatu A3? Istnieją sensowne rozwiązania? Przy...
Witam We wzmacniaczach "cyfrowych klas" ( D oraz T ), elementy RLC służą do odtwarzania kształtu oryginalnego przebiegu audio. Pozdrawiam
inaczej nie mozesz dac w SE biasu -60V bo wtedy punkt pracy przesunie sie tak ze wzmacniana bedzie tylko jedna polowka przebiegu (albo druga polowka bedzie wzmacniana bardzo slabo - gleboka klasa AB). koncowka mocy SE moze pracowac tylko i wylacznie w klasie A, bo obie polowki przebiegu musza byc wzmacniane - inaczej powstana straszne znieksztalcenia....
Lej to co było lane. A tego kto Ci powiedział że powyżej jakiegoś przebiegu trzeba zmienić klasę oleju, to kluczem do kół po głowie potraktuj ;)
Temat do zamknięcia. Przepisałem SSID oraz przebieg i wszystko działa.
W sumie z tego co mi przychodzi do głowy to są 3 sposoby na sinusa: 1. Przetwornica liniowa (coś jak wzmacniacz audio klasy AB), sprawność ok 60% 2. PWM i filtr dolnoprzepustowy, coś jak wzmacniacz klasy D 3. Przetwornica rezonansowa
jest specjalna topologia pracy wzmacniaczy clasy D ktora nie wymaga dlawika wyjsciowego. Sygnal na wyjsciu w spoczynku nie jest prostokatny tylko sklada sie ze szpilkowych impulsow. Przy wiekszym wysterowaniu impulsy te po prostu sie rozszezaja. Taka praca wymaga wyjscia mostkowego i sa to w zasadzie dwa wzmacniacze klasy D z przesunietymi nieco przebiegami.
Zastanów się, gdzie w tym układzie moze być przebieg sinusoidalny i w jakiej klasie pracuje tranzystor w twoim układzie.
Nawet nie bardzo na transformator, bo często rdzenie dławików skompensowanych są z materiałów stratnych. Raczej na transformator sterujący - stratny rdzeń ładnie tłumi oscylacje :) Co do liczenia - to się paskudnie liczy - zaufałbym autorowi raczej. Pamiętaj, że samooscylujące wzmacniacze w klasie D mają tendencję do synchronizowania się wzajemnie -...
Właśnie tak się zastanawiam, czy lepiej - nowszy model, ale z linii podstawowej - czy model starszy, ale z linii zaawansowanej. Im wyższej klasy sprzęt tym bardziej eksploatowany będzie. Nikt nie kupuje lustrzanki z klasy semi pro/ pro by robić nią zdjęcia raz na dwa tygodnie. Jeżeli nie planujesz robić tego zawodowo raczej kierowałbym się w coś nowszego....
Jak nałożysz przebieg dodatnio-ujemny na składową stałą większą np. od największej wartości ujemnej przebiegu to przebieg zaczyna być jednej biegunowości. Przy sterowaniu takim sygnałem tranzystor nie jest zatykany (no chyba, że się go przesteruje) a tylko płynie przez niego większy lub mniejszy prąd kolektora. Ten prąd powoduje zmienny spadek napięcia...
Jak to teraz zadam pytanie : Czy w klasie A kazdy z wtornikow przenosi cala sinusoide czy polowke bo mi sie wydaje ze cala a dopiero po przekroczeniu pradu spoczynkowego po polowce . jezeli sie myle to powiedzcie mi jak wyglada przebieg w klasie A na kazdym z wtornikow przed zsumowaniem sygnalu na obciazeniu.
Mam identyczny problem jak opisywane tu wcześniej, samochód nie widzi kluczyka, nie działa rygiel, nie działa pilot otwierania drzwi. Kiedyś mi się tak robiło jak zostawiałem samochód na zewnątrz , ale następnego dnia wracało do normy. Teraz niestety już zadziałać nie chce. W204 z 2010 przebieg 60tys
Cóż, ja za kolegą ptaszek1975 jakoś nie przepadam. Co nie znaczy, że tym razem mu nie przyznam racji. Pocieknie na bank. Po drugie jaki sens, przy takim przebiegu przechodzić o klasę wyżej?
Ja mam rapida 1,2TSI z rozrządem na łańcuchu (już końcowa, niby poprawiona wersja). Silnik pełna fabryka i nie mam problemów, ani z rozrządem, ani z poborem oleju. Ale, samochód w rodzinie od początku, olej zmieniany co 15kkm, dobrej klasy. No i przebieg - zaledwie 90kkm. Nie zamierzam sprzedawać :)
Lepszy o wiele 300k na trasie, z resztą w ogóle co to za przebieg na dzisiejsze czasy? Ogólnie żadne auto/silnik nie jest przystosowane do ciągłe rozpędzania, zatrzymywanie i gaszenia, a eksploatacja w mieście do tego się zanosi. Ważna też jest klasa auta i silnik, te 150k jakieś miejskie auto 1,0 to już początek końca, klasa średnia i jakieś 2,0 diesel...
Zadaniem rezystora bramkowego jest ograniczenie prądu ładowania / rozładowania bramki tranzystora, która ma sporą pojemność względem kanału (nawet kilka nF). Podając prostokątny przebieg sterujący trzeba się liczyć też z całkowaniem przebiegu na bramce (praca w klasie A, gdy narasta / maleje napięcie Ugs). Dobór rezystora bramkowego musi uwzględniać...
w PL to max 230tyś mają nalatane auta w wieku od 5 do 15 lat :) A to jest fascynujące bo 15 letnie auto z przebiegiem 300 tys oznacza 20tys / rok czyli auto całkiem mało jeżdżone :D A spróbuj takie sprzedać... Ludzie tak strasznie chcą pokazać jaki super interes ubili, że wierzą w przebieg graniczący z absurdem. Czyli 230tys w 15 letnim dieslu klasy...
Nigdy się nad tym nie zastanawiałem, ale wydawało mi się, że producenci bardziej kurczowo się trzymają jednego dostawcy a ty pomieszanie z poplontaniem. Ta zalewa przede wszystkim chroni przed wibracjami, znakomicie poprawiając żywotność mechaniczną. Kolejny aspekt to, że mamy tu do czynienia z wyrobem podlegającym homologacji a to znaczy, że jedynym...
Sprawdz, co sie dzieje przy wypelnieniu 100%, czyli jeden z dolnych tranzystorow caly czas przewodzacy (zakladajac, ze silnik to zniesie ;) ). A jesli masz dostep do oscyloskopu wstaw maly (rzedu 0.1 Ohm) oporniczek w obwod pradu grzejacego sie tranzystora i oscyloskopem sprawdz przebieg napiecia na tym oporniku.
Więc klasa jest to jakis model rzeczywistej obiektu, taki jeden ze standardowych przykładów to samochód. Masz samochód i jakie cechy on posiada? Ano, ma 4 koła + zapasowe, ma kierownicę, skrzynię biegów etc, ma rocznik, przebieg, zużycie paliwa. To są cechy, które możesz przetrzymywać jako dane w klasie. To najlepiej jak są dane prywatne ( private )...
Mam oto taki błąd Mercedes A klasa 1.3 170 przebiegu Co do termostatu to wiadomo wymiana, a te dwa rozrząd? Czy czujnik wałka rozrządu https://obrazki.elektroda.pl/8950093700_... P059700 Termostat płynu chłodzącego ma usterkę elektryczną lub przerwę w obwodzie. P001607 Pozycja wałka rozrządu zaworów dolotowych (rząd cylindrów 1) jest...
Wzmacniacz w klasie A wzmacnia i przenosi cały przebieg sygnału podany na jego wejście.
Dzięki za tyle odpowiedzi. Pani w szkole powiedziała że podłączymy to pod oscyloskop i przedstawimy całej klasie przebiegi takiego prostowania, to ona zaproponowała żarówkę choć nie za bardzo będzie widać jej "mruganie" przy takiej częstotliwości. A może istniej jakiś inny odbiornik, który lepiej by zobrazował ten przebieg?
Jeśli generator jest sinusoidalny to na wyjściu wzmacniacza klasy C otrzymamy przebieg quasi-prostokątny.
Witam! Wystarczy poszukać w googlah ale dam to co mam: W każdym domu można dziś znaleźć kilka wzmacniaczy audio. Wszelkie odbiorniki radiowe, zestawy dźwiękowe, odbiorniki telewizyjne zawierają wzmacniacze mocy. Wzmacniacze lampowe wyparte swego czasu przez wzmacniacze tranzystorowe, wróciły do łask i są stosowane w sprzęcie najwyższej klasy. Obecnie...
Taki przebieg jaki wysłałem dla 1 kHz zazwyczaj występuje przy wyjściu ze stopni sterujących we wzmacniaczach klasy D, prawda? Tak, ale bardziej regularny prostokąt i o wyższej częstotliwości. Jednakże to na pewno nie jest klasa D tylko tania, klasyczna klasa AB, co sugeruje jakość płytki drukowanej, rodzaj elementów i radiatora.
Bardzo ciekawy temat. Czy można prosić o pdf instr. sprawdzenia /ustawienia łańcucha ( dwa wałki ) w B KL w245 b200 Turbo benzyna Ostatnio pojawia się temat przewlekania nowego łańcucha oraz wymiany napinacza bez demontażu silnika od góry właśnie po małym przebiegu . Bardzo proszę o sugestie w tym zakresie.
Miałem w Vectrze A 1,8 (benz.+LPG) przebieg podobny - w silniku C18NZ półsyntetyk 10W40. Miał tą przewagę nad mineralnym 15W40, że w zimie szybciej uruchamiał się (nie gęstniał pod wpływem ujemnej temperatury). Wbrew opiniom, że wypłukuje nagromadzony nagar a tym samym rozszczelnia silnik - nie zauważyłem tego u siebie - silnik suchy. Również nie miałem...
... Lampa mimo, że się grzeje jest droga itp ma jedną zaletę. Chodzi bardzo wąsko pasmowo i nie trzeba się przejmować harmonicznymi Mógł byś rozwinąć temat bo nie załapałem? Czyli co - nawet wzmacniacz lampowy w klasie C (bardzo odkształcony przebieg wyjściowy) nie potrzebuje na wyjściu żadnych filtrów?
Albo po prostu bezpiecznie założyć, że na przykład gdy handlarz wystawia auto z przebiegiem 190, to dodajmy 40 i zakładajmy, że ma 230, żeby się nie rozczarować i tak do tego podejść. To chyba bezpieczne podejście? Swego czasu bałem się przebiegów, ale raz w firmie dostałem służbowe auto, na początek wysłużone, miało 650 przejechane, miało 10 lat,...
Jeżeli chodzi o do pałkę czy to by zdało egzamin???? http://www.elektroda.net/radio/wzmCB16w.... Jeżeli tak czy można zrobić ja na tranzystorze BD139??? Jaką moc wtedy uzyskam? Z góry dzięki Witam. Ten wzmacniacz NIE nadaje się do pracy. Wogóle nie nadaje się do żadnego wzmocnienia sygnału w.cz. Przedewszystkim baza tego tranzystora "wisi" w powietrzu....
W dyfrze jest malo oleju. Wystarczy ze poci sie i w ciagu kilkunastu lat wyleci cały. Dyfer z duzym przebiegiem moze wyc.
To The Frame- Model sprzed dw och lat. Tak, taki przebieg to nie wiele. Wygląd znakomity. Następca w tej klasie gra jeszcze lepiej i ma bardziej matowy ekran Teraz faktycznie wygląda jak prawdziwy obraz na ścianie, jak załączysz aplikację z obrazami Samsunga.
Co do klasy D, nadal uważam że nie jesteś w stanie powiedzieć jaka gra klasa przy dobrym sprzęcie. To tak jakbyś chciał udowadniać że powiesz po zdjęciu czy było robione matrycą 10MPix czy 36MPix na papierze foto czy innym wydruku Po prostu rozdzielczość ludzkiego ucha jest ograniczona, poza wybitnymi jednostkami ale je liczył bym w setkach promili...
Ok, czyli reasumując obwód LC widoczny na powyższym schemacie służy jedynie do strojenia i dopasowania anteny a nie jest to filtr. Jedno drugiemu nie przeszkadza, może jednocześnie dopasowywać i być filtrem dolnoprzepustowym. Zakładając, że budowalibyśmy nadajnik AM większej mocy powiedzmy 1W to na wyjściu PA (a jeszcze przed obwodem strojenia anteny...
ciekawe kiedy polacy przestana oszukiwac przy przebiegu samochodu? jest to obrzydliwy preceder!
Dziwię się, że w aucie tej klasy, wydech wygląda spoooro gorzej, jak w 15 letniej megance 1,5 DCI z przebiegiem 600k km. Nie porównuj benzyniaka do diesla - zupełnie inna temperatura spalin, no i do tego dochodzi "niestety" marna jakość blachy w "japończykach". To nie kwestia temperatury, im czystsze spaliny tym szybciej wydech zżera.
stary dobry oscyloskop Mini 4. Że stary - zgoda, ale na pewno ani dobry, ani oscyloskop. Raczej miernej klasy wskaźnik oscyloskopowy. To był sprzęt baaardzo amatorski a najlepiej się sprawdzał w roli pomocy naukowej czy też do unaocznienia przebiegów napięcia, czy sposobu obsługi prawdziwego oscyloskopu. Jako ciekawostka powiem, że w momencie gdy mnie...
Jest. Znowu ta siódma strona. Popatrz na przebieg nazwany A-leg i przebieg Differential. Jedyne co zmieniasz to próbujesz to zrobić z napięciem symetrycznym zasilania. Ma to sens bo pozbywasz się kondensatora wyjściowego. A teraz przeczytaj opisy do pozostałych schematów modulacji.
Jest to wzmacniacz pracujący w klasie D więc powinien być przebieg prostokątny na fetach.
Kupuje się niemieckie pięciodniowe tablice rejestracyjne.Takie z żółtym paskiem i na nich się jedzie.Kiedyś tak było ale ostatnio 5 lat temu to robiłem. To już ostatnio uległo zmianie. Tak samo, jak problem z tymi tablicami na inne auta niż niemieckie. Ja polecam wrzucić to auto na clicktrans i poszukać transportu w sensownej cenie. PS. To to auto...
Witam To jest wzmacniacz klasy D i na jego wyjściu jest przebieg prostokątny bez względu czy gra czy nie, to powoduje świecenie diody i wskazania miernika.
Wyswietlacz podświetlany jest przez żarówke rozkrecałem juz te liczniki do korekcji przebiegu i czesto sie przepalały wyciagni licznik i wymien żarówke i bedzie chodzić pozdrawiam
Cześć, Mam na oku klasę E, co dla mnie jest dość istotne. Dobrze ;) żeby nie był biały w środku. Z technicznego punktu widzenia co byście polecili? Benzyna ponieważ krótkie przebiegi. Powiedzmy, że mam na bieżący serwis 5k / rok to chyba mało?
Nic nie było wymieniane w układzie paliwowym itp. przebieg już spory - około 300 tys. km.
A co oznaczają te strzałki w dół na przebiegu wejścia "J" ? hmm nie wiem.. tak w klasie oznaczamy Gdzie przebieg zegara "C" ? hmm nie wiem... w zeszycie nie mam przebiegu C narysowanego.. Mam ten przykład zrobiony w zeszycie, ale chciałbym żeby ktoś wytłumaczył jak go zrobić...
Witam! W układzie, gdzie mierzysz prąd w sieci 3-fazowej, między BOCZNIKAMI wystapi pełne napięcie międzyfazowe, czyli 400V. To jest niebezpieczne! Takie napięcie wystapi również między wszystkimi układami dołączonymi do tych boczników! Należy użyć PRZEKŁADNIKÓW PRĄDOWYCH, a w tym przypadku wystarczy 1 miernik, przełączany kolejno do wyjść tych boczników....
Zakładajac ze powieliłes dokladnie układ, nie wiem jaki sens ma zdejmowanie charakterystyki fabrycznego wzmacniacza. Chyba że dokonałeś jakis bardzo znaczących zmian w ukladzie. Poza tym, co daje badanie ukladu dla jednej czestotliwości? taki pomiar jest bez znaczenia, chyba ze dla poprawy samopoczucia. Chcąc wykonac takie badanie należało by miec wobulator...
Mierniki analogowe z ustrojem magnetoelektrycznym mierzą wartość średnią prądu wyprostowanego, a skalowane są w wartości skutecznej dla przebiegu sinusoidalnego. Przyrząd UM7T mierzy prąd 50Hz sinusoidalny zgodnie ze swoją klasą, odczyt jest w wartości skutecznej (RMS) i dla takich celów pomiar jest miarodajny. Odstępstwa moga się pojawić przy pomiarze...
Chyba że ktoś kupi trupa sklejanego z 3 gdzie jeden był po powodzi z przebiegiem 500 tyś. więc nie ma się co dziwić że potem wychodzą kwiatki. Dobrze gada. O a klasie krążą takie same opinie jak o lagunie najczęściej rozgłaszane przez ludzi którzy nigdy nie mieli z nim do czynienia.
W takim razie odsyłam Cię kolego do chyba najbardziej wartościowej polskiej strony jeśli chodzi o wzmacniacze lampowe: http://www.mif.pg.gda.pl/homepages/tom/i... Nauka nauka i jeszcze raz nauka. Bo zrobienie wzmaka na tranzystorach imho nie ma sensu. Tzn ma ale jeśli autor jest ambitny, to przy lampie będzie miał na prawdę czym się pochwalić...
mam pytanie jak by ktoś z użytkowników lub mających wiedzę po skasowaniu inspekcji według tej instrukcji pokazuje mi na liczniku się zero i po przejechaniu 100 km zaczyna mi ponownie minusować jest jakieś lekarstwo jak mam ustawić przebieg następnego przeglądu :cry:
Nic nie wiadomo o przebiegu w/w samochodu a ponadto silnik posiada turbosprezarke i w tym wypadku dla jej trwalosci jest lepszy olej "rzadszy".Ale jak silnik ma duzy przebieg to lepiej pozostac przy mineralnym a kierowac sie klasa jakosci.Nie polecam lotosa.
Skąd wiesz że nie zadziałało?Bez oscyloskopu nie stwierdzisz co nie działa.Musisz sprawdzić czy są przebiegi w układzie. Według mnie może być więcej części uszkodzonych. Co ma sekcja filtrów do generatora PWM?Nie widzę związku. W ostateczności możesz sprzedać dalej lub wyciąć końcówkę i wstawić w klasie AB.Będzie mniej mocy ale zawsze coś. Pozdrawiam.
Hmm BMW to nie jest dobre auto dla początkującego. Jako pierwsze auto przydał by się samochód który nie jest "rozjeżdżony" a takie najczęściej BMW można trafić. Można się z tym nie zgodzić, ale po moich doświadczeniach na to wychodzi, pomimo tego, że BMW to fajne auta. A to dobre zastanów się trochę co piszesz,bmw maja silniki które robią po 500tyś...
Cykl trwa ok 2 godzin - ekonomiczny, klasa A++ W takim razie poczekam do jutra wieczora i sprawdzę 'przebieg' licznika i zobaczymy czy będzie OK.
Przepraszam, że poddaję w wątpliwość: No to już wiemy dlaczego spada... TRAFO nie daje rady. Siada i to mocno, zdecydowanie za mocno. Jeżeli wyprostowane na wejściu stabilizatora (Vcc) jest 6V, na wyjściu będzie akurat z 5V - to by się zgadzało. Ale widoczny na zdjęciu w #1 transformator można szacować na przynajmniej 60-80W. Napięcie wtórne to ok....
a ten przebieg to jakis zart 103500 mil x 1,6 = 165600 km taki mniej więcej przebieg mają dwunastoletnie auta u handlarzy, przy tej klasie auta 15kkm/rok
Klasa AA (klasa S) to pomysł zrealizowany przez Technicsa praktycznie w latach 70 tych. Rozwiązanie z połączeniem dwóch wzmacniaczy zaprezentowała i wdrożyła firma panasonic, (rozwiązanie jest niemal identyczne jak projekt wzmacniacza w klasie S; dr. Sandmana, nie wiadomo czy panasonic nie ukradł projektu, toczył się nawet chyba proces w tej sprawie)...
Za to ze robi się harmonijka odpowiedzialne są odrywacze papieru na wałku teflonowym w zespole utrwalania.Na początek to proponuje przeczyścić je. Lubie sie robić zgary toneru na ich końcach. Nic nie piszesz ile ta drukarka ma przebiegu. W ostateczności wymiana pieca na nowy i będzie drukować jak nowa. A tak na marginesie urządzenie samsung w porównaniu...
Zastanawiam się dlaczego w Twojej sprawie przez 3 dni nikt z forumowiczów się jeszcze nie odezwał....... Dlatego. jeżeli trafisz na kogoś kto wie dokładnie o co chodzi i podejmie się tej naprawy to koszty mogą być nieciekawe.... Kupno valvertonika to głupota bez komentarza. Prędzej czy później trzeba rozbić świnkę skarbonkę na naprawę. No wreszcie...
Bo ma 35Nm momentu więcej... Koni jest więcej w 2.8... o 1 :D Fakt faktem - dyferencjał nie most :P Miał dużo liftingów, ale skoro po pierwszym poprawili mocowanie, to nie rozumiem do czego pijesz. Po 2004 roku montowali 6 biegówke w 330i i chyba też w dieselach Żadne 14 letnie auto za 13 tysiecy nie bedzie mialo ponizej 200 tys. przebiegu, nie w tej...
Budżet podniosłem bo nic nie kupie w tych pieniądzach. Czyli tak sensownie aby nie bawić się w remont samochodu lepiej kupić coś droższego w niższej klasie z małym przebiegiem nastukać przebiegu i sprzedać. Moja praca wiąże się właśnie z trasami i przebiegiem rzędu tych 30 -35 tys km rocznie. Jak wy byście postąpili ? Samochód paro letni czy coś starszego...
Zależy od klasy wzmacniacza. Od klasy zależy sprawność wzmacniacza a więc także wymagana moc układu zasilającego w celu uzyskania zakładanej mocy wyjściowej,gdyż zasilacz musi dostarczyć mocy dla sygnału użytecznego, a także pokryć straty we wzmacniaczu. I tak dla popularnych wzmacniaczy mocy klasy AB moc trafa powinna wynosić 2 razy tyle co moc wzmacniacza.Ale...
To co pokazałeś w poście #7 to jest push-pull i raczej nie widzę tutaj sensu by to mogło przenosić kształt sygnału. W każdej książce o wzmacniaczach jest ten schemat, doczytaj, układ moze pracować zarówno dwustanowo, jak i liniowo, w tym drugim przypadku pętla sprzężenia zwrotnego musi nadrabiać jego niedostatki. [url=http://www.linear.com/...
Będzie. Chodzi o to, że karta muzyczna z próbkowaniem 44kHz przenosi częstotliwości 20Hz- 20kHz i to też tylko umownie. Przy bardzo niskich częstotliwościach przebieg będzie wyglądał tak jak na rysunku. Wraz ze wzrostem częst. przebieg będzie coraz bardziej prostokątny ale przy dalszym wzroście częstotliwości, powyżej ok 10kHz, dla odmiany prostokąt...
W załączniku znajduje się opis wykonania wzmacniacza klasy A single ended. Tekst jest autorstwa Nelsona Passa i został przetłumaczony na język polski przeze mnie. Oryginał artykułu, a także wszystkie rysunki (schemat, płytki, przebiegi) znajdują się na stronie http://www.passdiy.com
Kreowanie i usuwanie obiektu client klasy WiFiClient w pętli loop() za każdym jej przebiegiem jest mało praktyczne i może wiązać się ze zwiększoną fragmentacją sterty. Dodano po 8 A teraz pytania – czy takie natychmiastowe zamknięcie serwera (bez pobierania) jest poprawne? O jakie "zamknięcie" serwera chodzi? Gdzie jest to w kodzie?
golf IV 2.3V5 a automacie (....) Mercedes S klasa, 5l silnik.. Wracamy na ziemię i przypominamy że autor postu ma 2000zł a to sugeruje że na późniejsze naprawy wiele więcej miał nie będzie. O Golfie 4 albo Mercedesie S pomysli kiedyś. Teraz myśli o aucie klasy Skoda Felicia. Co do przebiegów - nie bałbym się nawet 300 tyś km, pod warunkiem, że to 300...
The idea behind the circuit is linked to the previous definition of Class D of the IEC 1000-3-2 standard, which was based on the envelope shown in Fig. 1.2. The circuit changes the shape of the input current and, while only a limited reduction of the harmonic currents can be obtained, it was also possible to change the classification of the circuit...
W międzyczasie świat poszedł do przodu, więc na pewno powstały ciekawsze rozwiązania. To fakt, postęp się dokonał, a że najistotniejszym parametrem w biznesie jest cena, rynek sprzętu konsumenckiego zdominowały wzmacniacze klasy D, łatwe w miniaturyzacji, nie wymagają dużych radiatorów, lepsza sprawność, to wszystko pozwala obniżyć koszt produkcji...
Ja bym wybrał tego, który ma gwarantowany przebieg mniej niż 300000km ale wiem, łatwo nie będzie...
No dobrze: Pragnąc w końcu dojść do jakiejś sensownej konkluzji postanowiłem sprawdzić, cóż to za "tajemnica" siedzi w światłach pozycyjnych w MB klasa B (i pewnie wielu innych też). Przeczytaj jeszcze raz post CameRa i zastanów się co piszesz,przecież to proste. A więc kolego, moje "pisanie" wynikało właśnie z "zastanowienia się" nad powodem takiego...
Sorry, chyba za późno to pisałem bo bzdury tam są w moim poście :D Oczywiście chodziło mi o to, że dźwięk analogowy jest porównywany z sygnałem o przebiegu TRÓJKĄTNYM. Sorry - mój błąd.
Polecam lekturę: http://www.elportal.pl/pdf/k03/57_19.pdf Część 2: http://www.elportal.pl/pdf/k03/58_18.pdf Nikt tu nie będzie robił wykładu na temat wzmacniaczy mocy klasy D, czy T oraz zasilaczy impulsowych. Zasada działania prosta jak drut, realizacja niestety o wiele trudniejsza, gdyż dają o sobie znać pewne specyficzne dla tych układów zjawiska....
Witam Instrukcja obsługi każdego samochodu nie podaje rodzaju oleju (min czy syn ) a tylko wymagane gęstości i klasę oleju. Ja od 20 lat jeżdżę na syntetyku nawet w Polonezie. Obecnie w B3 2E mam zalany Motul 4100 Power, SAE 15W50, Techosynthese, klasa API: SL/CF, normy VW 505.00 - 501.01, MB 229.1. Na opakowniu jest napisane po niemiecku, że jest to...
Nie jestem pewien czy było by to wogóle wykonywalne, co prawda widziałem projekt kolegi Mania-C gdzie sterował mostkiem nagrzewnicy indukcyjnej przy 400kHz i nawet uzyskiwał przyzwoite przebiegi i efekty, ale raz, że przytoczony przez kolege układ nie dał by sie ot tak pogodzić z pełnym mostkiem nawet przy niskiej częstotliwości, a po drugie istnieje...
Ze zdjęć ciężko cokolwiek wywnioskować. Przy takim bałaganie ciężko nawet stwierdzić co jest gdzie i jak połączone. Uporządkuj to jakoś i wtedy zrób zdjęcie całości. Postaraj się jeszcze raz sprawdzić układ pod względem poprawności połączeń, a gdy to zrobisz i niczego nie znajdziesz, podłącz układ na "sucho" bez obciążenia IRF-a i jeśli masz oscyloskop...
ps: no właśnie tych "cyfrowych" to raczej nie polecam na zasilanie górek - tam lepiej zazwyczaj sprawdzają się klasyczne wzm w klasie AB ( H ) Przebiegi obserwowane na oscyloskopie w przypadku wyższych częst w końcówkach cyfrowych ( tych które badałem ) nie wyglądają zbyt ciekawie, a czasem wręcz tragicznie, np w tych z niższej półki
Rzeczywiście pokopało: ŚWIETLÓWKI TRADYCYJNE PROSTE 1,70 zł/szt. Toż to połowa ceny nowej świetłówki... Taniej jest chyba samemu zawieźć na złom bądź wrzucić do pojemnika na szkło :D Chyba naprawdę nie masz pojęcia z czego składa się i jak działa świetlówka skoro chcesz ją wyrzucać do pojemnika na szkło. Zawiera on pewną(niewielką ale jednak) ilość...
Opony mają 4 lata a cena trochę za wysoka. ???????????????????????????? :shii: rok produkcji: 2018 Gwarancja: 60 m-cy opór toczenia: klasa A przyczepność na mokrej nawierzchni: klasa A Bardzo dobre opony.
Reasumując to że cyfra ma przewagę nad analogiem nie musi to być prawda i nie dotyczy to tylko najtańszych modeli, ale i czasem drogich. Temat w zasadzie nie jest tak jednoznaczny. Pomijam już to że zapewne kolega (at)ciasteczkowypotwor może podać jakieś ekstremalne przypadki obserwowania pikosekundowych przebiegów DAJ JEDEN REALNY PRZYKŁAD gdzie analogowy...
Corolla E11 też nie jest złym pomysłem, pomijając fakt, że osobiście uważam, że to auto jest paskudne. ...a może Peugeot 307? Na SKP niewiele sprawdzą, więcej mogą sprawdzić w ASO, np. FIAT oferuje taki przegląd "przedsprzedażny", niestety jest to droga impreza - 250zł, w skład wchodzi pełna ścieżka diagnostyczna, diagnostyka komputerowa, oględziny...
a co ten atmel mialby niby robic? W Ups-ach sa specjalne procesory do generacji pwm bo to nie takie proste. Sa tez rozwiazania czysto analogowe w ktorych wysokonapieciowy wzmacniacz klasy D wzmacnia referencyjny przebieg sinusoidalny.
Szacowany roczny przebieg dla diesla średniej klasy to między 30 a 50 tysięcy kilometrów. 12 lat po (liczmy optymistycznie) 30 tysięcy rocznie daje 360 tysięcy jak w pysk strzelił. Naprawdę niewielu kupuje droższego w zakupie i utrzymaniu diesla tylko dlatego, że lubią ten hałas i smród. To musi dać wymierne korzyści, przy tak dużych przebiegach różnica...
No prąd na głośniku może być tylko przemienny (przekleństwo przesterów), a co do klasy A: klasa jest oznaczeniem prądu spoczynkowego. Np w klasie A, prąd ten jest równy, a nawet większy niż maksymalny prąd wyjściowy tranzystora ( emitowanie ciepła zależy od prądu spoczynkowego, stąd grzanie się wzmków A-class). Dzięki temu dźwięk jest jest niesamowicie...
Rzeczywiście źródło prądowe było niepoprawne. Teraz jest myślę ok.Prąd dla pary różnicowej ok 2,2 mA dla końcowego 2,2 A. Stopień końcowy ma pracować w klasie A. W załączeniu przebieg 10 kHz na rezystorze 8 R. Co o tym myślisz ? Mało mam doświadczenia a dodatkowo oprogramowanie kilka razy nie potrafiło symulować poprawnie sprawdzonych w rzeczywistości...
Nie widzę co źle zrobiłeś pewnie specyfikację źródeł, dobra widzę opóźnienie 20s, można obejrzeć przebiegi i sprawdzić czy mają sens Albo po prostu Ctrl-C Ctrl-V :)
Czy je się jakoś kalibruje? Oba wydają się sprawne, ale nie miałem generatora sygnału pod ręką, więc tylko dałem na wejście jakieś zakłócenia. Obie zacne marki. Oba wykonane metodą "na zawsze" - jeszcze z czasów kupuj nasze bo już nigdy nie będziesz musiał ponownie :) Oba mają wyjście generatora prostokąta do testu np. sond 1:10 np. 1Vpp 1kHz. Podłącz...
RMS - Wartość skuteczna (w j. ang. rms od Root Mean Square – średnia kwadratowa) – statystyczna miara sygnału okresowo zmiennego (najczęściej dotyczy wielkości elektrycznych prądu i napięcia). Wartość skuteczna prądu przemiennego jest taką wartością prądu stałego, która w ciągu czasu równego okresowi prądu przemiennego spowoduje ten sam...
Hmm.. czy więc opłaca się brać takie auto z przebiegiem 220 000...? - ponoć takie silniki (tej klasy) mają się kręcić do 350 - 400 tys.. Na co zwrócić szczególną uwagę przy kupowaniu tego auta z tym silnikiem..? aby nie wpaść w bagno wydatków - po - zakupie.. ???
Auto mers A klasa skrzynia automatyczna 2003r. 1,7 cdi przebieg niby 190 000 km zmienia biegi normalnie ale tuż przed kazdą zmianą na wyższy bieg słychać głośne jarmolenie taki jak w kole przy bardzo zużytym łożysku jak tylko zmieni bieg wszystko cichnie. Jak ktoś już to przerabiał to prosze o info.
Odczyt przy przebiegach odkształconych będzie raczej zawyżony niż zaniżony. Używałem podobnej klasy miernika mocy czynnej. Przy większym obciążeniu PF przekracza 0.9 i wskazania VA zbliżają się do W...
mercedes klasa klasa renault master przebieg przebieg wzmacniacz klasa projekt klasa
nadajniki tmobile stabilny generator kwarcowy telewizor sprzedam
Lewa rolka dociskowa zgina taśmę – przyczyny, naprawa, regulacja w magnetofonach LED 4202, CV9292H-A39 – brak napięcia na bramce MOSFET Q3, nie włącza 12V VCC panelu