Auto chodzi na wymienionym Przekaźniku blokady rozruchu (przekaźniku pompy paliwa) https://obrazki.elektroda.pl/2151799400_...
Przyszło mi to do głowy później. Żeby rozruch był możliwy, musi świecić się kontrolka ładowania (silnik nie pracuje, alternator nie ładuje). Sposób w jaki kontrolka i przekaźnik blokady rozruchu są załączane, zależy od typu alternatora (w T25A stosowano kilka modeli). Jeżeli alternator jest uszkodzony, to istnieje taka możliwość, że kontrolka ładowania...
Jak nie masz automatu to masz w tym miejscu mostki. Jest to chyba 9 pinowy elektroniczny przekaźnik blokady rozruchu i światłą wstecznego.
Dziekuje za podpowiedź ,nie skojarzyłem skrótu. Ten przekaźnik jest pod kierownicą? I z tego co rozumiem to nie jest zwykły przekaźnik tylko jakiś sterownik ,Musi w sobie zawierać przekaźnik blokady rozruchu i jakiś elemęt sterujący światłem wstecznym.
Cytat z instrukcji obsługi: "#15 Blokada rozruchu Kiedy włączysz alarm na przewodzie pomarańczowym pojawi się masa, służąca do sterowania przekaźnika blokady rozruchu. Kiedy funkcje zmienisz na aktywną masa będzie się pojawiać przy wyłączonym alarmie, czyli blokada będzie działać odwrotnie niż poprzednio. W tym ustawieniu obwodem rozciętym może być...
To na pewno jest alternator tylko że 6 diodowy, ale już z wbudowanym regulatorem napięcia. Element ze zdjęcia PB1 to nie regulator, a przekaźnik kontrolki ładowania i jednocześnie przekaźnik blokady rozruchu, czyli nie pozwoli ponownie uruchomić rozrusznika gdy ciągnik pracuje - jest ładowanie. Przewody na alternatorze zamienione miejscami. Napięcie...
Pociągnij kabel od pińka rozruchu na stacyjce do cienkiej śruby na elektromagnesie rozrusznika i już , nie wyważaj otwartych drzwi . Te dziwne ruskie puszki i przekaźniki to tzw. blokada rozruchu co by prosty sowiecki lud nie krecił starterem przy pracujacym klekocie :) O wytrzymałość stacyjki się nie martw jest ona w stanie pociągnąć 4 świeczki żarowe...
Przypuszczalnie chodzi o blokadę przed włączeniem rozrusznika przy już pracującym silniku. Prawdopodobnie elementy nr 3 i nr 5 to zwykłe przekaźniki, jednak ze schematu trudno to wywnioskować. Ta blokada rozruchu nie jest niezbędna do normalnej pracy, więc nie musi być podłączona. Jeżeli masz możliwość to zrób zdjęcia w/w elementów, to może uda się...
Witam! Posiadam samochód Renault Laguna 97 z alarmem Legend CS9228. Niestety dzisiaj przy próbie odpalenia niespodzianka. Auto zachowywało się jakby akumlator się rozładował tj. kontrolki się ledwie paliły, alarm się załączał i wyłączał. Akumlatro jednak to nie jest na 100% - próbowałem odpalić auto przy pomocy kabli z innego auta. I co ciekawe, czasami...
Tam powinny być 2 puszki: przekaźnik rozrusznika (blokady rozrusznika) i opornik świecy żarowej (1 st grzania) - jest szeregowo ze świecą. Na drugim stopniu (przy rozruchu) ten opornik zwiera stacyjka.
Wszystko wygląda na oryginalne, nie przerabiane. Jeden z ludzi z forum przesłał mi schemat z wersji small, ale też mi to nie pasuje. rozpracowałem tylko dwa żółte kable do świateł kierunkowych, czerwony (+) i czarny (-). Pozostały do rozszyfrowania : szary, biały, ciemnozielony, pomarańczowy ( chyba do przekaźnika blokady rozruchu), fioletowy, niebieski,...
Witam do sprawdzenia przekaźniki w komorze silnika przekaźnik K111 Rozrusznik K05 Blokada rozruchu oraz bezpieczniki 9,11,13
Do tego Transit. Który? Kojarzę modele od 1992 roku, ale one miały normalne podświetlane żarówkami ikonki. Wartburg miał LEDowe wskaźniki poziomu paliwa i temperatury cieczy. BTW. Rezystor 150Ω to zaledwie 1W mocy, czy to trochę nie za mało? W C330 mam alternator z jakiegoś VW z 88 roku, przy standardowej kontrolce 2W alternator wstawał po przegazowaniu...
ten typ tak ma . blokada w tym alarmie jest spoczynkowo zwarta.niestety
mam taki problem potrzebuje skoa bierze zasilanie i mase przekaznik blokady rozruchu renault clio 2 1,5 dci 2002 r
DIN 72 552 Objaśnienie zacisków: ZAPŁON 1 cewka zapłonowa, rozdzielacz zapłonu, niskie napięcie (Rozdzielacz zapłonu o dwóch oddzielnych obwodach) 1a do przerywacza zapłonu I 1b do przerywacza zapłonu II 2 zacisk zwarciowy (zapłon magnetyczny) 4 cewka zapłonowa, rozdzielacz zapłonu, wysokie napięcie (Rozdzielacz zapłonu o dwóch...
Witam szanownych forumowiczów. Mam problem ze zlokalizowaniem uszkodzenia powodującego niezałączanie wentylatora po włączeniu klimy. Sprawdziłem sam wentylator-jest dobry, sterownie z ECU również ok-przy teście załącza przekaźnik, do przekaźnika dochodzi zasilanie i jest przekazywane dalej, bezpieczniki ok. Czy w tym modelu jest jakiś zastaw przekaźników...
Nie. W części alarmów blokada jest na przekaźniku rozwiernym. Najczęściej przekaźnik jest zasilany plusem po stacyjce, a dostaje masę z alarmu. I rozłącza tylko wtedy, kiedy w czasie rozruchu alarm się aktywuje i poda masę na wyjście blokady. Ściagnij sobie instrukcję do alarmu. Jest na forum. PS. Zmień kolor podpisu. Kolor czerwony jest zarezerwowany...
https://obrazki.elektroda.pl/4754481800_... W wózku widłowym Clark GMP 20s tym razem wystąpiła dość niespotykana usterka, uniemożliwiająca „zgaszenie” silnika, która powstała po wystawieniu wózka na działanie deszczu. Pierwsza sugestia to uszkodzenie stacyjki, ale ta była wymieniana niedawno i okazała się sprawna. Po otwarciu skrzynki...
W zespole blokady rozruchu , przekaźnik rozrusznika , dostaje lewe (bez 50) napięcie na cewkę.
Problem w tym, że nie ja tą skrzynię wymieniałem, tylko poprzedni właściciel, więc skrzyni nie mam. Doszukałem się gdzie się wpiąć jeśli jest kostka ze skrzyni automatycznej (drugie piny od "okrągłej" strony wtyczki 10 pin), ale u mnie już nie ma tej wiązki... Stąd pytanie gdzie ta wiązka prowadziła i gdzie się można wpiąć. Przekaźnik na rozpisce to...
Jest prawdopodobne, że to właśnie przekaźnik który znalazłeś odpowiada za blokadę rozruchu. Czy wygląda inaczej niż pozostałe? Czy okablowanie też wygląda na nieoryginalne? Czy pompka zamyka centralny zamek z przycisku na konsoli? Oczywiście w sytuacji jak jest sucho i uda się rozbroić system z pilota.
SG po załączeniu nie jest przełączane, więc odpada. Czyli: najpierw inny egzemplarz C16, ostatecznie spróbowałbym eksperyment z C20. Kiedyś miewałem takie problemy, ale z B20, od czasu do czasu wyrzucało zabezpieczenie, wtedy winny był właśnie przełącznik ręczny Y-D, a właściwie sposób przełączania. Przy powolnym ruchu dłoni wyrzucało niemal zawsze....
Dziękuję za pomoc. Czy uważasz, że reguły są wystarczająco szybkie i niezawodne do tego celu? Zmagam się z tym, ponieważ reguły są oparte na wyzwalaczach. W przypadku, gdy jeden przekaźnik staje się inny z powodu stanu rozruchu lub czegoś podobnego, nie jest to synchronizowane przez regułę, dopóki nie zmieni się stan dowolnego przekaźnika, prawda? Chyba...
Czujnik jakości i temperatury oleju w misce na 3 piny jest podłączony bezpośrednio do licznika. Sygnał z niego nie przechodzi przez komputer silnika. Zasilanie ma po zapłonie z bezpiecznika wewnątrz F1 10A. Zobacz czy jest dobre zasilanie na nim 1 pin 12V po zapłonie 2 pin sygnał na licznik (nie powiem jakie wartości, nie będę czarował) 3 pin masa Jak...
Tak jak w temacie. Od czego jest przekaźnik pod siedzeniem kierowcy dokładnie? Podejrzewam tylko że od blokady ponownego rozruchu na odpalonym albo coś od imo. Zwiera rozwiera obwód dla elektromagnesu rozrusznika. Dokładnie przy próbie odpalenia auta przekaźnik czasami często tyrkocze (on/off/on/off/on/off) brak rozruchu. Sam przekaźnik sprawny. Jeden...
Raczej na pewno na "wyjściu" ze stacyjki. Po przekręceniu kluczyka na tym zielonym przewodzie, jak napisano wyżej, pojawi się +12V nieodcinane przy rozruchu. W największym skrócie: to napięcie zasila cewkę przekaźnika blokady zapłonu. I jeśli będzie znikać na czas rozruchu, to przekźnik nie zewrze się i nie odpalisz auta. Oprócz tego napięcie to blokuje...
Czy silnik naprawdę nie ma opcji rozruchu Y/D ? Bezpiecznik dla obwodów sterowania może uchronić przed pożarem w skrzynce. Instalacja 4-przewodowa ? Widzę N do silnika. Jeśli tak to proponuję zainwestować w transformator 400/24 i całe sterowanie zrobić na 24VAC Wyłącznik silnikowy lub przekaźnik termiczny uważam to konieczność - szkoda silnika w przypadku...
zawsze możesz podłączyć pompę bezpośrednio do gniazdka 230V z pominięciem płyty głównej kotła to będziesz miał pewność na 100%, że pompa działa. Tylko nie wiem jak jest rozwiązane przyłącze w Twojej pompie. W moim Vaillancie po otwarciu obudowy pompy z elektroniką to pokazał się kondensator i typowe złącze zaciskowe, sprężynowe, więc nie byłoby problemu...
Tam jest prawdopodobnie wbudowany przekaźnik, więc może być jeszcze kwestia gasnącego przy rozruchu plusa po stacyjce.
A w Magnum to czasem tej masy nie wystawia jakiś komputer? +50 jest wystawiany poprzez przekaźnik jako sygnał rozruchu, masa dla stycznika (przekaźnika) pomocniczego jest wystawiana z ECU (immo i blokada zapłonu). Choć tu było kilka wersji połączeń (tak samo jak w Volvo). https://obrazki.elektroda.pl/2986316300_... Bezpieczniki...
Tak w ramach "upierdliwości", to nie jest blokada. To jest podstawa przekaźnika. I może mieć taki jak też i inne kształty... A to 12V na blokadę po zapłonie: podłączasz obwód blokowany do przekaźnika i wykorzystujesz w nim styki NC, czyli normalnie zwarte, czyli te, które przewodzą jak cewka przekaźnika NIE JEST zasilana. I do cewki przekaźnika podłączasz...
Największy problem jest z tym "gdy nie chce zapalić" ponieważ trwa to zazwyczaj około 1min-5min lub mniej nawet kilka sek(najczęściej zapala od razu nie zdążę nawet zamienić przekaźników żeby stwierdzić na 100% czy to ma znaczenie.Na razie zrobiłem tak: odpaliłem auto pochodziło zgasło 3 razy w ciągu 10min raz odpalił ponownie od razu raz nie przekręcił...
Witam, dziękuje za odpowiedź, znasz może prąd tej pompy? Myślę, że zwykły przekaźnik 30 A powinien wystarczyć?
Witam mam Scenica z 1999 roku mruga mi kontrolka od immo i świec żarowych auto odpala i niby wszystko ok tylko kwestia tych kontrolek. Clip pokazał błędy na silniku blokada rozruchu , moduł elektroniczny , przekaźnik główny. innych defektów brak, przełożyłem inny układ UCH nawet z innymi numerami i to samo odpala ale kontrolki się palą immo miga a świec...
to musiało by jednocześnie dojść do pojawienia się napięcia rozruchu ze stacyjki NIEKONIECZNIE. Mogło nastąpić zwarcie na WYJŚCIU przekaźnika blokady rozrusznika do kl30.
Diesel. Tak jak pisałem przekaźnik oznaczony jako relay starter jest wysterowany non stop po zapłonie ale na zestykach brak napięcia. Gdy podam tam napięcie to autko odpala. Moja teoria głosi - ponieważ stacyjka nie ma blokady mechanicznej przed załączeniem rozruchu gdy silnik pracuje, to raczej jest układ który nie pozwala na rozruch na pracującym...
jakieś błedy musiały być jak nie było błędów związanych z blokadą rozruchu to trzeba szukać prądów
Po pierwsze SZR do agregatu z ręcznym rozruchem to kosmiczna bzdura. Po drugie to na schemacie to jakieś dziwadło a nie SZR. Przekaźniki nie nadają się na aparaty przełączające tory główne. Do tego służą styczniki, konkretnie zestaw stycznikowy wyposażony w blokadę mechaniczną . A nikt nie ma ochoty pisać bo zbyt świeżo ma w pamięci Twój poprzedni wątek...
Bezpiecznik F3 sprawdziłem na początku ten który podaje zasialanie na przekaźnik UPC. Czy coś jeszcze oprócz blokady kierownicy i pedałów sprzęgła, hamulca uniemożliwia rozruch. Oczywiście w sytuacji kiedy w sterownikach czysto brak błędów.
Aktualnie mam właśnie zapłon normalnie na kluczyku bo to działa bez zarzutu, gorzej z pozycją rozruchu bo ona raz łapie raz nie i rozrusznik załączał się dwa razy i tarł po kole zamachowym. Jak na razie problem rozwiązałem przyciskiem (działającym jak w/w krańcówka) i przekaźnikiem 25A chodzi tyle że można go wcisnąć podczas jazdy i zazębić rozrusznik...
Temat rozwiązany. Nie ma to jak naprawa bez odpowiedniej wiedzy i prawidłowego schematu. Mimo że nie ma immobilisera, to jednak jest blokada wtrysku przez alarm - dokładnie blokuje 5V i może coś jeszcze. A przekaźnik pompy jest załączany w trakcie rozruchu (taki Opel). Tylko musi być sygnał i to jest druga usterka.....czujnik wału. Auto działa. Pozdrawiam.
KODY USTEREK moduł sterujący DDE 2.1 silnik U25TD, X25TD 12- rozpoczęcie procedury sprawdzania 14- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie do masy P30 15- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie z napięciem lub przerwa P30 16- czujnik temperatury paliwa ( w pompie wtryskowej P68 ) zwarcie do masy 17- czujnik temperatury paliwa ( w pompie...
Widać i na schemacie i we wnętrzu alarmu, blokadę rozruchu. Jak się dobrze przyjrzysz, to przewody 3 i 4 trafiają do tego przekaźnika na płytce. I to jest blokada. Przetnij je i zewrzyj ze sobą. Oczywiście po stronie samochodu, nie alarmu. Nie wnikałem w Twoje pomiary zasilania, zostały źle zrobione. Sam widzisz, że nie masz zasilania po kluczyku. Zrób...
Bezpiecznik nr 16, 18,28 i 34 sprawdzić! Przekaźnik: R1 pompa paliwa, R2 sterowanie silnikiem i R3 sonda lambda. Z moich danych wynika, że blokada rozruchu jest, pin 81 sterownika silnika.
LANGEFORD wersja LS/LF/HP 110/113 przewód ZAPŁON(+12V nie może ginąć przy rozruchu!) ma kolor niebieski wpinasz go z jednej strony na cewkę przekaźnika sterującego blokadą natomiast z drugiej przedwód żółty czyli masa sterująca opcjami.
to nie ma jakiegoś przekaźnika w tym układzie? Fabrycznie nie ma ale kto wie czy jakiejś blokady zapłonu tudzież alarmu nie masz ukrytego co właśnie blokuje obwód rozruchu. Przy wtryskowcach blokuje się często pompę paliwa lub wtrysk a na gaźniku pompy nie da rady odciąć, zapłonu też nie bo zalejesz. Pozostaje często rozrusznik.
https://obrazki.elektroda.pl/9983889300_... W materiale znajdziecie przegląd PI84, PI85, PI84P, PI85P . Przekaźnik interfejsowy o wybranych parametrach jest dostępny jako gotowy skonfigurowany produkt, jednak warto mieć świadomość modułowej konstrukcji tych elementów. Prezentowane przekaźniki wykorzystują gniazda przekaźnikowe do montażu...
(at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot sprawdziłem masę, baterię, bezpiecznik główny, sprawdziłem też przekaźnik rozrusznika i nie wiem co zrobić, może są gdzieś jakieś inne bezpieczniki proszę o pomoc Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Tak, w większości samochodów istnieją dodatkowe bezpieczniki poza tzw. „głównym” (wysokoprądowym). Zazwyczaj zlokalizowane...
Fabryczne rozwiązania nie bez powodu są kosztowne. Grzałka płynu-ok. Nie czepiam się. Farelka jaka by nie była pozostawiona bez nadzoru to potencjalne zagrożenie. Odpuściłbym. Jeśli zainstalujesz grzejnik płynu o większej mocy, np. 3kW, a do tego prostownik/zasilacz, który zasili silnik fabrycznej dmuchawy (oczywiście odseparowany elektrycznie od instalacji...
był słaby akumulator A jakie jest teraz napięcie? Akumulator ile ma lat? okazało się że zebrał się nagar na komunatorze Mowa o rozruszniku? Ktoś go rozbierał? Wymienił szczotki? A przekaźnik to ten co uruchamia rozrusznik czy ten w skrzynce bezpieczników? podnoszę maskę włączył się alarm Może to blokada zapłonu zadziałała ale powinna odpuścić przy...
Ech widzę, że trzeba wam wszystko dokładnie opisywać .... To chyba oczywiste, że motocykl będzie na luzie. ponadto jest takie coś jak blokada rozruchu w przypadku włączonego biegu. Nie zagłębiajmy się w sprawy czy to bezpieczne czy nie bo wszystko mam obcykane oprócz tylko tego przekaźnika. Aby odpalił motocykl "bezprzewodowo" muszą być: - wyciągnięte...
Znajdujesz zasilanie zapłonu, czyli plus po włączeniu stacyjki i podłączasz pod niego pomarańczowy. Niebieski na rozruch. Szary lub różowy na dodatkowy przekaźnik blokady, którym odetniesz zasilanie cewek zapłonowych. I wsio... Wystarczy przeczytać schemat.
Zapraszam do dyskusji. W trzech dotychczasowych sesjach nowego egzaminu były zadania w których w części praktycznej należało wykonać: w zakresie E.7. wykonać układ stycznikowy do rozruchu silnika indukcyjnego z przekaźnikiem gwiazda/trójkąt; układ zasilania i sterowania urządzenia napędowego z trzema przenośnikami taśmowymi - blokada kolejnościowa w...
zauważam kilka wad tego rozwiazania: przy nieudanym rozruchu (silnik niezapalił) wyłączamy zapłon aby ponownie "zakręcić" rozrusznikiem i znowu trzeba nacisnąć przycisk - i tak za każdym razem :( układ przy unieruchomionym samochodzie - wyłączonym zapłonie - popiera pewien prąd - chociażby sama cewka przekaźnika - zależy jak kto jeździ ale współczesne...
W Lagunie II padła blokada kierownicy (chyba). Chciałbym kupić używkę ale... Czy nie jest ona zsynchronizowana z "centralną elektryką"? (czyli fizyczne przełożenie z innego auta nie przyniesie żadnego efektu). Generalnie problem dotyczy rozruchu samochodu. Coś blokuje CE uniemożliwiając zasterowanie rozrusznika. Karta rozpoznawana jest prawidłowo dezaktywuje...
Prawdopodobnie problem może dotyczyć braku pompowania wstępnego pompy paliwa przy zastosowaniu blokady natychmiastowej, (czyli tzw. przekaźnika i pstryczka). W wielu samochodach na wtrysku występuje tzw. pompowanie wstępne (charakterystyczna praca pompy paliwa po włączeniu stacyjki, a przed uruchomieniem silnika), aby listwa wtrysku podczas rozruchu...
Bardzo dziękuję za konkretną odpowiedź. Przekaźnik ctr engine bezpośrednio przed rozruchem podaje napięcie na przekaźnik pompy (i inne obwody) , ale od strony ECU jest +5V (nie ma masy) i przekaźnik pompy się nie załącza. Został zamontowany alarm jako dostawka (nie fabryczny).
Wytrzymam jeszcze jedno pytanie :) , pomijasz te dwa pomarańczowe przewody, a co do blokady, to też Ci już podpowiem skoro piszę, przecinasz przewód np. pompy paliwa czerwono-niebieski w boczku i puszczasz go przez dwa zielone przewody przekaźnika, przewód biały tego przekaźnika łączysz z odciętą stroną przewodu pompy od strony stacyjki, czyli tam gdzie...
Opel Astra-G 98-00 X14XE, X16XEL Multec S (F) P0105 -? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za wysokie -? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za niskie P0110 -? Za wysokie napięcie temperatura powietrza wlotowego -? Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego P0115 -? Za wysokie napięcie temperatura środka...
Nie wiem czy to l;iterówka ale w doprowadzający prąd przewód się nie włączaj. Ewentualnie sprawdz na którym przewodzie od stacyjki pojawia się 12 V po włączeniu i nie zanika na rozruchu przetnij go sprawdz czy samochód nie odpali jak nie odpali to włącz w ten przewód amperomierz i włącz co sięda wycieraczki itp. sprawdz jaki płynie max prąd ( na zatrzxymanych...
takie dokładane immo często ma również blokadę rozrusznika przekaźniki są w puszce immo tego typu nie znam (albo nie pamiętam) i nie staram się zapamiętywać takich zabawek bo tego jest bardzo dużo wyciągnij płytkę a jak nie będziesz mógł sobie poradzić zamieść jakąś fotkę płytki
Zakładam że to może być wina alarmu. W załączniku masz schemat podłączenia centralki Frontline XP Połącz ze sobą przewody odpowiedzialne za blokadę rozruchu i uruchom silnik. Jeżeli to uszkodzona centralka alarmu, ten zabieg powinien pomóc. nie wiem gdzie może być Centralka mogła zostać zamontowana wszędzie. Szukaj nieoryginalnych wiązek przewodów,...
nie widzialem nigdy Kolego zeby clip wlaczal zaplon, ale jak umiesz to zrobic to chetnie sie naucze Nie ma się czego uczyć . :D Sam to robi bez ingerencji operatora. :D Taka konstrukcja systemu stosowanego w LAGUNA II , VEL SATIS i ESPACE IV . Nie dam sobie ręki uciąć czy we wszystkich przypadkach, ale w tych które diagnozowałem i miały problem z uwierzytelnieniem...
Jakie to auto? Jumpy 2.2 nie istnieje. Walnąłem się. 1.6 EDC16C34. Kluczyk rozpoznany. Dodatkowo zdjąłem immo. Bez zmian... Zajrzałem do BSI w celu sprawdzenia błędów: 1.Brak sterowania rozrusznika - odpowiedniość. W BSM brak błędów. W ECU pojawił się dodatkowy błąd, którego na samym początku poszukiwań usterki nie było: 1. Obwód przekaźnika zasilania...
Mistrzu, nie fantazjuj z kondensatorami, tylko podepnij się pod niegasnące przy rozruchu +15. Ok. ale nie moge nigdzie w tym peugocie 206 zlokalizowac + po stacyjce zeby nie gasl :-( + staly ok, ale koniecznie potrzebuje + po stacyjce, poniewaz ten modul amt, jak ma podawany + staly na jeden i drugi kabel to dziala jakby caly czas bylo bez blokady...
Witam Mam ciężki orzech do zgryzienia, CIMy z kluczykami normalnymi ogarniam a trafił się CIM Open&Start. Zamówiłem CIMa - wylogowałem go ale nie wiem jakim cudem bo chciał zapłonu a zapłonu nie można po prostu włączyć. Przerwałem wylogowywanie a potem jak chciałem zrobić to ponownie to pojawił się komunikat ze jest wylogowany. Do CIMa mogę wejść w...
Dzień dobry Nie mogę poradzić sobie ze sterowaniem kompresorem samochodowym 12V. Kompresor służy do sterowania blokadami pneumatycznymi mostów i jest sterowany presostatem a następnie przekaźnikiem. Przy stałej pracy kompresor potrzebuje ok 40A ale to nie problem. Problemem jest moment gdy w instalacji jest 5atm i kompresor powinien dopompować do 7atm....
witam pytanie jak w temacie czy jest jakas opcja sprawdzenia go miernikiem to wyszlo po sprawdzeniu TECHEM 23:11:07 Udana inicjalizacja ECU. Keyword 2031 protokol Keyword #1: EF Keyword #2: 8F Nr VIN: W0L000036T1032993 Kod naprawczy lub Nr seryjny tester:S001001325 Data programu: 19970821 Nr części producenta: Nr części OPEL GM: 16202319 NL Nr wersji...
Witam. Mam Espasa 4 z 2003 roku. Jak na 3 lata użytkowania nie mogę negatywnie się wyrażać. Kilka dni temu po odpaleniu auta i ujechaniu ok 3 km silnik sam z siebie zgasł podczas jazdy. Na wskaźnikach nie zasygnalizowana została żadna usterka. Auto od tej pory nie odpala "jest martwe". Co udało się ustalić na tę chwilę. 1. Nie można podłączyć się z...
Przycisk „start-stop” w samochodzie (modernizacja 1) Opisany w miesięczniku „Elektronika dla wszystkich” nr 12/2003 przycisk „start-stop” w samochodzie mojego autorstwa, w ciągu pięcioletniej już eksploatacji okazał się bardzo pożytecznym urządzeniem i sprawuje się bardzo dobrze. Po tym okresie użytkowania ujawniła...
Witam, mam do zrobienia Atego z 2000r. Problem zaczął się od próby uruchomienia silnika z dużym prostownikiem z rozruchem, wymianie akumulatorów i wymianie rozrusznika. Wcześniej problem był w ogóle z dobranym źle przekaźnikiem immo na rozruszniku (był zbyt niskiej rezystancji- jeden prawie 4Ohm i drugi na próbę ok 10Ohm). Xentry podpowiadało, że ma...
Bezpieczniki główne w przedziale silnika Oznaczenie - max nat pradu - opis A - 80 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-3) B - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-2) C - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-1 ) D - 50 A lub 40 A - Silnik elektryczny wentylatora chłodnicy E - 50 A - Ogrzewanie...
trzeba sprawdzic cisnienie paliwa podczas rozruchu Ostrzeżenie.3.1.13. (10.9, 15) Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych. Proszę poprawić pisownię w pozostałych swoich postach. Niewykonanie zalecenia poskutkuje blokadą pisania.
Bezpieczniki główne w przedziale silnika Oznaczenie - max natężenie prądu - opis A - 80 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-3) B - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-2) C - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-1 ) D - 50 A lub 40 A - Silnik elektryczny wentylatora chłodnicy E - 50 A -...
Witam. Po trasie i kilku km jazdy to, po kostce brukowej auto zgasilem i nie odpaliło już. Jeśli podepnę kabel z + akumulatora do rozrusznika bezpośrednio to auto odpala normalnie. Z rozrusznika wychodzi biały kabel do przekaźnika rozruchu silnika nr 232, a od tego przekaźnika idzie jeszcze kabeł łososiowy na którym powinno być napięcie ale go brak....
PKO skasowaniu błędów odpala j chodzi przez chwilę dobrze po chwili zaczyna trząść silnikiem, wyświetla się usterka silnika na liczniku i po zgaszeniu nie chce odpalić tylko pstrykają przekaźniki i licznik jak by był rozładowany akumulator, a jest naładowany https://obrazki.elektroda.pl/7816032100_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych...
W kwestii centralnego zamka przewody na schemacie alarmu (biały i czarny w kostce z wyjściami do centralnego zamka) które są podłaczone do masy zostaw w ogóle nie podłączone jeśli chodzi o blokadę zapłonu sprawdź czy przypadkiem +12V po stacyjce który podałeś na zółty przewód alarmu nie zanika w czasie rozruchu silnika, nie powinien zanikać szczególnie...
A weź zastąp ten przekaźnik zworą na chwilę, żeby pompa cały czas działała i zobacz czy też zgaśnie wtedy. Byćmozę wyłączenie pompy to skutek a nie przyczyna -> sterownik wyłącza pompę gdy silnik się nie kręci. Tak jest, sterownik wyłącza pompę jak tylko lekko się nagrzeje, około 10-15min auto pracuje normalnie. Potem gaśnie i przy próbie rozruchu...
Bau cośtam to będzie budowa, wersja wykonania może... Kompensacja mocy nie ma dla tego silnika w żadnym wypadku żadnego sensu ekonomicznego. Wyrzucone pieniądze. Softstarty opłacają się podobno przy dużych mocach - dla 1,5kW łagodny rozruch da falownik (podobno cena jest bliska softstartu, a oprócz łagodnego rozruchu falownik zapewnia zmianę kierunku...
Witam Przekaznik dałem sprawdzić dokładnie u elektryka i jest sprawny. Z wyszukanych opisów znalazłem że jest to blokada rozruchu i podgrzewania filtra paliwa. Przekaznik sprawny ale problem nadal zostaje auto nie odpala. Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć czy przez to że leja wtryski nie mogę go odpalic przypomnę że na trzech świecach po odpaleniu...
W drzwiach kierowcy musisz wstawić siłownik 2-przewodowy i zrobić sterownik na 2 przekaźnikach i 2 diodach i na te przekaźniki podać sygnał z alarmu (ten na zamykanie i otwieranie central zamka). Aby sprawdzić który przewód podłączony jest do czujników drzwiowych najlepiej jest wykręcić czujnik drzwiowy i zobaczyć jaki kolor przewodu dochodzi do tego...
Witam. W moje ręce wpadł dzisiaj ciagnik C2812 z wyciętymi przez jakiegoś łosia przewodami uniemożliwiajacymi rozruch silnika przy włączonym biegu. Ponieważ nie dysponuję schematem, mogę się tylko domyslać co i gdzie było podłączone. Mogę to zrobić na przekaźniku, to żaden problem, ale lepiej by było gdybym trzymał się oryginału. No i ta ciekawość....
w niektorych dafach jak jest uszkodzony alternator(najczesciej szczotki) . :idea: Tutaj chodzi o blokadę rozruchu gdy silnik pracuje. Tak jest też w Iveco i w Scanii od 1999r. W Mercedesie załatwia to FMR a w Iveco do 2004r. i Scanii 4 serii na przekaźnikach. Niestety jeśli chodzi o te marki, mam schematy i wiem jak przebiega droga prądu jeśli chodzi...
1.BEZPIECZNIKI POD DESKĄ Z PRAWEJ STRONY: F1 - 7.5A - OKNO OBROTOWE F2 - 30A - SZYBA PASAŻERA,SZYBER-DACH PRZÓD F3 - 30A - SZYBA KIEROWCY,SZYBER-DACH TYŁ F4 - 25A - CENTRALNY ZAMEK F5 - 10A - OŚWIETLENIE KABINY F6 - 20A - GNIAZDA WTYKOWE W KABINIE P,L F7 - 7.5A - TELEFON F8 - 20A - ALARM ANTYWŁAMANIOWY(EDW) F9 - 10A - PRZEKAŹNIK OGRZEWANIA DODATKOWEGO...
Tu już trzeba by było zmierzyć średnice przewodu i obliczyć czy wytrzyma natężenie 12.25A Biorąc pod uwagę pracę kierunkowskazów z wypełnieniem 50%, średni pobór prądu ok. 10A, dopuszczalny dla przekroju 1 mm². Jednak przy 12A spali się bezpiecznik. jak znajdziesz gdzieś staro zepsuto originalo stacyjkie a zamiennik to rozbierz to i porównaj jakość...
Nie wydaje mi się, żeby ktoś szukał na siłę tanich rozwiązań, tylko rozwiązań na miarę problemu. Moja propozycja z przekaźnikiem zwykłym wynikła z tego, że umknęło mi, że to ma być obwód bezpieczeństwa, chociaż się wykpiłem drugą częścią postu z tej gafy. ale wracając do tematu... Jeśli autor tematu chce zmodernizować maszynę, aby była bezpieczna, to...
W Merivie brak blokady,widocznie ten typ tak ma. A "teraz z innej beczki" Astra H Z16XER blokada elektryczna. Na jakiej podstawie ECU silnika "stwierdza",że zakończył się rozruch i wyłącza przekaźnik rozrusznika?Tylko wysokość obrotów wału?
wszystko jest połączone w jedną całość, tam gdzie są kropki to jest złączka WAGO. Ok. Trochę się tu rozsynchronizowaliśmy, bo zobaczyłem dopiero później Twój schemat. I moje wcześniejsze pytania już nie mają sensu. Ale teraz mam jasność co do układu. Z Twojego opisu wynikało by, że prawdopodobnie któreś z urządzeń czyli czujka PIR lub ten AS-225, w...
To sterowanie chyba nie korzysta ze styków pomocniczych na stycznikach (brak blokady), przynajmniej nie widać na zdjęciu. Więc raczej przekaźnik czasowy.
https://obrazki.elektroda.pl/8584515200_... Przycisk „start-stop” w samochodzie. Modernizacja 5. Przedstawiam kolejną (5) modernizację urządzenia „Przycisk „start-stop” w samochodzie”. Tym razem też jest to całkowicie nowy schemat, uwzględnione są wszystkie poprzednie modernizacje, ale budowa nie...
1.BEZPIECZNIKI POD DESKĄ Z PRAWEJ STRONY: F1 - 7.5A - OKNO OBROTOWE F2 - 30A - SZYBA PASAŻERA,SZYBER-DACH PRZÓD F3 - 30A - SZYBA KIEROWCY,SZYBER-DACH TYŁ F4 - 25A - CENTRALNY ZAMEK F5 - 10A - OŚWIETLENIE KABINY F6 - 20A - GNIAZDA WTYKOWE W KABINIE P,L F7 - 7.5A - TELEFON F8 - 20A - ALARM ANTYWŁAMANIOWY(EDW) F9 - 10A - PRZEKAŹNIK OGRZEWANIA DODATKOWEGO...
Witam. Szperam już od dłuższego czasu na forum i szczerze mówiąc, mam bardzo mieszane uczucia. To też skłoniło mnie do napisania do Was. Proszę o poradę przy doborze/konfiguracji zabezpieczeń mojego samochodu. Zacznę od początku. Posiadam Nissana Micrę z 2000 roku - benzynka. Zakupiłem go kilka dni temu. Posiada wbudowany immo - działający - oraz alarm...
Wita. Wiem że zaraz usłyszę ze taki problem z problemem odpalania juz był wałkowany ale jednak nie był bo moj przypadek jest chyba nie do rozwiązania. Opel Astra 2,0 DTL 82km. Wymienione w aucie : pompa po regeneracji(tłoczek uszczelnienia itp) przelewy, uszczelki filtra wraz z filtrem, uszczelki miedziane przy pompie, trawersy, termostat, czujnik temperatury....
Nie ciągnę przewodów do ogniw tylko na strych bo tam mają być baterie (swoją drogą trochę dziwne miejsce bo nie wiem co będzie w zimie). Ze strychu przewód idzie do rozdzielni na poddaszu i drugi do rozdzielni na parterze. Klienta nie interesuje sprzedaż energii z ogniw bo podobno jest to nie opłacalne. Płacą o wiele mniej za wyprodukowany kW niż za...
Witam!! Układ paliwowy odcinał paliwo powyżej 2tyś/obr lub pod obciążeniem, gasł i mogłem go odpalić od razu i tak aż wjechałem na podwórko. Pojawił się błąd skanowany Delpi P0089 dodam iż pompa wysokiego ciśnienia była regenerowana równo rok temu po 20 tyś/km zatrzymał się. Zacząłem od wymiany filtra paliwa, przewodów paliwowych czujników na listwie...
Daj numer tego błędu, DF.... i kontekst np 1DEF 2DEF itd. DF113 Napięcie zasilania czujników 1.DEF obecny DF002 Obwód Czujnika Temperatury Powietrza CO.1 obecny Na początku stan rozruchu zmieniał się z nie wykonany na wykonany mniejwiecej co dwie może trzy sekundy. W tej chwili stan wygląda tak Blokada rozruchu nie aktywna + po zapłonie obecny rozruch...
Witam Sprawa jest nadal nierozwiązana i nie mam nikogo zdolnego/ znającego się na temacie/ obytego z podobnymi przypadkami. problem występuje nadal. Sprawa porannego problemu z odpaleniem występuje nadal - mimo cieplejszych dni. Gdy po raz pierwszy wsiadam (na zimne autko) z rana i próbuje odpalić samochód jednym kręceniem kluczyka i rozrusznika muszę...
Ciśnienie i wydatek poza podejrzeniem, sprawdziłem według ESI i jest zgodnie z opisem (2.6bara i wydatek ok 1L w ciągu 30s) Ten układ jest na sterowniku Boscha 0281010996 takim trzy wtykowym i nie ma w komorze silnika BSMa, jest na tym brązowym przekaźniku (stary ogór) Już mam schemat.....Tolerance data posiada dokładnie ten EDC 15 C2 11 Walka trwa.......
Faktycznie kolega zavadz w kilku miejscach nie ma racji. Od początku. Ad1. Dobre miejsce, to takie, gdzie trudno sięgnąć. ale też gdzie nie spływa woda i wyłacznik jest domykany przez płaską powierzchnię. Miejsce dobierzes sam doświadczalnie. Gdy nie miałem pewności co do miejsca, to robiem to w ten sposób, że w miejscu gdzie chciałem zamonotować wyłacznik,...
blokady rozruchu kontrolka blokady rozruchu przekaźnik rozruchu lodówka
grubo drutu nawojowego onkyo różne bezpiecznik wysokiego
prostownik tyrystor neotec magnus
Iveco Crossway: Ciężko wchodzące biegi po wymianie wybieraka Naprawa pompy zatapialnej TP 500 INOX 230V Omnigena