Ten schemat nie dotyczy alternatora z Jelcza ponieważ jest on sześciodiodowy więc na regulator podpinasz 15 czyli po zapłonie a z alternatora jest wyjście na przekaźnik kontrolki ładowania.P
Alt 6-cio diodowy, musi być przekaźnik lampki ładowania.
Potrzebny jest przekażnik ładowania /najlepiej ze starego JELCZA /
Kiedyś w Kamazie w podobnej sytuacji szukaliśmy usterki kilka godzin. Okazało się, że szofer naprawiał wiązkę przyłącza instalacji i zamienił miejscami przewody. W efekcie regulator otrzymywał informację o napięciu na instalacji przez cewkę przekaźnika. biedaczek nigdy nie otrzymywał 28 V i podbijał ponad 30 V. Po prostu sprawdź instalację.
Jeżeli masz przekaźnik i regulator w instalacji, to przyczyna może leżeć w zamienieniu przewodów na alternatorze. Na szczotki ma dochodzić 24V z regulatora i tu jest brak napięcia. Sprawdź czy dochodzi plus do regulatora i z regulatora do alternatora. Często jest to wina bezpiecznika. Pozdrawiam
Nie napisałeś z czego to masz alternator bo jak jelczowski to nie ma tam diod wzbudzenia wyjście jest do sterowania przekaźnika.P
Pytanie po co ten przekaźnik wycieraczek 24v z jelcza do instalacji 12V :?:
Ten alternator na 99% nie jest na 24V tylko jest to normalny Elmot na 12V. Druga sprawa że żadnego alternatora w SW680 czy Jelczu o prądzie 21A nie było bo siedziały tam A120 o napięciu 28V i prądzie 40A. Doprowadź tą instalację do kultury, wymień przekaźnik rozrusznika jest jest to potrzebne i nie kombinuj bo więcej zachodu i kosztów jak to warte.
przekaźnik alternatora isuzu scania przekaźnik alternatora przekaźnik alternatora renault
mieszacz bf966 zamiana pojemność kondensator gąbka chłodząca
pedał maszyny szycia łucznik pedał maszyny szycia łucznik
Toshiba 55UA2063DG Firmware: Official Sources, Main Board 17MB170/17MB180, Panel VES550QNDB-N2-N43 Schemat instalacji elektrycznej Techlife X7 – gdzie znaleźć dokumentację skutera elektrycznego