Tak to wartość jaką cofnięto zobacz przebieg w sterowniku silnika
Poszukaj czegoś innego - nawet nie pokazują przebiegów na wyjściu.
Zdobyłem schematy, które pozwoliły mi usunąć ten problem. Licznik z tachografem ( w zależności od modelu silnika ) miał podany sygnał obrotomierza na pin6/pin10/pin11. W moim przypadku ( silnik AHD ) sygnał był podany na pin11, który w liczniku bez tachografu jest używany przez impulsator. Przepiąłem kabel zielono/żółty do pinu6 w czarnej kostce co...
Witam Mam problem z ustawieniem właściwego przebiegu w sterowniku silnika deutz pracującym w agregacie prądotwórczym. Na początek kilka słów, ponad rok temu w niemczech zakupiłem agregat z silnikiem deutz 6 cylindrowym w którym u poprzedniego właściciela panowie z autoryzowanego serwisu stwierdzili uszkodzenie sterownika silnika więc w celu zmniejszenia...
Masz zakłóconą komunikację CAN przez to auto Ci nie odpala, nie następuję wymiana danych między sterownikami stąd brak informacji o prędkości, przebiegu, sterownik silnika nie otrzymuje zezwolenia immobilizera.
możesz mi powiedzieć czemu motory nie drgną? Pokaż oscylogramy przebiegów na wejściach sterownika silnika i na wyjściach drover'ów silników.
W tym momencie zależało mi najbardziej na poprawnej diagnozie. Teraz już jestem pewny uszkodzonego oprogramowania lub sterownika a przede wszystkim wkońcu auto odpala normalnie. W tym momencie kiedy jestem pewny że sterownik silnika mam do naprawy mogę go gdzieś oddać do serwisu. Chętnie wyślę w jakieś sprawdzone miejsce.
Po połączeniu z zegarami będziesz mieć odczyt tego co na zegarach. W sterowniku silnika nie odczytasz przebiegu. Na zegarach możesz mieć pozmieniane km. i tego nie wykryjesz kkl zawsze odczyt taki jak na zegarach będzie.
Czy ktoś tu pamięta, jakie przebiegi generuje sterownik silnika krokowego z mikrokrokami? Tam ideałem byłby sinus i cosinus. Ale taki sterownik jest raczej dostosowany do tego, by mieć napięcie zasilania dużo wyższe, niż potrzebuje silnik. Działa jak przetwornica "buck" (step-down), wykorzystująca indukcyjność cewek silnika w roli dławika. I stabilizuje...
Takie sterowanie może wymagać dość złożonych przebiegów - jakie podajesz? I jakie parametry (w tym wszystkie indukcyjności!) ma ten silnik?
Immo vcdsem w sterowniku silnika, zegary mają źle cofnięty przebieg.
W grupie VW w rocznikach ok 1997-2000 mozna odczytać przebieg ze sterownika silnika niezależnie co pokazuje licznik
Próbowałeś odczytać pin ze sterownika silnika ???
Sprawdz, co sie dzieje przy wypelnieniu 100%, czyli jeden z dolnych tranzystorow caly czas przewodzacy (zakladajac, ze silnik to zniesie ;) ). A jesli masz dostep do oscyloskopu wstaw maly (rzedu 0.1 Ohm) oporniczek w obwod pradu grzejacego sie tranzystora i oscyloskopem sprawdz przebieg napiecia na tym oporniku.
Witam... Przedewszystkim to link nie działa... Ten program ma obsługiwać gotowy sterownik...?.?.? Czy sam ma generować przebiegi potrzebne do sterowania...?.?.? Opisz dokładniej ten silnik... Jeśli nie posiadasz dokładnych danych to napisz przynajmniej ile jest tych kolorywych kabelków... Wszystko zależy od typu silnika (bipolar, unipolar)...
Jest tak samo jak w 1.2 brak przebiegu w ecu.
Nie zrozumiałeś: słowo "faza" jest tu używane w dwóch różnych znaczeniach, i nie połapałeś się, które gdzie. Mi chodzi o fazy _jednego_ przebiegu impulsowego.
Jeżeli to było Delphi o którym myślę - DS150E - to może być to jakiś błędny odczyt. Ten sprzęt nie jest zbyt dobry do Azji. W sterownikach silnika diesla zazwyczaj jest rejestrowany przebieg który to zawsze będzie się trochę różnił od tego na liczniku ale ta różnica nie przekracza kilku tysięcy kilometrów. Jedyne wyjście jeżeli chcesz być pewny to podjechać...
Minimalna rozbieżność może być ,poza tym jeden z zegarów z ducato miał taką dolegliwość że liczył kilometry jedynie do 400000 . Po osiągnięciu tej wartości serwisy cofały licznik do 0 i wpisywały w książkę serwisową że to zrobiły , bądź montowały nowy zegar z przebiegiem 0 . Może się więc okazać że w sterowniku silnika przebieg różni się o 400000 ,800000....
Sporo jak na jeden raz. Ale zapewne w serwisie mogą posiadać takie urzadzenie... Ale napewno da się sprawdzić za pośrednictwem tego interfejsu czy licznik w Passacie z roku 2001-02 był cofnięty? Tak da się, ale jeśli licznik cofał jakiś partacz i tylko zmienił przebieg w liczniku, ale nawet proste fejsy chińskie mają możliwość zmiany zarówno w liczniku...
Jeśli cewki i diody są w porządku to nie wiem co by musiało się zepsuć w nim. Sterownik... To w gruncie rzeczy silnik (specyficzny, ale jednak) trójfazowy do poprawnej pracy musi dostawać odpowiednie przebiegi napięcia w odpowiednich odstępach czasowych na każdą z cewek. Ok, sterownik też może być przyczyną, ale on znajduje się poza silnikiem.
Sygnał z halla na pinie sterownika A 36 prawidłowy? Ile lat lub przebiegu ma ten silnik?
Po pierwsze z tym interfejsem ten program nie będzie działał, a po drugie odczyt przebiegu ze sterownika silnika udaje się tylko w niektórych dislach ze sterownikiem edc 15.
Jak usuniesz historię to nic nie znajdą. Chodzi o to że handlarze nie chcą płacić, chcą jak najtaniej więc byle by tylko na liczniku było mniej. Później jak ktoś zajrzy głębiej to wychodzi ile było wcześniej. Ostatnio miałem klienta gdzie kupił 2 letnie auto (80tys przebiegu). Po 10 latach użytkowania przez niego było 190 a sterownik silnika pokazał...
Witam. Temat rozwiązany, okazało się że rower pochodzi z wypożyczalni i przed końcem sezonu został wymieniony silnik dlatego taki mały przebieg jest ponieważ zapisuje się w sterowniku silnika.
Masakra ile pracy. Jaki potężny szrot dorwałeś :D. Warto chociaż przy tym pracować czy to tak z nudów przy tym siedzisz? Miałem klienta który dorwał na olx uszkodzoną hulajkę Xiaomi M365 za 400zł i szczęśliwy przywiózł mi do naprawy. Okazało się że silnik spalony - zwarte uzwojenia do osi, uszkodzony przewód silnika, zwarte dwa tranzystory silnika,...
nie ma takiej mozliwosci . w stilo mozna zczytac przebieg ze sterownika silnika gdyby byl krecony licznik
Silniki krokowe są sterowane przebiegiem prostokątnym. Na pewno znajdziesz gdzieś schemat Drivera na tranzystorach lub jakiś gotowy Driver scalony. Jest taki portal, bodaj Forum CNC tam są specjaliści od krokowców.
W tej Fabii na 99% nie będzie zapisanego przebiegu w sterowniku silnika, bo jak rozumem, to na podstawie tamtych wskazań chciałby właściciel przywrócić wskazania licznika.
Masz już uszkodzony lock-up w sprzęgle hydrokinetycznym. Sprzęgło do regeneracji (wymiany). Ps. zapewne przebieg autka to powyżej 200000 km.
Te dźwięki są na silniku podłączonym, ale nieruchomym, więc złe wysterowanie chyba odpada :/ Nie, nie odpada, bo można podać impulsy w taki sposób, że silnik nie ruszy, a nawet wręcz będzie samoistnie zahamowany. W niektórych rozwiązaniach wręcz wykorzystuje się silniki jako dźwiękowy interfejs komunikacyjny, piszcząc jego uzwojeniami zgodnie z przyjętymi...
jeżeli przebieg prawdziwy to bierz...Wejdź pod auto (potrzebny kanał) i sprawdź czy nie sączy się nigdzie ropa z okolic pompy, w tych silnikach jak i w poprzednich 1.7 DTI zastosowano pompy DENSO Mają one nieszczęsny zawór TCV regulujący kąt wtrysku, bardzo często przecieka wtyczka na tym zaworku i leci ropka na sterownik pompy...co nie zauważone i...
Terminator linii CAN ma impedancję 50 Ohm. Odbiorniki czyli moduły podpięte są równolegle. Musisz znać fizyczny przebieg kabla aby miernikiem sprawdzić ciągłość linii. Tak jak pisałem, ustal ODISem co fizycznie siedzi na każdej parze, ale tu można zaryzykować i dać bypass linii do modułu skrzyni z linii silnika. Zrozumiałeś mój wpis ? jeśli nie to niczego...
No to trochę cienka ta masa (nie wystarczy grubość, jeszcze powierzchnia powinna być duża żeby była mała indukcyjność). Gdzie podłączasz masę sondy podczas pomiaru czerwonego przebiegu?
Jak by to był w czymś innym to bym obstawiał czujnik wału/wałka. Tu jak ginie wskazanie przebiegu może być problem w instalacji zasilania sterownika silnika - przekaźnik, sam ECU ?
Przyjżyj się parze układów L298 i L297, na nich zbudujesz cały sterownik, jeśli nie sprawia Ci problemów programowanie, możesz użyć samej końcówki mocy - L298 i podając przebiegi na wejścia sterować silnikiem, zakładając że nie będziesz mierzył prądu płynącego przez uzwojenia i silnik nie weźmie więcej niż 2A na kanał (ale to raczej pewne) Jak szukasz...
Czyli problem leży w komunikacji między ECU a ABS, który rok autka Czy taka usterka może pojawić się jak sterownik będzie z 2004 a abs z 2003 albo 2001 ? Na pewno będą się różnić przebiegami ... czyli sterownik z silnika będzie miał mniejszy a abs większy
Jaki masz kod silnika w tym golfie? Jeśli masz ALH to wysoce prawdopodobne że odczytasz przebieg ze sterownika silnika jeżeli : - nie było nic grzebane np immo off - nie został tam skorygowany wsad - nie został wymieniony sterownik silnika. Jeśli przebieg w silniku będzie odbiegał o około 5% od tego na desce( na desce będzie wiekszy) Możesz uznać ze...
Przebieg w sterowniku silnika może się różnic trochę ale bez przesady. Moze ktoś wymieniał licznik lub sterownik silnika. Moze ktoś kręcił licznik by płacić mniej za ubezpieczenie. Wystarczy kręcić licznik przed każdym przeglądem a w papierach bedzie wszystko ok.
Kluczyki, stacyjka, BSI, sterownik silnika Taka wymiana wiąże się z problemami typu: przebieg samochodu, inny VIN w sterownikach, możliwa inna konfiguracja pojazdu w BSI
Po co podajesz PWM na wejście sterownika silnika - na jego wejściu powinien być przebieg, którego ilość zboczy (opadających lub narastających w zależności od sterownika) odpowiada ilości kroków do wykonania w zadanym innymi wejściami kierunku. Zatem nie generuj tych przebiegów za pomocą PWM, ale za pomocą timera. Częstotliwość przerwań będzie wtedy...
Tak nie napięcie a wypełnienie przebiegu, jakie ciśnienie na ramię przy kręceniu?
Docelowo chce mieć możliwość podawania przebiegu prostokątnego do sterowników silnika symulujac czujnik wałków rozrządu. Także myślałem nad TDA2003 i chyba to jako pierwsze sprawdzę tylko czy wykorzystując TDA używam takich samych elementów jak do akustycznego wzmacniacza?
A co z przebiegiem auta ? wyświetli się ten który mam? czy przebieg nowego sterownika ?
Pierwsze slysze aby przebieg byl zapisany w sterowniku silnika w Scenic'u z 2000 roku i to pewnie benzyna. Diesel to co innego.
Jakich częstotliwości potrzebujesz? u góry edytowałem wiadomość może masz pomysł na lepszy program ? . a jeśli chodzi o częstotliwość to w dokumentacji sterownika tb6600 jest napisane że może odczytać sygnał o częstotliwości do 20khz chciałbym mieć pełen zakres sterowania tym sterownikem przy pomocy arduino. przy okazji pytanie co można zrobić aby...
Moim zdaniem lepiej mierzyć napięcia na wejściu do sterownika silnika, bo może po drodze gdzieś sygnał ginie, a sterownik widzi to co ma na wejściu a nie to co jest na wyjściu z pedału. Nie wiem jak jest w fordzie, ale wydaje mi się, że pedał gazu jest podwójnym dzielnikiem napięcia i oprócz odpowiednich wartości sygnałów powinno być zachowane, że jeden...
Żaden silnik nie jest prosty do sterowania jak ma sterować czymś a nie tylko się z czymś kręcić. BLDC jak sama nazwa mówi to silnik prądu stałego tylko, że z "usuniętym" komutatorem. Podstawowa różnica po między BLDC ze śledzeniem sygnałów w uzwojeniach a z czujnikami Halla jest taka, że w drugim przypadku masz dużo dokładniejsze dane o położeniu wirnika...
Dodam,że po diagnostyce delphi otrzymany błąd licznika jest:Prędkość własna otrzymana informacja jest nieprawidłowa stała. Natomiast w BSI: Sterownik BSI obecny, Sterownik zestawu wskaźników błędy w komunikacji, Sterownik wyświetlacza wielofunkcyjnego błędy w komunikacji. Dziwi mnie fakt, że z licznikiem idzie się połączyć oraz zrobić test. Testerem...
Dla urządzeń typu laptop tv i inne urządzenia które posiadają przetwornice impulsowe to nie przeszkadza gorzej w przypadku transformatorów i silników na takiej przetwornicy będzie buczał . Niektórzy wykorzystują przetwornice bądź upsy do zasilania pompek i sterowników centralnego ogrzewania twój się w tym celu nie nada.
Kłócił się nie będę bo ekspertem nie jestem... Niemniej jednak można również sterować częstotliwością... Wiem bo tak to do tej pory robiłem... 3 przebiegi przesunięte o 120st...
Standartowa diagnoza sterownika silnika pokazuje przebieg w blokach,nic pozatym.A diagnoza w tych autach tak czy siak idzie po CAN. Wszystko proste jak drut.
Mnie chodzi o to jaki rodzaj komutacji zastosować oraz w jaki sposób mogę wykorzystać te dane o położeniu wirnika do procesu komutacji. Dość dziwne pytania. Przecież rodzaj komutacji jest jeden i sposób wykorzystania danych z enkodera też jest jeden (w komutacji). Ogólnie ma to być sterownik gimbala To w ogóle mnie dziwi. Bo w gimbalach stosuje się...
Co do przebiegu to da się sprawdzić przebieg zapisany w pamięci sterownika silnika Bzdura.
Chyba prościej, wygodniej. Widać trzy fazy jednocześnie Jeśli to silniki asynchroniczne to odkształcenia przebiegów będą niewielki w granicy 2%. Tak więc prąd wskazywany będzie identyczny a koszty urządzeń duże . Lepiej kupić lepszy dokładniejszy na jedną fazę niż gorszy na 3 fazy tak jak proponowany UNI-T. A może inna porada, zmień zamiast termików...
Dzięki za sugestię, ale obawiam się, że nie jest to takie proste. Jak napisałem, dokładnie tak samo sterownik zachowuje się na stole. Po prostu wygląda to tak, jakby konieczny był jakiś komunikat z gatewaya, który aktywuje inne funkcje sterownika. Z niczym takim nigdy wcześniej się nie spotkałem - nie mam pojęcia, czy tak jest, czy nie, poszukuję kogoś,...
i nie wiem jak zacząć Od kursu Arduino, z którego dowiesz się jak używać sprzętowych timerów do generowania prawie dowolnych częstotliwości. Przy okazji, AVR mogą generować przebiegi dla silników krokowych i sterownik nie jest potrzebny wystarczy tylko driver sterujący silnikiem.
A skąd taki głupi pomysł że ilość powietrza jest stała? Nawet w silnikach wolnossących to się zmienia wraz ze zmieniającą się kondycją silnika, albo ktoś coś przekombinuje w wydechem i od razu efekt falowy ch... strzela. Chyba poniosła cię kolego fantazja z tą kondycją silnika !Czyli idąc twoin tokiem sterownik powinien mieć zakodowane że po przebiegu...
Te końcówki (7 i 15) muszą być połączone ze sobą. Pomyłka musi być w innym miejscu. Tak wygląda symulacja przebiegów dla obu kierunków (lewa i prawa część oscylogramów): Sterowanie dwufazowe: http://obrazki.elektroda.net/30_12336864... i jednofazowe (przełącznik S2): http://obrazki.elektroda.net/40_12336868... Pozdrawiam.
Mozna też skorygować dawkę startową. Przy 90'C potrzeba 250 obrotów, by sterownik podał paliwo. Przy takim przebiegu i wieku auta jest to trudne do osiągnięcia od razu po włączeniu rozrusznika. Słaby rozrusznik, słabe przewody i masa itd powodują, że silnik na początku osiąga 200 obr i z czasem się rozkręca do tych 250 i wtedy auto odpala.
Chciał bym zaobserwować pewne przebiegi w sterownikach silników krokowych, generatorach impulsów prostokątnych i jak wygląda sygnał na wyjściu PLC, który przełącza z większą częstotliwością niż przewidział producent. Właściwie wystarczył by najprostszy analogowy oscyloskop (w tym momencie) ale tego typu urządzenie zdaje się być dosyć wszechstronne i...
To może lepiej zmienić mechanika, bo tam wszędzie jest brak zasilania. Aż dziwne, że jeszcze MAF nie wymienił na nowy i nie przeprogramował sterownika, przecież tam też sypie błędami...
tez nie lubie targac ze soba kupe kabli i laptopa z 17'' wyswietlaczem Też nie lubię dlatego "targam" netbooka Aspire One... mam do tego modem GSM, więc Internet mam wszędzie, no i ma to jednak większe możliwości niż diagnoskopy samodzielne. Przydała by się możliwość odczytu faktycznego przebiegu ( optycznie jak każdemu udaje się to w przybliżeniu...
Wiedzą internetu jest potężna. Mi się udało naprawić silnik Ale chyba ta wiedza jest tak poufna, że przed przeczytaniem spalić. Mógłby kolega oświecić tutejszych forumowiczów przebiegiem procesu naprawczego?
Generujesz przebieg prostokatny nad osią i pod osią. W zależności od wypełnienia uzyskujesz odpowiednie obroty. Przy symetrycznym przebiegu uzyskujesz hamowanie zależne od wypełnienia.
Możesz jeszcze poszukać tu: http://www.commlinx.com.au/control.htm Można użyć sterownika HA13xxx ze starych hdd (np w starych Quantumach były). A co do modeli samolotów to widziałem fajną stronkę http://www.alexrc.com/index.html jak sie przerabia silniki np ze streamerów by napędzały samoloty. Układy sterujące też powinny być. ===== Hehe - ubiegłeś...
Tu nie chodzi o zakłócenia,które w tym przypadku najwyżej mogą być tłumioną sinusoidą,ale 2 diody przesuną punkt pracy o 2*0.6V. Do Krzysztofa1980: te dane o których pisałem są potrzebne do oceny przebiegu prądu w indukcyjności,prąd w cewce zmienia eksponencjalnie A*e^(-R/L*t);trzeba określić prąd załączenia i wyłączenia.
Witam, zciągnij sobie z netu programik KCam 4 do obsługi maszyn CNC ze sterownikami krokowymi (shereware). Podłącz sterownik do kompa przez PLT. W konfiguracji programu ustaw odpowiednie piny lpt jako wyjścia na sterownik i próbuj przesuwać silniki programowo lub wykonaj jakiś program frezowania. alej tylko wytarczy podłączyć silnik lub pomierzyć sygnały...
Dlatego o tym mówie czy nie da się właśnie takich poszczególnych elementów czy jak to nazwać sprawdzić jak sterownik silnika żeby zobaczyć tam kiedy np było takie wypalanie dpfu To zależy od wielu rzeczy, jak marka. model, rocznik, rodzaj sterownika i silnika, użyty interfejs diagnostyczny itd.
Okrągłe gniazdo służy do podłączenia diagnoskopu: obroty silnika, kąt wyprzedzenia zapłonu, ew. napięcie na sondzie lambda. Tak więc nie rób sobie nadziei. Sterownik silnika podpięty jest czasem do prostokątnego gniazda diagnostycznego pod maską. Tu też nie rób sobie nadziei: to bardzo prymitywny system diagnostyczny oparty na przebiegu prostokątnym...
Problemem jest przebieg jaki ma na wyjściu agregat.Jak daje przebieg prostokątny to pompa nie musi tego lubić Wytłumacz jak agregat, czyli silnik i prądnica da przebieg prostokątny??? Nie pisz bzdur! To nie jest UPS czy inna przetwornica elektroniczna tylko zwykłą prądnica. Nawet impulsowe sterownie wzbudzeniem nie da przebiegu prostokątnego na wyjściu!
Nawet jeżeli skasował się licznik "na zegarach" no na 100% aktualny przebieg będzie znajdował się w sterowniku silnika (we fiacie EPC). Podobnie sprawa ma się np w R. Twingo. Jedyna rada to udać się do autoryzacji fiata.
Bierzesz schematy obu modeli i porównujesz, w czym problem? Ja Ci podpowiem, że nowinek ma więcej niż Ci się wydaje, w MK3 obroty i prędkość ze sterownika silnika leci po CANie więc na dzień dobry nie wsadzisz do siebie nowszych zegarów. Silniki mechanicznie mają podobne, sterowanie nimi to dwie, różne bajki.
A w którym miejscu napisałem cokolwiek o silniku indukcyjnym? W tytule - silnik synchroniczny AC to jeden z rodzajów silnika indukcyjnego. Skoro oba silniki można wysterować przebiegami sinusoidalnymi to po co je rozróżniać? Silniki nie są rozróżnione w ten sposób. Ich sterowniki już tak. A rozróżnia się je po to, bo się różnią i trzeba to zaznaczyć....
Będzie można porównać przebiegi jakie dostaje 8051. Symulator z rezystorem zamiast potencjometru "bajeruje" 8051 około 100 RPM.
...Czy wystarczy jak podam przebieg trójfazowy na silnik ?... Nie, nie wystarczy. ...Czy muszę mieć sprzężenie zwrotne z silnika ?... Koniecznie. ...Co jeśli sprzężenia nie będzie ?... Nic nie będzie, dosłownie. No, w zasadzie to może być trochę dymu :D ...Ile kosztują najtańsze sensowne sterowniki tego typu na 10-15A ?... Co to są "sensowne sterowniki"...
Witam. Przeszukalem forum i niestety nie znalazlem nic ciekawego zwiazanego z moim problemem. Wszedzie sa przyklady generatorow ale o stalej czestotliwosci. Jak zrobic aby na jednym wyjsciu mial regulowany przebieg prostokatny od kilkudziesieciu Hz do okolo 1kHz. Ma to sterowac sterownikiem silnika krokowego.
Poczytaj sobie o sterownikach silników krokowych, każdy ma opcje zmiany ilości kroków. Widać że nie czytałeś co zostało napisane powyżej, autor narzekał na że praca mikro-krokowa nie zmniejsza drgań tak bardzo jak by tego chciał. U mnie w sterowniku DIY działało idealnie, ale optymalizowałem kształt przebiegów,z mojego doświadczenia - w fabrycznych...
Ten dźwięk, jeśli to nie silnik, to jest coś oberwanie w dolocie, może kawałek plastiku tak brzęczy. Wprawdzie inne auto bo BMW ale jak miałem lewe powietrze to sterownik ignorował sondę pierwszą, w sterowniku brak przebiegu choć faktycznie oscylowała.
Przebieg jest chyba tylko w desce 24c16? Jest tez w sterowniku Nie jest. Jest rowniez w ecu.Laczac sie z sterownikiem silnika masz mozliwosc podgladu w parametrach ile km zrobil sterownik/auto. W tym przypadku sterownik ktory dostalem od sprzedawcy ma 390tys. Moze zle napisalem,pomoc oczywiście odplatna. dokładnie masz 390186 w pliku,odezwij się na...
Witam, trafiłem na identyczny problem z opadaniem głowicy ale nie w gwałtowny sposub tylko poprzez brak kroków unoszenia. Zachcioło mi się analizować na oscyloskopie przebiegi na sterowniku silnika i na płytce optoizolacji. Najpierw puścił lut pod listwą łączenia przewodu co mogło spowodować dodatkowe impulsy podawane na sterownik. W końcowym efekcie...
Nie zajmowalem sie przebiegiem ale wymienialem zegary i na100% przebieg jest w nich.Ostatnio wymienialem w grandzie tez sterownik silnika bo skrzynia spalila w nim sterowanie zaworem lock-up,przebieg po wymianie pozostal taki sam
Dlaczego masz tak różne przebiegi w różnych modułach w tej samej dacie? Patrz: Znaleziono 1 b31d: 049408 - Brak komunikacji ze sterownikiem silnika (SAE U0100 - 000 - ECM/PCM) Ramka zamro?ona: Stan b3edu: 01100000 Priorytet b3edu: 0 Czestooa b3edu: 1 Wew.licznik b3edów: 40 Przebieg: 355450 km WskaYnik czasu: 0 Data: 2021.10.16 Czas: 00:04:15 a tu: 4...
Witam naprawiam hyundaia i40 2012r. Autko nie odpala po niegroźnej kolizji. Brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Reszta auta diagnozuje się ładnie. I teraz zapinając oscyloskop w CAN na podpiętym ECU mam ładne ramki informacji. Ale odpinając can od ECU ramki zostają tylko po stronie sterownika silnika a po stronie samochodu zero przebiegu. Raczej...
Kupiłem passata 2006r 2.0TDI. VCDSem odczytałem przebieg z funkcji "Kontrola przebiegu (EDC15-16). Pokazało taki sam jak w liczniku 165477km. Byłem w serwisie po części zamienne i tak przy okazji sprawdziłem kiedy był ostatnio serwisowany. Był w zeszłym roku ale już wtedy miał przebieg 220000km. Mam pytanie: Czy można VCDSem odczytać przebieg z innych...
Co to jest za płytka? Sterownik serwa, czasami ktoś buduje własne serwo "na piechotę" - są takie układy w sprzedaży. Kiedyś używałem gotowej płytki sterownika silników DC od Pololu, do której można było podłączyć potencjometr lub enkoder i skonfigurować jako sterownik serwa, był nawet soft wyświetlający przebiegi czasowe, dzięki czemu można było stroić...
Witam. U mnie silnik iskrzy i przerywa . Załączam przebieg , podczas pomiaru regulowalem potencjometrem- czy jest prawidłowy czy uszkodzony sterownik?
Mam średnie doświadczenia z Z16SE. Głośna praca zaworów, branie oleju (przy nie tak dużym przebiegu) oraz drogi sterownik silnika którego awaria nie jest odosobnionym przypadkiem. Silnik też cieknie, a wywalanie uszczelki pod DIS'em to norma. Dynamika OK, przy Astrze 1,4 8V to rakieta. W porównaniu z 1,7 DTI silnik wyraźnie traci moc pod obciążeniem...
To autko pali tyle co nic, ma mały i wysilony silnik do tego ze sporym przebiegiem, osobiście nie zakładałbym do niego LPG, prędzej myślałbym na zakupem Pandy z Multijetem... Ale jak sobie chcesz - kompletując instalację na krajowym sterowniku (LPGtech, STAG, Zenit) i w miarę przyzwoitym reduktorze i wtryskach powinieneś się zmieścić w 2500zł. Nie szukaj...
Ok, dzięki za wyjaśnienie. Mam zatem wątpliwość czy takie sterowanie ma sens: http://obrazki.elektroda.net/80_11592116... Są to przebiegi przesunięte o 120°, ale prostokątne - czy ten przebieg jest nieprawidłowy?
mimo wszystko nadal nie wiemy co to za auto,typ silnik ,sterownik?
Kupiłem, pojeździłem. Rzeczywiście jeździ mizernie ale co ważne - nie pokazuje prędkości i przebiegu, oraz są ślady " dłubania ) na kablu do silnika. Prawie na pewno uszkodzony kabel i sterownik nie widzi hallotronów. Prosta robota tylko czas trzeba znaleźć
Witam, Mam problem z autkiem VW Passat B5 FL 2.0 AZM 115KM Pb+LPG. Silnik chodzi jak zegareczek, odpala od strzała, nie szarpie itd. Mianowicie... zauważyłem od dłuższego czasu, że w trakcie jazdy, gdy silnik jest rozgrzany i jest upał (powiedźmy 30°C), i stając dłuższą chwilę np na światłach, gdy silnik pracuje na biegu jałowym...lubi wtedy zgasnąć...
Faktyczny przebieg można sprawdzić. Jest zapisywany jeszcze w sterowniku silnika. Jednak dotyczy to nowszych aut ze sterownikiem EDC15 lub nowszym.
Witam Mam problem z Fordem Fiestą 1.3 2004r. Auto miało wymieniony sterownik silnika (zalany wodą) po wymianie sterownika po kilku kilometrach przestał działać prędkościomierz i zniknął przebieg, pojawiły się kreski. Auto wywala błędy U2200 i U2197. Po trzech tygodnia w warsztacie, który wymieniał sterownik rozkładają ręce. Moje pytanie czy możliwe...
Jak sterownik silnika zapisuje przebieg to wystarczy Elm i stary telefon albo tablet. Przeniesienie na jakiś wyświetlacz myślę ze ogarnięty elektronik też zrobi. Widzę, że są komputery pokładowe czytające po obdii, pasuje tylko zapytać producenta czy można ustawić w jednym z okien przebieg.
Jak najbardziej mogę polecić astrę 2 z silnikiem 1,7 Isuzu, bolączka elektroniki? Wystarczy przemontować ten elektroniczny sterownik z pokrywy silnika na blachę "podszybia" i już nie ma wibracji. Rzeczywiście głupi pomysł,żeby elektroniczny sterownik montować na silniku, wibracje rozchrzanią elektronikę po 120 tys przebiegu, jak w moim przypadku. Ale...
https://obrazki.elektroda.pl/3181246700_... https://ep.com.pl/kursy/notatnik-konstru... Możesz zapiąć oscyloskop 3 kanałowy na 3 grube kable i zobaczyć czy sterownik w ogóle próbuje zakręcić silnikiem. Jak nie masz 3 kanałów to dwu lub jedno też coś zobaczysz choćby po jednej fazie sprawdzać....
To wspomaganie ma połączenie ze sterownikiem silnika, B-26 to 15, B-4 sygnał pracy silnika przebieg prostokątny 3V, B-25 nie mam opisu, ale wygląda na masę.
Pomiar Back EMF jest konieczny, zeby sterownik wiedzial, zgodnie z jaka faze przebiegu wysterowac tranzystory. Ciekawe jak wyglada start, gdy BEMF jest jeszcze niemierzalny? Pewnie sterownik podaje przebieg o stalej czestotliwosci i czeka na jakas reakcje. Fajnie by bylo zobaczyc, jak taki silnik startuje pod obciazeniem (innym niz smiglo modelu) :).
przebieg sterownik faktyczny przebieg silnik renault master przebieg przebieg
gniazdo słuchawkowe buczenie sterujacy samsung powolne narastanie
samsung wf70f5e0w2w hulajnoga odblokowanie prędkości
Philips 423902186972 NTC Sensor in Steam Generators – Function, Specs, Faults Mercedes ML W163 Diesel – czas wymiany stacyjki EIS/EZS, programowanie, klucze