Gniazdo przekaźników R12. Dolny rząd, pierwszy od prawej.
Sterownik znajdziesz nad klapką dostępu do samej pompy .
tutaj walczyłem z elektryką w swojej CRV, wrzuciłem tam serwisówkę i schematy - wszystko tam jest pięknie opisane https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... z tego co kojarzę, to ten przekaźnik pompy paliwa ma plus po stacyjce, a minus załącza komp na dobrą sprawę minus możesz dać do masy i sprawdź czy pompa się wyłącza jak wyłączysz kluczyk,...
https://obrazki.elektroda.pl/5966300000_...
Tam powinno trafiać stale zasilanie, więc nie idzie to do sinika. Śmiało możesz na próbę zasilić to dodatkowym przewodem z akumulatora.
Z jednego puntku widzenia tak są za tymi bezpiecznikami co masz z boku przy desce tylko, że aby sie do nich dostać musisz zdjąć plastik który jest nad nogami kierowcy pod włącznikiem od świateł https://obrazki.elektroda.pl/4164432400_...
Zaraz ci wyślę.
jest to drugi od lewej na samej gorze oznaczenieR5
Zasilania i masy na sterownik posprawdzaj, rozbierz sterownik i popatrz dokładnie na lutowanie owego pinu odpowiedzialnego za wysterowanie przekaźnika. Rozumiem, że brak masy stwierdziłeś przy sterowniku a nie przy przekaźniku, eliminując tym samym uszkodzenie wiązki? Jak chcesz zostawić awaryjnie, to zrób sterowanie masą po stacyjce. Tranzystor, przekaźnik,...
Podszybie lewa strona. https://obrazki.elektroda.pl/3678914900_... https://obrazki.elektroda.pl/4993079800_...
Dokładnie szukaj tak jak na rys. - czyli przy podłodze. Te przekaźniki, o których piszesz są tu (rys.1) - rys.2_przód, rys.3_tył. Tam nie ma przekaźnika pompy paliwa, opis mam, ale to nie dotyczy tego tematu. http://obrazki.elektroda.pl/1409608300_1... http://obrazki.elektroda.pl/6728867200_1... http://obrazki.elektroda.pl/9057768200_1...
Albo schemat nie ten co trzeba ,albo źle wybrałeś typ silnika. W 110 Km nie ma pompy elektrycznej ale w 115 już tak po to silnik PD. Właśnie sprawdziłem, fakt do silnika AFN jest nie właściwy schemat, ale już do AVG jest OK. Błąd w programie.
w dodatkowej skrzynce w komorze silnikowej,po lewej stronie
Pin 30 87 i 87a łączysz razem. Pin T I 86 zasilanie cewki
Przekaźnik zawsze był w BSM
może pompka się kończy. Przekaznik na pewno nie pada z powodu nadmiernego pradu (zabezpieczenie bezpiecznikiem i ten powinien sie spalic pierwszy). Jezeli cos pada, to albo styki sie zuzywaja po kilku setkach tysiecy kilometrow, albo siada sterowanie. Tak, czy inaczej, wymiana starego na stary konczy sie tak, jak sie konczy. Piszczacy pasek i przekaznik...
Jest gruszka do podpompowania ?
witam jak masz boscha to wtrysk jednopunktowy przekażnik włącza ECU a co się dzieje pompka stoi,na PW masz tą część schematu,jak będziesz coś potrzebował to pisz
Tak dokładnie dwa przekaźniki obok siebie jeden z nich to ten którego szukasz, a podasz powód dla czego go szukasz ?
Sterowanie przekaźnikiem idzie z ECU a potem przez przekaźnik co odcinkę LPG robi.
który przekaźnik byłby najlepszy? V277 to pompa paliwa Przekaźniki: J49 i J17 są odpowiedzialne za sterowanie pompą paliwa.
nes421 napisał: Czy instalacja gazowa może mieć coś z tym wspólnego? Pozdrawiam A jak sobie wyobrażasz żeby pracowała pompa paliwa i gaz do przepustnicy się dostawała? Na logikę można przyjąć że jest odcinka pompy paliwa przez sterownik gazu. http://www.diaaut.home.pl/r12441c8_pliki... Schemat tak dla zasady.
Bezpiecznik 28 ,Przekażnik na czwartej pozycji (409).Ten przekażnik daje też napięcie na wtryski, zawór dwusuwakowy i przepływomierz i zawór oczyszczania zbiornika. Dodano po 2 Bezpiecznik 28 ,Przekażnik na czwartej pozycji (409).Ten przekażnik daje też napięcie na wtryski, zawór dwusuwakowy i przepływomierz i zawór oczyszczania zbiornika.Zewrzyj styki...
podłącz tą nogę przekaźnika do masy,a po przekręceniu kluczyka będzie załączać się,i pompki będą działać,no niestety jest to przypadłość tych sterowników
Z tego co pamiętam to pod maską po lewej stronie obok akumulatora, chyba zielony lub fioletowy . Ważne że idzie do niego gruby czerwony i gruby czerwono-fioletowy przewód.
Za akumulatorem w głębi.
Przekaźnik pompy paliwa znajduje się nad nogami pasażera z boku. A od instalacji gazowej to zależy od jej rodzaju i wyobraźni montera
sprawdź czy na komputerze silnika nie brakuje masy na właściwych pinach.Miałem przypadek że ukruszył sie przewód masowy i przez to brzęczał przekaźnik pompy w tym właśnie modelu
Na podłużnicy, po lewej, gnije kostka.
Nie do sondy lambda.. to jest przekaznik zespolony podwójny... on załącza również sterownik silnika, a nie sondę...Na każdym szrocie to dostaniesz, bo nowy sporo kosztuje..
Gdzie szukać przyczyny, ewentualnie przekaźnika pompy paliwa, bezpiecznik jest cały Przekaźnik pompy paliwa to przekaźnik K20 (K-46)
Weź probówkę 12 v, przekaźnik na schemacie to lewy górny róg. Dwa grube piny przekaźnika to odpowiedniki 30 i 87. Błąd który masz jest przez uszkodzenie przekaźnika albo uszkodzenie obwodów 86 i 85. To są te piny średniej grubości. Na jednym ma być plus po zapłonie a na drugim masę włącza sterownik. Wystarczy że przewód od 85 do pinu 4 sterownika będzie...
Lewy dolny obok bezpiecznika 40
pompa sama nie pracuje musi być podane napięcie a jeżeli nie ma napięcia bezpieczniki są dobre Dodano po 4 czy pompa jest zasilana przez przekaźnik https://allegro.pl/oferta/przekaznik-pom... Popatrz uwaznie na opis w/w przekaznika pompy paliwa. Cytuje " 106 silniki: 1.1, 1.4, 1.6 16V 206 silniki: 1.1, 1.4,...
Na cewkę przekaźnika powinno iść 12V po stacyjce i masa podana z ECU (jest tylko przez jakieś 2 sek. po włączeniu zapłonu) - napisz jak to wygląda u Ciebie. Po południu podeśle schemat do G40.
A immobiliser widzi klucz ? Trzeba zobaczyć czy przekaźnik załącza się. Zestyk zwierny: 87-stały plus, 30-pompa, czujnik tlenu, wtrysk. Uzwojenie: 85-po zapłonie +12V, 86-załączany masą z ecu.
(at)pasieczko Nie myl pojazdów. 306 nie miało BSM, a BSI (od 1999 roku) ograniczało się do centralnego zamka i immo. Skoro kolega pisze że ma BSM B3 - to przekaźnik pompy paliwa jest tam. Odnajdź bezpiecznik od pompy paliwa (chyba 15A) i zobacz czy na nim jest napięcie.
Jak podam masę na przekaźnik pompa działa Gdy już napompuje, to czy można na chwilę uruchomić silnik?
jak po wymianie alternatora to na sto procent nie dokręcili masy miałem to samo w lanosie
Jak najbardziej prawidłowo. Drugie uruchomienie przekaźnika pompy nastąpi kiedy do ECU dotrą impulsy czujnika położenia wału korbowego.
Jasne. Odrazu coś mnie nie pasowało. Na schemacie wychodzi pin A 49 Czarny/Szary do R1 Główny przekaźnik
Wymień kostkę stacyjki i nie szukaj przekaźników
Pompa nie startuje po włączeniu zapłonu w tym silniku...
No to masz sterownik uszkodzony lub sama wtyka nie łączy. Dla pewności sprawdź jeszcze na pinach 5, 6, 11, 25 napięcia na pracującym, ma być 0.
Jeśli toś zmostkował zasilanie pompy paliwa, istnieje ryzyko, że podczas wypadku, mimo zgaśnięcia silnika, paliwo będzie cały czas pompowane. Są filmy na Youtube, w języku polskim i nie tylko z wymiany tego przekaźnika. Oglądnij, zadecyduj, czy dasz radę. Wcześniej zobacz, co masz nawywijane w BSM.
Podaj rok auta i e-mail (PW) to prześlę schemat .
To K-Jetronic, bez żadnego "kompa". Pozycja spoczynkowa klapy wyłącza przekaźnik. http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2.8...
Do sprawdzenia napewno czujnik teperatury, trzeba porównać ile pokazuje w klimatroniku i w sterowniku silnika.
A mierzyłeś jakie tam się pojawia napięcie przy odpuszczonym przekaźniku ? Tak ti interpretuję: ten dozorowany obwód cewki przekaźnika jst podłączony pewnie przez dzielnik jakis pod wejście analogowo / cyfrowe sterownika. I sobie sterownik patrzy periodycznie jakie tam napięcie jest. Jak przekaźnik wysterowany to jest bliskie zeru (czyli napięcie na...
Sprawdź przestrzeń na nogi po prawej stronie. Na prawym słupku pod schowkiem. Obok sterownika silnika - różowy.
Wracam do tematu. Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa w tym modelu Peugeota 206 1.1 z 2000 r? Pod komputerem nie znajduję takiej kostki, proszę o pomoc.
1.4 d4d pompa jest pod maską. To filtr paliwa z pompką ręczną a kable zasilają grzałkę podgrzewacza paliwa. Nie ma tam żadnej pompy elektrycznej
sprawdź wyłącznik bezwładnościowy. Pin nr. 1 odpowiada za pompę paliwa. Po przekręceniu kluczyka powinno być tam 12V. Ale pamiętaj że masz odwrotnie ponumerowane piny. Patrz edit mój wcześniejszy komentarz. Sprawdź bezpiecznik pompy paliwowej. Tutaj jak sprawdzić to ustrojstwo: http://obrazki.elektroda.pl/8320083700_1... Że tak jeszcze...
Masa idzie ze sterownika silnika jak kręci. Wyciągaj pompę, i nie przestrasz się jak będzie roztopiona, normalka jak się jeździ z niskim poziomem paliwa.
A sama pompa sprawna.
Paweł na serio w tym roku w oplu kody migowe Są. Na 100%. Uderzeniowego zaś brak. Ewidentnie cięte jest paliwo, można tylko gdybać gdzie. Kontrolka i wiesz wszystko w 5 minut.
Pompa jest przed tylnym kołem, od spodu. http://www.pelicanparts.com/techarticles... Przekaźnik jest pod kanapą. http://www.w210.pl/viewtopic.php?t=10884
Jest pod maską, lewa strona samochodu na podszybiu.
To zależy czy sterownik gazu odłącza pompę paliwa, a jeżeli przekaźnika nie słychać to możliwe że sterownik gazu nie ingeruje w obwód pompy paliwa.
Przekażnik pod maską po prawej stronie koło komputera .
Powinienes miec napiecie akumulatora na 3, 8, 15 i, mierzone miernikiem, na 10. Po wlaczeniu zaplonu powinienes miec napiecie akumulatora na 3, 8, 15, 1 i 9 oraz, przez 3 sekundy, na 4(wtryski), 5 (cewki), 12 (pompa paliwa). 7 i 10 okolo 0V. Interesujace jest wiedziec, jak zachowuje sie napiecie na 1 i 3 przez te 3 sekundy gdy przekaznik "wariuje"....
przekaźnik jest na podszybiu w komorze silnika strona pasażera.
Kolega z Aberdeen dobrze podpowiada. Tak to czujnik halla. Jakakolwiek kontrolke na 12V , jeden koniec do + aku. , a drugim sprawdzamy kluczowanie (masą) na zespoloną zcewke zapłonową(biały i biało zielony kabelek). Tak samo sprawdzamy kluczowanie wtrysków i przekaźnik pompy paliwa. Jżeli nie ma na żadnym wysćiu , to uszkodzony; ECU lub czujnik Halla...
Cichy jaśniej się nie da. Do 87 przychodzi napięcie, a 87b wychodzi napięcie na pompę.
Na kole zamachowym.
Komputer na przekaźnik podaje minus Sprawdź czy na przekaźniku masz dobry plus, czy jest na pewno dobry (mam na myśli zasilanie cewki przekaźnika)
Spróbuj z samym bezpiecznikiem pompy nr19. Niby nie odcinasz nic poza zasilaniem pompy i wtryskiwaczy. Ale w którymś Motronic-u spotkałem się z tym że jak złapie błąd wtryskiwaczy to przestaje je sterować. Może ten Simtec się podobnie zachowa... Z resztą sam sterownik gazowni pewnie będzie głupieć jak na wtryskach benzynowych plusa nie będzie. Tak w...
Po co się wypowiadasz nie wnosząc nic do tematu ? Po to żeby Ci odpowiedzieć że sprawdź coś sam a nie zadajesz bezsensowne pytania nikt nie jest wróżką i za Ciebie tego nie sprawdzi, i nie odpowie Ci.
Sprawdzę najwyżej to napisze
Nie napisałeś który jest to dokładnie model, ale obstawiam że 8P. Ona ma moduł pompy paliwa w zbiorniku - dochodzi zasilanie i komunikacja, a z niego wychodzi kostka 4-ro pionowa na zbiornik.
Załóż na kabelkach nowy i po problemie. Używki są na aledrogo, https://allegro.pl/oferta/mitsubishi-paj...
http://www.portal-diagnostov.ru/index.ph... http://portal-diagnostov.ru/index.php/en...
ok znalazłem.
Pod przekaźnik pompy paliwa.
Witam, przepraszam za odgrzewanie, ale mam pytanie: czy któryś (ew. który?) bezpiecznik odpowiada za zasilanie pompy paliwa?
Zobacz za schowkiem
Możliwe, że to przekaźnik pompy paliwa. U mnie często nie załącza. Nie grzebałem jeszcze w nim, bo palę na gazie, ale po przekręceniu kluczyka powinno "cykać" na przekaźniku, po chwili się wyłączy. Jednocześnie powinno być słychać pompę paliwa. jeśłi nie ma takiej reakcji to styki na przekaźniku, albo sama pompa paliwa.
Czego brakuje na przekaźniku pompy paliwa? Błędy wtrysków najbardziej prawdopodobne dlatego że plusa na nich brak.
Z moich materiałów wynika :plus na przekaźnik pompy paliwa z głównego przekaźnika,a masa z pinu A24 sterownika.
Jasne,pompka i przekaźnik w 1.9 d.
W tych przekaźnikach bardzo popularne było uszkodzenie tzw. "zimne luty" - zwłaszcza w okolicy stycznika (przekaźniczka) pompy paliwa. Wystarczyło przelutować.
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
W komorze silnika
Bo tu nie chodzi o pompę w zbiorniku.
Chodzi o tą pompkę. Jeden z przewodów idzie bezpośrednio z przekaźnika a drugi z masowy od sterownika silnika(przynajmniej tak mi się wydaje). Mierzyłem przejścia przewodów i brak jest między przekaźnikiem a bezpiecznikiem odpowiadającym za tą pompę... Zależałoby mi na schematach całego połączenia. Niestety troszkę różni się niż w passacie z tym samym...
Na pewno pod maską weź rozpiskę np z Stilo JTD będzie pasować. Jeden zasila elementy wykonawcze a drugi właśnie pompę paliwa
pod maska silnika k34 w prostokątnej obudowie 2 z lewej strony ten większy
za skrzynką z bezpiecznikami
Sprawdź i przelutuj przekaźnik "pompy paliwa".
potrzebuje pomocy, mam ibize 2002 rok. potrzebuje zlokalizowac przekaznik od pompy paliwa, przezktóry prawdopodobnie nie moge uruchomic samochodu. pompa nie podaje paliwa bo nie dochodzi do niej zasilanie...
Gdzie w tym syfie jest przekaznik pompy?
"zakratkowany" na czerwono http://obrazki.elektroda.net/4_119540068...
W module nadwozia (moduł po lewej stronie, obok kolumny kierownicy)
Np. gdzieś w obwodzie przekaźnika pompy paliwa (409)
Ale przekaźnika pompy paliwa nie sprawdziłeś, bo chyba jest zalany i nie rozbiera się.
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Dziwne jest to co napisałeś. Rozumiem że chodzi o Multeca Z16XE. Tutaj przekaznik pompy zasila również wtryskiwacze więc bez działającego przekaźnika auto nie odpali. Przekaznik dostaje minusa na 85 z ECU. Plusa dostaje na 86 z bezpiecznika F15 10A. Nad przekaźnikiem pompy paliwa masz jeszcze jeden przekaźnik w narożniku, to przekaźnik układu sterowania...
Widocznie, za duży prąd płynie przez niego. Źle dobrany przekaźnik lub pompa pracuje nieprawidłowo.
tu masz schemat i do dzieła od czegoś musisz zacząć:D
Zrobione, porszak śmiga.
przekaźnik pompy paliwa zafira przekaźnik pompy paliwa renault przekaźnik pompy paliwa citroen
odkurzacz gwint wirnik urwany odpowietrznik czyste powietrze dofinansowanie
silnik zelmer schemat podłączenia connects2
Huawei B535-932 Windows Technician Toolkit: Tools, Firmware, Band Lock, Recovery Doposażenie Mercedes W213 200d 2019 w Distronic – Pre_Safe, MBUX, analogowy licznik