vag k+can commander to ogarniesz PIN i przebieg
Dzięki koledzy, będę musiał podłączyć moją bryczkę do kompa, myślę że on mi wskaże przyczyny. . a ja myślę ze nie :idea: jaki przebieg ?
Prawdopodobnie przewody lub niedopięta wtyczka w liczniku (przerwa na w obwodzie szyny CAN). Choć też korekta przebiegu wykonana niefachowo mogła rozwalić EEPROM licznika.
Witam Panowie. Czy uporaliscie się z tymi błędami bo u mnie jest ten sam temat. Sharan z 2011r przebieg 130tys . Błędy wykasowałem a licznik dalej odlicza . I niewiem od czego zacząć. Proszę o porady. Pozdrawiam
witam, ile ma przebiegu szaranka?
jaki masz przebieg?
Na pewno nowej nie dostanę,myślę o używce z małym przebiegiem.
Miałem również tego strupa na FISie od blisko dwóch lat, ale w końcu trafiłem na dość fajny licznik do Sharana z 2005 roku z MFA+. Zrobiłem przekladkę, kodowanie, adaptację, przepisałem przebieg i mam w Sharanie 2001 nawet kilometry do tankowania, a wczesniej w eepromie nie szło w moim starym tego zmienić, czyli teraz miodzio. Polecam, to najprostrze...
A ile ma przebiegu i ile na gazowni założonej?
Elektrozaworu A (N88) i B (N89) bym nie ruszał, raczej N281. Ps. jaki przebieg autka ?
Sprawdź cięgna czy sa okey, a jak - oki, to wywal skrzynie i spr sprzegło . Jaki przebieg ?
Jest możliwość sprawdzenia faktycznego przebiegu po takiej modyfikacji ????
Moim zdaniem turbina puszcza olej. Jaki jest przebieg tego silnika ?
Usterka dotyczy silnika Volkswagen Sharan 1,9 TDI, z 1998 roku, typ silnika AFN/AVG, 81,00 kW - 110 KM. przebieg samochodu 200 tysięcy km.
Jest do tego przyrząd ze specjalnym płynem który zmienia barwę gdy w parującym płynie chłodniczym jest co2. W silnikach diesla jest z tym problem i ciężko wychwycić CO2 w silnikach z zapłonem iskrowym jest to łatwiejsze. Wysadzanie płynu powodowane jest wzrostem ciśnienia w układzie chłodniczym spowodowanym przez przedostawanie się ciśnienia z cylindra...
Wiam Za pomocą programu Vag eeprom programmer 1.19g i Vag k+can commander 3.6 udało mi się odczytać wsad. Za pomocą Vac commandera udało sie odczytać pin 1000 lecz pin mi odrzuca. Czy ktoś z was mógłby zweryfikować poprawność wsadu i ewentualnie pomóc w odczytaniu PIN z tego wsadu? Z góry dziękuję. W załaczniku 2 wsady tego samego licznika. Jeden odczytany...
Stan licznika nie jest dla mnie najważniejszy. Chodzi o poprawę wskazań MFA i kontrolkę poduszki. Od wczoraj prędkościomierz też "leży", a przebieg "stoi".
Tak poszerzyłem swoje spostrzeżenia. Mam Sharana 1,9 tdi 130km. Prawdopodobnie mam do wymiany uszczelniacze zaworowe i dlatego rano po nocy ten siwy dym przy odpalaniu. I tylko wtedy, w trakcie jazdy cały dzień jak i przy kolejnych odpalaniach przez cały dzień już tego nie ma a jeżdżę~ 8 godzin i kilka razy dziennie go odpalam. inne podejrzenie to świece...
Samo to się stało czy ktoś coś grzebał?
Witam co sądzicie o sharanie 1.9tdi 110km z 97 roku przebieg 236kkm. Proszę o zalety i wady tego pojazdu. Pozdrawiam
Witam przepraszam za odgrzewanie kotleta, ale potrzebuje zmienić żeby mój licznik w sharanie czytał przebieg z abs tyle że mój wsad to 7M3920800 i jeśli zmienie adres 065 na 83 to tak będzie??? Obecnie jego wartość to 00 przepraszam ale jestem nowicjuszem w temacie nie chcem nabroic. W załączniku dołączam mój wsad. Z góry dziękuje za pomoc
Witam! Mój problem jest taki iż nie działają mi wskazówki od prędkościomierza, obrotomierza, temperatury i od paliwa oraz nie działa też od przebiegu komputer. Co może być przyczyną ?
A myślisz że z innego powozu będzie z mniejszym przebiegiem?
Na 100 % wypalona uszczelka pod głowicą , chociarz na testerach nie wychodzi obecność tlenku węgla w zbiorniczku płynu .Jeśli przebieg powyżej 150000 to ściągaj głowicę .
Kto Ci to kasowal i czym mozesz miec zle ustawiony przebieg serwisowy albo wyskoczyl natepny serwis
Na cienkim jest przebieg o regulowanym wypełnieniu, z tego co pamiętam jak cienki jest odłączony to fena wchodzi w pełny luft ( tryb awaryjny) aby nie przegrzać silnika. Ale już nie pamiętam który silnik, bo w dużym silniku jest wtyczka do małego silnika.
może być, że pompa siada jaki przebieg? To jest PD nie ma pompy
Witam serdecznie wszystkich, pojawiam się ponownie ponieważ mam zapytanie do Kolegów. Otóż w moim Sharanie 1.9 TDI 115KM 2002 r, przebieg 430 tyś km :) przyszła pora na skrzynię biegów. Dogorywa skrzynia w manual'u FUX, dwumasa no i tarcza sprzęgła :(. Mam pytanie czy skrzynia biegów z Sharana nowszego tj 2006, 2007 rok 2.0 TDI podejdzie do mojego 115...
Jak jest to rocznik powyżej 2001r. to proszę sobie sprawdzić pompkę elektryczna która wspomaga przebieg wody do nagrzewnicy, często wydaje się ze chodzi ale obraca się już tak wolno ze nie wyrabia i w samochodzie zimno.
Po sporym przebiegu, prowadnice zaworowe są tak "wy......ne" że wymiana uszczelniaczy nic nie daje.
W jaki sposób można sprawdzic poprawność działania pompy sprzęgła - czy trzeba uzupełniać płyn do tej pompy? - jeśli tak to gdzie? Drugie pytanie - czy olej w skrzyni biegów powinno sie okresowo wymieniać - dotychczas sądziłem, że nie. Tak jak pisałem - ciężko wciska się pedał sprzęgła i na zimnym silniku ciężko wchodzi drugi bieg - może to jest kwestia...
A sprawdziłeś czy jest prawidłowe podciśnienie w układzie, czy zaworek zwrotny na weżykach podciśnienia działa prawidłowo i jest szczelny ? Jak się zachowuje wartość podciśenienia gdy używasz hamulca, trzymając wciśnięty pedał, czy kilka razy go naciskając. Jak już tak szukasz to silnik pewnie ma z 500tys przebiegu, warto zaślepić też od razu zawór...
napisz jaki masz przebieg to będzie wiadomo czy ktoś nie dłubał, może zły kod wpisał
A sprawdzałeś czy gazu nie odcina zasilania czujnika bądź nie gasi przebiegu , jeśli centrala gazu jest podpięta pod ten czujnik?
Po przetestowaniu ( z gps-em) na autostradzie wiem że różnica w prędkości jest stała i wynosi 12 km na godzinę . Podaję dane samochodu VW Sharan rok 1999 kupiony w polskim salonie przebieg aktualny 270.000 Rozrząd zrobiony przy 250.000 Licznik wymieniany miał przy stanie 263.850 Silnik 1.9 TDI Skrzynia biegów manualna Ogumienie oryginalne 195/65/15
Rozchodzi się VW sharan z silnikiem 1.9TDI 110PS z przebiegiem 190tys/km. Czy to normalne że na postoju jak dam gaz do dechy (silnik rozgżany) to z rury wyleci kupa dymu czarnego (tak sporo) ale po chwili trzymając pedał ciągle w podłodze zmniejsza się kopcenie i już tylko trochę kopci? (słabo). Albo jak jadę powoli dwójką i raptownie wcisnę gaz to...
Witam! Pytanie do posiadaczy Sharana z tym silnikiem, czy auto jest słabe z dołu i ma opóźnioną reakcje na gaz do 2000 obrotów, posiadam też A6 z silnikiem 2.0TDI 140KM BRE i tam wkręca się jak piła motorowa, jest tak czuły na gaz, że w porónaniu do Sharana to pocisk. Nie wiem czy wina leży po winie mechanicznej czy też tak ten model ma. Po 2 tys obrotów...
Problem polega na tym,że po nocy lub dłuższym postoju nie chce przełączać biegów.Dokładnie to po wrzuceniu trybu D bieg wchodzi ,ale nie przełącza na wyższy. To samo w trybie TIP.Po jakiś 3 do 5min na postoju wszystko pracuje ja należy.Na skanerze VAG żadnych błędów.Podejrzewam mały poziom oleju lub zapchany filtr w ASB.Nie wiem jak sprawdzić w tej...
Witam VW Sharan 1.9 AUY przebieg 200 tys Przeszukałem fora i nic podobnego nie znalazłem. W moim sharanie wibracje występują na biegu jałowym, tak od 900-1200 obrotów. Jak jadę to wibracje tez występują w tym przedziale obrotów. Trzesie sie cała buda. Na forach ludzie maja problemy z wibracjami na biegu drugim, podczas jazdy i jest to wina sprzęgła...
Witam Kolegów Szafa w moim sharanie powoli wariuje stąd też prośba o wsad o numerze 7M3 920 840 N V59 lub V61, przebieg bez znaczenia, aby szafa wróciła do normy. Pełny FIS. Wariuje. Dziękuję
Nie wiem za bardzo co ma przebieg do czynienia skoro jest odrębna puszka w sharanie, po prostu nie chce mi sie pruć konsoli żeby sie dostać do puszki i wybrałem mniejsza linie oporu. Kolego jak zwykle pin potrzebny do dopisania kluczyka , sterownik silnika to 038 906 019 J1 lub jak kto woli 0281 010 216 ;) .
Do małych przebiegów raczej benzyna, chociaż diesla warto rozważyć jeżeli wypuszczasz się przeważnie na dłuższe trasy.
Witam. Szukałem podobnego problemu, jednak u wszystkich był problem z włączeniem biegów. U mnie pojawił się problem z wyłączeniem 1-go i wstecznego. Zaczyna to być kłopotliwe podczas manewrów na parkingach. Do dziś jak był problem, wystarczyło trochę podjechać do przodu lub do tyłu by można było wyłączyć bieg, teraz trzeba wyłączyć silnik i czasem nawet...
A waszym zdaniem opłaca się regenerować sprzęgło? dzwoniłem do firmy która się tym zajmuje i oszacowali koszty na jakieś od 500-800 zł. Oczywiście zapewnili mnie że lepiej regenerować gdyż tam odpowiednio ustawią sprężyny. Wiec chciałbym jeszcze znać wasze zdanie na ten temat. Czy lepiej kupić nowe sprzęgło w sklepie czy na allegro czy może też za mniejsze...
A masz zegar serujący przy lusterku nad szybą? jeżeli tak to musisz ustawić na nim czas taki jak na wyświetlaczu przy licznikach i przyciskiem set a potem przyciskami H i M wybrać porządany przez ciebie czas włączenia się webasta. Wyłączy się samo po 30 min od zadanego czasu. Jeżeli nie masz zegara sterującego to masz sam dogrzewacz który działa automatycznie...
Wiec tak jeśli ci nie ubywa oleju śmiało możesz lać 10w40 jest nieco rzadszy niż 15w40 a co za tym idzie będzie ci w zimie nieco łatwiej zapalić sam mam VW 1.9TDi z przebiegiem 240k i leje cały czas półsyntetyk
Ja bym wybrał tego, który ma gwarantowany przebieg mniej niż 300000km ale wiem, łatwo nie będzie...
VW Sharan 1.9 TDI 96Kw 130KM czujnik ciśnienia oleju zaświecił się na żółto, samochód ma 10 lat i przebieg 101 000 km , co rok wymieniam olej i filtry, silnik chodzi bardzo równo nie zauważyłem jakichś niepokojących objawów.
Witam Potrzebuję doradzić się w zakupie minivana klasy VW Sharan. Jaki model markę kupić z żywotnym silnikiem, tak żeby przebieg 300 tyś nie oznaczał generalnego remontu. Samochód do pracy,ok 5 tyś miesięcznie. Oczywiście używany. Benzyna,diesel. Czy są jeszcze żywotne diesle?
Przebieg 320tys to oznacza ze silnik jest dopiero dotarty miałem sharany z większymi przebiegami a jednego nawet z przebiegiem 960tys i to był aktualny przebieg sprawdzony przy tem -20 stopni odpalał bez trudu olej w normie na 15 tys do litra oleju, wracając do tematu podejrzewam ze problem tkwi w pompie paliwa bo w zasilaniu raczej nie, możesz go podłączyć...
Przerabiałem coś takiego w sharanie-wymiana silnika na silnik z małym przebiegiem(30 000) a pompowtryski zostały ze starego silnika.Identyczne objawy jak u kolegi.A na zimnym było gorzej.Po długich bojach wymieniłem pompki i wszystko wróciło do normy. A vag pokazywał wszystko ok.W parametrach tez.
Grupę VW omijaj szerokim łukiem KOROZJA i mega przebiegi, nie patrz na licznik. Scenic w benzie jak najbardziej . Za taką kwotę, jak poszukasz kupisz fajne auto. Dla mnie bzdura..tzn że co Sharan będzie miał 300 przejechane a Scenic 100? pokaż mi Scenica z 2002 roku w dieslu który ma mniej niż 300 nalatane?? VW np właśnie Sharan ma też takie przebiegi...
Czy ten dodatkowy akumulator do webasta i laptopa (a w przyszłości też małej lodówki kompresorowej) powinien być głębokiego rozładowania? Samochód będzie użytkowany codziennie (ale niewielki przebieg), więc alternator coś podładuje ten akumulator w czasie jazdy. Dodatkowe wyposażenie (przetwornica, lodówka kompresorowa) będą używane tylko na wakacjach.
przycisnąć przycisk od przebiegu na desce, wlaczyć zaplon, pokaże się ----,potem wylączasz zaplon, i puszczasz przycisk. jak nie zadziala to zostaje VAG!
Witam. Wie ktoś jaki jest prawidłowy kąt do ustawienia pompowtrysków do silnika 2.0TDI BRT? Silnik jest troche słaby z dołu, po sciągnięciu pokrywy, pompki były ustawione na około 260 stopni, przestawiłem na 225 i jest lepiej. Nie wiem jaki jest prawidłowy kąt 225 czy 180?. Auto po przebiegu 270tys km, głowica 8 zaworów
W tych rocznikach nie ma już 110KM (pompa). Jak o mnie chodzi to bym szukał 1.9 150KM (BTB). Mam 130KM (ASZ) i fajnie jeździ. Słabszego bym nie brał. Usterkowość i wyposażenie podobne pomiędzy 115, 130 i 150 - to pompowtryski. Nie wiem czy bym nie ryzykował 140KM, bo to przecież 8V i wizualnie to samo co 1,9. Jak coś wybierzesz to zwróć uwagę na przebieg...
witam wszystkich serdecznie Motor AFN skrzynia manualna / Sharan 98r, przebieg oryginalny 330tys. km Miałem ten sam problem na zimnym silniku palił prawie bez problemu , natomiast na ciepłym musiałem kręcić 10-15 sek....do momentu aż poszedł dym z rozrusznika. diagnoza upalony przewód z elektromagnesu do szczotkotrzymacza. Wykręciłem rozrusznik kupiłem...
Jutro zamienię MFA, i sprawdzę jak bedzie, pewnie sam zawór EGR jest uszkodzony. Jutro też go wykręcę i wyczyszczę. W Sharanie jest inny, więc z podmiana będzie cieężko. Kurde w Sharanie mam inny silnik, z głowicą 8 zaworów, przebieg 268tys, km, ciągam lawetę, chodzi idealnie, przepływomierz i egr jest od nowości oryginalny, nawet zabierak wymieniłem...
Kolego, mam podobny problem z audi a4 1.9 tdi AFN, te same kody błędów, wężyki okej, a przepływomierz mam oryginalny z data 96r. przy obecnym przebiegu 240tys to już będzie jego koniec się domyślam ;) Odezwe się jak go wymienię... Pozdro!
Witam! szanowni koledzy jeżeli to możliwe proszę o wsparcie w sprawie dziwnych dźwięków dobiegających ze skrzyni biegów. W czasie redukcji na początku głównie z biegu 2 na bieg 3 i na zimnym silniku z pod podłogi czy ze skrzyni (ciężko sie połapać) wydobywał sie dziwny dźwięk jak by pisk czy ocieranie gumowych elementów. Problem występuje od jakiegoś...
Cześć! Sharan 1.9tdi AFN (z klimatyzacją automatyczną) aktualny przebieg 215 tys. - dotychczasowe potwierdzone wymiany pasków: - pierwsza po 95 tys. - druga po 155 tys. Czy trzeba go już wymienić - plus dodatkowo rolkę napinającą i rolkę prowadzącą - oraz przy okazji pozostałe dwa (???) paski: - jeden od pompy wspomagania kierownicy - drugi od alternatora...
Ja bym rozejrzał się za trojaczkami: Sharan - Galaxy - Alhambra. Ta auto za 50kzł z przebiegiem 185 tys. Ja bym omijał to ścierwo szerokim łukiem. Nie dość ,że awaryjne bardziej od Renault to jeszcze zgnilizna totalana. Dodano po 44 za 5kzł
niestety nie, przebiegi idealne (walu i rozrzadu) przypuszczam ze auto w firmi juz zrobione :) bo ja akurat jestem w kanadzie
Przy turbinie syntetyk lub pół syntetyk w żadnym wypadku mineralny. Jeśli samochód był serwisowany to jest bardzo prawdopodobne że jeździł na syntetyku, no chyba ze spalał olej to pół syntetyk. Stare Corrado też miało 1,8 turbo i jeździło na oleju mineralnym, dlaczego więc miałby on Sharanowi zaszkodzić ?. Co ma turbina do tego ?.
czyli zglosic sie do kogos kto naprawia liczniki tak ? musze odczytac przebieg z licznika i czy bedzie podany w milach czy km? moze trzeba to zresetowac? pozdrawiam
Dzięki za podpowiedź, Czytałem co nieco i zastanawiam się co zrobić? Skoro to mi i tak nie działa to może rozebrać i spróbować docisnąć wyświetlacz do ścieżek płytki drukowanej-jeżeli takowa jest w tym fis.Zastanawiam się cz nie kupić na allegro zegarów tego samego typu tylko nie wiem czy kupię sprawne a jak tak to czy będzie to u mnie w aucie działało?Czy...
No tak... Golf to tak w sam raz żeby po bułki do kiosku za rogiem zajechać, do hipermarketu to już przynajmniej Passat, a na wakacje to najlepiej Sharan. Po co dla 2 osób w ogóle zwracać uwagę na bagażnik? Z dziewczyną może sobie nawet Seicentem jechać nad morze i się spokojnie zapakują - cała tylna kanapa wolna na bagaże, 2 rowery na dach też wejdą....
witam pacjent to VW sharan 1.9TDi AUY 85kW, pali za dużo i jest słaby turbina wyczyśzczona, przepływka nowa VCDS "wypluł takie coś: Sobota,05,Czerwiec,2010,14:08:31:36602 Wersja VCDS: AKP 908.2 Wersja danych: 20100401 Typ nadwozia: 7M - VW Sharan Skanowanie: 25 01 02 03 08 09 15 16 17 18 19 22 29 36 37 39 45 46 55 56 76 VIN: WVWZZZ7MZ2V009494 Przebieg:...
On tego filtra sam nie zmieni, i ma wlać olej dedykowany przez producenta nie polecany w garażu z bańki, nie ma czegoś takiego jak przebieg 150, 200, a na pewno po 300 tys km to na pewno trzeba zmienić na gęsty, lepki, czy.... przykład : Sharan 800 tyś km, Polska - Holandia 1.9 TDI 5W30.
Witam serdecznie, Posiadam VW Sharana 1.9 tdi 115 koni, 2002 rok, przebieg 274 tyś. Pojawił się u mnie problem, otóż od około dwóch miesięcy mam problem z odpaleniem auta. Czy silnik ciepły czy zimny zachowuje się tak jakby mu brakowało paliwa. Muszę "deptać" pedał gazu i po jakimś czasie odpala. Wcześniej wymieniłem praktycznie cały silnik bo uszkodził...
ale chodzi mi konkretnie o to, jaką formę ma ten sygnał przy wejściu na radio, czy jest to stałe napięcie o wartości proporcjonalnej do szybkości, czy jakiś bardziej "ucyfrowiony" czy też może sygnał bezpośrednio z impulsatora przy skrzyni biegów, bez żadnego wstępnego dopasowania? Szukałem sobie przebiegów tego sygnału, ale oczywiście znaleźć cokolwiek...
Podczas pomiaru Woltomierzem czujnik podaje impulsy podczas obracania kołem. To nic nie znaczy, bo nie sprawdzisz jak wygląda przebieg z tego czujnika i czy jest poprawny, czy np. gdzieś impuls nie wypada, a sterownik to wychwyci. Skoro masz vaga to po co bawisz się multimetrem?
kolego sprawdz czy wina nie jest w skrzyni biegow na impulsatorze czy czyms takim czy tez slimaku jesli to licznik po dzwon po szrotach cena 40-60pln i plus mozesz kupic z mniejszym przebiegiem zmien go na miejscu i sprawdz co 2 nie dziala lub sie umuw jak by co ja 390tys orginal mam 89 cos pieknego 1.8tdi
Witam ja mam taki sam typ silnika w Sharanie i wymienialem szklanki na nowe,ale powodem wyniany bylo stukanie po rozgrzaniu silnika.Poprostu uszczelki sie wyrobily przebieg byl ok 210tys. To buczenie raczej nie jest spowodowane szklankami. Przed zaworami jest jeszcze turbina i to moze ona wydawac takie buczenie.
witam. VW Sharan 1.9TDI 90KM AHU rok 98 przebieg 296tyś 99% orginalny przebieg. Samochód mam od niedawna, zrobiłem nim około 1300km i ogólnie jest ok, zapala od strzała, moc jest, logi statyczne w normie, dynamicznych nie robiłem (raz złapał notlauf) miałem błąd przepływomierza jak na razie nie powraca. Trapi mnie to że jak auto stoi na biegu jałowym...
A przebieg ma związek na przykład z ilością otwarcia drzwi. Jeden przewód wytrzyma 1500 ruchów a inny mniej. Orientacyjnie oczywiście. A regulacja może i pewnie jest realizowana innymi przewodami. W VW Sharan np. z którym robiłem, wszystko działało oprócz podnoszenia i opuszczania szyby. Uwalone były dwa najgrubsze przewody. Właśnie prądowy i masowy.
Dziś wreszcie przyjaciel mechanik zlitował się i wziął auto pod lupę-oto efekty:zatarte łopatki turbiny,przepływka jeszcze jako-tako ,ale wymieniłem.Auto nie do poznania.Wreszcie nie boję się wyprzedzać.Potwierdzam opinię wielu uczestników tego forum przepływkę wymieniamy po przebiegu 120-150tys km bezwzględnie.Unikniemy wielu dziwnych zachowań silnika.Dziękuję...
No niestety wyglada to na tarcze sprzegla ,sam mozesz sobie to zrobic choc roboty jest sporo ,spruboj troche go z tylu zaladowac i stan gdzies na jakims podjezdzie jesli sie slizga to napewno to bedziesz czul bo przebieg naprawde maly na sprzeglo,o ile bylo kompletne wymienione bo dzisiaj wszystkiego mozna sie spodziewac
Chmura przy odpaleniu skoro pompki i turbina sprawne to mogą być uszczelniacze zaworów ale po własnych doswiadczeniach to przy tego typu aucie i to 20letnim z przebiegiem pewnie 400 -600 tys to i prowadnice zaworowe mogą już być out i wymiana uszczelnień wiele nie pomoże. Druga sprawa jak turbina będzie na gorącą stronę puszczałą olej to we wlocie będzie...
Kolego wskers. Nie przejmuj się tym to raczej norma w autach po takim przebiegu i latach . Szukając przyczyny stracisz wiele kasy i wiele rzeczy może się popsuć.A jak narazie to nic złego się nie dzieje i na pewno przejeździsz wiele tys. km.
W tej sytuacji proponuje zmienić tylko całe auto na inny model ,to co się dzieje w aucie nadaje się jedynie do wymiany silnika na drugi ,tylko za dobry silnik z małym przebiegiem trzeba bedzie sporo zapłacić i robocizna i tu jest kolejne zagrożenie czy mechanik poradzi sobie z przekładką :?: :idea: ,czyli naprawa nie ma sensu w Pani przypadku :idea:
Witam! W Sharanie j.w., który mam od ponad póltora roku zaraz po starcie auta miga kontrolka świec żarowych ( sprężynka) . Po wyłaczniu i ponownym odpaleniu - kontrolka już nie mryga. Pojawianie się "mrygania" nie ma nic wspólnego ze stanem silnika (ciepły / zimny). - Światła stopu sprawdzono - wymieniono czujnik stopu przy hamulcu - wymieniono świece...
Zgadzam sie z kolegą T5. Skoro mechanicy nie ogarniają tematu to prościej niż nowy wsad będzie tak: licznik na szrocie 50 pln i kumaty elektryk + 15 minut roboty. Chyba, że tym komputerem skasowałeś wiązki i bezpieczniki. W galaxy to chyba nawet immo nie masz w zegarach w tym roczniku, zostaje tylko przebieg. Zresztą jak immo jest to po założeniu licznika...
Witam, VW Sharan 7N 2011, 2.0 TDI CFFB BlueMotion problem jak w temacie: zapala się check silnika, po podlączeniu vcds'em wyskakuje blad ktory zamieszczam ponizej. Pytanie czy to walnieta grzalka (jesli tak to ktora) czy sterownik grzalek? W schematach pisza ze sa 3 grzalki a vcds widzi tylko dwie. Błąd: Znaleziono 1 błąd: 9655 - Sterowanie podgrzewacza...
Witam mam Vw Sharana 2002rok 1.9TDI w automacie z przebiegiem 217000. juz wczesniej mialem problem gdyz rano nie zmienial biegow ale po okolo 10 minutach przelaczal i jezdzil normlanie az do dluzszego postoju. kupilem skrzynie z przebiegiem 160000 przez 5 miesiecy bylo ok ale znow zaczal wariowac . Zaczelo sie jak w tamtej przycinal 5 minut pozniej...
Witam wszystkich forumowiczów. Opis auta: VW Sharan 1999r., 1.9TDI, 110KM, przebieg ok. 350000km Opis problemu: W Marcu br. auto doznało awarii, a mianowicie poszedł jeden popychacz i auto do domu dojechało tylko na trzech sprawnych cylindrach. Następnego dnia zawieziono je do warsztatu. Szef powiedział ojcu że wymienili wszystkie popychacze (czy to...
Ja bym brał Sachs-a, ponieważ z LUK-iem mam złe doświadczenia. Kiedyś mieli wyroby wysokiej jakości, a teraz albo potanili produkcję, albo rynek zalały podróbki firmowane ich logo. W ostatnich 2 latach wśród bliskich osób i mnie osobiście zdarzyły się 3 przypadki, kiedy sprzęgło LUK rozlatywało się po mniej niż 30 000km przebiegu. Różne auta (ale wszystkie...
Witam kolegów Planuje przesiąść się na VW sharana 1,9 TDI w nowej budzie (po 2000). Powiedzie czy te silniki 116 na pompowtryskiwaczach są godne polecenia czy lepsze są te starsze 110.Chodzi mi też o czułość pompowtryskiwaczy na jakość ropy. Pozdrawiam i czekam na porady Nieco poza tematem, ale lepiej kupić galaxy za 20% niższą cenę i nie dopłacać...
Oj jak mnie drażnią takie nierozwiązane problemy i niedokończone posty... Ludzie jak udało Wam się znaleźć przyczynę problemu to dlaczego się tym nie podzielicie, to jest dosłownie 5 minut czasami, a niektórym znacznie ułatwi życie... Ja mam też problem z sharanem 116KM, ale nie potrafie zczytać logów, nie mam kompa żeby błędy sprawdzić itd... Mechanik...
Witam. Pacjent: VW SHARAN 2001r, silnik 1.8T AWC 150 KM, obecnie 185 KM, Przebieg około 300 000 km. Po wymianie sprzęgła, docisku i wysprzęglika jakieś 10 000 km temu. Skrzynia 6b kod EHJ Problem: Po powrocie z krótkiej trasy i próbie zaparkowania pojazdu nie mogłem wbić biegu wstecznego. Wszystkie biegi do przodu 1 - 6 wchodzą. Lewarek wbijam, ciągnę...
jeżeli nie można zastosować innych wtryskiwaczy, to jak wytłumaczyć fakt sprzedaży prinsa w Anglii pod marką Lima na wtryskach valtec oraz wypuszczenie na rynek opcji "silver line" na wtryskach ig5-omb są tańsze, właśnie dzięki "słabszym" wtryskiwaczom, a 250zł za keihin-a nie jest znowu czymś astronomicznym, zważywszy na trwałość jakiej nie posiada...
Witam Na początku chciałbym bardzo serdecznie wszystkich powitać. W moim Sharanie podjąłem się zadania wymiany licznika bez komputera pokładowego na licznik z komputerem. Kupiłem licznik do diesla wersja angielska. Wymieniłem tarcze licznika prędkości na europejską, przełączyłem tryb wyświetlania przebiegu z miles na km i pozostały mi jeszcze dwa problemy...
jak w temacie najlepiej okolice Białej Podlaskiej. Po kilku dniach od zamontowania "padł" prędkościomierz i przebieg stanął w miejscu. kulahop(at)wp.pl
Dokładnie ale jeżeli auto ma przebieg to przepływka po 150000 km jest już zużyta w znacznym stopniu. I nie stosuj filtrów filtrona bo pylą i uszkadzają przepływki! Jeżeli masz podejżenia że dawno nie była zmieniana to śmiało wymieniaj.
ok dam jutro głowicę do wyceny.co do przebiegu to ma 175 tys to na koło zębate nie jest chyba dużo ,słyszałem że łańcuszki wytrzymują dużo ale ślizgi wymienia się co 120 tys,i musiałem wyjąć skrzynię biegów bo inaczej się nie da
Witam, w moim samochodzie wystąpił następujący problem z skrzynią biegów, czasami, a zdarza się już to coraz częściej po włączeniu silnika i dodania gazu samochód rusz z drugiego biegu a na następne przełącza się na wyższe po osiągnięciu około 3500 obrotów silnika, oczywiście przełączenie następuje z szarpnięciem,gdy zdejmę nogę z gazu znowu zastępuje...
Tak, sama krzywo się nie wkręciła, ja wkręciłem to oczywiste że moja wina, od niej zacząłem i dałem ciała (wiadomo, zawartość parę kilo ważyła). Słoneczko krzywo nie jest, odstaje od koła na 1 mm w tym miejscu. Nauczka. Co do gwintów M8 i długości 25 mm (podobnie jak fabryczna M7x25) widzę że nie ma z tym problemów, z tym że łeb jest pod 13 nie pod...
P.S. Dodam jeszzce ze sciągłem wąż z IC od tej chłodniczki i wylał sie olej nie duzo ale sie wylał Proszę o pomoc. Masz odpowiedź. Zawsze się trochę wyleje przy sporym przebiegu. Uszczelnienia turbiny są uszczelnieniami stratnymi, co nie co zawsze się przez nie przeciśnie. Kopci na biało bo albo siorbnął wody i wtryskiwacze zakończyły żywot, albo faktycznie...
https://obrazki.elektroda.pl/6979435400_... https://obrazki.elektroda.pl/7402277200_... https://obrazki.elektroda.pl/5418315600_... https://obrazki.elektroda.pl/8095565000_... https://obrazki.elektroda.pl/5121602800_... Witam.Mam problem z podlaczeniem radia Canva....
Czyli 5W30, ktory leje do S-Maxa 2.0TDCI moge wlac do generatora za 1100pln? Odnosnie wyciekow to kiedys mialem Sharana z 99 roku, 110. Przy przebiegu okolo 250 000 przeszedlem z 10W na 5W i nie bylo wyciekow. Pozdrawiam
sharan przebieg renault master przebieg przebieg przebieg iveco
cyfra moduł radio blaupunkt valencia linux puppy
licznik geigera licznik geigera
Jak połączyć szeregowo tranzystory MOSFET? Dźwięk "pip" w telefonie stacjonarnym Orange - problem z połączeniami