Witam, posiadam peugeota 205 1.4 75 KM. Problem jest taki jak w tytule jak jest chłodno powiedzmy około 15 st nie odpala zauważony brak napięcia na pompie paliwa. Zrobi się słonecznie i cieplej odpala. przekaźnik cyka. gdzie szukać problemu?
Po zmianie przekaźnika (niestety nie nowy ale podobno sprawny) niby pompa nie chodzi po wyłączeniu kluczyka ale problem jest taki że najprawdopodobniej pompa zbyt słabo pompuje paliwo - małe ciśnienie. Pompa zmieniana więc wykluczona. Ma ktoś może schemat zasilania tej pompy ewentualnie rozmieszczenie punktów masowych. Przekaźnik od pompy dość mocno...
Witam. zamontowałem sterownik co i dmuchawę w drzwiczki od popielnika Napisz, jaki jest tam sterownik (marka / model), bo w tym linku nie ma za wiele informacji. chcę podłączy ten wentylator co jest za piecem który odpowiada za rozprowadzanie ciepła. Pod kanał pompy. Aby załączył się wentylator przy ustawionej temperaturze i wyłączył. Bardzo trafnie,...
Pewnego dnia peugeot nie odpalił,stał na dworzu.Postał pare godzin w garażu i odpalił, Na drugi dzień już nawet w cieple nie palił,zauważyłem że nie załącza przekażnik od pompy paliwa i zapłonu.Jak załącze ręcznie to pompe słychać i jest napięcie na zapłon ale nie pali. Mam rozpiskę sterownika i wszystkie masy i napięcia są,5v też ,nie podaje masy na...
Teraz to jest dramat. Mechanik podłączył stały + pod te bezpieczniki. Nie są one w żaden sposób zasilane z przekaźnika. Na gnieździe przekaźnika 167 powinien być stały + na pinie "30", a po przekręceniu stacyjki na pinie "87". Przekaźnik nie spełnia żadnej funkcji bo w gnieździe przekaźnika i tak jest cały czas stały + na obu pinach... Muszę podpiąć...
Witam, Szukam na forum i na google i nigdzie nie mogę znaleźć informacji gdzie w corsie C ctdi 2004r. znajduje się przekaźnik główny systemu? Czy ktoś wie gdzie go szukać? Corsa najpierw nie odpalała w ogóle (wieczorem normalnie wróciłam do domu, rano już nie odpaliła). Kręciła ale nie odpaliła. Sprawdzone bezpieczniki - ok, wyciągnięta i sprawdzona...
Bezpiecznik 20A EFI ? Od systemu wtryskowo -zapłonowego . Masz LPG i może gdzieś dotyka jakaś wiązka do masy? np odcięcie obwodu elektrycznego wtryskiwacza paliwa - na pewno zaizolowane ale kto tam wie czy od ciepła izolacja nie puściła itp . Podmień przekaźniki w komorze silnika na te z kabiny ale kolorami - czerwony na czerwony i czarny na czarny...
Mam dokladnie taki sam problem. Posiadam Polo 1996, 1,4 benzyna i dokladnie tak samo sie zachowuje. Czasami odpala za pierwszym a czasami dopiero za 10 razem. Jak juz zaskoczy to chodzi bez zarzutu. Nie ma to zadnego znaczenia czy jest cieplo / zimno / slonecznie / deszczowo / silnik zimny / cieply. To co udalo mi sie zdiagnozowac to w chwili wylaczenia...
Skoro nie zapala ja jest zimny silnik to zostaje czujnik temperatury a do zasilania wtryskiwacza podłacz próbnik jesli miga to jest ok i układ sprawny jesli swieci to cos ze sterownikiem a jesli wcale nie swieci to zostaje przekaznik pompy paliwa lub tez sterownik ale zacznij od czujnika temp. zmierz go rezystancja powina być przy tem około 0 stopni...
Musze uszczelnic uklad ale to swoja droga! A czemu nie dzialo sie tak i nie dzieje jak jest cieplo? Moze wlasnie pada przekaznik? A pompa jak by co to caly czas by szwankowala a to tylko przy odpalaniu tak sie dzieje:(!
Gdy zapłon przekręcony do centralki dochodzi napięcie ~11,2V. Gdy silnik uruchomiony to robi się 10,7V nie wiem dlaczego i na wyjściu na elektrozawory jest tyle samo. Na samych elektrozaworach przy filtrze i reduktorze jest 10,5V a przy butli 10,3V. Napięcie ciągle pływa +-0,10V na zasilaniu centralki jak i na jej wyjściu. Prawdopodobnie masz w instalacji...
Podczas tankowania po 'awarii' przy odkręcaniu korka wlewu paliwa było słychać syk wypadającego z baku powietrza. Poza tym pistolet podczas tankowania bardzo często 'wybijał' Przekaźnik pompy włączony testem wyjść przez interfejs obd reagował odpowiednio, i napięcie zmierzone na pompie również było prawidłowe. Pompa nie była jakoś specjalnie ciepła...
Jeśli piszę w złym dziale to proszę moda o przesunięcie. Jak wykonać następujące sterowanie pompka od CO. Jest kocioł na paliwo stałe zainstalowany w układzie otwartym z pompą obiegową. Następnie wymiennik ciepła i dalej instalacja jest zamknięta. W zamkniętej instalacji są dwie pompy CO i CWU. Do kotła założony jest palnik olejowy sterowany regulatorem...
Czy udało się znaleźć przyczynę usterki? Mam ten sam problem przy Seacie 1.6 SR AKL, brak błędów, nowy czujnik temperatury , jak jest poniżej 5 stopni nie załącza się pompka paliwa i auto nie odpala z rana, po południu jak jest cieplej pompka załącza się już po otwarciu drzwi i ponownie po przekręceniu kluczyka i auto pali na strzał, proszę o pomoc...
Witam wszystkich. Mam taką jedną małą uwagę.. tworzę różne sterowniki do kotłów na atmega 8 ..sam używam kotła z podajnikiem na ekoret bądź pellet..moja uwaga.. ;) ludziska NIE STOSUJCIE PRZEKAŹNIKÓW STYKOWYCH do takich urządzeń...idealne rozwiązanie cyt:Ja poleciłbym Ci zastosować do sterowania pompami układ np. MOC3041 + TRIAK - nie będzie problemu...
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
Mozesz wskazac choc jedno miejsce niezgodne.? 1) wężownica w wymienniku nr 1 musi być ze stali nierdzewnej lub miedziana. W przeciwnym wypadku masz zanieczyszczoną wodę. 2) jeśli cały układ jest zalany wodą, to jest niebezpieczny, gdyż istnieje możliwość zamarzania. Jeśli zaś jest zalany płynem niezamarzającym (glikol czy coś w tym rodzaju) to koszt...
Ad 1. Obroty na jałowym powinny być w granicach 850-950 obr/min. Na postoju silnik, niezależnie od pedału sprzęgła, powinien schodzić z obrotów płynnie, bez żadnych postojów w jakimś zakresie obrotów. Tak samo powinno być podczas jazdy. Wciskanie sprzęgła odłącza silnik od skrzyni biegów i nie ma to żadnego wpływu na spadanie obrotów. Występujące zjawisko...
Wstawilem taka sama pompe uzywana lecz nadal ten sam problem. Co jeszcze warto sprawdzic? Czujnik cisnienia paliwa (hydrauliczny?)? Filtr paliwa? A moze to ukryty wylacznik zaplonu jak to sie kiedys montowalo? Jesli to odciecie zaplonu to jakiego przewodu szukac? A moze kostka stacyjki (choc z rozrusznikiem nie ma problemu bo kreci za kazdym razem jak...
1. Czy kominek ma instalacje otwartą czy zamkniętą? Schemat sugeruje, że ma własny zbiornik przeponowy więc sugeruje zamkniętą. Jest ona jednak oddzielna od reszty więc teoretycznie może być to instalacja otwarta ze zbiornikiem wyrównawczym powyżej kominka (generalnie powyżej najwyższego punktu tego obiegu) Zbiornika wyrównawczego nie ma, więc chyba...
Common rail (w wolnym tłumaczeniu: wspólna szyna) - nowoczesna wersja systemu bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach Diesla. W tradycyjnym układzie wtrysku paliwa w silnikach Diesla, pompa sekcyjna wytwarza tylko w określonych, dla poszczególnych cylindrów, momentach ciśnienie, które otwiera wtryskiwacz i paliwo zostaje rozpylone w cylindrze lub...
Witam. problem polega na tym, że autko przy odpalaniu trzeba długo kręcic rozrusznikiem, gdy odpali pracuje na bardzo wolnych obrotach i nie reaguje na pedał gazu. po kilku chwilach wszystko jest ok. Objaw jest duzo intensywniejszy na zimnym silniku (12h na podworku przy temp ok 5st) Gdy ciepły trzeba kręcic krócej niz na zimnym lecz tez nie jest to...
Witam posiadam opla astre f rocznik 2002 silnik 1.4 8 zaworów. Problem jest tego typu że gdy silnik się nagrzeje zaczynają się problemy z ponownym uruchomieniem chodzi o to że muszę dosyć długo kręcić rozrusznikiem zanim załapie jak już odpali (na benzynie ) to nie może się przełączyć na gaz silnik się krztusi szarpie nim ale po około 7 sekundach przełączy...
witam nie zamierzam przerabiać diesla na or ale ogólnie to pomysłowość niezna granic. ja mam diesla z silnikiem endura-de i mają te wadę że zima poniżej zera bardzo ciężki rozruch i u mnie podgrzewacz on przed filtrem jest padnięty-fabryczny podgrzewacz on. nowy 250zł. ale zrobiłem własnej konstrukcji podgrzewacz on. nie testowałem ale jest gotowy do...
Dziękuję za zainteresowanie. Tak, mostek na płycie zmieniłem. Kocioł jest zablokowany, ale jakby w trybie czuwania, a nie jest wyłączony jak w trybie CWU. Oczywiście nie uruchamia się, ale właśnie tak jakby czeka, czy to może być zworka, może sprawdzę jeszcze raz, choć o pomyłce raczej mowy nie ma. Sprawdziłem, jeszcze jak sie zachowuje po ustawieniu...
Witajcie. Do tej pory było tak: W/w piec, podłączony do zbiornika Vitocell 120, do tego był kominek z płaszczem (w obiegu otwartym) podłączony poprzez wymiennik płytowy z kompletem pomp i zaworem 3d. Piec miał priorytet na CWU, ale grzał ją do około 50 stopni, a powyżej dogrzewał kominek. Jak dogrzał, zawór przełączał grzanie z kominka na CO i blokował...
Zamieszczam powowni ten temat poniwaz nikt nie odpowiedzial Witam! Mam poważny problem z Seatem Ibizą 95 rok silnik 1.0 na gaz. Już parę miesięcy temu padła mi pompa paliwa, wymieniłem ja parę tygodni temu na inną używaną. Okazało się że i ta pompa padła przy około 35 –40 % napełnienia zbiornika benzyną. Najbardziej martwi mnie jednak fakt, że...
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi... OM651. Temat stary jak węgiel, ale ponieważ walczę ostatnio z takim przypadkiem, to mam swoje 3 grosze do dodania. Główną przyczyną zacierania się silników 2.2 cdi po 2011 roku to wadliwy układ smarowania silnika i dość wysoka temperatura pracy (powyżej 95'C). Na wstępnie należy wspomnieć,...
Dodatkowo trzeba mieć na uwadze, że w bardzo upalne dni pobór wody wzrasta chociażby do częstszych kąpieli co także powoduje, że jest mniejsze prawdopodobieństwo przegrzania układu. Święta racja. a można to zrealizować także w automacie montując spustowy zawór termostatyczny mierzący temperaturę w zasobniku. I niepotrzebnie nabijać na licznik wodę...
Dzisiaj zczytałem dane op-comem: Napięcie systemu,11.8 V Sygnał sensora pozycji pedału gazu,0.0 % Przełącznik położenia biegu jałowego,Aktywny Przepływomierz powietrza,498 mg/suw Sensor barometru,1.0 bar żądanie ciśnienia ładowania,1.8 bar Ciśniemnie ładowania,1.0 bar Temperatura powietrza wlotowego,8 °C Temperatura cieczy chłodzącej,20 °C Temperatura...
Witam wszystkich. Podepnę się pod temat, bo rzecz dotyczy sterownika jak w tytule: D3L, 25 1483 50 00 00 24V, agregat 25 1641 01 (po regeneracji, sam wymiennik ciepła w b. dobrym stanie), reg. świecy 25 1483 89 03 01, fabryczna instalacja MAN F90. Problem polega na odpaleniu: po 3 min próbie odpalenia (pracuje dmuchawa, pompka, napiecie na świecy jest...
No to na początek zacznę od poinformowania wszystkich miłośników alternatywnych źródeł zasilania, że każdy diesel można zasilać OR bez różnicy czy ma pompę Luckasa czy Bosha, oprócz HDI, z piezowtryskiwaczami. Żeby nie być gołosłownym... sam mam Citroena BX Diesla 1.9 z pompą Luckasa i jeżdżę na OR przez praktycznie cały rok (z wyjątkiem mrozów <-20...
To i ja dodam swoje dwa grosze. U mnie serwis pojawiał się kilka razy po tym jak w kotle zbierał sie kondesat, dopiero kiedy się sam zawziąłem to razem z instalatorem znaleźliśmy dziurawą nierdzewkę w części kominowej - ale ja nie o tym. Być może materiały zastosowane w piecu to dobraj jakości stopy i dobrej jakości wykonanie, natomiast dla mnie, porażką...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Jak to bywa w życiu - nikt nic nie daje za darmo. Podstawowa funkcją rodziny jest zapewnienie ciepła w domu. Wiele lat temu stanąłem przed wyzwaniem sprostania temu zagadnieniu. Po zdobyciu nowego mieszkania zakupiłem kocioł węglowy, który miał zapewnić ciepło naszej rodzince. Kocioł pochodził z firmy Krzeczyn Wielki. Standardowy dolniak wykonany z...
Nie chcę się mądrzyć a jedynie przedstawić swoje doświadczenia i coś, co kiedyś wyczytałem. A gdyby spojrzeć na ten problem z innej strony? Czytałem kiedyś artykuł w gazecie motoryzacyjnej o nowoczesnych silnikach TDI itp. Autor artykułu pisał, że w takich silnikach „występuję problem niedoboru ciepła”, a producenci myślą nawet nad elektrycznym...
Jeśli spróbuję podłączyć taki czujnik temperaturowy na zewnątrz na budynku to piec samoczynnie wejdzie w tryb krzywej ale jeśli go zdemontuję wszystko wróci do stanu przed jego dodaniem? Dokładnie tak. może to być nawet taki jak Tech ST291PKTY ??? Nie może być. To są dwa całkiem różne czujniki. W Tech masz czujnik półprzewodnikowy KTY 81-210 W ACV...
Witam wszystkich Od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem i potrzebuje pomocy. Silnik odpala za pierwszym obrotem, na wolnych obrotach pracuje idealnie, problem pojawia się przy około 2000 do 3000 obr/min,przy dalszym dodawaniu gazu silnik kopci na czarno i nie wchodzi dalej na obroty(dym raczej nie pachnie spalonym olejem tylko chyba pochodzi z nieprzepalonej...
https://obrazki.elektroda.pl/3566138000_... Dwa dni temu na hacker news pojawił się ciekawy Klient Snapcast Projekt polega na stworzeniu klienta Snapcast, który umożliwia synchronizację odtwarzania audio w wielu pomieszczeniach. Serwer NTP Stratum-1 Serwer NTP z czasem pobieranym z GPS, wyświetlający czas z niezwykłą precyzją. Tablice...
Witam chciałbym skonsultować się w sprawie ww samochodu jego głównym problemem jest to iż po całej nocy trzeba 10 12 razy zakręcić rozrusznikiem żeby zagadal silnik 1.6 bodajże benzyna samochód 2012r chyba to nie moje tylko znajomego mechanik stwierdził że immobiliser nie łączy teraz tak samochód po całej nocy nie pali ale kiedy wpsykac plak do filtra...
nie pamiętam bardzo testowałem to na konkretnej pompie dotąd aż za bardzo sie nie grzała a podawała prawidłowo paliwo podaje kod jakiś znalazłem z pierwszych prób może się ktoś pokusi o poprawki jeszcze kilku zapaleńców i można by wrócić do projektu chociaż czasu brak Dodano po 16 Jednak teraz bym pozmieniał elektronikę gdyż dużo zależny od tranzystorów...
ciepła paliwo ciepła przekaźnik przekaźnik pompa paliwo renault
antena skaner nasłuchowy dolny osłona spawarka przestać działać
projektowanie układów elektronicznych projektowanie układów elektronicznych
Jak zdjąć ogranicznik prędkości w rowerze elektrycznym? Jak zdjąć przycisk spłuczki podtynkowej Cersanit?