Witam, Kupiłem radio chińskie 7018B, zamontowałem w golfie 5 2004r. Wszystko jest dobrze oprócz kamery cofania. Na wyłączonym silniku kamera pięknie wyświetla obraz, jak wrzucę wsteczny to samo się przełącza i pięknie wszystko widać. Problem się zaczyna jak włączę zapłon. Na włączonym silniku po wrzuceniu biegu wstecznego obraz pojawia się na chwilę...
Toż tam masz tylko trzy przewody, jeden to stały plus. Zostają da, jeden to zapłon(zapala kontrolki) a trzeci rozrusznik. Podłączasz do stacyjki od motoru, czy jakiejś innej, plus i przewód od zapłonu. Do przewodu od zapłonu dołączasz jeszcze jeden, i ten podłączasz pod przycisk rozrusznika, a drugi zacisk przycisku do przewodu rozrusznika. Takie połączenie...
Najprościej kabelki z blokady przeprowadzić pod maskę i przeciąć przewód zasilający do cewki zapłonowej.Jednak lepiej jest bardziej ukryć blokadę i rozewrzeć obwód np. pompy paliwowej (disel),moduł ECM (jeśli jest), lub za którymś z bezpieczników elektrozaworów gaźnika, itp...
witam trzeba dołożyć 2 przekaźniki do blokady i będzie odcinała 2 obwody proponuję przeciąć przewód od pompy paliwa przy zbiorniku i przewód elektrozaworu zbiornika z gazem jeżeli masz blokadę z regulacją opóźnienia odcięcia to należy ją ustawić bez opóźnienia.czyli tak: połączyć cewki dwóch przekażników równolegle i podłączyć jedną stronę cewek na...
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
witam jaki kabel trzeba przeciąć w VW Vento, aby móc podłączyć alarm i było odcięcie zapłonu lub odcięcie pompy paliwa. Proszę bardzo o odpowiedź.
Najłatwiej i najbezpieczniej odciąć pompę paliwa (o ile to benzynka). Jak nie ma schematu instalacji el. to dostań się do pompy (zazwyczaj trzeba podniesc tylną kanapę odkrecic osłonę i sprawdz jakie kable (kolory) idą do pompy (trzeba wykluczyc te co są od wskazania poziomu paliwa) potem potwierdzić to voltomierzem a potem przeciąć kabel i sprawdzić...
Wis podpowiada, co sprawdzić, ja podałem rozwiązanie, które może pomóc do czasu znalezienia problemu, który pewnie będzie się pogłębiał - trzeba tylko przeciąć jeden kabel i podłączyć przekaźnik - przecież masz schemat...Władowałeś tyle kasy do tej pory w airmatic i nie chce Ci się pomyśleć. W sterowniku powstaje taki błąd - ponieważ podczas włączenia...
Witam wszystkich mam takie małe pytanie dla mojego spokoju. Mam blokade zapłonu terminator z antynapadem mam tesz (zlokalizowałem) kabel z 12V po stacyjce i teraz mam pytanie ten przewód trzeba przeciąć i do niego podłączyć(zlutowane) przewód fioletowy i przewód czerwony z bezpiecznikiem blisko odciętego kabla tak? Pozostałe przewody to wiem . Dzięki...
Witam, Jak w temacie pytanie jak to wszystko podłączyć żeby działało. W załącznikach schemat elekt. motocykla oraz ulotka z zakupionego alarmu. Niby na schemacie Fazera jest pokazane jak alarm jest podłączony w oryginale (poz 36 na schemacie), ale na ulotce są przedstawione dwa schematy. Może ktoś by zerknął czy moje rozumowanie jest dobre. Kable: Czarny-...
Cięcie kabla od zapłonu to dla zlodzieja gratka. Łatwo podłączyć obejście przy cewce. Ja tnę przewód od czujników: hala lub indukcyjnego np.: przy sterowniku, łaczę do nich dwa kable i ciągnę "niewidoczną" drogą do wnętrza, a tam daję ukryty włącznik (lub inny załącznik). Dodano po 43 I poprostu brak iskry czy to na benzynce, czy to na gazie.
A gdzie najlepiej przeciąć ten kabel tak żeby miało to ręce i nogi?? Rozumiem że leci on od stacyjki ale gdzie - do skrzynki bezpieczników?? Jak w ocenie skuteczności wypada to rozwiązanie?? Słyszałem że np odcięcie cewki obchodzą ciągnąc na krótko kabel od świateł. A jak jest w tym przypadku>?? Da się to jakoś łatwo obejść??
Witam. Mam problem aby podłączyć alarm, a konkretnie centralny zamek pneumatyczny w golfie 3. Nie chce sterować nim podłączając się do styków z drzwi, tylko chciałbym podłączyć tak jak w schemacie do pompki w bagażniku. Nigdzie nie mogę tego znaleźć, a sterowanie impulsem dodatnim raczej mi nie odpowiada, gdyż mój alarm (Exus v10) przy każdym wyłączeniu...
Znajdujesz przewód(obwód) który chcesz odłączyć podczas działania alarmu. Przecinasz go i końcówki przewodu podłączasz pod styki 30 i 87a. Styk 85 podłączasz do masy auta , a 86 do przewodu który idzie z alarmu. To w zasadzie tyle w tym temacie. Jak nie wiesz jaki przewód przeciąć to albo napisz jakie auto albo użyj funkcji szukaj która czasem rozwiązuje...
Podobno najprostsze rozwiązania są najlepsze. Posiadam VW Passata kombi z 92 roku. Generalnie w niemieckich samochodach jak zostawi się włączone światła mijania i wyłączy stacyjkę to palą się światła postojowe. Rozwiązaniem problemu okazał się przełącznik uchylny podłączony do przełącznika świateł .Koszt przeróbki ok 5zł czas 30 minut .Przy rozruchu...
Witam. Zakupiłem dziś radio pioneer mvh-180ub i mam problem bo po podpięciu kostki iso radio samo się włącza i nie można go wyłączyć (w sensie przytrzymanie SRC wprowadza radio jakby w stan uśpienia czyli wyświetla się zegar i radio cały czas jest podświetlone jedynie jak odepnę kostkę tą od kabli +- sterowanie anteną, to radio się wyłącza. Mój kolega...
Obrotomierz jest mechaniczny, tj prędkościomierz we wszystkich starszych samochodach. Ale wiem jak to zrobic: Miaanowicie trzeba zrobic miernik czestotliwosci ktory w przypadku czestotliwosci wiekszej niz 216Hz (13tys/60sek bo obroty sie podaje na minute, a czestotliwość na sekundę) załączy albo wyłączy przekaznik. dla 4 suwów dodatkowo trzeba ilosc...
ok załóżmy że chcę zrobić odcięcie pompy paliwa (słyszałem że to najlepsza metoda zabezpieczenia) mam passata B3 93r 1.8i a na załączonym zdjęciu http://obrazki.elektroda.net/93_11742436... mam miejsce przekaźnika od pompy paliwa oraz jego typ (167 - nie znam się na tym) ze schematu dołączonego do alarmu wynika ze przewody biały i żółty podpinam...
Bawilem sie tymi funkcjami lecz bez efaktu :| poszedlem dalej i przetlumaczylem ten angielski odpowiednik odnosnie programowania oraz wiazek CN, co prawda ciezko co z tego zrozumiec ale lepszego translatora nie znalazlem. Program P-1 ustawienia O 1/1 turbo timer Auto programu Gdy jest włączona, to funkcja utrzymania silnika w 2 min po drzwi są zamknięte....
Najlepiej odciac zasilanie pompki paliwa chyba ze jest zagazowany to wtedy plus po stacyjce
kolego to ci zapali bład czujnika lepiej przetnij kabel 15 stki do sterownika napewno czarny cienki :)
Obejrzyj schemat podłaczenia alarmu i będziesz wiedział. Przewody wykorzystasz do podłaczenia centralnego zamka. Trzeba odszukać blokadę zapłonu i przywrócić przecięty przewód. Jeżeli z centralki nie wychodzą fioletowe kable, to wystarczy odłączyć wtyczki i alarm będzie zdeaktywowany.
Możesz spokojnie zrobić takie docięcie zasilania nic się nie stanie. A jak już zrobisz, nie zapomnij wysłać rachunku za naprawy Koledze wyżej. Pomijam całkowicie sprawę obciążalności tego przekaźnika, ewidentnej dla złodzieja odcinki, czy błędów jakie wygeneruje auto. Pomijam także niezgodne ze sztuką i prawem, montowanie odcinki ze stykami NO. Pomijam...
To czy stacyjka czy immo okaże się jak zlokalizuje immo i zmostkuje ten przecięty kabel blokujący zapłon. Jeśli dalej nic nie będzie to wtedy faktycznie stacyjka, bo immo jak dla mnie zachowuje się normalnie. Będe szukał jutro jak wrócę z pracy. A w lataniu po kablach doświadczenie mam choćby z automatyki przemysłowej i starego parku maszynowego bez...
Witam te dwa grube kable to jest blokada zapłonu czyli przetnij pomaranczowy przewów w kostce stacyjki i połącz to szeregowo i problem rozwiązany
Witam .Panowie możecie mi napisać jaki kabel przeciąć w reno clio z 2001 silnik 1.2 16v ,do założenia odcięcia zapłonu(terminator)?Chodzi mi o pompe paliwa. Będe bardzo wdzięczny
To urządzenie wygląda na fabryczne czy dokładane? Ten powiedzmy immobilizer rozłącza pewnie zapłon albo coś innego. Szukaj po kablach tego urządzenia, może znajdziesz gdzie jest przecięty kabel i dołączone kable od tego urządzenia.
Jeżeli chcesz wyłączać radio ręcznie a nie po zapłonie. Wystarczy że kable które idą od radia (pewnie czerwony i żółty) - czerwony (normalnie stały +12v) - żółty (normalnie stacyjka +12v) Od radia żółty i czerwony podłączasz do przewodu po którym masz stałe +12v(najprawdopodobniej będzie on czerwony lub czerwono-niebieski od strony samochodu). Najlepiej...
Radio blokował kabel zielono biały który odpowiada za granie głośniej gdy się jedzie szybciej, próbowałem go wyciągnąć z wtyczki od ISO w samochodzie ale ciężko było, nie chciałem też radia rozbierać żeby wyrzucić pin od kamery, więc przeciąłem kabel ten zielony i radio normalnie działa po zapłonie, oczywiście zaizolowałem ten kabel. Ale teraz pytanie...
kup przekażnik blokady zapłonu z podstawką i mały ale solidny przełącznik i podłącz to w następujący sposób:do styku 86 podajesz masę z ukrytego wyłącznika,styki 85 i 30 łączysz z przeciętym obwodem od strony stacyjki Dodano po 50 w audi to powinien być przewód czarny w wiązce stacyjki.
Jeśli już to przez przekaźnik bo prąd tam jest spory. A mierzyłeś, że tak piszesz? Więc napisz konkretnie jaki, bo ja mierzyłem. A jak nie potrafisz doradzić jaki przewód, to nie zabieraj głosu. Temat wykorzystania "pstryczka" i przekaźnika do blokady zapłonu omawiano wielokrotnie w dziale Zabezpieczenia Serwis.
Co oznacza w schemacie podłączenie do +12 po stacyjce, mianowicie z blokady zapłonu wychodzą 4 kable 2 czerwone, które podłączam do przeciętego przewodu zapłonu 1 pomarańczowy, który łączę z pomarańczowym w przekaźniku alarmu i zostaje żółty, który mam podłączyć do +12 po stacyjce . Co to oznacza ?
To coś szwankuje w module(może przekaźnik nie rozcina) bo w momencie domykania powinien przeciąć kabel i podać zasilanie tylko od strony silnika
ale nie odpali przecierz na gazie, masz automata zawsze bedzie chciał odpalic na paliwie, tez mam LPG, nic nie przeszkadza Ale jak chcesz biore miernik i powiem który kabel masz przeciąc przy stacyjce
Dobrze rozumuję, że trzeba przeciąć kabel nr 15 w wiązce idącej do sterownika silnika? Bo dosyć skrótowo napisałeś. Pozdrawiam.
Witam! Czy ktoś może wie jak zrobić skuteczne odcięcie zapłonu w audi a3 Codzi mi czy można i które kable przeciąć przy sterowniku (lub inne sprawdzone i dobre rozwiązania) Jak pisałem jest to audi a3 rok98, benzyna, silnik 1,6 74kW lub 101kM, kod silnika AKL pozdrawiam
Przetnij kabel od stacyjki na którym pojawia się +12 po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon i nie zanika przy rozruchu. Oczywiście tniesz go z daleka od stacyjki.
Jeśli chcesz odciąć w miarę skutecznie zapłon to masz dwie możliwości - podciągnij dwa przewody od przekaźnika blisko samej pompki paliwa, tam przetnij kabel zasilający i puść prąd przez styk wykonawczy przekaźnika. Drugi sposób to zrobienie tego samego z zasilaniem cewki zapłonowej (jak sprawdzić? zobacz gdzie jest +12V "po zapłonie" na cewce i gdzie...
Żeby te 2 czrne kable spełniały swoją funkcję możesz przeciąć przewód od pompy paliwa popielato/czerwony znajdujący się w czarnym 6 polowym złączu konektorowym przekaźnika znajdującego się za schowkiem po stronie pasażera.Przewód różowy podłączasz to przewodu ze stacyjki na którym pojawia się + po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon. Po pierwsze...
Sprawdź sobie tutaj - powinno Ci pomóc : http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Nie napisałeś też jaki system zamka chcesz podłączyć, więc trudno zgadywać a w tym wypadku jest parę opcji... Do jakiego auta chcesz to montować, albo pod jaki zamek? Podłączenia kabli masz wg. schematu: 1. Żółto/Biały - podłączenie do +12V po włączeniu...
Przy temperaturze ponad 10 stopni może się nie zapalać. Ale ja bym jeszcze poszukał lewego wyłącznika zapłonu, zabezpieczenie antyzłodziejskie, to takie proste w robocie było przeciąć czarno- filetowy kabel w skrzynce bezpieczników i wpiąć w ten obwód wyłacznik z odkurzacza. :)
Z kostki stacyjki wychodzi jeden lub 2 czarne kable, w okolicach - nad pedałem sprzęgła sprawdzić czy jest tam +12V po zapłonie i czy kabelek nie przecięty do montażu odcięcia.
Musisz przeciąć plus po zapłonie i dołączyć do plusa stałego od strony radia. Przecięty przewód od strony samochodu zaizolować. Czy nie będzie brało prądu na postoju, zależy od radia, większość bierze. to musisz sprawdzić albo dowiesz się po nocnym postoju.
Witam. Potrzebuję pomocy w montażu alarmu w Suzuki GS500, a dokładniej chodzi o 3 ostatnie kabel (pomarańczowy, różowy i szary). Są to kabel Pomarańczowy odcięcie zapłonu ze stacyjki (engine lock +) A różowy z szarym trzeba podłączyć pod jeden ze stacyjki który trzeba przeciąć. Gdzie znajdę te kable w wiązkach elektrycznych?? Czy są podłączone do jakichś...
jak najbardziej przetnij czarny ale w alarmie jest taki kabel do zaplonu masz go podpiąć do czarnego przed odcięciem i bedzie ok
Nie wiem co Ci poradzić? Ja miałem kłopot z poduszką (to znacz ciągle świeciła kontrolka) w BMW. Pojechałem do serwisu a tam, wzięli auto na komputer, poczęstowali mnie kawą i stwierdzili, że poduszka do wymiany ale nie mają i trzeba zamówić a przyjdzie za jakieś 2 tygodnie a koszt ok. 2 kzł. Spieszyłem się więc zapłaciłem 170 zł za ekspertyzę i sam...
Proponuje plus po zapłonie -kabel koloru czanego, idzie od stacyjki. Znajdź miejsce trudno dostępne do przecięcia (nie zaraz koło stacyjki!!!) 100% blokada silnika i zero wystąpienia jakiś ewentualnych błędów na silniku.
a ja jeszcze niemiałem japończyka z silnikiem diesla;D , chociasz ze mam niemiecką frontere z silnikiem od isuzu;D ,ale miałem takze golfa 1.6TD naktórym się odbyła nieudana próba kradziezy i przecięto dosłownie każdy kabel (niewiem czemu) i go odpaliliśmy na popych:D
wygląda na chwilowe zaniki napięcia cewki zapłonowej ,zobacz połączenia przy niej czy podpinając się z instalacją gazową nie był przecięty kabel zasilający cewkę i połączenie zaśniedziało i chwilami nie łączy,często tak bywa lub jakieś alarmy , odcięcia zapłonów itp..jeśli posiadasz.
dostan sie do kompresora znajdz przewod na ktorym naprzemian pokazuje sie 12V i OV przetnij kabel i wykozystaj schemat na przekaznikach do zamkow pneumatycznych czesto nazywany mercedes
przeciąć kabel przeciąć kabel sieciowy przeciąć kabel antenowy
rozdzielczość telewizora kineskopowego wskaźnik paliwa polonez rezystancja grzałka pralka
stanley fatmax bateria radio nasluchowe
Vestel 17MB140 TV Main-Board & Beamex MB140 Calibrator Firmware Download: Models, Panel Codes, Safe Flashing Opel Zafira B 2007 – gniazdo zapalniczki nie działa, bezpiecznik F36/F29, naprawa i diagnostyka