Szukaj przekaźnika nr 53 - będzie pasował nawet od Golfa 3, ten przekaźnik ma wiele zastosowań. http://obrazki.elektroda.pl/8418385600_1... Na zdjęciu zaznaczone co tam powinno być. Ze zdjęcia widać że ta nowa skrzynka nie ma styków pod ten przekaźnik więc musisz je przełożyć. Ta skrzynka występowała w różnych autach więc warto zwrócić...
tu masz schemat i do dzieła od czegoś musisz zacząć:D
przekaźnik oznaczony jako 72 Jest on z logiką,jedno zainicjowanie uruchamia cykl,ponowne kasuje. Po prostu jeżeli nie chcesz aby wycieraczka pracowała,zrób podobny ruch dźwignią,jak ją uruchomiłeś :) Przekaźnik bez logiki ma oznaczenie 20
Równie dobrze może to być wina bezpiecznika, lub pompki płynu do spryskiwaczy.
Zostaw go w spokoju. Ostatnio miałem identyczną usterkę w audi i przyczyną był zły kontakt we wtyku przy przełączniku kierownicy (przy manetce od wycieraczek).
silnik nie zapala bo pompa nie podaje jak podłącze ją na ,,krótko,, pali bez problemu. nie dochodzi do niej prąd, dlatego myśle ze ten przekaznik. Po przekręceniu stacyjki prawie każdy przekaznik cyka ten też nie mam pojecia co robić sprawdziłem wszystko został mi tylko przekaznik ale nie wiem który i gdzie on jest. Myślę na zamontowaniu nowego przekaznika...
Można go oddzielić ale to występuje jako całość.
Manetka kierunków do czyszczenia/wymiany, wymiana przerywacza nic nie da bo problem wyżej
Możliwe, że to przekaźnik pompy paliwa. U mnie często nie załącza. Nie grzebałem jeszcze w nim, bo palę na gazie, ale po przekręceniu kluczyka powinno "cykać" na przekaźniku, po chwili się wyłączy. Jednocześnie powinno być słychać pompę paliwa. jeśłi nie ma takiej reakcji to styki na przekaźniku, albo sama pompa paliwa.
Z styku X są zasilane światła, dmuchawa, ogrzewana szyba tylna itd. Ten obwód jest pozbawiony zasilania w czasie rozruchu, ma to na celu odciążenie akumulatora przy uruchamianiu silnika, poza tym zachowuje się jak normalne 15, czyli + po stacyjce
W passacie montowano Valeo lub Bosch 120A, trzy lata/120kkm jest normą dla regenerowanych alternatorów.
Czy źle rozumuje napięcie stałe jest podane np. na przykładzie białego - na pinie 30 i 87, by przekazało dalej musi się spiąć pin 86 i 85 ? Jeśli zasilisz przekaźnik, piny 86 i 85, to piny 30 i 87 zostają razem zwarte... (zamykają obwód)... a piny 30 i 87a zostają rozwarte (otwierają obwód).
Powinien być 67.P
No to masz sterownik uszkodzony lub sama wtyka nie łączy. Dla pewności sprawdź jeszcze na pinach 5, 6, 11, 25 napięcia na pracującym, ma być 0.
To nie tranzystor, a umowne oznaczenie bloku elektroniki. Tu masz oznaczenia: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... A niżej w wątku, który przytaczasz masz wyjaśnione, jak to pracuje.
http://www.portal-diagnostov.ru/index.ph... http://portal-diagnostov.ru/index.php/en...
Gdzie szukać przyczyny, ewentualnie przekaźnika pompy paliwa, bezpiecznik jest cały Przekaźnik pompy paliwa to przekaźnik K20 (K-46)
To było jakieś dołożone, nie fabryczne odcięcie zapłonu, albo co bardziej prawdopodobne pompy paliwa. Teraz przywróć instalację do stanu pierwotnego, czyli połącz ze sobą kable, które ten przekaźnik rozłączał i posprawdzaj bezpieczniki, bo któryś się na pewno przepalił
Z tego co pamiętam to jest tam przekaźnik ale skoro wymiana stacyjki nie rozwiązała problemu to trzeba sprawdzić sterowanie tego przekaźnika.
Manual czy klimatronik, jak klimatronik to jeż do sprawdzenia, i przekaźnik zasilający w obu przypadkach.
Nad nogami kierowcy.Musisz sciągnąćdolną część deski czteru śrubki.Przekaźnik jest szeroki,podwujny.
Na akumulatorze jest skrzyneczka. Tam są główne połączenia do sprawdzenia. Jaki kod silnika bo być może nie ten przekaźnik wymienileś?
Na stronie VAGCAT.COM jest jeszcze jeden przekaźnik od ABS, na dodatkowym panelu przekaźników, na nim są jeszcze przekaźniki od pompy paliwa oraz wentylatora chłodnicy, ale gdzie to wszystko się znajduje - nie wiem, myślę że gdzieś w środku kabiny, albo w komorze silnika. Może gdzieś w pobliżu komputera.
Przekaźnik od wycieraczek jest podwójny i jest na swoim miejscu. To nie jest tak że każde gniazdo ma być zajęte.
Przekaźnik tak ma pracować ,a sygnał też można kupić jeden .Możesz założyć jeden a możesz i pięć ,twój wybór.
Sprawdź przekaźnik załączający terminal "15", jest nad nogami kierowcy
który przekaźnik odpowiada za tą usterkę czyli załącza świecę żarowe i pompę paliwa. Te elementy załącza sterownik silnika, a u Ciebie ewidentnie jest uszkodzony przekaźnik sterownika silnika. Znajduje się przy ECU (pod plastikową osłoną po stronie kierowcy, na podszybiu); numer 219.
Na schemacie mam tylko jeden przekaźnik ten pod kierownicą i to on jest od grzania świec. Następnie jest bezpiecznik 80A i od niego wiązka leci bezpośrednio do świec. Robiłem ostatnio A4 z tym samym silnikiem i w sumie przekaźnik i bezpiecznik był tak jak napisałem wyżej. Przekaźnik pod kierownicą a bezpiecznik pod maską w skrzynce. Nie wiem kto co...
Do tego silnika zasilanie sprzęgła po bezpieczniku nr.18 (10A), z niego też zasilany przekaźnik elektrycznej pompki wody, może tam jest problem. Przekaźnik jest pod skrzynką z bezpiecznikami. Żeby się tam dostać trzeba odkręcić główne przewody i śrubę przy przekaźnikach i skrzynkę wyjąć do góry.
Przekaźnik z napisem "109" na obudowie. Najlepiej wymienić.
Zobacz przekaźnik nr 460 , masz 2 szt . Spróbuj podmienić , a będziesz wiedzial który jest uszkodzony.
Do sprawdzenia bezpiecznik oraz przekaźnik http://obrazki.elektroda.pl/4686751500_1... Przekaźnik działa tylko jakieś 2 sek po włączeniu zapłonu lub cały czas w podczas pracy silnika czyli na bezpieczniku też jest tylko zasilanie przez 2 sek lub cały czas gdy silnik pracuje (weź to pod uwagę przy pomiarach).
Skrzynka bezpieczników/przekaźników nr 12 (zakratkowany na czerwono) http://obrazki.elektroda.net/50_11959096...
z tym że teraz nie zapala sie wcale kontrolka świec żarowych i auto za nic w świecie nie chce zapalić. Pewnie brak zasilania ECU.Tak sprawdź przekaźnik silnika a wcześniej bezpieczniki.
Kostka stacyjki lub przekaźnik nr 109 do przelutowania .
Tam chyba w module do klapy jest osobny przekaźnik , trza by sprawdzić czy pracuje .
Do tego trzeba jakiegoś dodatkowego układu ponieważ rezystacja tego płynu jest zbyt duża żeby zasilić cewkę przekaźnika. Przez ten płyn płynie zbyt mały prąd i ten przekaźnik się nie załączy.
Piwko o czym ty piszesz? Widziałeś o jakie auto chodzi? Widziałeś kiedyś w B5 Bordnetz? Czy autor tematu sprawdzał bezpiecznik nr 25 w skrzynce z boku deski? Chyba 25A. Jest tam w ogóle zasilanie na nim. To on zasila panel nawiewu. Skoro w panelu (chyba pin 2 6-pinowej wtyczki, przewód czarno-niebieski) nie ma zasilania to trzeba zobaczyć czy ten bezpiecznik...
Przekaźnik jest z lewej strony nad nogami kierowcy
Przekaźnik systemowy tnij.Sam schemat bez rozmieszczenia nie pomoże.
do wymiany przekaźnik wewnątrz centralki alarmowej
Koledzy i kolego robokop nie pospieszyłem się chodzi o to że kolega ma sterownik tak jak napisałem i przyjacielu zdejm osłonę pod kierownicą tam znajduje się reszta przekaźników i między innymi jest tam taki podwójny przekaźnik w jednej obudowie jest to sterownik grzania świec i sterowania pompy.P
Jeżeli mostkowanie odcięcia nic nie daje, to albo ktoś dodał jeszcze przekaźnik odcinający dodatkowy obwód, albo wina nie leży po stronie alarmu, tylko auta. Sprawdzałeś według tych schematów na końcu tego tematu, czy są zgodne z twoim autem? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic9...
Dlaczego nie sprawdzisz lub podmienisz przekaźnika i nie sprawdzisz świec żarowych, ale skoro kontrolka świeci cały czas to coś z przekaźnikiem i jeżeli był cały czas załączony tak jak pokazuje kontrolka to pewnie i świece popaliło. A próbowałeś wyjąć przekaźnik i czy w tedy dalej świeci kontrolka?
A czy sprawdzone było czy niema błędów. Podejrzewam że może być to czujnik wału lub wałków rozrządu . Przekaźnik pompy a 109 , sprawdźic też warto
bezpiecznik jest dobry przekaźnik też brak zasilania sterującego przekaźnikiem to rozwiązałeś problem wiec po nitce do kłębka został ci tylko jeden kabel a potem to już sterownik jeśli dobrze diagnozujesz bo jeśli się mylisz wracamy do akumulatora
Warto jeszcze poszukać przekaźnika immobilisera i go zmostkować, bo teraz nie ma pewności że to alarm odcina zapłon. Nie istnieje taki przekaźnik więc kolego nie wprowadzaj zamieszania.
A reflektory świecą, bez zakłóceń - szczególnie w chwilach braku nawiewu i wycieraczek? Bo może wystarczy poruszać/wymienić przekaźnik z nr 18?
Mało to jakoś widzę... Może tak prościej: do 30 przekaźnika przez bezpiecznik plus z akumulatora. 87 na reflektory (żółty). 86 masa. 85 z żółtego od 56 włącznika. Jeśli jednak już Kolega daje przekaźniki, czy nie można kompleksowo, za skrzynką w komorze silnika, jeden przekaźnik na każdą z żarówek? Dam później linka do opisu jak ja to robię.
Opis: Przekaźnik pompy, chłodzenie paliwa; Przerwa/zwarcie obwodu do masy -nieciągły Kod błedu: 19466
Witam! MAm takiego paska poszczałowego i na lewym kielichu pod maską jest przykręcony przekaźnik do świec żarowych najprawdopodobniej bo wychodzą z niego 4 kable czarne średnicy około 4mm. Nigdy go nie widziałęm w silniku 1.9 TDI więć pewnie go tam nie ma, jeżeli ktoś ma takiego paska lub coś przy nim robi to prosiłbym o podanie numeru tego przekaźnika...
Witam. Właśnie zakładam odcięcie zapłonu przez przekaźnik w passacie 1,9Tdi 1994r i mam wielki problem :( zrobiłem wszystko tak jak należy ( chyba ) + stacyjki do pinu 30 i połączyłem go z 86 do 85 dałem mase a do 87a dałem drugą strone odciętego przewodu stacyjki ! I niby działa ale jak puszczam przycisk, który podaje mase d\to auto gaśnie :( Bardzo...
Witam Musze wymienić napinacz paska ten ktory napina pasek min od alternatora. Popuscić i zdjąc pasek jest łatwo, ale z tego co oglądałem chyba nie odkręcę wszystkich śrób od napinacza (tj odkręce ale nie wyjmę) ponieważ wiatrak od wisko przeszkadza, jak go zdjąć w tym aucie? Samochód to passat 1.8t awt rok 2002
Na wstępie zaznaczam że szukałem odpowiedzi w książkach, schematach i na i forach ale nie znalazłem. Mianowicie w desce rozdzielczej za schowkiem poniżej radia znajduje się przekaźnik oznaczony numerem 135 który cyka podczas jazdy szczególnie jak się gwałtowniej naciśnie pedał gazu. Niekiedy po jego cyknięciu całe auto zaczyna szarpać - szczególnie...
mam błąd w passacie 1.8 benz.bez turbiny uszkodzony przekaźnik główny J271, który to przekaźnik
Witam. Jakie funkcje mają widoczne na zdjęciu przekaźniki? Chodzi mi głównie o ten oznaczony 1 "do góry nogami". Otóż ostatnio zaczął on "szaleć". Na średnich obrotach silnika przekaźnik przełącza się z częstotliwością ok. kilku do kilkunastu herców. Powyżej pewnych obrotów, to zjawisko znika. Nie zauważyłem złej pracy żadnego z odbiorników. Proszę...
Witam, jestem na finiszu montażu haka i napotkałem problem z wciśnięciem konektorów dedykowanej wiązki haka pod Passata B6 do złącza skrzynki bezpiecznikowej. Czy jest szansa, że konektory są nie tego rozmiaru, czy koledzy spotkali się z podobną sytuacją? Wcześniej nie dotykałem się instalacji w samochodzie, ale wydaje się jakby konektory były trochę...
Mam Passata 93r.Problem mój polega na tym że przy szybkim naciskaniu pedału gazu są szarpania ,przy powolnym tego nie ma. Jest to silnik 2l pełny wtrysk. :?:
Kupiłem passata 1,8 monowtrysk rok prod.1993 z wyrwaną kasetą bezpiecznikową.W drugiej kasecie było brak przekażników.Czy ktoś mógłby mi podać jakie przekażniki i w których miejscach mają być powkładane.W szczególności zależy mi na przekażniku od pompy paliwa aby móc zapalić samochód.Dodam,że jak do bezpiecznika nr.18 przyłożę +12V to pompa pracuje...
Witam czy ktoś wie w którym miejscu w passacie b6 znajduje się przekaźnik radaru ACC nr 479. Ten który odłącza cany. Pozdrawiam.
Witam. Potrzebuje kupić łącznik elastyczny katalizatora do samochodu Volkswagen Passat b5 fl 1,9 TDI. Wie ktoś może albo ma dostęp do katalogów jakie wymiary ma mieć ta plecionka ? Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź.
witam mam problem ze zmianą biegów, nawet przy postoju jedynka nie wchodzi. wydaje sie że w wybieraku nie ma luzów i po co jest otwór za zaślepką oznaczony żółtym kolorem http://obrazki.elektroda.pl/8999413800_1...
Wyszła mi kolejna usterka tym razem z przednią wycieraczką. Normalnie działa bez zarzutu, spryskiwacz również. Problemem jest jedynie to, iż przestała działać wycieraczka podczas spryskiwania szyby. Normalnie działała z trzema cyklami i nagle przestało. Pytanie jest banalne, gdzie szukać przyczyny takiej usterki gdy pozostałe funkcje działają. Autko...
Witam ,ktory przekaznik jest od czego a najbardziej mi zalezy na przekazniku wycieraczek przednich otoz mam taka sprawe bo chodza mi tylko na trybie najszybszym ale wolno jak na najnizszym reszta trybow w ogole nie chodzi ani funkcja spryskiwaczy nie wiem co to moze byc ???napewno nie manetka bo byla zakladana z innego paska i tez nie chulalo z gory...
Nie mogę nigdzie odnaleźć noty katalogowej tego układu scalonego, informacje na jego temat są mocno chińskie. Może ktoś podpowie... https://obrazki.elektroda.pl/6050560200_...
passat przekaźnik klimy passat przekaźnik zapłon przekaźnik wycieraczka passat
fazowy bolce canon reset pampers schemat behringer xenyx
samsung wf70f5e0w2w tablet firmware
Strzelanie w gaźniku Kawasaki KLF 300 - przyczyny i rozwiązania Chrysler Sebring nie kręci rozrusznikiem - przyczyny