Można naprawić ,można podmienić to zależy co pało. Problemy jakie się pojawią to immo i przebieg.
Pisał o rozgrzanym silniku, więc kontrolka się nie zapali, ewentualnie tak jak pozostałe kontrolki - na sekundę, chyba że czujnik uszkodzony. A spróbuj odpiąć wtyczę z czujnika temperatury cieczy - będzie bogatsza mieszanka i jak odpali normalnie tzn że trzeba nieco dostroić mapę paliwa. Polecam forum vwgolf.pl - wątek z odpalaniem na ciepłym szeroko...
dobrze dokręciłeś obudowę? gdy nie ma docisku odpowiednio mocnego, to tak się dzieję
Raczej nie jest prawdziwa. Duże ubytki płynu byłyby zauważalne. Olej z płynem dałby jasną emulsję widoczną na bagnecie i na korku wlewu oleju - wyraźnie. A i kolor oleju nieznacznie by się zmienił. Silnik ma pewnie swój przebieg i większe przedmuchy ze skrzyni korbowej. Albo chłodnica oleju- jak wcześniej sugerował verksted - minimalnie przepuszcza....
Sprawdż bezpieczniki , a wszczególnosci od tablicy. Czy może stało sie to poprawieniu przebiegu?????
Czy długo pojeździ zależy od poprzedniego właściciela. 12 lat i duży przebieg - może być mocno wyeksploatowany.
Jaki masz przebieg?
Mam śmieszny trochę problem-przestał działać prędkościomierz i liczniki przebiegu Octavia 1998 silnik 1,8 20 V 125 km AGN bez turbo. Nie mogę znaleźć czujnika na skrzyni biegów....czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie on jest usytuowany? albo może jest tam jakieś inne rozwiązanie? bez impulsatora? z góry dziękuję
Jeśli jest taki przebieg to śmiało lej pełen sysntetyk.
Witam, Skoda Octavia 2 Potrzebuję zmienić przebieg w takim liczniku jak w załączniku, nie chodzi o cofanie a zmianę przebiegu na plus, około 100k km Vag Commander nie tyka przebiegu, teoretycznie w 07 Kombi -> instrument zmienia niby przebieg ale nie zapisuje się w zegarach, macie może informacje jaki eeprom tam siedzi ewentualnie jakim oprogramowaniem...
A skad masz takie dane? To jest srednia średniaktora ci sie wydaje. W holandii czy to bmw e60 520 i czy 520d moze miec 5 tys km i 50 tys km jeden to adwokat drugi kierowca ktory dojezdza do pracy. Roznica w wadze i wyliczeniu przez RDW plus diesel czy benzyna zależy opłata jak wiesz. Ja mam sprintera 316 cdi którym zrobilem w pierwszych 3 latach 250...
Masz na mojej stronie wsad do Skody Klostazy.prv.pl
Może być to spowodowane nie dogrzanym silnikiem ? Oczywiście, jeżeli płynu nie ubywa to może być przyczyną powstawania tego osadu. Często wskaźniki trochę przekłamują i nawet jeżeli wskazówka pokazuje temperaturę roboczą to olej jeszcze jest niedogrzany. Jakie robisz przebiegi dzienne?
Wg mnie szukanie za granicą takiego populusa chyba nie jest opłacalne...no ale to zależy Natomiast może zamiast szukać tdi z olbrzymim przebiegiem i zabawkami które mogą się popsuć np. turbo, nie lepiej isc w benzynę? 1,8 L albo 2,0 - mniejsze realne przebiegi i wg mnie tańsze potencjalne naprawy
Kolego Alfredzie, a kto normalny sprzedaje 3 letnie auto kupione prywatnie w salonie? Takie to zmieniają właściciela albo po całce albo po 10 latach jak ma 150 przebiegu.
Witam , Mój brat w Anglii ma problem z Octavia . Przebieg 60 tys km. Pali mu się kontrolka check engine. Podłączyli pod komputer u kolegi i wykazało błąd P190E . Co to może być? Coś poważnego? Dziękuję za pomoc.
Silnik 101 KM, instalacja BRC, sprowadzony 7 lat temu z Włoch, instalacja włoska. Ja tylko legalizowałem butlę. Obecny przebieg to 280 tys.
Ok to niech sobie autor kupi Octavię, bo jest duża, tylko proponuje zerknąć ile lat będzie miała Octavia, jaki przebieg i co pod maską. TSI zostało poprawione i jest poprawnym silnikiem, nadal biorącym olej, do tego hasło "wypadanie zapłonu" jest ciągle na forach wystarczy poczytac, zasyfiony silnik od nagaru, sypiący się osprzęt itd. a tjet to prosta...
można szukać w wielu kierunkach: 1. sterownik klimy 2. uszczelka pod głowicą Jaki to silnik, czy ma klimatronic, przebieg, inne objawy?
Więc zaczynasz od parownika. Ze starości przebiegu pewnie się zrobiło sztywne membrany.
A teraz pomyśl skąd twoje auto bierze informacje z jaką prędkością jedzie (wbrew pozorom nie czuje tego po "kościach"). Podpowiem że w autach stosuje się dwa rozwiązania (czujnik w skrzyni biegów lub sygnał prędkości z czujnika ABS (VAG stosuje na ogół to pierwsze rozwiązanie). Bo jeżeli rozumiem to nadal nie nalicza przebiegu ?
Witam Czy przy pomocy oprogramowania VCDS da się odczytać realny (nie licznikowy) przebieg samochodu ? Samochód to skoda octavia 1,6 B z roku 1998.
Witam wszystkich. Po jakim przebiegu wymieniać rozrząd?
W parametrach immo sprawdzisz.Ale jak nie widzi kluczyka to po zapłonie zamiast przebiegu będzie napis SAFE,jak tylko wyłączone w silniku to nie wiem jak ten typ ECU ale przeważnie jest komunikat o usterce immo.
Jutro wyjmę wtryski i ogladnę stan uszczelnieñ i gniazd pompek w głowicy. Miałem nadzieję, że napiszecie że vacupompa rozszczelniona i do wymiany. Auto dobrze serwisowo utrzymane, ale jak będą gniazda pompek do regeneracji to lipa. Dodam auto z przebiegiem 420tys.km.
Nie ma sensownej odpowiedzi bez dokładnych oględzin bo oprócz progów w samochodach są jeszcze podszybia, tylne klapy, dolne ranty drzwi, zawieszenie jedno i drugie, układ wydechowy, silnik, hamulce i cała masa innych dupereli o przebiegu nawet nie wspominając.
Pomogła w 100%. Do dzisiaj odpala prawidłowo a ma już przebiegu 400 tyś.
Jaką masz instalacje ( podzespoły ) ? I ile przebiegu ma instalacja?
Zmieniając samochód, oglądałem różne przez pół roku w cenie ok. 30 tys. zł. i w końcu kupiłem w Toruniu. Święte miasto, święci ludzie... :D . To i przebiegu nie kręcą..
A ten przebieg poniżej 300k to mnie ubawił, serio. Myślisz że ile mają diesle w wieku 15 lat i więcej? Ja swoim robię rocznie jakieś 20-34 k km. Tylko prywatnie i raczej poza miastem, bo na miasto mam scenica w gazie. Scenic też robi około 20k km rocznie. Nawet biorąc pod uwagę nasza, polska srednią czyli 18k rocznie to przy 15 latach jest 270k, a to...
Termostat był zakupiony w sklepie firmowym skody, mi rozwaliło go najprawdopodobniej przez złe zamontowanie przez warsztat ponieważ jedna śruba była źle wkręcona w tym miejscu w którym nastąpiło rozerwanie, teraz po wymianie jest wszytko w porządku temperatura jest delikatnie przed 90 stopniami i nigdy go nie przekracza, jeśli miał byś uszkodzoną uszczelkę...
D+ to stałe napięcie z prostownika regulatora, czyli DC +12V, Ten drugi przewód to coś innego, zmienne napięcie wychodzące bezpośrednio z uzwojenia trójfazowego, częstotliwość przebiegu zależna od obrotów. Można by wykorzystać ten drugi przewód ale trzeba by dać diode i kondensator.
Sory zapomniałem napisac gazowa LPG
W wcześniejszej odpowiedzi nie było zdjęcia teraz sprawa wydaje się prostsza.Cz przy wymianie warto wymienić uszczelnienia.Mam przebieg 110tyś.
Moja Octavia jeżdzi od początku 2000r (luty), to już prawie 13 lat, 210 tys. przebiegu, nigdzie nie widać nawet początków korozji. Nauczony doświadczeniem z innymi samochodami, stale to sprawdzam, jak na razie tylko chwalić.
Tylko że ja właśnie go wymieniłem, a po 4 tys przebiegu znowu wywaliło błąd egr. Oczywiście wymieniony na orginał.
Ok. Wymienię te części A przy okazji wtryski. A olej jest ok czy za gęsty? Przebieg grubo ponad 300 000.
To napisz jeszcze jaki masz przebieg tego autka
W sumie to nie duże. Znam przypadek że rolka z SKF rozpadła się po roku przy przebiegu na zestawie 8tys. km
Myśląc logicznie kompresja jest, paliwo się dawkuje bo świeca mokra, i mówisz że iska jest, to nie sądzisz że coś jest nie tak, iskra powstaje i paliwo z tlenem jest to powinien zapłon wystąpić. Oscyloskop w łapkę i przebiegi na wtryskiwaczach i przewodach WN, jeśli nie da rady z tej strony to po stronie pierwotnej sprawdzić i będzie wiadomo o co chodzi.
Wydawało mi się, że spalanie się nie zmieniło, ale dopiero po wyjechaniu za miasto okazało się że spalanie wzrosło. Dotychczas na pełnym baku gazu (40 litów paliwa) mogłem przejechać w trasie ok. 550 km, a w tej chwili udało się tylko 420 km. Gaz tankuje na Orlenie lub Lukoilu i dotychczas przebiegi były większe. Wydaje mi się, że letnie opony + wysoka...
No jest z tym lipa. Ale nie wiem od czego się to robi, czy od przebiegu, czy od niedbalstwa (stare śruby i źle momenty przykrecenia). Rozbieralem różne silniki, w jednych spoko a w innych wzery bardzo duże. Przebiegi aut oczywiście podobne:)
Po włożeniu drugiego licznika jest zamiast przebiegu napis SAFE? jeśli nie to można po pinach dopisać licznik i klucze.
Auta ma 240 tys przebiegu , ale to chyba za wcześnie na regenerację?
Te nowe silniki TSI są ok , już poprawione , w trasie są ekonomiczne , no chyba że latasz prędkosciami max. Trochę gorzej z trwałością skrzyń DSG ale w sumie dają radę. Toyota jak kolega wyżej napisał bardziej fajna do miasta, w trasie już nie tak ekonomiczna i jest głośna , za to praktycznie bezawaryjna. Skoda w srodku bardziej przestronna , bagażnik...
Witam, podczas jazdy na autostradzie silnik nagle zgasł , stało się to podczas hamowania silnikiem i nie dał się już uruchomić. Po zasznurowaniu do garażu , spróbowałem jeszcze raz zakręcić , i auto na 5s odpaliło z przeraźliwym piskiem i zgasło.Gdy zdemontowałem dolot tuż przed kolektorem ssącym auto zapaliło i pracowało normalnie tylko ten przeraźliwy...
Ale to serwis zarabia na wymianie oleju :) bo chcą ok 500zł wraz z robocizną:) ale tak jak kolega wyżej napisał odbiją sobie na turbo i rozrządzie :) No nic :) dzięki za informacje :) Pozdrawiam i życzę wszystkim milionowych przebiegów bez remontu :)
No to jednak odma...Przy tym przebiegu nie jest jeszcze tragicznie.
Ale co w tym dziwnego tak ogólnie? Gdyby tylko właściciele znali faktyczny przebieg swoich aut, to nie byłoby takich gadek wcale.
kąt wtrysku, świece, przebieg pół miliona, wróżenie z fusów...
Ten przebieg się zgadza? Jak długo jeździsz tą Octavią?
Witam. Poszukuję schematu instalacji od Octavia 3. Potrzebuje przebieg kabli do zespołu oświetlenia kabiny przy szybie przedniej. Jest tam 5 przewodów: + "-" otwarte drzwi i 2 pozostałe. Podejrzewam że 4rty to włącznik świateł bo są 2 kropeczki pewnie LED do oświetlenia dźwigni zmiany biegów. I pozostaje 5ty - do czego?
4. Hyundai i30 III 2022 1.6 110km 60k przebiegu Ja chcesz mieć spokój serwisowy to lepszego wyboru nie ma
Popatrz w załącznik który dałeś. Widzisz tam screena z VAG TTACHO a na górze napis Interface Not Found? To jest Twoim problemem, póki tego się nie pozbędziesz to nie wgrasz wsadu do licznika. Ten napis powinien zniknąć po podpięciu kabla do USB i w jego miejscu powinien pojawić się nr kabla. Czy tak się dzieje za każdym razem? Czy jeżeli tam widzisz...
Mieszanki gazowo-powietrzna ma większą rezystancję co powoduje, że świece wieloelektrodowe stawiają większy opór dla przepływającego prądu z tego powodu świece do LPG mają mniejszą przerwę. Elektroda masowa jest inaczej ułożona niż w świecach wieloelektrodowych co osłania iskrę przed gwałtownym ruchem mieszanki w cylindrze. Tyle z teorii. Bierz "24"....
Proszę o wypowiedz w temacie hałasującego łańcucha zmiennych faz rozrządu w silniku 2.0 fsi - czy powiązać problem z niedomaganiem pompy oleju, czy jest możliwość reanimacji napinacza? , czy jest to problem samego łańcucha - przebieg auta to 92 tys
Witam, Skoda Octavia 3 1.5 TSI DADA, na zimnym silniku grzechotanie przez ok 10 sek, podczas jazdy wypadanie zapłonu 2 i 3 cylinder. Po wymianie świec i cewek, wypadanie zapłonu na 1 cylindrze, przebieg 110tys. Czuć szarpanie podczas przyspieszania, i przy ok 2 tyś obrotów słychać grzechotanie, ale nie mam go na biegu jałowym.
Witajcie, Autko to skoda octavia z 2004r, przebieg ok 370 tys, silnik ASZ czyli 130KM 1.9TDI. Problem pojawia się gdy temperatura spada do około 0 stopni, potrzebne jest dwukrotne podgrzanie świec aby silnik odpalił bez ksztuszenia się. Rok temu był wymieniany komplet świec, w tym przewody. Komputer nie pokazuje żadnych błędów, temperatura paliwa w...
Poczytaj o układzie NE555. Zrób na nim generator + jakiś Mosfet jako klucz. Do regulacji wypełnienia sygnału PWM na NE555 dasz potencjometr i masz gotowy układ. Można to też zrobić na procesorze, dołożyć LCD, klawiaturę. Tutaj na forum kiedyś był pokazany Asystent Elektronika zrobiony przez Pana P. Sperka. W tym programie miałeś pokazane schematy dla...
A może mi kolega wypunktować w jaki sposób należy stwierdzić czy w samochodzie jest ładowanie czy nie? Bez demontażu alternatora. Jeśli pomierzenie napięć w instalacji to zbyt mało żeby się upewnić to ja nie wiem jaka jest procedura i chętnie się dowiem. Na "cienkim, niebieskim" przewodzie do alternatora mam około 10,8V po zapłonie. Spadek napięcia...
W takim razie może Cię czekać po jakimś czasie wymiana wtryskiwaczy gazowych i reduktora. Poza tym jeśli wszystko było w miarę serwisowane to lpg nie powinno zaszkodzić jednostce napędowej. Przy tym oryginalnym przebiegu to nie jest jakaś bandycka cena.
Przebieg to 164tys. auto sprowadzone z Włoch,myśle ze faktyczny przebieg to 164 + 100, błedów nie było, auto odpala od razu po zgasnięciu
Jak faktycznie to piszczy to problem w przekładni/silniku. Silnik sterowany jest PWM. Przy skrajnym położeniu, może piszczeć - wirnik pozostaje nieruchomy, a system zwiększa wypełnienie przebiegu żeby go obrócić. Tyle tylko że nic nie wiadomo - ani co to wyje, ani nic nie sprawdzone w elektronice pojazdu.
Jak często wymieniany olej i jakiej klasy? Long Life może powodować degradacje oleju i wszelakich uszczelniaczy. Wymiana oleju co 10-15 tys czesto pomaga. Przebieg auta jaki? Czy jest książka z info o częstotliwości wymiany oleju?
Przy takim przebiegu sprawdziłbym najpierw rozrusznik bo jak podajesz przed regeneracją pompy było tak samo a prędkość rozrusznika jest bardzo ważna. Następnie mam pytanie co do ( jak piszesz ) kąta zapłonu: Co mam przez to rozumieć - ustawienie rozrządu czy ustawienie kąta statycznego na pompie ?
Witam! Mam problem z Octavią 3000 obr/min to jest max podczas jazdy, gdy silnik jest rozgrzany i nie zawsze około 130km/h. Jeśli silnik jest zimny to osiąga moc w pełnym zakresie obrotów podczas jazdy. Na postoju można gazować i jest wszystko ok. nawet przy rozgrzanym silniku Podłączyłem pod VAG-a wyskoczyły błędy: uszkodzony zawór N75 i czujnik temperatury...
Przy 1 opcji na 100% lepiej i opłacalniej wypadnie Octavia 1.6 z LPG. Przy dieslu rosną koszty utrzymania. W opcji nr 2 Diesel będzie teoretycznie lepszym wyborem. Przy dużych przebiegach klekot staje się opłacalny, ale rodzi się dylemat: czy diesel faktycznie będzie lepszy od LPG na długich trasach. Tu trzeba już się zastanowić.. Wiadomo cena gazu...
Witam! Proszę o pomoc Octavia 2 2006 1.6fsi odpala i gaśnie po sekundzie nie świeci nic na desce tzn. po przekręceniu zapłonu nie pokazuje kontrolek ,przebiegu i radio nie pracuje. Autem przyjechałem normalnie do domu bez problemu a tu dziś taki kaprys.. proszę o jakieś wskazowki
SanchosX mamy podobny problem tylko ze u mnie nie ma żadnego błędu i pali z kopa po odpięciu czujnika tem wody . A silnik to BCK tez na pompkach . przebiegu 35000 mil czyli 56000km . Motronic masz plan na to ?
To Octavia 1,6 MPI Benzyna z instalacja gazowa Landi Renzo Omegas
Witam, moja skoda Octavia przebieg 220 000km, po nocy przy 1 odpaleniu lubi sobie przykopcic, jak silnik troche się rozgrzeje i zgasze ją i zapalam jeszcze raz nie ma tego objawu, natomiast bo bardziej dynamicznej jeździe kiedy sie zatrzymam auto od czasu do czasu rowniez kopci przez chwile a potem przestaje, dym jak na zdjęciu, turbina daje dobre ciśnienie,...
Witam szanownych kolegów. Przedstawię temat: Wracam z wakacji i klima przestaje chłodzić po kilku set kilometrach bramki, korek silnik pokazuje czerwone pole dźwiękiem informuje o przekroczonej temperaturze. Okazuje się iż wymiana czynnika nie pomogła klimie i wentylatory nie startują. Podkreślę iż wentylator silnika nie pracuje i limy również. Sprawdzałem...
Niewłaściwy olej (źle dobrany) do stanu silnika, mam to samo w Audi ale mam 281 tys przebiegu i dodatkowo luzy na hydraulice.. Pzdr Miqels
Witam, napotkałem taki problem i nie mam pomysłów. Pacjent: Skoda Octavia 1, 2000 r., 1.9 TDI. Po wymianie skrzyni, złożeniu wszystkiego do kupy, prędkościomierz nie liczy ani prędkości, ani przebiegu. Jedyne co to pokazuje, to obroty, paliwo (które raz jest, raz nie ma, prawdopodobnie jeb!!ety pływak) no i temperaturę. Na komputerze pokładowym można...
najczęstsza przyczyna przeładowania silnika jest zacierająca się kierownica spalin , ma to miejsce w silnikach ze znaczym przebiegiem , rozebranie i czyszczenie OK ale to wszystko jest na niedługi czas niestety.
Witam serdecznie Chciałbym się poradzić w sprawie problemu w mojej Skodzie. Samochód to: Skoda Octavia I, 2007 benzyna Obecny przebieg 170 000km. Po przekręceniu kluczykiem na pulpicie pokazuje się i nie znika, żółta kontrolka silnika. Auto, silnik ogólnie pracuje dobrze z wyjątkiem dwóch rzeczy. Z góry bardzo dziękuję za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam.
Dwumasa w dieslach średnio wytrzymuje ok 200tys. km. Zarówno w Puncie jak i w Octavii wymieniałem przy ok 180 tys. km. Przebieg Punta jest pewny ale auto po przedstawicielu handlowym (4 lata), a je też go nie oszczędzałem (zresztą jeśli ktoś jeździł Multijetem 1.3 to wie o co chodzi). Przebieg Octavii mniej pewny ale wysoce prawdopodobny.
Często może to być różnica w ciśnieniu na poszczególnych cylindrach. Jeden lub dwa łapią wcześniej, a później dopiero następuje zapłon na kolejnych. Przebieg jest mały ale spotkałem kiedyś silnik z przebiegiem 130 tyś z takim objawem wynikającym z różnicy ciśnień
Cześć kup auto z dużą pojemnością są zawsze lepiej wyposażone i wytrzymalsze a czy ci spali 9,5 czy 11 l/100km przy twoich przebiegach nie robi różnicy. skoda octavia, superb, s/v 50, 2.0t, laguna 2.0/2.0t, citroen c5, opel zafira/ vectra c 1.8 122km, astra 1.6 105/115km, audi a6, vw passat 2.0 i, toyota avensis, peugeot 406/407. Pozdrawiam.
Mam Octavię kombi z silnikiem 2.0 (AQY) od początku 2000r, a więc to już prawie 13 lat, aktualny przebieg 210000 km. Żadnych kłopotów z silnikiem i z całym samochodem. Oczywiście wymiany elementów zużywających się, a więc trzeci komplet opon, dwa razy klocki hamulcowe przód/tył, raz tarcze hamulcowe przód/tył, po trzynastu latach wymiana baterii w pilocie,...
Mam taki błąd w swoim avto , szkoda, Octavia A5 2008, wszystko działa, co może być mechanik powiedział wymianę, MAGLOWNICA, nic nie zmieniałem, błąd jest Znaleziono błąd: 01309 - Jednostka sterująca wspomaganiem układu kierowniczego (J500) 004 - Brak sygnału/komunikacji Zapisany nieruchomy obraz: Stan awarii: 01100100 Priorytet awarii: 3 Wyświetlany...
Wszystkie trzy to Golf, pod LPG lepszy będzie 2.0 8V niż 1.6 16V... ale co to znaczy "znaczny przebieg w ciągu roku"? Te 800km raz w roku to żaden przebieg, miesięcznie robię ponad 2x... Puntem.
Problem wydaje sie ciekawy. Wgrali mi serwisie nowszy soft, ale blad znowu sie pojawil. Teraz wlasnie siedze w serwisie i czekam na ponowna diagnoze. Maja sprawdzic wszystkie wiazki elektryczne i polaczenia. Gdzies wyczytalem ze przyczyna moze byc zapchany katslizator, ale przy przebiegu 32 tys to watpliwe. Ewentualnie sonde szlak trafil.
I zapomniałem o jeszcze jednym bardzo ważnym aspekcie, mianowicie przebieg. Jeśli auto z rocznika 2015/2016 to poniżej 100tys. Oczywiscie zdaje sobie sprawę z tego, że jedno auto moglo jeździć po autostradach i nie będzie tak wyeksploatowane jak auto, które jeździło głównie po mieście przy podobnym przebiegu. No i przede wszystkim 1 właściciel, jeśli...
Witam -te silniki powinny pracować na pełnym syntetyku i nie przesadzać z między przebiegami (od wymiany do wymiany oleju) bo może nagar blokować pod stawiacze hydrauliczne zaworów
Wiec co mam zrobić?? Dodano po 3 a z tymi nastawami to masz racje po wyjęciu kluczyka wszystko gaśnie i zapomina godz i przebiegu dziennego. Jeśli możesz to pomóż proszę.
Moj seat toledo 1.9 TDI 2001r silnik ALH 90 Km przebieg 300 tys spalanie 4.8-5.5 L max
Spadki napięcia to rzecz normalna. Jeżeli masz już duży przebieg samochodu to przydałby się zajrzeć do alternatora - szczotki i pierścienie.
Warunki do przeprowadzenia nastawów podstawowych: dla klimatronika -Brak zapisanych błędów i usunięte przyczyny ewentualnie występujących. ---Silnik pracujący bez przerwy od odczytania pamięci błędów. -Klima włączona w tryb "Auto". Wchodzisz w klimę - 04 Starting basic settings - wpisujesz 001 numer grupy i potwierdzasz. Uruchamiają się silniczki po...
Przy tym przebiegu zaczął bym od sprawdzenia kondycji silnika. Jakie ciśnienie sprężania, na zimnym i ciepłym? Olej pije?
rocznik 2001 110 koni ahf 89 tys przebiegu. Wiem, że znawcy zaraz napiszą żę 389 tys itd, ja podaje fakty
Z wsadu można odczytać: przebieg,numery licznika,sw,hw,date produkcji i tyle. Po dacie widzę że to 2008 rok,a i więc pinu z wsadu nic nie liczy,zresztą i tak nim nic nie zdziałasz. Po złączu tylko. Pozdr.
Witam, zacznę od tego iż jestem raczej laikiem w tych sprawach. Moj problem objawia się tak:arrow:. Auto, Skoda Octavia 1.6 (75KM) 2000r, przebieg ok.75 tyś. km. Strasznie falowały obroty, auto zaczęło sporo palić, stało się mułowate, pojechałem do najbliższej stacji obsługi. Wymienili przewody WN, świece, wymienili filtr powietrza, skasowali sporą...
Ja bym odpuścił Octavię- to tak na prawdę kompakt, dość prosty i biednie wykonany, ponadto w dwójce nie ma godnych silników, 1,6 to muł ale fakt dobry do lpg, tylko że na trasie będzie się zbierał jak ciężarówka. TSI są kiepskie i nie nadają się do lpg. 1,8 turbo fajne auto ale...to jest generacja 1 bazująca na golfie iv, czyli lata 90. To już Twój...
Witam serdecznie. Na początku powiem, że moje auto to Skoda Octavia 1.9 TDI z 2003 roku, przebieg 203000 km. Od jakiegoś czasu mam problem z mocą w moim aucie. Do 2000 obrotów przyspiesza normalnie, ale później to już za bardzo nie chce. Kupiłem kabel obd2 i zainstalowałem sobie program VAG COM 311-2. Po przeskanowaniu wyskoczył mi błąd: (17964 - Charge...
Dzień dobry Stoję przed zakupem samochodu. Wymagania: -FVAT23% -Automatyczna skrzynia -kombi lub liftback/hatchback -rozsądne spalanie Po przejrzeniu ogłoszeń z okolicy i z podanymi parametrami wytypowałem trzy auta: Ford Mondeo MK5 2,0TDCI Powershift (rocznik ok 2015-2015 i przebieg 100-140kkm) Skoda Octavia III 1,6TDI DSG (rocznik 2016 lub 2017 czyli...
Octavia 1.4 TSI (rozrząd na pasku) - Silnik nie do zajeżdżenia: - bezawaryjny (żadnych problemów z układem paliwowym, olejowym itp) Mało pali ,dynamiczny. - Spokojnie można kupować nawet z przebiegiem ponad 200tys km 1.5 TSI - też bezproblemowy (chociaż więcej awaryjny niż 1.4) - ale śmiało można kupować - niskie spalanie (nie ma sensu się pchać w gaz)
Najlepiej by było podpiąć pod komputer gazowy i sprawdzić co w trawie piszczy. To jest popularna instalacja, każdy gazownik się wepnie. Jeszcze sprawdz jakie masz wtryskiwacze i jaki ich przebieg. Bo czyszczenie może im nie pomóc, a nowe też majątku nie kosztują.
Mam problem z skoda octavia 1.9 tdi 90hk silnik ALH przebieg 270tys Od niedawna mam spadki mocy. Zazwyczaj na 4tym biegu przy 2.5/3tys obrotów odcina moc i po tym zero przyspieszenia. Dopiero jak zgasze go i z powrotem odpale to wraca do normy dopóki mu nie depne po gazie i znowu spadek mocy. EGR byl wyszyczony A potem zablokowany. Nowy przeplymowierz....
Eh, z widzi mi się ojca nie jest źle - nie chce żebym kupił Fiata Tempry, Uno, Punto, Sieny, Palio, Opla Astry, Vectry, Corsy (ale już na ładną Omegę 2.5 TDS chce dołożyć mi jeszcze więcej), Toyot (bo części za drogie), Nissanów (bo rdza) i Renault Laguny. Ogólnie nawet sporo palący silnik diesla to dla mnie dobry pomysł bo nie będę się przejmował jego...
octavia przebieg skoda octavia przebieg przebieg octavia sprawdzenie
automapa głosy siemens micromaster czujnik biegu wstecznego
suszarka bosch radmor serwis gdynia
Słabe ciśnienie spryskiwacza tylnej szyby w Passacie B5 1.9 TDI kombi Działa tylko lewa strona słuchawek - co robić?