witam urwane są dwie masy z tyłu silnika,dlatego pyka przekaznik
W module nadwozia (moduł po lewej stronie, obok kolumny kierownicy)
Sprawdź przekaźnik pompy paliwowej.
To po prawej czy lewej? po stronie kierowcy pod maską widze 4 bezpieczniki 7.5 i jeden przekaznik, nie umiem znalezc innych,??
Zasilania i masy na sterownik posprawdzaj, rozbierz sterownik i popatrz dokładnie na lutowanie owego pinu odpowiedzialnego za wysterowanie przekaźnika. Rozumiem, że brak masy stwierdziłeś przy sterowniku a nie przy przekaźniku, eliminując tym samym uszkodzenie wiązki? Jak chcesz zostawić awaryjnie, to zrób sterowanie masą po stacyjce. Tranzystor, przekaźnik,...
Problem rozwiazany,wyciagnelem przekazniki ilosc 3 i sprawdzilem ich stan.Bezpieczniki ok.Nie wiem czy ktorys jest od pompki paliwa ??? Wtyczka pomki paliwa stan ok.Wylacznik z czarnym kapturkiem stan kiepski wiec pod spodem zworka....Auto odpalilo i na razie mruczy...
Nie trzeba rzadnego przekaznika montowac a zreszta przekaznik pompy powinien byc wlasnie w tej skrzynce a nie pod maska.
Dziękuję bardzo. Pozdrawiam
Jaki przebieg samochodu?Sprawdz przekaznik pompy paliwowej i samą pompę,może się zacina. Świece wymieniane?czujnik położenia przepustnicy dobry?
Przekaźnik pompy paliwa
Witam. Ale ta przerwa była przy stacyjce czy przy przekaznikach pod maską? Mam podobny problem w Megane. Nagle padła pompa, Lpg i jest zwarcie na kierunkach z tylu po przekreceniu stacyjki na zapłon. Bez zapłonu kierunki działają dobrze.
Poprostu podłącz sobie zasilanie wtryskiwaczy przez przekaznik a przekaznik wysteruj przełącznikiem gaz/benzyna . Jak załączysz gaz przekaznik odetnie zasilanie do wtryskiwaczy a jak przełączysz na benzyne przekaznik sie zewrze i wtryskiwacze będą pracować .
Gdzie jest ten przekaznik Na pompie sa 2 kolory bialy iczarny Po przemierzeniu bialy idzie z pompy na zlacze w przedziale silnika Po podaniu + pompa pracuje bezpieczniki sprawdzone
Pompa paliwa się skończyła. W megane jest przekaźnik pompy. Sprawdziłeś go?
Lewy dolny obok bezpiecznika 40
2,3,18 masa 17 lambda 30,4 wtryski 13 czujnik wspomagania 20,46 cz.temp. powietrza 19,45,46 potencjometr gazu 16,44,45 przeplywomierz 8,31,44 cz.spalania stukowego 15,44 cz. temp plynu 9,35,36, 40 silnik krokowy 33,34 czujnik polozenia walu 12 predkosciomierz 5, 51 klima 11,38 zl. diagnostyczne 50 obrotomierz 7,41 skrzynia automat 43 kontrolka engine...
Sprawdź masy do kompa. Brak dobrej masy na kompie skutkuje nieregularnym cykaniem przekaźnika pompy i brakiem możliwości uruchomienia pojazdu.
Witam .W zbiorniku paliwa ,a pro po paliwo jest w zbiorniku pompę słychać żeby pracowała? Bo może tylko bezpiecznik wybity i czy działa przekaźnik od pompy?
W tym sęk, że gaziarze go nie montują. No i dlatego psują się pompy. Nie zawsze, niech poszuka, zresztą ta meganka ma "swój" przekaźnik pompy.
Dzięki koledzy .Już widzę gdzie popełniłem błąd .Wpoiłem się przed wyłącznikiem bezpieczeństwa . Po południu przełożę przekaznik kolo pompki . Sygnał wyłączenia pociągnę z elektrozaworu na butli i powinno być dobrze . Dam znać co i jak 😊 .
Masz zasilanie na cewkach? Pewnie nie, wystarczy "zielony" lub spalony bezpiecznik, na tym obwodzie wisi też plus cewki przekaźnika pompy.
Mam problem z Renault Megane 1.6 benzyna ,jechał i w pewnym momencie zgasł i tylko słychać pykanie przekaznika od pompy paliwa z częstotliwością 5x na sek ,sprawdzałem iskry też niema na świecach ,kontrolki na zegarze gasną np :immobilizer ,bezpieczniki sprawdzone . Co może być przyczyną i jak zdiagnozować?
rozumiem sprawdzałem co sie dzieje i w momencie gdy wystepuje problem odcina sterowania przekazników od wtryskiwaczy i pompy - cewki. zagadka . A cewki 4 beru nie chinczyki wszedzie sie one zamieniaja na te co były czyli denso
Sprawdz przekazniki w UPC ,jeden z nich odpowiada za zasilanie cewek i własnie pompy paliwa.Sprawdz kostke stacyjki oraz Zobacz jakims testerem ecu silnika oraz immo pod katem błedów.Przepraszam przekaznik znajduje sie obok zbiorniczka wyrównawczego ,sprawdz tez bezpiecznik 30amper.Jak właczysz zapłon powinienes miec plus 12v na pompce przez 2 sekundy.Jak...
Masy i zasilania-od tego się zaczyna. Ale zazwyczaj zgnity zółty kabel. :lol:
Jest uderzeniowy ale jest ok. Powie mi ktoś który przekaźnik jest od pompy...?
Ciągle nie wiem jaki sterownik masz w tym aucie. Zerknij na schemat, widać tam że sterownik powinien wystawić zasilanie na przekaźnik pompy. Pojawia Ci się plus na cewce przekaźnika pompy po przekręceniu kluczyka ??
Kurcze nie widzi mi się wymieniać całego modułu który kosztuje wiecej jak 200zł. Jeśli tak ma się to skończyć to wolę puścić kabelek z przełącznikiem i pompkę ręcznie odpalać kiedy będzie trzeba. Jak można sprawdzić czy ten przekaźnik pompy jest sprawny?
Na pewno jakiś żółty :D Albo zasilanie pompy paliwa, któryś z przekaźników, wiele ich tam nie ma ;)
Pompę załącza przekaźnik (nie pamiętam który). Posprawdzaj wszystkie, szczególnie styki robocze (żarówką).
koledzy ja mam podobny problem moja megane 1.9d tez ciezko rano pali, wymienilem filtr ,swiece ,sprawdzilem elektrozawory oraz przekaznik od swiec ,zalozylem zaworki zwrotne .do tego wszystkie przewody paliwowe nowe ale na przelewie z wtryskow zalozylem bezbarwne wezyki i widze tam powietrze czy nie mam pojecia czy bierze sie one z nieszczelnosci owych...
Witam mam problem z renówka z silnikiem k7m720 na sterowniku fenix5 mianowicie po włączeniu zapłonu strzela przekaźnik pompy paliwa z dużą częstotliwością i nie można odpalić samochodu(brak sterowania wtryskami oraz iskra)sprawdzone zostały masy na sterowniku pin 2, 3, 18, zasilania pin 32 i 24 czujnik położenia wału 33, 34(rezystancja 200 ohm przy...
Nie masz zasilania sterownika.Nie przyszło wam to do głowy?A żeby to potwierdzić to wystarczy pomiar napięcia na np. MAP. Dodano po 12 Albo jeszcze co mi przychodzi do głowy to masz zgnity kabelek między 68 ECU a cewką przekaźnika pompy/cewek.
witam reno megane grandtour rocznik 2000 silnik 1.9 dti. Po podpieciu do kompa nie pokazuje zadnych bledow. Natomiast nie odpala. Rozrusznik kreci dymi na bialo pr\odczas krecenia. Rozrzad ok ustawienia takze. Pompa wydaje sie byc ok ale nie odpala. Prosze o jakies podpowiedzi. Zasilania takze sa ok. Na Kompie sa zasilania. Przekaznik glowny rowniez...
Wawa Odciecie pompy paliwa jest to zwykly przekaznik jak w innych alarmach. Mozesz podpiac sie z bp5 dwoma czerwonymi przewodami do silniczka centralnego zamka, jednym czerwonym do +12 po stacyjce, niebieskim dootwierania z kluczyka i niebieskim do otwierania z wewnetrznego przycisku (jezeli takowy jest)
Tak jak napsialem instalacja zalozona przez "gazowikow" zostala usunieta. Przekazniki od pompy i wtrysku dzialaja prawidlowo. Jutro podmienie z clio tez E7J wtryskiwacz i napisze co i jak. Ale wszelkie sugestie mile widziane. :) do Moderatorow: przepaszam za polskie znaki ale pisze z telefonu.
Z pinu 19 idzie masa na przekaźnik pompy. Zasilanie cewki z bezpiecznika razem z pinami 30 i 32.
Przekaźnik od pompy paliwa, oraz od wentylatora chłodnicy.
multimetrem. Nie slychac kabel od paliwa odpiety wgl nie leci paliwa a paliwo jest. Okazalo sie ze na 2 stykach Nie ma pradu od przekaźnika od pompy paliwa.
Pod maską załącza ci jeden przekaźnik od ECU i drugi sterujący pompą paliwa i cewkami.
W megane I jest przekaźnik, w II może też.
Ja w tym roku wzialem sie za swiatla do jazdy dziennej w swoje fabii. :-) U mnie nie ma mozliwosci wykorzysytania lampki ladowania, bo nie mam lampek (diody LED), dlatego wykorzystalem sygnal z pompy paliwa, a konkretnie z bezpiecznika, bo mialem bliski i latwy dostep. Poniewaz pompa jest zasilana po przekreceniu stacyjki na 1-2 sekundy to zrobilem...
Witam , Zwalczylem problem , bylo tak Wczoraj kupilem 4 nowki swiece zarowe i wymienilem , rano pobudka i niestety niemile zaskoczenie ( tryka , tryka i nie moze zalapac ) . Do domu po miernik Sprawdzam napiecia na konektorach do swiec i okazuje sie ze na czwartym jak byk zerooooo.... , wiec kabel do plusa bezposrednio na ta swiece i brummm odpalil...
Z moich informacji wynika że bezpiecznik ten zasila sterownik silnika, cewki i cewkę przekaźnika pompy paliwa poprzez wyłącznik uderzeniowy.
wielkie dzieki dla wszystkich okazał sie trafiony przekaznik na lewym słupku ktos zamontowal jeszcze dodatkowo chyba odciecie paliwa pozdr jeszcze mam jedno pytanie dotyczace wczesnejszego postu BMW325 brak iskry chodzi o to ze po wyjeciu sterownika na kilka godzin i włozeniu go do autka odpala moze jezdzic dzien dwa albo godzine i znow brak iskry
Sterowanie przekaźnika z pinu 68 - zasilanie pompy i cewek.
W międzyczasie zakupiłem sterownik z wyłączonym immo i odpalił..... nacieszylem się aż wieczór i cały dzień następnego dnia już nie odpalił okazało się że pompa paliwa umarła po wymianie dalej nic nie ma iskry ani prąd nie dochodzi do pompy bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Nawet rozebrałem przekaźnik pompy zwarlem go pompa wtedy działa ale nadal nie...
Przekaźnik z magicznym stykiem NC...
Usterka usunieta...-temat zamkniety Moze to co opisalem ponizej tyczy sie tylko mojego samochodu...ale przy tylu megankach pewnie jeszcze nie jednemu urzytkownikowi trafi sie podobne uszkodzenie a moje wskazowki pomoga ;) 2 dni siedzenia w silniku :lol: Acz dla laika bylo ciezko.. krok po kroku doszedlem do naderwanej masy silnik-buda kolo akumulatora,oraz...
Witam mam problem z odpaleniem autka , zrobiło się to paru dniu , wczesniej miał problem z odpaleniem na ciepłym za to na zimny od razu odpalił , teraz odpala za 5-6 razem i na zimnym i na ciepłym . Przy włożeniu karty wciskam start , auto normalnie kręci ale nie odpala i wyskakuje ' injection fault ' . Sprawdziłem wtryski i z tego co mi się wydaje...
gmeranie w skrzynce pod maską Dokładnie sprawdzić tę podstawę przekaźników bo tam często właśnie są korozje, w dalszej części wiązki na okoliczność przetarć i gnicia. Warto też sprawdzić wtyczkę połączenia pompy paliwa.
Zgnita podstawka przekaźnika w skrzynce na lewym błotniku wewnętrznym.
Zewrzyj przewody zasilania pompy w przekaźniku, ten sam przekaźnik zasila wtryskiwacz i grzanie sondy. Zakładam, że napięcie z akumulatora na przekaźnik jest? A może centralka gazu odcina pompę i wtrysk?
Imho powinien pokazywać obroty. Załącza przekaźnik pompy paliwa podczas kręcenia ? Jest iskra na świecach podczas kręcenia? Jest sterowanie wtryskiwaczy? Komputer nie zawsze jest potrzebny do naprawy autka.... ;)
Megane III które widziałem jak posiadają "gruszkę" do paliwa to nie posiadają pompy elektrycznej , ani co za tym idzie bezpiecznika i przekaźnika dla niej. Szczelność przewodów sprawdzona :?: Filtr paliwa kiedy wymieniany :?:
Możliwe, że pompa paliwa już siada... można zewrzeć styki w przekaźniku na kilka minut, żeby pompa wytworzyła ciśnienie i zobaczyć czy wtedy zapali bez problemu.
Wszystko zespolone na pompie komputer i przekażniki.
WItam! Przy Megane czujnik bezwładnościowy się kasuje przez wciśnięcie, a może to przekażnik pompy lub układ wyłączania zapłonu.
może lepiej sprawdzaj po koleji, skoro nie masz iskry sprawdź na cewce czy brakuje 15 czy 1, i po prostu idź dalej tropem.. jesli 15 do przekaźników od pompy i 15, jesli 1 licznik obrotów wału...
Dzięki za te sugestie. Nie pozostaje mi nic innego jak czekać na info od elektryka. Miał od rana wykonać: podmianę sterownika (mówi że podmieni, bo też bije komunikat o przekaźniku sterownika głównego - coś takiego), próbę przelewową, podmianę tych czujników co są na pompie.
Zrobiłem z tym nowym zaworem i działa, tzn można zgasić silnik. Jednak immo nie działa. Czy jest jakiś prosty sposób na załączenie immo (nawet po chamsku poprzez ukryty przekaźnik czy coś podobnego). Czy ktoś może mi wytłumaczyć działanie zaworu kodowego w tej pompie???
Witam. Ostatnio miałem napełnianą klimatyzacje, natomiast nie można jej uruchomić. Kontrolka się świeci, natomiast pompa się nie załącza. Mechanik sprawdzał że na krótkim podpięciu działa. Czy może to być jakiś przekaźnik lub bezpiecznik? Jeśli tak, to gdzie się znajdują? Renault Megane 2 kombi.
Renault megane 96r. 1.6 8v Problem z Wentylatorem chłodnicy i centralnym zamkiem. . Czujnik włącza wentylator przez przekaźnik w skrzynce bezpieczników na lewym nadkolu w komorze silnika. Tam powinny być trzy przakaźniki: jeden od pompy paliwa i dwa od wentylatora chłodnicy (jeśli dwubiegowa). Trzeba sprawdzić przekaźnik, no i kable: czujnik - cewka...
Ja mam do ciebie pytanie. Mianowiciew jaki sposób ty czytasz te błędy? O ile wiem podgrzewanie sondy jest włączane razem z pompą paliwa. Więc może jednak brakuje gdzieś kontaktu. Nie mam pod ręką żadnego schematu ale coś wydaje się, że sterownik silnika uruchamia przekaźnik pompy (ale tutaj zależy od modelu a tych jest mnóstwo).
wywalać bezpiecznik ten pod maską duży 40-50A, znajdujący się w skrzynce z tymi dużymi bezpiecznikami (wg schematu odpowiada jedynie za + na pompce). Wg Jakich schematów ? Jak podajesz 40-50A tzn. jaki tam był 40 czy 50 A ? Poza tym takie wartości to raczej dla wentylatora . znajdujący się w skrzynce z tymi dużymi bezpiecznikami w której : koło lewego...
Dzięki wszystkim forumowiczom za chęć pomocy. Na szczęście Megi wreszcie odpaliła. Przyczyną był brak zasilania cewek wysokiego napięcia i przekaźnika od pompy paliwa - przerwa na dwóch przewodach w wiązce. Gdyby nie schemat który zdobyłem z wielką trudnością to pewnie nie doszedłbym do tego. Jedno co mogę powiedzieć a są to chyba moje najważniejsze...
Ja bym sprawdził kostkę komputera wtrysku, lubi pływać w spryskiwaczu. Kolega pisze że jak poda napięcie na przekażnik pompy paliwa to odpala, do sparawdzenia masa przekażnika która idzie z komputera, oraz plus, który idzie ze stacyjki przez wyłącznik bezwładnościowy.
Regulator ciśnienia raczej dobry a brak plusa na wtryskiwaczach. Odepnij wtyczkę wtryskiwacza, podepnij jeden przewód miernika pod masę auta a drugi do wtyczki wtryskiwacza, włącz zapłon a dla pewności zakręć rozrusznikiem. Przełącznik ustawiony na PB. Ma pojawić się 12V. Jeżeli brakuje to przełóż przewód miernika pod drugi pin we wtyczce do wtryskiwacza....
Sprawdź dokładnie bezpieczniki (nie tylko wizualnie): -F39 deska rozdzielcza(5A), -F5(30A) komora powietrza, -przekaźnik nr.5 oraz bezpiecznik F3 komora silnika. Zewżyj zaciski 3 i 5 w podstawie przekaźnika pompki paliwa, pompka powinna pracować. Nie wiem czy w tym modelu występuje wyłącznik bezpieczeństwa pompki paliwa!
Masz zmierzyć pobór prądu, a nie czy spada napięcie bo to nic nie mówi. Pobór prądu (o ile wiesz co to znaczy) mierzy się po wyjęciu kluczyka i zamknięciu auta. Musisz poczekać 30sekund zanim podasz wynik. To samo zrób bez bezpiecznika. Jeśli nie rozumiesz powyższej części to jedynie co możesz zrobić to sprawdzić przekaźnik czy jest sprawny: czy się...
Witam posiadam reno megane 2 1.5dci 2006r. Spalila mi się pompa paliwa i zrobiła zwarcie po czym spalił się przekaźnik. Koszt nowej pompy paliwa 200zl wymiana przekaźnik też jakieś 200zl one są lutowane. A teraz tak chce zamontować zwykła pompkę elektryczna przepływowa paliwa między pompa paliwa w baku a filtrem paliwa podłączyć na kable tak żeby była...
Pompa powinna się odezwać po przekręceniu kluczyka, jak milczy to sprawdź zasilanie sterownika, połączenie z przekaźnikiem i sam przekaźnik. Machanie kluczem przed czujnikiem nic nie da, musi policzyć kilkanaście krótkich występów i jeden dłuższy na kole fonicznym, żeby dać iskrę i wysterować pompę
Stwierdzenie raczej zadziwiające. Czyżby przekaźnik wyłączał pompę z racji jej zużycia? Przyczyna pewnie jednak inna. A ponadto dalej nie wiadomo o jakie kontrolki silnika chodzi. Może się okazać ordynarny brak kontaktu na któtymś złączu.
W dowolnym, na odcinku: przekaźnik pompy - pompa. Sterownik silnika nie sprawdza obwodu pompy paliwa i nie powinien zarejestrować błędu. Pamiętaj że blokada ma wytrzymywać prąd kilku A. Raczej kilkunastu amper.
Witam Mam problem ze sterownikiem Sirius 32(S110010002 B), Autko kupione bez sterownika, gościowi koleś założył sterownik, wywalił immo, autko jeździło ponoć jakiś czas. Problem polega na tym że sterownik ciągle się resetuje. Włączam zapłon i co chwile włącza się przekaźnik główny i przekaźnik pompy na chwile. Wyglada to tak jakby nachwile gineło napięcie...
Witam Auto Renault Megane 2000r. 1.6 16V, nie odpala, czujnik czyta impulsy z wału, Błędy sterownik wyświetla : DF261 obwód przekaźnika pompy paliwa, df061 obwód cewki zap. 1-4 df062obwod cewki zap.2-3, po skasowaniu powracają wszystkie trzy. Zasilanie na cewkach jest, brak jest wysterowania , sprawdzałem próbówką. Podpowiedzcie czy to cewki mogą powodować...
Słychać pod maską jak cały czas chodzi chyba pompka. Ten przekaźnik k46 jest za akumulatorem, czy po prawej pod maską? Są jeszcze jakieś w kabinie? :| Zszedłem na przerwie sprawdzić, postukałem w nie i nic, będę w domu to zacznę kolejno wymieniać na sprawny. Dodano po 1 Powyciągałem kolejno wszystkie przekaźniki po prawej stronie pod maską - po wyciągnięciu...
Megane na pompie Lucasa, na linke. Nie grzeje świec. Mam problem ze znalezieniem dobrego schematu. I największy, gdzie znajduje sie sterownik silnika. Według tego co znalazłem to przekaźnik świec uruchamia sterownik silnika, przekaźnik działa. Do tego przekaźnika idzie aż 8 cienkich kabli, narazie tylko mam pewność który jest od kontrolki świec. Proszę...
Witam. Sprawa dziś wygląda tak. Pompa została wymieniona, jednak dalej jest problem z odpaleniem auta po nocy. Znajomy podłączył komputer, który pokazuje 2 błędy. Pierwszy coś mówiący o zaworze regulacji ciśnienia ( jest - 0.1) oraz przekaźniku sterownika. Wydaje mi się, że ten przekaźnik cyka co jakiś czas-odgłos dobiega jakby zza liczników, okolice...
Mam ten sam problem z Renault Megane i nie jest to normalne jak tu piszą. Elektrozawór ten (w samoch. Renault Megane) współpracuje z sondą lambda, czujnikiem temp. zasysanego powietrza i przekaźnikami 1. podgrzewacza zasysanego powietrza 2.pompy paliwa 3.sterowania wtrysku. I mały cytat z jakiejś strony Skody dot. tego "Układ pochłaniania par paliwa....
Witam, problem jak w tytule. Bezpiecznik sprawny, przekaźnik sprawny - podmieniany, pompa sprawna. Po podaniu zasilania bezpośrednio na pompę (w skrzynce przekaźników) pompa startuje, auto odpala. Pozostaje według mnie jedynie ECU (bo plus na cewkę jest wystawiany właśnie przez niego). Czy w tym modelu jest jakiś bezpiecznik (np. w Megane na podłużnicy),...
Witam. Mam problem z autem Megane 1,6 1996 + gaz, a mianowicie brak prądu na pompie paliwa oraz cewkach zapłonowych. Zostało sprawdzone: - bezpieczniki w skrzynce wewnątrz auta,na lewym nadkolu oraz koło akumulatora, - przekaźnik na lewym nadkolu w czarnej skrzynce, - czujnik uderzeniowy, - immobilizer odblokowuje i z kluczyka i "ręcznie" jest OK ,...
Nie wolno odcinać pompy ze względu na chłodzenie wtrysków paliwem ale to twoje auto możesz go psuć na własne życzenie Przecież wtryski po przejściu na gaz nie pracują , więc po co im chłodzenie? Ja u siebie (Megane) zrobiłem odcięcie pompy właśnie dlatego, że zaczęła nawalać, mimo paliwa w zbiorniku. I wszystko jest OK. Z tym, że nie zakładałem przekaźnika,...
megane przekaznik renault megane przekaznik astra przekaznik pompy
klawiatura labtec wyłącznik podwójny jedna żarówka wykonał nieprawidłową operację
Resetowanie błędów systemu Sway w Iveco Laser w odtwarzaczu Schneider CDP7000: Sanyo SF-86 lub TAOHS-HG1