kabel zółty podpięty do zacisku 50? Jeżeli tak,to wina przekaźnika .
50 - żółty z rozrusznika i czarny z zestawu przekaźników, 30 - czarny z zestawu przekaźników i czerwony z obwodu świateł mijania, 16 - przewód z lampki kontrolnej układu hamulcowego, 15 - czarny z cewki zapłonowej i zestawu przekaźników.
Przez styk od rozrusznika płynie większy prąd. Ja bym został przy fabrycznej instalacji. Najwyżej dołożyłbym przekaźniki.
To przekaźnik bądź skrzynka bezpieczników do roboty. Albo kostka stacyjki.
Normalne, BMW i Skoda masę od przekaźnika odciążającego styki stacyjki podłącza do styku 50 na rozruszniku. Powoduje to, że w chwili gdy zalączymy rozrusznik przekaźnik rozwiera styki i nie ma prądu na układach nie potrzebnych do rozruchu silnika.
Tak tylko napisałem że stoję na parkingu w robocie i muszę się dostać jakoś do domu tylko że tam w stacyjce są takie poukręcane fabrycznie śruby i nie jestem w stanie tego zrobić na parkingu trzeba rozwiercać. A immo chcę się pozbyć żeby niemieć w przyszłości problemów z przekaźnikami tą anteną czy jeszcze jakimś innym ustrojstwem związanym z immo.
Te kontrolki nie mają przekaźników. Są zasilane z plusa po stacyjce, a załączane masami. Sprawdź, czy auto nie dostaje zasilania non stop. Bo jeśli te kontrolki się palą, to możliwe, że cały samochód jest "aktywny". Masz opis: http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/F...
To źle cię zrozumiałem. W takim razie bez przeróbki kostki stacyjki się nie obędzie. A skoro ją rozbierałeś i nie wyszło to pewnie się nie da. Ja na oczy rozebranej kostki od Felicji nigdy nie widziałem, więc pojęcia nie mam czy jest to wykonalne. Załóż dodatkowy włącznik na obwód radia/zapalniczki. Najprostsza opcja. Można by też zbudować układ, zakładając...
Do przekaźnika styk 30 nie dochodzi napięcie. Stacyjka wyjęta wszystkie połączenia bardzo dobrze trzymają. Do blaszki nr 15 dochodzą 2 czarne przewody, brak napięcia na stykach.
Nie mam pewności czy jest jakiś dedykowany układ, ale na pewno można wykorzystać rozwiązanie standartowe: w obwód stacyjki (kluczyka) włącz przekaźnik (na 12V), który włączając się stykiem N.O. zewrze włącznik świateł (ręczny) i... voilla!
Bez połączenia mechanicznego, ze stykami wysoko prądowymi, w moim przypadku (Felicja 1,3 z 1999roku) Jednak ,,coś" przekazuje energię elektryczną, na szczotki silnika. Zagadka, czy jest to przekaźnik (prądowy) w obudowie z czarnego plastiku skojarzonej z luzownikiem, jakby kopułce z miedzianymi dwoma zaciskami, czy jakaś triakowo/tyrystorowa zagadka?
Przekaźnik który bez zasilania ma zwarte styki. Cewkę z jednej strony do masy, z 2giej do stacyjki styk 50 (impuls na rozrusznik). Gdy przekręcisz na rozruch przekaźnik odetnie zasilania. Wiele aut ma taki przekaźnik domyślnie zamontowany (przekaznik X i styk X w stacyjce), ale nie każde. Można tez zwykły przekaźnik, i rozwiązanie jak np w Skodzie Felicji....
Witam, W mojej Felicji pojawił się dziwny problem. Po włożeniu kluczyka i przekręceniu na pozycje drugą, czyli po podaniu zasilania na wszystkie układy nie działa wentylator nawiewu, po przekręceniu do oporu nie działa rozrusznik. Sprawdziłem przekaźnik funkcji X, wymieniłem wkładkę w stacyjce lecz problem dalej występuje. Teraz najlepsze, pomocna okazuje...
Witam wszystkich. Mam problem ze skodą felicją. Po przekręceniu kluczyka wszystkie kontrolki działałają prawidłowo, ale jak jest kluczyk w pozycji rozruchu to rozrusznik nie kręci a zapala się kontrolka niskiego płynu hamulcowego. Rozrusznik na krótko kręci, płynu hamulcowego jest dosyć. Wkładka stacyjki została dzisiaj wymieniona. A czy może zasilanie...
witam ja w tym temacie też mam coś do dodania otóż skoda felicja 1.3 mpi z immo odpala na 2,3 sekundy i gasnie po podlaniu paliwa na przepustnice silnik chodzi normalnie ale gdy przestanę podlewac gasnie dodam że ostatnio rozpadł mi się kluczyk od stacyjki był w nim taki srebrny kwadracik wiem że jest on napewno od immo ale mam go nadal w kluczyku i...
Tak jest oryginalnie, masa przekaźnika z rozrusznika po to żeby odciążyć akumulator podczas rozruchu. Jaki to ma sens... Masa na rozruszniku i tak jest masą z akumulatora. Ale kolega OCIZ ma racje, tak podobno jest oryginalnie. To ma chyba coś wspólnego z systemem AKIN. Myślę że podczas gdy do elektromagnesu nie jest podawany plus ze stacyjki to jakiś...
Najlepiej będzie odciąć zasilanie cewki oraz pompy paliwa. Co do cewki to plus zasilania cewki (kolor czarny 3) Co do pompy to czerwono-żółty za przekaźnikiem. Zabezpieczenie można sterować układem składającym się z trzech przekaźników. P1- przekaźnik 12V 2A (potrzymanie sterowanie plusem z zapłonu-czarny gruby przewód od stacyjki) P2- przekaźnik 12V...
założyłem nowy rozrusznik oraz nową kostkę elektryczną stacyjki- sprężyna już działa ale rozrusznik nie reaguje( nie kręci i nie wyrzuca) oczywiście był sprawdzany przed założeniem. Poza tym dalej nie mam nadmuchu i wycieraczek. Znalazłem schemat elektryczny stacyjki: http://skodaporadnik.republika.pl/porady... nie wiem czy dobrze...
Mowisz ze nie odpala wiec iskry nie ma.Na poczatek to sprawdz ta iskre czy jest czy jej nie ma bo juz nie wiem.Bo piszesz ze moge odpalac na LPG ale na LPG tez nie odpala hehe.Moze byc przekaznik zaplonu, moze wtryskiwacze nie chodza, moze nie ma pradu na cewke, moze padl czujnik polozenia walu korbowego, moze brak napiecia na module.Opcji jest duzo.
Witam.Skoda Felicja 1.3 MPi.LPG w nim zamontowane to Stag 50,silniczek krokowy SONCEBOZ (wymieniony na drugi taki sam),reduktor LOVATO RG92. Mój problem polega na tym że od początku założenia instalacji (3 lata),mam ciągłe problemy z przełączeniem auta na lpg gdy jest zimny.Po odpaleniu go na NOPb nawet po nagrzaniu go do 80 st.C auto gaśnie.Po ponownym...
stacyjka felicja felicja stacyjka przekaźnik felicja
wyjscia rejestratora wygłuszanie pomieszczeń bester regulacja prądu
tester rezonatorów kwarcowych wymiana szyby piekarnika
Schemat serwisowy Yamaha RX-A2080 - jak zdobyć? Aktualizacja nawigacji samochodowej na CD - jak to zrobić?