Witam, często przyczyną takiego stukania jest ostre najechanie na krąwężnik lub coś podobnego i pech że w tym momencie trafi w kulke prostopadle i ta wyciśnie sobie dołek , i stuka tylko w ustawieniu trafienia, :D pare takich przegubów już spotkałem i wymieniłem a ten stukający rozebrałem i dopiero pod szkłem było to widać, a mycie i czyszczenie przegubu...
Ważne jest to, że tego typu przegub można złożyć na dwa sposoby, przy czym w pierwszym sposobie przegub jest nieruchomy. Jeśli tak będzie musisz rozebrać go i przekręcić wewnętrzną część względem zewnętrznej o jeden stopień.
Witam , często pęka metalowa podkładka pod przegubem napędowym zewnętrznym i jej części przyklejają się do magnetycznej strony łożyska w pieście (tej odczytywanej przez czujnik ) lub ją uszkadzają . Ściągnij przegub napędowy zewnętrzny i zobacz powierzchnię magnetyczną łożyska piasty .
moim zdaniem to winne są tarcze hamulcowe ( mogą być przegrzane) i przegub napędowy jak skręcasz a grzechot to poduszka amorka
Sprawdzenie czy przegub napędowy jest zużyty, najlepiej wykonać na kanale. Ale można też pobieżnie "pod blokiem" = stawiasz auto na równej powierzchni, wybierak skrzyni "na luz" i łapiąc dłonią za półoś próbuj nią obrócić lewo-prawo. Najpierw półoś z jednej strony, potem z drugiej strony. Jeżeli da się wyczuć "stukanie", "luzy" to przeguby wskazują...
Jedź do warsztatu i Ci zrobią. Nawet nie masz porządnego klucza żeby odkręcić przegub napędowy a zwykłą treszczotką to Ci się raczej nie uda. Ale jak inni doradzają żebyś robił sam to jak chcesz, ja odradzam.
prawda jest taka, że przegub zewnętrzny stuka przy skręcaniu i zazwyczaj jest tak, że jeśli skręcamy w lewo to stuka przegub zewnętrzny prawy i odwrotnie, przegub wewnętrzny stuka podczas jazdy na wprost ale w tym przypadku to nie będzie wina przegubów, wewnętrzny przegub napędowy nie stuka podczas jazdy na luzie tylko na biegu więc pozostaje kwestia...
Wg OPEL EPC i TecDoc'a w x10xe jest inna półoś niż w pozostałych silnikach. Wg strony Opel-Infos.de: http://www.opel-infos.de/getriebe/gf5.ht... W tym silniku jest zastosowana skrzynia F13, więc pewnie dałoby się zastosować całą półoś z innych silników
mam proble z fordem eskortem 1990 1,6mam wyciek oleju ze skrzyni biegow od strony przegubu ,
Zakładaj włoszczyznę, jak będziesz unikał szarpania na skręconych kołach powinny wytrzymać. Zresztą jest na to gwarancja, powinnochodzić. O używanych zapomnij.....\
Opisane objawy są bliźniaczo podobne do tych, z którymi wiele lat temu się spotkałem. Takie szarpnięcia powodował przegub połosi napędowej przy kole. Sytuacja skrajnie niebezpieczna. Ja wtedy nie byłem w stanie wytracić prędkości, każde puszczenie gazu powodowało bardzo silne rytmiczne szarpnięcia, a że było ślisko, to samochód wpadał w poślizg, z około...
mateusz2920 przegub napędowy nie należy do żadnego z tych elementów
Zabierak w maluchu to element który łączy półoś i przegub napędowy. Jest przykręcony 4 śrubami M8. Biedra to dyskont Biedronka.
Szukasz wróżki ? To ja wróżę : przegub napędowy zewnętrzny+łożysko
Co prawda u mnie bardziej to brzmiało jak terkotanie przegubu napędowego, ale miałem auto w benzynie które wyżej się kręci. Ty masz diesla i inny układ wydechowy, może brzmieć inaczej. Prawdopodobieństwo że to akurat jest to, nie jest zbyt wysokie, ale sprawdzenie tego jest łatwe oraz nic nie kosztuje, więc warto się pochylić :) .
Jeśli nie ma żadnych luzów na drążkach, to można zadać pytanie- czy auto nie miało żadnej kolizji przodem. Jeśli tak, to może mieć delikatnie wygiętą półoś napędową, lub uszkodzony przegub półosi w skrzyni.
Sorry za być może elementarne pytania, ale nie znam się specjalnie na samochodach. (at)k-sierra masz na myśli przegub napędowy? Kołpak czyli gumowa osłona przegubu? (at)tomekmazepa tak, mam alu, jakie szpilki masz na myśli? (at)kanarek79 rozumiem, że masz na myśli przegub dolnego wahacza?
Witam Jestem producentem opasek matalowych samozaciskowych .Produkujemy na zamówienie wszystkie wymiary od 10mm co 0,5 mm praktycznie bez ograniczeń.Wytrzymują obciążenie cisnieniowe 8 bar.
redukcja biegów,luz,wyje z tą samą częstotliwością ,,,w takt obracania się kół.....może to przegub napędowy wewnętrzny na prawej półosi ???
Bez urazy ale "przegłup"?? no dobra nie dokończę. Robokop pisze o przegubie zwrotnicy a to nie jest przegub napędowy i jak najbardziej sprawdzisz go na szarpakach. Kulisty przegub zwrotnicy to potocznie sworzeń (kłania się czytanie ze zrozumieniem) pozdr
A klocki i zaciski z przodu ok?Nacisnij lekko hamulec jak stuka podczas jazdy.
Witam, Plymouth Voyager 3.0 V6 111kW 1996r. W samochodzie z przodu występują całe piasty, tak że przy wymianie łożyska jest dość sprawa prosta. Czy tam się reguluję siłę dokręcenia ich (chodzi mi o centralną nakrętkę skręcającą przegub napędowy) czy dokręca się do oporu ?
Na podniesionym kolo nie stawia oporów a na opuszczonym tak , więc zerwany przegub półosi napędowej będzie rwał i przeskakiwał . Zwróć uwagę na osłony przegubów . :|
Jeździć, oglądać, a nie zaszkodzi po drodze oglądając inne marki jeszcze jakąś B5 podpatrzeć, przejechać się, ocenić, mniej to ma kłopotów z rdzą po latach niż konkurenci, jeszcze dorzucił bym audi80 b4 z silnikiem ABT też wół roboczy części tanie i łatwość napraw. Popieram zdanie przedmówców. Pozbierałem oferty z okolicy do 100 km i w 3 dni zrobiłem...
Jak wkładać kulki, to bardzo proste, ustawiasz tak wewnętrzną część i koszyk, żeby móc włożyć kulkę, potem następną i tak 6 razy. Po złożeniu trzeba sprawdzić czy przegub pracuje, wewnętrzna część musi się przesuwać w obie strony ok 6cm. Wbrew pozorom da się źle złożyć przegub, wtedy wewnętrznej części nie da się ruszyć, miałem ostatnio taki przypadek...
Lichy ten mechanik, a wahacze na darmo wymienione. Problem masz taki, że nie są po równo wkręcone drążki w końcówki po obydwu stronach, stąd auto bardziej skręca w lewo i szarpie przegub napędowy gdyż przy tym wychyle nie pracuje już równobieżnie. Podzielić po równo obroty kierownicy, przestawić kierownicę na wprost na frezie, doregulować koła zbieżnością...
Po 2001 r. 20 Nm,65Nm i 60°.
Jeśli przegub jest "z rowkiem w elemencie wewnętrznym" to znaczy że do tego rowka ma wejść pierścień? Bo wtedy tylko 10, może 15 mm wieloklina przenosi obciążenie.
Łożyska lub opony? Ewentualnie przeguby napędowe.
Witam powodem bicia na kierownicy może być -krzywa felga -krzywa opona -krzywa piasta - -zatarty przegub półosi napędowej jeżeli chodzi o tarcze hamulcowe jeżeli są krzywe objaw występuje tylko przy hamowaniu pulsuje pedał hamulca i może pojawiać się wibracja na kierownicy
Prawdopodobnie uszkodzony przegub. Tylko nie wiadomo czy zewnętrzny czy wewnętrzny. Awarii nie widać z zewnątrz. Byłam w pn u mechanika, żeby sprawdzić, co jest przyczyną, muszą rozkręcić pół auta. Dodano po 12 Prawdopodobnie uszkodzony przegub. Dziękuję. Chyba masz rację. Na stronie autokult.pl znalazłam ciekawy tekst i to co tam napisano zgadza się...
W moim VW passacie FL 2001 rok 2,0 benzyna w gazie po wymianie przegubów na takie z firmy JPN zaczęły wyskakiwać błędy: Nieciągłe 18256, 18265, 17978, 18047, 17831, 16726, 16555 i jeden stały 16804. Po kilkugodzinnym postoju, nawet podczas postoju zapalają się kontrolki ABS i ESP oraz czasami silnika. Pewien mechanik powiedział, że po wymianie przegubów...
Trochę dzisiaj pogrzebałem przy kolebie. Zdemontowałem płytę podłogową i skrzynie biegów mam dostępne. Zastanawiam się, jak to jest, że ta druga skrzynia jakby nie miała biegu wstecznego. Wszystkie pozycje lewarka obracają wał w tym samym kierunku. Zapytałem jednego z "operatorów" tej koleby i powiedział mi, że pierwsza skrzynia to tylko przód-tył....
Bombę atomową zbudowali całkowicie swoim siłami w 1964 - wtedy w Polsce szczytem możliwości krajowego przemysłu był 2-taktowy silnik do motoroweru, który bez remontu wytrzymywał może 5 tys. km, oraz 2-cylidrowy silnik do Syreny, ale wykonanie nieawaryjnego przegubu napędowego na przednie koło Syreny było już nie do przeskoczenia. :D Dobre :spoko: :lol:
Dwa most to dwa silnik lub jeden i połączenie mostów wałem. Maszyna ma być łamana w połowie więc nie potrzebuje centralnego mechanizmu różnicowego. I tak to się robi w dorosłych ładowarkach silnik z przekładnia w jednym moście a do drugiego idzie wał napędowy.
Zależy w jakim samochodzie. W przednionapędowym konieczne jest odkręcenie/wyjęcie półosi napędowych, a z tym wiązały się różne rozwiązania: 1. Przeguby wewnętrzne przykręcane do półosi wystających ze skrzyni (na stałe) — olej się nie wyleje 2. Przeguby wewnętrzne włożone w skrzynię biegów — olej wylewa się przy wyjęciu. 3. Półosie symetryczne, o równej...
Miałem taki przypadek. Auto było po " przejściach " i cały zespół napędowy był przesunięty w stronę rozwalającego się przegubu, więc przegub wewnętrzny i półoś dociskała do skrzyni b. Auto na kołach i próba przesuwania silnika w poprzek lewo i prawo.
I co było powodem tych drgań?Też mam taki problem. jeśli drga podczas przyspieszania to przeważnie zużyte przeguby napędowe wewnętrzne..
Witam wszystkich. Całkiem niedawno miałem u klienta w Punto II 1,2 00' problem ze wspomaganiem elektrycznym. Mianowicie przyjechał ze stukami w przednim zawieszeniu. Z początku myśleliśmy, że chodzi o przegub napędowy zewnętrzny, ale okazało się, że to nie ten problem. Podczas prób nagle oświeciły się czerwone stringi i zabrakło wspomagania. Znalazłem...
"blachę" na silikonie położyć i będzie ok. Z drugiej strony wymienić łożysko obrotowe i sprawdzić czy gumy nie spękały. Z wymianą tego łożyska jest trochę zabawy, trzeba rozbezpieczyć przegub przy zwrotnicy.
Od kilkunastu lat jestem mechanikiem i doskonale wiem, że szarpak nie diagnozuje wszystkich uszkodzeń zawieszenia, nie czyni tego również łomik na podniesionym, czy opuszczonym aucie. Do tego dochodzi jeszcze czynnik ludzki, jeśli ktoś wie gdzie zaglądać, to bez absolutnie żadnych przyrządów pomocniczych usterkę wypatrzy. Co do tego pełna zgoda, ba...
IMO dwa silniki to najlepsze rozwiązanie. Ale jeśli chcesz zrobić układ na 2 sprzęgłach, 2 siłownikach, i jednym silniku, no to do dzieła. Z eksperymentów, czasem pozornie dziwnych, wynikly ciekawe wynalazki! salut andre
Witam. Wygląda to rzeczywiście na awarię przegubu napędowego. Nawala przeważnie ten przy samym kole, Sięgnij do prawej półosi i spróbuj ją poruszać - nie powinno być tam luzów. Sprawdź czy osłona przegubu - gumowa nie jest przerwana i pobrudzona smarem. Jeżeli to koło potrafi się zablokować - to stan może być poważny. Raczej z tym nadal nie jeździj.
Powinno się udać, tylko dobrze ułożyskować wałek sprzęgłowy i między skrzynią daj przegub elastyczny lub krzyżak (np. taki z wału napędowego). Prędkości do przeliczenia jak wyżej napisałem, przyjmij, że użyteczne prędkości przy takim traktorku to mniej więcej ok. 5 km/.h na 1wszym biegu, na maksymalnym tak do 30-40 ;) Do przemyślenia tylko ten most...
Albo przeguby napędowe wewnętrzne do sprawdzenia ..
Skupiłbym się na przegubach napędowych, lub wyważeniu półośki.
Więc tak. Byłem u 3 mechaników 1) skrzynia biegów, uszkodzone łożyska skrzyni 2) przegub wewnętrzny ten napędowy obok skrzyni biegów 3) poduszki silnika Każdy miał swoją wersje :D Dodam jeszcze że na zimnym silniku jest cisza całkowita, dopiero po rozgrzaniu słychać na 1 biegu przy mocniejszym obciażeniu to chrobotanie. Przy spokojnej jeździe cisza....
I poprzedniemu właścicielowie te wibracje nie przeszkadzały?, a może nie wytrzymał nerwowo i pozbył się samochodu. Przy takim przebiegu sprawadziłbym krzyżak przy tylnej osi (przed demontażem zaznaczyć położenie jak był skręcony przegub z wałem i wejściem tylnego mostu). W moim poldku ten właśnie krzyżak wymieniałem przy podobnym przebiegu (ok 100 tys.).
Koledzy pytanie ,jak zdjąć przegub zewnętrzny z półosi napędowej? Ps. kupię książkę "sam naprawiam opel corsa":D Proszę o nieprzenoszenie tematu do kosza, to jest pilna sprawa:D
Ja wiem czy to takie normalne ja po ostrym hamowaniu to mam gorącą tarczę ale żeby szpilki parzyły to coś mocno kolega hamuje. Sprawdzić czy przypadkiem zacisk hamulca się nie przyciął porównaj zużycie klocków z lewej i prawej strony osi. Może robiłeś coś ostatnio przy kole a dokładniej czy było dokręcane łożysko tu dzież przegub zewnętrzny półosi napędowej.
bo słychać w niej szumy i jakieś inne odgłosy jak jest sprawdzana z autem na podnośniku. jak koła zwisają w powietrzu to raczej będą szumy Podobno są luzy na wejściu przegubów napędowych do skrzyni biegów i wiąże się to jakoś z prawdopodobnie Przeguby wewnętrzne Dodano po 4 (at)piotrek164 ja bym zmienił mechanika jeśli chcą ci wpakować nową skrzynię...
Może obluzowane są śruby na którymś przegubie napędowym na półośkach tylnych i sprawdź czy są wszystkie 4 śruby.
Witam . 1 sztuka wtryskiwacza benzyny na zapas, ze 2 najdłuższe kable zapłonowe - zawsze można dać w miejsce krótszego - na odwrót już nie :D Świece zapłonowe przynajmniej ze 2 sztuki i jedna cewkę WN (tam są podwójne) Kloski hamulcowe przynajmniej po komplecie na koło przednie i tylne- dalej można improwizować. A łożysko do piasty? Przegub? No i paski...
Tak jest rozbieralny. W katalogu online intercars masz dostępne same przeguby. http://e-katalog.intercars.com.pl/#/prod...
Sprawdź przeguby półosi napędowych.
Witam ! Prawdopodobnie czeka mnie wymiana przegubu napędowego ( przód lewa strona ). Pojazd to Citroen C3 1.4 54 kW. Jest tego tyle w sieci i wole się spytać by czasem nie kupić jakiegoś badziewia typu no name. Skąd kupić ? jaki sklep polecacie a jakiego się wystrzegać ? Czy Allegro brać pod uwagę ? Andrzej
Zostają przeguby napędowe
Zdejmij osłony z przegubów napędowych (wewnętrznych), i sie dowiesz. I skończ z próbą diagnozowania usterek mechanicznych kompem !!!!
Rury,przeguby walów napędowych?
żeby go połączyć na takim sztywnym wałku musisz go wyosiować. daj w połączeniu przegub np. gumowy z wału napędowego od ........ poloneza, bmw, merca lub czego tam jeszcze.
Da się założyć nowy przegub na twoją półośkę. Trzeba rozwalić stary przegub i założyć nowy tyle że należy pamiętać że zdjąć go już się nie da bez zniszczenia. Robiłeś już takie wymiany przegubów na nierozbieralnych półosiach od Renault ? czy jest opcja wymiany półosi tak żeby potem dało się wymienić sam przegub a nie całą półoś. W Renault masz dwa...
Chcesz zwiększyć promień czy zmniejszyć, bo tytuł mówi jedno, a piszesz o drugim :D Więc popraw go. Niestety nie jest to wykonalne, bez przyspieszenia zużycia elementów układu napędowego. Przegub ma kąt graniczny pracy i to niestety ogranicza kąt skrętu kół. Wymuszenie, większego kąta, spowoduje zniszczenie przegubu. Dlatego auta z przednim napędem,...
Jeśli faktycznie dasz sobie rękę odciąć że geometria jest dobrze zrobiona koła są proste i dobrze wyważone to stawialbym na przeguby napędowe wewnątrz. Nie mniej znajdź dobrego fachowca bo z opisu nie wiele wywnioskować.
Czy podczas przyspieszania, czy także podczas jazdy ze stałą prędkością? Spotkałem się z czymś podobnym w E36, tylko z innym silnikiem... Przegub zaraz na początku wału napędowego, przy skrzyni. Charczał przy przyspieszaniu lub dużym obciążeniu.
To chyba już spory wydatek? Średnio: Przeguby od 60zł/szt w górę, wałek półosi koło 100zł (różnie, może mniej, może więcej). Ale po tych objawach i wymianie wylistowanych elementów stawiał bym na przegub wewnętrzny, zamiast wymieniać całą półoś i oba przeguby (w tym napędowy raz jeszcze).
Przeguby napędowe od strony skrzyni. Można w mak rozebrać, umyć i sprawdzić czy bieżnie w porządku.
Witam. Buduję mini ładowarkę łamaną w połowie na skróconych mostach od Żuka jako zawias przegub chce wykorzystać przegub i krzyżak od wału napędowego Liaza, ale mam wątpliwości czy to wytrzyma. Poza tym nie wiem z jakiego materiału to jest zrobione, staliwo czy żeliwo? Proszę o rade. Z góry dziękuję.
Przy podwójnych łożyskach stożkowych z regulowanym luzem były stosowane gwinty lewoskrętne w prawych kołach (maluch , 125, polonez). Na przegubach napędowych stosowane są gwinty prawoskrętne ( odkręca się w lewo ). Musisz nabyć porządny sprzęt aby odkręcić tą nakrętkę tak jak ci napisał Jackall.
Zasadnicze 2 przyczyny - 1)uszkodzenie przegubów napędowych - sprawdzić na mocno skręconych kołach raz w jedną stronę raz w drugą - energicznie dodać gazu i jak będzie stukało to wiadomo już co. 2) możliwe jest też wypadnięcie gumowej tulejki od stabilizatora - drążka łączącego prawe i tylnie koło - trzeba obejrzeć, gumki to koszt kilkunastozłotowy
Taki objaw może być spowodowany przez luzy występujące na przegubach półosi napędowych. Warto dokładnie je sprawdzić, gdyż często zdarza się, że prócz poszarpywania nadwozia podczas puszczania gazu, nie wydają żadnych innych objawów w postaci stuków.
przed ingerencją w elektrykę sprawdź czy nie zacierają się trzpienie ramion i przeguby mechanizmu napędowego
Drgania są na kierownicy ? Czy cały samochód drga ? Z filmiku, który załączyłeś ciężko się cokolwiek wyznać.... Jeżeli dzieje się to tylko podczas jazdy możliwe, że usterka jest związana z układem napędowym warto byłoby sprawdzić przeguby napędowe zwłaszcza te wewnętrzne. Gdy lekko hamujesz czujesz drgania na pedale hamulca ? (pedał hamulca lekko pulsuje?)
Przeguby półosi napędowych prawdopodobnie do wymiany.
mowa tu o silnikach 2,3 T5 250 km znalezienie takiego w dobrym stanie to nie lada sztuka a zadbane egzemplarze są drogie. Silnik znany, ceniony i poszukiwany w półświatku miłośników Volvo A przy przebiegach które zakładasz robić rocznie robię teraz ok. 25-30 tyś, zje cie z kopytami. To ma średnie spalanie na poziomie 12-14 litrów benzyny !! A i 17-20...
Wstępna u innego mechanika wskazuje na przegub od strony skrzyni biegów i teraz takie pytanie, na stronie intercars jest przegub spidan który kosztuje ponad 400 zł wiadomo na warsztacie jakiś tam rabat się dostanie, natomiast na stronie iparts jest http://www.iparts.pl/czesc/przegub-naped...
Moim zdaniem najbardziej zadbane mogą być tylko małe auta od starszych osób (40+ Bzdura! I tylko po 40-ce ludzie sa uczciwi, a poniżej to sami złodzieje... Ja jeżdżę swoim autem od 95 roku i miałem kilka samochodów, które były stare i dobrze utzrymane i w żadnym nie skręciłem licznika przy sprzedaży. Osobiście wolał bym jeździć nowym Hyundaiem za 30000zł...
Ciężko radzić na odległość, ale ja bym postawił na wymianę łożyska i przegubu napędowego od strony tego feralnego koła. Warto też sprawdzić wyważenie kół oraz stan zawieszenia silnika i skrzyni biegów, może ono mieć wpływ na drgania układu napędowego.
Coś w stylu Kirowca, albo wozidła przemysłowego. Z tym łamańcem super pomysł, tylko, że aby uzyskać sensowny promień skrętu trzeba by między przedni przegub przedniego wału a most dać przegub dwukrzyżakowy, albo w ogóle przedni wał napędowy zrobić z oryginalnej dłuższej półosi od saxo, do przegubu zewnętrznego dorobić flanszę mocującą do wałka atakującego...
Przegub trójpalczasty i wszystko z nim jest ok
Dyfer można tanio i prosto zaadaptować z malucha ;) Wystarczy wyjąć go obudowy skrzyni, dopasować zamiast koła zębatego oryginalnej przekładni jakąś swoją zębatkę/koło pasowe wedle uznania, a do "srodka", czyli tam gdzie pracują "satelity" nałożyć smaru do przegubów napędowych. Obudowę kosza z satelitami zrobić z kawałka węża gumowego o dużej średnicy...
Fiat seicento wały, przeguby, przekładnia główna, mechanizmy różnicowy. Ile przegubów posiada wał napędowy tego pojazdu? Coś na temat przekładni głównej, mechanizmu różnicowego oraz półosi oraz schemat kinematyczny układu napędowego. Potrzebuję to do porównania w sprawozdaniu z innym dowolnym pojazdem ciężarowym, a ciężko znaleźć mi informację na ten...
No to skoro masz po anagielsku to w czym problem przetłumaczyć go w jakimkolwiek translatorze , wejdź sobie na forum nissana tam ci być może ktoś prześle skan instrukcji obsługi do TERRANO II , tam jest wszystko opisane, opcja "N""to nic innego jak rozlączenie napędów {możesz sobie wrzucać biegi na postoju i zmieniać je a samochód i tak nie pojedzie...
Witam. W przypadku Mercedesa podajesz VIN i część powinna pasować.
Zacisk wkrętarki można zdemontować (w środku jest śruba z lewym gwintem - odkręcamy w prawo, a następnie cały zacisk w lewo). Zostaje nam oś napędowa i można na niej zamocować nakrętkę kontrując lekkim spawem (chyba w większości jest to gwint M9 i pasuje na nią nakrętka z piasty rowerowej na klucz 15). Pozostaję połączenie w osi nakrętki ze śrubą napędową...
Witam . Jeśli nie" wyszły" żadne luzy w zawieszeniu i układzie kierowniczym, to pozostają przeguby w ośkach napędowych.
Więc trzeba szukać w układzie napędowym Przeguby wewnętrzne, skrzynia, sprzęgło
O geometrze kół zapomniałem całkowicie że się zmieni o ile się zmieni bo wiem że zmieni się troszkę kąt pracy przegubów napędowych. Ze zmianą pracy amortyzatorów to się zgodzę Ale nie będzie aż tak wysilony bo często jeżdżę z paroma osobami i dlatego poza zimą i śniegiem po nierównościach zawieszenie pracuje na maksa czyli na odbojach i nie znaczy to...
tak na marginesie, auto kosztowało mnie 2000zł; wymieniłem już dwa przeguby napędowe [w autoryzowanym Oplu] rachunek 465zl; teraz czeka mnie sprzęgło: LUK 335zł + 390zł robocizna [w aut. Oplu]. Ta uszczelka chyba dopełni czary goryczy. A jeszcze z majem przyjdzie wymiana oleju i przeglądy gazu/pb... Nie wiem czy opłaca się inwestować bo i tak pojeżdże...
Nie jestem trollem. Teraz pracuje w Niemczech i niestety musiałem rovera zostawić zaparkowanego pod blokiem, bo ma słabe hamulce. Po pierwszej wypłacie oczywiście nie zrobię wszystkiego, ale jak trochę zaoszczędze to wymienię w roverze silnik + skrzynie. Teraz dbam o niego i tak najlepiej jak mogę i przykro mi sie czyta jak ktoś pisze mi, abym zezłomował...
Moim zdaniem nie ma to sensu bo przecież masz przeguby więc nie wiem jak Ty to sobie wyobrażasz (krzywa półoś a bicie) ale to nie realne.
He to patrząc na krzyżaki w tym traktorku to są ruskie z mtz-ta. Nowy kompletny wał kosztuje 80 zł. Między skrzyniami zamiast krzyżaka założyć łącznik, przegub metalowo gumowy jaki był w dużych fiatach na wale napędowym bo skrócisz długosć całego napędu i masz napęd rozbieralny i naprawialny w każdym momencie przy pomocy tylko kluczy. Takie przeguby...
Witam. W tym wale są krzyżaki? Taki objaw wskazuje na zużycie się krzyżaków wału napędowego. Dodatkowo dodam że wraz z upływem czasu i zużycia dalszego. Te wibrację będą się przesuwać w kierunku niższych prędkości. Ale i zużyty przegub robi podobny objaw. Choć one powodują mniejsze hałasy. Pozdrawiam.
Niewyważone koła,jak tu wspomniano,na wyważarce jest wszystko OK.gorzej gdy koła są na samochodzie. Oczywiście wszelkie luzy:tulejki wachaczy,sworznie dolne,końcówki kierownicze (te ostatnie są często "niedoceniane "przez mechaników,którzy twierdzą że ich luz nie ma wpływu na "drżące ruszanie") Oczywiście błędne działanie układu sprzęgło/docisk. Osobiście...
Czy podczas zmiany 2 poduszek wyregulowano położenie silnika, które podczas eksploatacji auta z uszkodzoną 1 z poduszek mogło się przestawić. Sprawdź stan pozostawionej "starej" poduszki skrzyni biegów. Czy jesteś pewien, że układ wydechowy np. oberwane wieszaki lub niewłaściwe ich zamienniki, nie są sprawcą drgań nadwozia. Czy silnik jest w dobrej...
ŁOŻYSKA KORONEK NAPĘDOWYCH wytłumacz proszę co to
Na luzy na wahaczach i przegubach kulowych stanie i wyglądzie, oraz na kielichach półosi napędowych czy są kanały rozbite. Oczywiście czy aparatura sprawna i nie popalone kable zasilające. Dodałem katalog zorientujesz się w budowie. http://obrazki.elektroda.pl/2103419500_1...
Cięgno musi być równoległe do prowadnicy. Cały mechanizm napędowy wygląda na bardzo delikatni, cienka długa ośka a masa wózka w ruchu powoduje przeciążenia w punktach zwrotnych. Przenoszą się one i odkładają na mocowaniu koła. Przemocuj przegub wózka do środka pomiędzy pionowe blachy. Należałoby też dać możliwie blisko koła napędowego podparcie w łożysku....
A nie można zrobić dziury w ścianie ? Bo to byłby najtańszy sposób. Chcesz to wykonać praktycznie żeby miało działać ? Zaprojektować ? Czy tylko poteoretyzować ? Czy jest możliwość aby zrobić tak: Na górnym przegubie napędowym mierzymy obroty i w zależności jakie są obroty taką częstotliwość będzie generował falownik? Z wykorzystaniem falownika tak...
Przeguby elastyczne wału napędowego sprawdzone ?
uklad napedowy, przeguby, dwumasa, ugieta poloska itp
wymiana przegub napędowy elektromagnes napędowy napędowy bramy
pompa wspomagać renault laguna pralka whirlpool słabo wiruje junkers cerapur podłączyć sterownik
amica pa4560a420 przełącznik hyundai
Najlepsze telewizory 21-22 cale: LG, Philips, Samsung Jak wymienić przepływomierz w zmywarce Beko DFN26420X?