przegrzewanie kompa

Znaleziono około 1330 wyników dla: przegrzewanie kompa
Podstawowa forma zapytania: przegrzewać komp
  • Toshiba/Satellite/A660-1EK - instalacja systemu + przegrzewanie

    Witam, Zanim udam się do serwisu i wydam miliony monet, jak tonący chwytający się brzytwy szukam na forach i takiego problemu jak swój nie znalazłem. Sprawa dotyczy laptopa: Toshiba Satellite A660, procesor Core i5, karta nVidia GeForce GT 330M, 4 GB RAMu, dysk 500 GB. Z historii jego posiadania:...

    Laptopy Hardware warrens   21 Lut 2013 16:53 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1983
  • Czy wadliwy zasilacz może sprawiać, że karta graficzna się przegrzewa?

    Witam i pozdrawiam. Kilka lat temu, gdy zakupiłem komputer, mogłem spokojnie wszystko robić i grać we wszystkie gry na maksymalnych detalach i nie było problemu. Potem stopniowo robiło się coraz gorzej i moja karta graficzna (GeForce GTX 480) zaczęła się przegrzewać przy niektórych grach. Teraz doszło...

    Komputery Początkujący TheWiewioR   19 Kwi 2015 10:42 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 474
  • Przegrzewający się laptop Toshiba Satellite L670

    Witam Mam takiego samego lapka, też się skubaniec grzał wymieniłem pastę thermopady ( zastosowałem 1 mm wszystkie, ale cześć wydaje się być cieńsza ) Do wczoraj komp chodził normalnie tylko GPU trochę za ciepły był, dziś komp się wyłącza przy uruchamianiu, nawet system nie zdąży wstać. Czy możliwe,...

    Laptopy Hardware jacku56   17 Cze 2015 15:32 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1311
  • Radeon HD 4850 - czy na pewno spalona, komp sie nie uruchamia

    Moja konfiguracja Zasilacz - ATX switching power supply 600W Grafika ATI Radeon HD 4850 512M Procesor Intel(R) Core (TM)2 Duo E8400 3GHz na rdzeniu Ram ocz2P800R22GK PC2 6400 1GB i 2x A data vitesta po 1GB każda Płyta główna Gigabyte GA-X48-DS4 Dysk samsung 1,5 TB System Windows XP Home Edition Dzisiaj...

    Komputery Hardware renegat2x   18 Gru 2011 15:38 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1461
  • Sony ericson w 760i przegrzewa się i bateria pada-co to?

    Witam! Mój problem polega na tym że chciałam podłaczyć kablem usb do kompa telefon zeby przsłać muzyke.Telefon zrobił się czarny więc odłączyłam ,i tu zaczeły się problemy-ciągle był komunikat żeby nie odłączać podczas połączenia z kompem(newet po ponownym podłączeniu,)puźniej komunikat o zablokowanej...

    GSM Serwis lucyferola   11 Mar 2010 23:48 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1569
  • Radeon HD 6670 - Dziwna praca, przegrzewanie w spoczynku.

    Witam. Jednak nie ma co prosić o pomoc na forach wielotemtycznych bo tam i tak w większości odpowiadają laiki albo wiecznie uzyskuję odpowiedź typu: "kup sobie nowego kompa" albo "znowu wymień pastę" ech. Mam problem, który pojawił się z tydzień temu. Do mierzenia temperatur na ten moment mam...

    Komputery Hardware hooma   25 Lis 2013 15:28 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1632
  • Przegrzewający się komputer

    Witam. Rozpoczynają się upały i w związku z tym mój komputer przegrzewa się. Wystarczy ok 30 min. grania nawet w niewymagające tytuły by komp się sam wyłączył. Prosiłbym o jakieś porady jak nie poprawić temperatury w kompie. Wymieniłem paste na procku oraz przełożyłem środek w nową obudowę (Gladius...

    Komputery Modding & OC JVT   26 Maj 2016 08:30 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1437
  • ASUS F3sc - Asus F3sc przegrzewające się podzespoły.

    Witam , mam taki problem z laptopem, model Asus F3Sc. Chodzi o to , że przegrzewa się procesor i chyba karta graficzna , wentylator pracuję pełną parą tzn. co chwila zwalnia jak schłodzi porocka procesor a potem znów na maxa jeśli się grzeje. Ogólnie laptop chodzi jak odkurzacz, głośno. Rozbierałem...

    Laptopy Hardware miecho18   02 Cze 2016 16:51 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 444
  • Przegrzewanie się karty graficznej Geforce GTX 770

    Witam Dziś w trakcie grania na ekranie pojawiły mi się artefakty i komp się zawiesił. Odpaliłem kompa po paru godzinach i przy próbie odpalenia gry ta sama sytuacja. Wyczyściłem kompa z kurzu wymieniłem pastę na cpu i gpu ale brak poprawy. Gpu bez obciążenia ma stałą temp około 36. Po odpaleniu furmarka...

    Komputery Modding & OC mati8519   05 Wrz 2018 10:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 228
  • nie wiem co sie jest - komp sie wylącza

    Staraj się zaobserwować przy czym komp się wywala: Jeśli to zasilacz to gdy używasz więcej mocy (np. rozruch nagrywarki, wzmożone zapotrzebowanie na procesor i grafikę) - zacznij od pożyczenia i podłączenia czegoś lepszego. Jeśli pamięć to gdy używasz więcej pamięci Jeśli przegrzewający się procek...

    Komputery Hardware jankolo   04 Paź 2012 17:44 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1344
  • GTX 480 - Przegrzewanie przy AMD FX-8320 3.50GHz i płycie Gigabyte

    Witam, W zeszłym tygodniu zmieniłem cały sprzęt poza kartą graficzną. Wcześniej miałem Core 2 Duo 2,8GHz i płytę Gigabyte. Teraz kupiłem AMD FX-8320 3.50GHz z płytą Gigabyte GA-990XA-UD3. W nowym sprzęcie użyłem kartę graficzną ze starego kompa Nvidia GeForce GTX 480 SLI. W starym sprzęcie nie miałem...

    Komputery Hardware irondick   19 Lut 2016 10:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 543
  • Przegrzewanie laptopa HP. Przegrzewa się po 5-10 minutach. Windows 7.

    A czy dało by coś zmienienie Windowsa na np xp lub viste, nie mniej by był obciążony komp? i nie przegrzewał sie tak?

    Laptopy Hardware J_Bravo   13 Cze 2011 09:40 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3463
  • przegrzewanie sie acer aspire 5739g

    Witam, Od pewnego czasu przegrzewa mi sie laptop.Istotna sprawa jest taka że wcześniej było wszystko ok.Po zainstalowaniu kilku gier komp zaczął się grzać i wyłączać. Nawet przy włączonych programach dochodzi do temp ponad 90 stopni(firefox,winamp itp).Wydaje mi się ze problem tkwi w oprogramowaniu(directx...

    Laptopy Hardware leonheart   24 Lis 2011 15:39 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2477
  • INTEL Przegrzewany procesor - Procesor przegrzewa się i wyłącza się cały PC

    Radiator dotyka dość dobrze procesora mimo tej ułamanej nóżki? Przy czyszczeniu kompa wypinasz radiator i smarujesz później pastą termo przewodzącą powierzchnie procesor <-> radiator?

    Komputery Hardware codek315   29 Maj 2013 23:43 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2028
  • Chieftec PC - Przegrzewający się procesor

    Właśnie, zapomniałbym o zasilaczu: Chieftec 350EB-101 A 350W. Hmm ... Musiałbym sprawdzić u kumpla w kompie, bo u niego na kompie tak się dzieje. Potem u niego będę rób od razu przyprowadzę kompa do siebie.

    Komputery Hardware pawelciolek3   20 Lut 2014 06:08 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1047
  • Przegrzewanie się grafiki - Przegrzewanie się grafiki i procesora

    Radiator jest na 100% dobrze zapięty, paste nałożyłem właśnie przy montazu tego spartana, w zestawie ze spartanem była pasta termo niby o podwyższonej przewodności ciepła. No tak jak pisałem w stresie temperatury nie przekraczają 70 stopni, procesor jest lekko podkręcony z 2,4 na 2,7. Pamiętam że jeszcze...

    Komputery Hardware Dark93   19 Lut 2014 13:12 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1461
  • Przegrzewanie komputera-nie wiem co sie przegrzewa

    Siema Jestem tu nowy i mam problem. Mianowicie przegrzewa mi sie komp. Gdy włacze jakąś bardziej wymagającą gierke, to temperatura błyskawicznie rośnie i komp wyłacza się. Potrafi sie nawet wyłaczyć przy zwykłym korzystaniu z internetu(np. Facebook). Jakieś pół roku temu był w serwisie i była wymieniona...

    Komputery Hardware Sytys21   21 Lut 2014 18:32 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 930
  • samsung r70 - Co wymienić aby się nie przegrzewał? (Przegrzewa się)

    Dodano po 1 Co to pasty nie mam pojęcia. Wiem że na tej invidi była jakaś szara pasta, ale czy to o to chodzi aby ta miedź była odizolowana od tej karty geforca? Ta miedź co jest połączona z cpu (o ile nazywam rzeczy po imieniu? Nie znam się na tym. Potrzafię tylko skręcić kompa w całość....

    Laptopy Hardware Sfix1   04 Kwi 2014 14:59 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1164
  • Acer TravelMate 5740G - przegrzewanie się.

    Też mam problem z chyba przegrzewaniem tego notebooka. Wszystko rozebrane, wyczyszczone, wentylator, radiator, sprawdzone pasty na procesorze, układzie graficznym, chipsecie, widzę ciemną izolację naokoło jądra chipsetu w jednym rogu ciemniejszą jakby przegrzaną. Macie jakieś pomysły co się przegrzewa...

    Laptopy Hardware Argennto_1   25 Mar 2015 22:09 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 612
  • A8-7600 przegrzewa się. - Procesor od 3 dni strasznie się przegrzewa.

    Mam ten procesor. Kupiłem go w box'ie z oryginalnym chłodzeniem. Po roku czasu zwykłej pracy (nie grywam w nic) przez czysty przypadek instalowałem program który kontrolował temperaturę okazało się, że mój procek ma 106!!! stopni. kilka innych aplikacji wskazywało dokładnie tę samą wartość. Sprawę...

    Komputery Hardware Paweł1000   08 Lut 2018 20:23 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 933
  • Zasilacz ATX resetujący kompa, jak naprawić

    Witam. Kolega miał taki przypadek, tyle tylko, że po ok. roku eksploatacji. Sprawdziliśmy CD ROM, dysk, parę innych podzespołów na innym sprzęcie i wszystko było sprawne. Zdemontowałem zasilacz, przeczyściłem (tyle było brudu, że ciężko się było doszukać części), poprawiłem parę zimnych lutów. Po...

    Komputery Hardware przemek.tomala   13 Cze 2003 06:57 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2032
  • Zwisy w MFSMW, prawdopodobnie przegrzewanie karty grafiki

    Po 2 minutach gra sie wiesza. Moj komp: Via Apollo P4X400, celeronD 2.4. pamieci Spectek 2x512 PC3200, WD800JB, Radeon 9800Pro, ModCom LC-B350ATX Procek grzeje sie do 50 stopni, na grafie mam zainstalowane dodatkowe radiatory na pamieciach ale bardzo grzeje sie rdzen. Od gornej strony nad rdzeniem...

    Komputery Eksploatacja marioccp   23 Mar 2006 09:21 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1056
  • Przegrzewa się... ale co???

    Witam Pojawił mi się mały problemik z moim drugim kompem. Otóż komp pochodzi kilka minut, po czym gaśnie monitor. Trudno powiedzieć, czy system się zatrzymuje, bo jest to raczej komp serwisowy i pracuje tylko w DOSowych narzędziach diagnostycznych. Stawiałbym na to, że tak, bo dioda z HDD nie gaśnie....

    Komputery Hardware Dydzio   16 Mar 2006 00:08 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 857
  • Mam problem z komputerem - procesor się przegrzewa...

    O to właśnie chodzi,że po wyłączeniu się kompa odrazu bardzo szybko zdjąłem radiator z procesora i dotykałem procesor,czy nie jest gorący i wcale nie był i tak samo było z radiatorem.A po wyłączeniu się kompa włączyłem go spowrotem i sprawdziłem w biosie temperature procka i wynosiła powyżej 80 stopni...

    Komputery Hardware ziomek337   28 Paź 2008 18:29 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3557
  • Komp. zawiesza się (freeze) losowo +screen z napięciami

    Witam niestety nie podam teraz screenów z smart'a bo komputer się ...wiesza. W każdym bądź razie przerabiałem problemy z dyskiem także chłopaki z działu hdd mnie wytresowali ; ) Tą część bym odpuścił. Kartę graficzną sprawdziłem inną - dalej się wiesza. Ram przetestowany - zero błędów. Ale...

    Komputery Hardware stakola   24 Wrz 2010 17:52 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1149
  • HP Pavilion tx1000 - przegrzewanie

    Witam, robie kumplowi z laptopem jak w tytule. Komp strasznie sie grzeje. Pozostawiony sam sobie - ok 60*C na cpu, pod obciazeniem nawet do 70-ciu kilku. Nie pierwszy raz go rozkrecam, zawsze czyszcze syf miedzy zeberkami radiatora (niewiele wyciagam), pasta termo nowa (Liquid Pro - nie znam lepszej)...

    Laptopy Hardware bartek_korzeniak   12 Sty 2011 17:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1731
  • Kopmuter sie zacina przy graniu i sie przegrzewa.

    Witam. Otóż mam taki problem: Kupiłem kompa w grudniu 2010. Niestety na następny dzień musiałem go oddać do serwisu ponieważ grafa mi siadła...( Wymienili mi kartę graficzną i płytę główną) Po miesiącu czekania odzyskałem go. Po jakimś czasie trochę go zaśmieciłem więc postanowiłem go sformatować. I...

    Komputery Hardware trol890   30 Mar 2011 13:39 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1434
  • Dziwne resety kompa podczas gry.

    Jeżeli komputer nie resetuje się podczas normalnej pracy, to doszukiwałbym się problemów w przegrzewaniu się procesora w karcie graficznej. Zwiększenie zasobów pamięciowych umożliwia włączenie większego uszczegółowienia a co z kolei obciąża procesor jak i kartę graficzną co może powodować przegrzewanie...

    Komputery Hardware 1382388   16 Gru 2011 16:01 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 879
  • AMD Athlon 64 X2; 2,1GHz - Przegrzewający się CPU - martwy?

    Witam! Od pewnego (długiego) czasu mam problem z grzaniem się CPU. Bardzo szybko się nagrzewa, ale również bardzo szybko traci temperaturę. Kiedyś, dawno, dawno temu, wyłączyłem dźwięk ostrzegawczy w BIOSie, bo nie dało się pracować. Komputer potem zaczął się wyłączać - a ja już zapomniałem, że to...

    Komputery Hardware gawroon7   30 Mar 2016 14:32 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1191
  • Przegrzewająca się grafika - artefakty, restarty

    Przelece dziś kompa od środka sprężonym powietrzem i dam znać, screeny tez dodam pozniej ponieważ narazie uruchomiłem przywracanie systemu do wczoraj (godz 11. Było ok) więc dam znać później Dodano po 3 No więc wyczyściłem kompa sprężonym powietrzem i temperatura jak jest na pulpicie nie przekracza...

    Komputery Początkujący Kamileek12351235   03 Sie 2015 22:03 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 1809
  • Peugeot 607 problem z temperat - przegrzewanie sie silnika

    termostat sprawdzałem otwiera , wentylator sie załącza tylko nie sprawdzane było pod kompem, dzis jeszcze raz jade do mechanika , jesli bede cos wiedział dam znać a was prosze o rady co mam ewentualnie podpowiedzieć mu:) napewno powiem o podłączeniu do kompa i sprawdzeniu od ilu otwiera sie termostat...

    Samochody Początkujący Duchowny77   01 Kwi 2017 03:26 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 633
  • Przegrzewanie karty Leadteka WinFast TV2000 XP RM

    Kupiłem niedawno tytułową karte lecz nie dawała się dostroić, kolory były przejaskrawione i w odcieniach różu, zieleni i niebieskim. Prawidłowo działała jedynie tuż po starcie kompa i po wpięciu gorszego rozgałęźnika, ale i tak tylko przez kilka minut. Mam wrażenie , że sygnał z kablówki jest zbyt...

    Komputery Hardware stefankowalski   15 Lip 2006 20:59 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 393
  • przegrzewanie? błędy... problemy z nowym komputerem

    To albo sie przegrzewa grafika, albo uszkodzona plyta glowna. Zapewnij jakies tymczasowe super chlodzenie karcie graficznej i sproboj czy bedzie chodzic OK. Jesli nie to kompa masz nowego i karte pewnie na gwarancji, wiec ja oddaj na gwarancji. Co do plyty to rozgrzej tez troche podczas gry i dotknij...

    Komputery Hardware /|\Atari   21 Wrz 2006 12:33 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1347
  • pentagram karakorum - procesor sie przegrzewa

    Jak w temacie dobrze założony jest radiator jednak procesor się przegrzewa a komp się wyłącza, jak włączę sp2004 na chwile od razu po 10min łapie ponad 60C i w górę leci a radiator jakoś ciepły nie jest, co może być tego powodem dodam ze czyszczone wszystko było, płyta główna nie dawno wróciła mi z gwarancji...

    Komputery Hardware DriverMSG   06 Gru 2009 16:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1005
  • Przegrzewa się komputer. Wentylator działa bardzo głośno.

    Siema, komputer złożyłem w zimę, chodził bardzo bardzo cicho i dobrze. Gdy nadeszło lato komputer po dłuższym używaniu go (1 godzina) zaczyna przyśpieszać wentylatory, wcześniej nie było mowy żeby je słyszeć były cichutkie jak nie wiem co.Teraz to tylko "wyyyyyyyywyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy... itd....

    Komputery Hardware MayDay16   25 Lip 2010 19:04 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 3956
  • Processor się przegrzewa AMD 62X2 4200+

    nałożyłem pastę Arctic Cooling MX-3 nałożyłem jej ciupkę(kropelkę taką większą jak mi radziliście) na środek powierzchni przylegania radiatora i złożyłem do kupy wszystkie mocowania są dobrze złożone w końcu sam złożyłem tego śmiecia. Co do testu to komp podczas niego mi się wyłączał więc nagrałem...

    Komputery Modding & OC sidek15   30 Sie 2010 14:14 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2601
  • AMD Athlon x2 processor 6000. Przegrzewa się rdzeń

    mam problem, po około 2 latach użytkowania komputera, zauważyłem problemy z procesorem. Mianowicie resetujący się komputer, problemy z pamięcią. Po długim grzebaniu okazało się na 100% iż to wina procesora (przekładałem do innego kompa i ram i procesor) którego rdzeń się przegrzewa. Procesor jest na...

    Komputery Hardware Lasio22   30 Wrz 2011 00:11 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1799
  • Geforce FX 5200 Przegrzewanie i obnizona pamiec

    Plyta glowna : ep-4pda3i Procesor: Celeron(R) CPU 2.0 GHz 1,5 Gb Ram Na zasilaczu takie coś odczytalem: EC Model 300x1 (PFC) ATH 2.03 (P4) Przegrzewanie metoda dotykowa sprawdzilem, do tego wiatrak chodzi glosno, wyczyscilem to bylo lepiej ale teraz jest to samo pewnie sie zuzyl bo ma z 8 lat Probowalem...

    Komputery Hardware rido1234   06 Sty 2012 16:10 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1463
  • Acer Aspire 5740G przegrzewa się

    Również mam problem z przegrzewaniem. Z początki można było grać w wymagające gry i niebyło słychać wentylatora. Po około pół roku komputer wyłączał się z powodu przegrzania nawet na niewymagających grach np wow. Dałem kompa na gwarancję i z opisu gwarancji zauważyłem że wyminili mi dysk twardy. Około...

    Laptopy Hardware bartek..   18 Kwi 2012 09:26 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 7659
  • Przegrzewanie Gigabyte GTX 570 WindForce 3X

    Witam. Mam następujący problem. Moja zakupiona rok temu karta Gigabyte GeForce GTX 570 WindForce 3X zaczęła się przegrzewać (szczególnie przy grach wykorzystujących DX11 i maksymalnych ustawieniach) do tego stopnia, że zawiesza mi gry... W związku z tym mam pytanie: co zrobić? Czy zmienić chłodzenie...

    Komputery Modding & OC t.luk   16 Cze 2012 11:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1343
  • SAMSUNG R530 - Przegrzewa się i wyłącza

    Wrócił i o dziwo nadal się przegrzewa. Kto przeprowadził konserwację? u nich był dzisiaj laptop a czy jest możliwe, żeby padły wentylatory? dostałem się tam gdzie umiałem i faktycznie tam gdzie są ramy i dysk twardy jest czysto. Jeżeli do innych wniosków nie dojdziemy to będę oczywiście reklamował

    Laptopy Hardware RAIN MAN   13 Lis 2013 22:06 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 12054
  • Hyundai w240d - przegrzewa sie

    Wiec posiadam monitor hyundai w240d jak jest zimny to sie nie włącza tylko co chwile mignie dioda jak podgrzeje suszarka to po 10-20min włącza sie i działa prawie ok. Wyczytałem ze to zimne luty w inwerterze to akurat proste do naprawy ewentualnie kondensatory do wymiany. Ale jest 2 problem wszystko...

    Monitory Początkujący szczuros   30 Sty 2014 11:37 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 4008
  • Przegrzewanie komponentów

    Witam, Mam problem polegający na ciągłym przegrzewaniu się komponentów mojego PC. Temperatury płyty głównej, procesora oraz karty graficznej przekraczają 70 stopni w czasie grania, przetwarzania rozmiarów zdjęć czy choćby oglądania filmów na YouTube, niekoniecznie w HD. Oczywiście zjawisku towarzyszy...

    Komputery Hardware mathew999   04 Kwi 2013 16:33 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1080
  • Przegrzewanie się procesora temp dochodzi do 85s

    Witam Ostatnimi czasy mam problemy z procesorem. Zauważyłem ,że się strasznie przegrzewa a temp dochodzi do 85 stopni w stresie ( 45-55 w spoczynku ). Przy świeżym załączaniu kompa i nic nie robieniu temperatura utrzymywała się od 35-40 -+ 2 Na stronie intela jest napisane ,że mój model może maksymalnie...

    Komputery Hardware Kazaanh   05 Lut 2014 23:44 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1110
  • Intel Pentium D820 - Pentium D820 - przegrzewanie się procesora.

    Witam U mnie też był podobny problem.Procek się przegrzewał i dochodziło do wyłączania kompa.Wymieniłem pastę oraz wyczyściłem radiator procesora.Był mocno zapchany do tego stopnia że nie przepuszczał powietrza z wentylatora.Po tej operacji temperatura trzyma się w granicach 35* do 39*C.Na razie działa.

    Komputery Hardware hekar   08 Lut 2014 10:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1077
  • Przegrzewający się Acer 8943G

    Witam! Mam problem z laptopem, kupiłem go dwa miesiące temu i nie mogę poradzić sobie z przegrzewaniem się procka. Wymieniłem pastę i problem nadal nie ustąpił. Podczas przeglądania neta (2% zużycia) temperatura skacze do 50°C a przy jakiejkolwiek odpalonej grze podskakuje do ponad 80°. Maksymalnie...

    Laptopy Hardware thebiker   01 Maj 2015 18:15 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1191
  • Przegrzewająca się karta graficzna MSI 5750

    Witam, problem zauważyłem dopiero gdy zechciałem pograć w jakąś bardziej wymagającą grę (Aion) pod względem grafiki. No więc zmieniłem ustawienia graficzne na wysokie i po jakimś czasie (może z 30 minut) komputer przechodzi w stan uśpienia (tzn. monitor wyświetla ''no signal'', natomiast komputer wciąż...

    Komputery Hardware Refko13   23 Lis 2014 17:49 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 705
  • Asus 5870 - Przegrzewanie, lub uszkodzenie związane z zasilaniem karty Ati

    Tak, pasta nałożona wg zaleceń znalezionych w internecie, nie robiłem testu OCCT przy czym zacząłem kombinować i pokrętnymi działaniami wywnioskowałem, że może coś jest nie tak z płytą. I co ciekawe po wypięciu praktycznie wszystkiego co się da (usb, dodatkowych wiatraków wentylatorów, napędu DVD)...

    Komputery Hardware scv123   25 Cze 2015 11:28 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 690
  • Przegrzewanie mostu północnego Ga-8I915P-D

    Nic nie szkodzi. Było warto się pomączyć, bo zapobiegłeś awaii chipsetu w wyniku usmażenia. Jeżeli chodzi o gasnący obraz to problem z kartą grafiki? Zasilacz też możesz podmienić. Grafika nie przegrzewa się? Dodano po 6 O, przypomniałęm sobie, że to może być problem z rozdzielczością grafiki....

    Komputery Hardware Piotr160292   21 Gru 2015 13:53 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 642
  • mini countryman - przegrzewa sie czujnik temperatury klamie

    witam mam countrymana 2013 rok r60 pokazuje mi ze sie przegrzewa - temperatura na czujniku temperatury plunu 120-140 stopni realna na silniku i w chlodnicy max 60 stopni czujnik podmienionu - nawet puscilem nowe kable bezposrednio z czujnika do koma i dalej nic czujnikk podmieniony na nowy...

    Samochody Początkujący mapetland   10 Maj 2018 16:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 66
  • Win XP nie instaluje się nowy komp na płycie KT4V

    Pare dni temu zakupiłem nowy komputer, jedyne windowsy jakie moge na nim zainstalowac to są win 95 i 98, milenium, 2000 i XP wskazują podczas instalacji błąd krytyczny, lub cos tego typu i przerywa instalacje, dysk napewno jest sprawny podpiołem do innego kompa i windows xp instaluje się na tym dysku...

    Software serwis Platon   17 Sty 2004 16:13 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1795
  • samoczynne wyłączanie kompa

    tak przepraszam jeżeli nie wszystko jaso napisałem to jeszcze raz. oczywiście wszystko sprawdziłem tj. 1x Ram 2x Ram Ram z innego kompa zasilacz ze sprawnego kompa karta grafiki na PCI i kolejna AGP tylko sam HDD Nic się nie przegrzewa Odkąd zmieniłem w biosie na (3sec power off) czy jakoś...

    Komputery Hardware skwiro   07 Lis 2006 22:18 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1420
  • Restart kompa po uszkodzeniu zasilacza

    Panowie tydzien temu wymienilem grafike na Radeona 9800XT,XT dlatego poniewaz kolega zmienil bios w tej karcie.Wszystko pieknie dzialalo az nagle gdy gralem w gre F.E.A.R komputer sie wylanczyl ,okazalo sie ze padl zasilacz a mianowicie dlatego ze byl za slaby bo 300Watowy i dosc stary bo mial ponad...

    Komputery Hardware jankolo   30 Sty 2007 19:54 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 920
  • Nowy komp do gier i HV - budżet 10k max

    Cześć, nadszedł czas na zmianę kompa aby pograć w najnowsze gierki i tez przyjemnie na nim pracować, także prosił bym o pomoc. 1. Komp przed wszystkim do grania ale i postawienia hypervisora oraz kilku virtualek. 2. Jak najbardziej będę podkręcał procesor. 3. Aktualnie posiadam: Mobo: Asus...

    Komputery Co kupić? Brozerihno   22 Sie 2018 13:55 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 162
  • Wieszanie się kompa przy zmianie z Dos na Win95

    Producent i dystrybytor programu stwierdził, że skoro dzieje się to tylko na jednym kompie to jest to wina tego komputera, tym bardziej że w programie nie ma opcji do ustawiania parametrów grafiki itp. Opcje te można edytować w pliku .bat programu głównie opcje nakładki btrieve, jednak wszystkie ustawienia...

    Software serwis chief   03 Wrz 2003 21:55 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1459
  • Komp i gry - nieustanny zwis itp

    Witam Sąsiadka kupiła dzieciakowi kompa: 1900+, 256mega DDR, geforce4 440 64mega, WD 60giga, płyta MSI na KT 400, cdrom Samsung. Na tym kompie praktycznie nie da się grać. Dysk jest OK - 0 badów. Temperatura w Biosie - 47 na procu, 33 w środku. Na dysku świeży 98 (FAT32) i XPprof (NTFS). Co zrobić z...

    Komputery Hardware mk20   09 Maj 2004 15:29 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 747
  • Reset kompa - ale dlaczego?

    Witam! Mam taki problem: komp mi sie resetuje gdy wlaczam jakas gre (nawet starsza, ktora juz kiedys chodzila) lub film. Gdy wlacza sie znowu to winda wywala okienko z napisem "System windows odzyskal sprawnosc po powaznym bledzie". Procek sie nie przegrzewa, grafika chyba raczej tez nie, ram chyba...

    Software serwis nahib   18 Gru 2004 17:56 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 1566
  • problem komp się wyłącza i chce sie botowac z LANu

    Witam Mam spory problem. Co jakis czas wyłacza mi się komp. Po ponownym uruchomieniu wyskakuje: The CPU was previously shutdown due termal event (overheating) Press <F4> to Resume to run SETUP Press <F12> if you want to boot from the network Problem niby prosty przegrzewanie, ale...

    Komputery Hardware quba21   18 Sty 2007 08:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 788
  • Podczas ładowania systemu komp sie zacina. Cz.2

    Chciałbym odnowić temat. Po włożeniu nowego procesora, podczas ładowania systemu komp sie zacina. Koledzy mówili iż jest to wina sterowników. Jednak chyba nie jest, bo podczas instalowania nowego systemu, po jakimś czasie komp także się zacina. Nie rozumiem o co chodzi. Czyżby przegrzewanie się...

    Komputery Hardware Dawinho   12 Paź 2009 16:12 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1182
  • FPS/Czyszczenie Kompa - Czyszczenie kompa i FPS

    Witam otóż jest taki myk, żeby wyczyścić komputer. ogólnie nie jest źle nie przegrzewa się itd. Jestem graczem uwielbiam grać w gry typu FPS. I gram na moim komputerze Np w league of legends. Wyciągam maksymalnie 30-35 FPS. Rozmawiałem z kolegą to wyciąga bez problemu po 50. Sprzęt: AMD Athlon(tm)...

    Komputery Modding & OC gabkabaltazar   14 Sie 2014 16:02 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1911
  • Wymiana podzespołów kompie. Co opłaca się wymienić?

    Mój komputer Mainboard - P6T SE CPU - Xeon w3540 2,93 GHz GPU - Sapphire Radeon R9 270 Lekko podkręcona przez amd program tylko na ruscie Ram - Kingstone Hyper-x blu 8 gb 1600 MHz Dysk SSD - ADATA SP900 128GB (Napewno nie ma bad sectorów sprawdzany dzień temu) Dysk HDD - WD1502FYPS 1.5TB (Niestety...

    Komputery Co kupić? Kuba223   18 Kwi 2017 14:33 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 252
  • Wybór karty graficznej - Proszę o poradę wyboru karty graf. do starszego kompa

    Dzięki za odpowiedzi. Nie no fakt, 2GB RAM to nie jest za dużo ... hehehe ... ale do zwykłych prac pod xp pro wystarczało w zupełności. Nie ma co inwestować w 10 letniego kompa, po prostu dodać w miarę tania kartę graficzną która nie będzie się kłóciła z resztą. Nie ma sensu nowego procka, etc. A...

    Komputery Co kupić? KomputerowySmok   19 Cze 2018 16:26 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 246
  • Chieftec HPC-420-302-DF przegrzewa się?

    Po całym dniu użytkowania kompa jak dotknąłem mojego Chiefteca HPC-420-302-DF ( po bokach się tak nie grzeje lecz jego górna część tam gdzie jest tabliczka znamionowa) to stwierdziłem, że jest on bardzo gorący. Reke mozna na nim utrzymac więc nie parzy. Czy to normalne jest ?? SpeedFan pokazuje mi obroty...

    Komputery Hardware martinpl   19 Sie 2004 18:46 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1002
  • Przegrzewanie sie laptopa.Pilnie!!!!!!!!

    to sproboj jakims silnym odkurzaczem wyciagnac kurz ze srodka przez szparki. prawdopodobnie to przez to się przegrzewa. Widze że masz fajne podejście do sprzętu. Nigdy, ale to nigdy z odkurzaczem do kompa. Odkurzacz wytwarza ładunki elektrostatyczne które osadzają się na kompie lub jego elementach...

    Komputery Hardware Agentlos   13 Lut 2005 13:06 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 3301
  • Komputer przegrzewa się podczas grania.

    Tak te dzwieki pochodza od tego glosnika co robi "pip" przy wlaczeniu kompa. Ok sprawdze cio sie grzeje. Dodano po 59 Wiec ta s[arwdzilem o jest gorace. Procesor tzn ten radiator jest cieply moze nawet wiecej niz cieply, radiator od karty graf (radeon 9550) jest takze cieply nawet bardzo ale...

    Komputery Hardware kjupa   12 Mar 2005 20:27 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 3278
  • bartona 2500+ po roku zaczął sie przegrzewać ! HELP !

    Delikatnie zdejmij radiator i nanies cieniutka warstewke swiezej pasty. Przy okazji odkurz wentylator i calego kompa. Musi pomoc.

    Komputery Eksploatacja wasil1   05 Kwi 2005 08:51 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 690
  • 9550 przegrzewa się

    witam mam karte graficzna 9550 pochodziła 3 miesiące i problem. uruchomic kompa można tylko w trybie awaryjnym , a w normalnym tylko jak usunę sterownik karty graficznej ( zresztą orginał dołączony do tej karty) . radiator na GPU jest bardzo gorący ( nie jest podkęcony)pamięci nie są gorące. po ponownym...

    Komputery Hardware pioszc   10 Cze 2005 09:37 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 648
  • slajdy podczas grania-grafa sie przegrzewa?

    Jak siegne pamiecia to na starej kompie (duron 600, GF2 MMX400,256 ramu) mialem podobna sytuacje z gra project igi 2-tylko tam dochodzilem do pewnego momentu gry i byl taki slajd ze nie dalo sie grac i co gorsza nie wogole to nie przechodzilo podczas gdy koledzy na nowszych kompach nie mieli wogole...

    Komputery Hardware 239178   04 Gru 2005 14:08 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1266
  • Athlon64 3700 przegrzewanie się procesora.

    Witam. Mam problem z temperaturą procesora.Mam kompa od 4 miesięcy i do tej pory temperatura procka była w granicach 40-45°C, nawet w grach. A od wczoraj kiedy procek jest nawet w niewielkim stopniu obciążony to temperatura dosyć szybko rośnie np. kiedy otworzyłem folder ze zdjęciami w formie miniaturek...

    Komputery Hardware jankolo   10 Kwi 2006 19:08 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1603
  • Przegrzewający się komputer - dziwne skoki temperatur

    Jakie masz chłodzenie w budzie? Tzn. gdzie i jakie masz wiatraki? Bo żeby tyle mieć na "Płyta główna" 47 °C (117 °F) i na HDD 40 st. to najwyraźniej przepływu powietrza. A co do napięć,zerknij w biosie. Bo jakbyś miał 7V na lini 12V to byś nic na kompie nie zrobił. Aha - zdejmij bok budy...

    Komputery Hardware scooby117   12 Lut 2007 18:03 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1641
  • Procesor się przegrzewa, wentylator jest dobry.

    mam Athlon Xp 2400...jestt tak jak był kupiony nie ruszałem radiatora...wyłacza sie komp cały czas i radiator jest gorący

    Komputery Hardware grzes195   02 Lip 2007 16:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1382
  • Przegrzewające się MOSFETy? Temat dla znawców płyt głównych!

    A czy jesteś w 100% pewien, że to jest ta sama płyta, którą wysłałeś? Sam miałem kiedyś taki przypadek, że sprzedałem płytę ze swojego kompa, której używałem z pół roku, człowiek dzwoni do mnie za kilka dni i mówi, że płyta nie działa (w ogóle się nie włącza) i uważa, że go oszukałem. Zaproponowałem...

    Komputery Hardware yung82   30 Lip 2007 15:40 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2181
  • Przegrzewanie sie procesora

    no gdy renderuje jakas grafike i skonczy renderowac (procesor przestanie byc na maxa obciazony) to caly komp jest zwolniony myszka nie chodzi plynnie itp wiec wtedy nie dziala stabilnie

    Komputery Eksploatacja halik_ltd   17 Sie 2007 10:52 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2895
  • Przegrzewający się procesor czy fałszywe wyniki pomiarów?

    hmm... JA bym spróbował jednak pomęczyć go pół godziny jakimiś trudnymi obliczeniami, tak żeby bios twierdził, że gorąco, potem wyłączył kompa, zdemontował wiatrak i sprawdził palcem czy proc nie gorący. Jeśli chłodny, to ok, a jeśli nie możesz przyłożyć palce, to znaczy że źle rozprowadzona pasta termo. Bezimienny...

    Komputery Hardware Pth   29 Sie 2007 01:09 Odpowiedzi: 38    Wyświetleń: 2795
  • Procesor się przegrzewa - chłodzenie

    Witam! Ostatnio postanowiłem zmodernizować sobie komputer. Posiadam płytę główną MSI K8T Neo v.2.0, procesor AMD 4200+ Manchester, oraz chłodzenie Scythe Samurai Z. Nałożyłem nową pastę termo przewodzącą na procesor. Podczas normalnej pracy procesor ma temperaturę ( odczytana z everesta) 42*C, rdzeń...

    Komputery Hardware Anonymous   27 Lis 2007 10:12 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1116
  • Przegrzewające się podzespoły komputera

    Witam, czy to jest normalne, że: 1. mam 2 termometry w kompie i z jedenego tem jest wyświetlana na wyswietlaczu umiesczonym w obudowie i tam jest CPU 24,5 (teraz) a taki zainstalowany na kompa pokazuje CPU 32 C, ską taka rozbierzność 2. brat polecił mi wejść w BIOS i tam znalazłem takie odczyty:...

    Komputery Hardware MarekPPN   01 Lut 2008 21:41 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1014
  • Przegrzewający się PC87541V-VPC w laptopie HP DV1000T

    Witam. Mam takiego laptopa jak temacie. T2300E 2x1GB kingston 667 reszta oryginalna. Składak. Ale problem występował już wcześniej. Kiedy go włączam jest wszystko ok. Po minucie komputer przestaje reagować na klawiaturę aczkolwiek nadal chodzi. Temperatura procesora jest raczej niska bo nawet...

    Komputery Hardware krisos   21 Maj 2008 08:42 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 3400
  • HP Pavilion dv6000 problem - przegrzewanie

    Tak, touchpad jest ciepły. "wymacałem" dokładniej laptopa i ogólnie jest cały czas gorący. W trybie oszczędności energii i przy włączonej przeglądarce programik speedfan pokazuje temperature 58-61 stopni. Jeszscze nie sprawdzałem temperatury na max obrotach i dobrej gierce ale wiem tyle ze przy call...

    Laptopy Hardware marcino2000   22 Lip 2008 14:15 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 19511
  • przegrzewanie komputera samochodowego ASTRA G

    Witam, mam problem ze swoim samochodem. Najprawdopodobniej jest to związane z elektroniką i komputerem sterującym zapłonem itp. Jeżeli samochód się rozgrzeje i następnie go zgaszę, nie można go ponownie uruchomić. Widać, że komp nie podaje napięcia na pompę i inne urządzenia. Moje pytanie jest następujące:...

    Samochody Elektryka i elektronika mjaworsk   12 Lis 2011 10:18 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2159
  • Przegrzewanie sie komputera czy to może byc czujnik

    Niestety to wyłączone to mam w biosie bo kompa wyłączał w biosie też pokazuje mi wykaz temperatur i jest tak samo. Ale jak bym dotknął radiatora to by mnie poparzył chyba jak by była taka temperatura naprawdę. Z tego co wyczuwam to radiator dobrze się trzyma płyty. Czy lepiej by było jak bym wymienił...

    Komputery Hardware zieluś   29 Cze 2008 16:53 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1005
  • Problem z CPU - przegrzewanie 1 rdzenia

    Witam. Pracuje na procku AMD X2 4200 (2.21GHz) Zauważyłem ostatnio dziwne zmylenie kompa czasami, co czasem się zdarza przy dużym obciążeniu proca. Jedyne co mnie niepokoi to temperatury. Wedle programów do pomiaru jeden rdzeń ma temp około 42 stopni a drugi o 20 większą co jest dla nie trochę dziwne. Ma...

    Komputery Hardware gilus1   18 Sie 2008 06:56 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1066
  • LG F1 przegrzewania laptopa

    Witam, temperatura procka w moim laptopie podczas np grania wynosi 92C, boczne metalowe gniazdka parza w rece a z tylu wylatuje b. gorace powietrze, procesor: T5600, grafa zintegrowana, dodatkowo jak uzywam 100% pamieci to jeszcze czuc zapach topionego plastiku ( moze naklejki na pamieciach tak smierdza...

    Laptopy Hardware bandzior2   06 Lis 2008 05:52 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 905
  • Intel Core 2 Quad - przegrzewa się

    Tak jak w temacie procesor przegrzewa się i resetuje komputer. Dane techniczne kompa: 1. Intel Core 2 Quad 2,4GHz + cooler intela (D60188-001 DP753B00 DTC-AAL03 Delta) radiator aluminiowy z podstawka miedziana, na której jest okrągła naklejka termoprzewodząca - prawdopodobnie kupiony w zestawie wraz...

    Komputery Hardware polietylen   17 Lis 2008 00:09 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5268
  • Procesor i plyta glowna sie przegrzewa

    A zakładając ten radiator z powrotem nałożyłes nową pastę usuwając starą? Po zdjęciu radiatora pasta była taka rozplaszczona i przyssana do procesora czy bez problemu dało się go zdjąć? Jaki masz ten radiator? Odpowiednio duży miedziano-aluminiowy lub miedziany z poprawnie kręcącym się wiatrakiem?...

    Komputery Hardware pogosciu   02 Sty 2009 23:23 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 11894
  • Athlon 2200XP przegrzewa się

    Nie bój się. Mój Athlon XP 1800 / 1,5GHz z odłączonym wentylatorem miał temp 98°C komp po sekundzie się wyłączył. Odepnij wentylator, zdejmij go, przedmuchaj lub odkurz radiator, załóż wentylator, PODŁĄCZ GO, sprawdź temp. w biosie w zakładce "System Health" Jeżeli temp. spadła do 40/55°C to już dobrze....

    Komputery Modding & OC Avatat   12 Sty 2009 14:59 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1484
  • Przegrzewanie sie procka.

    witam ponownie PROBLEM ROZWIĄZANY. Nie wiem czy mam płakać czy się śmiać kilka dni używałem komputer, który miał nie rozpakowany radiator. Wkurzyłem się i zaśmiałem naraz. Przepraszam Mary84 że ci głowę zawracałem. Specjalnie dałem sobie kompa złożyć i kupić z firmy złożony żeby nie tracić czasu na...

    Komputery Modding & OC Mery84   29 Mar 2009 13:34 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 1530
  • przegrzewanie się procesora czy karty pamięci?

    Witam a może to czujniki temp. padły chociaż czy one sa w laptopach montowane,a z drugiej strony możesz mieć uszkodzony dysk twardy lub którąś pamięć ram tak mi powiedzieli w sklepie komputerowym .W moim przypadku to był dysk twardy w kompie i też mi się wyłączał dysk twardy kosztował mnie 400zł no...

    Komputery Modding & OC MIstyRoxy   09 Lip 2009 20:07 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3427
  • Komputer przegrzewa się ??

    Mam wrażenie jakby komputer osiągał zbyt wysokie temperatury, podczas obsługiwania takich aplikacji jak gry znacznie zwalnia.Oto konf: System operacyjny: Microsoft Windows XP Home Edition Wersja: 5.1.2600 Dodatek Service Pack 3 Kompilacja 2600 DirectX: 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c) Karta wideo:...

    Komputery Hardware RedForce   03 Paź 2009 17:21 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1201
  • Problem ze sprzetem- komputer sie przegrzewa

    Witam Zlozylem sobie ostatnio taki zestaw : AMD Phenom II X4 940 Deneb 3.0GHz ASUS M3N78-VM 2 x 2 GB DDR2 1066 Mhz XFX ATI HD 4890 1024MB DYSK TWARDY 120 Gb ZASILACZ COLORSIT 480 W Procek, plyta gl, RAM i karta graficzna sa nowe, ze starego kompa zostawilem tylko dysk twardy i zasilacz. Problem...

    Komputery Hardware polishpi   23 Paź 2009 23:40 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1666
  • Przegrzewający się komputer co skutkuje wyłączeniem

    Witam!, chciałbym prosić o pomoc waszą forumowiczów ponieważ mam problem z moim Komputerkiem. Problem mój jest taki że gdy gram w jakąś obojętnie jaką grę np. (Counter-Strike) temperatura procesora bardzo szybko mi się podnosi do 108 Stopni następnie komputer wyłącza się, Kompa mam od października...

    Komputery Hardware safbot1st   29 Lip 2014 00:20 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2929
  • Przegrzewanie komputera? Arty bez podkręcania i zawiechy...

    Myślę, że na początek pożycz od kogoś, nawet większy. Założysz na krótko nawet na jednej śrubce - w końcu nikt się nie będzie bił z tym kompem. A jak pomoże - wtedy warto kupić już "na wymiar" - i jakiś markowy, Paapst albo coś innego. Jak wspomniałem, te małe wiatraczki są dość lekkie - złapie parę...

    Komputery Hardware arti13   17 Lis 2009 06:18 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 1824
  • Intel Celeron 1,7GHz przegrzewanie się.

    Witam mam problem z celeronem, taki jak napisałem powyżej. Załączam raport z everesta, nie przestraszcie się płyty głównej ale to nie ważne. Zaczęło się kilka dni temu kiedy procesor nawet przy małych operacjach był wykorzystywany 100% i ciężko mi inaczej określić to co się działo jako "lagi w windowsie...

    Komputery Hardware huluk   27 Lis 2009 13:33 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1169
  • Acer Aspire 5737Z - przegrzewający się procesor

    Od czerwca zeszłego roku posiadam Acer'a Aspire 5737Z. Wszystko było ok do czasu kiedy zacząłem kombinować z instalacja Windows 7 (oryginalnie była zainstalowana Vista). Od samego jednak początku chłodzenie procesora wydawało mi się działać nienajlepiej (w okolicach procesora i wentylatora obudowa była...

    Laptopy Hardware Bartek1-12   19 Lip 2010 09:14 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 19433
  • Zawieszanie się podczas grania - przegrzewająca się grafika?

    Proponuję mimo wszystko poszukać stosunkowo podobnej karty graficznej i podmienić. Jeśli już wszystko zostało sprawdzone to tylko ona pozostaje. Na płycie nie ma wybrzuszonych kondensatorów? : Dźwięk jak się zatnie to słychać z głośników cały czas dźwięk o częstotliwości ok 500MHz straszliwie...

    Komputery Hardware jarroQ   11 Lut 2010 15:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1782
  • Przegrzewanie się komputera

    Witam. Może zacznę od początku mojej historii z kłopotem. Otóż w grudniu ubiegłego roku siedziałem przed kompem i grałem:-) W pokoju było trochę gorąco (teściowa ostro dawała do centralnego;-)) i po chwili w zasilaczu usłyszałem 3 stuknięcja. No i lipa. Okazało się że tranzystory popuchły(zasilacz...

    Komputery Hardware jareo85   26 Lut 2010 20:41 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1092
  • Laptop Acer Aspire 5315 przegrzewa się ! Temp CPU wysoka.

    Witam !! Tak samo jak w lapku sprawdź układ chłodzenia , ewentualnie przdmuchaj kompresorem lub sprężonym powietrzem , sprawdź też czy czasami bios nie reguluje ci obrotów wentylatora na procku, żeby wyciszyć kompa

    Laptopy Hardware hard3r   23 Lip 2011 15:05 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 9347
  • HP Pavilion dv5 1020ew - przegrzewa się

    trochę bez składni napisałem poprzedni post... więc mała aktualizacja... jeżeli procek jest przegrzany, to są problemy z uruchomieniem... trzeba odczekać kilka minut aż się ostudzi i można normalnie włączyć kompa udało mi się dokonać aktualizacji biosu... pod laptopem zrobiłem przestrzeń aby powietrze...

    Laptopy Hardware mpowroznik   20 Maj 2011 09:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4842
  • Przegrzewanie płyty GA-945GZM-S2 do 71 st. C

    Zacznę od grafy ASUS 8600GTS, ta karta nie potrzebuje dodatkowego chłodzenia pomimo że to pasyw. Mam taką w jednym kompie kiedyś nawet na niej grałem łagodnie znosi temperaturę 90 stopni, aa czasami nawet 10 stopni było. Karta śmiga do tej pory bez żadnych problemów. A co do problemu to zajmij się chłodzeniem...

    Komputery Hardware Tomeksup   08 Cze 2010 18:16 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2152
  • Przegrzewanie się procesora Athlon 64 X2

    Byc moze masz uwalony czujnik to sie czesto zdaza.Jesli podejzewasz ze dales malo pasty to wez to popraw , wtedy zobaczysz czy jest roznica.Jesli to nie pomoze to jest jeszcze mozliwosc ze obudowa ma cos w sobie , jakies zwarcie powoduje lub cos w tym stylu.np ja mialem z czyms takim problem lecz u mnie...

    Komputery Hardware tomaszzz09   28 Cze 2010 14:50 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2320
  • Przegrzewanie procesora. Płyta to gigabyte ga m61sme.

    Witam,ja natomiast mam taki problem:procek amd 4200 w spoczynku ma 6-9 st,ale jak zalącze jakąś gre dochodzi zaraz do 100st i wyłacza kompa,zmieniłem juz chłodzenie,zasilacz na markowy,dałem lepszą paste itd. a dalej to samo:( płyta to gigabyte ga m61sme Co o tym sadzicie?czasem np. pogram w gta4 temp...

    Komputery Hardware tronic1   01 Sty 2011 00:00 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2153
Mouser  Szukaj w 5mln produktów