Przekaznik jest przedziale silnikowym w skrzynce z innymi. Sprawdź według schematu co masz, a czego nie? Jak zewrzesz grubsze piny to pompa pracuje? Masz tu schemat: http://obrazki.elektroda.pl/5987682700_1...
Spróbuj z takim przekaźnikiem "Elektroniczny przekaźnik silnikowy EPS" [url=http://www.eph.pl/product/id/726,el... Na rynku sa również inne prostsze i tańsze .
Na przykład http://meskon.pl/elektroniczny-przekazni... Ogólnie googiel drogę Ci wskaże, gdy mu magiczne hasło "EPS" podasz. ;)
Brakuje gdzieś zasilania po zapłonie, sprawdź w momencie usterki kostkę stacyjki czy prąd przełącza, wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki silnikowe.
No i jeden z przekaźników silnikowych: https://obrazki.elektroda.pl/6514229200_... Lutowanie do poprawienia, dla pewności wymieniłbym przekaźnik - skoro już wymieniasz ten od grzałki ;)
Oba są dobre. Zasadnicze pytanie to: co chcesz osiągnąć? Z zabezpieczeniami prądowymi jest o tyle problem, że silnik może pracować w różnych warunkach: na podwórku - więc na słoneczku może się przegrzewać, w pomieszczeniach zwłaszcza warsztatowych czy produkcyjnych może zostać przykryty czymś (grubą warstwą pyłu czy wiórów itp) co znów może spowodować...
Do czego służy zacisk A2 w termiku? Czy mam on być podłączony do zacisku A2 stycznika? Jeśli przyjrzysz się dobrze przekaźnikowi termicznemu zauważysz, że od strony stycznika jest cienki przewód który należy podłączyć do zacisku A2 cewki stycznika. Przy podłączeniu całego zestawu utrudniony jest dostęp do cewki stycznika (A2), dlatego ten przewód należy...
W tym przypadku nie może być chyba.Oczywiście wymieniałeś przekaznik w komorze silnikowej?
Zdjąć osłonkę skrzynki przekaźników ( komora silnikowa, strona lewa) są tam obok siebie takie dwa mniejsze przekaźniki, zobaczyć czy nie skorodowane nóżki albo gniazda.
przekaźniki prądu stałego, dwucewkowe przekaźniki silnikowe - indukcyjne, dwufazowe Czy możesz podać modele czy to jakiś anachronizmy?
Tylko oprócz niego musi być jeszcze wyłącznik silnikowy (przekaźnik termiczny).
Podaj więcej informacji. Zrób zdięcie tabliczki znamionowej, albo przepisz z niej parametry silnika.
Zacznij szukać od tego przekaźnika w komorze silnikowej
Witam. Jakie sa zalety i wady zastosowania do zabezpieczenia silnika elektrycznego niskiego napiecia wylacznika silnikowego (np M250), a jakie przy zastosowaniu wkladek topikowych z wlaczonymi szeregowo przekaznikami termicznymi? Co jest lepsze i do czego? Potrzebuje tego do sprawka:) Pozdrawiam
Sprawdź przewody w komorze silnikowej, tą wiązkę co łączy elektronikę silnika z nadwoziem. W żadnej innej marce jak w PSA tak nie gniją.
Witam. Tematem mojej pracy dyplomowej jest "sterowanie stycznikowe silnika indukcyjnego 3 fazowego gwiazda trojkat" i nie wiem co ma byc zawarte w opisie teoretycznym jak mozecie to pomozcie mi podajcie mi co i jak mam opisac elementy uzyte do tego to 3 styczniki wylacznik silnikowy przekaznik kontroli faz i przelacznik czasowy . z gory dziekuje
[url=https://www.tme.eu/pl/details/zcm-1... czasowy [url=https://www.tme.eu/pl/details/pcu-5... czasowy uniwersalny nie jestem pewien czy z programatora czasowego można uzyskać...
Nie wolno robić żadnego mostkowania N z PE w urządzeniu. Należy wymienić instalację elektryczną i doprowadzić do gniazd siłowych osobno N i PE. Z tego co widzę, urządzenie używa wyłącznika z cewką na 400 V, więc przewód N nie jest potrzebny. Zapewne we wtyczce 5p zacisk N pozostał niepodłączony. W takiej sytuacji można wymienić wtyczkę na 4p (16 A)...
Podłącz komputer diagnostyczny i sprawdź czy możesz odpytać komputer silnikowy i pozostałe sterowniki abs, airbak itp.
No dobrze nie udało się rozwiązać problemu. Zamierzam A) zabrać 24v DC z tej przetwornicy i podlaczyc przez inny przekaźnik silnikowy bezposrednio na silniki. Czy możecie podpowiedzieć, po ktorym elemencie szukać napięcia 24v ? Gdzie zmierzę to 11 VDC max
W przypadku pierwszym: - Przekaźnik termiczny ustawiamy na 1,1 In. - Przekaźnik montujemy osobno w specjalnej podstawie lub stosujemy wyłącznik silnikowy. W przypadku drugim: - Przekaźnik termiczny ustawiamy na 0,58 In. - Przekaźnik montujemy pod stycznikiem (podwieszamy).
Nie lepiej zastosować coś w rodzaju np: F&F Mikroprocesorowy przekaźnik silnikowy EPS-D ?
Panowie, bardzo dziękuję za pomoc. Dzieki Wam dowiedziałem się dużo przydatnych informacji potrzebnych do zrobienia automatu trójkąt-gwiazda. Wybrałem styczniki jak i wyłącznik silnikowy. Jaki mozecie polecić gotowy przekaznik czasowy zamiast tego PCG? Pozdrawiam,
Przerwa świąteczna i zero odpowiedzi a przekaźnik nadprądowy masz czy zastosujesz przekaźnik silnikowy?
Jest dokładnie coś takiego jak w tym temacie https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Wypalony punkt lutowniczy pod którymś z przekaźników silnikowych, jak to widać na załączonym zdjęciu ostatniego postu.
W zespole ze stycznikiem współpracuje z reguły WYŁĄCZNIK SILNIKOWY MAGNETO-TERMICZNY Fot. poglądowe - firma nieistotna http://obrazki.elektroda.net/40_12414545... Więcej info : http://www.telemecanique.net.pl/?p=p_13&...
bo nie zabezpieczył przed zanikiem fazy i silnik się upałił. A co w tym czasie robił wyłącznik silnikowy?
Witam Sprawdź na module czy nie masz wypalonych nóżek przekażników Na którym module dokładnie ? Bo jest ich tam kilka !? Tych silnikowych. Przekaźników. https://obrazki.elektroda.pl/2836463200_...
Witam i Pozdrawiam.Mam mały provblem z nubira mianowicie po remoncie glowicy i poskladaniu nie moge jej odpalic rozrusznik kreci i silnik nie chce zaskoczyc w komorze silnikowej brzeczy tylko cały czas przekaznik zapłonu pierwszy od strony kierowcy .Prosze o jakies sugestie Dziekuje
radził bym w ten sposob nie probowac mozna spalić kąputer snam temat z autopsji musiał zalac jakis przekaznik detergętem i zasniedział oczywiscie chodzi mi o przedział silnikowy sprawdz je
Witaj sprawdź bezpiecznik i przekaźnik są w komorze silnikowej.
Czy silnik naprawdę nie ma opcji rozruchu Y/D ? Bezpiecznik dla obwodów sterowania może uchronić przed pożarem w skrzynce. Instalacja 4-przewodowa ? Widzę N do silnika. Jeśli tak to proponuję zainwestować w transformator 400/24 i całe sterowanie zrobić na 24VAC Wyłącznik silnikowy lub przekaźnik termiczny uważam to konieczność - szkoda silnika w przypadku...
Sterownik programowalny z zegarem czasu rzeczywistego, dwa styczniki do silników pomp, dwa wyłączniki silnikowe, przekaźnik do sterowania elektrozaworem i do tego zastosowałbym jeszcze dwa wyłączniki krańcowe do ustalenia położenia spoczynkowego zgarniaka 1 i 2, do tego zabezbieczenia itp. Myślę, że to będzie najtańsze rozwiązanie, jak by się ktoś uparł,...
w dodatkowej skrzynce w komorze silnikowej,po lewej stronie
Jaki modul sterowania wentylatorow w korsie C ? Tam przekazniki (3 szt w wersji z kilma) od wentylatorow sa sterowane prosto z kompa. Tak samo sprezarka: przekaznik sterowany z kompa silnikowego. Dodatkowo tam do kompa silnikowego podlaczony jest czujnik cisnienia. Teoretycznie wystarczylo by pzeprowadzic odpowiednia inicjalizacje sterownika, ale w...
Witam serdecznie jak w temacie potrzebuje pilnie jakies opisy i charakterystyki przekaznika czasowego rtx 32 firmy REFA najlapiej , a takze wylacznika silnikowego m250 (chyba) firmy FAEL oraz przekaznika kontroli faz firmy podajze tele model TPF 400V S4X z gory bym bardzo dziekowal za informacjie potrzebne mi to do pracy dyplomowej a nie moge znalesc...
52070 Przełącznik układu włączenia bocznej przystawki odbioru mocy 53306 Przełącznik sterowania silnika otwieranego dachu 52324 Przełącznik układu przygotowania hamulca silnikowego 53316 Przełącznik głównego przekaźnika zasilania
Nie masz napicia na grzałke,zainteresuj się przekaźnikiem oznaczonym jako "auto choke". Komora silnikowa,skrzynka przekażników po prawej stronie,trzeci.
a wiec postaram ci sie pomöc naprawialem troche instalacji elektryczny w roznych autach ja bym radzil najpierw niech pan zobaczy w przedziale silnikowym sä glowne przekazniki i tam dosc czesto masa sie traci to lub przewod jakis jest zasniedzialy . (a takze niech pan zobaczy czy przypadkiem nad plastikowym nadkolem przy lewym przednim kole jest dosac...
Witam, czy wystarczającym zabezpieczeniem wentylatora 3f będzie styk termiczny wbudowany w silnik, czy dodatkowo trzeba zastosować przekaźnik termiczny/wyłącznik silnikowy?
Przekaźnik termiczny wbudowany jest w wyłącznik silnikowy -Q. Proszę podać istotne różnice między przekaźnikiem termicznym a wyłącznikiem silnikowym.
Witam mam do sprzedania używane -z demontażu : - bezpieczniki 1 fazowe (eski) firmy FAEL klasy C1 , C4, 3 fazowe D1,C16 - gniazda montowane na szynie firmy ABB - przekaźniki relpol 10A 250V wraz z podstawkami - przekaźniki firmy Finder 8A 250V - sterowniki firmy sauter eyl3 a400 -wyłaczniki silnikowe firmy telemecanique GZ1-m10 4-6.3 A - styczniki firmy...
Zielona dwupinowa wtyczka w komorze silnikowej koło skrzynki bezpieczników/przekaźników lub już 30 pinowe złącze w kabinie. A czym to chcesz diagnozować?
W takim razie celował bym w bimetal - blaszki bimetalowe znajdziesz w termostatach z żelazek starego typu (w nowych już elektronika) lub w przekaźnikach termicznych (silnikowych) ewentualnie wyłącznikach silnikowych. Szukaj jak największych wyłączników - mogą być uszkodzone. Im większy wyłącznik (przekaźnik ) tym większa blaszka.
Dusk mi padł, a potrzebuję na już ;) Kto mnie poratuje schematem sterowania wentylatorem w tym antyserwisowym aucie? Silnik Z16XE i klima. Są tam 3 przekaźniki z kompa silnikowego sterowane. Interesuje mnie jaki jest ich reżim pracy, a najbardziej to mnie schemat interesuje. Może być z autodaty..
Czesc wszytkim:)moj piec to patelnia.wszystko gra oprucz spiekow.Ale to potem.teraz chce rozwiazac problem z odpalaniem-zamiast szmatki nasaczonej czyms tam i zapalnioczki mysle nad swieca plomieniowa z diesla .Bedzie ona zamontowana w dolocie powietrza w momencie odpalania w otworkach doprowadzajacych powietrza pojawi sie plomien-ma to dzialac przez...
Brak ciągłości przewodów na zaciskach K1:14 oraz na RT:A1 Pokrętła wyłącznika silnikowego i przekaźnika czasowego ustawione na minimum.
Tak poprzez zmianę położenia styku. Schemat mechanizmu silnikowego zamieściłem wcześniej. Dodano po 3 Jeszcze jest przekaźnik który podczas wybierania silnikowego wycisza sygnał. Blokuje wzmacniacz m.cz. Zwiera siatki g1 lamp EL11 do masy.
Zapal silnik,zdejm wtyczkę z górnego czujnika.Fena powinna ruszyć.Jeżeli nie,to najprawdopodobniej problem w zielonym przekaźniku w skrzynce bezpieczników,tej w komorze silnikowej
Spróbuj wypiąć klawisz hamulca silnikowego. Błąd głównego przekaźnika w eurocargach występował często ale nigdy nie było wiadomo o co chodzi
Najpewniejsze zabezpieczenie przed suchobiegiem to kontrola poziomu lustra wody, przy takiej głębokości w zasadzie jedyna możliwość zamontowania sond polega na przymocowaniu ich do rury zaraz nad pompą. Nie zgodzę się - czujnikowi poziomu wiele nie trzeba do awarii. Przed suchobiegiem (mały prąd) i zatarciem, jak również brakiem fazy chroni dobrze...
... Napisałem tylko o obciążalności prądowej styczników 8.5 A dla 25 A i 25 A dla 40 A przy kategorii AC-7b... Nic nie znasz i piszesz bzdury, bo bzdurą jest napisanie "8.5 A dla 25 A i 25 A dla 40 A". Napisz konkretnie do czego ma być ten stycznik. Najlepiej zastosować zwykły stycznik z montażem na euroszynę 35mm. Dla silnika o mocy do 4kW (3 fazy...
Widzę kolego,że nie widziałeś współczesnych zabawek pływających,dwu silnikowych,które płyną prosto a zatrzymanie jednego silnika powoduje skręt w jego strone modelu tak długo jak przekaznik przerywa jego prace.I ja właśnie taki model chcę uzbroić w profesjonalną aparaturę RC aby zwiększyć jego zasięg do400m aby wywozić zestawy na karpia.Jeżeli znasz...
Witam, mam pytanie do kolegów po fachu. Chcę zrobić pomiary kamerą termowizyjną rozdzielnic AKPiA. Moje pytanie jest takie - jakie są dopuszczalne temperatury pracy urządzeń takich jak: styczniki, przekaźniki, wyłączniki silnikowe, przewody, softstarty, falowniki, złącza itp? Jakie temperatury uznać można za bezpieczne, a jakie mogą sugerować niewłaściwe...
Na mojego nosa zgnite podstawki pod przekaźniki w komorze silnikowej, w skrzynce nad podłużnicą, po lewej.
W puszce w komorze silnikowej.
Druga skrzynka z innymi bezpiecznikami i przekaźnikami znajduje się w komorze silnikowej - lewa strona pod przednią szybą.
Prawidłowo dobrane zabezpieczenie przeciążeniowe w postaci przekaźnika termicznego albo wyłącznika silnikowego zabezpiecza silnik od uszkodzenia również na skutek braku fazy.
Wiesz który to sterownik silnika? Jest w komorze silnikowej
Pierwszy pin idzie pod przekaznik. Drugi masa gnd też mamy a 3 to masz może ze jakies foto która to kostka bo tam dostać się bez ściągania deski graniczy z cudem zeby to sprawdzić po koleji. Głupi titek a już 3 dzień bez efektu. Wstyd Może jakis pin out tego uch Wytłumacz proszę bo coś tu nie jest jasne dla mnie. przez nią idą wszystkie przewody od...
Za przekaźnikiem F18 w module z bezpiecznikami w przedziale silnikowym jest też przekaźnik R3 podający napięcie na regulator wentylatora, co steruje tym przekaźnikiem czy mógł zostać awaryjnie rozłączony.
witam zaczynajac od gory mid 150 elektronicznie kontrolowane zawieszenie pneumatyczne sid 19 czujnik poziomu osi napedzanej strona lewa (kierowcy0 fmi 3 USZKODZENIE elektryczne za wysokie napiecie powracajacego sygnalu z czujnika prawdopodobne usterki: 1) KABEL sygnalowy zwarty z wysokim napieciem ( 24V ) 2) BRAK PRAWIDLOWEGO KONTAKTU z masa ramy 3)...
no to trudno ,znalesc go i tak musze.. wiec postaram sie go wyszukac - bynajmniej mowisz ze na granicy skrzynka bezpiecznikow, komora silnikowa nalezy go szukac i o nóżkach 15,1,30,87,31 ma byc z tego co pisales , albo podobny o nożce ,,1,, Dodano po 1 no wiec bylem teraz przy samochodzi i tak, szukalem jakis przekazników w komorze silnikowej ( kooło...
Dziwne, zazwyczaj to problem czujnika wału, czasami to wina zgnitej podstawki przekaźnika systemowego, komora silnikowa->strona lewa->koło podłużnicy.
Każda toyota ma przekażnik rozrusznika bez względu na rodzaj skrzyni.Ja zawsze spotykałem się z fioletowym, kwadratowym.Jest on w podłużnej skrzynce obok akumulatora,która jest identyczna wkażdej wersji silnikowej.
No to diagnostyka, może to przekaźnik, lub jakiś przewód w wiązce silnikowej na połączeniu rama/kabina, czujnik na kole zamachowym. Jeżeli wszystko ok, to EDC lub koordynator. Zawór jest sterowany z EDC. Komputer nie wyświetla bledu, więc nie ma komunikacji z lampką, bo w takiej sytuacji na bank powstał błąd w EDC.
No widzisz. Dwa zdania a ile więcej wiadomo. Jeśli nie zakupisz przekaźnika termicznego to wyłącznik silnikowy potrzebny, jednak należałoby go doposażyć w zestyk pomocniczy NO by po zadziałaniu przewał również tor zasilania cewki stycznika. Natomiast jeśli chodzi o licznik to trzeba czytać co pisze jego prducent. Jeśli twierdzi, że nadaje się do pomiaru...
Dość rzadko stosowana konfiguracja rozrusznika silnikowego - przekaźnik termiczny od strony zasilania. Dlaczego w ten sposób ? Ładna szafka choć dodanie korytek grzebieniowych dodało by jej uroku.
Blokada can wydaje mi się droga ok 2000zł coś naprawdę skutecznego co by uniemożliwilo kradzież poprzez długi czas jaki złodziej by musiał poświęcić aby dojść do uruchomienia samochodu schemat do wykonania przez elektryka Użyj starego typu immobilizera trzyobwodowego (nieważne jakiej firmy) Wykonaj trzy odcięcia dla obwodów: 1. Panel bezpieczników...
Tam jest ssanie elektryczne i jeśli ci nie podgrzewa sprężyny bimetalowej to najczęściej pada instalacja albo przekaźnik w komorze silnikowej albo sam element grzejny
do 02.2009 i od 03.3009 była potem przejściowa wersja sprawdziłem na dwóch rożnych programach i wychodzą takie same schematy połączeń oraz lokalizacja Cytat: " Komputer sterujący świec żarowych - skrzynka bezpieczników / przekaźników w przedziale silnikowym
post numer 5 https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Jasne że można. Dodano po 10 Trafiłem w życiu na kilka przypadków gdzie "auto" było użyte z autorestartem, i dochodziło jak my to określaliśmy, ,,ugotowania silnika." Po prostu termik stygł szybciej niż uzwojenie, kilkanaście restartów, zwarcie międzyzwojowe i do widzenia......
Kupujesz jaki chcesz stycznik silnikowy i dajesz mały przekaźnik odwracający prace głównego stycznika.
Nie ma plastikowych bezpieczników pod kierownicą, są tylko 3 przekaźniki, a bezpieczniki(porcelanowe) są w komorze silnikowej po prawej stronie przy komputerze(są tam jeszcze dwa przekaźniki).
Oblukaj przekaźniki, oprócz tego wymień kondensatory silnikowe.
Tak RTS 61 to przekaźnik czasowy z napędem silnikowym. Wiem że przed paroma laty coś takiego połączyłem. jednak nie pamiętam czy stosowałem wtedy dodatkowy przekaźnik R 15 czy było to przez styki własne RTS-a
No to napraw to zasilanie, zajmij się przekaźnikami w skrzynce w komorze silnikowej.
Faktycznie ciężko coś namierzyć do tego falownika, w takim wypadku proponuję założyć przekaźnik termiczny na wyjściu falownika, a jego styk NC wpiąć w szereg z sygnałem startu (pracy) falownika, takie rozwiązanie będzie bezpieczniejsze dla falownika niż wyłącznik silnikowy, bo nie odłącza fizycznie silnika od falownika a przy przeciążeniu silnika wyłączy...
Miałem raz taki problem, dawał popalić przekaźnik, jeden z tych dwu co są w komorze silnikowej. Jak był gorący to cewka dostawała skrót (30 om), w normalnym stanie miała coś koło 72. A kontrolka code gaśnie? Marchewka też?
Chciałem to zrobić jak najprościej, czyli naciskam przycisk brama rolety się otwiera do góry, naciskam drugi przycisk i się zamyka. Więc po co arduino ? Z tym zabezpieczeniem termicznym to miałoby działać na zasadzie, że przyklejam np. bezpiecznik bimetaliczny do obudowy silnika i łączę go z cewkami stycznika? Nie. Wyłącznik silnikowy (np GV2MExx)...
Witam. Z CIM'u do sterownika silnika informacja o klemie 50 podawana jest niestety sygnałem cyfrowym po CAN'ie. W blokach pomiarowych modułu silnikowego powinna byc informacja o ststusie klemy 50 przychodzącej i wychodzącej se sterownika. Proponuję zweryfikować je po wyjęciu tegoż przekaznika czy faktycznie błędna informacja wychodzi z CIM'a do sterownika...
Witam, posiadam wirówkę 7kW niekiedy wybija mi przez nią bezpieczniki głowne C63(głownie przy przeciążeniu), a nie w tablicy bezpiecznikowej w której wirówka jest zabezpieczona bezpiecznikiem C25, jak rozwiązuje się takie problemy? Zacznijmy od tego "wybijania" -> jak rozwiązuje się takie problemy? Wyliczenia i pomiary, na koniec dobór aparatów.
Koledzy wybaczą ale obawiam się że niekompletny "schemat" montażowy kolegi Tygrys3k79 zawiera kilka poważnych błędów: - przewód neutralny do silnika ! - brak zabezpieczenia silnika/urządzenia (bezpieczniki w obwodzie roboczym, wyłącznik silnikowy lub przekaźnik termiczny) - brak wyłącznika głównego - brak wskaźnika zasilania (lampki) - brak wskaźnika...
Głównie chodzi mi o prawidłowość rozwiązań. tzn: - terminale do wszelkich podłączeń zewnętrznych i zasilania powinny być w dole szafy, - sterowniki PLC, moduły wejść-wyjść i przekaźniki bezpieczeństwa na samej górze - wszelkie wyłączniki nadprądowe, wyłączniki silnikowe, styczniki, przekaźniki pod sterownikami PLC - falowniki, ciężkie zasilacze na dole...
Na "suficie" komory silnikowej, mocno z tyłu - trzeba dobrze się schylić przy zaglądaniu.
Jest to wyłącznik silnikowy- z członem zwarciowym i przeciążeniowym np. M250, czy PKZM0
Jest w komorze silnikowej, w skrzynce koło podszybia
Przecież można kupić wyłączniki silnikowe. Jaką charaktrystykę ma przekażnik lovato ?
Myślę również , że będzie ok. Z tym, że ekranowanie przewodów zarabiaj tylko z jednej strony :) , drugi koniec musi być w powietrzu, gdyż urządzenia upływie mogą wyłapywać zaklocenia. PS. Jakie masz zastosowane zabezpieczenie/przekaźnik uplywowy?
Pompę załącza fioletowy przekaźnik umiejscowiony w skrzynce w komorze silnikowej zaraz koło ściany grodziowej.
Witam Styczniki do silników 18kW np. DILM40,(DILM50) wyłącznik silnikowy PKZM 4-40, do silnika 5kW np. DILM17,(DILM25) wyłącznik silnikowy PKZM 0-12, do silnika 2kW np. DILM7,(DILM9) wyłącznik silnikowy PKZM 0-6,3. Przekaźniki do sterowania np. Relpol R4-2013-23-1024-WLT. Przyciski np. Moellera RMQ-Titan.
Potrzebujesz dwóch przekaźników małej mocy z dwioma torami styków NO i NC, które będa sterowały stycznikami silnikowymi (też dwie sztuki). 1 przekaźnik stykiem NO załącza stycznik np w lewo Styk NC musi być w szereg z cewką drugiego przekaźnika od sterowania w prawo I w drugą stronę analogicznie, 2 przekaźnik stykiem NO steruje silnik w prawo, a styk...
Witam, jestem początkującym mechatronikiem który ostatnio coś tam grzebie w automatyce i nasuwa mi się wiele podstawowych pytań -Na jakiej zasadzie działa czujnik zaniku faz, słyszałem, że można go zrobić samemu na dwóch przekaźnikach, mógłby mi ktoś przesłać schemat takiego czujnika zaniku faz zrobionego na 2 przekaźnikach? - Skoro wyłącznik silnikowy...
Więc zgnite złącza przekaźników w skrzynce w komorze silnikowej.
Przewód 12V/40A 40A, to jakoś 6mm kwadratowych. Dość gruby. to chyba by nie zjarać włączników? Odpowiednie włączniki bez problemu mogą przy takim prądzie pracować. Teoretycznie możesz przeciągnąć tylko masę plus zasilanie, czyli 2x 1,5mm, chyba że te 2 dodatkowe lampy mają dużą moc. Sterowanie możnaby zrealizować na 2-4 przewodach bardzo cieniutkich,...
Podłączenie bezpośrednio pod wyjście silnika nie jest dobrym rozwiązaniem Bezpośrednio z silnika faktycznie lepiej nie ale możesz zastosować dwa przekaźniki z cewkami na 230V podpiętymi pod wyjścia silnikowe (dwa - bo silnik ma dwa kable kierunkowe w dwie strony - jeden przekaźnik cewką pod COM i U, drugi pod COM i L - inaczej lampa by się świeciła...
Witam wszystkich, zastanawiam się czy dopuszczalne jest włączenie w obwód przekaźnika bezpieczeństwa, który monitoruje osłony/drzwi maszyny, styku pomocniczego przekaźnika (zwykłego) monitorującego wyłączniki silnikowe napędów. Spotkałem się z takim rozwiązaniem w maszynie z PL kategorii C. W ukladzie wystepuje osobny przekaźnik bezpieczeństwa nadzorujący...
To zależy jakie sterowanie wybrałeś. Czy planujesz użyć wyłącznika silnikowego czy przekaźnika termicznego lub dwóch przekaźników termicznych. Generalnie potrzebny jest schemat Twojego sterowania i dane z tabliczki silnika (moc to za mało).
Nie wymieniałem ale... Jeśli są to elementy w obwodzie zabezpieczenia silnika koła zamachowego to zgodnie ze schematem ideowym są to: przekaźnik KA1 i przekładnik T3 oraz Fa1 - przekaźnik termiczny. Proponuję nie zmieniać T3 i KA1 bo odpowiedników będzie trudno znaleźć, a jako zamiennik dla Fa1 proponuję zastosować dostępny w handlu, silnikowy przekaźnik...
Przepraszam, moja omyłka. Styk pomocniczy 13-14 wyłącznika silnikowego nie podlega przekaźnikowi termicznemu. Tak, w układzie sterowanie powinien się znaleźć jeszcze wyłącznik nadprądowy, najlepiej B6.
włącznik silnikowy zawora silnikowy oleju silnikowy
punto subwoofer iskrownik ustawić wyłączenie portu szeregowego
protokol pomiarow energii zgrzewarka transformatorowa
Jak włączyć licznik LCD Opel GSI na krótko? Lokalizacja i znaczenie numeru seryjnego Philips EverFlo