Te są dostępne w sklepach wysyłkowych: 1. IRLML0030TRPBF 30V/5,3A/1,3W 2. IRLML6244TRPBF 20V/6,3A/1,3W 3. IRLML6344TRPBF 30V/5,0A/1,3W Wszystkie w obudowach SOT23.
Szkodziłoby silnikowi jeśli do zasilania używałbyś napięcia znacznie ponad znamionowe i płynął by przez uzwojenia prąd ponad dopuszczalny, przegrzewając silnik. Przecięcia, ich energia to problem który rozwiązuje się albo wytracając albo nawet odzyskując tą energię. Wiesz chyba, że np prędkość obrotową reguluje się nie tylko napięciem zasilania całego...
Bo ma osobny termowyłącznik. Należało by ustalić, czy to wina czujników, czy problem leży po stronie przegrzewającego się silnika.
wgrałem oprogramowanie marlin od nowa
Cieszy mnie, że ruszyłeś z wiedzą o tym silniku, bo nawet taka wyrocznia jak HENIG z moich czasów nauki nie pisał o tej nietypowej maszynie ani późniejszy LATEK :) No i niejeden może dostać kręćka widząc takie rysunki wyrwane z kontekstu z n/w linków tutaj na elektrodzie, gdzie opisami zacisków także się różnią, no ale kolejność chyba nie ma znaczenia,...
Większość współczesnych urządzeń elektromechanicznych wyposażonych jest w silniki tzw. "przewatowane". Oznacza to w praktyce, ze mają one większą moc niż by to wynikało z ich fizycznych rozmiarów co w praktyce oznacza niemożność odprowadzenia ciepła do otoczenia w sposób ciągły. Dlatego mają one oznaczenia S2 (np.) 15 min. Są to urządzenia przeważnie...
Fotki, fotki, fotki. Wr Ciśnieniowy jest elementem sterowania z nie torem roboczym chociaż spotkałem u Ziutka sytuację, gdzie robił za wył/zał silnika 3f. A wiesz co ? Są i wyłączniki ciśnieniowe trójfazowe, nie widziałeś takiego ? Tam pewnie jest taki, ale bez fotografii nic nie wiadomo. (at)nemans Jezeli silnik sprawny (pomiary). to mozna zastosowac...
Wygląda że transoptory działają prawidłowo, kwestia naprawy i przesmarowania silników oraz regulacji elektroniki sterującej tymi silnikami.
To teraz sprawdź jak wygląda uszczelka. W którym miejscu puściła oraz sprawdź, czy głowica faktycznie była planowana. Jeśli głowica, jest dobra tzn. była planowana, to pozostaje uszczelka. ale nie koniecznie musi to być wina uszczelki, przyczyną może być także przegrzewający się silnik. Masz auto z gazem, więc teoretycznie pracuje pod większą temperatura,...
Czyli z jakiegoś powodu wentylator chłodnicy nie działa na pewno powyżej 105-110 C powinien się włączyć. Trzeba by sprawdzić pierwsze sam wentylator czy działa i bezpieczniki od niego.
"Strasznie się grzeje" czyli co właściwie robi? Wywala płyn ze zbiorniczka wyrównawczego? Poza tym niewłaściwy dział.
Konstrukcja tłumika nie jest przypadkowa, dobrana jest do konkretnego modelu silnika. Pewnie że silnik będzie pracował bez tłumika ale dla poprawnej pracy musi być założony.
Trafił do mnie odkurzacz Electrolux Z1161 mondo 1600W. Problem w tym , że nawet na pusto - bez worka już po 3 minutach pracy silnik jest bardzo gorący. W szczególności gorący robi się rotor - nie można go już po tym czasie dotnąć palcem. Kiedy wyjąłem obie szczotki - stwierdziłem że rotor obraca się bardzo lekko , bez jakichkolwiek oporów. Rozkręcony...
Szczelność głowicy była sprawdzana?
Wychodzi że masz zwarcie na kablach od silnika.
samo >>>> ale jak chcesz to możesz dać silikon
jak zdejmiesz obudowe pompy cieczy chlodzacej to zobaczysz wirnik pompy zamocowany na walku pompy cieczy.zeby wirnik zdjac trzeba go odkrecic a do tego potrzebny jest klucz ampulowy czyli taki szesciokatny(jak do regulacji hamulcow w rowerze gorskim)teraz juz kojarzysz o co chodzi?taki zestaw kluczy kosztuje ze 25zl. ogolnie naprawa jest prosta.zrobisz...
Siadla albo uszczelka pod glowica albo jest jakies pekniecie np w glowicy. W niektorych markach sa np rozdzielacze wodne przykrecane do glowicy jednoczesnie uszczelniajace np tyl waleka rozrzadu i jest to na jednej uszczelce - trzeba wpierw to posprawdzac a potem pchac sie w glowice. Czasami sa zastosowne chlodniczki oleju chlodzone niby woda wiec i...
Wentylatorem chłodnicy steruje ECU (sterownik silnika), posprawdzaj bezpieczniki, i sprawdź na wyłączonym zapłonie czy przypadkiem wentylator lub wentylatory nie są zatarte, powinny się bardzo luźno obracać.
Witam, mam problem z przegrzewającym się silnikiem w MANie TGA 410, próbowałem już różnych sposobów, np. wymiana pompy, wyłączenie retardera i nic, jeśli macie lub mieliście podobny kłopot piszcie o rozwiązaniach. Czekam na odpowiedzi sprawa pilna.
Witam, dostałem takie zgłoszenie do klientki mianowicie.W opisanej pralce uległ spaleniu(uzwojenia silnika czarne)silnik.Po wymianie na drugi prawie nowy i po zmianie szajby wszystko działa wirowanie,pranie itd, ale po 20-30min czuć swąd spalenizny jakby kable się topiły.Po przyjechaniu na miejsce i włączeniu pralki na normalny program nic niepokojącego...
Wyciągnij termostat, wrzuć do garnka z wodą a garnek na kuchenkę ;) i patrz, zmierz temperaturę przy jakiej się otwiera i czy jak kolega wyżej napisał prawidłowo domyka się
Witam Może wywaliło uszczelkę pod głowicą.Też będziesz miał efekt gotowania.
Moze byc pompa wody,jesli cofa plyn do zbiornika to moze byc uszczelka pod glowica
kolego odkreć korek od wlewu płynu chłodzącego niech ktoś kręci silnikiem jezeli woda bedzie bulgotac to znaczy ze uszczelka poszła posprawdzaj wszystkie czujniki temperatury to jest podstawa
Zalewany był wodą demineralizowaną czy kranówą? Może wytrąciło się coś i blokuje przepływ albo kamień pokrył ścianki chłodnicy silnika. Właśnie dziś u mechanika widziałem zdjętą głowicę. W jej kanałach wodnych było mnustwo szlamu powstałego prawdopodobnie w wyniku dolewek wody. Skończyło się na uszkodzeniu uszczelki. Ubywa Ci płynu chłodzącego? Jesli...
Można
Na zimnym silniku odkręć korek zbiornika wyrównawczego i sprawdź czy czy woda się przelewa. Najlepiej jak ktoś będzie patrzył a ty zwiększ obroty - wtedy jest to dobrze widoczne. Jeśli nie będzie strumyczka to na 99% urwany plastikowy wirnik pompy wody. Pompę kup z metalowym wirnikiem. Przy zmianie wymień też termostat na Wahlera. Jeśli strumyk będzie...
Jeszcze tak spytam z ciekawości bo jutro z samego rana będę decydował co dalej robić z tym faktem, ponieważ jadę do sklepu elektronicznego.A ostatnio czytając pewną stronę opisującą silniki krokowe i metodę choppera, przeczytałem taką oto informację:"Zazwyczaj zmiana trybu polega na "podwieszeniu" pinu układu scalonego, do 5V lub masy, lub "podwieszeniu...
Ciężko tak powiedzieć wiedząc tylko że napięcie zasilania to MOŻE 24V. Kolego ile przewodów "idzie" do tej pompy i jakie napięcie zasilania (stałe czy zmienne i jaka jest jego wartość)? I czy kolega ma miernik (jakikolwiek)?
Witam wg Mnie nie możesz on tylko może pracować w układzie gwiazdy nie ma znaczenia czy falownik czy nie. Dodano po 3 Witam wg Mnie nie możesz on tylko może pracować w układzie gwiazdy nie ma znaczenia czy falownik czy nie. Zastanawia Mnie skad wziąłeś te 690V???
Witam, Moja mama zleciła mi naprawę jej niszczarki do dokumentów - Fellowes P600C-2 :) Niszczarka leżała jakiś czas w kącie, niby dlatego że nie działała. Po zwarciu czujnika obecności papieru (mechanicznego chociaż to chyba nie jest problemem), niszczarka przez chwilę działała (dosłownie pocięła 2 pojedyncze kartki) po czym się wyłączyła prawdopodobnie...
Głowica do zdjęcia i do zrobienia, sprawdzić ją także na szczelność. Silnik gruntownie wypłukać, układ smarowania i układ olejowy. Po złożeniu zalać olejem mineralnym. Włożyć sprawny termostat. Silnik załatwiłeś sobie sam, uderzyłeś w jego czuły punkt (przegrzanie).
Olej, to dolewa się do benzyny. Mam nadzieję że, nie wlałeś do zbiornika czystej benzyny. Widzę że, raczej masz nikłe pojęcie o działaniu takiego silnika i wszystko jest możliwe. W każdym razie, czarno to widzę. :D Sprawdzałeś czy, jest wtedy iskra, czy paliwo dochodzi?
Termostat wymieniłeś z dekielkiem? Jeżeli nie , sprawdz czy iglica termostatu ma się o co zaprzeć-często się łamie prowadnica iglicy w dekielku.
wywalony bezpirzenik wiatraka, komora silnika, strona lewa, wyraźnie oznaczone na pokrywce.
może trzeba wymienić czujnik temperatury od załączania wentylatora na chłodnicy
termostat
http://obrazki.elektroda.pl/3933351600_1... witam, Korzystając z zimowej pogody, postanowiłem zbudować (na własne potrzeby) szlifierkę tarczową / dyskową. Dane techniczne oraz użyte elementy z cenami: silnik- 1f , 0,75kW, 2850obr , kupiony na olx za 160pln dysk- przetoczony z aluminium o grubości 10mm, średnica- 225mm rzep- kupiłem...
Panowie, klasyczny objaw ubytku - wycieku płynu. Wpierw zaczyna lampka kontrolna na liczniku pokazywać poziom krytyczny, a jak ubędzie jeszcze trochę, to silnik zacznie się gotować. Wentylatory się nie włączą, bo czujnik jest w zbiorniku chłodnicy - jak nie będzie ogrzewany cieczą ( z powodu jej braku) - katastrofa gotowa.
Masz na pokrywce termostatu termowłącznik wentylatora? Powinien być wkręcony od góry a do niego podłączona kostka z 2 przewodami. Jeśli masz to sprawdź przy jakiej temperaturze włącza Ci wentylator. Jeśli nie masz tego włącznika tzn. że wentylatorem steruje komputer silnika (włącza wentylator przy ok. 105 st C )a Escort będzie miał tendencję do przegrzewania...
Kolego jak popuścisz korek to też się tak dzieje?Ja jednak stawiam na uszczelkę pod głowicą.
Witam. Albo chłodnica jast zakamieniona czy w jakis inny sposob niedrozna i w skutek tego nie odprowadza ciepła albo cos z pompa wody i za małe krazenie. A czy ten termostat mozesz wogole zdemontowac i zrobic test bez niego???
Skoro sprawdzałeś to ok. Zakorkowany "wiechciem" silikonu z poprzednich napraw dolot pompy? Nie wiem dokładnie jak tam jest to rozwiązane, w każdym razie w podobnych silnikach wylot pompy wodnej, ten nad wylotem termostatu idzie metalowym przewodem na "tył" silnika - z niego rozprowadzone jest ogrzewanie i dolot wody ze zbiorniczka wyrównawczego, powrót...
To jest forum elektryków a nie wróżbitów. Jakoś u autora kompetentna osoba potrafiła stwierdzić uszkodzenie uzwojenia stojana i raczej na pewno nie posługiwała się szklaną kulą.
Śledziłem problem przegrzewającego silnika 1,6 w Ford Focus od dłuższego czasu. Odpowiedź jak sądzę znalazłem na angielskim forum http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/i... Już w 2001 roku została wydana przez ford instrukcja jak należy tę usterkę (konstrukcyjną) usunąć. Ford produkuje na potrzeby usunięcia tej usterki części. Termostat...
Ja bym najpierw radził zrobić test, na obecność CO2 w płynie chłodniczym.
Tak,będzie chodził po zdjęciu tej wtyczki,bo tam jest tylko czujnik rozpoznania pierwszego cylindra. Służy on do tego abyś miał wtrysk paliwa sekwencyjny (stąd to SFI na deklu)
Witam wszystkich Mam problem z przegrzewającym się silnikiem, przy prędkościach do 100-110 km/h nie ma żadnego problemu, tak samo stojąc w korku. Temperatura lekko poniżej połowy wskaźnika. Problem pojawia się dopiero przy wyższych prędkościach, wskaźnik temperatury wolno idzie w górę. Nie było tego problemu w zimie. Jeśli ktoś może mi pomóc będę wdzięczny....
Wystarczy w początkowym okresie, następnie zwiększyć odległości i nie przegrzewać silnika...
Witam,czy ktoś miał podobną sytuację i rozwiązał problem?
Jak masz dokładnie ten sam dokładnie w tej samej koparce dokładnie tym samym silniku to dokładnie przeczytaj to co jest wyżej.
Myślę że połowa wymieniona niepotrzebnie. Zasadnicze pytanie, sprawdzał ktoś przy jakiej temperaturze otwiera termostat, przy jakiej załącza się wentylator? Może być wiele powodów. A i doprecyzuj proszę dodam jeszcze ze gdy odkrece korek od zbiornika wyrównawczego jak samochód chodzi to płyna zaczyna wypychać ze zbiorniczka znaczy, kiedy jak go odkręcisz,...
Na flanszy szerokiej bliżej środka montaż bez znaczenia bo on jest pionowo to nie rozwiąże problemów w zamiennikach 1 na 20 potrafi tylko dobrze działać.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic34... tu masz odpowiedź
Cześć, Astra J 1.4 140KM z 2015 silnik B14NET. Objawy: przegrzewający się do 130 stC silnik, trzeci już termostat i jednocześnie zimna chłodnica. Dwa tygodnie temu wymieniana pompa wody. Pytanie jak wygląda sterowanie grzałką termostatu? Tam pojawia się w napięcie? Co tam się powinno dziać w warunkach normalnej pracy?
Witam, Czasem normalne a czasem nienormalne, siłownik tego typu zdecydowanie powinien mieć ograniczniki ruchu zarówno na zamykaniu jak i otwieraniu. Otarta obudowa to z reguły skutek niedokładnego jej założenia lub kolizji z jakimś elementem bramy. Podłączenie elektryczne jest prawidłowe w takim wypadku powodem nadmiernego grzania się silników może...
Jeżeli pompa, termostat są sprawne, to sprawdź czy chłodnica jest gorąca - cała. Jeżeli nie to może być ona zatkana (niedrożne kanały, osadzajacy sie kamień w przewodach itp) i z tąd moga wynikać twoje problemy z przegrzewającym sie silnikiem.
Skoro na wcześniejszych programach silnik kręci dobrze , to uszkodzony (lub nie pasujący ) programator , ewentualnie przegrzewający się silnik lub błędne podłączenie programatora .Czy ktoś w pralce coś robił , czy stało się tak samoistnie?
Witam, mam problem z myjką Karcher K7 full Control plus W myjące uszkodzone były uszczelniacze pompy i głowicy przez woda przedostawała się do przekładni z olejem a stamtąd olej wydostawał się poprzez uszczelniacz na wirnik silnika. Wirnik i stojan były nasączone olejem. Rozebrałem to, wyczyściłem ile mogłem, wymieniłem wszystkie origni w głowicy, uszczelniacze...
Sprawdź czy wiskoza działa na wentylatorze chłodnicy.
Witam ! Twój silnik jest silnikiem trój fazowym z możliwością łączenia w trójkąt, lub w gwiazdę, ale nie wolno go łącząc w trójkąt podłączać do naszej, Polskiej sieci elektrycznej, ponieważ mamy tu sieć 3x400V, w innym rejonie świata gdzie sieć trójfazowa ma 3x230V tam go można przełączyć w gwiazdę i zasilić. Ten silnik możesz przełączyć w trójkąt i...
Czytając ten temat od początku i mając na uwadze ostatni post i zdjęcia, skłaniam się do porady abyś dalsze czynności związane z podłączeniem zlecił elektrykowi. Tak będzie lepiej dla Twojego dobra oraz dla silnika, chociaż mam wątpliwości czy silnik to przeżył.
Teoretycznie ten rozłączy, ponieważ przy dwóch fazach będzie płynął większy prąd, więc dobrze wyregulowany termik wystarczy. Natomiast kontroler faz wogóle nie pozwoli załączyć silnika przy braku fazy, więc nawet nie będziemy przegrzewać silnika i termika.
Przepraszam . za tego onego” madziu” , ale z automatu mechanika bawią się w zasadzie ci brzydsi z rodzaju ludzkiego . Ale do tematu . Dalej zgaduj zgadula , ale czy czujnik / włącznik termiczny / wentylatora sprawny ? Załącza się przy powiedzmy „przegrzewającym” się silniku ?
Robiłeś test CO w płynie chłodniczym?
Do zrobienia test na zawartość spalin w układzie chłodzenia. Objawy wskazują na UPG.
A powiedz mi czy ta pojemność ma jakiś wpływ np 13uF a np 50uF czy pompa wtedy nie ruszy ? Przy większej pojemności wzrasta prąd w uzwojeniu pomocniczym, a to wiąże się z przegrzewaniem silnika. Łatwo wtedy spalić uzwojenie.
Jeżeli jest to diesel to mógł obrobić się wieloklin na wałku napędowym pompy wody co skutkuje zmniejszonymi obrotami pompy wody i przegrzewaniem silnika, albo świruje czujnik temperatury głowicy. W tym przypadku najlepiej oryginał, zamienniki sprawdzają się słabo.
Mozna zasterowac viskozę w EMS na pracującym silniku. Zapodaj na tempomacie np 1800 obrotów, włącz wentylator i po kilkunastu sekundach wentylator powinien tak wyć, że na pewno usłyszysz. A jak będziesz miał podniesioną kabinę to czapkę z głowy powinno zerwać
Podaj wiecej info i czy w trakcie samogaszenia nie zapala sie pomarańczowa kontrolka silnika z piorunikiem na liczniku?. Z tym przegrzewającym sterowniku silnika to prawda, tylko nie daj sie nabrać na te 700złotych bo za cześć tej kwoty kupisz na szrocie niezbędny zestaw do odpalenia: sterownik silnika, immobiliser z pestkami\kluczykami do niego.
Wystarczy przejechać się z komputerem diagnostycznym i jak ma ktoś rozum to wydedukuje co zepsute.
Sprawdź przepływ powietrza przez chłodnicę, czystość i kompletność użebrowania chlodnicy. Jak masz klimę to pomiędzy chłodnicami sprawdź. Przy większym obciążeniu chłodnica nie daje rady. Ogrzewanie działa prawidłowo?
Powietrze w układzie i lub problem z WP.
ja bym sprawdził głowicę objawy te co napisałeś to objawy pękniętej głowicy
Mechanik dziś zadzwonił i poinformował mnie, że winna jest pompa. Czy się zatrzymała czy już stanęła... Tylko teraz zastanawia mnie, czy potrzebna była wymiana termostatu. Czy te wahania temperatury mogły być spowodowane umierającą pompą? Dziwne, że w tym samym czasie termostat i pompa. Dodano po 43 Mechanik dziś zadzwonił i poinformował mnie, że winna...
Jeśli płyn wycieka rurka nadmiaru to nic nie będzie zatkane. Zresztą konstrukcja korka to uniemożliwia. Najczęstszą przyczyną wyrzucania płynu są spaliny w układzie chłodzenie co przyczynia się też do podniesionej temperatury szczególnie pod obciążeniem lub przegrzewający się silnik. Tuta płyn wyrzuca już na zimnym silniku. Koledzy napisali ewentualne...
Bez termostatu płyn krąży po dużym obiegu więc silnik nie ma prawa się przegrzać zakładając, że reszta układu jest sprawna.
Dziękuje za odpowiedź, wymiana powiodła się jednak występuje aktualnie inny problem. Hydrofor wybija bezpiecznik po około 20min ciągłej pracy. Podejrzewam przegrzewający się silnik. Jest możliwość sprawdzenia takiego silnika bez wyciągania go? 1,1kW 5A https://obrazki.elektroda.pl/3942642200_...
Witam tak Jak wspomniałem w temacie Opel vectra A 1991 dodam 1796cm3 66Kw 90KM Sedan . Mój problem z przegrzewającym silnikiem zaczął się od uszkodzonej pompy wody a mianowicie jej szczelności poprzez uszkodzenie pompy wylatywała cała woda z układu chłodzenia, wraz z pompą wody wymieniłem rozrząd oraz termo-włącznik do chłodnicy (który sprawdziłem i...
Silnik i skrzynia z jakiego pojazdu?
Wyciągałem go był w idealnym stanie. Też na niego stawiałem.
Witam Chłodnica do czyszczenia ,wymiany /lamelki zaklejone brudem / . Miałem taki sam objaw po ok 150 kkm. W autoryzowanym warsztacie cena chłodnicy Valeo była niewiele wyższa od kosztów czyszczenia . Pozdrawiam
Witam jak w temacie skoda 100 z silnikiem 1.0, silnik z tyłu chłodnica tak samo chłodzona nawiewem powietrza z boków auta. Objawy przegrzewający się silnik i pozytywnie wychodzący test spalin w układzie chłodzenia. Ciśnienie sprężania po 9 na każdym cylindrze, moc jest silnik pracuje równiótko. Głowica sprawdzona, uszczelka wymieniona dwa razy objaw...
Też mam problem z przegrzewaniem silnika w Felicji Wymiana głowicy niewiele pomogła gdyż Felicja ma bardzo słaby obieg płynu chłodniczego. Wykonałem u siebie dwie modyfikacje 1/ W termostacie wywierciłem dziurkę około 2-3 mm 2/ Włączenie wentylatora wykonałem ręcznie z kabiny kierowcy W ten sposób jak staję w korku włączam wentylator i silnik się nie...
Jaki jest powód, że agregat przegrzewa silnik pompy i czy można to w jakiś sposób wyeliminować? Albo silnie odkształcony od sinusoidy przebieg napięcia albo daleko odbiegająca od 50Hz częstotliwość.
Dołączam się do tematu. U mnie też woda jest w zbiorniku wyrównawczym ZIMNA. Wczoraj wymieniłem po 2h walki termostat sądząc, że jest uszkodzony (stary oryginalny jest dobry) jednak to nic nie zmieniło. Układ odpowietrzałem zdejmując wąż z otworem odpowietrzającym na dolocie do nagrzewnicy aż zaczął lecieć z niego płyn bez bąbelków. W kabinie gorąco,...
Weź też poprawkę na zwyczajne zużycie silnika. Takie silniczki 50 cm3 nie zrobią po milion kilometrów. :/ Jak przelecą 50 tys to można się cieszyć. Tym bardziej że to chińczyk. Pamiętaj też, że jakbyś faktycznie zmniejszył jeszcze bardziej dyszę, to prawdopodobnie też spadnie ci po prostu moc. Bo optymalna mieszanka jest jedna. Jak pójdziesz w uboższą,...
Bo pasek musi ściągnąć z koła wałka rozrządu i później go ustawić, ale nie koniecznie wymieniać.
Sam się nad tym zastanawiam, po ściągnięciu głowicy to widać, ale jak to sprawdzić po kodzie to już nie wiem. BEA to pompa BOSCHA natomiast MEA to pompa Motorpala. Ja już jestem po wymianie, silnik zdrowy, ciśnienie na ciepłym 5 atm, nie puści nawet dymka, dziś holował BMW 3 (1500kg) i kolega mówił że nawet mgiełki.
Jednak wymień termostat...
Auto świeżo po wymianie pompy wody i termostatu. W technologii "ja ze szwagrem" czy mechanik ?
Otóż, nawet jak lekko zegniesz tą uszczelkę np: przy wypakowywaniu z pudełka to już ta uszczelka nadaje się do kosza. Ona musi być idealnie równa. Powierzchnia pod uszczelkę musi być dokładnie oczyszczona. Inne opcje to: uszczelka słabej jakości, błędy montażowe(niedokręcanie na krzyż), przegrzewający się silnik.
Rozepnij go z bramą i zobacz jak sam chodzi czy też się tak grzeje, może brama stawia za duży opór albo siłownik wewnątrz ma jakieś opory, dobrze by było zmierzyć prądy jakie pobiera i porównać do drugiego.
Mostek Graetza sprawdziłeś, to że ta część spirali się mocno nagrzewa według mnie oznacza słaby przepływ powietrza, silnik do wymiany lub czyszczenia ( za turbinką na ośce silnika nawijają się włosy które po jakimś czasie powodują zmniejszenie obrotów samego silnika, musisz zdjąć turbinkę aby wyczyścić i nasmarować panewki ślizgowe.)
Od kilku dni, gdy temperatura utrzymuje się poniżej 0, pod odpaleniu mruga mi kontrolka temperatury płynu chłodzącego. Silnik dogrzewa się bez problemów, niedawno wymieniłem zbiornik wyrównawczy, płynu też jest odpowiednia ilość. Dodam, że kontrolka mruga bez względu na to czy jadę w mieście czy w trasie, ale gdy zgaszę silnik, a po chwili odpalę, problem...
Witam sugerowałbym sprawdzenie pompy wodnej ,na mój gust tu jest problem .Odnosnie wentylatora nalezałoby sprawdzic chłodnice ,jak sie nagrzewa czy cała ciepła czy np góra ciepła dół zimny.Skłaniam sie jednak ku sprawdzeniu pompy wg tu cały problem siedzi.
Silnik posiada na uzwojeniach czujnik temperatury i przez jego styki idzie zasilanie do silnika. Jak przegrzewa się silnik to odcinane jest jego zasilanie (w małych 1f). U Ciebie przegrzewa się z powodu pracy w gorącym powietrzu.
Witam. Od pół roku posiadam Astre J1.4 turbo. Od pewnego czasu mam problem, a mianowicie po przejechaniu ok 100-200 km podczas jazdy jest wszystko ok, natomiast jak się zatrzymam to wąż poniżej na zdjęciu sie rozłącza i cały płyn ze zbiorniczka wycieka, zapalają się kontroli silnik przegrzany. Jaka jest tego przyczyna?
Tak ale będzie się przegrzewać. Niby jak ma ci się przegrzewać silnik który jest przystosowany do pracy stacjonarnej ?
przegrzewający projektor przegrzewający grafika przegrzewający procesor radiator zimny
cieknie pralki satel czujka pożarowa hydro junkers
instrukcja obsługi doktoryzowalem zasilacz
Czujniki IVD i DSC 0~5V: Zastosowania i Diagnostyka Ursus 1224 - trudności z odpaleniem na zimno i nierówna praca silnika