Przekaźniki są pod tą plastikową obudową deski pod kierownicą. A ma kolega możliwość podpięcia VAGa? Ja bardziej niż na przekaźniki to stawiałbym na moduł komfortu, ale trzeba by to sprawdzić najlepiej na początek VAGiem.
jakieś pomysły? Tak,sprawdzić czy problem jest w obwodzie głównym czy może w sterowaniu przekaźnika.
2 bezpiecznik od lewej na akumulatorze - te metalowe blaszki. Z niego idzie na bezpiecznik 14 i na moduł. Z niego też idzie na bezpiecznik przy skrzynce przekaźnikowej. Jest to czerwony przewód, z bezpieczników już wychodzi inny kolor i idzie na zasilanie modułu. Zobacz czy masz napięcie na bezpieczniku przy przekaźnikach.
Miałem kiedyś podobny przypadek i dorzuciłem przekaźnik.
Rozmieszczenie przekażników w Golfie III 1,4. Takie rozmieszczenie było stosowane w latach 1992-98. Powodzenia.
Normalnie to widać pęknięcia które są przyczyną braku zasilania, musisz się przyjrzeć przekaźnikom.
każden jeden o takim układzie styków http://obrazki.elektroda.net/91_11799388...
I prawidłowo, wymień przekaźnik 109 i na 99% usterka będzie naprawiona. Tak jak kolega pisze to standardowa usterka ;) zacznij od przekaźnika .
W golfie 2 jest osobno i wygląda jak przekaźnik,
Przekaźnik powinien pomóc
Mogą być tzw. ''zimne luty'' na przekaźniku u mnie tak było w golfie 1,9sdi przekaźnik znajduje się pod kierownicą (nie pamiętam jaki typ)
Dodam jeszcze ze po wylaczeniu wycieraczka nie wraca na dol tylko zatrzymuje sie w tym miejscu kiedy wylacze jej dzialanie . To dodatkowy argument przemawiający za awarią przekaźnika.
Widze ze kolega leniwy bo i poszukac sie nie chce . http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... pozdrawiam
Spawdź bezpiecznik nr 4. 72 (4 pin) to nie bezpiecznik a przekaźnik. I nie jest to pin 1, a "L" i na nim pojawia się impuls od spryskiwacza. W klapie powinieneś mieć +12V po stacyjce, mase i ipuls +12V z przekaźnika.
Różnica jest taka że jak zapala światła to jest chwilowy spadek napięcia na silniczkach a na tym ustrojstwie do regulacji nie.
Podaj numer tych wentylatorów i numer przekaźnika.
Gniazdo przekaźników R12. Dolny rząd, pierwszy od prawej.
Może to elektroniczny przerywacz kierunkowskazów bo przekaźnik się zepsuł.
Już mam zrobione pod siłownikiem drzwi i nie jestem zbyt zadowolony. Masz zrobione pod siłownik, czy pod wyłącznik światła kabiny, bo to jest zdecydowana różnica. Naciskając otwieranie samochodu pilotem, idzie sygnał do siłownika który odblokowuje drzwi, (wyskakują te "cyple", które blokują drzwi), i właśnie z tych siłowników masz sterować przekaźnik.
W golfie było miejsce na przekaźnik klaksonu w skrzynce bezpieczników, w wersji z jedną trąbką była tam wsadzona zwora spinająca 86 z 87, wystarczy ją wydłubać i wsadzić przekaźnik
25, 26, 27 to wszystko na linii X, przekaźnik sprawdzony?
http://obrazki.elektroda.pl/8091967500_1... Proszę.
ale najpierw pod mienie przekaźnik od kumpla bo ma identycznego golfa niż ja i zobaczymy Proponował bym założyć twój przekaźnik do kolegi Golfa, bo raczej to nie będzie wina twojego przekaźnika tylko "gniazda"w którym ów przekaźnik siedzi. Styki będą nadpalone i tak się będzie działo, ale może być inaczej.
Ja cię zaraz przepale. 15 idzie wprost z kostki, X ma przekaźnik odciążający.
zalorzylem juz panowie i powiem ze znac roznice tylko te przkazniki kupilem od poloneza i cos kiepskie mam zamiar kupic od lady podobno sa bardzo dobre!! Praktycznie w tym układznie to jest nieistotne z jakiego autka zastosujesz przekaźnik - aby tylko on spełniał swoją funkcję. Najważniejszą rzeczą jest tutaj ... jakość montażu. Warto też całość jakoś...
Może być z opla. Ale może też przekaźnik z np. Golfa III. Oznaczony 102, ten ze stykiem T. Ale musi być czujnik temperatury do niego.
To jest przekaźnik który rozwiera styki w momencie włączenia rozrusznika.Tutaj w razie czego masz opis wszystkich: http://obrazki.elektroda.net/48_12319588...
Czarno - Biały oraz Czarno - Zielony Nie zapomnij o diodach min. 5-6 Amper, jeśli to podepniesz pod jeden przekaźnik.
brak swiatel, nawiewu, wycieraczek Kostka stacyjki albo uszkodzony przekaźnik linii 75x
Witam. Włącznik awaryjnych... A w zasadzie jego przekaźnik we wnątrz.
styk przy kierownicy, przekaźnik...
Witam. W zał. Bezpieczniki i przekaźniki w Volkswagen Golf 1.9TDI (DPF) BLS (2006 do 2009 r.) - dwa pliki .doc opis po polsku.
który to jest przekaźnik ?
Przekaźniki w Golfie Mk4 znajdują się pod deską rozdzielczą od strony kierowcy - trzeba zdjąć plastikową osłonę znajdującą się nad pedałami a tam przy przekaźniku czasowych wycieraczek (tym największym o nr 377) znajduje się bezpiecznik (w metalowej srebrnej obudowie z pomalowaną na zielono główką - to on jest odpowiedzialny za sterowanie szyb i centralnego...
sprawdź czy na komputerze silnika nie brakuje masy na właściwych pinach.Miałem przypadek że ukruszył sie przewód masowy i przez to brzęczał przekaźnik pompy w tym właśnie modelu
Włączają się po przekręceniu kluczyka, czy po uruchomieniu silnika? Może "sklejony" przekaźnik?
E tam, cewka przekaźnika masą sterowana przez komputer. Zasilania na pompę są oba. Brak wysterowania masą może być spowodowany uszkodzonym przewodem pomiędzy komputerem a przekaźnikiem lub brakiem zasilania/masy samego komputera. Należy sprawdzić zasilania bezpośrednio na wtyczce komputera. Usterka zapewne jest w zasilaniu, zresztą kilkakrotnie opisana...
Jak rocznik 97 to tego już tam nie ma. Chodzi o przekażnik z nadrukowanym napisem 18, czy przekaźnik na pozycji ( w skrzynce) 18? Coś mi tu pachnie że gmyrasz przy przekaźniku pompy paliwa
Ze schematu wynika że jest to przewód czerwono-żółty idący na 17 pin sterownika. Chodzi mi o przewód podający masę ze sterownika na przekaźnik pompy.
można to zrobic również na dwóch zwykłych przekażnikach
https://allegro.pl/oferta/przekaznik-wen...
Sprawdź przekaźnik od wtrysku
Proszę . https://obrazki.elektroda.pl/2955749300_...
Witam. Z schematu nie wynika iz przekaznik jest sterowany z zegarka lecz z samego piecyka ogrzewania. Zadne fabryczne webasto nie załacza przekaznika wentylatora z zegarka. Jedynie przerobione dogrzewacze nie mają wyjscia na dmuchawe ale to idzie ominąc poprzez tranzystor lub czujnik termiczny (np. temperatura wody 30 stopni i dopiero załącza się wentylator).
Ten sterownik to nie jest typowe ECU ale jest odpowiednikiem ECU w tym sylniku, to tzw modul kontrolny swiec zarowych, szczegolowy schemat wysylam koledze starter55 na PW Pozdr Procekkk
Sprawdź styki przekaźnik sprzęgła sprężarki może jest tam jakiś problem, ewentualnie zmień przekaźnik
Zabieraj auto od tego "orla mechaniki". Brak zasilania na karoserii, prawdopodobnie uszkodzone połączenie masowe miedzy akumulatorem a karoserią lub uszkodzony przekaźnik główny.
Aby PTC wystartowało silnik musi pracować, a obroty minimum 700/min. Płyn chłodniczy musi mieć poniżej 75°C i wtedy ogrzewanie powinno włączyć się po 10 sekundach pracy silnika . Potwierdzam z tym modułem połączysz się tylko po CAN-ie. Pzdr
A co po 30 min.? Czy nie ważne ile czasu się czeka i tak pyka ten przekaźnik?
Sprawdź przekaźnik klimatyzacji
Da się ,np probówką 12v. Stacyjka nie zapina pompy, tylko sterownik przez przekaźnik.
Skoro trąbi po wyjęciu przekaźnika a bez zwory, to chyba logiczne że przełączniki pod kierownicą i w kierownicy nic do tego nie mają. Usterki szukaj na drodze przekaźnik>klakson.
Posprawdzaj czy wszystko jest, zmieniłeś miejsce przekaźnika.
Miałem kilka przypadków na defekt przekaźnika +15 na ECU.
W TYM ROCZNIKU BĘDZIE RACZEJ NAD TABLICĄ BEZPIECZNIKOWĄ
Wężyk ten powinien być podłączony do podciśnienia na przewodzie biegnącym od kolektora ssącego do serwa.Przed zaworkiem zwrotnym powinieneś miec kruciec na ten wężyk.To powinno być od zużycia paliwa.Jeżeli chodzi o przekażnik to niewiem.
Najprawdopodobniej nie podłączyłeś gdzieś masy, dlatego przekaźnik drga
http://www.zssplus.pl/www_prace_dyplomow... No to tu masz opis działania układu elektrohydraulicznego. Jaką tablicą rejestracyjną, jest pod tylną kanapą.
Chodzi Ci o ten szpetny efekt choinki co stosują przy Matrixach? To jest programowo sterowane. W domowych warunkach możesz to zrobić jedynie na mikrokontrolerze i pociągnąć sygnał przerwania z przekaźnika kierunkowskazu.
Zobacz stronę www.vwgolf.pl
Przecież masz opis na przekaźniku: 15 + po zapłonie 30 + z aku 31 masa.
Zakładam czasem proste blokady na przekaźniku, myślę, że da się zrobić tak jak chcesz. Schemat w załączniku. Działa to tak, że po włączeniu zasilania, naciśnięcie przycisku puszcza + przez diodę która podtrzymuje później zasilanie cewki przekaźnika.
Kolego! Ecomatic posiada dodatkowy sterownik, możliwy do sprawdzenia VAG-COM'em lub odpowiednikiem. Potem dopiero warto walczyć z pompką, wężykiem, jej olejem, przekaźnikami itd. Tak więc wybrać się należy do fachowca, lub w desperacji do znajomego z "kabelkiem" i zobaczy się co mu dolega.
Więc przekaźnik masz dobry możesz go zostawić. Teraz musisz sprawdzić masy przy komputerze i przy głowicy silnika. Dodano po 32 Był podobny temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
uszkodzony przekaźnik w module sterującym wycieraczkami
Ja bym jednak sprawdził tą kostkę i złącza od niej tak jak kolega podpowiada i przekaźnik 109. Pozdrawiam.
Przy 87 nie ma znaczenia bo to jest w przekaźniku mostek.P
Zanurkuj głową do wnętrza i klikaj pilotem, powinieneś usłyszeć przekaźniki z puszki alarmu...
Sprawdź przekaźnik.
Zrób fotkę tego przekaźnika i wrzuć.
Z tego wynika ze jednak przekaznik opisy jako "czasówka" od wcyieraczek przednich jest też uzywany do sterowania wycieraczki tylnej. Jutro go może rozmontuje i zerkne czy w nim wszystko ok(zimny lut itp). No przecież ci pisałem. Zwróć uwagę na styki przekaźników w środku.
Wpisz sobie "przekaźnik 109 vag" i szukaj....
Mój 1.9 TDi kiedyś też gasł w losowych sytuacjach. Przelutowałem jeden moduł pod kierownicą, a w nim przekaźnik bo miał stopione styki, ale nie pamiętam który to był moduł/przekaźnik.
Podstawa to odczyt błędów jeżeli pompa działa to przekaźnik jest ok,tam lubi gnić przewód sterujący tym przekaźnikiem
W moim byłym VENTO 1,9 TD 75KM z 1995r bezpiecznika w komorze silnika nie było. Był tylko 50A nad przekaźnikami.
Przekaźnikiem świec steruje ECU , podając masę , na podstawie czujnika temperatury siulnika. Jak nie było żadnych błędów to sprawdź kabelek pomiedzy ECU , a przekaźnikiem!
Jakie przekaźniki?
Na Twoim miejscu podał bym mu plus po stacyjce a masę z ECU wziął bezpośrednio z przewodu przy ECU. Reszta ze skrzynki bezpiecznikowej. Jeżeli wtedy będzie tykał to możesz jeszcze sprawdzić ze stałym plusem a jak dalej tyka to raczej ECU jeżeli przewód i wtyczka od ECU pewne. Możesz rozebrać ECU i zobaczyć czy tm czegoś nie widać na tym pinie. Tam masz...
pewnie rozlutowany przekaźnik w diebstagwarnanlage (DwA), to standard.
Nie powinien, obwód sie nie rozwiera zobacz czy czasem na(+) wtryskiwaczy nie ma przekaźnika.
Przekaźnik 5zł
Jeżeli grzeje się przewód w pobliżu wyłącznika prawdopodobnie "kopci" się styk załączania świateł - ( może były używane ; lub są; żarówki o zwiększonej mocy) choć w "trójce" powinny być przekaźniki), Pozdr.J.
Trzeba sprawdzić przekaźnik.
ok a który numer ma ten przekaźnik???
Opis bezpieczników do tego auta: Poprawiono,
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
Bezpiecznik to podstawa a bez sensu brać zasilanie bezpośrednio z akumulatora.Z podświetlenia wnętrza przez przekaźnik.
Spradzić czy na kablu czerwony z zółtym jest 12V Kabel czarny z białym też 12V po przekręceniu stacyjki Kabel czerwony z białym-ma być napięcie bodaj 5V,przywarcie tego kabla do masy-silnik roby ruch,podanie na niego 12V ruch w drugą stronę. Kable się przełamują na odcinku drzwi-nadwozie,lub gnije wielozłącze
Oczywiście tak może być pod warunkiem że temperatura przekaźnika nie przekracz około 30-40 stopni ponieważ ów przekaźnik jest pracuje cały czas gdy chodzi motor.... pozdawiam!
Witam mam pytanie który przekaźnik podaje sygnał może ktoś ma opis przekaźników golf 5 seria limitowana 2005r z góry dziękuję
A czemu posądzasz przekaźnik?
Przekaźnik zapłonu i/albo przekaźnik silnika.Chociaż jakieś pseudo alarmy nie wykluczone.Zobacz czy nie masz jakichś dodatkowych centralek pod deską.No i sprawdź te przekaźniki.
Jaki numer ma ten przekaźnik?
30-zasilanie z akumulatora poprzez bezpiecznik okolo 80A 87-wyjście na świece 86-plus za stacyjką 85 masa L-lampka kontrolna grzania 50-styk elektromagnesu rozrusznika
Prosta sprawa, traci zasilanie, kostka stacyjki albo zimne luty w przekaźniku.
Inaczej: na co podaje prąd ten przekaźnik?
Podam ci czytelny i taki jak chcesz schemat:
Na przekaźnik dochodzi + sterownik podaje masę. Tak że po przekreceniu stacyjki musisz mieć + na tym przekaźniku.
Witam, mam problem z golfem 4 1.9 ajm 115km po postoju 24h auto nie pali, po podlaczeniu komputera wyskoczył blad wiazki pompowtrysku zwarcie blad 18072, moje pytanie brzmi następująco jak sprawdzić czy dochodzi prąd do tej okrągłej wtyczki, jest sterowana masą czy normalnie prądem stalym 12V i czy prad idzie przez przekaźnik?
A który to będzie przekaźnik?
zegary golfa golfa nawigacja golfa tarcze golfa
obroty silnika renault ilosc oleju wzmacniacz regulacja spoczynkowy
Co oznacza SW w elektronice? Wyjaśnienia i przykłady Błąd P1338 wypadanie zapłonu na cylindrze 2 po wymianie świec i cewek