Ten schemat nie dotyczy alternatora z Jelcza ponieważ jest on sześciodiodowy więc na regulator podpinasz 15 czyli po zapłonie a z alternatora jest wyjście na przekaźnik kontrolki ładowania.P
Alt 6-cio diodowy, musi być przekaźnik lampki ładowania.
Potrzebny jest przekażnik ładowania /najlepiej ze starego JELCZA /
Kiedyś w Kamazie w podobnej sytuacji szukaliśmy usterki kilka godzin. Okazało się, że szofer naprawiał wiązkę przyłącza instalacji i zamienił miejscami przewody. W efekcie regulator otrzymywał informację o napięciu na instalacji przez cewkę przekaźnika. biedaczek nigdy nie otrzymywał 28 V i podbijał ponad 30 V. Po prostu sprawdź instalację.
Jeżeli masz przekaźnik i regulator w instalacji, to przyczyna może leżeć w zamienieniu przewodów na alternatorze. Na szczotki ma dochodzić 24V z regulatora i tu jest brak napięcia. Sprawdź czy dochodzi plus do regulatora i z regulatora do alternatora. Często jest to wina bezpiecznika. Pozdrawiam
Nie napisałeś z czego to masz alternator bo jak jelczowski to nie ma tam diod wzbudzenia wyjście jest do sterowania przekaźnika.P
Pytanie po co ten przekaźnik wycieraczek 24v z jelcza do instalacji 12V :?:
Ten alternator na 99% nie jest na 24V tylko jest to normalny Elmot na 12V. Druga sprawa że żadnego alternatora w SW680 czy Jelczu o prądzie 21A nie było bo siedziały tam A120 o napięciu 28V i prądzie 40A. Doprowadź tą instalację do kultury, wymień przekaźnik rozrusznika jest jest to potrzebne i nie kombinuj bo więcej zachodu i kosztów jak to warte.
przekaźnik alternatora isuzu scania przekaźnik alternatora przekaźnik alternatora renault
pralka candy połączenie silnik dopasowanie napisów żelazko pokrętło
światłowód inwestycje światłowód inwestycje
Sterownik DEFRO-RU zPID - Wentylator nie działa Junkers Cerastar Smart - głośne dźwięki i stukanie przy ciepłej wodzie