Wysłałem ci jakieś.
Przesyłam schemat i lokalizację sterowania świec w tym modelu ...
9Moduł sterowania nadwozia 7,5 A K9, czujnik tylnej szyby 117,5A KR95B Przekaźnik 1, blokada tylnej klapy 1420A Przekaźnik tylnej wycieraczki KQ7, silnik tylnej wycieraczki M45 https://obrazki.elektroda.pl/4783985900_...
Skoro podłączyłeś napięcie prawidłowo do przekaźnika to tylko diodę odpaliłeś i wszystko.
Jak to C14nz to szukaj stera , kasa śmieszna i szkoda czasu.
Dajcie spokój opornikowi który nie ma żadnego znaczenia.Po pierwsze coś tu nie gra z instalacją.Po wypięciu kostki z alternatora kontrolka musi świecić ponieważ z przekaźnika dostaje masę a przekaźnik jest dwuobwodowy i rozłącza styki po podaniu napięcia z wzbudzonego alternatora i wtedy gaśnie.Po drugie jeżeli z alternatora wychodzi na styku kontrolki...
Usterka alternatora ,reszta to następstwa braku ładowania.P
Paweł na serio w tym roku w oplu kody migowe Są. Na 100%. Uderzeniowego zaś brak. Ewidentnie cięte jest paliwo, można tylko gdybać gdzie. Kontrolka i wiesz wszystko w 5 minut.
To tzw."suszarka" - dmuchawa powietrza wtórnego schowana po lewej stronie komory silnika - czyli tej samej co kierownica. Wdmuchuje dodatkowe zimne powietrze do układu wydechowego bezpośrednio po rozruchu zimnego silnika.
Przekaźnik inicjuje ruch początkowy, resztę ruchu załatwie krańcówka, więc do silnika musi dochodzić jedno napięcie stałe.Na silniku jest dwupinowa kostka, jeden bolec ma mieć napięcie stale jak jest włączony klucz w stacyjce. Defekty to przełamana instalacja na łaczeniu klapa->nadwozie lub zestalony smar smarujący ślimacznicę, smar ten przyjmuje konststencję...
Daj drugą masę na sterowanie przekaźnika , podejrzewam tam problem. Zobacz jak kolega radzi wysterowanie tegoż na pinie A1 komputera, podłącz żaróweczkę 1,2W na ten pin przy samym komputerze, będziesz widział co się dzieje. Jeśli nadal będzie gubić wysterowanie, sprawdź zasilanie komputera, Stały plus piny C16,B1, plus po stacyjce A6, masy D1, D6, A12....
Komputer na przekaźnik podaje minus Sprawdź czy na przekaźniku masz dobry plus, czy jest na pewno dobry (mam na myśli zasilanie cewki przekaźnika)
To jest przekaźnik czasowy więc podgrzewanie wyłącza się po około 15 minutach inaczej grzałki lusterek by się spaliły a jest włączany bo grzanie nie zawsze jest potrzebne.P
139-----hazard light switch włącznik świateł awaryjnych 138---direction indicator switch przełącznik kierunkowskazów 77----multitimer multitimer 140---direction indicator relay przekaźnik kierunkowskazów
Sterowanie przekaźnikiem idzie z ECU a potem przez przekaźnik co odcinkę LPG robi.
Opel miał też możliwość zmiany z sprężarki z cewką/zmienna pojemnością. Tak ale wtedy występuje przekaźnik i bezpiecznik w UEC pod maską. Jak ich nie ma to powinna być sprężarka z zaworem bez sprzęgła.
Zgniłe same złącze modułu lub przekaźnik wewnątrz.
Bezpiecznik / przekaźnik wentylatora ?
Albo uszkodzony bezpiecznik 30A (wypalone gniazdo) albo przekaźnik wentylatora.
Weź miernik z zmierz rezystancję tego zaworu porównując z drugim. Jak taka sama to zaklej to narazie jak było, bo to nie jest teraz problemem. To nie przez to nie odpala. Zajmij sie przekaźnikiem silnika. Weź miernik i sprawdź przejście od przekaźnika do sterownika. Według schematu dla (Z16XER) pin 85 przekaźnika idzie do pinu A62 sterownika ,wtyczka...
Moim zdaniem brakuje gdzieś zasilania. Któryś przekaźnik nie domaga. Owszem. Styki elektromagnesu rozrusznika albo to koniec szczotek w nim. Czym popierasz swoją teorię bo ja widzę że chyba nie przeczytałeś postu. On kręci za każdym razem tylko raz odpala a raz kręci i nie odpala.
-Przekaźnik od pompki jest na po prawej stronie ponieżej schowka trzeba odkręcić próg (torxy) po zdjęciu progu będzie widać różowo filoetowy przekaźnik kabel wychodzący z przekaźniki to grubszy czerwono/niebieski -puszka z bezpiecznikami jest pod kierownicą trochę w lewo numer bezpiecznika w złączu to f2 wartość 20A -pompka mogła paść przez zbyt małą...
Hmm... przekaźnik kluczowany masą czyli przy zgaszonym silniku a więc nie wysterowanym przekaźniku sterownik powinien widzieć na nim z grubsza +12V... Po wyjęciu przekaźnika pojawia się błąd "niskie napięcie" więc poprawnie ( "....pompy oleju.." - (?) błąd tłumaczenia czy co). Obstawiałbym że błąd się sterownikowi bierze z tego, że zamiast spodziewanych...
Mało możliwe że 2 sterowniki uwalone, sprawdzałeś czy na pewno przekaźnik dostaje masę ze sterownika? Może w samym przekaźniku coś się dzieje.
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Prawdopodobnie spalony tranzystor w BCM, sprawdź BCM czy nie jest zalany (prawa obudowa tunelu środkowego przy lewej nodze pasażera, jest na wyciski można ją wyczepić dość łatwo) zrób zdjęcie kolejności wtyczek (choć trudno je pomylić) odłącz akumulator wypnij bcm od instalacji otwórz i poszukaj śladów wypalenia/zalania. Przekaźnik jest zabudowany na...
astra g problem z przeciwmgielnym ,nie dziala przekaznik brak kontrolki wl/wy bezpieczniki ok przelacznik zmieniony.jakies sugestie?: . Problem rozwiazalem sam ,jezeli ktos potrzebuje pomocy chetnie pomogę
Dziękuję. Przyczyną był przekaźnik K12 w skrzynce bezpieczników w komorze silnika. W zasadzie to zaśniedziałe gniazdo tego przekaźnika.
Witam .Jeśli to jest Astra G II to przekaźniki są takie . https://obrazki.elektroda.pl/9150302200_...
Podłącz miernik pod cewkę przekaźnika pompy i zobacz czy na odpalonym jest tan 12V. Jeżeli jest mniej to musisz zobaczyć czy problem jest to stronie plusa po stacyjce czy masy z ECU (czyli raz mierzysz woltomierzem do masy a raz do plusa). Możesz spróbować zmostkować przekaźnik i zobaczyć czy to pomoże. Nie ma sondy od rozrządu i ona nic nie ma do rozrządu....
Przekaźniki i bezpieczniki do sprawdzenia jak nie słychać pompy. Bezpiecznik F2 20A i przekaźnik pompy -prawy przedni słupek.
Masz uszkodzony przekaźnik od tej strony. Wyjmij schowek po lewej stronie, następnie zamień miejscami dwa żółte przekaźniki (dwa krańcowe po prawej) i zobaczysz co się stanie. Dalej poradzisz sobie sam.
Najczęsciej przy braku paliwa a auto jest zasilane gazem , pali sie pompa
A przekaźnik oryginalny, czy ktoś gmerał przy tym wozie? A jak oryginalny, to może mu się odechciało pracy.
Raz pali raz nie - sprawdź przekaźnik od rozrusznika w skrzynce z bezpiecznikami koło akumulatora mogą być styki nadpalone
Ogólnie to musisz namierzyć przekaźnik którym alarm odcina zapłon i tam przywrócić instalacje samochodu do seryjnego stanu. Resztę po prostu wywalasz.
Pewnie gaziarz nie założył przekaźnika odcinającego pompę podczas pracy na lpg. Zamontuj sobie taki przekaźnik to zapomnisz o problemie.
A te pół zbiornika paliwa to było zawsze czy teraz dolałeś ( typowe że jak na lpg to zapomina się o paliwie w zbiorniku i pompa na wybojach pracuje na sucho, uszkadza się i potem kaskada - przekaźnik, bezpiecznik, a nawet rozrusznik ( bo próby uruchomienia bez paliwa potrafią go przegrzać. Najlepiej podaj plusa na pompę - jak ruszy to będzie wiadomo...
Kazdy element obwodu załączania wycieraczki może się do tego przyczynić: Od najgorszego trudnego do zlokalizowania przypadkowego zwarcia przewodu gorącego do plusa już za przekaźnikiem od strony silnika wycieraczki do tego najłatwiejszego w usunięciu jak wymiana przekaźnika. Jeśli w instalacji elektrycznej nie było grzebane to można przypuszczać że...
Zapewne oryginalne przełączniki są kilkustopniowe, wtedy potrzebujesz moduł, który będzie zasilał matę np PWM-em. Jak tylko zwykły przełącznik, to przydałby się bezpiecznik do zabezpieczenia maty i przekaźnik (przełącznikiem będziesz sterował przekaźnik). Ja zrobiłem też w ten sposób u siebie, ale okazało się maty grzeją za mocno, i dlatego potrzebne...
Hmm Wymiana żarówki może i zmieni efekt jeśli tak wyczytałeś, ale przekaźnik? w samochodzie już masz przekaźnik. I nie wiem jaki wpływ może on mieć na jakość światła. Przekaźnik nic tu nie zmienia. Hm Astra i przekaźniki do świateł, chciałbym się dowiedzieć gdzie? Prawidłowo wpięty przekaźnik bardzo wiele zmienia w obwodzie, skraca drogę i eliminuje...
Możesz na próbę podmienić przekaźnik pompy paliwa. Możliwe że raz na jakiś czas po prostu nie uruchomi pompy i nie odpala.
Sprawdź masę, silnik - nadwozie, wyjmij przekaźnik prądu świec żarowych i zobacz w jakim stanie są styki.
proponuję zacząć od przekaźnika świec żarowych. Dość popularna usterka. Nowy przekaźnik ok 200 zł chyba... używki na alledrogo ok 50-70zł
Jeżeli kontrolka (żółty silnik) miga to masz blokadę wtrysku od immo. Jeżeli świeci ciągle to sprawdź czy masz 12 V na dwóch koncówkach wtrysku, jeśli brak to sprawdź bezpiecznik 20 A w komorze silnika. Jeżeli masz napięcie 12 V na obu końcówkach to podstaw wtrysk (zakładam że komputer sprawny). Gdy masz auto na gazie to sprawdź przekaźnik który odcina...
a drugiej gdzie szukać? Jest bardzo możliwe, że instalator zamontował jeszcze gdzieś dodatkowy przekaźnik sterowany jednym przewodem z centralki. Odcięty obwód może być "gdziekolwiek".
Dzień dobry, Czy na podstawie zdjęcia jesteście w stanie rozpoznać i dopasować uszkodzony, czarny przekaźnik? Cała cześć to sterownik otwieranego dachu do Opla Astry III z 2006 roku, chcę zdobyć ten przekaźnik z uszkodzoną cewką, widoczną z zewnątrz. Z góry dziękuję za poświęcony na to czas. Pozdrawiam, Paweł
Niby świece były sprawdzane, lecz nie miernikiem. Była taka sytuacja, że podczas zapłonu nie było prądu na kablach, tylko podczas pracy. Poruszałem przekaźnikami i nagle prąd się pojawił. Nie wiem jak teraz, ale niedawno wymieniłem stacyjkę na nową. Odpalił po dłuższym kręceniu, potem łapał za każdym razem, lecz po paru razach przestał w ogóle łapać....
Często ten przekaźnik lubi się spalić , łatwo to sprawdzić omomierzem.
Przekaźnik rozrusznika jest sprawny (słychać jak tyka) Masz przekaźnik dający prąd na elektromagnes rozrusznika ? To go podmień, wcześniej sprawdziwszy to co napisał kolega powyżej. Przekaźnik ma nóżki opisane 87, 30, 85 i 86 ? 86 i 85 to sterowanie, zasilanie cewki przekaźnika w plus i minus/masę, tyka - znaczy działa. 30 może być plusem zasilania,...
Witam. Astra G, 2006 rok, 1.6 Z16XEP. Cały czas pracuje wentylator chłodnicy, nawet po wyłączeniu zapłonu. Zauważyłem, że wentylator przestaje pracować gdy wyjmę przekaźnik K14 (środkowy w skrzynce z 3 przekaźnikami). Błąd P1482 - przekaźnik wentylatora 2 przerwa w obwodzie. Ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny? Przekaźnik raczej odpada bo zamieniałem...
Zwykły przekaźnik dwutorowy i juz.
Takie rozwiązanie jest w Opel Astra 1,7 TD Isuzu. Schemat jest na forum.
Sprawdź przekaźnik pompy i pompę paliwa, czy jest zasilana, czy pompuje gdy kręcisz silnikiem. Do sprawdzenia też czujnik położenia wału korbowego i wałka rozrządu.
Cześć. Wszystko powyżej elegancko masz opisane, który przekaźnik do czego też :)
przekaźnik zwierno/rozwierny załatwi temat,reszta w twoich rękach :D no moze jeszcze drugi zwykły bo nie wiem ile biora twoje szyby
Po pierwsze jak włączysz przycisk klimatyzacji zobacz czy sprzęgło złapało jeśli nie to sprawdź czy na wtyczce do sprężarki dochodzi 12V no i czy wentylator się załaczy po chwili jak klima ruszy.Jak nie to bezpieczniki i przekaźnik klimy do sprawdzenia no i czujnik ciśnienia często pada w Astrach.Jest jeszcze sterownik wentylatora klimy. życzę miłej...
Ginie masa na przekaźnik pompki, typowe w tym modelu, uszkadza się sterownik silnika (hybrydka). Robi sie jedno obejście i już jest w porządku.
Z boku centrali wychodzą dwa grube w czarnej izolacji kable połącz je ze sobą. Zobacz jak to wygląda masz link. To jest tam gdzie jest ten przekaźnik 30A. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Prawa strona słupek A. . Witam. Gdzie w tym aucie umieścili przekaźnik pompy paliwa? Jeżeli będę znał już miejsce to jak go zidentyfikować czy to na pewno ten, bo może być kilka przekaźników w jednym miejscu. Widzę na schemacie, że ten przekaźnik jest sterowany z A12. Skąd jest ten sygnał A12 i czy to podaje minus na cewkę przekaźnika 85? Czy ten przekaźnik...
Sprawdź przekaźniki, kiedyś miałem podobny problem i okazał się uszkodzony przekaźnik od sterowania zasilaniem prawdopodobnie świec żarowych (nie zam się dokładnie na tym, ale doszedłem i naprawiłem to sam), w wyniku czego komputer nie pozwalał uruchomić silnika. Sprawdż przekażniki w komorze silnika.
ja nadal upieram się żebyś kupił sobie zwykły przełącznik gaz/benzyna jak z linku allegro i a to wywalił, ale jak tak straszliwie chcesz to możesz to podłączyć tak: tpsa lepiej nie podłączaj do tego gazokomputerka, bo to wpływa na odczyt pozycji dla komputera benzynowego (nie powinno, a jednak wpływa) i wolne obroty falują albo są w ogóle za wysokie...
Czy to znaczy że poszła któraś ze świec żarowych,czy podgrzewacz paliwa i czy ten przekażnik odpowiada za obydwa obwody
to co ci pyka z prawej strony to przekażnik alternatora w isuzu jest , a co do świec to grzeją na drugim stopniu do temperatury silnika ok 60 stopni dziwne ale prawdziwe , są też obwody nie zabezpieczone bezpiecznikem np rozruch i alernator tak na marginesie oplem isuzu przejechałem 300 tys i troche go poznałem
Jak sie uprzesz podłącz plus zamiast do aku to pod +15. Właśnie po kluczyku ma oznaczenie 15 pisałem wcześniej Zobacz sobie wyłącznik czasowy ewz-10 z poloneza i z nim po kombinuj jak się tak upierasz na to doświetlanie abo poszukaj gdzieś plusa który pojawia się po włączeniu webasto i podłącz go pod ten kabel co idzie od modułu dziennych do świateł...
gdzie szukać usterki Po schemacie.
Nie wiem czy w każdym oplu pompa działa po włączeniu zapłonu przez chwilę .Na pewno nie jest tak w każdym aucie to i nie w każdym oplu musi być.A jak nie działa po zapłonie a działała to jest to tylko kwestia ECM.Jak nie ma problemów z odpalaniem to co ci to przeszkadza?Szukanie dziury w całym. Przecież jemu autko nie odpala. Nie doczytałeś postu do...
Temat trochę stary , ale mam podobny dylemat. Chcę zrobić podświetlenie drzwi aby działało tylko przy otwartych drzwiach (najlepiej każde drzwi niezależnie). Moja Astra to 1.7 CDTI 4 drzwiowy hatchback. Z tego co rozumiem to w każdych drzwiach jest niezależny włącznik krańcowy. Jak to zrobić bez podłączania się pod lampkę w podsufitce. Widziałem ten...
A pompa paliwa w baku działa? jeżeli działa to sprawdź też ciśnienie paliwa jakie daje pompa, potem sprawdź regulator ciśnienia paliwa, oraz przekaźnik i bezpiecznik pompy. Może być też wina sterownika instalacji gazowej i nie przełącza na benzynę a wyłącza gaz. Jaki wtyk do komputera 10 pin czy 16?
W Astrze G jest przekaźnik , który wyłącza oświetlenie wnętrza po ok .30min. w przypadku włączenia oświetlenia na ciągłe ,np. nad drzwiami tylnymi ,lub gdy klapa tylna jest otwarta.
W słupku od strony pasażera, pod plastikiem.
Tak żeście się nauczyli, że wam trzeba dać! Od razu, gotowe! I niech se to w ramkę oprawi i na ścianę , na przyszłość. Gdyby choć jedno "proszę " albo "dziękuję"....
Więc tak - bezpiecznik sprawny, przekaźnik sprawny, wentylator sprawny, czujnik na chłodnicy sprawny - ale wentylator się nie włącza? Zostały tylko przewody, a poza tym cudów nie ma, chyba że na parafii ;)
Nie ma zieleniny w tym module, bądź wilgoci?
Jestem nowym użytkownikiem i na początek chciałbym wszystkich powitać. Jestem posiadaczem Opla Astry H z silnikiem Isuzu. Mój problem polega na tym,że bardzo często naprawiam alternator w tym samochodzie. W tym roku alternator był raz regenerowany, a pózniej jak się zepsuł to wymieniłem na nowy. Elektryk tłumaczył mi ,że winną za uszkodzenie alternatora...
Może by tak najpierw zajrzeć w schemat? Czarny to +12 po stacyjce Brązowy z czerw. to sterowanie "-"z sterownika.
ABS: połączenie pinów A i K w złączu diagnostycznym 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 16 - Zawór elektromagnetyczny przedniego lewego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu 17 - Zawór elektromagnetyczny przedniego prawego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu 18 - Zawór elektromagnetyczny tylnego obwodu hamulca - uszkodzenie...
Sprawdzić i przeczyścić wszystkie wtyki przy ecu i przekaźnikach.
Pierwsza wtyczka: 1 - 12V stałe 2 - masa 3 - masa 4 - 12V po stacyjce 5 - multitimer 7 - przekaźnik ogrzewania tylnej szyby (zasilanie) 14 - ogrzewanie postojowe 15 - multitimer 16 - ogrzewanie tylnej szyby (grzałka) 17 - regulator obrotów dmuchawy 18 - regulator obrotów dmuchawy 19 - sterownik silnika 20 - moduł chłodzenia silnika 21 - sygnał prędkości...
Wymień przekaźnik!
Źle. Tam wystarczy przekodować panel ECU I UEC dołożyć przekaźnik bezpiecznik w UEC i dołożyć jeden pin w UEC właśnie od tego przekaźnika. Namieszałeś.
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Czyli jednak stacyjka i rozrusznik. Będę musiał sprawdzić tę stacyjkę. Troche mi się pomieszało z tym rozrusznikiem:"nie wciągnie zębatki jeżeli zużyte są szczotki". Chyba wciągnie zębatkę ale nie zakręci, czy tak?
sygnał z czujników (jest ich 4 po 1 przy każdym kole) idzie bezpośrednio do komputera absu a następnie przekazywany do pompy absu. Przyczyny awarii: 1- uszkodzony czujnik 2- zabrudzony czujnik 3- pęknięty lub mocno skorodowany pierścień na przegubie lub piaście 4- zbyt duża lub mała odległość między czujnikiem a pierścieniem 5- przerwa na kablach między...
Witam, Czy ktoś może mi wytłumaczyć łopatologicznie jak sprawdzić poniższy przekaźnik miernikiem? https://obrazki.elektroda.pl/2264987500_... Niestety nie mam na podmiankę , a nie chce kupować nowego jeśli ten jest sprawny.
Hmmm, nie mogę znaleźć... Jedynie, co znalazłem, to https://obrazki.elektroda.pl/5756553300_... Ale sprawdzone: brak przejścia do bezpiecznika... Przekaźnik sprawny
Hej, tak już wiem. Przeszukałem internety. Możesz podrzucić jeszcze jakieś foto, gdzie znajduje się przekaźnik świec żarowych, błąd P0673?
Odciecie glownego zasilania czyli zaraz po stacyjce to dobry pomysl gdyz w astrach trudno sie dostac do tego miejsca. Ja jednak proponowalbym 2 punkty odciecia. Pierwszy to zasilanie pompy paliwa. Drugi to zasilanie cewki lub masa kluczowana z kompa do cewki. Dwa rozlaczone obwody znacznie trudniej ominac niz odciecie glownego zasilania ktore mozna...
Wrzuć zdjęcie tego przekaźnika. Sprawdź ile prądu pobiera jego cewka, oraz jaki przechodzi przez jego styki.
Odpowiednik 561 firmy Elmot. Pozdrawiam a co masz napisane wyżej? Zrozumiałbym jakby było ze 30 postów to jeden można przeoczyć ale tu był jeden napisany godzinę przed twoim Nabijanie postów jak nic, widać po ilości punktów Bez urazy proszę ale to raczej prawda co napisałem
Gdzie jest przekaźnik tylnej wycieraczki astra j kombi? Na schemacie pokazuje na bezpiecznik. Nie reaguje na przycisk w manetce nie słychać przekaźnika. Wycieraczka nie działa. Przelotka w kalorie całe przewody. Na niebieskim w kostce do silniczka brak prądu.
nie jestem elektronikiem. Proponuję, abyś zrobił tak : wpisz w google "termostat NTC 12V" - wyskoczy Ci wiele linków. Na znanym portalu kiedyś aukcyjnym są takie termostaty po 2 dyszki. Chyba że chcesz zlecić projekt, ale to już nie dwie dyszki kosztuje ;-)
Trochę niespójny opis. Po przekręceniu stacyjki rozrusznik kręci silnkiem? Auto kręci na LPG a na benzynie nie? Chodzi o to, ze po przekręceniu kluczyka w stacyjce nie słychać pompki zaciągającej paliwo. Na benzynie nie chce odpalić, kręci, kręci, ale nie może załapać. Na LPG można ją odpalić, ale tak jak wspomniałam wcześniej w trybie awaryjnym, a...
Przestały działać wycieraczki ,bezpiecznik sprawny ,po włączeniu wycieraczek słychać cyknięcie przekaznika ,spryskiwacz działa ,silniczek wycieraczek nie wydaję dzwięku. Styki spryskałem kontaktem i nic nie pomogło. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Zamiast szukać sterownika to sprawdź czy gazownia nie kaszani roboty
Kontrola aku pod kątem kondycji trzymania (pomimo naładowania aku na stole może się rozładować lub mieć tzw. wewnętrzne zwarcie jednej celi), kontrola upływności instalacji, no i jak silnik Diesla, podejrzany przekaźnik świec żarowych.
dziękuję za podpowiedzi - wychodzi faktycznie na to że ktoś kiedyś wstawił inny przekaźnik... pozdrawiam
Witam. Mam Opla Astrę f 1,7td isuzu i mam problem z ładowaniem. Mam zakupiony nowy alternator, akumulator oraz przekaźnik i nie ładuje mi ciągle. Nawet już rozrusznik był w naprawie. Już brak mi sil na ten samochód bo nie wiem co może być. Może ktoś pomoże? Dodam, że kontrolka ładowania gaśnie.
Wkładasz sondy miernika w kostkę wychodzącą z auta i obserwujesz czy na którejś konfiguracji wraz z cykaniem pojawia się napięcie.
Dwie pierwsze świece biorą prąd 4.5, dwie następne 0.4. Jakiś pomysł, ktoś ma?? Przekaźnik czy fajki?
przekaźnik wentylatora astra przekaźnik astra rozrusznika astra przekaźnik klimy
uwalony chipset mazda diesel zegar pafal
Schemat podłączenia BSI w Peugeot 508 SW - szczegóły i wskazówki Instrukcja obsługi miernika Meratronik K951W