złącze x7 znajduje się przy nogach kierowcy ale od strony silnika za puszką przekaźników
Zwarcie w wiązce lub bardziej sklejony przekaźnik
Dokładnie na tym zdjęciu widać ten czarny dekielek...na lewo od żółtego przekaźnika...
bezpiecznik nr 23 tak na przyszłość polecam google hasło: Bezpieczniki i przekaźniki Opel Corsa B - rozpiska forum opel24
Sprawdź jeszcze bezpiecznik F46 czy masz na nim napięcie. Jak masz napięcie to sprawdź zasilania i masę głównego przekaźnika , oraz sam przekaźnik.
Fiat używa przekaźnika 30A jako głównego przy tym silniku...
Bo masz przekaźnik lampki.
Pierwsze zdjęcie p0686 jest z przekaźnikiem Drugi jest bez przekaźnika
tylko że nie wiem i nie mogę coś znaleźć który to przekaźnik i jak go zewrzeć na krutko Powinien być za schowkiem, tak jakby nad sterownikiem. Zwierasz te dwa piny w gniazdku, co odpowiadają stykom zwiernym przekaźnika.
a podłączenie kierunkowskazów można zrobić przy przekaźnikach ?
Tam są 3 przekaźniki - przekaźnik mocy świec żarowych, ogrzewanie filtra i kontrolki ładowania oraz sterownik świec żarowych.P
Witam.Gdzie może znajdować się bezpiecznik gniazda zapalniczki.Mam schemat z bezpiecznikami i opisem,powinien być to bezpiecznik nr.26 ale w mojej Corsie C w tym miejscu nie ma wcale bezpiecznika. W moje skrzynce nie ma bezpieczników nr. 4,6,7,13,14,18,20,21,26,27, oraz przekaźników: R4,R5,R6,R7,R8,R9,R11,R12,R19. Na podszybiu też jest skrzynka z przekaźnikami...
ale ja wiem gdzie on ma byc tylko chce znac jego nr.czesci W/g epc Nr GM : 90 464 777 pozdr a tak na marginesie to jest najzwyklejszy przekaźnik pozdr
Dziękuję za zwrotna informacje. Warto wiedzieć i o takiej możliwości wystąpienia awarii.
A na cewce przekaźnika masa powinna być na pinie "85" czy "86" przekaźnika ?
Przekaźnik jest sterowany poprzez ECU. Przekaźnik do sprawdzenia, bądź zmiany, oraz sprawdzenia wymaga sterowanie tego przekaźnika.
Po przekręceniu kluczyka powinien być impuls na pompę w celu podniesienia ciśnienia. Da się to usłyszeć w okolicy fotela pasażera. Sprawdź czy przekaźnik pompy dostaje napięcie w czasie tego impulsu. Możesz też wyjąć przekaźnik i zrobić zworę na stykach prądowych do sprawdzenia czy pompa działa. Na silniku jest też czujnik ciśnienia paliwa i to on załącza...
potrzebuje informacji który przekażnik odpowiedzialny jest za wentylatory z góry dziękuje za pomoc
Po włączeniu zapłonu powinna pracować przez bardzo krótka chwile, a ciągła prace ma podczas krecenia rozrusznikiem
Przekaźniki od wycieraczek są w tej skrzynce nad grodzią. Trzeba torxem odkręcić pokrywę.
Alternator obfotografowałeś ale przekażników jest kilka.Pewnie mostek się spalił i włancza przekażnik od kontrolki.
Bardzo dobrze kombinujesz Sprawdz wiązkę a dokładnie kabel koloru białego z niebieskim paskiem. Przewód ten idzie wraz z głównym plusem w jednym pancerzu z alternatora za silnikiem. Ja miałem przypadek że był przetarty i stykał do masy. Przedzwoń ten przewód pod względem zwarć i przerwy do samego modułu BCM. Jak jest wsio z nim ok to czeka Ci gorsza...
To wymień bezpiecznik.
Zrób tak, jak to zrobiło Daewoo - sterownik załącza pompkę na chwilę po włączeniu zapłonu, potem przekaźnik jest sterowany czujnikiem ciśnienia oleju.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Sterownik trochę schowany ale masz tu podpowiedź. A1.9 http://obrazki.elektroda.pl/6429776100_1... Rozbierz go i tam w środku są takie sprężyste blaszki które od przeciążenia się odlutowują (taki rodzaj bezpiecznika), trzeba przylutować i dalej prąd leci do świec. Sprawdź świece pod kątem zwarcia.
http://obrazki.elektroda.net/87_12415211... http://obrazki.elektroda.net/87_12415211...
Witam. Przekaźnik nr 3. Tak taśmę można sprawdzić miernikiem. Badasz omomierzem przejście. Ma być blisko 0 ohma. Rozumiem że bezpieczniki sprawdzałeś?
Zajmowałeś się montażem takich rzeczy?? Jak jest z instalacją elektryczną? Da się jakoś ominąć całkowicie podłączenie do komputera auta i zrealizować to na przekaźnikach??
albo odciąć zasilanie sterownika po zapłonie też nic mu nie będzie
No i nikt nie wie gdzie jest ten przekaźnik :?:
Może czujnik biegu wstecznego ? Nie da rady sterowanie masą do sterownika silnika.. Przesyłam schemat przekaźnika w komorze silnika..
Przyczyna - przekaźnik pompy paliwa
Bezpieczniki sprawdziłem wszystkie były dobre. Jakiś przekaźnik ?
Przekaźnik pompy jest pod wykładziną koło nóg pasażera.
Nie ruszaj żadnej śrubki. Szukaj braku zasilania na sygnał a nie wymyślasz. Skoro stuka to jest i przekaźnik tylko poprostu nie możesz go znaleźć.
Jak nie podmieniałeś to podmień przekaźnik, sprawdź czy na pewno jest prawidłowy, sprawdź przewód zasilania od sterownika i masę do przekaźnika żarówką nie tylko multimetrem czy kontrolką , sprawdził bym jeszcze masę i zasilanie przy pompie paliwa pomimo że działa po podaniu zasilania na przekaźnik.
wymień przekaźnik - są dwa na prawą i lewą stronę osobno - widocznie "skleiły" się styki przekaźnika
Jedną sondę miernika przyłożyłem do bezpiecznika F45, drugą do - na akumulatorze i pokazało 00 (zapłon był włączony). Sprawdziłem też rezystor dmuchawy, jest sprawny, tak samo dmuchawa - podłączyłem na krótko i działa. Może to być wina któregoś przekaźnika?
Witam Sprawdz czy na wtyczce z siniczka wycieraczki pojawia się napięcie. Często łamią sie kable pomiędzy klapą a budą na przelotcze gumowej. Pozdrawiam
Przekaźnik pompy paliwa .
Dwa przekaźniki w skrzynce pod maską, nie te małe wąskie, a te kwadratowe, jest tak, że jeden obok drugiego na krawędzi skrzynki od strony pasa, jeden jest od zasilania strownika wtrysku, drugi pompy.
mario 77 a gdzie znajdę te przekaźniki?
Do sprawdzenia wszystkie zasilania sterownika, łącznie z bezpiecznikami i przekaźnikami. Możliwe także uszkodzenie kostki stacyjki.
Ta corsa ma pod consolą po stronie pasażera przekaźnik od ładowania. Ma on oczywiście połączenie w alternatorem. Schematu nie posiadam, nie naprawiałem w takim aucie takiej usterki. Pozdr.
Widocznie, za duży prąd płynie przez niego. Źle dobrany przekaźnik lub pompa pracuje nieprawidłowo.
Skoro słychać przekaźnik to znaczy ze manetka wysyła sygnał do niego to oznacza ze działa. nie wiem co dokładnie dzieje Ci się z tymi wycieraczkami ale sprawdź ten przekaźnik
Jak dochodzi a nie kręci wywal rorusznik Jak mniemam autor wypowiedzi ma na myśli nie dosłowne "wywal" lecz wymontuj i sprawdź, napraw i zamontuj ;) Czy prąd jest podawany na elektromagnes rozrusznika najlepiej sprawdź za pomocą żarówki min. 12V 21W, zwykły miernik może się nie sprawdzić w tej sytuacji tak jak żarówka ;) Dodatkowo posprawdzaj połączenia...
Ja cie....taka kobieta to majątek..............i jest o czym pogadać wieczorem:D Sylwiaczek poszukaj schematu sterowania silnikiem z wykorzystaniem przekaźników, z przycisków podajesz na przekaźniki tylko masę sterującą
Sprawdź bezpieczniki i przekaźniki pod kątem zasiedziałych styków, najlepiej wyjmij wszystkie i wyczyść dokładnie.
Przekaźnik od zapłonu sprawdź pod maską czy się nie z kleił .
no to masz uszkodzoną samą trąbkę,jeżeli przekaźnik spracowuje
u mnie w 1.2 pomogło podanie zasilania z Akumulatora na przekaźnik z ECU.
połącz piny 2 i 5 (dlaczego?) 5 to żaróweczka sygnalizująca włączone światło. We włączniku tylnego przeciwmgłowego 2 i 5 są już połączone a w tym od przedniego osobno, bo zasilanie na kontrolkę idzie po przekaźniku.
Tak po podaniu masy na przekaźnik pompa działa.
Służę pomocą, gdy będę potrzebny. Jak będzie trzeba podłączyć przekaźnik też.
A ten przekaźnik nie ma sklejonych styków? Pytam tylko retorycznie.
Silnik diesel ? Podstaw przekaźnik.
Czyli zasilanie do x5 na pin 3 idzie bezpośrednio ze stacyjki? Bez bezpiecznika czy przekaźnika?
Nie pali z klucza bo nie masz masy na przekaźniku.
W rurze wydechowej! Czyli uważasz że to jednak uszczelka :( Jak kręcę rozrusznikiem to dopiero za nastym razem słychać ten przekaźnik od pompy paliwa gdzieś w okolicy nóg pasażera. Zdemontowałem półkę i odkręciłem plastikową obudowę z prawej strony ale go nie znalazłem. Była tam kostka 16 pin ? Ktoś wie gdzie dokładnie jest ten przekaźnik ?
Ja bym najzwyklej w świecie sprawdził czy jest przejście między stykami 30-87 (nie powinno być), następnie przyłożyłbym zasilanie do styków 85-86 i znowu sprawdził przejście (powinno być). Chyba, że pytasz o coś innego ;) Pozdrawiam
Prawdopodobnie nr2. http://obrazki.elektroda.pl/4862893000_1...
Hmm.... dodał bym jeszcze przekaźnik pompy.
Pompa ani drgnie przy przekaźniku ani przy zmostkowaniu. Więc raczej to jej uszkodzenie.
Przekaźnik padł na zwarcie? Trochę dziwne, było sprawdzić, czy kręci bez przekaźnika.
A komputer/diagnostyka co mówi ? Czy nie przypadkiem czujnik położenia wału ? chociaż może być za szybko i winny jest układa zapłonowy - hym..
Kurde, jaki wężyk, co wy piszecie.. Jemu pompka nie chodzi. Zobacz czy napięcie dostaje ta pompka. Tam masz dwa przekaźniki do sterowania tą pompką, K74 i K70. Steruje nimi Body Computer. Tam jest taka logika, że ta pomka raz się kręci w jedną stronę a raz w drugą w zależności czy psikasz na przód czy na tył. A zasilanie całego bajeru masz z bezpiecznika...
Na desce świeci check engine. Nie mam porównania ale auto raczej na mocy nie straciło. Jestem ciekaw za co odpowiada ta wtyczka i jakie są konsekwencje jeżdżenia bez jej podpięcia. Te cykanie przypomina cykanie przekaźnika.
Pod maską obok pompy abs masz skrzynkę są w niej cztery kwadratowe przekaźniki od wentylatorów i jeden mniejszy od sprężarki klimatyzacij
Ja bym wymienił kostkę stacyjki. Można tez próbować obejść przekaźnikiem z cewką wpiętą między 15 a 50, ale to już druciarnia.
Witam Mam ten sam problem, możesz jaśniej jaka wiązka, przekaźniki-bezpieczniki?
To nie szkodzi ale trzeba sprawdzić zasilanie po przekręceniu kluczyka na cewce zapłonowej .kostka stacyjki lub przekaźnik alarmu .
Dziękuję za odpowiedź. Zmierzyłem napięcia na wtyczce idącej do silnika i mamy tak: Czarny przewód: 12V po zapłonie Biały przewód: Napięcie 12V na 3 biegu Żółty przewód: Napięcie 12 V na drugim biegu Brązowy przewód: Masa Jest tam jeszcze jeden przewód na którym nie było żadnego napięcia. Może tu leży przyczyna? Na 1 biegu nigdzie nie było napięcia...
Panowie mam corse c 1.3cdti z 2006r. i po przełączeniu kluczyka świeci mi na liczniku tylko kontrolka od silnika a jak chce ją dopalić to kręci silnikiem ale nie zapala. nie wie ktoś czym to może być spowodowane?
Niestety to nie takie proste. W Oplu jak nie będzie połączenia między sterownikami siecią can to rozrusznik nie zakręci. Czy jak nie kręci rozrusznik przekaźnik od rozrusznika się odzywa?
Właśnie szkoda ze nikt do tej pory nic ciekawego nie wrzucił potrzebny jest schemat lokalizacji przekaźnik i bezpiecz do Corsa d 2006 1,2 napewno nic nie pasuje z w/w linków z góry dziękujemy za jaki kolwiek opis Pozdr.😉
Szary to sterowanie pompą plusem. Tak jak napisano wyżej daj przekaźnik i wysteruj go z wyłącznika masą.
Jak mam ten przekaźnik znaleść.
I po co piszesz te uniwersalne porady, które w tym wydaniu sie nie sprawdzą? Raz-szczotek tam nie zobaczy, do czasu aż alternatora nie rozpołowi. Dwa-tam jest pasek piętnastka i z pewnością nie będzie ślizgał. Aaaa, trzecie-kontrolkę gasi przekaźnik.
Przekaźnik lampki spalony
moze i nie ale taki jest plan bo nie jest łatwo wprowadzić kabli do wnętrza samochodu i dlatego kombinuje z przekaźnikiem od tylnich przeciwmgłowych
Możliwe ze w autodacie jest błąd i przy zwykłych dziennych zasilanie wychodzi z modułu bezpośrednio, a przy ledach pojawia się po bezpieczniku. Wysyłam schemat: (A7 i A9 to światła mijania) https://obrazki.elektroda.pl/2966827200_... https://obrazki.elektroda.pl/6003441700_... Możesz to potwierdzić, włączając i wyłączając...
sterownik wystawia dodatkową masę na jeden z przekaźników układu klimatyzacji.Zamykam
Hmm, a gdzie jest przekaźnik od klaksonu? Nie mogę zlokalizować łobuza. W ogóle w Corsie C jest druga, mała skrzynka z bodaj 5 przekaźnikami. Do niej opis byłby równie przydatny.
Witam mam podobny problem czy rozwiązał go juz Pan może?A który to jest przekaźnik od centralnego zamka?Z góry dziekuje za odpowiedź.Pozdrawiam
Podstawka, w którą jest włożony przekaźnik lampki kontrolnej ładowania
Przekaźnik jest w porządku
W jaki sposób masz zamiar załączać te halogeny? Nie miałeś dotychczas świateł przeciwmgłowych (przekaźnika K6 nie było)?
Niestety dziś go rozebrałem, ale źle poskładałem i spaliłem Nie masz czym się przejmować nauka kosztuje a autko dostanie nowy przekaźnik świec .
Wiesz ja nie pamiętam, ale może być po prostu w samej klapie z tyłu...
Miałem tak jak miałem uszkodzony przełącznik wielofunkcyjny (ta cała manetka za kierownicą). Ale na początek może sprawdz bezpieczniki i przekaźniki dla pewności.
Na czarnym zasilającym cewkę przekaźnika jest prąd?
Poszukuję schemat elektryczny do corsy d 1.2 xep . Wiązki od ECU przez bezpieczniki przekaźniki po moduł komfortu . Corsa odmówiła posłuszeństwa . Brak możliwości połączenia się z ECU .
Sprawdziłem czujnik oraz linię od czujnika do ECU i nie znalazłem uszkodzeń. Jedyna zastanawiająca rzecz to napięcie 8~8.7V za przekaźnikiem/konwerterem.
Może to też być przekaźnik od sterowania silniczkiem.
mozesz napisac na jaki przekaznik wymienic?
:) doprowadzenie napięcia , przewody , wsuwki itd przeważnie w miejscach połączeń powstają różnego rodzaju tlenki itd A powiedz, widziałeś kiedy jak jest skonstruowana skrzynka bezpieczników i przekaźników w Corsie C?
To jest Opel, czy tam przypadkiem nie jest tak że przekaźnik który załącza się dopiero gdy czujnik widzi obroty wału. Pomierz wtedy gdy druga osoba będzie kręciła rozrusznikiem.
Skoro cyka a nie dochodzi to może byś sprawdził w takim razie gdzie zanika, czy przed przekaźnikiem czy za nim.
przekaźnik zapłon corsa przekaźnik bezpiecznik corsa przekaźnik bezpieczniki corsa
sterownik astra delco junkers samoczynnie fujitsu siemens wymiana procesora
Pilot Nissan Micra K12 zamyka, ale nie otwiera drzwi Bezpiecznik gniazda zapalniczki Mazda 626 Comprex