Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
W skrzynce bezpieczników sprawdź. Być może jest tam bo inne przekaźniki są tam również.
Puszczasz gruby kabel plusowy z bezpiecznikiem od akumulatora (w peszlu aby się gdzieś nie przetarł i nie dotknął do masy samochodu). Kupujesz cztery zwykłe przekaźniki samochodowe. Montujesz po dwa (przekażniki) na jeden reflektor. Podłączasz cewkę przekaźnika pod masę a drugi jej biegun pod plus żarówki tak, aby po włączeniu świateł zasilał cewkę....
Witam. Nie napisałeś, czy to SPI czy MPI. W MPI pod klapą silnika z prawej strony nad sterownikiem silnika pod czarną "klapką" masz 2 czerwone przekaźniki - sprawdź prawy (do niego dochodzi zasilanie z bezpiecznika za akumulatorem i wychodzi przewód o którym piszesz - do silnika wentylatora). W moim przypadku - sterowanie przekaźnikiem ze sterownika...
Najczęściej uszkadzają się przekaźniki przy silniku wspomagania, drugą częstą usterką jest czujnik skrętu. Przekaźniki można wymienić w warunkach domowych. Wspomaganie może również odmówić posłuszeństwa z powodu braku ładowania akumulatora lub w przypadku rozładowanego akumulatora (ogólnie - niskiego napięcia w instalacji). Ta usterka w FL jest stosunkowo...
Może padł ci akumulator albo zostawiłeś coś włączonego.
Jeżeli brak masy na pompie paliwa, to sprawdź czujnik bezwładnościowy (wypadkowy). Schematy: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Brak sterowania na przekaźniku "podwójnym" (dwa przekaźniki w Seicento) - usterka sterowania z pin 4 lub 23 ECU, usterka wiązki przewodów, ...
http://obrazki.elektroda.pl/9165631900_1... Witam, podłączyłem cały zestaw elektrycznych szyb i centralny zamek. Centralny działa jak trzeba. Dziś dostałem natomiast przełączniki sterowania szyb i przekaźnik. Po podłączeniu na krótko wszystko działa ale mimo że podłączyłem przekaźnik w odpowiednie miejsce na bezpieczniku F2 nadal nie...
witam to znaczy że fiat powraca do rozwiązań z 126p,a te znam ,dzięki za info bo szukałbym tego przekaźnika w nieskończoność myśląc że w dzisiejszych czasach to wszystkie auta mają przekaźniki do świateł pozdrawiam tulipan
Czy po przekręceniu kluczyka zapala się i gaśnie kontrolka code oraz wtrysku "marchewka"? Oraz czy słychać przez ok. 3 sek pracę pompy paliwa? Jeśli nie, to zobacz pod maską, pod takim czarnym dekielkiem na jedną śrubę, tam są 2 przekaźniki i 2 bezpieczniki, sprawdź je.
Sprawaa zalatwiona 3 przekaźniki wymienione śmiga jak nowy
Skoro kontrolka wtrysku coś che "powiedzieć" - odczytaj błędy by po omacku nie działać. Pierwszy raz spotykam się z seicento 900 na podwójnym przekaźniku wtrysku/pompy paliwa. Zawsze widziałem dwa osobne przekaźniki nad sterownikiem silnika
Takie połączenie zda egzamin. Ważne by w przekaźniku był styk rozwierny 87a. Co do przekaźnika zespolonego poczytaj jak to wygląda np w seicento SPI. Są tam dwa przekaźniki osobne i spełniają to samo zadanie.
kontrolka code znika po 1-2sek od przekręcenia kluczyka na 1 pozycje. Ma ktoś jeszcze jakieś propozycje, co może być przyczyną ze samochód nie odpala? program do diagnostyki iaw-scan2 przy testowaniu przekaźnika głównego pokazuje komunikat test niezaliczony, a przy testowaniu wtrysków,cewek itd co tam jeszcze jest, to wszystko jest ok. Nie wiem który...
Masz H4 . Nie da się źle zamontować kostki 3-pinowej. W tej kostce masz masę , mijania i drogowe. Na pewno masz masę i zasilanie na mijania. Może przekaźniki biorą z różnych bezpieczników , Sprawdź bezpieczniki. Pozdrawiam i powodzenia.
Tak są włączone, jakieś propozycje schemat, który bezpiecznik, przekaźnik, jest jakiś moduł dziennych, czy może pająk pod kierownicą. Ogólnie to nie działają jeszcze przeciwmgłowe z przodu, może ma to jakiś związek z tym. Na internecie znalazlem jedynie opis bezpieczników tych w komorze silnika są tam jakieś przekaźniki tylko od czego nie ma nigdzie...
Czarny i czerwony Przekaźnik jest od fiata seicento na każdym z Przekaźników jest opis 86,87,30,85 jak by któryś z Przekaźników się nadawał to jak byś mógł narysować schemat nie wiem czy zastosować oddzielny Przekaźnik na każdą z żarówek.
Muszę wymienić przednie lampy w Seicento gdyż stare są już pożółknięte i słabo świecą mimo że zamontowałem już przekaźniki aby napięcie na żarówkach było powyżej 14 V. Myślę nad zakupem zamienników. Jakiej firmy polecacie tak żeby nie było problemów z montażem i w miarę dobrze świeciły?
Nie działa mi ogrzewanie, kontrolka nic nie pokazuje i nic też nie słychać żeby jakiś przekaźnik reagował. Auto dopiero kupione i nie wiem czy w skrzynce bezpieczników pod kierownicą są wszystkie przekaźniki {trzy}, dlatego pytam was gdzie powinien znajdować się ów przekaźnik.
kolego jeśli sprawdziłeś bezpieczniki i przekaźniki zamontowane pod plastikiem na ściance grodziowej i nadal brak zasilania to uszkodzony jeden z bezpieczników zamontowanych za akumulatorem (czarna skrzyneczka) pozdrawiam
Przekaźniki zmieniałem miejscami z tymi w kabinie, sprawdzę jeszcze stacyjke dzięki za pomoc.
plusa czy minusa Ci brak jeśli minusa -UDERZENIOWY ( powiedzieć mam gdzie on jest?) jeśli plusa szukaj pod maską takiej czarnej skrzyneczki( widoczna jest) co ma 2 przekaźniki i 2 bezpieczniki , jedna para jest systemowa , a druga właśnie POMPKA coś jeszcze pomóc ? pozdro
4 - sterowanie przekaźnika zasilania ECU (POWER LATCH) 17 - masa 23 - sterowanie przekaźnika zasilania osprzętu (pompa paliwa, cewki, wtryski, etc.) 26 - +12V po stacyjce (15) 35 - główne zasilanie z przekaźnika (POWER LATCH) Przekaźniki są sterowane masą. Po podaniu zasilania na pin 26 sterownik wymusza stan niski na pinie 4 załączając przekaźnik zasilania...
Witam, problem z seicento '98, 1,1, samochód jechał i nagle zgasł. Teraz nie odpala, pompka działa, paliwo jest, wymieniony czujnik położenia wału korbowego, na cewkach jest zasilanie, przekaźniki sprawne, do sterownika silnika dochodzi zasilanie i masa. Brak iskry. Co mogłem jeszcze przegapic? Proszę o pomoc.
A więc tak zaworek et98 my07 zmieniony na nowy, masy elektrozaworów zrobione, sterownik podmieniony, przekaźniki na zewnatz sterownika gazu zmienione, reduktor 2 lata temu był regenerowany, koniec pomysłów Dodano po 22 Temat raczej będzie mozna zakończyć i jeździć tak jak jest. Koszt nowego wielozaworu w butli to ok.170zł, koszt reduktora 200zł, teraz...
Auto dziś nie odpaliło. Po rutynowych sprawdzeniach (iskra/paliwo) stwierdziłem iż nie pracuje pompa paliwa. Na zaciskach przy pompie brak napięcia. Po zmostkowaniu przekaźnika pompy - napięcie się pojawia, pompa pracuje, bezpiecznik pompy (ten duży 20A ) jest ok. Natomiast po przekręceniu kluczyka przekaźnik się nie rusza, podmieniałem przekaźniki...
RobertLodz09 masz racje, tylko wtedy przekonam się jak mają dobrze świecić światła w seicento. Żaróweczki od postojówek w5w też zmienię obie. Instalacje robiłem nową w tamtym roku, przewód 2,5mm2 i porządne przekaźniki(odpowiednik 541). Podstawki pod przekaźniki pochodza od malucha. Plus z akumulatora z bezpiecznikiem, a masę wziąłem z karoseri( niestety...
Miał ktoś podobny problem? Śmiem twierdzić że nie. Nie każdemu zdarza się uszkodzić auto podczas montażu alarmu. Sprawdź bo nie pamiętam czy jest tam przekaźnik od tych swiateł, czy się nie skleił. Przekaźniki były już sprawdzone.
Te przekaźniki nie mają nic do awarii.
Witam , mam problem z odpaleniem samochodu , stał ponad tydzień w garażu , dziś nie chciał odpalić , zobaczyłem ze po przekręceniu stacyjki nie załącza się pompka , podpoiłem ją na krótko i wszystko śmiga jak trzeba , tylko problem w tym ze nie działa po przekręceniu stacyjki . Gdzie szukać problemu , bezpieczniki oraz przekaźniki sprawdzone ,
Ponieważ mam drugie takie samo sc to poprzekładalem te przekaźniki z jednego do drugiego ale bez zmian...
Witam wszystkich, mam problem z sejem. Otóż sprowadziłem seja sportinga 2001 rok z niemiec, w Niemczech zapalał a w jak dotarłem do domu to już z lawety zjechał z pomocą innych rąk. Silnik kręcił i objaw taki jakby nie dostawał prądu. Raz po raz odpalał ale jak go zgasiłem to znowu problem. Następnego dnia odpalił rano i pojechałem na jazdę próbną po...
Po przekręceniu kluczyka elektromagnes wyrzuca bendix, ale rozrusznik nie kręci. Rozrusznik jest sprawny, akumulator również, dochodzi prąd zarówno od akumulatora do rozrusznika, jak i od stacyjki do rozrusznika, również jest przy nim minus. W momencie próby odpalania auta po przekręceniu kluczyka na rozruch gasną wszystkie kontrolki, gdy kluczyk damy...
Kupiłem niedrogo na allegro przekaźniki od Alfa Romeo. Na zdjęciach wyglądają na identyczne, a w rzeczywistości są ciut mniejsze. Jest jeszcze jedna różnica - stare przekaźniki wyglądają tak: czerwony ma 12V 30A a czarny 12V 20A. Te które kupiłem są oba czarne i oba 12V 20A. Czy może mieć to znaczenie? Jeśli nie, to co mam dalej robić? Nowe przekaźniki...
Jest bo jednej sie już odechciało współpracy Przekaźniki są dwa jeden to pompa i cewki a drugi to wentylator chłodnicy są jeszcze bezpieczniki ale nie mogę nigdzie znaleźć który do czego
Może szukać gdzieś indziej? Szukać w instrukcji obsługi auta - masz tam opisane wszystkie bezpieczniki, przekaźniki wraz z pełnionymi funkcjami.
Nieważne jaki , hybryda, najszybciej kupić zestaw startowy. Oczywiście bezpieczniki sprawdziłeś? Sprawdziłe. "Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i przekaźniki są OK." Ale faktycznie najszybciej kupić zestaw startowy żeby mieć tylko pewność że to tu leży problem.
A może inaczej - czy w samochodach są przekaźniki ? Odpowiem - wiadomo że są. Czy to przypadkiem przy wyłączeniu cewki przekaźnika nie występują przepięcia ? Tak ale albo w sobie mają diodę albo w sterowaniu w module. Konkursik cały czas aktualny /???????????????????? Dodano po 2 Acha filmik nakręcić ok, jak znajdę palące auto to nakręcę. Dodano po...
Witam. Problem jest następujący. SC 1.1 SPI którego posiadam nagle przestał odpalać. Na świecach niema w ogóle iskry oraz do cewek nie dochodzi żadne napięcie. Jednocześnie nie załącza się nawet pompa paliwa, przekaźniki w komorze silnika sprawdzałem są w porządku . Pytanie brzmi czy miał ktoś z czymś takim do czynienia. Czy może brakuje mu prądu lub...
Za akumulatorem gdzie tam są bezpieczniki Sprawdziłem obok kierownicy po lewej stronie i przy sterowniku tu gdzie są 2 przekaźniki znalazłem 3 kable od masy wiec przeciściłem A może faktycznie to ten czujnik położenia wału no bo nie ma zasilania na pompę ani iskry A ta kontrolka wtrysku marchewka co oznacza załączenie układu wtryskowo zapłonowego..?
Witam Mam problem, pojechałem do sklepu wysiadłem zgasiłem auto. Przychodzę chcę zapalić przekręcam kluczyk - wszystko ok kontrolki palą jak należy, przekręcam zapłon 1 sek tak jak łapał by rozrusznik (jakłby chcial może by odpalił ale był za krótki impuls i przerwało) i pstryk nic. Wyłaczyłem zapłon załanczam jeszcze raz i wszystko miga( kontrolka...
Witam, posiadam Fiata Seicento którego buduje do rajdów z silnikiem motocyklowym a konkretnie z suzuki Hayabusy i mam problem dotyczący akumulatora. Fabryczny stator w Hayabusie generuje prąd ładowania 28A. Moje pomiary wykazały, że będę potrzebował: Pozycje 4szt + tablica 2szt 0.3A - Stop 2szt 0.4A - Kierunek prawy 2szt 0.4A - Kierunek lewy 2szt 0.4A...
Koledzy mnie też sie tak stało to pojechałem do mechesa który wymienił przekaźniki od sterowania szybami i było wszystko ok
Np. przekaźniki były nieznanych mi producentów ( a jako takie rozeznanie rynku posiadam). Tam nie ma nieosłoniętych przekaźników. Otwierałeś puszkę pod maską, czy zaślepkę w kabinie? Pod zaślepką w kabinie jest bsi i trzeba się nieźle schylić aby coś zobaczyć. Do otwarcia puszki pod maską trzeba użyć płaskiego wkrętaka. Co mogłeś zobaczyć pod maską,...
Dzisiaj kurier przywiózł zamówiony hak z wiązką. Przy wiązce nie ma żadnych modułów tylko są takie konektorki do podpięcia się do samochodu. Czy naprawdę potrzebne są jakieś przekaźniki albo moduły , czy mogę wpiąć się bezpośrednio do instalacji tylnych lamp ?
Te przekaźniki nie raz padały, wtedy zamieniało się czarny z czerwonym i można było dojechać do domu. Jeżeli jednak nie załącza go, wiązka nie uszkodzona, to trzeba szukać w sterowniku.
Dopnę się do tematu po problem mam podobny ... Miałem problemy z przewodami masy i rozrusznikiem - objawem było głośne "strzelanie" dwóch przekaźników koło sterownika i zapalony ""CODE"" lub przekaźniki nie "strzelały" i nie było ""CODE"" tylko silnik nie kręcił. Po wyczyszczeniu rozrusznika i przewodów masy samochód odpala ale tylko przez procedurę...
Dzięki za wszelkie informacje. Na chwilę wpadłem do wozu i tak: 1. włącznik inercyjny dla porządku wcisnąłem 2. sprawdziłem czy jest napięcie na jednym z większych gniazd przekaźnika- było, potem kablem zwarłem gniazda na krótko i pompa zagadała 3. zamieniłem miejscami przekaźniki (te dwa obok siebie nad kompem) i pompa bzykła, marchewka zgasła, silnik...
Jeśli cała instalacja do wymiany, to należy zacząc od podstaw. 1. Lokalizacja akumulatorów – najlepiej w schowku pod środkową ławką. Łódź stabilna i równo obciążona,, a co ważne przewody nie za długie i małe spadki napięcia. 2. Łódź plastikowa, a więc nie ma masy. Dlatego ciągniemy przewód ‘’-‘’ od akumulatora rozruchowego...
Witam. Tak jak wyżej, posiadam Fiata Seicento rocznik 98, 899 cm? bez immobilizera. Jakiś tydzień temu przyjechał do mnie kolega z takim samym autkiem tylko z immo i coś mu dziwnie pracował silnik. Po sprawdzeniu wszystkiego wyszło na to, że prawdopodobnie wina jest komputera więc postanowiliśmy przełożyć mój do jego autka. Samochód ładnie pięknie odpalił...
Takie samo połączenie jak w SC 900 1.1 punto 1.1 schematy w necie do poszukania np ten temat z elektrody https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Tu na przekaźniku tzw podwójnym a w SC są dwa niezależne przekaźniki - schematu nie mogę poszukać ale w wersji pdf seicento jest tam wytłumaczone dokładnie Jak przełożysz całą wiązkę systemu to...
Zakładam alarm do seicento z odcięciem zapłou i pompy paliwa. Mam 2 przekaźniki i wiem jak je podłączyć. Nie wiem gdzie podłączyć się do zapłonu a konkretnie który kabel odłączyć aby zapłon nie działał. Domyślam się że pewnie któryś od stacyjki tylko który?? Czy w kabinie można odłączyć kabel pompy paliwa?? Jeśli tak to gdzie on jest i jaki ma kolor??...
W sterowniku IAW 16FM.ED nie ma niczego co mogłoby pstrykać, czujnik MAP jest odrębnym elementem. Pstrykać mogą jakieś przekaźniki (np. odcięcie wtryskiwacza i/lub pompy paliwa) lub elektrozawory od gazu. Czy po włączeniu zapłonu słychać pracę pompy paliwa w zbiorniku? Na gazie mogę odpalić przestawiając przełącznik na sam gaz, ale nie mogę tego zrobić...
Bezpiecznik 20A EFI ? Od systemu wtryskowo -zapłonowego . Masz LPG i może gdzieś dotyka jakaś wiązka do masy? np odcięcie obwodu elektrycznego wtryskiwacza paliwa - na pewno zaizolowane ale kto tam wie czy od ciepła izolacja nie puściła itp . Podmień przekaźniki w komorze silnika na te z kabiny ale kolorami - czerwony na czerwony i czarny na czarny...
Witam Mam problem z masą silnika, niekiedy nie idzie odpalić samochodu, kontrolki migocą przekaźniki pykają a na silniku nie ma masy. Jak zapchnie się samochód odpala i później problem ustępuje. Awaria powtarza się co jakiś czas. Gdzie znajduję się przewody masowe w seicento 1.1 SPI rocznik 2000?
Prawdopodobnie spaliły się siłowniki i są do wyrzucenia wraz z centralką do zamka centr. Tam jest taki system że załącza te siłowniki na 0,8 - 1 s. a potem wyłącza. Coś się zacięło i nie odłączył sterownik zasilania. Siłowniki dostawały prąd cały czas aż się uwędziły i wywaliło bezpiecznik. Jeżeli masz centralkę alarmową z zamkiem to całość do wymiany....
Kupujesz dwa przekaźniki z uchwytami, mocujesz, gdzie Ci wygodnie i robisz instalację. Możesz kupić również przekaźniki bez uchwytów (miniaturowe dla Fiat) i na znanym polskim portalu aukcyjnym podstawki z uchem do mocowania śrubą. Dalej nie pomogę, bo w tym aucie nie przerabiałem i nie mam schematu.
próbowałem odpalić na gazie ale nic z tego.. przekaźniki sprawdzałem i są dwa, od jednego podpiete są kable do złącza komputera do lampki kontrolnej wtrysku i 2 pozostałe kable idą do drugiego przekaźnika z którego 2 kable ida do wtryskiwacza. przekaźniki mają po 4 kable. udało mi sie raz zapalić ale przepustnica była max otwarata, pusciłem to zgasł....
Witam, odświeżę temat. Mam podobny problem, walczę z sejem od kilku dni. W moim przypadku na wtyczce do wtrysku jest 12v, po podłączeniu zwykłej próbówki 12v świeci ona ciągłym światłem, równo z pracą pompy paliwa. Kiedy przekaźniki się rozłączy lampa gaśnie. Najciekawsze jest to iż wtrysku nie słychać choć na kostce występuje napięcie. Podłączyłem...
Jak w temacie Fiat Seicento rok 2003 silnik 1108 cm3 40kw . Właściciel zaparkował autko pod domem , rano brak możliwości odpalenia . Brak iskry , pompa paliwowa ( nowa ) podaje paliwo . Do tej pory podmieniony czujnik wału - nowy ( na kole zębatym przy prawym kole ) , sprawdzone bezpieczniki pod kierownicą i bezpieczniki za akumulatorem . Podmienione...
miernik pokazał około 1.3V, ale ogólnie jakoś dziwnie jest, bo centalka jakby nie czyta tego dłuższego przyciśnięcia do otwarcia klapy tylko nieważne jak długo trzymam słychać przekaźniki do otwierania zamka drzwi i kierunki migają jak przy normalnym wciśnięciu, dodam że przy nie wciskaniu żadnego przycisku na kablu jest jakieś 0.6V, i przy normalnym...
nie cuduj... do pompy wchodzą DWA kable, a Ty mierzysz na wtyczce przy zbiorniku. Skoro wymieniałeś pompę to powinieneś wiedzieć jak sie do niej dostać. Odłącz pompę i zmierz bezpośrednio na kablach napięcie (uwaga za zwarcia) napięcie powinno być ok 2s po przekręceniu kluczyka i cały czas jak kręcisz rozrusznikiem. jeśli jest napięcie-sprawdź pompę,...
Rozrusznik kręci jak oszalały? A może coś się stało z paskiem rozrządu? Zajrzyj, czy pasek się nie zerwał lub czy nie "stracił" zębów. Nie ma "drugiego" wyłącznika zapłonu - jest jeden i ma dwie wtyczki - może o to chodzi... Słychać pompę paliwa? Sprawdź bezpieczniki i przekaźniki pod czarną obudową obok centralki wtrysku. Jeden przekaźnik włącza układ...
Pod maską przy ścianie grodziowej z lewej strony jest czarny dekiel, pod nim są 2 przekaźniki i bezpieczniki, jeden od zasilania wtrysku, drugi od pompy paliwa. Ale gdyby tam było coś nie tak, to nie zapalała by się kontrolka wtrysku i (lub) nie było by słychać pompy paliwa
Za bardzo nie wiem czym jest ten ślizg.. Czytałem, że są jakieś przekaźniki czasowe, regulatory... Twoja odpowiedź nie wyjaśniła mi nadal jak powinien działać ten układ tylnej wycieraczki.. Mam na myśli wszystkie możliwości załączeń, wyłączeń. ( układ jeszcze się załącza jak dam impuls na spryskiwacz tylny. i zatrzymuje się wycieraczka w tej pozycji...
Witam! Szukałem podobnych tematów, które przejrzałem z góry na dół, lecz nie znalazłem odpowiedzi. Sytuacja wygląda tak, że Seicento nie odpala. Po przekręceniu kluczyka nie zapala się kontrolka wtrysku i nie słychać pompy paliwa. Szukając przyczyn awarii w instalacji, czasami udało się go odpalić ale zazwyczaj nie trwało to długo. Co dziwne szukałem...
Gdzie jest to nie pamiętam, ale to jest żółty przekaźnik, około dwa razy wyższy niż normalny, chyba 6 nóżek . Robiły się w nich zimne luty przy nóżkach przekaźników.
Witam, Posprawdzałem wszystkie styki i przekaźniki aby upewnić się, ze jest uszkodzona pompa. W swoim mieście pompy takiej akurat brak i muszę czekać 1 dzień. A gdybym zamówił taka pompę na allegro czy to byłby dobry pomysł. Obawiam się złej jakości takich pomp - zamienników. Co o tym sądzicie? Zresztą w sklepie 90% pomp to tez zamienniki. Czy są firmy,...
Sterowanie cewek jest w komputerze- centralce na boku jak otworzysz maskę to po prawo na nadkolu.Za tym jest bezpiecznik 7.5A przy czarnym przekaźniku.Pisałaś ze bezpieczniki były sprawdzane więc ten też zapewne.Podmieniane były przekaźniki przy centralce? Może któryś nie trzyma i rozłącza. Podmień kolorami na takie same ze skrzynki bezpieczników co...
Witam. Mam taki sam problem. Kontrolki świecą się jakby seico chodziło na gazie, ale zawory nie otwarły się. Czasami przełączy się na gaz, słychac pyknięcie zaworów, ale to występuje różnie. Czasami działa cały dzień , a niekiedy tylko raz i po zawodach. Dałem komputer sterujący do sprawdzenia i niby jest ok. Wymieniłem przekaźniki w nim, takie było...
Samochód gaśnie w czasie jazdy i nie można go uruchomić (dzień wcześniej elektryk samochodowy wymieniał lampki w tablicy rozdzielczej ale może to nie ma z tym związku) Pierwszy raz samochód zatrzymał się to sprawdziłem iskrę na wszystkich świecach zapłonowych była i żadna z nich nie była zalana. Samochód zatrzymał się niedaleko warsztatu samochodowego,...
Pamiętam to jak dziś pierwszy alarm i centralny w Seicento u Kuzyna montowałem w 1998roku w niedziele, podłączyłem wszystko, po jakiś 6 godzinach włączam syrenke z własnym zasilaniem, którą to w bagażniku zamontowałem na przewodzie 4-ro żyłowym. Wyje cały czas po włączeniu stacyjki, dowiedziałem się że należało odłączyć przeodzik brązowy trigger "-"...
A pomyślałeś o baterii?
bateria sprawna?
Pierwsza rzecz sprawdx akumulator (stan naładowania, stan klem, połączenie z rozrusznikiem, połaczenie silnika z masą).
Czarny przekaźnik jest tylko od szyby ogrzewanej. Podmień na próbę z czerwonym - by sprawdzić czy działa szyba . Czerwony est m. innymi od wycieraczek/spryskiwaczy szyb wentylatora nawiewu zapalniczki itp. Na próbę możesz podmienić . A niebieski to nie przekaźnik a przerywacz kierunkowskazów
Sprawdź masy, szczególnie plecionkę.
O właśnie, sprzed spryskaniem złącze oczywiście rozłączamy, to istotne, a jak jest nalot to usuwamy go mechanicznie. I po zastanowieniu, skoro po włączeniu napięcie siada, do włącznik łączy poprzez oporniki do masy? to radykalnie zawęziłoby krąg podejrzeń do jednego przewodu 4mm który doprowadza zaqsilanie. Jego drugi koniec musisz odnaleźć i zobaczyć...
Lewa strona, na podszybiu, tam jest przekaźnik pompy. Sygnał jest pobierany z cewki przekaźnika.
Witam. A nie jest to jakiś przekaźnik ? Kiedyś miałem seicento i z tego co pamiętam to tam był jakiś przełąznik który w chwili uruchomienie rozrusznika odcinał na te chwilkę dopływ prądu do świateł aby nie zdechł akumulator. Nie wiem czy dobrze kombinuje ale może cię to naprowadzi na jakiś ślad.
tzn. które styki upalone od przekaźnika?
Wymień przekaźnik.
SC 900 były tylko SPI . Co do falowania obrotów sprawdź wszelkie przewody podciśnieniowe przy przepustnicy zwłaszcza ten cienki wychodzący do MAP-u - czujnika podciśnienia - znajduje się ten czujnik na jednej ze śrub trzymających sterownik w komorze silnika (poniżej przekaźników nad sterownikiem silnika)
To zasilane ze wspólnego przekaźnika.
w takim razie gdzie jest przekaźnik wentylatora??
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
Jest w silniku wycieraczki razem z elektronika , ale tam moze byc inny problem
Jako że, od sygnału dźwiękowego jest taki sam przekaźnik Jesteś pewien, że taki sam? Nie przypadkiem jeden to 541, a drugi 542? Sprawdziłeś sterowanie sterowanie tym przekaźnikiem?
W gumowej przelotce pomiędzy klapą a samochodem, masz tam zapewne przerwany przewód. Jeżeli tam jest ok. to przechodzimy do bezpieczników i przekaźników.
Czarny- przekażnik urządzenia sterującego. Pozdrawiam.
Słuchaj ,to notoryczna sytuacja,pęka ścieżka łącząca się z zaciskiem 31. Nie lutuj tylko dokonaj naprawy poprzez połaczenie odcinkiem przewodu wewnątrz przekaźnika.
Dlaczego świeci kontrolka najlepiej sprawdzić podłączając auto pod komputer diagnostyczny. Dlaczego wentylator się nie załącza - to już może być kilka przyczyn. Masz SPI czy MPI, bo inaczej był w nich sterowany wentylator. Tak czy inaczej na pewno do sprawdzenia bezpiecznik i wiązka elektryczna wentylatora oraz termo-włącznik lub przekaźnik.
Pewnie pompka poszła z dymem. Warto by pomiar ciśnienia paliwa zrobić. A z tym wtryskiwaczem to pewnie odcina go przekaźnik a nie emulator i wywala błąd.
Przecież napisałem że sprawdziłem bezpieczniki ... nawet te za akumulatorem , silnik w wentylatorze tez jest sprawny gdyż ręcznie zwierałem przekaźnik ...
Przekaźnik wymieniony.
poszukuję schematu elektrycznego seicento 1.1 nie działają mi światła mijania i drogowe , bezpieczniki są sprawne , gdzie znajduje się przekaźnik świateł ?
Radzimy pokazać który to przekaźnik😉
Sprawdziłeś bezpiecznik i przekaźnik.
Jeżeli ecu wystawia masę na wyjście sterujące przekaźnikiem, to oczywiście, że może być jakikolwiek zwykły przekaźnik. Natomiast jak na wyjściu są impulsy obrotów, to już zwykły przekaźnik może nie "łapać", choć warto spróbować. Ps. Takie rozwiązanie z wyjściem impulsów obrotów na przekaźnik było fabrycznie stosowane w cinquecento /seicento 1,1, z tego...
Na benzynie ma pracować normalnie, a na gazie z rezystorem. aha sprawdź też rezystancje przekaźnika odcinającego. ECU łapie błąd wtedy gdy usterka trwa jakiś określony czas ale nie sądze żeby w ułamek sekundy złapał błąd (przy załączeniu przekaźnika)
seicento przekaźniki zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek
focus łożysko powiesić kolumna rozdzielanie tekstów excel makro
płyta indukcyjna termistor użytkownik oldboy
Słuchawki Bluetooth Hama nie działają z Samsung R780 Zasilenie konta na SuperVoIP.pl nie działa - przyczyny i rozwiązania