które łożysko masz na myśli?
megan 2 sterowanie ma hydraylicze często padaja tam dociski sprzegła niz tarcze przez przegrzanie do spr po demontarzu skrzyni biegów
moim zdaniem to winne są tarcze hamulcowe ( mogą być przegrzane) i przegub napędowy jak skręcasz a grzechot to poduszka amorka
A dlaczego kolega zakłada że tarcze i klocki są OK.? To jakieś Hipotetyczne wyszukiwanie usterek? Wiadomo z kąt pojawiają się wibracje? Mogą ją powodować jakiekolwiek luzy na zawieszeniu, sworzniach / hamowanie powoduje przestawienie się kół wobec siebie / opony , przegrzane tarcze stare klocki . Niczego nie można wykluczać. Wszystko trzeba posprawdzać
Problem raczej tkwil w tych klockach i tarczach hamulcowych. Mialem przegrzane tarcze i klocki do wymiany, po zdjeciu tarcz wygladaly jak popekane, od strony kola bylo super, ale z drugiej strony tragedia, tylko kawalek klocka hamowal. Wydaje mi sie, ze to byl blad od czujnikow ABS, bo po wymianie akumulatora, ktory sie tez okazal padniety, lapka zgasla...
Dziękuje i przepraszam za zawracanie głowy Panowie. Niestety jednak standard okazał się być przyczyną. Wymienione tarcze i klocki na przodzie i problem znikną.. Zobaczymy na jak długo. 400zł jestem chudszy ale komfort jazdy na nowych oponach i nie bijącej kierownicy jest super. Miałem jedno bardzo ostre hamowanie żeby uniknąć kolizji i prawdopodobnie...
Moim zdaniem w przeciągu tego pół roku gdy było dobrze i nic nie biło ( nowe proste tarcze, nowe klocki ) raz zdarzyło się pewnie przegrzać tarcze i miejscowo schłodzić wodą z kałuży. Teraz tarcza nie jest już idealna. W ostatnim szóstym miesiącu zwichrowane tarcze bardzo szybko powodują wybicie drążków kierowniczych i łożysk co tłumaczy ,że nawet gdy...
Znasz działanie skrzyni przekładniowej niezsynchronizowanej? Problem masz z ciągnącym sprzęgłem i z tego powodu masz trudności z przełączaniem biegów przy pracującym silniki stojąc w miejscu. Najczęściej przyczyną ciągnięcia sprzęgła są pokrzywione (przegrzane) tarcze metalowe przekładkowe, a czasami i też tarcza metalowa docisku sprzęgła oraz tarcza...
Jest to prawdopodobne. Ciemny olej o zapachu spalenizny świadczy o poślizgu sprzęgieł. A naprawdę niewiele potrzeba aby sprzęgło uległo nieodwracalnemu uszkodzeniu. Jakikolwiek dłuższy poślizg masz przypalone okładziny oraz przegrzane tarcze przekładkowe. Bywa również tak, że przy źle wykonanej wymianie dynamicznej układ się zapowietrzy. Nie wiem jak...
Pytanie zasadnicze, jaki rodzaj oleju jest zalany w skrzyni biegów? Poza zbyt gęstym olejem przyczyny mechanicze to zazwyczaj: - Przegrzane (pogięte) tarcze przekładkowe metalowe, - Krzywo rozchodzący się docisk sprzęgła (sprężyna centralna - słoneczko), - Nadmierny luz osiowy wałka sprzęgłowego spowodwany łożyskiem 6203 lub segerem pod koszem sprzęgłowym.
Ten błąd oznacza że: Tarcze hamulcowe przegrzane
bardzo dziękuję za pomoc i radę, ale jednak awarii uległ tłoczek, bo po prostu zardzewiał i dzisiaj po przyjeździe na warsztat okazało się, że po tym wszystkim tarcze są fioletowe (przegrzane). Zostały wymienione całe kompletne hamulce razem z płynem hamulcowym i chłodniczym i teraz powinno być ok. Także bardzo dziękuję za podpowiedź i życzę miłego...
bogdanek czy jak ci tam... Wiesz w jaki sposób zużywają się tarcze hamulcowe podczas eksploatacji ? Na krawędziach tworzą się ranty ( jak nie wiesz co to słowo oznacza to kopiuj/wklej wikipedia) Które należy przed założeniem nowych klocków należy przeszlifować lub zdjąć na tokarce. Jak nie, to przez najbliższe 300 - 500 km będziesz miał gąbczasty hamulec,...
Również nie rozumiem frustracji autora. Tarcze prawdopodobnie przegrzane. Autor nie wspomina o stanie np. klocków hamulcowych, tłoczków, no i nie wiemy jaki preferuje styl jazdy ...?
Czy zmieniales tarcze hamulcowe? Pulsacja pedalu hamulca moze byc zwiazana ze starymi przegrzanymi tarczami. Szczegolnie pojawia sie problem po zmianie klockow na nowe.
Witam! Wczoraj wymieniłem tarcze i klocki na nowe. Dziś rano patrze a tarcza zrobiła się koloru śliwkowego, nie odbił ręczny dlaczego to jutro sprawdzę. Ale mam pytanie z innej beczki czy przegrzanie tarczy i klocków nie popsuło ich skuteczności czy coś w tym stylu? Bo nie wolno ostro i dlugo hamować po wymianie klocków
Lepiej wymiń tarcze bo za jakiś czas poleci ci docisk a to juz jest ładny wydatek.Ja mam takie objawy ale tylko pomiędzy 1-2 i staram sie delikatnie jeździć (byle do wiosny) tez wymienie tarcze albo wszystko.Masz po prostu spaloną tarcze(przegrzana)krzywa i musisz ją wymienic .
Witam. Mam problem z vb z 99r mianowicie chodzi o hamulce. Podczas jazdy rośnie pedał hamulca i blokuje koła do tego stopnia że auto nie ma siły jechać. Na zimnym silniku wszystko wporządku lecz po przejechaniu ok 2km występuje problem ze zaczyna rosnąć pedał hamulca i blokuje koła. Problem występuje na przedniej osi oby dwa koła są gorące że aż przegrzałem...
To może inaczej, przykładowo jak nowe tarcze zostaną założone na nieoczyszczone piasty to je od razu kwalifikuje do wyrzucenia, jak zostaną przegrzane zanim się dotrą też do wyrzucenia. Potem byś przyjechał do mnie żeby zrobić zaciski to albo bym Cię pogonił albo znowu miałbyś nowe tarcze i klocki.
Pytanie o kolor tarcz jak najbardziej zasadne, nie wiem czemu Kolega autor się obrusza, jeśli tarcze będą przegrzane to nigdy nie naprawi tych hamulców. Mi to wygląda na zatłuszczone w trakcie montażu części lub zalane płynem hamulcowym. Jest jeszcze jedna możliwość, że to jakiś badziew podróbka.
ale czemu wcześniej było ok? Klocki były zużyte co za tym idzie pracowały w innym miejscu jarzma. a i czy z czasem jak klocki sie zużyją bedzie ok? Będzie, tylko poza przegrzanymi tarczami, zużytymi klockami, większą ilością spalonego paliwa wymienisz też łożyska i ewentualnie czujniki ABS/ESP tylnej osi, że o pełnej regeneracji przegrzanych zacisków...
Po pierwsze to przetaczanie tarcz nadaje się do.... to podcieranie du.y szkłem... Po drugie masz nacięcia na płaszczyźnie na której pracuje klocek? Podejrzewam, że poprzedni właściciel założył najtańsze zamienniki pseudo sportowe, a i klocki pewnie nie najwyższych lotów... Skoro piszczą i były przetaczane to pewnie i były przegrzane. Generalnie: jak...
ja miałem przypadek że tarcza po ok 50km zrobiła się fioletowa i oberwała się. Producentem tych tarcz był 4max ale to nie ma znaczenia bo jak się później okazało to kolega nie sprawdził zacisku hamulcowego i on nie odbijał do końca co spowodowało przegrzanie tarczy. Może ten twój mechanik nie sprawdził (przeczyścił i nasmarował zacisk ham) i dlatego...
problem w tym, że mechanik nie stwierdził luzów w zawieszeniu, tarcze nie zostały przegrzane ani nie wjechałem w kałużę, a przy montażu nowych tarcz i klocków dokładnie wszystko oczyścił, problem pojawia się głownie przy hamowaniu z małej prędkości do zera. Na zimnych tarczach problemu nie ma, ale zaraz po przejechaniu kilometra i więcej problem zaczyna...
Na razie się tylko ślizga. Powoduje to, że powstają wysokie temperatury na układzie sprzęgła. Przegrzana tarcza potrafi się rozpaść i auto wtedy stanie, czasami uszkadzając koło zamachowe. A to dodatkowy wydatek.
A efekt jest taki że aby dociąć panel podłogowy o długości 1,5 m pilarka wyłącza się z pięć razy. Masz przegrzaną tarczę, to widać. Pewnie tępą, dlatego się grzeje. Jeśli tarcza to jest jakiś chiński budżetowy wyrób, to nawet nie ma sensu inwestować w ostrzenie bo za chwilę będzie w tym samym stanie. Wymień tarczę na nową i najlepiej markową.
Żadnych jaj sobie nie robię. Od zakupu auta przejchałem nim 45tyś. Spokojna jazda do pracy i z powrotem. Zaraz po zakupie samochodu wymieniłem cały układ hamulcowy. Tarcze i klocki FOMOCO ford. Z tyłu mam już 3 komplet klocków, a do tego musiałem wymienić tylne tarcze bo się przegrzały. Teraz już nie kupuję oryginałów bo nie wyrobię na nie. A klocki...
A potem wymienić klocki i tarcze... i może przegrzane uszczelnienia zacisków. Ludzie kurna co za kraj. Niemiec jak mu sie kontrolka zapali to oddaje do naprawy i po naprawie ma sie nie świecić. A u nas - jeszcze pojade, jeszcze starczy, jeszcze dojeżdżę. A potem wielkie ajwaj jakie to auto drogie. Jeździj kolego, zjedź klocki, blachy i tłoczki. Bylebyś...
Tarcza jest krzywa, przegrzała się od "trzymania" zacisku. "Trzymanie" zacisku może być spowodowane uszkodzonym przewodem elastycznym, zapieczonymi prowadnicami zacisku, i/lub krzywą piastą koła. To wszystko co powyżej napisałem sprawdź.
Witam. Miałem zużyte klocki tylne i wymieniłem na nowe. W trakcie jazdy grzeją się nadmiernie tarcze tylne ale nie zawsze. Odkręciłem koła sprawdziłem, że jest lekki nacisk na tarcze przy zwolnionym hamulcu. Dla mnie w zasadzie ok. Prawdopodobnie ten model astry ma samoregulujący się hamulec ręczny. natomiast zużyte klocki tęż wyglądały na przegrzane....
Pozwolę sobie nie zgodzić się z przedmówcami, wg moich doświadczeń w sam raz. Dymić to się będzie jak będą tępe spieki albo pokrzywiona( przegrzana) tarcza. Jeżeli zmniejszymy obroty to stracimy gładkość rzazu i zwiększamy ryzyko wybijania spieków z tarczy. Cięcie wzdłużne, trochę ogólne pojęcie. Powiedz dokładniej co ta piła ma ciąć, drewno na opał...
To źle robisz, przeczytaj instrukcję Twojego samochodu. Jeżeli mechanizm jest sprawny, to nie ma prawa nic się blokować czy zamarznąć. Wystarczy dbać i używać zgodnie z przeznaczeniem. U mnie w dwuletniej Astrze J przyblokował się hamulec postojowy. Podobno jest to typowa usterka wynikająca z zaprojektowanego ułożenia linek na odcinku rozdzielacz -...
wymiana płynu, wymiana wężyków elastycznych plus regeneracja zacisków, po takim przegrzaniu już nie ma elementów gumowych. Tarcze i klocki ocenić, ewentualnie wymienić.
owik , nie no, jesteś niezawodny - wiesz w czym ;) Patrzyłem jak pracują, tłoczki pracują i blokują koło, ale nie sprawdzałem jeszcze siły hamowania na stacji, sprawdzę dziś po pracy :) Ręczny po regulacji działa prawidłowo. Jeśli ja nie mam pojęcia, to co mam powiedzieć o dwóch warsztatach znanych w Bydgoszczy jako dobre i polecane, z których jeden...
Zastanawia mnie przegrzanie tarcz hamulca, czy ta skrzynia miała stan oleju ? Może filtr "zapyziały" ? Chcesz pousuwać skutki usterki, to oczywiste. Trzeba się zastanowić skąd takie uszkodzenia, a dokładniej co je spowodowało..... Strzelam, że czujnik położenia tłoka siłownika sprzęgła jest zwalony (cewka w plastikowej obudowie na tłoku w siłowniku...
W sprawnym aucie jak przejadę z domu do pracy (~70km) to mogę bez problemu dotknąć ręką tarczę hamulcową... opisywany stan zagraża zdrowiu i życiu Twojemu i innych uczestników ruchu, tak przegrzana tarcza nadaje się do wymiany i w każdej chwili np. po wjechaniu w kałużę może się rozpaść. Choć to mało prawdopodobne, może być też problem z łożyskiem piasty,...
Możliwe przyczyny: 1.Źle wyregulowane sprzęgło - jest na granicy i jak sie rozgrzeje, to zaczyna się ślizgać. Wjedx na kanał, odkręć ta blaszkę z dołu i popatrz czy ci łożysko oporowe nie opiera się o słoneczko. 2. Zużyte tarcze. 3. Przegrzany docisk. 4. Źle wyregulowana linka. 5. Wycieki z silnika. Sprzęgło i docisk nie sa takie drogie. Przy wymioanie...
Przegrzanie tarczy to niestety częsta usterka w oplach. Pytanie: ile oleju było wlane do ukłądu za pierwszym razem Czy sprężarka była zalana olejem? 10barów to praktycznie bardzo małe ciśnienie jak na HP Jaka jest temperatura skraplacza? Ja bym poszukał w zasilaniu elektrycznym tzn czy oby napewno cewka zasilana jest pełnym napięciem i dodatkowo zmierzył...
po wymianie klocków oraz tarcz w serwisie jest drżenie kierownicy oraz całego auta. Co to może być? Miałem podobne objawy, tylko w innym samochodzie. Miejscowe przegrzanie przednich tarcz spowodowało w tych miejscach ich podhartowanie. To podhartowanie zmieniło współczynnik tarcia a tym samym nierówne siły hamowania. Objawiało się to drganiem kierownicy...
Witam. Tak jak w temacie wszystko zaczęło się po wymianie tarcz i klocków. Prawa strona się nie grzeje lewa nie zawsze ale zdarza się ze parę razy na dzień. Oddałem do poprawy zregenerowali zacisk ze 2 dni spokoju i znowu to samo. Kazali mierzyć jakie jest ciśnienie w momencie blokowania koła. Po podłączeniu manometru pokazuje raz 9 a nawet 10 bar....
Witam, chciałem się zapytać czy dzieje się coś złego z seryjnymi fabrycznymi hamulcami jak dwa razy zahamuje się ze 180 do 0? Samochód ma 4 tarcze, z przodu wentylowane. Chodzi mi głownie o to czy możliwe jest przegrzanie
Cewki w prądnicy nawinięte mam drutem 1,2mm,myślę że to wystarczy.A to,że przegrzała się tarcza od strony piast,też przypisuje to winie łożysk,które zmieniałem,ale chyba niezbyt fachowo.W poniedziałek będę wszystko rozbierał to może wyciągnę inne wnioski.
nie wiem czy silnik 10kW da radę WOM da radę a moment i tak wliczymy w sumaryczne obciążenie. Wystarczy użyć dodatkowej przekładni która umożliwi nam pomiar momentu "marnowanego" na śmigłem kręcenie. (at)kwok , jak myślisz. Czy dałoby radę sensownie tak zrobić układ hydrauliczny by niemożliwe byłoby przegrzanie oleju? Bo ja wiem że wystarczy prosto...
... wyreguluj skok jałowy ... O czym ty piszesz, dobry czlowieku? Norris, Zmien wylacznik i jego tuleje osadcza. Zaloz czesci nowe . Podnies pedal do gory do oporu (pozycja wylacznika sie w ten sposob wyreguluje) i bedzie dobrze. Oczywiscie, trzeba bedzie zmienic klocki, i prawdopodobnie tarcze, na skutek przegrzania.
Witam, proszę o pomoc chodzi o mercedesa ACTROSA model 1840 rocznik 1999, od jakiegoś czasu jest problem z oporami toczenia, raz zablokował całkowicie hamulce tarcze były czerwone, po niedlugim czasie przegrzane i do wymiany. Po wymianie 3 tygodnie temu problem wrócił tylko hamulce z przodu lekko trzymają i tarcze moment czerowne. Zaciski sprawdzone...
Może ta kierownica drzy ci tylko przy hamowaniu ,to wskazywało by na zużyte już tarcze ale może też być ,że te tarcze są już lekko zwichrowane np od przegrzania ich ,radze jeszcze sprawdzić poprawne osadzenie tych tarcz ,czesto zdarza sie że zbiera sie sporo rdzy na ich powierzchni wewntrznej co powoduje lekkie drgania podczas jazdy czyli należy tarcze...
No to wymień płyn hamulcowy skoro nie wymieniałeś. Tarcze klocki są okej tzn? Jaka firma, ile tego klocka jest, czy bierze tarcze po całości od zewnątrz jak i od środka? Trzeba z każdego koła zdjać zacisk zajrzeć pod gumke na tłoczki, czy nie są skorodowane i nie stoją, jeśli tak to tłoczek do wymiany lub czyszczenia, nowe gumki. WAŻNE. Jak będziesz...
Nie były przegrzane Niebieskawa plama na dolnej tarczy wskazuje na miejscowe przegrzanie dysku.
Może coś podobnego do polerowania lakieru na samochodzie: https://allegro.pl/oferta/k2-ultra-cut-1... Można zrobić test na czymś podobnym ale nieważnym, coby nie uszkodzić bardziej. Proponują szmatkę, więc nie przegrzejesz jak np. tarczą...
Uważam że jednak powinieneś zaprzestać dalszej dyskusji. Szlifowanie nic nie hartuje - co najwyżej , może odpuścić hartowanie. https://pl.wikipedia.org/wiki/Hartowanie Jak zafioletowisz ostrze, to jest ono niestety do d...y. I powiadasz że potrafisz tak naostrzyć łańcuch na szlifierce za 100 zł bez przegrzania i przypalenia ostrza polewając jedną ręką...
Regulator obrotów do wymiany , nie da się go naprawić - próbowałem kiedyś , bo mam takie 4 sztuki ( szlifierek) , ale są tak zalane klejem , że nic nie widać. Żeby przegrzać Milwaukee , to trzeba zdjąć osłonę tarczy , i założyć tarczę o 2 razy większym wymiarze , i też nie stanie się to od razu , jakieś parę godzin pracy wytrzyma :-). Solidny sprzęt...
Witam. Drgania na kierownicy podczas hamowania występują tylko jeśli układ hamulcowy jest gorący! Im dłużej hamuję tym drgania są większe (mocniejsze). Wystarczy że przejadę kilka kilometrów, tak że tarcze / klocki schłodzą się a problem znika. Na zimnym układzie hamulcowym mogę awaryjnie hamować ze 140km/h i drgań nie ma. Zawieszenie bez żadnych luzów,...
Mogę jedynie potwierdzić, że klocki TRW po przegrzaniu przestają działać = zero hamowania !!! Znam fora gdzie przed tym przestrzegają. Sam w swoim foresterze także to zjawisko zaliczyłem na klockach TRW, później nawet w miejskiej jeździe miałem problemy i stresy. Obecnie wszystkich kieruję na komplet STEINHOF lub ewentualnie klocki ATE + tarcze brembo....
Zdecydowanie bym zweryfikowal jak odbija ci tloczek w zacisku to jest najlepewniejsza opcja przy takim wygladzie tarcz, mi z tylu nie odbijal tloczek tez w golfie i tak przetarlo tarcze i klocki ze odpadla masa scierna z klockow i skonczylo sie na zniszczeniu tarczy z przegrzania jak i "zciecia" przez pozostalosc z klockow
Hydraulika wcale nie jest bezpieczniejsza i wystarczy popatrzeć na auta ciężarowe. W autach ciężarowych stosuje się układ pneumatyczny z dwóch powodów: można wykorzystać większą siłę hamowania na siłownikach, która może być w łatwy sposób regulowana przy zmianie obciążenia pojazdu, a drugi powód to łatwość sterowania hamulcami przyczepy. Nie ma to...
Doświadczony kierowca nigdy nie hamuje na granicy przyczepności (nie mówię o sobie). Te pogadanki na temat szkodliwości ABS-u są co najmniej śmieszne. Zwykłe hamulce + zwykły ABS (współczesne), pozwalają na osiąganie opóźnienia hamowania w sprawnym samochodzie typu Passat na poziomie >9.5m/s2 na suchym asfalcie. Żadne "sportowe" klocki, nacinane tarcze,...
Hamulce nie odbijały, tarcza się przegrzała i zwichrowała, do wymiany. Auta na ręcznym na długo się nie zostawia.
Co to jest 200st i jak ta temp ma się do nagrzanej tarczy do czerwoności (ok 1000st) Widziałem nawet stopiony kołpak.. także to twoje 200st to jest wytrzymałość płynu w sprawnym układzie hamulcowym.. żaden producent nie da ci gwarancji że płyn nie zmieni koloru i wytrzyma temperatury wywołane przez tarcze o temp 1000% większość chłopaków ma tutaj rację...
Przecież budowa sprzęgła tam jest bardzo prosta. Nikt Roentgena w oczach nie ma, trzeba zdjąć koszyk i sprawdzić. Obejrzyj szczęki i koło pasowe, poszukaj śladów tarcia, sprawdź łożyska. Zobacz, czy sprzęgło nie rozgrzewa się podczas pracy. Sprawdź tarcze koła pasowego, czy pasek się w nich nie ślizga. Jeżeli chodzi o silnik, to po takim przebiegu najczęściej...
Wiele razy :) przy każdym starcie jest przeciążony :) Chodzi tylko o setne sekundy nie przegrzeje się.
Eee robo, wieniec się obraca na drugą stronę, chyba, że jest z podciętymi zębami. Ale trzeba patrzeć w jakim stanie jest płaszczyzna przylegania, jeżeli docisk ma niemal fioletowe zabarwienie to wiadome, że przegrzany ( od ślizgającej tarczy). Konkretnej? Proszę bardzo - sprężyna talerzowa. Popularniej-słoneczko. :) Pamiętasz dociski z łapkami?
sprzęgło ? wrzucam 3 zaciągam ham. ręczny i auto gaśnie , biegi wchodzą bez zgrzytów , ślizgania brak To nie jest 100% wyznacznik że sprzęgło jest OK. Może być zużyty lub przegrzany docisk,uszkodzona tarcza i wcale nie musi ślizgać...Ale taniej będzie sprawdzić porządnie zawieszenie zespołu napędowego.
(at)kierbedz4 z całym szacunkiem ale Pana post nic nie wnosi i wygląda jak zrobiony strico pod SEO. Wracając do tematu na anglojęzycznym forum Model RAGE 210 MULTI Średnica zewnętrzna piły widiowej: 210 mm Ilość zębów: 24 z Średnica otworu mocującego: 25,4 mm Dopuszczalne obroty: 4000 obr./min. Rodzaj ciętego materiału: stal, aluminium, drewno, drewno...
Sprawdź czy nie brakuje magnesów w tarczy pas.
Siema, piszę już z lekką desperacją bo nie wiem co robić, kupiłem niecały rok temu beemkę E39 touring z 3 litrowym dieslem, 2001 r, sprzęgniętym z manualną skrzynią, zawias z tyłu na sprężynach. Problem polega na drżeniu całego nadwozia, drżeniu kierownicy jak przy niewyważonych kołach oraz słyszalnym głuchym dudnieniu wewnątrz auta. Głuche dudnienie...
Tanie pily czesto nawet nie lezaly obok pil diamentowych, a co dopiero mowic o zebach diamentowych. Jak tarcza ma min. 80% naturalnego diamentu, to mozna nia cos konkretnego robic, a tanie to zwyczajny korund zalany spoiwem. Czasto wystarczy popatrzec pod swiatlo na zeby pily by zorientowac sie z czego faktycznie ja zrobiono. Jesli sa na niej same...
Być może że cienkie,czy przy tej średnicy nie powinny być te około 3mm.Druga sprawa jakość tarczy (tania ,droga). Tarcza nawet mała115 ,gdy mocno zagrzana , przegrzana też ma tendencję do falowania ,zwłaszcza jak jest cięcie w głąb materiału.
Tak, wytworzy się korek gazowy z wody zawartej w płynie. Zaciski do roboty, pewnie już przegrzane uszczelnienia, hamulce łapło bo do wymiany węzyki elastyczne. zaciski sprawdzone ładnie oddają ,uszczelnienia w normie,a wężyki hmmm co one mają do tego skoro mi ładnie hamuje do czasu przegrzania ? Dodano po 1 Chwila, gdzie sens, gdzie logika - nie trą...
Przegrzać? Wiesz Ty kolego w ogóle jak działa tzw. koło dwumasowe? Przetoczyć? Żenada, proponuję zamknąć. Pozdrawiam. Dodano po 5 Odpowiadając na Twoje pytanie Dariusz: nie, nie ma kilometrażu. Często bywa tak, że zanim wymienisz fabryczną tarcze to koło już jest do kitu. Przy takim przebiegu to nic dziwnego. W założeniach koło dwumasowe miało wytrzymać...
Panowie nie o to chodzi, z ostrzeniem podobnie jak na filmiku tyle że ja delikatnie lizam ostrze tarczą. Ten na filmiku to po takim ostrzeniu ma fioletowe ostrza (rozhartowane). Ja bardzo uważam żeby nie przegrzać materiału, do tego stopnia, że robię dwa cykle ostrzenia na stronę. Przy czym ten drugi cykl nie zmieniam nastaw, tylko naginam delikatnie...
Szczerze mówiąc, luzów nie dobierałem. Z tego, co wiem, to na tych sprzęgłach idzie standardowa tarcza i płyta oporowa, tylko są różne pierścienie zabezpieczające. U mnie zostało to, co było, bo nie było uszkodzone. Ani płyta, ani tarcza nie były przegrzane ani przepalone, więc stwierdziłem, że nie ma sensu dalej się zagłębiać. W skrzyni Econ 1,8 została...
no OK Ale hamując samym ręcznym nie przegrzeje płynu hamulcowego etc.? Bo rozumiem że on działa jak hamulce zasadnicze tylko że tył. To dlaczego taki efekt był? To dlaczego potem nożny był taki dziwny? No i jak mówiłem po paru hamowaniach tarcze tylne parzyły i były mocno rozgrzane a nawet felgi cieple. No i mnie zdziwiło że ile bym siły miał nie zdołałem...
Do ostrzenia wykańczającego tarcza z nasypem diamentowym, wstępne kształtowanie ostrza, tarcze korundowe (czarne). Do wierteł, korund jest wystarczający. Szlifierką taśmową, nie naostrzysz wiertła, jeśli masz problem z ukształtowaniem powierzchni skrawających, są przystawki do ostrzenia, efekty nie powalają, ale idzie wiercić. Istotną sprawą jest chłodzenie...
dragania moga pochodzic z tarcz hamulcowyh,mogły sie przegrzac i sie powibrowały,a do klockow zagladałes? moze zostały same blachy i piszcza , dlatego do konca nie odbijaja
może w firmie mają, bo pracują głównie w PGE, Raczej nie. Oni odpowiadają właśnie za uziomy robocze a tam się mierzy właśnie na częstotliwości 50Hz i reaktancja uziomu jest mało istotna.. Jeśli już, to ekipa robiąca odgromówkę na stacjach czy liniach. czy nagłe wyłączenie dysków jest dla nich jakoś szkodliwe Tak. Głowice mogą opadać na tarcze i je...
Pisałem to nie zdjęcie mojej baterii, moja wygląda idealnie jak nówka bez korozji, poza jednym defektem przepalenie w tym miejscu. Niestety nie miałem możliwości wysłania zdjęcia mojej baterii. Piła była używana do cięcia giętkiego materiału który zakleszczał tarcze powodując zbyt duże obciążenie lecz w zakresie poniżej maximum głębokości cięcia. Bateriie...
Co się może zdarzyć w czasie jazdy? W sumie nic, poza tym, że delikatnie (niezauważalnie?) spalanie może wzrosnąć. Cyrk się dzieje przy hamowaniu. Tarcza gorąca, felga gorąca, zacisk gorący, płyn hamulcowy przegrzany... Hamujesz? Chyba we snach. Przeżycie nie do podrobienia... Nie polecam.
Podstawowa zaleta tarczowego układu hamulcowego jest taka, że siła hamowania nie maleje wraz ze zużyciem elementów takich jak klocki czy tarcze Chyba nie do końca to prawda, im bardziej zużyte elementy, tym większe/szybsze nagrzewanie i gorsza skuteczność. To nie ceramika, że temperatura jej nie straszna. W miarę nagrzewania to i owszem. Ale nie o...
Po pomiarze wyszło ciśnienie równe 13 atm. Macher usuną 2-gi katalizator bo był zapchany, ledwie był prześwit. Perwszy był usunięty po przyprowadzeniu tj 2 lata temu z powodu podobnych objawów miało byc lepiej no cóż ... silnik jest suchy i oleju miedzy wymianami nie bierze ale ubywa płynu w chłodnicy może uzupełnia stan oleju ??(uszczelka pod głowicą)...
:wopor - podałeś przykłady, ale chyba niezbyt trafnie... Ta słynna syrena, to jest KOMPLETNY samochód porsche 911 z lekko przeklepanymi i naciągniętymi blachami od syreny. Firma Abarth, to profesjonalna działalność, a nie garażowe dłubanie przy "ulepszeniach". Poza tym, zastanowił się ktoś, co dadzą hamulce tarczowe w maluchu? Przecież przód w tym...
Stojan trochę przegrzany to znaczy jak? Koszt łożysk plus tarczy łożyskowej to ok 25zł. to że wirnik przetarł stojan to nic nie szkodzi. komutator można przetoczyć na tokarce i będzie jak nowy. szkoda wydawać kase na nowy silnik jeżeli ten można uratować.
Przegrzane podczas lutowania, struktura wisi na agrafce, dlatego przy przeginaniu trochę łapały.
Jak zobaczyłem wirnik najtańszej szlifierki kątowej to wiedziałem dlaczego padła. Wirnik mniejszy niż w kuchennym mikserze. O dziwo działa do czasu gdy ktoś założył zwykła tarczę do cięcia żeliwa i się przegrzała i plastikowy komutator się rozleciał.
Witam. Coś nie trybie, albo się myle, po co w aucie z ABS regulatora siły hamowania, chyba że o jakimś innym regulatoże napisałeś. Mam Forda Probe II, jest zbudowany na Mazdzie 626 IV, ma zarówno ABS jak i ciśnieniowy regulator hamowania tylnych kół, zresztą wg książki Mazdy też tak miały.U mnie problem zaczął sie po tym jak będąc w górach w Rumuni...
Rozkrecilem ten silnik. Podjechalem tez do zakladu ktory zajmuje sie takimi silnikami. Stwierdzili ze sam silnik jest mocno przegrzany i dlugo juz by nie pociagnal. Wykrusza sie ten lakier czy to co tan izoluje te uzwojenia. Szef zakladu wycenil przezwojenie tego silnika na 280zl. Co za bardzo mi sie nie usmiecha biorac pod uwage ze to silnik 0.5 kW....
Jesienią sprzęgło spaliłem, w zimie było przetoczone koło zamachowe z wyważaniem , nowe dociski, sprężyny i tarcze Chełmno. W tym jednym zakresie obrotów trzęsie silnikiem na prawo i lewo, sprawia to wrażenie że zaraz się wydech urwie. Ja bym zaczął szukać pod tym kątem. Niewykluczone, że zostało błędnie wyważone koło zamachowe bądź też nierówno stoczone....
Mogły spuchnąc zaworki gumowe w pompce sprzęgła (pod nogą) i płyn nie wraca, tym samym sprzęgło może ślizgać. Jeżeli tak się stało parę razy, to pewno masz przegrzany, krzywy docisk, popękane spreżyny w tarczy- wszystko, to rzutuje na te szarpania, brak płynności. Najbardziej obstawiam krzywą płaszczyzne zamachu i docisku- sprzęgło "bierze" przykładowo...
Spóźniona podpowiedź, ale napiszę: W temacie mamy krajzegę do cięcia drewna opałowego. To nie jest cięcie w stolarni. Tutaj silnik winien mieć obroty 1500 (wiadomo, że będzie poślizg, ale to nieistotne). Obroty tarczy dla cięcia drewna opałowego musza być zaniżone. W przciwnm przypadku oprócz "gwizdu" dojdzie przegrzanie zębów i w efekcie stępienie....
Zwykle przyczyną ciągnięcia sprzęgła jest pofałdowanie tarcz metalowych sprzęgła (przekładkowych) wskutek wcześniejszego przegrzania, a także pofałdowanie tarcz ciernych, deformacja końcowych tarcz dociskowych/zabieraka i nierówne charakterystyki sprężyn sprzęgła. Pofałdowanie nie może być większe od 0,10 mm, ponieważ takie tarcze rozprężają się po...
Witam. Corsa B 1.2 / 2000r. 60tyś. Raczej chciałeś powiedzieć 560tyś. Nowa tarcza. I tu uwaga, bo tym razem zajęło to dwa miesiące i znowu. Coraz później zaczynało brać aż w końcu prawie wcale i musiałem gasić silnik żeby zmienić bieg na wsteczny. Samej tarczy nie powinno się wymieniać ponieważ przy przegrzanym docisku mogą być właśnie takie cyrki....
Miałem kiedyś też taką sytuacje, że po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów nie dało się ruszyć płynnie, jak się ruszało to trzęsło całym samochodem. Przyczyną była tarcza sprzęgłowa, nie wiem co z nią było ale po wymianie problemy ustąpiły. Być może była przegrzana. Działo to się oczywiście w polonezie.
Tak jak pisze kolega stev-an najlepiej w tokarce ale też dobrze radzi sobie tarcza listkowa na szlifierce kątowej albo na wiertarce tylko nie wolno przesadzać z obrotami żeby nie przegrzać magnesów, pozdrawiam
tak. Ściągasz do planowania, dotarcia zaworów i składasz. Jak nie jest przegrzany ;p
Taki silnik z blendera nie nadaje się do dłuższej pracy, cykle pracy blendera to kilkanaście, kilkadziesiąt sekund. Po kilku minutach ciągłej pracy przegrzeje się i uszkodzi. Jest to też silnik wysokoobrotowy i założenie tarczy bezpośrednio na wałek nie jest dobrym pomysłem, potrzebna jest przekładnia. Prościej będzie wykorzystać pilarkę lub przystawkę...
Dziekuje za odpowiedz. Kolego piętnaście minut to dla fachowca. mi to zajmuje godzinę. wczoraj wieczorem skrzynia zeszła i okazało się że całe sprzęgło to totalny śmieć. dwumas się rodzielił i stracił osiowość do tego stopnia że tarło o śruby montażowe docisk, tarcza przegrzana, łożysko dociskowe rozleciało się juz przy zdejmowaniu skrzyni docisk też...
Witam. Spotkalem kiedyś ostrówka co miał 12 sprężyn, i powiem szczerze, że wcisnąć sprzęgło tam to masakra, niczym w jakimś czołgu. Przy ośmiu sprężynach jest delikatnie lżej aczykolwiek sprzęgło powinno bardzo ciezko wchodzić. Sprężynki wymień obowiązkowo. Co do wałka frezowego na skrzyni biegów to widywałem duzo gorsze, i chodzą do dziś, sprawdź...
okazało się że klocki się spaliły (przegrzały) bo tłoczki się zablokowały po rozruszaniu zacisku i wymianie klocków i po przetoczeniu tarcz hamulec zaczą pracować jak należy
Tarcza nie krzywi się bez powodu, musiała być pewnie przegrzana. Przewody hamulcowe wymień elastyczne, może są w środku spuchłe i zacisk nie odbija bo płyn wraca opornie.
Wirnika nie kupisz, cały, oryginalny agregat ssący to wydatek ok 200zł - a że to same łożyska poleciały - w to nie wierzę, no chyba, że zatarło się to w plastikowej tarczy łożyskowej i stąd ten "smrodek".
Czyli 2500 obr na tarczy. Da radę, ale nie przyciskaj bo przegrzejesz silnik. Do drewna opałowego mała ilość zębów, będzie lżej. Będzie strzępiło trochę ale przy opałowym nie ma to znaczenia. Konarki grubsze od 10cm będziesz musiał obracać i ciąć na dwa razy, troche kłopotliwe, ale da się. Sam tak ciąłem kilka lat.
przegrzane tarcze hamulcowe przegrzane przewody urządzenie przegrzane
rozruch transformatora czujnik biegu wstecznego samoczynny restart biosu
politechnika rzeszowska informatyka politechnika rzeszowska informatyka
Ciężar podstawy odciągu 9-metrowego masztu - obliczenia i analiza Ciężar podstawy odciągu dla 9-metrowego masztu