Jest to błąd przegrzania głowicy ( http://www.fatalerrors.info/#4577 ). Masz głowice do wymiany, ale nie wiem czy nic Ci się nie uszkodziło na płycie przez ten hardkorowy bezpiecznik :)
Co do rozjechanych linii to przede wszystkim user manual i opcja print registration... Co do przegrzania głowicy to w głowicy jest czujnik termiczny który może szwankować. Zanim zaczniesz używać drukarki która przeleżała kilka lat w magazynie, zrób kompletną konserwację. Wiele uszkodzeń wynika pewnie z utlenionych olei i smarów które powodują zwiększony...
Najlepiej zastosować płyn o wyższej temperaturze wrzenia. Większość płynów jak np. popularne G12, G12+ mają zwykle 108 stopni. Dlatego lepiej zalać płynem takim jak Prestone (temp. wrzenia 129 stopni), Motul Inugel Optimal (temp. 136 stopni), Motul Auto Cool Optimal (136 stopni). Jeśli będzie wszystko ok do takiego auta warto zastosować płyn do chłodnic...
W tych silnikach dość częste są pęknięcia głowicy, ale przeważnie po dwustu tysiącach przebiegu, lub w wyniku przegrzania przy awarii układu chłodzenia. Uszczelka, to banalna sprawa, Elring nie będzie droższy niż 50zł. Problem natomiast jest z zakupem głowicy - używanej i w dobrym stanie, dlatego użytkownicy często dają głowice do spawania. Bez dokładnej...
Pozostaje jeszcze opcja że warsztat dokonujący naprawy coś skopał (pękła głowica przy dokręcaniu, źle złożyli rozrząd i doszło do kolizji lub uruchomili silnik bez uprzedniego zalania go płynem [odpowietrzenia] i doszło do przegrzania lub na pierwszej jeździe testowej po remoncie ktoś dał mu tak ognia że popękały pierścienie olejowe). Różne cuda potrafią...
1,7 Isuzu lubiły się przegrzewać co skutkowało albo uszkodzeniem uszczelki albo pęknięciem głowicy - prawda taka że ciężko znaleźć silnik wysokoprężny bez popękanej głowicy (kwestia jak bardzo). Po naprawie polecam dodatkowy obwód do załączania wentylatora na chłodnicy i w sytuacjach w których wyczujesz możliwość przegrzania (korki) włącz wentylator...
Wygląda na to, że woda z kotła nie dopływa do grzejników. Czy nie są zamulone kryzy? Może się zablokował zawór różnicowy (jeśli takowy jest na instalacji). To takie miejsce na rurze, gdzie jest zgrubienie (jakby jabłko, czy kula), zwykle w kolorze zielonym. W takim zaworze jest kula - zwykle z tworzywa, która mogła się przykleić do rury z powodu np....
Czujnik temperatury oleju jest w tym silniku opcjonalny ( w podstawie filtra oleju ) tylko wersje z termostatem miały ten czujniczek w standardzie. W glowicy powinieneś mieć czujnik przegrzania do kontrolki i sygnału opcjonalnie jest tam miejsce na czujnik temperatury. Co do podanych obiawów to puchną tłoki z powodu braku chłodzenia zapchane dysze natryskowe...
Witam. W wyniku przegrzania w głowicy wypadło jedno gniazdo wydechowe. Poza tym nic się nie pobiło. W jaki sposób zrealizować naprawę i czy jest ona opłacalna? Wymienia się tylko uszkodzone gniazdo czy wszystkie wydechowe, czy wszystkie w ogóle? Czy do nowych gniazd zakłada się nowe zawory? Jaki jest koszt takiej operacji? Problem jest taki, że gniazda...
Przez te presostaty jakiej firmy by nie były to tylko silniki się palą ,pół biedy jak załączany jest silnik 2-3 kw ale większe to potrafi sklejać styki i tylko termik ratuje sprawę . Zakładać stycznik to znów dodatkowe urządzenie . Chłodzenie wodą w tej sprężarce to prosta sprawa wystarczy chłodniczka z wentylatorem najlepiej o ile pamiętam ze starej...
Po prostu nie wiesz jak to działa. Ten żółty mi przewodami to czujnik ciśnienia oleju ten drugi to czujnik temperatury i czujnik przegrzania wsuwka 6,3mm jest odpowiedzialna za wskaźnik temperatury. Drugą 4,8 to właśnie czujnik przegrzania. Więc po zdjęciu tej mniejszej powinna ci zgasnąć kontrolka po dotknięciu do masy powinna się palić jeżeli, w dalszym...
Widzę, że polemika wokół wymiennika regeneracyjnego zmierza już do końcowych wniosków. Pokuszę sie na małe podsumowanie na podstawie analizy wykresów ciepła (temperatura- entropia) i pracy (ciśnienie-entalpia) dla obiegu z dochłodzeniem i obiegu przegrznego. Nie wdając się w szczegóły z wykresu ciepła układu z dochłodzeniem wynika bezsprzecznie w jaki...
mam problem z wysokim ciśnieniem w układzie chłodzenia , mianowicie po przejechaniu 10 km , zapala się na czerwono lampka od temperatury a w układzie jest takie ciśnienie , że ciężko ścisnąć wąż przy chłodnicy Na zicher to masz problem z temperaturą, we współczesnym samochodzie w warunkach przegrzania (a nawet poniżej przegrzania) panuje nadciśnienie...
Co o tym sądzicie? Sądze że mechanicy nie mają pojęcia o tym że jazda bez płynu to koniec silnika, THE END, Fin, конец . Nic nie zrobisz poza wymianą silnika. Ale to mnie nie dziwi , dziwi mnie co ma kobieta do przegrzania silnika!!!
Jeśli masz możliwość to podrzuć dobrej jakości zdjęcie złącza głowicy lub jego skan. Dzięki temu będzie można zakleić styki zasilające grzałki kolorowe. To umożliwi drukowanie z głowicy PGBK bez obecności tuszów w głowicy kolorowej - szansa przegrzania głowicy kolorowej spadnie do 0. Jest jeszcze sposób, aby z Magenty (sprawna) drukować czarnym tuszem...
Czy kolega miał problem z przegrzewaniem auta/gotowaniem wody czy po prostu z czujnikiem ? Inaczej mówiąc ten czujnik na głowicy nie ma wpływu na działanie układu chłodzenia ?
Z tego co się orientuję to szczelność głowicy można sprawdzić po jej zdemontowaniu, i na odpowiednim przyrządzie pod ciśnieniem sprawdza się gdzie jest nieszczelność, najczęściej wysiada uszczelka pod głowicą z powodu przegrzania silnika .
Witam Mam ogromny problem z taką oto drukareczką http://obrazki.elektroda.net/44_12613921... Po 4 miesiącach poprawnego działania na wyświetlaczu drukarki pojawia się napis " Błąd przegrzania głowicy 101 st " 1 Drukarka drukuje termotransferowo na dobrej jakości folii 2.Parametry wydruku normalne wolne i zaczernione 3 Głowica myta systematycznie...
Błąd 5200 to błąd przegrzania głowicy, jeżeli występuje to uszkodzona może być głowica, płyta elektroniki albo karetka. Jeżeli bez zainstalowanej głowicy masz również ten błąd to najprawdopodobniej uszkodzona jest właśnie płyta elektroniki, rzadziej karetka. Nie oznacza to, że głowica na pewno jest sprawna, czasami w przypadku takich błędów jednoczesnemu...
Kolego odkreć obudowe termostatu. Ostatnio przyjechał do mnie znajomy żebym zrobił mu kapitalke w 3p, bo tak samo poszła mu woda do oleju. Odkręciłem termostat od głowicy i okazało się ze w głowicy z przegrzania wyleciała dziura. I to był cały problem. Pozdrawiam
Uszkodzony jest termistor w głowicy (tak w 9 przypadkach na 10 jest, reszta przypadków to taśma karetki albo elektronika). To jest sygnalizacja przegrzania się głowicy albo jednego z silników. Było już o tym na forum .. prosze używać funkcji "szukaj"
"dwa razy zdejmowana głowica z powodu przegrzania i wydmuchania uszczelki pod głowica" I po zamontowaniu głowicy nie została dobrze ustawiona pompa wtryskowa, a w jej ustawieniu ważny jest każdy milimetr.
tak .... dla mnie też to bardzo dziwna usterka, wygląda na usterkę mechaniczną, boję się tylko o skutki takiego przegrzania silnika , uszczelka głowicy + uszczelniacze wału pewnie będą w niedługim okresie do wymiany ... he
Chyba nieco odbiegamy od tematu. Silników 1.8 było kilka wersji - autor mówi o wersji 140. Według obiegowej wiedzy, jaką zasłyszałem, to wszyscy polecali wersję 122 (akurat nie było jej w AH), a potem jest gorzej. Skąd negatywne opinie? 1.8 są dosyć delikatne od strony głowicy i nie lubią przegrzania - często niedomagania osprzętu (np. wentylatory chłodnicy...
Ile pali tego oleju ? Na czym polegało sprawdzenie głowicy ? Wyciągał ją do zwymiarowania ?
jak odłączysz silnik krokowy to auto będzie chodziło może ewentualnie troszkę podnieść obroty bo chodzi w trybie awaryjnym.... a kto ci powiedział że na gazie sonda jest niepotrzebna ??? niech gość się utopi jak opowiada takie bajki... masz auto na wtrysku więc powinieneś mieć według przepisów ITS jednostkę sterującą do instalacji gazowej i silnik krokowy...
To nie zaklejenie styków w głowicy spowodowało uszkodzenie płyty elektroniki, uszkodzenie płyty nastąpiło jeszcze przed zaklejeniem styków. Błąd B200 powstaje w wyniku przegrzania zatkanych dysz w głowicy. W niektórych przypadkach uszkodzeniu ulega również płyta elektroniki. Zainstalowanie nowej głowicy w tak uszkodzonej drukarce może spowodować jej...
Na głowicy jest czujnik od kontrolki przegrzania silnika.
Nie zamęczasz :) od tego jest elektroda żeby rozwiązywać dziwne zagadki. :) Wyczyść te tuleje po zewnątrz porządnie szczotką drucianą (najłatwiej obrotową na szlifierce stołowej) i wtedy obejrzyj czy nie ma nigdzie pęknięcia czy wżeru na wylot (wystarczy maluteńka dziureczka i już ciśnienie będzie sadzić w wodę). Po tym co ktoś tam robił widać, że problem...
Przebieg między naprawami rzędu 50-70 tys.wskazuje ,że nie jest żle.Krótkotrwałe przegrzania silnika i efekt- przy takim przebiegu i zamontowaanej instalacji gazu - normalny Pomijając fakt że to wada fabryczna nic tu nie jest normalne
Mechanik nie powiedział, że spod głowicy wycieka paliwo, tylko, że jest tam wyciek. Samochód trafił do warsztatu ponieważ w kabinie było czuć paliwem. Samochód miał ubytki w płynie chłodniczym od momentu jak go kupiłem. Mogłem się od razu tym zająć, bo to prawdopodobnie jest przyczyną przegrzania się głowicy i jej uszkodzenia, ale w chwili obecnej muszę...
Zależy jeszcze jak gruby jest lut na połączeniu głowicy z grzałkami, jak jest dość gruby to jakiś czas upłynie zanim go wyżre, tym bardziej, że masz zmiękczoną wodę. Mam wspawany króciec 5/4 więc miejsce mam lecz mógłbyś przybliżyć mi wygląd/sposób twojego rozwiązania jakimiś zdjęciami Nie dojdę z aparatem by strzelić fotkę- gruba izolacja, miejsce...
Jeszcze jedno. Musiałem mieć jakieś zaćmienie, że o tym nie napisałem. Aby uniknąć przypadkowego przegrzania dysz PGBK (one przecież działają - drukarka może nimi sterować, ale nie dochodzi do nich tusz) to proponuję zakleić styki taśmą izolacyjną, jak na obrazku niżej: http://obrazki.elektroda.pl/8187423900_1... Tym sposobem ryzyko uszkodzenia...
Zasychanie to jedno a przepalenie się głowicy od przegrzania to drugi skutek niestosowania wszystkich tuszy. Tusz jest jednocześnie chłodziwem. Tak więc oszczędności są pozorne. Jeśli chodzi o tusz - skoro płaciłeś za oryginał a otrzymałeś zamiennik to go wymień. Pzdr.
Tylko to zrzucić,powrót i na spokojnie będzie robione.Podejrzewam ze od przegrzania jakiś czas temu skoczyła temperatura padło wisco i pojawiła się rdza w zbiorniczku.Po kilku płukaniach na szczęście do dzisiaj płyn niebieski,zero rdzy. Dzięki Wielkie za pomoc :wink:
Za dużo o tym samochodzie nie wiemy a dokładniej o silniku. Jednak spodziewam się, że komunikat przegrzania pochodzi od czujnika zamontowanego w głowicy a nie na termostacie.
Każdy dbox2 ma sloty na karty, jest potrzebny tylko multicam. Przeróbka jest prosta pod warunkiem że posiadasz oryginalną głowice do dbox2 sagem, wylutowujesz kablową wlutowujesz satelitarną , jak zrobisz to starannie bez przegrzania ścieżek (płyta 4-warstwowa) to wszystko jest OK. Koszt głowicy 130-170zł
Jaka jest bezpieczna ciągła temperatura pracy diody LED? Przerobiłem czołówkę zoom z biedronki na zasilanie 3xAA. W diodę leci ok. 700-800 mA. Temperatura otoczenia waha się w granicach 36-42°C. I tutaj pojawia się problem. Dioda xr-e na paście mx-2. Taką akurat wsadziłem. Wersja czołówki z wkręcaną pełną pigułą. Powierzchnia wypolerowana. Dioda przykręcona...
Są 4 czujniki temperatury W 900-setce są tylko 3 czujniki temperatury, z tym tylko jeden z nich bierze udział w ustalaniu składu mieszanki - ten wkręcony w termostat. Pozostałe dwa to tylko wskaźnik przegrzania silnika - ten w głowicy który załącza kontrolkę, i włącznik termiczny włączający wentylator chłodnicy - ten w chłodnicy. Te dwa ostatnie nie...
w seicento 900 niema czujnika w bloku, jest czujnik w głowicy - w seicento jest to nie czujnik a włącznik który zaświeca kontrolkę przegrzania - już po wszystkiemu ja to koledze wymieniłem właśnie na czujnik temperatury (z cinquecento) i założyłem przełącznik który przełączał sygnał między poziomem paliwa a temperaturą czujnik załączania wentylatora...
Proszę mi wybaczyć to ,że zakwestionuję pewne informacje.Auto którym jezdziłem miało zamontowany czujnik temperatur w głowicy a jednak komputer dopuścił do jazdy w temperaturze takiej ,że doszło do zapieczenia pierścieni.Wskaznik(poprawnie wskazujący) nie pokazał wyższej temperatury jak tą która nie powoduje uruchomienie wentylatora.Konsekwencja to...
Powodem skakania temperatury jest powstawanie korków gazowych w układzie chłodzenia . pompa jest w stanie przetłoczyć ciecz ale gazu już nie i dla tego raz jest obieg cieczy a raz nie . Eliminujmy po kolei co zostało zrobione i co może być przyczyną usterki . Powodem powstawania poduszki gazowej w układzie może być nie odpowietrzony układ ale napisałeś...
Jak bzdury? To czy jest możliwe żeby wtryskiwacz wtryskiwacz podawał paliwo w inne miejsce niż komora spalanie? Nie. Na filmie podałeś przykład gdzie paliwo dopala się poza cylindrem poza jednym z małym płomykiem zaraz za głowica co nie jest niczym nadzwyczajnym. Więc gdzie dopalają się niespalone resztki? Na zaworach? Przecież to gołym okiem widać....
Czyli prawdopodobnie po poprzednim przegrzaniu pękła głowica. W tym silniku z reguły pomiędzy drugim, a trzecim cylindrem, ale niekoniecznie.
Myślałem że jak przestawię głowice na grzejnikach na 5 to wówczas szybciej nagrzeją się pomieszczenia do temperatury ustawionej na termostacie pokojowym jednak cały czas jest tak samo. Ale zapominasz o jednym. Termostat, czy regulator pokojowy mierzy temperaturę tylko w jednym pomieszczeniu i dostosowuje cykl grzania kotła do temperatury tylko i wyłączenie...
Witam, problem jest w Polo 9N 1.9 TDI kod silnika ATD rocznik 2002r Od kiedy zrobiłem uszczelkę pod głowicą pali mi się kontrolka od ( przegrzania silnika ) zbyt wysokiej temperatury lub braku płynu w zbiorniczku. ( jak na rysunku ). https://obrazki.elektroda.pl/6271327200_... Sytuacja wygląda tak: Po zapaleniu silnika na zimnym na...
Skoro płyn Ci "kipi" to masz przedmuch kompresji z silnika do kładu chłodzenia. Nieotwierający się stary termostat doprowadził do przegrzania silnika i uszkodzenia uszczelki pod głowicą. nie kipi, po prostu śrubke przy chłodnicy za dużo odkręciłem i wyleciała, dlatego borygo sie wylał... nagrzewnice odpowietrzałem, ale nie jest wykluczone że jest zapchana....
poprzez czujke przegrzania (wkrecona w głowice wyglada jak czujnik temp ale ma dwa wyjscia i musi być przelot zamyka sie pod wpływem wys. temp. Gupoty Kolego wyPISujecie. Czujnik w głowicy służy tylko do podniesienia wolnych obrotów (jak silnik jest zimny) Powodem kłopotów jest zazwyczaj rozszczelnienie układu podciśnieniowego - wystarczy, że spadnie...
Witam temperatura 93-95 st. jest temperaturą pracy tych silników mam astre z takim motorem. Termostat otwiera obieg na chłodnicę przy około 93st. i podczas jazdy utrzymuje wartość 95st , oczywiście w korku temp może podskoczyć. Gdy temperatura osiąga ok.98st załancza się I bieg wentylatora II przy 102st. Niestety te motory nie są zbyt szczęśliwe ja...
Uszczelka pod głowice grubość taka jak była.
termostat przegrzania pomiar przegrzania dioda przegrzania
niebieski matryca blaupunkt zmywarka bezpiecznik wymiana przekaźnik kamery
5742z sterowniki samsung ue40f6400aw
Lodówka Samsung RSJ1KERS nie chłodzi i pika - co robić? GeForce Experience nie pokazuje danych poza FPS i CPU