Wtyki są dostępne - skoro dociąłeś oryginalny wystarczyło przedzwonić kable i wiedziałbyś gdzie który idzie.
Wszystko do przepustnicy wychodzi ze sterownika więc przedzwonić kable i sprawdzić wtyczkę do przepustnicy czy luźne piny nie są. Schemat na PW.
Raczej nie ma bezpiecznika pod zaworki, powinien być bezpiecznik od kompa, ale wtedy raczej by nie śmigał w ogóle. kupin22 musisz przedzwonić kable od zaworków do kompa. Każdy zaworek jednym pinem dochodzi do pinu wtyczki kompa. Niestety nie mam schematu do ALH, wrzucam do AGR/AHP, podobno to samo, ale pewności nie mam.
Elektrycy w mieszkaniu w ścianach pociągnęli mi kable antenowe. Próbowałem podłączyć je do anteny, ale żaden nie działa. Podłączałem tak: antena na dachu, z niej spuszczony kabel, który dołączałem do końcówki kabla antenowego wychodzącego ze ściany za pomocą wtyku typu "beczka". Następnie do gniazdka oznaczonego "TV" wpinałem drugi kabel antenowy i...
Witam, pacjent Ford Mondeo MK4 1.6 TDCI, wspomaganie pod nadkolem elektryczno-hydrauliczne nie działa w ogóle. Główne zasilanie dochodzi, ale jest jeszcze druga kostka na trzy piny i tam pewnie jest sterowanie do płytki elektronicznej w środku. Później sprawdzę, czy są jeszcze jakieś sygnały. Tam z diagnostyki wyrzuca błąd U0420 – nieprawidłowe dane...
dorzucę trochę faktów... zrobiłem diagnozę komputerową. Błąd DF067 - Połączenie pierścień czytnika - dekoder, przerwa w obwodzie lub zwarcie do plusa zasilania . Na wtyku od pętli są 3 przewody - jeden masa, jeden 12V i jeden 8,8V - bez znaczenia czy zapłon włączony czy wyłączony napięcia są te same. No i teraz rozkmina.... potrzebuję schematu immo...
Specyfikacja v.1.3 jest dostępna w sieci - niżej masz fragment odnośnie przewodu HDMI_A <-> HDMI_A http://obrazki.elektroda.pl/1168864400_1... Jak widać jest to pełne połączenie 1:1 i takie ma być. Co więcej - dane TMDS powinny być przesyłane oddzielnymi skrętkami w ekranie - no ale tego bez rozwalenia kabelka nie sprawdzisz :wink: Widzimisię...
mi chodzi o kolor kabli by przedzwonić czy nie ma przerwy miedzy czujnikiem a kostka z pniami do wskaźnika paliwa
chce przedzwonić kable , może coś się urwało ,choć nie mam żadnego przejścia na masę z tych 2 pinów od czujnika. Wkurzająca jest jazda z zapalonym serwisem. Czujnik poziomu oleju w silniku działa tylko w momencie włączenia zapłonu samochodu i wyłącza się w momencie gdy silnik pracuje. Czujnik poziomu oleju w silniku jest zasilany przez źródło prądu...
A mam jeszcze 2 włącznik który odpala światło na korytarzu później jest coś pośrodku czego nikt nie wie do czego jest masa wystających kabli i powinno się to gasić na końcu korytarza Pojecie "masa" jest nieprecyzyjne i nie można przez to ustalić, której puszki dotyczy to miejsce. To "coś" pośrodku korytarza to może to być miejsce na łącznik krzyżowy...
Witam ponownie. Po długiej walce z elektryką, wiązkami i brakującymi masami, wreszcie udało mi się poskładać wszystko do kupy i DZIAŁA. Wprawdzie nie wszystko, bo na liczniku niestety nadal po włączeniu długich świateł zapalają się kontrolki kierunkowskazów, ale tu wychodzi na to, że winny jest licznik, który prawdopodobnie po kolizji ma jakąś wewnętrzną...
Krańcówki jak ruszam sprężynka słychać klik ale też nic się nie zmienia. To że sprężynka robi klik to nie wszystko w środku może nie stykać najlepiej przedzwonić krańcówki. Wrzuć fotki całości elektroniki w środku jak to wygląda. Silnik mówisz nówka więc ok. Kable od włącznika lokalnego odpiłeś i nic. Fotki zmostkowane i nic. Centrala nowa. Zmierz...
witam mam problem z Astra G z 2003r 1,8 16V benzyna wywala błąd czujnika wału korbowego wymiana czujnika nie pomaga , na wtyczce jeden pin na oporność w nieskończoność względem masy szukam opisu złącza ecu żeby te kable od czujnika przedzwonić ecu simens w wtyczki w razie czego ma ktoś cierpliwość dłubać w tym żelu i w razie czego pocerować ten ecu...
Witam. Mam problem z laguną 2 2002 r a dokładnie z ESP i ABS temat zamieściłem na forum laguny, ale nikt mi nic nie podpowiedział może tutaj się uda ok może zacznę o początku żeby nakreślić pełny obraz sytuacji. Od jakiegoś czasu ciągle świeci mi kontrolka esp+ servis+ abs. Podłączyłem kompa program ddt2000 i zobaczyłem że nie mam wartości z czujnika...
Żarówki ok bezpieczniki małe i te większe . Wszystko co mogłem sprawdzić przedzwonić nawet kable po części ile mogłem są ok nie przerwane w wiazce. A kable od kamerki szły Góra w słupkach
Na początek zmierz oporności grzałek obu sond. Potem trzeba przedzwonić kable między sterownikiem silnika a odbiornikami, a przede wszystkim tego plusa na wtryski, sondy, i zawór oparów.
Teraz przedzwoń kabel czy jest przejście po obu stronach.Tak ekran jak i drut.
Jeżeli jesteś pewny, ze czujnik jest ok, to proponuję przedzwonić kable od silnika do jednostki sterującej.
To Musi pan zaprosić montera do siebie. Przedzwonić te kable żeby określić czy się nadają. Moja propozycja dotyczyła wersji bezprzewodowej.
Wtyczke uszkodził mój braciszek i niedarady przedzwonić kabla bo pourywał je z pinów. Dlatego potrzebuję informacji odnośnie tych kabli. Jeżeli o H i V to już mam dobrze i dziękuję za rade tylko ten przezroczysty mnie gnębi :( bo niewiem po co on jest.
Ech, coś mnie zaćmiło kolego, rzeczywiście, jak wół stoi 90 KM w temacie... No cóż powiem jedno, 16v oznacza Delphi - a ten system jest problematyczny sam w sobie i ani ja ani nikt z moich kolegów go nie lubi :) Ale nie ma się co zrażać, bo na razie defekty wskazują na drobiazgi. Mamy def. stały przepływomierza. Powiadasz, że podmieniałeś przepławkę...
Hm, zasilanie , podtrzymanie , masę, podświetlanie łatwo znaleść lampką , z anteną automat trudnej. Glośniki też nie jest problemem przedzwonić kable od głośnika do kostki. Gorzej gdybyś chciał oryginał podłączyć. SławeK
Nie da się tym jeździć w nocy kat świeci jak ksenon.Tak go zalewa że da się uzyskać więcej niż wolne obroty. Muszę jeszcze przedzwonić kable do tego MAFa skoro to już drugi. Jutro napiszę coś więcej.
W lusterku wstecznym ? Znaczy tym przy drzwiach chyba... Dziwi mnie to , ponieważ znalazłem wypowiedź cytat: w galaxy jest jeden i tylko jeden czujnik temo. zewnętrznej (oczywiście na elektrodzie ) Nie mam już pomysłów . Gdybym miał rozpiskę wtyczek (pinów kostek) climatronica i licznika to można by jeszcze przedzwonić kable
Wskazuje to na problem z CAN'em w radiu ( tamtędy przebiega informacja na licznik). Przedzwonić kable radio - licznik. poprawić luty w gnieździe radia. W Foce II i C-maxie parę razy się spotkałem z zimnymi lutami w liczniku (co jest normą ) i radiu ale towarzyszyły temu błędy U19xx. Można też próbować zaktualizować C+ ale do tego potrzebny sprzęt.
Gniazda kat. 5 założyłem. Z drugiej strony zacisnąłem wytkczki które pójdą do switcha. Połączenia par przewodów sprawdzone za pomocą niedrogiego testera z portalu aukcyjnego. Wszytsko Ok. Mam natomiast jakiś problem z dodatkowym gniazdem które miało służyć jako telefoniczne. Berker UAE 8 biegunowe kat. 3 Gniazdo wygląda jak to na zdjęciu tylko że jest...
niech podłączy do kilku różnych żródeł sygnalku np kompa odtwarzacza mp3,itd. jesli dalej nic to przedzwonić kable miernikiem, jesli dalej nic sprawdzic bezpieczniki bo moze byc ich kilka, kontrolować wizualnie jakość wszystkich lutów, scierzek i elementów.sprawdzic tranzystory/scalaki i czy pojemnosci nie są zwarte. napisać co to dało. jesli nic: pokazac...
Daj sobie spokój z głośnikami z tyłu. Głośniki z linku to faktycznie seria professional :) za 200 zł z kawałkiem - koń by się uśmiał. Kup dobry zestaw na przód (np. dwudrożny Helix - są za podobne pieniądze) i z głowy. Jeśli masz miernik spróbuj przedzwonić kable głośnikowe - coś musi być z nimi nie tak.
W sks-sie powinna świecić dioda zielona jako zasilanie, żółta jeżeli masz podpięty odbiornik (prawa fotka) i styczniki zerwanej linki (jeżeli masz) żółta oznacza że odbiornik działa, jeżeli chodzi o przewód tzw zwijakowy to jest to ten spiralny który idzie od bramy do centrali, najprościej przedzwonić kable poszczególne i przy okazji naciągać i skręcać...
Witam. Ja zanim zmieniłem ecu to przedzwoniłem kable żeby mieć pewność że sygnały dochodzą. Zamieniałem S na P dla silnika AFN.
Szanowni koledzy, uruchamiam kolejną mikroinstalację opartą na panelach SPI 240W i inwerterze Aurora 4.2 Panele spięte w jeden string (szeregowo) dają 4.8kW (no teoretycznie), tenże string podłączony pod inwerter, po drodze wiadomo zabezpieczenia. Opiszę teraz pokrótce co się dzieje. Za pierwszym razem, po odpaleniu od razu wywalił E002 i E004 ( i oczywiście...
Czytałem właśnie, że dwa odpowiadają za wykrywanie "jacka" w gnieździe. W jaki sposób sprawdzę miernikiem, który kanał jest lewy, a który prawy ? Ok, bez podpinania do radia przedzwonić te kable ?:) To chyba będzie najlepszy sposób, a co z pozostałymi pinami ? Zostawić je czy zmostkować jakoś ?
Witam kolegów znów mam problem z mim autkiem ty razem padło na sterowanie silnikiem a mianowicie brak sterowania przekaźnika pompy paliwa . Auto zgaszone normalnie nic nie grzebane po dosłownie 2 godzinach brak możliwości uruchomienia. Po kilku próbach uruchomienia zwróciłem że nie słychać pompy paliwa , więc maska we górę i sprawdziłem przekaźnik pompy...
Witam wszystkich forumowiczów. Posiadam problem czujnika G62, po zrobieniu około 40-100km wybija mi kontrole check, po podłączeniu vag-a wyświetla błąd czujnika G62, za wysokie napięcie, czujnik został zmieniony i nadal to samo. Próbowałem przedzwonić kable myśląc, że instalacja wadliwa, przedzwoniłem wszystkie prócz jednego który nie wiadomo gdzie...
A może tak najprościej zlokalizować komin/pion którym idą kable ( ze zdjęcia skrzynki wnioskuje, że na dach idą trzy) odszukać to na dachu i optycznie będzie widać która to antena. Potem jak już to wiemy to przedzwonić który kabel jest który i odpowiednio podłączyć. Instalator z miernikiem na pewno będzie miał łatwiej.
Brama dalej nie rusza, mostki 70-71,70-74 ustawiam na programatorze auto i po odliczaniu komunikat KO, wypinam fotokomórki, mostki ustawiam 70-71, 70-72, 70-74 brama dalej nie rusza( KO), normalnie ręce opadają. Co robię nie tak? Po przywróceniu ustawień fabrycznych ustawiam tylko typ motoru i wybieram funkcję auto. Może jeszcze coś mam ustawić? Dodam...
Po pierwsze to jest jakiś wymieniacz a nie mechanik/elektromechanik. Zmień jeśli możesz bo wpędza Cię w koszty a nic nie naprawia. Zapewne i stary czujnik był dobry ale to pomińmy, pompa pewnie też. Tak jak piszesz zostaje wiązka i przedzwonienie kabli od czujnika do pompy.
Czy podejrzewasz, że zasysa bokiem powietrze, co by świadczyło o kopceniu, a same błędy nie mają z tym nic wspólnego? Tylko, że bardzo mnie intryguje z czym je powiązać. Tak jak opisałem w pierwszym poście, że kilka miesięcy temu wymieniony był rozrząd, może z nim jest coś nie tak, chociaż auto śmiga. KTS był podłączony właśnie w tym warsztacie BOSCH,...
Może wtyczki na drut zacisnąłeś na lince, albo wtyczki na linkę zacisnąłeś na drucie? Zwykle to działa na początku, później często przestaje. "Przedzwoń" kabel omomierzem.
A gniazdo na taśmie baterii jest dalej? Jeśli tak to wystarczy przedzwonić multimetrem (tester diod) gdzie lutować kable na płytce. Na zdjęciu nie wiele widać.
Witam. Mam problem z czujnikiem położenia iglicy we wtrysku sterującym, sam czujnik wydaję się sprawny (100 Ω) diagnostyka wskazuje (czujnik g80 zwarcie do masy) nie ważne czy w/w czujnik podpięty jest do wiązki czy nie. Kod silnika AGR, sterownik to EDC15. Mierząc impedancję styków od strony sterownika na pinie sygnałowym impedancja około 5,5KΩ...
Kolego, sytuacja dość ciekawa. Na początek policzmy co wynika z przedstawionego opisu. Łącznik "schodowy" podwójny ma dwa tory. Czyli można go traktować jak 2 łączniki schodowe pojedyncze. Przy dwóch sztukach tego typu masz tak jakby 4 łączniki pojedyncze. Do tego dochodzą te 2 oddzielne pojedyncze - razem daje 6 łączników schodowych na 2 obwody. Tak...
Badanie neonówką nie jest wiarygodne bo w przewodach sąsiednich indukuje się także napięcie, zwłaszcza nieobciążonych... Zrób sobie taki przyrząd na pojedynczych długich przewodach jak Ci narysowałem w poprzednim moim poście gdy nie masz omomierza z brzęczykiem... Brzęczyk jest najlepszy bo nie absorbuje wzroku, potrzebnego do dotykania kabelków......
Dzięki za wszystkie wasze posty. No to jestem w kropce, szczegóły poniżej. Pytanie narodziło się z następującego powodu. Jest małe NAS i UPS zabezpieczające te NAS. Połączone są kablem danych, aby UPS mogło informować NAS na wypadek przełączenia w tryb baterii. No i ten kabel po stronie NAS ma wtyk USB 2.0 standard A, po stronie UPS wtyk coś w rodzaju...
Czerwony najprawdopodobniej do czerwonego z lewej strony - generalnie wystarczy miernik w dłoń i przedzwonić piny we wtyku i żyły - wtedy wszystko będzie jasne.
Tak sobie właśnie przeglądam Formu i każdy pisze, że centralka nie potrzebna. Może ta centralka jest potrzebna do sterowania szyb bądź elektrycznych lusterek hmmm Bo w tej instalacji, którą założyłem kostki wszytstkie są pod szyby i lusterka. Kwestia dlaczego po oryginalnej podłączeniu kostki do skrzynki głównej nie działa centralny... ????? Uparłeś...
wątpie w to że zastosowali jakiś układ elektroniczny w kabelkach, (ale moge sie mylić) poniewarz po zastosowaniu przejściówki z OBD2 na inne wtyki wszystko śmiga (sprawdzałem u znajomego na oplu i BMW). Najlepiej to można sprawdzic jak ktoś ma oryginalne kable i przedzwonić je między wtyka diagnostyczną a wtyka do CDIF-a
Witam. Dokonuje zmiany domofonu w domu. Obecnie posiadam teraz kasetę klawiatury proel 1804L na bryloki rfid oraz centralkę MCD 1803 Normal. zmiany dokonuje ponieważ muszę dołożyć drugą kasetę do drugich drzwi w budynku. Kontaktowałem się z PROELem i dostałem informację że już nie produkują kaset 1804L oraz central typu master i slave, a nawet jakbym...
w danym pomieszczeniu zewrzeć żyły przeowdu i przy rozdzielnicy szukać przedzwonką (jeżeli kolega wie, o czym piszę). Będzie bezpiecznie bo to tylko np. 4,5 V. Ale czasochłonne za to. To chyba bezpieczniejsze rozwiązanie. Najlepiej zaprosić kolegę, zdzwonić się na darmowych minutach dla dobrej komunikacji i jeden siedzi w przy rozdzielnicy, "dzwoni"...
Sprawdz > . przedzwoń kabel połacz. pomiedzy kompem a monitorem P.s podal nazwe > model monitora *tabliczka z tyłu obudowy F700B to nazwa handlowa >. modele sa rózne /i rózne chasis bowiem sa F700B: FB770H-EL. F700B: FB770G .......
Jakiś prosty sposób na sprawdzenie? Miernik ;) A ze sposobów domowych, to tylko podłączenie odbiorników - dekoderów SAT i telewizorów lub dekoderów DVB-T oraz radia FM (sygnały FM wcale nie muszą być w tej sieci). Najlepiej byłoby wykorzystać właśnie to gniazdo SAT podłączając do jego wyjść kolejno odbiorniki / dekodery. Potem zamienić miejscami kable...
Po czym okaże się, że za kika dni wyjdzie kolejna pomyłka i znowu powtórzycie akcję z marnowaniem raichema? Jeśli tak robicie to ja nie mam pytań i nie zabieram więcej głosu w takiej bezsensownej dyskusji... Aby uniknąć większych pomyłek wystarczy "przedzwonić" kabel.Te drobniejsze bez problemu można skorygować w szafie-to po pierwszw.Po drugie-kieedy...
Witam. Tak najprościej to po nitce do kłębka a mianowicie najpierw zlokalizują grzałkę i ją zmierz, jeżeli jest ok to przedzwoń kable które idą od grzałki do sterownika, jeżeli ok to po ścieżkach dotrzesz do przekaźnika celem weryfikacji połączeń i jego stanu elektrycznego. Pozdrawiam
Problem jest w tym, że kable od airbag zostały prześwietlone niby wszystko się zgada ale i tak się nie łączy. Próbowałem ktsem jak i lexia. Co dziwne łączy mi się tylko z silnikiem i absem a reszta nie tak jakby komunikacja była rozsypana. Prześwietliłem kabel idący od wtyczki obd (11pin) który idzie do BSI i niby wszystko ok. Kable idące miedzy bsi...
Po rozebraniu "boczków" drzwi i przedzwonieniu kabli ,sprawdzenia wyłącznika ,niestety sytuacja bez zmiany.
Kris Miałem kłopot po wymianie skraplacza, mianowicie działał jeden wentylator. Sprawdziłem i okazało się że jeden kabelek do wentylatora przygniotłem i się urwał z wiązki. sprawdź kable idące od przekaźnika do wentylatora najlepiej przedzwonić i wtedy masz pewność. Szukaj przekaźnik duży przy nadkolu, tego miejsca po nitce do kłębka przysłowiowo......
Witam. Ogarnąłeś temat? Mam w pracy kilka zepsutych takich pompek. Moge poszperac za kablem. Przedzwonić i podac Ci kolejność
wszystko działa jak należy To może napisz o co Ci chodzi? Czy istnieje jakaś metoda aby sprawdzić które kable są od czego w seryjnej kostce i je poprzekładać pod nowy przełącznik? Tak, wystarczy przedzwonić przewody i będzie wiadomo, który od czego. Co ciekawe oryginalna instrukcja Renault mówi aby tylko wyjąć przełącznik, dopiąć kabelek jeden i wpiąć...
Słuchaj, a czemu masz napisane w specjalizacja elektryka samochodowa jak widzę żeś jest totalny lamer? Ja to bym się wstydził. Słuchaj lamerku: -nie hall a czujnik magnetoindukcyjny -i na kablach pomarańczowych i na zielonych będzie napięcie bo się zamyka przez uzwojneie pierowtne cewki. A teraz lameruniu parę złotych porad: -wypniesz wtyczkę z digiplexa...
Zdemontować tapicerkę,wypiąć kostkę od siłownika i próbować ręcznie sterować zwierając dodatkowym przewodem.Jeśli będzie działać poprawnie to prawdopodobnie złe ustawienie siłownika,a jeśli nadal będzie to samo to przedzwonić miernikiem przewody w drzwiach. Pozdr. Ale nie bardzo wiem po co ręcznie sterować jak central można zamknąć i otworzyć z klucza...
Ciężko naprawiać auto na odległość, wydaje mi się że wina dalej leży w kompie , nie zaszkodzi sprawdzić sam zawór w pompie wysokiego ciśnienia czy otwiera po podaniu napięcia, i przedzwonić kabel od kompa do zaworu, być może jest rozcięty i wchodzi do centralki alarmu i tam jest "dziura". tak samo połączenie wtyczki z kompem, zadanie typowo dla elektryka...
Witam po przerwie panowie... Skrzynię złożyłem. Jedyne co wymieniłem to przewody idące od głośników do zwrotnicy na kabel głośnikowy 1mm. Z odsłuchu jestem zadowolony (odkąd pamiętam skrzynia tak nie basowała ;) ) Dzwoniłem do Serwisu Tonsila (pan Grzegorz Andrzejewski) odnośnie regeneracji moich 13/50 to powiedział że a wie pan tych 13/50 było kilka...
Rozbierz zasilacz i przedzwoń kabel.
Przedzwoń kable pomiędzy skrajnymi stykami wtyczki cewki a stykami 58 i 59 sterownika silnika ( dostęp do wtyczki po odmontowaniu zbiornika płynu wspomagania) Jak gra na ciągłość to zobacz czy nie wali gdzieś na masę ( przytapiało wiązkę o gorącą rurkę czujnika ciśnienia sprzężenia spalin). Jak kable masz ok to wykręć cewkę i zobacz czy nie pęknięta....
Miernikiem "przedzwoniłem" kabel i wychodzi, że jest sprawny.
Ok. Przy wtyczce do kontrolera powinno być ok, przedzwoniłem kable. Usunę ten jeden kabel zasilający, tylko ten 1 kabel masowy, tak powinno być ? Na necie widziałem, że od razu zaczynają się zasilające a u mnie jest masowy.
Wzmacniacz, nie to nie tędy droga. 30 metrow to jest nic. Konwerter ma wzmacniacz na wyjsciu (multiswitch toże) i spokojnie pociagnie duuzo wiecej bez wzmacniacza. Ludzie maja i 90 metrow z jednej strony bloku na drugi, przez dach.. Po nitce do kłebka, sprawdzic gniazdka, przedzwonic kable - zwarcia, sprawdzic czy aby napewno wszystkie polaryzacje sa...
Ta sama centralka i ten sam problem, objawy dokładnie takie same. Diagnoza - upalony jeden przewód tuż przy centralce ale w taki sposób że niemal bez śladu na koszulce. Szukałem prawie dwa tygodnie bo czasem zadziałało na moment a potem nic. Znalazłem przypadkowo. Przedzwoń wszystkie kable po kolei Pozdro... ShakeAll
pytanie > gdzie tego kurna szukać ? Od czujnika do modułu ABS nie ma kilometrów kabli. Przedzwoń przewody, usterkę znajdziesz w pięć minut.
wypnij akumulator ,[zawsze tak trzeba robić aby uniknąć niespodzianek] i przedzwoń te 3 kable tarmosząc je i wyginając ,a najlepiej z użyciem żarówki 21 w 12v i zasilania oczywiście wypnij wtyczki z obydwu stron
Przedzwonić kabel od wtyczki alternatora najczęściej przeciera się na szczycie silnika koło wlewu oleju. Lekko szarpnięcie za kabel i masz usterkę.
Nie rozumiem co znaczy "przedzwonić kabel". Mam go jakoś sprawdzić multimetrem? Tak. Masz sprawdzić, czy chinche są połączone z odpowiednimi stykami we wtyczce Euro. Link do opisu styków dałem wyżej.
Zainteresowałem się jeszcze regulatorem pompy wysokiego ciśnienia i przedzwoniłem kable, no i wyszło mi, że jeden z nich nie dzwoni, czyli zgadzałoby się z tym, co mówi komputer o przerwie w obwodzie. Potrzebuję teraz schematu do pinów z tego regulatora, który zlokalizowany jest przy pompie (nie na listwie), aby dojść, który pin odpowiada za przerwany...
"przedzwoń" najpierw sam kabel czy nie jest gdzieś uszkodzony. Jeśli znajdziesz chociaż dwie dobre pary, to da się to zrobić. Jeśli wszystkie są sprawne(jest przejście) to albo źle zaciśnięte wtyczki, albo słaby kabel, albo słabe karty albo nagiąłeś 100m i wyszło 190m(na 10mbps się zlinkuje prawdopodobnie, na 100 na pewno nie)
Witam Przekaźnik działa tak jak napisaliście. "Przedzwoniłem" kable. Więc zakładam, że jest ok. Znajomy mechanik ma sprzęt CDIF/2 - zobaczymy co w kompie słychać. Dam wam znać co wyszło.
Trzeba było przedzwonić kabel po wykonaniu przez firmę, teraz to nie ważne, ale może inni tak zrobią, czytający ten temat, i złapią na łatwiźnie.
No to trzeba przedzwonić wiązkę kabli pomiędzy przepustnicą a sterownikiem, ale nie miernikiem na piszczałce, tylko żarówką halogenową (H4 lub H7), wtedy będziesz miał potwierdzoną ciągłość przewodów
Witam Kolegów. Kupiłem ostatnio córce Clio 2 radio Medion, ale nie o to chodzi. Wszystko gra, tylko nie radio. "Przedzwoniłem kabel" i nie ma przejścia do anteny. Czy ma ktoś pomysł, którędy przeprowadzony jest kabel? Ewentualnie proszę o info w jaki sposób dostać się do anteny od strony podsufitki. Za odpowiedź z góry dziękuję.
Poziom sygnału jaki ab powinien otrzymać za zwrotnicą ( w twoim przypadku pierwszym gniazdkiem ) ,powinien wynosić między 60 a 70 dB dla analogu ,55-65 dB dla DVB-T lub DVB-C. Zakładając że masz gniazdka które polecił ci kolega , na ostatnim gniazdku powinieneś mieć sygnał o 6dB mniej ( dwa przeloty, gniazdka po drodze) czyli 54-64 dB dla analogu ,49-59...
Wygląda na za niską impedancję obciążenia . Sprawdź miernikiem "oporność" głośników i "przedzwoń" kable głośnikowe czy nie ma gdzieś zwarcia .
Błąd 12 świadczy o braku impulsów odniesienia dla ECU. Wskazuje to na czujniki wału lub wałka. Przejrzyj dokładnie tę część instalacji. Może wtyczka, może kabel naderwany, może jednak czujnik (nowy Chinol? Używany?). Najlepiej zapnij oscyloskop i zobacz czy są impulsy z niego w czasie odpalania. Przedzwoń kable od czujnika do ECU, zobacz złącze ECU....
Jesli zwarcie wejść centralki zadziałalo - wina w fotkach albo kablu, ale może przed kupowaniem drugiej parki fotek dokładnie przedzwonić kable?
Podłącz kabel USB i "przedzwoń" wszystkie 4 linie do FT232. Jeśli jest przejście, a komputer nie widzi interfejsu, to FT232 nie przeżył, bo sam ten układ jest wystarczający do "widzenia" interfejsu przez komputer, a jest podłączony bezpośrednio do portu USB. Możesz jeszcze spróbować połączyć się po BT (o ile interfejs posiada stosowny moduł), oczywiście...
Nie sprawdzaj "prądu" (powinno być napięcia), tylko "przedzwoń" kable od przekaźnika do wentylatora.
Moze ja cos z niego zle rozumiem, w standardzie B podlaczam kable nastepujaco: Wygląda, że zarabiasz dobrze (tu masz ściągę --> https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... ). Więcej niż nieprawdopodobne, żeby nie ruszyło ani jedno gniazdo, nawet, jeśli zarabiasz gniazda nożem. Więc wygląda, że problem może być na switchu. Sprawdzałeś układ:...
6 pin na manetkę? To musiał być raczej wyświetlacz ze zintegrowaną manetką. Manetka gazu na czujniku Halla ma 3 przewody: GND, +5V i SD. Najprościej poszukać na PCB sterownika przewodu /punktu lutowania opisanego SD, a następnie go "przedzwonić" do odpowiedniego pinu złączki.
siedzi w zabojadzie i oni przygotowali nam świetną instalacje Człowieku, jaką francuską?? Instalacja jest włoska, z Fiata, Francuz tego nawet nie dotykał, tyle co plakietkę z lwem przybił. Przedzwoń kable do przepływomierza. Sprawdź szczególnie przy wtyczce.
Hmm... a jakiś pomysł jak "przedzwonić" pomieszane kable w serwerowni, bez uszkadzania takiego testera? Chiński sprzęcik spalił się na trzecim przewodzie...
Podstawa w takim przypadku to przedzwonic kabel połączeniowy i sprawdzić jego żyły
Na kablach są oznaczone metry ale można "przedzwonić"kable.
Po pierwsze odłącz akumulator, odepnij wtyczki z modułu poduszek i z pomocą schematu przedzwoń kable na ciągłość obwodu.
W takim razie proponuję obciąć obie końcówki i „przedzwonić” kabel. Jeśli jest uszkodzony to należałoby puścić nowy. ALE! Ja bym jeszcze spróbował zamienić parę 1-2 (zwykle jest to zielony-biało/zielony) z parą 4-5 (zwykle jest to niebieski-biało/niebieski). Czyli po obu stronach: 1 biało niebieski 2 niebieski 3 biało-pomarańczowy 4 zielony 5 bialo-zielony...
Jest 5 kabli do ledów bo na końcu pewnie jest gniazdo do podłączenia kolejnego łańcucha. Jak uciąłeś wszystkie kable to po prostu źle je podłączyłeś. Tam gdzie jest 230V miałeś dwa kable bo idą do gniazda na końcu łańcucha. Pali ci się jeden obwód z 3 na stałe ponieważ zamieniłeś kabel obwodu z fazowym do gniazda na końcu łańcucha. Przedzwoń kable do...
Zarobiłem wtyczki już kilka razy i przedzwoniłem. Kabel ma ze 20m
Witam Pacjent to Mercedes Atego roku 1999. Auto nie pali na 3 pierwsze cylindry i wyświetla się błąd mr 2 5028 świadczący o zwarciu na pierwszym cylindrze. Wymieniłem cewkę na pompie pld lecz nie pomogło. Przedzwoniłem kable w wiązce i też wygląda ok. Możliwe że padł sterownik? Proszę o podpowiedzi jeśli ktoś to przerabiał.
Mały update. Założyłem 3 oprawkę. Po włożeniu pierwszej żarówki LED lampka dalej migocze. Po włożeniu drugiej żarówki LED wywala korek. Czyżby problem się rozwiązał i okazał się leżeć w żarówkach? Dodano po 3 Sanfran - Napisałem, że łącznik też wymieniłem i nie pomogło. Mobali - dziękuję za poradę, ale mam realny problem do rozwiązania, a multimetru,...
1. przedzwoń kabel
Może gdzieś przewód fizycznie uszkodzony. Masz jakiś miernik by przedzwonić przewód?
Sprawdż wyłącznik przy palniku,ewentualnie przedzwoń kabel od tego wyłącznika
Podłączając DVD tym samym kablem do innego TV wszystko jest OK. PS. A co to znaczy przedzwonić kabel?
przedzwonić linię przedzwonić kabel gniją kable
antena dookolny kierunkowy detektor przewodów elektrycznych unitra zk120
dioda mrugająca radiocd mitsubishi
Jak naprawić zalany wodą pilot Hörmann HS5? SCW06 Lite - Instrukcja obsługi sterownika wentylacyjnego