Wiem, że jest możliwe podłączenie takich kierunkowskazów tylko nie wiem jak się do tego zabrać i od czego zacząć. Znalazłem gdzieś w Internecie, że należy zastosować przekaźnik MAH 4120 na każdą ze stron plus rezystory 6ohm do kierunkowskazów. Nie wiem jak to wszystko podłączyć, czy podłączyć przekaźniki osobno czy zastąpić oryginalne tymi?
Zakupiłem moduł doświetlania zakrętów DZ1. Planuję go zamontować do Corsy C 1.3 CDTI. W module DZ1 są następujące wyprowadzenia: – czarny : masa (-12V) – czerwony : +12V za bezpiecznikiem 15A na stałe – niebieski : +12V za stacyjką – fioletowy : do żarówki lewego kierunkowskazu od strony +12V – żółty : do żarówki prawego...
Witam. Chcę zamontować taki przekaźnik w Fiacie Panda ale nigdzie nie mogę znaleźć wyprowadzeń ani schematu układu elektrycznego wycieraczek. http://obrazki.elektroda.net/1_115486396... http://obrazki.elektroda.net/47_11548640... Przekaźnik ponoć pasuje do następujących modeli: 1. Volkswagen: Golf 1, Golf 2, Golf 3, Jetta, Vento, Corrado, Scirocco,...
Te kable (czarno - ziel i czarno - biały) są podłączone bezpośrednio do żarówek lamp kierunkowskazów strona lewa i prawa, moduł komfortu powinien na nie podać "migające" +12V przez przekaźnik podwójny przy otwieraniu i zamykaniu
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
Witam. Mam alarm magic i fiata Doblo 1.9 2006r w schemacie jest podłączenie do przekaźnika kierunkowskazów wejście i wyjście nie mogę namierzyć tego przekaźnika. Proszę o pomoc jak to podłączyć
http://obrazki.elektroda.net/59_11546973... Dźwiękowy sygnalizator włączenia kierunkowskazów i świateł awaryjnych. Do zrealizowania w ramach relaksu :D Pożytecznym urządzeniem jest dźwiękowa sygnalizacja pracy kierunkowskazów. Pozwala ona na uniknięcie błędów w postaci zapomnienia wyłączenia kierunkowskazów, oraz po pewnym po czasie powstają pozytywne...
Witam. Przeglądam przeróżne strony i nie mogę znaleźć odpowiedniego autoalarmu. Otóż potrzebuję autoalarm, ale nie na szynę CAN tylko wersję wieloprzewodową. Co potrzebuję? Podłączenie syrenki, kierunkowskazów do sygnalizowania zazbrojenia/rozbrojenia, sterowanie centralnym zamkiem, ewentualnie domykaniem szyb, opcjonalnie przekaźnik do odcięcia pompy...
tu chodzi o przerywacz od kierunkowskazów
http://obrazki.elektroda.net/62_12110360... System kontroli żarówek i bezpieczników w samochodzie. System obejmuje kontrolą wszystkie światła oświetlenia zewnętrznego samochodu, oraz wszystkie bezpieczniki znajdujące się w skrzynce bezpieczników. Jest zamontowany w samochodzie Skoda Octavia kombi, i do tego samochodu odnosi się uproszczony...
Na konsoli środkowej masz włącznik świateł awaryjnych wyciągnij go i się wepnij separując 2 diodami prostowniczymi. Tam są 2 takie cienkie kable. Weź miernik jeden przewód do masy a na drugim szukaj + 12 V gdy kierunkowskazy migają. Powinieneś znaleźć 2 lub 3 takie przewody. Każdy sterownik powinien mieć wyjście na kierunkowskazy. Dowiedz się czy to...
Witam. Niedawno padł mi pilot od centralnego zamka. Kupiłem nową centralkę mikro-ster firmy AMT. Podłączyłem ją pod oryginalną centralkę zgodnie z instrukcją [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... [Rozwiązano] Mazda 2 - Jak podpiąć centralny zamek . Wszystko działa bez problemu tylko zostały mi te nieszczęsne kierunkowskazy. W instrukcji...
albo przekaźnik z dwoma parami styków w alarmie wtedy też jest separacja.
jest czerwony i żółty kabel... jak podłączałem żarówkę pod alarm i bezpośrednio przez przekaźnik kierunków to mrugało, ale nie zrobiłem żeby było na kierunki auta...spróbuje podłączyć tak jak pisze pkhenr...
Koledzy mam problema i prosił bym o pomoc, a zatem założyłem do tico alarm i centralny zamek, i mam problem, bo niewiem gdzie i w jaki sposób moge podpiąć kierunki pod alarm. Bo w innych autach to podpinałem pod przekaźnik od kierunków. A w tym TICU nie znalazłem takiego przekaźnika. Od alarmu wychodzą dwa +(plusy) na kierunki. Proszę o pomoc.
Takie podłączenie jak na moim schemacie jest prawidłowe? Z przodu mają być kierunkowskazy z żarówką 23 W a z tyłu LED do tego kontrolki prawa i lewa. Przekaźnik do świateł awaryjnych. Nie wiem jeszcze jakie diody prostownicze użyć. Bezpiecznik 10 A chyba będzie odpowiedni. Przerywacz musi wytrzymywać około 5 A? http://obrazki.elektroda.pl/9452785300_1...
Ja sie muszę wpiąć za przekaźnik odpowiadający za kierunki. W którym miejscu on się znajduje. Dzięki Pozdrawiam Roman
a jakiś przekaźnik trzeba dawać - czy tak bezpośrednio zapodać pod włącznik awaryjnych... -> w centralce znajduję się jeszcze pomarańczowy kabel(zapłon+12 - terminal) - gdzie go podpiąć...?
Zachowują się identycznie czy z żarówkami czy bez A może ktoś wie które do czego są przekaźniki Dwa górne na pewno są od podnoszenia góra dół pytam bo często ten mały przekaźnik zaczyna pulsować jak automat kierunkowskazów w samochodzie Po zwarciu styków 8z 9 żarówki zaczynają świecić razem dziwne jest to
Gdzie podłączyć żarówki? Zamiast tej czerwonej diody? Z wyjścia 555 sterować przekaźnik (tak jak w przywołanym linku) albo odpowiednio duży tranzystor MOSFET. Przekaźnikiem/tranzystorem kluczować żarówki. Mam w rowerze elektrycznym napięcie 36v~ Chyba 36V=. Czy światła awaryjne wchodzą w grę? Wchodzą. Jeśli by ktoś dał radę zdobyć schemat elektryczny...
Witam, a więc..... zakładam elektrykę w ciągniku T25 ale podobnie jak w c360, i napotkałem parę przeszkód i prosiłbym bardzo o pomoc, po pierwsze przerywacz kierunkowskazów 732743 ma 3 konektory opisane +, P ,L i proszę mnie poprawić jeśli źle to myślę zrobić: do plusa podpinam plus, do L podpinam kontrolkę a do P kabel który idzie na przełącznik kierunków,przerywacz...
Witam - jak podłączyć sterownik pilota do istniejącego zamaka centralnego - załączana instrukacja montarzu jest śmieszna i jak dla mnie nic z niej nie wynika (NO, N, NC przekaźnik zamykania, przekaźnik zamykania:cry:) załączyłem schemat z samochodu i schemat sterwnika pilota oczywiście podłączenie zasilania i kierunkowskazów nie stanowi problemu chodzi...
Uniwersalny sygnalizator do samochodu. W najnowszych modelach samochodów często stosowana jest mnemotechniczna sygnalizacja stanu samochodu w postaci wyświetlacza z sylwetką pojazdu. Jest to bardzo wygodny sposób, pozwalający na szybką i łatwą kontrolę pojazdu. Na wyświetlaczu są widoczne wszystkie niedomknięte drzwi i klapy, ponadto może być sygnalizowany...
SKODA FABIA COMBI ELEGANCE 1.9TDI 2002 TMBGS26Y12356.... Komputer________System Komfort_________Klimatyzacja 6Q1937049C _____ 6Q0959433E ____________6Y0820045 centr.zamek szyby elektr.x4 Proxima BP – Montowany PEHAMOT Proszę o porady jak podłączyć Proxime BP do Fabi by działał trzeci przycisk na pilocie – do otwierania bagażnika. W tej chwili...
http://www.ronaldo_poznan.user.icpnet.pl... Witam! Postanowiłem pochwalić się na tym forum, czym od ponad roku się zajmuję... Kończę informatykę na UAM Poznań, a ponieważ moim hobby jest elektronika oraz motoryzacja, jako temat pracy magisterskiej wymyśliłem sobie, że wykonam cyfrową deskę rozdzielczą do samochodu. Tematów komputerów...
poszło na maila.
zielonym i niebieskim wysteruj przekaźnik
Już smaruję schemacik.
tak tylko w tym jest problem ze rolls juz ma sterowanie c. zamka, tylko chce zrobić żeby mu kierunki mignęły przy właczeniu i wyłączeniu!!!
Można to zrobić przekaźnikiem.
Poniżej schemacik uzupełniony, przekaźnik dowolny z cewką na 12V.
Dwa takie same przekaźniki. Kierunkowskazy podłącz w miejsce opisane "prawy"
Nie, przyłączasz bezpośrednio do żarówki a konkretnie ja przyłączałem do kabelków przy przełaczniku kierunkowskazów, prawdopodobnie w środku jest przekaźnik od sterowania kierunków.
A schematy na volkswagen.msk.ru - i to również po angielsku. OK a na przerywacz z manetki tez idzie plus? I jeszcze kwestia pinów przy przerywaczu. Mierzyłem dzisiaj prawie na każdym jest 12V -.- wiec ja nic nie wiem Dostałeś schemat i g...no wiesz. A za postawę zaprezentowaną: Proponuje nastepnym razem tak poprostu po ludzku nie zgrywać cwaniaka warsztatowego:)...
Zrób sobie na 555 i na wyjściu daj przekaźniki. Nawet jest taki układzik chyba z Norda czy innego Jabela. Dajesz na wyjściu przekaźniki i możesz podłączyć co tam chcesz.
(at)Slawek K. Taak ? Przetwornica podłączona na stałe do akumulatorów, a stacyjka zamyka obwód przekaźnika wysokoprądowego do sterownika silnika. Równolegle do jego cewki podłączyć można światła i kierunkowskazy.
A ja bym zrobił tak : https://obrazki.elektroda.pl/2483604900_... Włącznik S1 można dać w kabinie i po odcięciu (31 - masa czyli GND) , wszystko wraca do normy. Zamiast (30-stały plus aku) można dać (58L-zasilanie postojówki) lub (15-plus po stacyjce . Zamiast led mogą oczywiście być żarówki . K1 i K2 to przekaźniki . NO - znaczy...
Tu masz rysunek jak podłączyć „długie”. Dodatkowo jest mostek prostowniczy, bo mało jest przekaźników na 12v przemiennego. Przy kierunkowskazach pomijasz mostek i dajesz zasilanie bezpośrednio na przekaźnik, choć powinno działać bez przekaźników, skoro prąd stały, nie wiem czemu by miała być rozdzielona masa od kierunkowskazów. Długie to jasne, zasilanie...
problem rozwiązany
Rozumiem że mam wyciągnąć przekaźnik kierunkowskazu i podłączyć na krótko wejście oznaczone jako 49 z którym kolwiek z wyjść np. 49a?
Rozumiem, że "wymuszam przejście masy" znaczy, że zwierasz ręcznie przewody 1 i 2 oraz 3 i 4. Jeśli tak, to nie będzie wina przekaźnika. Sterowanie zamkiem polega tutaj na podawaniu masy raz na biały a raz na biało/czarny przewód. A dokładnie w miejsca, do których są podłączone. Ten trzeci przekaźnik (wyższy) steruje kierunkowskazami. Nalot na ścieżkach...
Masz zapewne trzy kontrolki kierunkowskazów. Sterowane są z przekaźnika kierunkowskazów który sprawdza też działanie kierunków w pierwszej i drugiej przyczepie.
(at)bananvandyk W zasadzie ten z malucha jest taki sam tylko ma dwa wyjścia odpowiadające C2 bo jest do awaryjnych. Szczerze to od początku ten z wątku wygląda mi na jednostronny i do właściwego działania kierunków trzeba dwa takie. Wtedy podłączenie byłoby takie samo jak tego z malucha. Zastosowanie przekaźnika oznaczałoby możliwość przenoszenia dużych...
No przecież darq82 ci narysował... dopasuj obrazek z przekaźnika z obrazkiem kolegi i wszystko.
Przewody w wiązce kierownicy, z włącznika kierunkowskazow. Potrzebny bedzie przekaznik dwu torowy, albo dwie diody prostownicze minimum 5'cio amperowe.
Szybkie cykanie przekaźnika wynika z braku obciążenia, sprawdź dokładnie czy wszystko dobrze podłączyłeś, może niechcący odwróciłeś jakąś kostkę.
Zimny lut w module lub uszkodzenie przekaźnika w nim.
natomiast tych dwóch małych schematów po prawej nie bardzo. Do wyjścia 4541 możesz podłączyć wejście jednego z tranzystorów - bipolarnego lub mosfeta - a do wyjścia tranzystora, cewkę przekaźnika lub minus zasilania układu sygnalizatora dźwiękowego.
Przekaźnik był źle podłączony
alarm Vertex CA14 wyjście po przekaźniku
Wykorzystaj impuls podawany przy zamykaniu do sterowania przekaźnikiem (przekaźnikami), który z kolei załączy kierunkowskazy.
Schemat podłączenia siłowników do centralki - "D". Kolory przewodów masz opisane na obu schematach. co dalej z bagaznikiem Konieczny dodatkowy przekaźnik a podłączenie zależne od typu samochodu. kierunkami w centralce Masz jedno wyjście na kierunkowskazy , więc potrzebujesz dwie diody prostownicze aby rozdzielić na L i P lub dodatkowy przekaźnik z dwoma...
witam panowie ta kontrolka nie jest diagnozowalna tylko sygnalizacyjna jest sterowana przez specjalny przekaźnik jeśli nie chcesz żeby świeciła to trzeba go wyjąć stary temat lata 99 i po robocie
Wyjście transformatorowe stosuje się w alarmach z syrenami piezoelektrycznymi. W zasadzie syrena składa się z samego przetwornika piezo. Trudno kupić taki transformator, łatwiej wylutować ze starej centralki alarmu motocyklowego. Ze zdjęć wnioskuję, że przetwornik znajduje się pod płytką centrali alarmu. Natomiast zaświecenie się na stałe kierunkowskazu...
"Sprawdzanie kierunkowskazów Impulsy dla kierunkowskazów i świateł awaryjnych są wytwarzane przez przekaźnik nazywany przerywaczem. Światła awaryjne są podłączone do przerywacza bez bezpiecznika. Bezpiecznik kierunkowskazów znajduje się w skrzynce bezpieczników. • Jeśli częstotliwość kierunkowskazu jest większa po jednej stronie niż po drugiej,...
Samochód to citroen berlingo rok 99. Nie działa mi jeden kierunek (prawy przód) i chciałem podłączyć ten przekaźnik żeby po załączeniu kierunku on migał
Witam potrzebuję podłączyć kierunkowskazy do centralki. czy ktoś wie jak to zrobić? mam oczywiście sterownik radiowy i dodatkowy kanał na awaryjne który podaje masę. potrzeba zamontować dodatkowy przekaźnik???
Podejrzewam że nie masz też wyjścia na syrenkę. Musisz znaleźć przewody od zasilania silników siłowników - 16-pinowe złącze konektorowe (biały - pin 13 i brązowy - pin 15). Na nich powinno pojawiać się zamiennie +12V i masa przy zamykaniu i otwieraniu. Musiałbyś zastosować 2 przekaźniki i podłączyć je wspólnym przewodem do masy a +12V podać na każdy...
O ile dobrze pamiętam przekaźnik na dole tej skrzynki po prawej jest od kierunkowskazów. Na jego styku 30 lub 87 powinno pojawić się napięcie po włączeniu zapłonu. Jeżeli uległ spaleniu przerywacz kierunkowskazów, który jest wewnątrz tej puszki i nie jest wymienny można odpowiednio do styków gniazda przekaźnika podłączyć przerywacz kierunkowskazów z...
A po co jest ten przekażnik nr2 (RM2) tzn po co drugi przekażnik? pozdrawiam
To urządzenie z archiwalnego linku działa na takiej samej zasadzie jak Kivi, radiowy pilot na kierownicy i zamontowana w samochodzie, wpięta w fabryczną instalację centralka. To, czy sygnał radiowy jest nadawany w paśmie wifi, bt, czy na innej częstotliwości (i sposobie kodowania) nie ma żadnego znaczenia dla działania i sposobu montażu urządzenia....
dziekuje za wszystkie podpowiedzi ,znalazłem przekaźnik z dwoma zestykami jutro bede podłączał dzisiaj podłączyłem dwustykowy przekaźnik ,kable podłączyłem do przełącznika kierunkowskazów ,wszystko działa jak powinno dziekuje
1. Sprawdzenie zasilania cewki przekaźnika na podłączonym przekaźniku. 2. Sprawdzenie czy to faktycznie przekaźnik a nie np przerywacz kierunkowskazów.
Byc może nie wiesz że jeżdżąc troche nowszym Samochodem z opcją przypominania o wyłączanu kierunkowskazów Ok, wszyscy wiedzą już, że jeździsz nie najnowszym już 300C AWD, ale autor potrzebuje tego do swojego wózka elektrycznego, gdzie pewnie takich udogodnień brak. chciałbym założyć buzzer pod kierunkowskazy w wózku platformowym elektrycznym W dzisiejszych,...
Do niebieskiego i zielonego przylutuj diody (np. 4007) katody złącz razem. Sygnałem z katod zasteruj 2 przekaźniki załączające kierunkowskazy.
To może przekaźnik od kierunkowskazów sterujący przekaźnikiem na 230V a pod niego podłączone żarówki.
Witam Temat odnośnie sygnalizatora rozwiązany. Podłączyłem piszczałkę do przekaźnika kierunkowskazów a minus piszczałki do blachy. Dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam Temat zamykam
Ten układ to jakaś samoróbka. Nie zdziwił bym się jakby właśnie kierunkowskazami miał sterować, bo komuś nie podobało się tykanie przekaźnika.
Witam mam takie pytanie, otóż moja centralka ma 3 kanał słuzący do otwierania bagażnika z pilota. Podłączyłem to przez przekaźnik świateł od malucha, ale chcialbym jeszcze podlączyć kierunkowskazy zeby migały wraz z otwarciem bagażu. co musze podlączyć pod kable wychodzące z przekaźnika na kierunkowskazy zeby nie wracał prąd do przerkażnika gdy wlączam...
W skrzynce z bezpiecznikami jest podłączenie do awaryjnego startu.
mam też pomysł z przerywaczem kierunkowskazów i przekaźnikiem
Nie mam Ci jak teraz narysować ale krótko opisze: przewody silnika podpinasz do zacisków 30 ( jeden do jednego przekaźnika, a drugi do drugiego). Styki 87a łączysz i podpinasz do masy. Styki 87 łączysz i przez bezpiecznik podpinasz do zasilania. Styki 86 łączysz i również podpinasz do masy. Styki 85 po przełączniku np od kierunkowskazów ciągnika połączasz...
Zrób tak: z wyzwalania syrenki podłącz przekaźnik, który zasili klakson, a z wyjścia kierunkowskazów podłącz drugi przekaźnik, który będzie przerywał obwód klaksonu w rytm migania kierunków. I tyle, wielokrotnie sprawdzony system. Jeszcze jedno, musisz sprawdzić, czym jest sterowany klakson + czy -.
Z bezpiecznikami chyba nie ma co przesadzać. Ale jak się bardzo upierasz to możesz dać. Jeden przekaźnik jest od kierunkowskazów. Jeden od zamykania. Jeden od otwierania. Jeden od bagażnika. Przewód od kierunkowskazów masz jeden i sygnał ten należy rozdzielić diodami na dwie strony.
Mój problem zaczął sie po tym jak to sam spaliłem jeden z przekaźników powodując to nieudolną chęcią podłączenia kierunkowskazów pod centralke Tutaj bym się przyjrzał mocniej. Pod co konkretnie się podpinałeś z kierunkowskazami? Nie podłączyłeś kierunkowskazów przypadkiem do sterowania cewki przekaźnika? Jeśli tak, to sprawdź tranzystor załączający...
musisz zmienic przekaźnik i podłączyc kontrolkę
Chciałbym sobie podłączyć kierunkowskazy na lusterkach jako świtała mijania ale kiedy włącze kierunek to żeby też migały. Jak to zrobić :?: Możesz zastosować przekaźniki i odpwiednio je połączyć pod światła. A możesz mi narysować mniej więcej taki schemat z przekaźnikiem :?:
tytan ma immo cyfrowe Naczytałeś się czy montowałeś te urządzenia ? DS512 wymaga podłączenia dodatkowego przekaźnika blokady. Centralka wystawia masę na wyjście oznaczone canlock w full opcji również ma GPS i GSM Taką konfigurację pozostawię bez komentarza.
No i w czym problem? Masz schemat z klasycznym układem przerywacza: zasilanie po stacyjce --> bezpiecznik --> przerywacz kierunkowskazów --> przełącznik kierunkowskazów --> żarówki kierunkowskazów. Układ można zrealizować na dwóch diodach lub przekaźniku z dwoma stykami zwiernymi. Musisz jedynie zdublować istniejący przełącznik tak, by po naciśnięciu...
To jest dokładany uniwersalny centralny zamek. Kolorystyka standardowa: - zielony, niebieski - silnik - czarny - masa - biały, brązowy - impulsy otwórz/zamknij (naprzemienne podanie masy). Na początek sprawdzasz, czy centralka żyje - kierunkowskazy migają (jeśli podłączone), słychać z wnętrza klepanie przekaźników? Jeśli tak, to po ich odgłosie odszukujesz...
ale nie pojawia się na nich żadne napięcie. A skąd wiesz czy tam nie jest impuls masowy? ( pod przekaźnik)
można to zrobić na dwóch przekaźnikach.
Zamierzam kupić lampy led do ciągnika i moje pytanie, czy starczy zwykły przerywacz, np. taki jak w Ursusie C-360 czy jednak musi być specjalny do ledów. A teraz problem. Ciągnik to Deutz Fahr DX120, Gdy chcę odpalić ciągnik i za szybko przekręce kluczyk to nic sie nie dzieje, lub słychac takie stukniecie i cisza, ale gdy będę przekręcał kluczyk powoli...
Najłatwiej!!!mozesz spróbować z dodatkowymi przekaźnikami!! którymi podpinasz sie tam gdzie juz wychodza przewody na kierunki jeden na kazdą strone a plusem z centralki sterujesz impulsem na te właśnie przekaźniki!!!
To jest przerywacz i przekaźnik od fiata CC. Przerywacz dobrze według instrukcji jest podłączony ale nie wiem jak ten przekaźnik podłączyć oznaczenia też są dobra takie jak przełączniku
a jaki to ma być przekażnik??
Panowie udało mi się rozwiązać problem. Powodem powyższych anomalii była śniedź na złączu M001B na pinie nr 2. Jest to masa mocy dla takich urządzeń jak centralny zamek, spryskiwacze, wycieraczki, podnośniki szyb, cewki przekaźnika, kierunkowskazów. PIN nr 2 jest podłączony do masy w punkcie C020 czyli za schowkiem w nogach po stronie pasażera. Zmierzyłem...
światło długie na przekaźniku a co z światłem krótkim jeśli mowa o żarówce H4 też przydało by się go tam zastosować :D
szeregowo podłącz szeregowo przez żarówkę np. H4 , np w miejsce bezpiecznika lub przed przerywaczem i włącz sprawdzany obwód sprawdzaj wiązki , ruszaj kablami jak będzie zwarcie żarówka błyśnie i nie spali bezpiecznika pewnie w tylnej lampie blaszka zwiera się do masy od żarówki , lub we wtyczce lampy są stopione styki
Rozchodzi się tylko o krótkie piknięcie (na wzór przerywacza mechanicznego) a nie piszczenie przez cały czas świecenia żarówki kierunkowskazów. Dokładnie :) Możnaby jeszcze wykorzystać przekaźnik - cewkę przekaźnika podpiąć pod kierunkowskaz - ale z szeregowo podłączonym odpowiednio dobranym kondensatorem (+ rezystor równolegle do cewki i kondensatora...
reszta była prosta, od żarówek wychodzi gniazdo PY21W (kierunkowskazy) i kabelek do przekaźnika (dzienne), masa jest cały czas na kostce kierunkowskazu i z tego sobie bierze mase
Witam, Może gdzieś brakuje ci masy. Sprawdź czy moduł kierunkowskazów jest poprawnie podłączony. Później sprawdziłbym inne masy.
Podstawowe przeróbki ( niedomagania) instalacji w maluchu to : zabudowa przekaźników świateł, podłaczenie światła stopu bezpośrednio z akumulatora, zastosowanie elektronicznego przerywacza kierunkowskazów, podłączenie obwodu kierunkowskazów oddzielnym obwodem z akumulatora, sprawdzenie "masy" żarówek , alternatora, silnika itp, zabudowa elektronicznego...
jest to alarm gepard 2. Przewody: biały-wyjście do sterowania centralnym, otwieranie brązowy- jw. zamykanie żółtozielony- zasilanie czujników dodatkowych lub/i przekaźnika blokady zapłonu(pojawia się masa po uzbrojeniu) czarny- masa fioletowy- wyłączniki krańcowe fioletowy - wejście alarmowe do czujników dodatkowych, wyzwalane masą czerwony-zasilanie...
Więc przeszkadza Ci funkcja sprawdzenia przepalenia żarówki. Musisz pokombinować z przekaźnikiem bądź może kondensatorem, aczkolwiek wiesz, że te Twoje modyfikacje są niezgodne z prawem?
A ja po prostu zamiast tranzystora dałem przekaźnik i już mi niestraszne żarówki podłączone do masy ;)
Witam Wie ktoś może gdzie mogę się wpiąć z wyjścia alarmu na kierunkowskazy?? Próbowałem na przekaźnik od kierunk., ale nie działa.
Witam posiadam forda transita connecta 2007 rok objawy są takie że po podłączeniu przyczepki wysiadły kierunkowskazy przekaźników nie słychać na podglądzie sprawdziłem włączniki jak i od awaryjnych i od kierunkowskazów wszystkie sprawne bezpieczniki są ok ten samochód posiada moduł sterujący wszystkimi światłami oraz elektryką w środku moje pytanie...
Połączenie bramek nand do tranzystora wydaje mi sie jakieś urwane z choinki. Wyjście bramki ma za małą wydajność prądową by załączyć przekaźnik zatem tranzystor musi być. Dioda też - zabezpiecza układ przed napięciem samoindukcji podczas wyłączania przekaźnika. Co do podłączenia zasilania to n. 14 do +12V a n. 8 edit: sorka, 7 do punktu połączonego...
Można by to podłączyć przez przekażnik do kierunkowskazów ale impuls na syrenę jest krótki i będzie bardzo krótki błysk.Należałobny wydłużyć impuls - może nawet jakiś duży kondensator by wystarczył podłączony równolegle z cewką przekaźnika...
podłączenie kierunkowskazów przekaźnik kierunkowskazów tykanie przekaźnik kierunkowskazów schemat
strasznie wolno regeneracja pompy wysokiego cisnienia kontroler zapisem
głowica canon obcinarka przewodów
Dziwne odgłosy z silnika Citroen C2 1.1 - przyczyny i diagnostyka Lokalizacja modułu komfortu w Audi A2