Jest to błąd przegrzania głowicy ( http://www.fatalerrors.info/#4577 ). Masz głowice do wymiany, ale nie wiem czy nic Ci się nie uszkodziło na płycie przez ten hardkorowy bezpiecznik :)
Co do rozjechanych linii to przede wszystkim user manual i opcja print registration... Co do przegrzania głowicy to w głowicy jest czujnik termiczny który może szwankować. Zanim zaczniesz używać drukarki która przeleżała kilka lat w magazynie, zrób kompletną konserwację. Wiele uszkodzeń wynika pewnie z utlenionych olei i smarów które powodują zwiększony...
Czyli prawdopodobnie po poprzednim przegrzaniu pękła głowica. W tym silniku z reguły pomiędzy drugim, a trzecim cylindrem, ale niekoniecznie.
Uszczelka pod głowice grubość taka jak była.
Armadon silnik 1,8 Rovera to nie do konca to samo co 1,4. Tam występują problemy z przegrzaniem, krzywieniem głowicy i bloku oraz osiadaniem tulei w bloku, wymagana jest wymiana szpilek oraz magistrali olejowej na nowy typ oraz przerobienie termostatu żeby uniknąć problemów w przyszłości. To że ty głowicę "przepolerowałeś" nie oznacza że naprawiłeś...
Jedyne co się mogło stać (ale nie musiało) to przegrzanie tłoków, pierścieni, cylindrów - skutek częściowe zatarcie, porysowanie tłoków :D + przegrzanie głowicy. Nie będę komentował picia alkoholu przy naprawie czegokolwiek.
Uszczelka na bank do wymiany i głowica do planowania, jeśli problem będzie nadal to w wyniku przegrzania silnika odkształciła się głowica. Problem dość często spotykany w tych autach
Nie, to nie jest przegrzanie. To brak poprawnego niepięcia "Heater Voltage" HV za punktem pomiarowym na płycie głównej ("HV monitor"). W tym modelu poprawne HV ma 24V. Jeśli jest niepoprawne (za duże, za małe) to jest błąd B200. Bardzo łatwo to sprawdzić - wystarczy odpiąć z wtyczki zasilacza żyłki HV i wtedy zawsze jest B200 w sprawnej drukarce, nawet...
Mikro pęknięcie w chłodnicy. Nie ma co tego bagatelizować- nieduży niedobór płynu chłodzącego może doprowadzić do przegrzania głowicy, a skutki tego są raczej bardzo kosztowne.
Najpierw zmieniaj uszczelkę, póki nie zniszczyłeś głowicy, jeśli kilkukrotnie mocno przegrzałeś silnik, poszukaj sobie innego, koszt naprawy będzie zbyt wysoki. Jeśli nie przegrzałeś, zdejmuj głowicę, i wymieniaj uszczelkę, głowica do planowania, przy okazji warto wymienić uszczelniacze zaworów.
Teraz lepiej (kolory) ale znacznie gorzej, bo CLI-BK (ostatni pasek) w ogóle nie drukuje (tusz nie dochodzi do głowicy). Jeśli tak będzie dalej, to głowica padnie z przegrzania. Czasem zdarza się podobna usterka, gdzie siatka jest wygięta tylko w jednym kierunku. Wtedy może pomóc płukanie głowicy poza drukarką i wymiana tuszu na inny, ale działający...
Gdzieś czytałem, że w tym pojemniku wykorzystywana jest do druku technologia termiczna. Grzejące się elementy głowicy powinny pozostawać w środowisku atramentu. Gdy natomiast w głowicy znajdą się np. małe bąbelki powietrza to mogą się uszkodzić dysze wskutek przegrzania. Czy to jest prawda i włożenie np. pustego pojemnika do drukarki i próba drukowania...
Wygląda na pompę wody ale może to być także uszczelka pod głowicą/pęknięta głowica. Ściągnąć osłonę rozrządu szukać gdzie cieknie, warto sprawdzić obecność spalin w płynie chłodniczym. Używanie auta z taką usterką to proszenie się o kłopoty, przegrzejesz uszczelkę głowicy o ile jest sprawna.
Pierścienie na tłokach stoją.
Głowica przegrzać się nie może za to zaworki w niej jak najbardziej.
Obstawiam uszczelkę pod głowicą. Nie przegrzałeś go ?
Witam. W wyniku przegrzania w głowicy wypadło jedno gniazdo wydechowe. Poza tym nic się nie pobiło. W jaki sposób zrealizować naprawę i czy jest ona opłacalna? Wymienia się tylko uszkodzone gniazdo czy wszystkie wydechowe, czy wszystkie w ogóle? Czy do nowych gniazd zakłada się nowe zawory? Jaki jest koszt takiej operacji? Problem jest taki, że gniazda...
W zasadzie to tylko Epson ma takie pomysły , aby wymuszać wymianę kartridża. W Canonie co prawda nie zdarzają się takie sytuacje , nie mniej jednak drukowanie w drukarkach głowicowych bez któregoś z kolorów może skończyć się przegrzaniem głowicy.
Na końcu "drążka/rury" jest przykręcona właśnie ta przekładnia: https://allegro.pl/oferta/koncowka-walka... I na nią się nakłada głowica. I niestety coś się tam zatarło chyba (albo dawno nie było smarowane) i tak się to rozgrzało razem z drążkiem/rurą, że stopiło od środka mocowanie osłony+ musiało przytopić...
Jeśli masz możliwość to podrzuć dobrej jakości zdjęcie złącza głowicy lub jego skan. Dzięki temu będzie można zakleić styki zasilające grzałki kolorowe. To umożliwi drukowanie z głowicy PGBK bez obecności tuszów w głowicy kolorowej - szansa przegrzania głowicy kolorowej spadnie do 0. Jest jeszcze sposób, aby z Magenty (sprawna) drukować czarnym tuszem...
A czy udałoby się jeszcze ustalić jaka nierówność jest dopuszczalna dla płaszczyzny bloku i głowicy? Gdzieś czytałem, że dla podobnego silnika, dla głowicy jest 0.05mm. Nie interesuj się krzywizną bloku, jesli silnik nie był patologicznie przegrzany. Niepłaskości głowicy i tak nie sprawdzisz, bo liniału dla jednego pomiaru kupował nie będziesz - jeśli...
A czy lampa podswietlajaca skanera dziala? Komunikat mów o przegrzaniu głowicy drukującej która biedna walczy na full przez 30 s. Reset zawsze musi działać po wyyjęciu baterii na płycie. Ale tu jest chyba coś więcej zamieszane. Pozdr.J.
jest to alarm przegrzania głowicy.. jeśli głowice zmieniałeś to teraz kolej na oglądanie wszysttkich złączy jakie są między elektroiniką a głowicą.. wymianie pasma, przeglądanie przepustów na elektronice.. winne może być wszystko.. dobrze jest mieć sprawną pod ręką inną drukarke i po kolei wymieniać: elektronikę, pasmo, mechanizm karetki: tak najszybciej...
Jedyna słuszna opcja. Tak. Shella zużyjesz na docieranie silnika. Po 1000km wymiana na inny. Tak się jeszcze zapytam czy głowica jest napewno w porządku i szczelna. Tak mi się nie chce wierzyć że nigdzie pękła po takim przegrzaniu.
Błąd 5200 to błąd przegrzania głowicy, jeżeli występuje to uszkodzona może być głowica, płyta elektroniki albo karetka. Jeżeli bez zainstalowanej głowicy masz również ten błąd to najprawdopodobniej uszkodzona jest właśnie płyta elektroniki, rzadziej karetka. Nie oznacza to, że głowica na pewno jest sprawna, czasami w przypadku takich błędów jednoczesnemu...
8 błysków pomarańczowych z zielonym. Przeczytałem gdzieś że to komunikat o przegrzaniu głowicy. Głowica jest zimna. Komunikat bezpośrednio po włączeniu. Bez głowicy wszystko wygląda normalnie. Reset niczego nie zmienia. Czy można jakoś "oszukać" diagnostykę tej drukarki? Może ktoś wie który styk na głowicy jest związany z tym problemem. Może ktoś ma...
A co ma chłodnica oleju do opisanej sytuacji? Jeżeli by puściła to olej zostałby na drodze, nie widzę związku ... Może uszczelka czego życzę a może i głowica ... nie przegrzałeś go?
papusia olej, niestety.
W tych silnikach dość częste są pęknięcia głowicy, ale przeważnie po dwustu tysiącach przebiegu, lub w wyniku przegrzania przy awarii układu chłodzenia. Uszczelka, to banalna sprawa, Elring nie będzie droższy niż 50zł. Problem natomiast jest z zakupem głowicy - używanej i w dobrym stanie, dlatego użytkownicy często dają głowice do spawania. Bez dokładnej...
Informacja o zużyciu zapisywana jest w chipie na kartridżu. Drukarka pobiera wszystkie kolory do czyszczenie głowicy. Każdorazowe włączenie drukarki powoduje taką operację. Nie da się tego obejść. Jakimś wyjściem jest zakup resetera. Wtedy będziesz miał możliwość wyczerpania tuszu do końca. Trzeba jednak pilnować aby nie przegrzać lub zapowietrzyć głowicy.
Uszkodzony jest termistor w głowicy (tak w 9 przypadkach na 10 jest, reszta przypadków to taśma karetki albo elektronika). To jest sygnalizacja przegrzania się głowicy albo jednego z silników. Było już o tym na forum .. prosze używać funkcji "szukaj"
Witam Mam ogromny problem z taką oto drukareczką http://obrazki.elektroda.net/44_12613921... Po 4 miesiącach poprawnego działania na wyświetlaczu drukarki pojawia się napis " Błąd przegrzania głowicy 101 st " 1 Drukarka drukuje termotransferowo na dobrej jakości folii 2.Parametry wydruku normalne wolne i zaczernione 3 Głowica myta systematycznie...
Działać będzie, ale w końcu przegrzeje się głowica kolorowa. Żeby tak się nie stało, to trzeba zakleić styki mocy (HV) dla głowicy kolorowej: http://obrazki.elektroda.pl/2189454300_1... Musi być komplet chipów, mogą być puste (wtedy trzeba wyłączyć monitor stanu dla każdego pustego chipa), można zrobić tusze-wydmuszki z wyjętymi gąbkami. Dla...
Często po przegrzaniu pada uszczelka pod głowicą.
Przepływ reguluje kryzowanie (nastawa wstępna). Na zdjęciu widać, że jest na 4, czyli ustawienie średnie (zawór trochę przydławiony). Obracając (np. kombinerkami - powinno się też dać palcami, o ile nie jest zapieczone) ten ceramiczny (czy plastikowy element) można ją zmienić (i tak pewnie na zawór będize glowica, więc lepiej dać nieco większa nastawę...
Myslałem nawet bardziej ze przestawienie zapłonu bo była dwa razy zdejmowana głowica z powodu przegrzania i wydmuchania uszczelki pod głowica
W S200 jest inna głowica, błąd który się pojawia to przegrzanie głowicy - co oznacza wymianę głowicy
pęknięta głowica to z reguły ubytek wody i białe wypociny w postaci kłębów dymu za autem, olej w płynie chłodzącym (woda jest dobra do picia, nie chłodzenia, szczególnie, gdy zapomni się zimą wymienić) oznacza raczej uszczelkę pod głowicą..., ale niewykluczone, że przegrzana głowica uległa małemu pęknięciu.
zalecana wymiana to co druga wymiana rozrzadu Mam osobówkę, Renault Megane. Tak samo zalecana wymiana co drugi rozrząd. Po pierwszej wymianie rozrządu (80 tysięcy km) nie wymieniłem pompy. Zrobiłem błąd, nie pomyślałem że uszczelniacz w pompie też się starzeje, a samochód miał wtedy 12 lat i nie wymieniany rozrząd, ani pompa. Zrobiłem jeszcze 40 tysięcy...
Znawstwo w mądrzeniu i pisaniu głupot ( obejrzałem statystykę na elektrodzie ile twoich postów w koszu). Doświadczenie żadne ( Też przejrzałem w ilu postach na temat Deutza wypowiadałeś się na tym forum). Do tego dochodzi brak umiejętności korzystania z Internetu i weryfikowania podanych informacji. http://www.deutz.de/ http://www.bthfast.pl/ W drugim...
Zbyt mocno i nie w/g istrukcji dociągnięta głowica, bądź bardzo mocno przegrzany silnik. Tuleja ma kołnierz który pękł i tłok wciągnął ją do karteru.
Planowanie głowicy nie jest konieczne jeśli nie ma wżerów i a nierówność głowicy mieści się w specyfikacji. Są przymiary i można zbadać czy nie ma dołków czy krzywizny. Często jak nie padła uszczelka pod głowicą ( i silnik nie przegrzany ) i odkręci się ją zgodnie ze sztuką to wystarczy oczyścić i nie trzeba jej planować. Ale to wychodzi dopiero po...
Sprwadź czy płyn w zbiorniczku wyrównawczym nie jest zbyt tłusty jeżeli tak to przykro mi barzdo ale na 90% masz uszkodzoną uszczelke pod głowicą uszczelka kosztje 55zł w Gdańsku w Partnerze ale liczą sobie za jej wymiane bo to dużo roboty, ale powinenś si zmieści w 250zł. Może si jednak okaza że głowica bdzie przegrzana i wtedy bedziesz musiał dac...
Witam. Mam problem z chłodzeniem silnika, w układzie chłodzenia wytwarza się ciśnienie, od którego przewody płynu chłodzącego robią się twarde jak skała. Po odkręceniu zbiornika wyrównawczego płyn chłodzący wystrzeliwuje z niego na wysokość ponad 1m. Auto jest po przegrzaniu. Głowica została splanowana oraz została wymieniona uszczelka. Układ chłodzenia...
Witam --proponuję sprawdzić czy do układu chłodzącego nie przedostają się spaliny z uszczelki głowicy (może silnik był kiedyś przegrzany ) i wtedy przy zamkniętym obiegu mogą się umiejscawiać w nagrzewnicy tworząc poduszkę powietrzną!
Problem wygląda na pękniętą głowicę, możliwe że przy wymianie pompy wody, układ został źle odpowietrzony i doszło do przegrzania silnika, a w takim przypadku zawsze pierwsza obrywa głowica.
A może ktoś mi poda wartość tego termistora bo tak mi się zdaje że każda igłówka ma takowe zabezbieczenie (zabezpiecza i płyte jak i samą głowice )i działa dopiero po przegrzaniu głowicy czyli w drukarce b.mocno obciążonej albo drukującej w trybie graficznym np z Worda :wink: (podejrzewam ,że przepalą się cewki w głowicy i to zazwyczaj jedna, no i jakiś...
Pompa cieczy chłodzącej też może być uszkodzona. Zdarzały się obrócone wirniki. Aczkolwiek jak wszystko inne jest sprawne. Mogą to być jednak początki uszkodzenia uszczelki pod głowicą. Tudzież wykrzywienia głowicy przegrzaniem silnika. Dodano po 2 Dokładnie w jakich okolicznościach ten płyn jest wyrzucany?
Było parę takich ,przy których brałem drugi klucz dynamometryczny i jeszcze pierdyliard razy sprawdzałem czy aby mam dobre wytyczne i czy czasem się nie pomyliłem,bo przy pierwszej śrubie czułem jakbym zrywalł gwint. Generalnie to zawsze lubiłem etap dokręcania głowicy najbardziej z całej pracy nad silnikami,nie wiem może tylko ja :-) Jednak jak nie...
Witam Szanownych Kolegów Potrzebuję pomocy odnośnie wymiany uszczelki pod glowicą w w/w modelu. Otóż z powodu przegrzania spowodowanego uszkodzeniem czujnika wentylatora uległa uszkodzeniu uszczelka, wymienilem ją, zastosowalem uszcz. Reintz i.... klops, puszcza kompresję w ukł. chłodzenia. Wczesniej była uszczelka Elring i miała jakby silikonowe otoczki...
rozbierz głowice i ją przelutuj, prawdopodobnie masz zimne luty na termistorze i sygnalizuje przegrzanie głowicy.
Pozostaje jeszcze opcja że warsztat dokonujący naprawy coś skopał (pękła głowica przy dokręcaniu, źle złożyli rozrząd i doszło do kolizji lub uruchomili silnik bez uprzedniego zalania go płynem [odpowietrzenia] i doszło do przegrzania lub na pierwszej jeździe testowej po remoncie ktoś dał mu tak ognia że popękały pierścienie olejowe). Różne cuda potrafią...
Przegrzanie głowicy powinno być sygnalizowane miganiem kontrolki ALARM. Sprawdź czy tasma jest OK - potrafi nieźle namieszać :)
Równie dobrze można wymontować termostat, sprawdzić czy się naturalnie odpowietrza, czy nie występują objawy zapowietrzania przy pracy silnika (co mogłoby wskazywać na nieszczelność uszczelki pod głowicą, często spowodowanej przegrzaniem silnika podczas jazdy w paradach), czy prawidłowo się rozgrzewa i się nie przegrzewa podczas jazdy.
tak .... dla mnie też to bardzo dziwna usterka, wygląda na usterkę mechaniczną, boję się tylko o skutki takiego przegrzania silnika , uszczelka głowicy + uszczelniacze wału pewnie będą w niedługim okresie do wymiany ... he
Komory wirowe znajdują się w głowicy,jak przegrzeje się głowica to lubią wypadać.
Hehehe. Czy to jest lokówka do włosów? A, to pomyliłem się, bo myślałem, że to jest kilka upakowanych tranzystorów (7) o maks. obciążeniu 2,5 A w sumie. Ludzie. Czy możemy przedyskutować podstawy? Co to jest ULN2003? Co to robi i proszę mi podać przykład jakiegoś prostego, najprostszego zastosowania. Bo chyba muszę to iść oddać do sklepu elektronicznego....
przeczyść i przesmaruj kolego porządnie wałek od karetki demontując go i wyciągając karetkę przeczyśc również łożyska ślizgowe karetki---może być równiez przegrzana głowica ale wtedy powinien ci mrugać ALARM zaraz po tym jak na chwilę, a czesem dłużej ruszy karetka z głowicą..?
Zazwyczaj po zdjęciu głowicy, zwłaszcza jeśli była przepalona uszczelka i/lub doszło do przegrzania silnika, konieczne jest planowanie głowicy. Inaczej wymiana uszczelki jest bezcelowa - usterka powróci po kilkuset/kilku tys. km. Minimum to sprawdzenie czy głowica nie jest "zwichrowana".
przegrzanie głowicy tunera, i płyty posmarowanej pastą, lutownica na gorące powietrze pomogło w kilku takich przypadkach, ktoś w fabryce żałuje kalafoni i luty puszczają :)
Witam Mam problem z drukarką Canon i6500, miga 7 razy na pomarańczowo. Pampers czyszczony i resetowany, wkładałem inną głowicę ale dalej to samo. Znalazłem, że to może być przegrzana głowica? Jakieś propozycje!
O ile go nie przegrzałeś to raczej uszczelka , w innym wypadku może być pęknięta głowica do kanału wodnego i też będzie sadzić . Dobrym testerem jest własna nagrzewnica , bo się zapowietrza i nie grzeje . :|
Jakby tam były to by mogły nie trzymać. W niektórych przypadkach pomaga przegrzanie głowicy - nadaje się wtedy radio do szybkiej sprzedaży bo i tak niedługo znowu padnie. Taki urok tych modeli.
Brawa dla mechanika.poszedł na łatwiznę bo jeżeli za pierwszym razem gdy pękł pasek i auto zostało lekko przegrzane co skutkowało uszkodzeniem uszczelki pod głowicą powinno się taką głowice poddać probie szczelności a przede wszystkim każdą głowice po przegrzaniu powinno się "splanować" tzn. wyrównać jej płaszczyznę ponieważ aluminium jest materiałem...
W istrukcji moc CO od 10 do 23kW? Czy to ma oznaczać, że moc minimalna jest 10kW, czy też można (konieczny autoryzowany serwis) ustawić maksymalną moc na 10kW? Jeśli mieszkanie ma tylko 50m2 a kocioł jest jednofunkcyjny (tylko na ogrzewanie), to znaczy, że jest sporo przewymiarowany. Problem będzie zwłaszcza w okresach przejściowych, kiedy to zapotrzebowanie...
Kolego odkreć obudowe termostatu. Ostatnio przyjechał do mnie znajomy żebym zrobił mu kapitalke w 3p, bo tak samo poszła mu woda do oleju. Odkręciłem termostat od głowicy i okazało się ze w głowicy z przegrzania wyleciała dziura. I to był cały problem. Pozdrawiam
Witam Możliwe uszkodzenia: - wydmuchana uszczelka pod głowicą (po takim przegrzaniu silnika przy wymianie uszczelki konieczne jest planowanie głowicy), - zapowietrzony układ chłodzenia - częściowo zatkana chłodnica Pozdrawiam
Właśnie chodzi o to, że nie mam możliwości wyremontowania starej głowicy. ponieważ znajomy kupił transportera z silnikiem od osobówki i go zaraz przegrzał. Głowica poszła do planowania i sprawdzenia szczelności i jest ok. Ale nie wiem czy to będzie chodziło bez tej dodatkowej rurki? I czy można wstawić taka rurkę do normalnej głowicy z osobówki? po...
Czasami nie ma możliwości przegrzania. Piec kotłuje a głowica zamknięta i to nie chwilę trwa tylko godziny aż mnie wqrzy i włączę ręcznie temp. dużo wyższą na kilka minut. W te kilka minut temperatura zostaje osiągnięta. Po co więc w automacie głowica jest zamknięta i żąda ciepła ?
Z tego co się orientuję to szczelność głowicy można sprawdzić po jej zdemontowaniu, i na odpowiednim przyrządzie pod ciśnieniem sprawdza się gdzie jest nieszczelność, najczęściej wysiada uszczelka pod głowicą z powodu przegrzania silnika .
A więc łapanie za słówka.. Fizycznie komora nie wypadnie bo jest "podparta" blokiem (czy też bezpośrednio uszczelka żeby nie było). Mój błąd, użyłem skrótu myślowego, przyznaje. Chodziło mi o to, że po przegrzaniu komora "zluzuje" w głowicy na tyle, że faktycznie można ją palcami wyjąć. I nie wymyślam tej historii, po prostu miałem znajomego który chcąc...
Pierwsze dmuchnięcie uszczelki w moim S40, bez planowania, przetarta papierem na płaskim kamieniu. Jeździło 15 lat aż dmuchnęło na skutek przegrzania z winy kierowcy.
Możesz spróbować zakleić nieprzezroczystą taśmą miejsca na czujniki poziomu tuszu w kardridżach, wydaje mi się, że to powinno rozwiązać twój problem, ale jeśli będziesz drukował dalej w kolorze to możesz przegrzać głowicę bo chłodzi się tuszem.
Skoro już zdjąłeś głowicę to daj do planowania - po tylu przegrzaniach jest już na pewno strasznie krzywa - Skodowskie głowice są bardzo wrażliwe na przegrzania, czasem wystarczy jedno i już wydmuchnie UPG. Wg mnie po splanowaniu głowicy i oczyszczeniu każdej tulei i bloku i daniu nowych podkładek pod tuleje odpowiedniej grubości będzie od razu dobrze,...
Witam mam ten sam problem. Znalazłem opis tych błędów. B200 to przegrzanie głowicy. Możliwe że drukarka zbyt długo drukowała bez przerwy. Raczej do wymiany płyta główna. Błąd 5010 to chyba błąd scanera. Pozdrawiam
Otwórz kasetę z tuszami i zamknij powinno wyskoczyć okienko z komunikatem i prośbą o wskazanie, które zbiorniki zostały uzupełnione. Jeżeli to nie pomoże trzeba cała procedurę instalacji powtórzyć, bo drukarka nie "zassała" atramentu do głowicy. Inna sprawa, że w instrukcji piszą, że głowica pracująca bez atramentu może się przegrzać i uszkodzić (kosztowna...
Skoro puka wózek, to chyba ploter był ostatnio źle złożony po udrożnieniu wężyka. Prawdopodobnie źle odsysa tusz z głowicy, tak jak pisałeś leje się przez nią i stąd może występować to przegrzanie głowicy. Zaczął bym od wyeliminowania stuków, przeczyszczenie styków w karetce jak i w głowicy. Po wyłączeniu plotera i odczekaniu dłuższej chwili komunikat...
A jak się to reguluje? Można o jakieś wskazówki prosić? Prąd podkładu zostaw na razie w spokoju. Musisz ustalić co jest przyczyną głowica, czy elektronika, w tym celu zamień kanały. Zamień przewody głowicy, na wtyku, lub płcie, w zależności od tego jak są przyłączone. Można też zamienić bezpośrednio na głowicy, ale musisz to zrobić bardzo szybko, chodzi...
Wygląda na przegrzany silnik, sprawdź ciśnienie w cylindrach, uszczelka do wymiany, może głowica krzywa lub pęknięta wtedy trzeba spawać i splanować, ale to już naprawa warsztatowa.
Witam, wydmuchało mi uszczelkę pod glowicą co poskutkowało przegrzaniem silnika że aż glowica pękła, po zmianie uszczelki i zamontowaniu nowej głowicy ciagnig cały czas się grzeje, nie mam zamontowanego termostatu a i tak temperatura wskakuje na czerwone pole. Czujnik i wskaźnik zostały podmienione na nowe i tak sama historia. Czy jest ktoś wstanie...
Witam, czy silnik pracuje równomiernie, czy do układu chłodzenia nie przedostają się spaliny. Polonezy tak mają, że po przegrzaniu leci uszczelka pod głowicą.
Zależy od tego, jakie jest źródło błędu 5200. Jeśli to przegrzanie głowicy spowodowane np. przytkanymi dyszami to jest jakaś szansa, że po wejściu w tryb serwisowy błąd zniknie - były opisywane takie przypadki na forum. Jeśli jakimś cudem ten błąd zniknie to przy próbie drukowania może znowu wyskoczyć, więc faktycznie zostanie tylko skaner (lub wymiana...
To zmierz dokładnie blok, bo będzie krzywy -pewnie przegrzany. Plus głowica do planowania.
Ja jestem tylko ciekawy kiedy przegrzejesz silnik tak, że pęknie głowica albo zatrzesz tłoki. Jeżeli nie dopuszczasz do głowy, że to uszczelka głowicy to może cieknie chłodnica EGR?
(at)jadi0122 Jak przegrzałeś silnik to się dowiesz po wykręceniu świec, czy czasem uszczelka pod głowicą nie poszła? Płyn ci ubywa albo kopci na biało?
Jak dobrze kojarzę to chyba jest błąd głowicy - przegrzania, spowodowany brakiem tuszu. Należy wyjąć głowicę, wyłączyć drukarkę z sieci, odczekać około 10 min. Uruchomić bez głowicy poczekać aż przestanie mielić, założyć głowice. 1) Printing is performed though ink is used up. -> Replenish ink tanks with ink. (2) The cartridge is defective (the contacts,...
znaczy ten środek od spodu po wyjęciu z tuszami, taki jakby pasek? Już zrobiłem, ale znajomy pisał iż trzeba tą płytkę ceramiczna przelać wodą i to zrobiłem, teraz mi wywala błąd przegrzana głowica. Co mam zrobić da się to zrobić czy już drukarka do wywalenia, bo bardzo tania była w użytkowaniu.
Wyciągasz ten element w który wkłada się tusze. Może głowica się przegrzała i przykleiła do karetki.
Albo po konkretnym przegrzaniu nadal krzywy blok. Samo planowanie głowicy to nie wszystko.
To nie zaklejenie styków w głowicy spowodowało uszkodzenie płyty elektroniki, uszkodzenie płyty nastąpiło jeszcze przed zaklejeniem styków. Błąd B200 powstaje w wyniku przegrzania zatkanych dysz w głowicy. W niektórych przypadkach uszkodzeniu ulega również płyta elektroniki. Zainstalowanie nowej głowicy w tak uszkodzonej drukarce może spowodować jej...
Dzis odebrałem busa od mechanika po wymianie uszczelki pod głowicą. Na pytanie co mogło być przyczyną tej awarii usłyszałem że przegrzana głowica. A od czego? To on nie wie ale albo ktoś nie oszczędzał auta i zapieprzał jak dziki, albo paliwo które jak wiemy nie jest oryginalnym ON było spalane stukowo i miało wyższą temperaturę spalania, co przyczyniło...
Nie chcę Cię straszyć ale to może być pęknięta głowica chociaż mogło się zacząć od uszczelki, jeśli ubywało płynu to mogłeś ją przegrzać.
Gaźnika się nie smaruje... ten przewód to tzw. odma i jest to odpowietrzenie komory wałka rozrządu (oraz komory korbowej). W sprawnym silniku olej nie powinien się przedostawać tym przewodem do gaźnika (powinna też być w nim taka metalowa siatka/sprężynka, która temu zapobiega), przynajmniej nie w takich ilościach by oblepić dysze. Jeździłeś ze zbyt...
Na głowicy jest czujnik od kontrolki przegrzania silnika.
Dzięki za pomoc. Mam drugą głowice i po wymianie menu też mruga ale rzadziej to się dzieje. Czy w takim wypadku może to być wina uszkodzonej taśmy ewentualnie innych styków :?: Mam instrukcję serwisową i tam jak dobrze pamiętam przegrzanie głowicy jest chyba sygnalizowane przez mruganie Alarmu. Tak czy inaczej zabiorę się za demontaż drukarki i zobaczymy...
Witam Uszczelka + planowanie głowicy. A z tego co piszesz to masz do wymiany pierścienie, bo przegrzałeś silnik. Co do reszty to dowiesz się jak rozbierzesz silniki. Pozdrawiam W.B.
Czujnik poziomu do zbiornika wyrównawczego i dowolny zwykły czujnik z bimetalem zamocowany w obudowie termostatu lub w głowicy.
Przy tych objawach co opisujesz, to zacząłbym od testu na obecność spalin w płynie chłodzącym, bo niestety znając problemy Lanosów z LPG, stawiam na uszczelkę pod głowicą (a jeśli tak, to wątpię, by opłacało się go naprawiać, oczywiście samą uszczelkę można wymienić za kilkaset zł, ale to żadna naprawa). Po drugie - czym prędzej zrób porządek z wentylatorem...
Ciężko kręci rozrusznik ? wykręć świece i pokręć wałem to zobaczysz czy to silnik bo może rozrusznik np. może mieć wyrobione tuleiki. Po przegrzaniu najpierw siada uszczelka pod głowicą i krzywi się głowica a wówczas masz przedmuchy. Panewki to słychać po przegazowaniu
Przy przegrzanej/spalonej głowicy pojawiłby się kod błędu, nawiasem mówiąc głowica PGBK jest bardzo odporna na pracę na sucho. Raczej uszkodziło się sterowanie dyszami po stronie głowicy lub drukarki.
termostat przegrzania pomiar przegrzania magnum przegrzania
wymiana śmigła regulacja turbo automatyka budynkowa
samsung le37b650 przyczepa kampingowa
Piktogram chłodzenia w suszarce Electrolux EW8HS259SP Brak prądu w kostce spryskiwaczy - jak naprawić?