Wedle schematu to przekaźnik pompy palia zasila też wtryskiwacze,pompę wtórnego powietrza,przewietrzanie zbiornika.Myślę że temu przekaźnikowi styki się upaliły.Ewentualnie jego sterowanie bądź zasilanie styku.
Witam, potrzebuję pomocy. Mam problem z odpaleniem caddy II 1.9d silnik 1y 64km. Gaśnie po jakimś czasie, nawet jak ciepły. Paliwo dochodzi, świece sprawne. Wygląda na przekaźnik od pompy paliwa https://obrazki.elektroda.pl/5552027600_... lub inny problem elektroniczny. Nie wiem, który to przekaźnik i nie mogę znaleźć tematu ze zdjęciem...
Witam. zamontowałem sterownik co i dmuchawę w drzwiczki od popielnika Napisz, jaki jest tam sterownik (marka / model), bo w tym linku nie ma za wiele informacji. chcę podłączy ten wentylator co jest za piecem który odpowiada za rozprowadzanie ciepła. Pod kanał pompy. Aby załączył się wentylator przy ustawionej temperaturze i wyłączył. Bardzo trafnie,...
Po zmianie przekaźnika (niestety nie nowy ale podobno sprawny) niby pompa nie chodzi po wyłączeniu kluczyka ale problem jest taki że najprawdopodobniej pompa zbyt słabo pompuje paliwo - małe ciśnienie. Pompa zmieniana więc wykluczona. Ma ktoś może schemat zasilania tej pompy ewentualnie rozmieszczenie punktów masowych. Przekaźnik od pompy dość mocno...
Przy odpalaniu nie ważne czy zimny czy ciepły jest problem. Wtryski wymienione świece, przekaźnik, pompa to samo nowa, paliwo w porządku, mechanik gdy mi go oddał był pewny, że wszystko jest dobrze, gdy go rano próbuje odpalić ciągle jest telepanie samochodem, po 4-5 sek odpala, ale go dusi, chwile pochodzi i jest dobrze, zaczął dymić gdy zostały wymienione...
Witam, Eksploatuję od wielu lat podobny układ, gdzie instalacja z kotłem na paliwo stałe i grzejnikami w okładzie otwartym jest sprzężona poprzez wymiennik płytowy z pracującym w układzie zamkniętym kotłem gazowym z bojlerem ciepłej wody użytkowej. Układ składa się z trzech pomp i dwóch elektrozaworów, może wydawać się skomplikowany, ale jest dobrze...
Sprawdził bym skrzynkę z przekaźnikami w komorze silnika, czy nie ma korozji na złączach. Filtr paliwa i filterek w pompie wymienione? Może cofa się paliwo. Nie wydaje mi się by padła pompa. Jak są problemy na ciepłym obstawiał bym zawór TCV.
P0007 Zawór magnetyczny odłączający paliwo – Sygnał zbyt wysoki. Zwarcie przy plusie akumulatora w wiązce kablowej. , Zawór magnetyczny odłączający paliwo Elektromagnetyczny zawór odcinający paliwo służy do odcięcia dopływu paliwa do pompy paliwowej. Gdy zapłon jest wyłączony, sprężynowy tłok znajduje się w położeniu dolnym, odcinając dopływ paliwa...
To sprawdż czy podczas kręcenia pompa podaje (elektrozawór otwiera?). Od tego ja bym zaczął. Odkręciłem przewód od wtrysku paliwo jest podawane. Dodano po 3 Na elektrozawór odcinający paliwo na pompie wtr. podaj napięcie bezpośrednio z akumulatora. Jak nie pomoże, sprawdź obwód zasilania świec żarowych z przekaźnikiem włącznie. Co ma wspólnego świeca...
Pomiar ciśnienia na pompie tandem i lub przezroczysty przewód z filtra do pompy tandem (pozwoli zobaczyć czy paliwo nie schodzi z pompy tandem). Druga sprawa to że bxe jak jest ciepły wymaga chyba minimum 300 obrotów na minutę rozrusznika aby podał aktywował pompowtryskiwacze. Wystarczy że ubity czujnik temperatury plus słaby rozrusznik i nie odpali.
Witam mam problem z odpaleniem autka , zrobiło się to paru dniu , wczesniej miał problem z odpaleniem na ciepłym za to na zimny od razu odpalił , teraz odpala za 5-6 razem i na zimnym i na ciepłym . Przy włożeniu karty wciskam start , auto normalnie kręci ale nie odpala i wyskakuje ' injection fault ' . Sprawdziłem wtryski i z tego co mi się wydaje...
Nie wiem jak Ty to sprawdzasz. Bo skoro jest i paliwo i iskra to samochód powinien nawet na chwile zapalić. Proponuję Ci jeszcze raz wszystko sprawdzić. Osobiście miałem przypadek, że samochód nie palił na ciepłym silniku i winny był temu przekaźnik pompy paliwa.
Jeśli piszę w złym dziale to proszę moda o przesunięcie. Jak wykonać następujące sterowanie pompka od CO. Jest kocioł na paliwo stałe zainstalowany w układzie otwartym z pompą obiegową. Następnie wymiennik ciepła i dalej instalacja jest zamknięta. W zamkniętej instalacji są dwie pompy CO i CWU. Do kotła założony jest palnik olejowy sterowany regulatorem...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Problem jest następujący: mam kocioł na paliwo stałe. Jeśli z kotłem zadzieje się cokolwiek niepożądanego (np. brak paliwa, zapchany podajnik) sterownik włącza alarm i załącza wszystkie pompy. Mam następujące pompy: - CO - podłoga - CWU - cyrkulacja Wszystkie pompy są na 230. Efekt jest taki, że jak się coś zadzieje to wracam do domu i mam zimny bojler...
Witam, posiadam peugeota 205 1.4 75 KM. Problem jest taki jak w tytule jak jest chłodno powiedzmy około 15 st nie odpala zauważony brak napięcia na pompie paliwa. Zrobi się słonecznie i cieplej odpala. przekaźnik cyka. gdzie szukać problemu?
Witam wszystkich użytkowników, Mam taki problem z moim Opel Corsa B 1.4 KAT X14XZ 8V 60 KM. Mianowicie co się mogło stać, samochód chodził bez zarzutów, gdzie wróciłem do domu, zjadłem obiad i wyszedłem, aby jechać, załatwiać dalsze sprawy, silnik jeszcze był ciepły i samochód tylko kręci, a nie odpala. Po sprawdzeniu, czy jakieś błędy wskoczyły, to...
Kilka rzeczy możesz sprawdzić sam. Jak silnik nie odpala zwróć uwagę czy kopci na biało, jeśli tak dostaje paliwo, tylko nie spala, jak nie to nie. Drugie gdy nie chce odpalic, podepnij na krótko napięcie z aku na świece, tylko dla spokoju odepnij najpierw przewód idący z przekaźnika, podgrzej kilka sekund i zakreć. Kolejna opcja to nieszczelny układ...
Witam, fiat brava 1.4 12v 1997 nie odpala prawidłowo, gdy ciepły. Potrzeba około 30-90 s. kręcenia rozrusznikiem (kręci jak szalony na szczęście, mimo ciągłego nadużywania ostatnimi czasy). Znalazłem ostanio sposób, by nie kręcić rozrusznikiem, wystarczy 20-30 razy obrócić kluczyk na 2-3 sekundy w pozycje mar (tyle działa pompa na starcie bez kręcenia,...
Mozesz wskazac choc jedno miejsce niezgodne.? 1) wężownica w wymienniku nr 1 musi być ze stali nierdzewnej lub miedziana. W przeciwnym wypadku masz zanieczyszczoną wodę. 2) jeśli cały układ jest zalany wodą, to jest niebezpieczny, gdyż istnieje możliwość zamarzania. Jeśli zaś jest zalany płynem niezamarzającym (glikol czy coś w tym rodzaju) to koszt...
Sprawdz, czy pompa na pewno nie podaje paliwa, prosty sposób, kręcisz i obserwujesz czy dymi na szaro, jak tak dostaje paliwo tylko nie spala, jak nie to nie. Elektrozawór możesz sprawdzic bez wyjmowania, na wyłączonym zapłonie przykładasz do niego napięcie z aku, powinien cyknac. Sprawdz, czy odpala na ciepłym po podgrzaniu, odłącz czujniki temp. przekaźnik...
Sterowanie cewek jest w komputerze- centralce na boku jak otworzysz maskę to po prawo na nadkolu.Za tym jest bezpiecznik 7.5A przy czarnym przekaźniku.Pisałaś ze bezpieczniki były sprawdzane więc ten też zapewne.Podmieniane były przekaźniki przy centralce? Może któryś nie trzyma i rozłącza. Podmień kolorami na takie same ze skrzynki bezpieczników co...
Witam, Mam podobny problem. Przerabiam kotłownie na paliwo stałe i zainstalowałem zasobnik cwu zasilany z pieca oddzielną pompką. Teraz zacząłem zastanawiać się nad sterowaniem tego układu. Moje założenia to: 1. Pompa do c.w.u. włącza się przy temp. pieca ok 50 st C. 2. Pompa do c.o. włącza się przy temp. pieca 30 st C. 3. Pompy pracują przemiennie....
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
Przekażnik 167 to przekażnik pompy paliwa. Skoro masz pompkę mechaniczną w korpusie silnika to pewnie masz drugą (podającą - elektryczną) w zbiorniku paliwa. I teraz musisz to posprawdzać czy jest ta pompka w zbiorniku. Jeśli jest to przyczyny są takie: - przytkane sito pompy - początek awarii pompy (zaciera się czy coś takiego) - wygrzany przekażnik....
Witam ponownie. Problem powrócił ale tym razem na jest ciepło i nawet na ciepłym silniku nie odpala. Przyjechałem z miasta zgasiłem silnik po ok. 10 minutach kiedy chciałem odpalić niestety, odpala i gaśnie, trzeba dosyć długo kręcić. Jak załapie telepie strasznie silnikiem - kłęby białego dymu śmierdzącego nieprzepaloną ropą. Po podpięciu pod vag-a...
Witam ,wiem że podobnych tematów jest sporo ale żaden nie rozwiązuje mojego problemu .A więc tak obiekt to seat Alhambra 1.9 TDI rok 2000 oznaczenie silnika to chyba AUY .Zaczęło się od drobnych problemów auto potrafiło się szarpać na zimnym silniku ,następnie i na ciepłym ,były problemy z odpaleniem ale po kilku próbach odpalał aż do wczoraj kiedy...
Witam! Pacjent -vw golf mk2 1.6 diesel automat rok. prod. 1985 Zatem silnik odpala normalnie jak jest zimny, po zagrzaniu- kontrolki świec żarowych nie zaświecają już się nie odpala. Rozrusznik regenerowałem, natomiast problem tkwi w 3 czujnikach wody 1. Od wskazówki na boku bloku wysoko -ok-jak podłączony pali na cipłym 2. z przodu bloku-ok-odpala...
1. Czy kominek ma instalacje otwartą czy zamkniętą? Schemat sugeruje, że ma własny zbiornik przeponowy więc sugeruje zamkniętą. Jest ona jednak oddzielna od reszty więc teoretycznie może być to instalacja otwarta ze zbiornikiem wyrównawczym powyżej kominka (generalnie powyżej najwyższego punktu tego obiegu) Zbiornika wyrównawczego nie ma, więc chyba...
Potrzebuję Waszej pomocy. Silnik czasami zapalał, a czasami nie. Pompa wysokiego ciśnienia pracuje prawidłowo i paliwo jest tłoczone na listwę o ile otworzy się elektrozawór SCV. I tu jest problem, gdyż ten elektrozawór (oczywiście po przekręceniu kluczyka) nie zawsze otrzymuje napięcie do wysterowania, gdzieś mi ono po drodze ginie. Ostatnio po podpięciu...
Witajcie. Do tej pory było tak: W/w piec, podłączony do zbiornika Vitocell 120, do tego był kominek z płaszczem (w obiegu otwartym) podłączony poprzez wymiennik płytowy z kompletem pomp i zaworem 3d. Piec miał priorytet na CWU, ale grzał ją do około 50 stopni, a powyżej dogrzewał kominek. Jak dogrzał, zawór przełączał grzanie z kominka na CO i blokował...
Jak w temacie, problem z zapalaniem. Szukałem już na forum podobnej usterki, owszem jest na temat złego zapalania, ale ten mój ' umarł na amen'. Jak były te silniejsze mrozy /-10, -20/ to kilka razy trzeba było kręcić aż zapalił, ale podobno to normalne. Aż tu po przyjeździe z pracy postał 2 godzinki i przy próbie zapalenia nic!. Rozrusznik kręcił normalnie,...
Witam, i prosił bym o pomoc w następującej sprawie. Otóż Lanos 1.5-16V 99r z instalacją gazową zamontowaną u dilera :D Problem w tym że od jakiegoś czasu dzieje się to co raz częściej i wtedy pojawiają się kłopoty z odpalaniem zarówno ciepłego i zimnego silnika, po przekręceniu stacyjki pompa paliwowa powinna przez 2 sekundy tłoczyć paliwo by wyrównać...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam, Posiadam Golf'a IV 1,9 TDI 90KM, rocznik 2000, przebieg 228tyś. Spalanie 5-6l. PROBLEM: Rano na zimnym silniku auto zapali od razu, tylko że, przez okres około 1min silnik pracuje nie równo obroty skaczą w granicach 890-950 przy czym strasznie dymi jasnawym dymem. Gdy już się zagrzeje wszystko chodzi prawidłowo. Wymienione były: - Olej w silniku...
witam nie zamierzam przerabiać diesla na or ale ogólnie to pomysłowość niezna granic. ja mam diesla z silnikiem endura-de i mają te wadę że zima poniżej zera bardzo ciężki rozruch i u mnie podgrzewacz on przed filtrem jest padnięty-fabryczny podgrzewacz on. nowy 250zł. ale zrobiłem własnej konstrukcji podgrzewacz on. nie testowałem ale jest gotowy do...
Witam. Dla mnie jest to temat rzeka dlatego postanowiłem połączyć 10 tematów w jeden. Sorki ale w tym przypadku musiałem napisać książkę. Problemy zaczęły się mniej więcej od drugiej połowy grudnia, czyli jeszcze w temp. ok +13 stopni. Na początku dłużej kręcił na zimnym silniku, po podgrzaniu świec odpalał szybciej czyli np za 3 przekręceniem. Na ciepłym...
Skąd Pani jest? Astra F to mój ukochany samochód, mam 3 :) Ale do rzeczy - przy monowtrysku jest dorobiony przekaźnik - taka czarna kostka z 4 kabelkami, zwykle na grodzi montowana, może być pod tą czarną plastikową osłonką - trzeba zdjąć uszczelkę maski silnika i tą plastikową czarną osłonkę. Przekaźnik zapewne "zagnił" albo jego konektorki i raz...
Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych! Mam zagwozdkę związaną z silnikiem 2.5TD marki BMW (oryginalne oznaczenie: 2.5TDS M51). Silnik zamontowany w samochodzie: Opel omega B z 1997 roku. przebieg: na liczniku 315000km, a rzeczywiście pewnie z 600=650tys. (tak powiedział mechanik jak wszedł pod auto i zobaczył stan zużycia półosi, oraz tulei tylnego...
Witam Od miesiąca posiadam Opla Corsę B 1995 r. Silnik 1,2 33 KW (najprawdopodobniej X12SZ). Samochód jeździł i palił bez większych problemów. Zwróciłem szczególną uwagę na spalanie wynoszące ok. 10l/100 km (PB - brak instalacji gazowej). Poprzedni właściciel jeździł nią 2 razy w tygodniu po 5-10 km. Ja zrobiłem nią prawie 700 km i spaliłem około 60...
Witam wszystkich, Byłbym bardzo wdzięczny za podpowiedź gdzie szukać usterki i jak ją wyeliminować. Golf III 1993 1,4 ABD z LPG (mini lambda Lecho). Objawy: Jakiś czas temu przestał zapalać na benzynie, zapalał tylko na gazie. Przełączenie w trakcie jazdy - silnik gaśnie, ale po którymś przełączeniu na benzynę - w końcu załapuje i jedzie na benzynie...
Witam serdecznie. Posiadam ogrzewanie Eber D3L 12v (ropa) nr 251738. Wymontowane z auta ford orion...do końca działało. Po około roku wszystko podłączone od nowa i: 1. włącza się wentylator i chodzi powoli 2. jak przekręci się potencjometr słychać cyknięcie przekaźnika i wchodzi na większe obroty oraz włącza się świeca żarowa. 3. wszystko (bez pompki)...
Napisze ktoś konkretnie w jednym poście (mam na myśli zaawansowanego mechanika) jak zrobić aby ciepły silnik TDI (AGR czy jaki kolwiek inny) zapalił na 'dotyk' (jak w temacie) a nie 6 storn o tym a może to, a może tamto. Napewno wszyscy będą zadowoleni. 1. Najlepiej i najskuteczniej - korekcja dawki rozruchowej, nie chodzi o większą ilość ale o obroty...
Witam Mam problem z gaśnięciem silnika. Postaram się to w miarę jasno opisać co się dzieje. Silnik gaśnie jak się naciśnie pedał gazu i puści – nie za każdym razem zgaśnie. Jak się wkręci do niedużych obrotów i zwolni pedał gazu to zazwyczaj gaśnie. RZADZIEJ gaśnie jak się wkręci na wyższe obroty i zwolni pedał gazu. Jest to hamowanie silnikiem...
Witam. Posiadam hyundaia 2.0 crdi 114km Otóż w ciepłe dni auto odpalało ,jednak musiałem go dłużej kręcić aby odpalił. Przyszło zimno samochód potrzebował tym razem dłuższego rozruchu aby odpalić silnik a gdy temperatura przez noc spadała do -4/-5 stopni dopiero za którymś razem odpalił. Od ostatniego czasu auto w ogóle nie chce odpalić (same)reaguje...
Witam. Passat rok 1999 1.9 tdi oznaczenia silnika nie wiem gdzie szukać-przepraszam. Samochód ma wielkie trudności z odpaleniem a mianowicie aby odpalił trzeba kręcić około 40s. Zwiedziłem różne fora i najczęściej podawane przyczyny to uszkodzone świece żarowe. Dziś wymieniłem wszystkie 4szt i żadnej poprawy i gdyż jak przeczytałem na forum świece działają...
Jakiekolwiek paliwo ma jakiś wpływ na wynik pomiaru. W cylindrze ma być sprężane możliwie czyste powietrze. Cokolwiek wtryśniętego, dostarczonego razem z tym powietrzem ma wpływ na przebieg przemian termodynamicznych. Na podstwie ich silnik pracuje. W celu porównywania ciśń. spręż. nie można jednemu podczas próby dolać benzynki a drugiemu nie. Wyniki...
Common rail (w wolnym tłumaczeniu: wspólna szyna) - nowoczesna wersja systemu bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach Diesla. W tradycyjnym układzie wtrysku paliwa w silnikach Diesla, pompa sekcyjna wytwarza tylko w określonych, dla poszczególnych cylindrów, momentach ciśnienie, które otwiera wtryskiwacz i paliwo zostaje rozpylone w cylindrze lub...
Witam Chciałbym prosić o pomoc w znalezieniu, zdiagnozowaniu usterki dwufunkcyjnego pieca firmy De Dietrich typ 2.24/II. Na początek może trochę szczegółów dotyczących instalacji. Piec pracuje u moich teściów od 2003r jak do tej pory bezawaryjnie. Jest alternatywą dla kotła na paliwo stałe i używany jedynie do ogrzewania wody użytkowej. Instalacja wykonana...
Witam wszystkich forumowiczów. Bardzo proszę o pomoc, sugestie bo już mi ręce i nogi opadają. Ale od początku... Jakiś czas temu zatankowałem na stacji wątpliwej jakości paliwo - samochód palił coraz gorzej na zimnym silniku ale myślałem ze to świece się kończą. Sprawdziłem świece OK. Zatankował tam też kumpel 2 samochody i 1 nie pali a 2 pali ale zdarzył...
Witam Czeka mnie modernizacja instalacji c.o. i chciałbym ją dobrze zaprojektować, aby za chwilę czegoś nie trzeba było poprawiać. W tej chwili jest tylko kocioł na paliwo stałe z obiegiem grawitacyjnym otwartym oraz przepływowy gazowy ogrzewacz wody, chciałbym do tego dołożyć kominek z płaszczem wodnym oraz bojler c.w.u. W pierwotnych założeniach miałem...
Witam, Astra G 1.6 8v 75 km benzyna bez LPG. Już od bardzo długiego czasu falują obroty w zakresie ok +-100, czy na biegu jałowym czy trzymając gaz w ok. 2 tys czuć wypadanie zapłonu, wahania obrotów silnika oraz pyrkania z wydechu które czasem można odczuć po budzie samochodu. Z przyspieszeniem, dynamiką :lol: i ogólną jazdą nie ma problemów, szarpnięć...
No to na początek zacznę od poinformowania wszystkich miłośników alternatywnych źródeł zasilania, że każdy diesel można zasilać OR bez różnicy czy ma pompę Luckasa czy Bosha, oprócz HDI, z piezowtryskiwaczami. Żeby nie być gołosłownym... sam mam Citroena BX Diesla 1.9 z pompą Luckasa i jeżdżę na OR przez praktycznie cały rok (z wyjątkiem mrozów <-20...
Pewnego dnia peugeot nie odpalił,stał na dworzu.Postał pare godzin w garażu i odpalił, Na drugi dzień już nawet w cieple nie palił,zauważyłem że nie załącza przekażnik od pompy paliwa i zapłonu.Jak załącze ręcznie to pompe słychać i jest napięcie na zapłon ale nie pali. Mam rozpiskę sterownika i wszystkie masy i napięcia są,5v też ,nie podaje masy na...
To i ja dodam swoje dwa grosze. U mnie serwis pojawiał się kilka razy po tym jak w kotle zbierał sie kondesat, dopiero kiedy się sam zawziąłem to razem z instalatorem znaleźliśmy dziurawą nierdzewkę w części kominowej - ale ja nie o tym. Być może materiały zastosowane w piecu to dobraj jakości stopy i dobrej jakości wykonanie, natomiast dla mnie, porażką...
Jak to bywa w życiu - nikt nic nie daje za darmo. Podstawowa funkcją rodziny jest zapewnienie ciepła w domu. Wiele lat temu stanąłem przed wyzwaniem sprostania temu zagadnieniu. Po zdobyciu nowego mieszkania zakupiłem kocioł węglowy, który miał zapewnić ciepło naszej rodzince. Kocioł pochodził z firmy Krzeczyn Wielki. Standardowy dolniak wykonany z...
Jeśli spróbuję podłączyć taki czujnik temperaturowy na zewnątrz na budynku to piec samoczynnie wejdzie w tryb krzywej ale jeśli go zdemontuję wszystko wróci do stanu przed jego dodaniem? Dokładnie tak. może to być nawet taki jak Tech ST291PKTY ??? Nie może być. To są dwa całkiem różne czujniki. W Tech masz czujnik półprzewodnikowy KTY 81-210 W ACV...
FILMIK http://www.youtube.com/watch?v=KpQsevsFC... Usterka pojawiła się w któryś tam poniedziałek 2 dni wcześniej w piątek odebrałem auto po: -wymianie gumek na pompowtryskach (przyczyna wymiany-> rano 2-3 obroty więcej przy odpalaniu) -wymianie sprzęgła (LUK)komplet -wymianie oleju castrol 5w40 -filtra paliwa, oleju, powietrza, przeciwpyłkowego...
Hej, trochę czasu minęło, ale spróbuję, aczkolwiek mam ten sam problem. Przewody od świec wymieniłem, pompę paliwa nowa, czujnik wału wymieniony, cały system paliwowy wyczyszczony. Pompa paliwa mi z jakiegoś powodu się wyłącza, nie mam pojęcia, który tam przekaźnik jest od pompy, a może jakiś czujnik ciśnienia paliwa. Może mógłbyś pomóc w jaki sposób...
Gdy zapłon przekręcony do centralki dochodzi napięcie ~11,2V. Gdy silnik uruchomiony to robi się 10,7V nie wiem dlaczego i na wyjściu na elektrozawory jest tyle samo. Na samych elektrozaworach przy filtrze i reduktorze jest 10,5V a przy butli 10,3V. Napięcie ciągle pływa +-0,10V na zasilaniu centralki jak i na jej wyjściu. Prawdopodobnie masz w instalacji...
To nie było sprawdzane, ale czy aby na pewno te objawy wskazują na to? Od po 3 próbach odpala, pochodzi 30 sekund i jedzie normalnie. Jak już odpali, to te pierwsze chwile chodzi nierówno i jakby zaraz miał zgasnąć, jakby dostawał za mało paliwa. Jak się nim jedzie zaraz pod odpaleniu, czy zimny czy ciepły to nie ma żadnego spadku mocy, szarpania itp....
WItam od pewnego czasu borykam sie z dużym problemem mianowice auto jak jest zimne ciężko pali nawet bardzo ciężko powiem co juz zrobiłem sprawdzone wszystkie węże paliwowe i są drożne założony nowy filtr paliwa założony przed pompą zaworek zwrotny żeby wyelimimować cofające się paliwo wymieniony w pompie zawór przelewowy nowe podkładki pod wtryski...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witam wszystkich Od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem i potrzebuje pomocy. Silnik odpala za pierwszym obrotem, na wolnych obrotach pracuje idealnie, problem pojawia się przy około 2000 do 3000 obr/min,przy dalszym dodawaniu gazu silnik kopci na czarno i nie wchodzi dalej na obroty(dym raczej nie pachnie spalonym olejem tylko chyba pochodzi z nieprzepalonej...
Witam. Mam problem z Astra G 1.4 benzyna 2000r Z14xe 66kW. Auto odpala bez problemu na zimnym, po dłuższej jeździe gdy temperatura podejdzie pod 80/90 stopni, auto gaśnie po około 20 minutach, albo gdy sam je zgaszę to nie odpali póki nie wystygnie czyli około 3h. W samochodzie w ciągu 2 miesięcy było robione: -pompa paliwa -przewód paliwowy -Przekaźnik...
Być może chodzi o załączanie pompki paliwa, bo jak silnik jest zimny to następuje spadek ciśnienia w układzie paliwowym i jest chwilowe załączenie i wtym momencie przekaźnik poprostu" pyka", gdy jest ciepły nie nastąpił jeszcze spadek ciśnienia i pompka się nie załącza. Opisałem najprosciej jak można
Skoro nie zapala ja jest zimny silnik to zostaje czujnik temperatury a do zasilania wtryskiwacza podłacz próbnik jesli miga to jest ok i układ sprawny jesli swieci to cos ze sterownikiem a jesli wcale nie swieci to zostaje przekaznik pompy paliwa lub tez sterownik ale zacznij od czujnika temp. zmierz go rezystancja powina być przy tem około 0 stopni...
Bezpiecznik 20A EFI ? Od systemu wtryskowo -zapłonowego . Masz LPG i może gdzieś dotyka jakaś wiązka do masy? np odcięcie obwodu elektrycznego wtryskiwacza paliwa - na pewno zaizolowane ale kto tam wie czy od ciepła izolacja nie puściła itp . Podmień przekaźniki w komorze silnika na te z kabiny ale kolorami - czerwony na czerwony i czarny na czarny...
Witam! Posiadam astrę jak w temacie z instalacją gazową. Sprawa wygląda tak: Nie miałem nigdy problemów tego typu. Podczas jazdy samochód zaczął szfankować. Nie chce palić na paliwie, na gazie odpalił bo silnik byl ciepły ale gdy dojechałem do domu zaczął znowu szfankować. Gdy przełączę na gaz to jakoś pali ale doszedłem po czasie że silniczek krokowy...
Wszystko wskazuje ze świece może któraś nie grzeje najprościej srawdzić je zwykłą kontrolką 12v kabelek do + a końcówkę kontrolki do świecy jak zaświeci to jest dobra a czy jak jest ciepły to też po przekręceniu 2 razy kluczyka zapali od razu? bo jak zapali to wina jest układu paliwowego filtr,pompa,wtryski dlatego że jak silnik jest ciepły to vw nie...
Jeżeli poprawienie lutów na przekaźniku pompy paliwa nie pomogło, spróbuj zdjąć wężyk który wchodzi na górę regulatora ciśnienia paliwa. Nie zdejmuj przypadkiem przewodu paliwowego z regulatora ciśnienia paliwa !! Jeżeli, zdjęcie wężyka o którym pisałem pomoże, sprawdź działanie zaworka z którego ten wężyk odchodzi. Napisz jakie uzyskałeś wyniki, to...
wszystko zaczęło się po tym jak padł włącznik zapłonu(taka kostka co włącz pompe paliwową). co to jest ten włącznik zapłonu ?, (chyba chodzi o kostkę stacyjki ale kto wie ?) żadna kostka nie włącza pompy paliwowej, pompę wtryskową w tym silniku (a nie pompę paliwową bo takowej tam nie ma - nie licząc sekcji ssącej niskiego ciśnienia pompy wtryskowej...
Miał do czynienia ,ale bez porządnej diagnostyki zbyt dużo trzeba wydać na próby. przeływomierz ,EGR,czujnik temp.(na pompie wody),pompa paliwa.....itd Dodano po 14 Tutaj masz kompletną listę danych: T001 Wyświetlacz testera Napięcie akumulatora Zapłon ZAŁ Silnik WYŁ Wszystkie odbiorniki wyłączone 11,0 ... 13,5 V Rozruch silnika powyżej 8,0 V Silnik...
Wstawilem taka sama pompe uzywana lecz nadal ten sam problem. Co jeszcze warto sprawdzic? Czujnik cisnienia paliwa (hydrauliczny?)? Filtr paliwa? A moze to ukryty wylacznik zaplonu jak to sie kiedys montowalo? Jesli to odciecie zaplonu to jakiego przewodu szukac? A moze kostka stacyjki (choc z rozrusznikiem nie ma problemu bo kreci za kazdym razem jak...
Mam dokladnie taki sam problem. Posiadam Polo 1996, 1,4 benzyna i dokladnie tak samo sie zachowuje. Czasami odpala za pierwszym a czasami dopiero za 10 razem. Jak juz zaskoczy to chodzi bez zarzutu. Nie ma to zadnego znaczenia czy jest cieplo / zimno / slonecznie / deszczowo / silnik zimny / cieply. To co udalo mi sie zdiagnozowac to w chwili wylaczenia...
Ad 1. Obroty na jałowym powinny być w granicach 850-950 obr/min. Na postoju silnik, niezależnie od pedału sprzęgła, powinien schodzić z obrotów płynnie, bez żadnych postojów w jakimś zakresie obrotów. Tak samo powinno być podczas jazdy. Wciskanie sprzęgła odłącza silnik od skrzyni biegów i nie ma to żadnego wpływu na spadanie obrotów. Występujące zjawisko...
Witam! Posiadam w/w PASSATA i chodzi o to, że jeśli spadnie temp. na dworze do ok. 5 stopni ciężko pali. Problem pojawił się tamtej zimy. Samochód strasznie ciężko palił. Wymieniłem świece żarowe (były spalone wszystkie) i została uszczelniona pompa paliwowa, ponieważ podciekała ropa. Gdy już zapali strasznie pulsują obr. (0,6-1,4 tys. obr/min). Zapalanie...
1. O rezystancji faktycznie nie pomyślałem. była ciągłość dalej nie wnikałem. obecnie zmierzone (na ciepłym silniku) 15,5Ω na wszystkich 2. kolega ma schemat wiem jak jest sterowany. zrobiłem nawet symulację awarii sterowania tym przekaźnikiem. jak odłączy się sterowanie przekaźnika to pojawia się więcej błędów niż tylko te wtryski np. od pompy...
bo szlak trafi tranzystor na pompie i 600 zł nie twoje o jakim tranzystorze w pompie VP 37 piszesz ? slavek 100 napisałeś, że świece wymieniłeś ale nie napisałeś czy grzeją i dochodzi do nich napięcie bo Twój objaw wskazuje na brak grzania świec, biały dym to nic innego jak opary niespalonego oleju napędowego, w pierwszej kolejności na zimnym silniku...
Witam, Posiadam Golf'a IV 1,9 TDI 90KM, rocznik 2000, przebieg 228tyś. Spalanie 5-6l. PROBLEM: Rano na zimnym silniku auto zapali od razu, tylko że, przez okres około 1min silnik pracuje nie równo obroty skaczą w granicach 890-950 przy czym strasznie dymi jasnawym dymem. Gdy już się zagrzeje wszystko chodzi prawidłowo. Wymienione były: - Olej w silniku...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Witam serdecznie, wiele jest tematów dotyczących gaśnięcia silnika. Lecz nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Auto to Peugeot Partner 2001 rok z silnikiem 2.0 HDi. Auto zaczęło gasnąć po wymianie filtra paliwa. Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa który siedzi na pompie i go wyczyścilem. Efekt był dobry ale tylko na jeden dzień. Następnie zabrałem...
Witam, neumím polsky, tak píšu česky. Příčinou je vypnutí palivového čerpadla při provozu na gaz LPG. Po vypnutí čerpadla není tlak v systému KEIII Jetrinic, proto se klapka váhy vzduchu vychýlí zcela nahoru i pří nízkých otáčkách motoru. Řídící jednotka tento stav neumí vyhodnotit a začne pracovat v nouzovém režimu. V nouzovém režimu pracuje motor...
ciepła paliwo ciepła przekaźnik przekaźnik pompa paliwo suzuki
nissan primera rozrusznik wyświetlacz trasy elektryczna tylna klapa
Spółdzielnia Pracy Betex Warszawa - Informacje Wymiana żarówki podświetlenia licznika w Mercedes A-Klasa CDI 170 2001