Auto może być po dzwonie. I nie trzyma odległości co może niszczyć przeguby.
Jeszcze jedno pytanie. Od jakiegos czasu wlanczaja mi sie dwie kontrolki jedna od ABS i druga od EPS. Gasna po restarcie silnika. Niewiem czy to ma jakis zwiazek ale mialem niedawno wymieniane przeguby.
Półosie przód, przeguby wewnętrzne.
A przeguby wewnętrzne masz sprawne?
Przeguby wewnętrzne. Zdemontować zamień stronami ale przed montażem napchać nowego smaru.
Dobrze podejrzewasz, raczej to jest przegub.
Typowym błędem przy wymianie półosi i przegubów jest nie smarowanie frezów. Sam poprawiałem po mechaniku uznawanym jako dobry. Cały komplet przegubów z półosią kosztował tyle co sam przegub zewnętrzny- jak myślicie co wymienił?. Sam przegub.
luzu niby nie ma, Przeguby wewnętrzne sprawdź.
Więc trzeba szukać w układzie napędowym Przeguby wewnętrzne, skrzynia, sprzęgło
Nic prostszego - wymienione przeguby i jest OK! :D
3 min w internecie: Swap VR6 ,podstawy - silnik + skrzynia z wiazką - wozek golf 3 VR6 ,przedia bekla corrado VR6 lub Passat - chłodnica np G60 z krotkim wentylatorem - połoski GTi + przeguby VR - licznik - pedały - kwestia rozwiazania zmiany biegow - kwestia hamulcow Chciałbym zamontować hamulce od tego Passata 5x100 czyli przeguby zostają od Vr,...
Było sprawdzone właśnie na komputerze przez dwóch mechaników i każdy mówił, że jest wszystko OK. Dodano po 1 Sprawdzaliśmy przeguby i koronkę, wszystko OK.
O matko! Normalnie usiąść i płakać. Bo przecież nie da się napełnić przegubu smarem, którego oczywiście za granicą nie da się kupić, nie da się prowizorycznie zabezpieczyć przegubu łatając jakoś osłonę za pomocą taśmy izolacyjnej, srebrnej, kawałków folii, butelki plastikowej... A już najciężej pomyśleć o tym pomyśleć... Dzwoń po lawetę, niech ściągają...
wiem kolego że jest zatrzask a co to takiego ten slidehumer czy jak wyjmę całą ośkę to ułatwi mi zdjęcie tego przeguby a jakieś inne pomysły na to żeby zdjąć to.
Nie wierze żeby sterownik nie rejestrował żadnego błędu, często mam do czynienia z tymi autami i wiem nawet pochodne bez przyczyny innych błędów pokażą.
A co z tym chrobotanie macie jakieś teorie.? Nie dziw się , że nikt nie chce się wypowiedzieć bo to temat rzeka. Wszystko może chrobotać od nadkola po sprzęgło czy przeguby lub łorzyska.
Przez to na styk ostatnio mi śruty z przegubu wyleciały.... robiłem to w kij razy, a najszybciej odkręcić tylny dolny wahacz "banan" i skręcić kierownicę by drążek się wysunął w tę stronę co jest robiony przegub .
Regulamin pkt. 3.1.13
ja bym obstawiał jak kolega wyżej wachacze elementy stabilizatorów gałka kierownicza i dodam sprawdz mocowanie amorów mianowice górne łożysko(poduszkę) a widziałeś tam poduszkę lub łożyko górne?mechanik ma rację stuka przegub WEWNĘTRZNY
Może koronki są inne na tych nowych przegubach
Cena za komplet na obydwie strony - wszystkie elementy. Końcówki drążków można założyć z kompletu ale za długo nie wytrzymają (chyba, że już teraz robią je lepiej). Zbieżność obowiązkowo. Przy wymianie najlepiej jest wyjąć całą zwrotnicę więc można i przeguby i łożyska zmienić za jednym zamachem - jak jest taka potrzeba.
Ja obstawiam przeguby wewnętrzne. Często są przyczyną wibracji podczas przyspieszania pod duzym obciążeniem.
Mi skacze pokazuje różnie 000, 001 , 002 ,003 i maksymalnie 004 Dodano po 2 To przestaw pompę w stronę silnika i zobacz co się dzieje. Przestawiał mechanik i nic się nie dzieje nie robił tego pierwszy raz . Ja przestawię i auto znów nie będzie odpalało na zimnym bo i tak nic vag nie pokażę
NIe moge zrobic logow dynamicznych bo nie mam chamulcow Jaak zrobic pomiar podcisnisnienoia z vacum pump ?
Auto zrobione, okazało się, że problem był ze stabilizatorami i końcówkami drążka, wymienione też przeguby z obu stron i auto śmiga ;)
Tak,przegub wypina się podczas skręcania kół najczęściej prawie na maxa. Słychać takie pyknięcie i wypada. Przegub dobrze siedzi wbijany młotkiem przez nakrętke. Na 100 % zabezbieczenie siedziało w rowku. W półośce rowek jest oki bo zabezpieczenie w nim zostaje, wypada z przegubu. Z Twojego opisu wnioskuje, że ktoś zmienił półoś wraz z przegubem, i...
Witam. muszę wymienić przeguby wewnętrzne. Odkręciłem te 6 śrub mocujących przegub do skrzyni (z jednej i drugiej strony) ale nie wiem jak ściągnąć przegub z półosi a nie chce nic popsuć. Więc ktoś wie jak je ściągnąć????
A tak na serio to skąd wiesz że przed wymianą tych błędów nie było? To że nie zapalał się check to nie znaczy że nie było błędów. Zrób tak skasuj wszystkie błędy pojeździj i zrób ponowną diagnostykę. Koledzy mają rację że nie ma co powiązywać błędów w sterowniku silnika z wymianą przegubów. To że koronka jest minimalnie większa zbytnio wpływu nie ma...
Diagnosta miał rację, nie reguluje się kątów w tym samochodzie, jak są poza zakresem, a luzów brak to coś jest skrzywione w podwoziu od uderzenia, często amortyzator. Drgania nie są skutkiem geometrii, tylko ruchomych elementów. Skoro koła ok. to przyczyną przy tej prędkości mogą być przeguby wewn. układu napędowego.
Różnica 18km/h może nawet wyniknąć z różnego ciśnienia atmosferycznego. Pogoń gościa albo się z nim wałkuj(pod warunkiem, że ma kasę i będzie płacił za szukanie dziury w całym)
W aucie wymienione było łożysko, piasta, poduszka amorka, sworzeń, tuleje na wahaczach, końcówki, maglownica, przeguby wew i zew. nawet cały mc person był podmieniony i jak stuk był tak jest dalej. . wnioskujac z opisu odpada sprężyna i łożysko przegub też
J538 fuel pump control module
przegub wewnetrzny 100%
Witam. Przy tych objawach Masz pękniętą półośkę lub uszkodzony przegub.
Po pierwsze to nie będziesz miał komunikacji z żadnymi drzwiami bo w tym przypadku to drzwi odbijają się w komforcie i tylko tam nie ma osobnej ich diagnostyki. Ja odpalisz VCDS to po wybraniu modułu komfortu sterowniki drzwi ,,pokażą" się w polu EXTRA i tylko tam.
Nie wiem czy to coś pomoże ale robiłem passata i też stukało okazało się że przeguby się popuściły wewnętrzne
Dzień dobry. Sprawdzaliśmy dziś u kuzyna przeguby wewnętrzne i zewnętrzne w passacie b5 90KM 97 rocznik. Za radą mechanika podnieśliśmy jedno koło do góry, wrzuciliśmy bieg i nasłuchiwaliśmy. Przeguby okazały się sprawne ale po wyrzuceniu 3,4 i 5 (zwłaszcza4 i 5) biegu pojawiło się bardzo głośne buczenie, huczenie, i wibracje odczuwalne na całej karoserii...
Imbusy, twardość 8.8 - 10 na wszelki wypadek. Zwykłych nie wkręcisz - za ciasno żeby klucz nasadowy założyć. Możesz użyć ewentualnie tych samych śrub którymi skręcane są przeguby wewnętrzne.
Zapomniałem napisać, że stukanie przy rozpędzaniu oznacza zwykle zużycie wewnętrznego przegubu(-ów).
Sprawdź przegub wewnętrzny . Miałem Passata z podobnymi objawami i po wymianie przegubu wróciło do normy .
Po wymianie, po odłączeniu akumulatora polałeś wodą w celu sprawdzenia?
Poczytaj o "kwakaniu" EGR, może znajdziesz jakąś ścieżkę dźwiękową to sobie porównasz. Spróbuj jechać ze stałą prędkością 95km/h sprawdź czy "wjazd w kałużę" jak to nazwałeś się powtórzy, powinno temu towarzyszyć miganie kontrolki ESP chodź nie zawsze i cykanie przekaźników gdzieś pod deską. Jeśli niedawno zmieniałeś przegub/przeguby to to jest przyczyna...
Witam 1 Przeguby 2 poduszki silnika i skrzyni 3 zawieszenie układu wydechowego(łącznik elastyczny)
Wymień tarcze i nie oszczędzaj na bezpieczeństwie.Przyczyna może też tkwić w przegubach wewnętrznych
Błędy pokażą czy to coś z modułami drzwi...
18077 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 4 (N243): Electrical Malfunction P1669 - 35-00 - - Czy to oznacza elektryczne uszkodzenie pompo-wtrysku ? Niekoniecznie, najbardziej podejrzana jest zawsze wtyczka do cewki pompowtryskiwacza i wiązka.
hmm to mam ładne zadanie... nie dość że naprawy dokonuje na parkingu a auto na lewarku stoi to jeszcze to.... :cry: czyli podsumowując zabezpieczenie najpewniej zostało w środku,ta część wałka też tam powinna być? czy mogła już wlecieć gdzieś dalej do środka ? No nic zabieram się do pracy może uda mi się to jakoś wydłubać ewntualnie ten kawałek wałka...
Panowie wymieniłem czujnik ESP i było wszystko cacy przez 2 tygodnie. Problem znowu powraca. Dzisiaj znowu zapaliły mi się kontrolki. I jak wczesniej pewnie beda zapalaly się coraz częściej. Gdzie szukać przyczyny ? Drugi czujnik w ciagu kilku tygodni poleciał... Jakieś zwarcie czy poprostu pech przy zakupie używki ?
Witam Sprawdź przeguby wewnętrzne. Może mają za duży luz lub są suche w środku - wysechł smar.
Witam Koledzy. Mam pytanko w zeszłym tygodniu miałem wymienione łożyska jednak z prawej strony z przodu huczenie zostało przy 80 kmh.Podniosłem auto i jak kręce to czuć przy przegubie wewnetrzym taki szum/tarcie oraz mam luz na półosi miedzy skrzynią a kołem czy to może być przegub wewnętrzny??
Przyczyn może być wiele, problem z pompkami, dwumasa, przeguby wewnętrzne (lubią pękać) i oczywiście koła. Sprawdź czy drgania występują na luzie, dodawaj powoli gazu i zobacz czy nie występują drgania w jakimś przedziale obrotów.
Kolejny temat dla wróżek, chłopaki diagnoza zajmie w tym aucie minutę i będzie widać co jest. Zanim rozbierzesz poł auta zajedz na diagnozę i będzie wiadomo.
Zrób porządnie logi albo niech ci ktoś bez logów powie co jest nie tak:) logi robi się POJEDYŃCZO, dynamiczne najlepiej od 1000 do 4200obr, a statyczne i basic setting z wyłączonymi wszystkimi uradzeniami elektrycznymi typu nawiew, światła, radio i z silnikiem rozgrzanym do 90C, poniżej które logi zrobić: dynamiczne: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011...
pozostawię twoje wypowiedzi bez komentarza pani mechanik.........! O tak, ten mechanik co sprawdza temperaturę wody w starym pasacie za pomocą komputera, co szybciej wyjdzie termometrem, którego posiada większość jak nie wszyscy mechanicy. Dostarczam części do zakładów napraw i widzę co się tam dzieje. Gdybyś był mądrzejszy napisałbyś aby właściciel...
I jak się zakończyła przygoda? Ja mam problem z Ibizą ABS 5,7 Front V30 6Q0 907 379 G. Ten sam błąd: 00301 - ABS Return Flow Pump (V39)
Może skrzynia biegów być Raczej nie zostały też sprawdzone przeguby wewnętrzne poduszki pod silnikiem i skrzynia a zapomniałem dodać że na autostradzie na pełnym zbiorniku mogę zrobić tylko 900 km a wchodzi 70 l :D
Witam Pukanie przy skręcie na postoju czy podczas jasdy. Jeśli jest to taki dziwny dzwięk powiedzmy stukania podczas jazdy to może to byc przegub Pozdrawiam
Przegub wewnetrzny
Teraz możemy wróżyć. Logi dopiero coś pokażą. Wrzuć jeszcze 003 018
Witam. Mam problem w moim Passacie słyszę stukanie przy hamowaniu. Jak jadę np. 60km i nagle hamuję, słychać stuk, ale tylko raz. Ewidentnie słyszę to w lewym przednim kole. Stuk jest, jakby był luz, coś nie dokręcone. Klocki hamulcowe i tarcze nowe, nie mają luzu klocki. Dziwne jest to, że jak auto jest zimne nie stuka, dopiero po przejechaniu około...
Śruby masz koło lewego przegubu przy skrzyni imbus 17.
Problem się rozwiązał. Przy 180km/h przeskoczył dziś pasek rozrządu...:) Edit: A jednak nie... zawór wydechowy na 1 cylindrze urwał się w połowie trzonka i narobił bigosu... Zmasakrowane: - głowica - tłok - korbowód - rozpylacz wtryskiwacza (0.216) - świeca żarowa - wirnik turbo od strony gorącej Głowica jak wyżej pisałem robiona była jakieś 4 miesiące...
tak poduszki ok pompowtryski w normie po diagnozie vcds koło dwumasowe ok zawur egr wyczyszczony przeguby sprawdzone zawieszenie wporzadku rozrzad według znaków i zadnych błeduw na kompie. dodam jeszcze na zimnym nie ma drgan tylko na ciepłym silniku w przedziale obrotuw 1600 do 2100 bardzo mocne szarpanie na wysokich biegach dalej szukamy
Siemka🙂, mam problem z moim passatem mianowicie podczas przyspieszania są drgania gdy odpuszczę gaz drgania ustają myślałem ze to przeguby wiec zmieniłem odydwie półosie na nowe firmy mahle po wymianie nadal jest tak samo koła są wyważone, może ktoś miał taki problem i wie co może być nie tak Pozdro
Odkąd walczyłem z tymi zaciskami, to ustawiłem sobie właśnie taki awatarek :D (zasada działania zacisku el.). Tam, bez poboru prądu nie zdążysz pomierzyć nic. Odepniesz wtykę od zacisku, zapniesz żarówkę 21W i tylko raz się zaświeci i sterownik odetnie zasilanie, bo zbyt niski pobór... Tak się dzieje, kiedy zacisk się przycina. Ja podaję napięcie bezpośrednio...
i co Ci jeszcze może ma napisac co i o ile podnieść?? naucz sie sam jak większośc osób na tym forum...tel plik możesz dołączyć do płyty galletto (1000 czipów i filmów porno) bo tak wygląda...
Robili mi to w dość dobrym warsztacie, wcześniej inny samochód tam serwisowałem i żadnego problemu nie było, natomiast tak na logike to po wymianie zawieszenia samochód widocznie się z przodu podniósł i tak myślę, że teraz przegub działa pod innym naciskiem być może większym jak wtedy i dlatego się odzywa, ogółem sprawdzili mi to na przegubie od skrzyni...
Sprawdź luzy na przegubach półosi.
Witam, Gdy puszczam i dodaje gaz na każdym biegu, oprócz ruszania, szarpie samochodem. Szarpnięcia są dość mocne zwłaszcza przy większej prędkości. Dodatkowo przy tym gdy skręce kierownice w lewo np na łuku drogi lub ostrym zakręcie przy spuszcaniu i dodawaniu gazu lub po zmianie biegu i dodaniu gazy słychac zgrzyt. Przy skręcie i równym dodawaniu gazu...
no i co ze odkopałem? może ktoś będzie szukał podobnego wątku i mu się przyda ,widziałem gaz w tym aucie. widocznie ludzie poza tobą (panie mr-pech) są zainteresowania pomocą .
Koronka jest na przegubie obadaj ją i czujnik.
też tak miałem. wymieniłem przeguby zewnętrzne i wewnętrzne i nic to nie dało, później poduszki silnika i skrzyni biegów i też nic,stawiano na koło dwumasowe albo uszkodzoną skrzynie dsg, dopiero po podłączeniu pod porządny komputer okazało się że jeden pompowtryskiwacz niedomaga na wyższych obrotach.po wymianie jest wszystko ok,aż sam w to nie wierzyłem...
Na mojego nosa koleś to młotkowiec i skrzywił koronkę impulsową.
Kół jeszcze nie zmieniałem. Podobnie mi w Passacie biło po zmianie na zimówki nastała cisza. Luzu na dźwigni biegów nie ma, hamulec trochę może szarpie po lekkim naciśnięciu pedału, przeguby i łożysko w kole zmienione i bez poprawy.
robiliście test (diagnozę) klimatronika ?? wyłączyć zapłon, nacisnąć jednocześnie obieg wewnętrzny i ECON -przytrzymać, włączyć zapłon, po paru sekundach puścić przyciski, wystartuje test i diagnostyka klimatronika, wyświetli się informacja o błędach, przyciskiem ogrzewania przeskakuje się do następnych błędów aż pokażą się 3 zera (000), wyjście z trybu...
Witam serdecznie na bo jestem tu pierwszy raz. Mam problem. Mój passat CC uległ awarii (uszczelka pod głowicą). Musiałem szybko jechać autem zastępczym zlotowym do pracy 250km. Golf 4 swap 3.6 z passata (BWS) oraz skrzynia DSG dq250 i jak pech to pech na koleinach bardzo mocno przytarłem i wyrwało śrubę około 6mm dojechalem do szefa zostawiłem auto...
wymieniłem zegary w pasku miałem zegar wskazówkowy z prawej peraz jest elektroniczny z lewej i nie działa. co roboć
Witam. Samochód VW Passat 2002 rok, urwała się opaska od przegubu i smar uciekł z przegubu. Przy skręcie słychać lekkie cykanie. Czy jest sens napełnić mażete smarem (tu pytanie jakim grafitowym czy może inny?) czy kupić nowy przegub dla świętego spokoju?? Czy pykanie przy skręcie spowodowane jest brakiem smaru czy sie już przegub posypał. Dodam że...
jego odkręcenie wymagałoby albo wyciągania silnika albo conajmniej zdejmowania głowicy Nie jest łatwo ale da się odkręcić, chociaż sam ostatnio jak to robiłem to powiedziałem sobie że następnym razem wyciągam cały silnik, bo w końcu to 30 min roboty o ile przeguby nie będą oporne w odkręcaniu. :D
To stało się w nocy także nie miałem kiedy. Dzisiaj podniose samochód na lewarku i bedę kręcił kołami jak nie bedzie oporu na jednym ani na 2 kole tzn że mamy grubszą impreze. Mam nadzieje że to jakiś przegub wewnętrzny bo zewnętrzne nie dawały znać że są uszkodzone. Dodano po 3 Teraz podnosiłem samochód na lewarku i wrzuciłem bieg i kręciłem kołem....
Dzień dobry Mireczki . Mam taki problem z moim Passatem B5 fl 130 km stukanie w kole z prawej strony( takie metaliczne stukanie nawet po małych nierównościach , jakby drżenie) Dodam , że żadnych luzów w zawieszeniu nie ma (Sprawdzałem to na stacji diagnostycznej dwa razy i jeszcze sam breszką w domu na kanale ) Poduszki silnika też ok ,teleskopy wymienione...
Witam mam ogromną prośbę chciałem dowiedzieć się co może być tego przyczyną. Żeby odpalił trzeba kilka razy przekręcić kluczykiem on się zagrzeje i na początku jak już złapie obroty przerywa. Pompa paliwa wymieniona została na zamiennik chiński i po poł roku właśnie zaczeły pojawiać się problemy pomóżcie błagam
Już nie będę kombinował z tymi kodami, bo nie mam do tego zestawu takiego. Chyba podjadę na warsztat gdzie mam praktykę i Esi-m się podłączę. Zobaczymy co pokażę. Ale Sonda raczej do wymiany jak stoi na 0.52?
Coś niedobrego dzieje sie z przegłubami wewnętrznymi. Miałem parę takich przypadków w półosiach montowanych w taki sposób i przyczyną był zakleszczający się/nie pracujacy płynnie przegłub. Wytwarzały tak duże siły/naprężenia, że powodowały wyciąganie się śrub co wyglądało na samoistne odkręcanie. Nawet stosowanie śrub 12.9 i kleju do osadzania łożysk...
Otulina przewodów jest elastyczna i sie rozciągnie a przewód w srodku nie i jak naciągniesz i zerwie sie to nie wróci albo będzie łączyło w zależności od zgiecia otuliny, a bonus z uplywem lat przewód sie lamie w środku. Napisalem bo kilka razy miałem takw sytuację. Jak wyżej podpowiadają najlepiej podłączyć tester i odczytać błąd sprawdzić parametry...
Dzień dobry Mireczki . Mam taki problem z moim Passatem B5 fl 130 km stukanie w kole z prawej strony( takie metaliczne stukanie nawet po małych nierównościach , jakby drżenie) Dodam , że żadnych luzów w zawieszeniu nie ma (Sprawdzałem to na stacji diagnostycznej dwa razy i jeszcze sam breszką w domu na kanale ) Poduszki silnika też ok ,teleskopy wymienione...
Witam, mam problem z passatem b6,który bardzo mnie juz denerwuje, poniewaz długo sie z nim borykam i nadal brak poprawnej diagnozy a mianowicie podczas przyśpieszania, samochód wchodzi w drgania, zaczynają się wibracje, np jade na piatym biegu 120 z włączonym tempomacie jest prosta droga i jest okey , nie ma wibracji, zaczyna sie wzniesienie i samochód...
No i sprawa sie rozwiazala Walnieta byla ta pompa (tzw vacuum diesel pump) samochod juz odebrany smiga jak powinien tylko po kieszeni dostalem no ale bez tego by nie chodzil Dzieki za wasze zaangazowanie i podpowiedzi
Kilka miesięcy temu borykałem się z podobnym jak nie tym samym problemem w pasacie b5 1,9 tdi silnik ahu.Wymieniłem dwumasę przeguby wewnętrzne poduszki itd.brak efektu.U mnie objawiało się to drganie telepanie od 1,2 tys do 2,5tys gdy przyspieszałem,odwiedziłem kilku mechaników wydałem dużo kasy.Problem rozwiązałem przyczyną problemów były WTRYSKI...
-zalany moduł komfortu w podłodze -zatkane 2 odpływy wody pod szybą (pod aku i pod serwem hamulców) -bajorko między komputerem a lewą stroną maski (patrząc z perspektywy kierowcy) -zimne luty w zamkach w drzwiach -śniedź/przerwa na kostkach (np w przegubach od drzwi)
Póki co z telefonu nie mogę otworzyć tych zdjeć. U mnie parownik wyglada tak. Nie widze brudu ni w ząb. A może być taka opcja że śmierdzi z nagrzewnicy a nie z parownika? No ale przeciesz peraz dmucha tylko zimnym to nagrzewnica omija.
Nazywa się to potocznie flansza przegubu wewnętrznego i nie, nie mogę podlinkować. Zamykam wątek jako wyczerpany.
Witam co może być powodem ze już 3 czujnik oleju padł.Olej mam świeży mobil 1 czujników miałem już 3szt każdy po wymianie max 5mc i znowu błąd (żółta kontrolka) co 100km, po wymianie 5mc spokoju i znowu to samo. Czujniki zakładam używane ale oryginalne to chyba za duży pech żeby 3szt padły w aucie. Passat b5 2000r 1,9 tdi 115km http://obrazki.elektroda.pl/9505538800_1...
Wszystko zalezy od eksploatacji bo nawet najlepsze przeguby mozna zajechac w pare tysiaczkow, mam na mysli pisk opon co krzyzowke w szczegolnosci przy skreconych kolach. Ja u siebie wymienialem przeguby przy 240 tys, nawet ich nie slyszalem tylko przy okazji przegladu stwierdzono lekki luz na zewnetrznych. Wymieniono wszystkie a koszt w ASO to 1200...
Naciskasz kilka razy każdy klawisz 1,2,3,4 aż na odpowiednich pozycjach pokażą się cyfry kodu. Dopiero jak zobaczysz kod na wyświetlaczu to go zatwierdzasz. SławeK
A jak się stwierdza luz na turbo. Łapiesz za wirnik ( najłatwiej od strony zimnej ) i szarpiesz po osi i porzecznie. Jak chcesz pomiaru to zakładasz czujnik zegarowy i mierzysz skok. Z tego co widać to rysuję sie obraz że pogoń za ekologią ( niskie spalnie) weszła na nowy poziom już nawet opór pompy oleju starają się ograniczyć w myśl że gwarancję wytrzyma.
a sprawdzałeś sondy? rozumiem że jeździsz na gazie więc kompik się mógł też rozjechać problem jest mi nieco znajomy bo miałem taki w passacie ale przyczyną było złe ustawienie czyjnika poł. przepustnicy. U ciebie on się chyba nie reguluje więc zanim wypaskudzisz 300 na serwis posprawdzaj czujniki przyjemnego grzebania
witam z tym autem jest wszystko ok nic sie nie dzieje jest tylko i wyłącznie problem z obrotomierzem tego typu że zegary orginalnie z passata są przystosowane do impulsu anologowego razy 4,a chciałbym żeby były przystosowane do impulsu razy 5,wiem ze to jest możliwe bo kolega kiedyś posiadał taki silnik w corrado zastosował zegary z passata 2,0 16v...
polecam wykonać test (diagnozę) klimatronika, to jest na prawdę proste: wyłączyć zapłon, nacisnąć jednocześnie obieg wewnętrzny i ECON -przytrzymać, włączyć zapłon, po paru sekundach puścić przyciski, wystartuje test i diagnostyka klimatronika, wyświetli się informacja o błędach, przyciskiem ogrzewania (temp +) przeskakuje się do następnych błędów aż...
witam wszystkich fachowców i proszę o porady, mianowicie: 1. sprzęgło hmm, zakres działania w ostatnim czasie naprawdę się skrócił i zdecydowanie bierze za wysoko i krótko(jeszcze się nie ślizga ale zaraz zacznie jak z tym nic nie zrobie-nie chcę nadwyrężać koła zamachowego), czy możliwa jest regulacja bo drogie te elementy a ja zbyt zamożny nie jestem?...
przeguby toyota zamienniki przeguby przeguby nissan
nadawać 433mhz komputer długo włącza świece moment
falownik elektronix siłowniki force
Młynek do kawy Bosch CTL636EB1/04 nie działa Windows Media Creation Tool dla Windows 7 - Alternatywy