Witam, opłaca się zakupić powyższy model. Za i przeciw? Ile ma mieć przejechane to używane /rozpatrywane auto? Bo - od bo się zdania nie zaczyna- ale przy 400-500 tyś km, padają wtryski- i zależy od gwarancji umowy (proszę mnie poprawić jak plete glupoty) - lub umowy lisingu - serwis wymienia za darmo, przynajmniej u nas tak było. Turbo, sprzęgło, skrzynia...
Reguluje się, nawet gdyby nie było regulacji, to i tak należy sprawdzić czy nie doszło do uszkodzeń elementów zawieszenia. To jest auto dostawcze, więc zawieszenie nie ma lekko, może dojść do skrzywień, pęknięć.
Jezeli faktycznie jest wybity gorny stworzenie w zależności w jakim stopniu, to zmienia sie kąt pochylenia koła, jezeli sciaga to najlepiej sprawdzic i poprawić zbieżność, ale jezeli sworzneń jest wybity a nie bylo uderzenia w kolo i przyjmijmy ze sama końcówka drążka czy sam drążek jest prosty to bez wymiany sworznia nie ma sensu robić zbierzości ponieważ...
Witam. Mam następujący problem z moim IVECO: przy cofaniu zmienia się zbieżność przednich kół, do tego stopnia, że zostają czarne ślady na powierzchni drogi. Rozbieżność ta jest tak duża, że z pełnym ładunkiem drgania, stuknięcia i tąpnięcia przenoszą sie na kabinę kierowcy.Gdy natomiast zmieniam kierunek jady do przodu, to wszystko wraca do normy (koła...
Panowie auto jak w temacie jechało i umarło Texa nie komunikuje się z niczym oprócz silnika i zawieszenia, na liczniku cała litania błędów związanych z brakiem komunikacji Pytanie mam przez co idzie cała diagnostyka i gdzie tego szukać w BC2 był spalony jeden tranzystor wymieniłem nic to nie dało. W tej chwili migają awaryjne na koniu z tyłu i na naczepie...
jesli dobrze pamietam to tam sa drozki skretne (jeden z nich widac na zdjeciach) i wahacz jest osadzony na frezie na drazku. My wyjmowalismy zawsze cale kpl. zawieszenia i byly robione od podstaw tak jak nalezy. A pozniej kpl. wkladane do samochodu. I chyba zawsze nie obylo sie bez palnika Potwierdzam. Jest tam frez i również nie obyło się bez palnika.
Witam. Mam Iveco Daily 35 c11 z 2001. Problemem jest bardzo twarde zawieszenie przednie , jest tak twardo że po dłuższej jeździe czuje się jakby ktoś solidnie nakopał mnie w tyłek. Jest tam jeden resor poprzeczny stalowy schowany w belce, także nie widać w jakim jest stanie. Czy wymiana na resor kompozytowy coś pomoże?
Witam Jakim momentem dokręcić górne drążki skrętne w Iveco Daily IV oraz może ktoś posiada czasy napraw przedniego zawieszenia lub ewentualnie ile można cenić koszt naprawy? Pozdrawiam.
No to i ja swoje trzy grosze dorzucę: Polonez 1.9 GrzechotnikLD (GLD) rocznik 1992, przebieg 232 000 km ;) Przesiadłem się z Wartburga 1.3 1991 benzyna. Jak dla mnie, człowieka nie posiadającego stałych dochodów i uczącego się, różnica jest kolosalna. Na korzyść Poldka oczywiście. Powiadacie że Diesla nie można zagrzać w mieście, otóż można. Osłona...
O benzynowym słyszałem tylko, że jeżeli dobrze się o niego zadba to sprawuje się idealnie. Ja posiadam ducato z 99' z silnikiem 2.8 IDTD - samochód w swojej mierze można rzec bezawaryjny. Zrobiłem nim już ponad 200 tyś (auto ma 320 tyś przebiegu), jeżdżę nim od 10 lat. Poza wymianami eksploatacyjnymi nigdy nie zawiódł mnie na drodze. Auto jeździ cały...
Oczywiście że może jeździć, ale to kiepski wybór, auto ma małą moc gnije mocno (przednie podłużnice) oraz kiepskie zawieszenie tylne. Rozejrzyj się dookoła, na lawetę+przyczepa polecam Iveco Daily od 2007. Z jakim silnikiem ? Masz jakieś doświadczenia w tym temacie ? Bo szukam osoby która by doradziła mi jaka moc silnika jest optymalna i wgl parę ciekawostek...
Miałem kiedyś Audi 80/B3 2l/16V na pełnym wtrysku mechanicznym. Kupiłem ją od znajomego "mechanika" z servisu Iveco (z wykształcenia kucharz). Była w tak świetnym stanie że wyciągała max 120/h. Znajomy blacharz doprowadził blachę do stanu używalności. Po tej robocie szlak trafił pasek rozrządu (najpierw chciałem zrobić z blachą, a później z silnikiem...