zgnił przewód brązowo-żółty w wtyczce ECU lub w jej pobliżu. idzie od pinu 72 we wtyczce A do cewki przekaźnika systemowego.
Sterownik silnika za schowkiem pasażera ,dojście do złącza przez zaślepkę w prawym narożu podszybia. Jak się nie mylę sterownik wystawia impuls masy na przekaźnik pompy tylko kiedy silnik się kręci.
Sprawdź przestrzeń na nogi po prawej stronie. Na prawym słupku pod schowkiem. Obok sterownika silnika - różowy.
Deska rozdzielcza bezp. f2 f18 f23 f25 są od klimy. w komorze silnika przekaźnik 14 sprzęgło klimatyzacji, oraz bezpiecznik f35 wentylator chłodnicy
R120 Silnik wycieraczki, tył Z tym, że jednego przekaźnika tam brakuje, więc raczej to:R121 Podgrzewane lusterko(a)
Tak to jest ten sam silnik, na jego zabezpieczeniu jest bezpiecznik 30A i o takiej samej lub zbliżonej obciążalności styków powinien być przekaźnik. 2 Amperowy przekaźnik to zdecydowanie zamało.
Nie do sondy lambda.. to jest przekaznik zespolony podwójny... on załącza również sterownik silnika, a nie sondę...Na każdym szrocie to dostaniesz, bo nowy sporo kosztuje..
Przekaźnik podmienialem z innego silnika więc to nie jest wina przekaźnika więc w takim razie wina będzie po stronie ECU.
(...) mam jescze jedno pytanie tam z tyłu koło lampy lewej mam takie dwa przekazniki nazywaja sie RYDER TF1170 to jest jeden taki długi i drugi RYDER SMART 7 BYPASS TF2217U (...) To przekaźniki od instalacji elektrycznej haka holowniczego.
Ty nam lepiej podaj, oznaczenia na tych przekaźnikach w komorze silnika.
Czy ten przekaźnik jest w komorze silnika? i czy sprawdziłeś bezpiecznik F11?
W astrze 1.7 cdti ostatnio przekaźnik mi identyczne jaja robił.
Włącznik -> czujnik ciśnienia -> ECU silnika -> przekaźnik -> sprężarka. Podaj rok modelowy i oznaczenie silnika.
Jak kolega wyżej napisał, prawdopodobnie zwarły się przekaźniki. Otworzyć pojemnik po prawej stronie komory silnika i "walnąć" w przekaźniki. Się odblokują.
W Vectrze A rocznik 94 jest taki silnik i jest przekaźnik.
Albo pompka paliwa, albo zasilanie sterownika silnika.
Padnięty CIM
Bardzo możliwe że rozlutowany przekaźnik podwójny.
a skąd wsiąść takie przekaźniki ?
Wszystkie co do sztuki, nawet te w małej skrzynce pod maską. Zasilanie dochodzi do przekaźnika silnika ale sterowanie już nie i on nie załącza. Podejrzewam immobilajzer... ?
Nie prościej naprawić ECU? Jeszcze się te Twoje kombinacje posypią i załączy rozrusznik na pracującym silniku.
0230-przekaźnik pompy paliwa, 0115-czujnik temperatury silnika
Wspaniały przykład głupoty właściciela auta. Nie znam się i zrobię i to jeszcze popsutą częścią. Oby to była przestroga dla innych. Sprawdź przekaźniki.
uszkodzony sterownik silnika, przekaźnik podwójny, stacyjka...
Mianowicie pacjent VB z klimatyzcją silnik Isuzu 1,7 , oczywiście grzeje świecami do 70'C, mam pytanie który przekaźnik steruje sygnałem podgrzewania ? Przekaźnik wykonawczy znajduje się w komorze silnika.
Tam jeszcze przekaźnik zdajesię jest. Fioletowy, jeden od pompy i wtrysków, ten nas nie interesuje tylke ten drugi. On zasila osprzęt i kompa o ile się nie mylę. Zobacz czy się wysterowuje i czy zasila.
Silnik opel czy isuzu?
Czasami to mnie porażają niektóre porady. Przeciez to jest 2,0,więc Motronic. Gdzie tam masz moduł?Uzwojenie pierwotne cewki kluczuje sterownik silnika. Gdzie tam jest czujnik halla? Na dzień dobry bym grzebał w przekaźniku podwójnym.
Z tych bloków wynika że silnik nie kręci, a dopóki czujnik położenia wału nie będzie widział impulsów dopóty komputer nie wysteruje przekaźnika od pompki paliwa.
Prozaiczne - jeszcze przekaźnik! Dzięki za rady!
Ten silnik wygląda mi na C20NE stosowany w Vectra A, w pierwszej kolejności sprawdź to co radzi Kol. elektrit nr. tego przekaźnika 90 225 811 - zasila on wtryski i pompę paliwa (lubi mieć wewnątrz zimne lyty). Cewkę możesz sprawdzić omomierzem, ale muszę wiedzieć jaki to typ cewki - chodzi mi o jej kształt. Nr. tego sterownika to ten 90.... i do podstawienia...
Witam Jeżeli stukasz po przekaźnikach i załapuje ,to raczej do wymiany przekaźnik,pewnie styki wypalone(duży prąd silnika).
Witam. Mam problem z Vectra C 2005r. 1,9 CDTI. Po przekręceniu stacyjki nawet nie uruchamia się rozrusznik. W programie diagnostycznym wyświetla się brak komunikacji CAN z modułem sterującym silnikiem - U-2105-00. Bezpieczniki i gniazda są ok, przekaźniki też. Gdzie znajduje się w tym samochodzie komputer sterujący silnikiem bo nie potrafię go zlokalizować...
Wymieniłem przekaźnik ale to nie pomogło przyczyna tkwi gdzieś indziej.
No, a moja interpretacja tych błysków jest następująca: 0230 - przekaźnik pompy paliwa 0340 - nieprawidłowy sygnał z czujnika wałka rozrządu i podobno jest tak jak piszesz przy uszkodzonym czujniku wałka: - zaniżona moc - obroty ograniczone do 4500 obr/min - problem z nabieraniem prędkości Powodzenia.
Jaki silnik? Czy objawia się to ze rozrusznik kręci a auto nie chce odpalić? Czy w tym czasie - jak nie chce zapalić świeci się pomarańczowa lampka "Check Engine"? Jeżeli to silnik na wtrysku obstawiałbym przekaźnik pompki paliwowej.
8v?podaj kod silnika ,a jak zasterujesz masą to działa pompa?jak tak to pewnie było cos z odcinaniem pompy na gazie,lub ster silnika leży
Dzięki.A istnieje mozliwość łatwego sprawdzenia tego przekażnika? Bo to,że on jest uszkodzony,to jest zdanie diagnosty,a oni czesto nie maja racji.Powodem tego jest zapalajacy sie check na zimnym silniku.
Czarny przekaźnik obok tego fioletowego to przekaźnik na zasilanie elektryki silnika. Masz tam rozwiązane tak, że z ECU podaje na ten przekaźnik masę (-). Jeśli nie masz tam masy to uszkodzona jest wiązka.
miga też jak będzie problem z głównym przekaźnikiem!
Raczej go nie blokują bo tu wygląda na to że sterownik silnika się nie odzywa więc nie żąda nic od immo. Ożywisz komunikację ECU to będzie dobrze. 35 ma połączenie z OBD? Czy po przekręceniu zapłonu pojawia Ci się napięcie z przekaźnika na 23, 45, 68?
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa. Zasilania i masy sterownika silnika (komputera) . Przy uszkodzeniach występujących losowo i sporadycznie, czasami trzeba podpiąć pajączek żarówek ,żeby dojść do ładu. Co do rozładowywania akumulatora to zmierz natężenie prądu bez kluczyka. Często radio rozładowuje.
nie no przed właczeniem silnika obrotomierz wariuje i cyka przekaznik pod maska, obojetnie czy nawet wyłacze instalacje gazową
Mam problemy z tylną wycieraczką. Gdy włączę na krótko z akumulatora jest ok. Sprawdziłem wtyczkę ,-wygląda prawidłowo. Sprawdziłem bezpieczniki - są ok. Przewody wyglądają ok. Gdy uruchamiam wycieraczki to słychać silnik spryskiwacza. Czy za tylne wycieraczki odpowiada jakiś przekaźnik.? Proszę o pomoc.
A silnik dmuchawy chodzi lekko,nie wydaje podejrzanych dźwięków? Jeśli jest ok i nie upaliło termika przez opory na silniku to mój typ brzmi : przekaźnik dmuchawy do wymiany.
zgnita wiązka od przekaźnika do pompy paliwa zobacz pod tylnym siedzeniem jak wygladaja przewody
Przekaźnik jak cyka to jest do wymiany bo cewka w nim nie działa jak należy, zajrzyj w schemat i powoli podawaj prąd na pompe to dojdziesz do miejsca w którym sie traci, na przekaźniku patrzyłeś czy przełącza prąd na pompe? Jeszcze podejrzewałbym uszkodzony sterownik silnika w tych autach te sterowniki nie są najlepsze "mechanicznie".
Witam. Dziwne rzeczy zaczely mi sie dziac z autem najpierw padla klima dzis przestaly chodzic wycieraczki tzn chodza ale tylko na najwyzszym biegu. Potrzebuje jakis opis przekaznikow gdzie znajduje sie od klimy i od wycieraczek. Jest to silnik 1,9dth 150km. A jesli chodzi o klime to jest nabita. Z gory dziekuje za pomoc.
Pin 31 to zasilanie sterownika po przekaźniku który załącza sterownik silnika. Pin 32 to zasilanie stałe (+30). Nie można tego na pałe mostkować
Sprawdź, czy nie masz zwarcia. Podmień przekaźnik od kierunków no i przygotuj się na wymianę modułu nadwozia.
Witam wszystkich,mam opla vectrę 1.6 sedan 8 zaworowy silnik rok 1996.Powiedzcie mi gdzie znajduje się ten przekaźnik pompy paliwa ,Dzięki.:cry:
Jak jest rezystor to musi być koło wiatraka żeby miał chłodzenie, proste i logiczne. Ja mam C20NE w Astrze F, mam 2 biegi prosto z czujnika, bez przekaźników, a rezystor jest zamontowany przy samym silniku wentylatora.
Na 90% mogę powiedzieć że Vectry A takiego silnika nie miały. Jeśli to np C18XEL z Astry to będzie miał przekaźnik podwójny, słynny z zimnych lutów. Zaglądałeś do niego?
To jak zrobiłeś tą lambdę to teraz pojeździj i zobacz czy masz czek czy nie. Jeżeli nadal będą problemy to możesz w ciemno wymienić kolejne elementy albo zainwestować w porządną diagnozę z odczytem parametrów w czasie jazdy itp. Z18XE ma 2 sondy. O jaki przekaźnik ci chodzi ??
prośba do ELEKTRITa aby rozwiną temat z przekaźnikiem , który to dokładnie jest i czy napewno , przy ABS pod czarna pokrywką w komorze silnika widzę , że są dwa przekaźniki większy i mniejszy , który to to ten pośredni? . Przekażniki w komorze silnika: GM 90 225 811 - pompa paliwa i wtrysk GM 90 275 794 - ABS -> może to ten?.
32 Problem z obwodem przekaźnika dmuchawy Diagnostyka stopnia końcowego w module sterującym (Zwarcie do masy/zwarcie lub przerwa w obiegu prądowym) Górny warunek musi być spełniony przynajmniej przez 8 s Następstwo: Ciągłe postawienie w stan gotowości przekaźnika silnika krokowego (Zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie prądowym) lub Ciągłe postawienie...
Ogladałem schematy ale na zadnym nie ma zaznaczone gdzie dokładnie jest wpiety przewód. To coś słabo parzyłeś bo oplowskie schematy są bardzo dokładne. Może byś napisał jaki silnik, rocznik?
Pompa pracuje? co z wtryskiem (odcięty przekaźnikiem czy emulatorem?), iskra jest w "odpowiednim miejscu"?, jak mu "podlejesz"(ew.samostart) to zapali?
a może ktos wie jak oszukać komputer żeby nie traktował zamiany jako awarii.Czy komputer odczytuje zmianę poboru prądu czy wystarczy zamknąć układ na kostce żarówki np uzwojeniem przekaźnika?jeżeli ktoś wie proszę o kontakt.
Ten czujnik nie jest podpięty, czarny jak i czerwony kabel wychodzą z wiązki biegnącej do puszki z bezpiecznikami przy silniku do przekaźnika R114 (przekaźnik silnika) gdzie dochodzą dwa brązowe identyczne kable. Ewidentnie był to alarm w przeszłości, szkoda ciągnąć temat :) Dziękuję za zainteresowanie, pozdrawiam.
Masę tego przekaźnika kluczuje sterownik silnika. Z tymi numerkami to chyba coś pokręciłeś. Tam jeszze dochodzi plus po stacyjce do tego pzekaznika (kabel czarny). Jezeli faktycznie sterownik nie załacza masy to problem w sterowniku lub w kabelkach. Aha: wiesz że ta masa pojawia się na chwilę o przekręceniu klczyak a potem dopiero jak silnik się kręci.
Sprawdź, czy na LPG nie dostaje Gazu i benzyny jednocześnie. Może być problem z przekaźnikiem sterującym odłączanie benzyny.
Witam Mam podobny problem z moją Vectra C 1,9 150KM. Po wymianie sprężarki klimatyzacji przy gaszeniu mam zgrzyt - prawdopodobnie z rozrusznika. Z innego tematu wyczytałem że wystarczy tylko wymienić przekaźnik od sprężarki co też uczyniłem. Jednak bez pożądanego efektu. Chcę teraz spróbować z diodą. Moje pytanie gdzie ona powinna być umieszczona ?
Kluczyk zapasowy się programuje, ten drugi nie. Kłodka znikła jak chcę odpalić to słychać przekaźnik i zero reakcji. Wyskoczył błąd nieprawidłowy identyfikator środowiskowy ECM. Nie wchodzi pin do silnika.
Na małej śrubce powinno być napięcie równe chwilowemu napięciu w układzie, jest to napięcie po przejściu przez lampkę kontrolną ładowania. A jaki jest problem. Ale po odpaleniu silnika pojawia się to napięcie czy po przekręceniu stacyjki? Zamontowałem światła do jazdy dziennej ale zapalają się od razu po przekręceniu stacyjki. Chciałbym, żeby zapalały...
czy w trakcie pracy pompy styki przekaźnika są w spoczynku? (cewka prekaźnika nie jest zasilana)
Witam . Szukam pomocy . Czytam to forum ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem . Opel Vectra C GTS 1.9 cdti . Problem pojawił się w poprzednią zimę zniknął na wiosnę i lato pojawił się znów przy temperaturze 8 stopni na plusie . Auto musi chwile pokręcić do 5 sekund. Bardzo nierówno pracuje silnik po czym problem ustępuje i auto już normalnie funkcjonuje...
Prawdopodobnie masz alarm z przekaźnikiem odcinającym napięcie po stacyjce lub do stacyjki. jeżeli tak to przyczyny szukaj na styku przekaźnika. Normalnie żaden nie w tym miejscu przekaźnika alarmu własnie z poodu dużego prądu - ale kto wie co ktoś namieszał.
Uszkodzony silnik dmuchawy. Szczotki się skończyły albo wirnik ma niewłaściwą oporność
W astrze 1,7 TD na oplowskim silniku też mam 1 bieg (bardzo głośny zresztą) przekaźnik do wiatraka chłodnicy też jest 1.
Chłopie czytaj pytania ze zrozumieniem, czy wentyl pracuje jak WYŁĄCZYSZ klimę? Presostatów klimy nie zdiagnozujesz komputerem bo nie dają informacji do ECU silnika, sterują bezpośrednio przekaźnikami kompresora i wentylatorów
był jeszcze Y16XE. To dopiero niewypał na francowatej hybrydzie. Jak nie palił gorący to z gaśnicy śniegowej po sterowniku i odpalał. Albo zapalić na zimnym i postukać w żeberka obudowy sterownika, jak zgasł albo silnik zmienił rytm pracy to już wiadome, że tam. Co do przekaźników to też racja, fioletowy (od pompy) dostawał rozwarcia cewki.
Mam vectrę c 1.9 cdti 2006r 120km i mam problem. Przy gaszeniu silnika z włączoną klimatyzacją słychać zgrzyt rozrusznika. Byłem u elektryka i stwierdził ze jest to wina komputera. Komputer i elektryka w samochodzie mi działa bez zarzutów, więc szukam innych przyczyn.Ten elektryk powiedział również, że w momencie gaszenia silnika z włączoną klimatyzacją...
Akurat palenie się silników w Oplu to bardzo częsta przypadłość. Powodem przeważnie klejące się styki przekaźników w module sterującym.
Panie Robercie niestety ale nie działa:-( Silnik jest dobry na 100%. Połączyłem przekaźniki zgodnie z Pana schematem....:-( ma Pan jeszcze jakiś pomysł?? Pozdrawiam
Jak bezpiecznik 19 zprawdzony to zewrzyj przekaźnik nr 2 w komorze silnika.A czemu wymieniałeś czujnik na wale ?.czy kontrolka check miga jak nie chce odpalić ? Podaj kod silnika
Panowie silnik odpalił , ale jest problem że rozrusznik nie kręci bład w Cimie b3601-04 obwód przekażnika blokowania kluczyka , wadliwe działanie . Vectra z skrzynią automat. Brak sterowania na przekaźnik rozrusznika. Spotkał się ktoś z takim błedem?
Masz tu wzorcowe z innego forum: Wartości bloków silnik X20XEV i X18XE - dla celów porównawczych. Wolne obroty Wybrany model>,1996,Vectra-B,Silnik,X 18 XE Sterownik Dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.2 V żądanie migania,Nieaktywne 12V Urządzenie unieruchamiające,Aktywny Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Odebrane Prędkość silnika,896...
Teraz bardziej interesuje mnie czemu przestał palić. Aku na pewno dobry Podłącz pod tester przecież ci pisałem ,bo inaczej nie ogarniesz,to nie polonez.Wcześniej bezpiecznik F2 w komorze silnika i przekaźnik rozrusznika numer 6 w tej samej skrzynce.
Pytanie czy na obu biegach wentylator chodzi, od tego są dwa przekaźniki przy akumulatorze i bezpieczniki 30A, dalej pozostaje sprawdzić czy auto się przegrzewa regularnie.
Wszelkie naprawy bez znajomości zagadnienia mogą zakończyć się spowodowaniem dodatkowych strat. Podanie 12v z akumulatora na przewód sterujący przekaźnikiem pompy paliwa mogło spowodować usterkę sterownika silnika. Sugeruję oddać samochód osobie kompetentnej do naprawy.
Styk czujnika temperatury, działa tak, że nie włącza świec jak silnik gorący, i to może się podobać, ale jest druga strona medalu-grzeje świecami, do czasu, aż silnik nie uzyska 60 stopni. No i w oplu nie ma pod co go podpiąć.
Nie wiem o jakiej diagnozie piszesz, bo zaraz ktoś bedzie chciał to wpinać w kompa i bedzie lipa. Jedyna elektronika silnika jaka tam jest to dosyć rozbudowany przekaźnik świec żarowych i ustawianie kąta wtrysku.
Paliwo w baku jest i na jakim poziomie. Czy na bezpieczniku nr. 19 w kabinie jest napięcie / sprawdź żarówką lub kontrolką/ , przekaźnik pompy jest pod maską po prawej strony ,stojąc twarzą do silnika , w podłużnym pudełku jest ich cztery , od pompy po prawej stronie ,bliżej grodzi.
Witam. Mój problem to brak mocy. Prawdopodobnie to jest to (Faktycznie pomogło. Połączyłem 72 pin sterownika z konektorem 86 przekażnika zasilania sterownika silnika, odpalił i wkręca się na obroty (wcześniej dochodził do 3500 rpm). Jak to można samemu zrobić czy ktoś może mi to opisać gdzie się to znajduje który to pin 72 i przekaźnik 86. Bardzo proszę...
Na pinach 5 i 6 nie ma zasilania (powinno być z kontrolek), ale tylko kontrolka ABS świeci. Podanie napięcia na pin piąty (od kontrolki ABS) - płynie prąd 0,63A, kontrolka oczywiście gaśnie, ale nic się nie dzieje. Jakiś przekaźnik cyka w momencie podłączania wtyczki (o ile jest kluczyk przekręcony), ale silnik pompy stoi. Pomimo podania zasilania na...
Szczelność dolotu i przekaźnik podwójny sprawdź. Zapłon ustawia sie ręcznie, sprawdze to ! Nic tam się nie ustawia.
Pachnie problem z imobilizerem i przyległościami (moduł, antena, ewentualnie komunikacja) (tym fabrycznym, w kluczyku) swoją drogą piszesz że robi "pyk" i nic, a dalej wynika że kręci i jest w stanie zapalić na plaku? Czy ty dajesz tego plaka i potem odpalasz go na pych? Ja niedawno kupiłem jakiś chiński kabel typu OpCom do swojej Vectry 1.9CDTI i...
Witam mam problem podczas rozbierania silnika urwany został kabel od skrzynki bezpieczników tej mniejszej (vectra b 1.8 99r) wie ktoś może gdzie to teraz podłączyć szukałem ale nie widać jakichś pozostałości. Proszę o pomoc z góry dziękuje dodaje screeny. https://obrazki.elektroda.pl/5862106900_... https://obrazki.elektroda.pl/1224762900_...
Głupoty... Jeżeli silnik zimny to i tak powinny grzać czy kontrolka świeci czy nie. Sprawdzić przekaźnik od świec, ostatecznie bezpiecznik...OK 50 A.
Mam taką samą instalkę, lpg załącza się tylko od obrotów silnika i wg mnie to reduktor jest za zimny, żeby pracować lub właśnie Ci pada.
Witam! Panowie mam bardzo dziwny problem ze swoim opelkiem. Mianowicie rozchodzi się o to,że ostatnio auto zgasło mi na światłach na benzynie po krótkim nasłuchu obczaiłem ,że pompa nie "buczy".Sprawdziłem bezpiecznik był cały potem słuchałem czy słychać cyknięcie przekaźnika i nic nie było słychać.Jednak gdy silnik się ochłodził opel odpalił na benzynie...
tak wiem że musi pracować silnik . ale dziś było - 10 stopni i nie działało. coś nawaliło czy ma ktoś informacje gdzie jest jakis sterownik , przekaźnik bądź czujnik temperatury odpowiedzialny za włączenie webasta.
Witam Panowie, po podaniu zasilania na pompe auto odpala i jezdzi, naświetli ktoś zasilanie pompa ? wiem, że powinna startowac w momencie krecenia rozrusznikiem, widze ze zasilanie idzie z przekaznika, ktory zasila jednoczesnie wtryskiwacze, załóżmy ze problem jest z masa idącą ze sterownika silnika, podlaczymy mase na stałe i pompa bedzie chodzic po...
Zawór zamontuj jak najbliżej pompy wtryskowej (im dalej tym dłużej popracuje silnik po odłączeniu zasilania zaworu). Oczywiście będzie wtedy łatwiej dostępny, ja zawsze w takiej sytuacji montuję na zawór osłonę z blachy aluminiowej pomalowanej na czarno (osłonę nituję do blachy w komorze silnika, brak dostępu w razie awarii trzeba roznitować). A co...
Wystarczy uzależnić układ od kontrolki ładowania i po problemie, po uruchomieni silnika na przewodzie kontrolki ładowania pojawia się +12V, po pierwszym naciśnięciu hamulca zamyka się z.c., zgaszenie silnika otwiera z.c., prosta konstrukcja na 1 przekaźniku i na np. ST-1000
Nie mogę powiedzieć jakie mam ciśnienie bo nie mam jak jechać aby wogóle sprawdzić ciśnienie. Mogę tylko powiedzieć że jak sprawdzałem dzisiaj świece i czy napięcie do nich dochodzi, to po wykręceniu świec były mokre od ropy. i jeszcze jedno czy ktoś wie za co odpowiada przekaźnik w przedziale silnika ten mały bo nie mam na nim przejścia. szukałem opisów...
No czytałem właśnie i wiem że jest dużo. Wczoraj jeszcze doczytałem że mogą być przelewy. Zacznę najpierw od sprawdzenia przelewów, potem czujnik, potem świece, przekaźnik. Jak będę coś więcej wiedział to będę informował.
No tak może i nie trudno ale z wiązki przewody idą pewnie też do liczników, przekaźników i bezpieczników umieszczonych w kabinie, bez rozebrania deski rozdzielczej ich nie wyjmę a nie będę miał takiej możliwości.
Akumulator odłączałem po to aby skasować błędy ale zawsze potem znowu wyskakiwał check na gazie. Po odlączeniu aku samochód chodził jakby lepiej aż do ponownego zapalenia się checka Regulacja była ostanio robiona przy okazji wymiany filterka. Czyli jeżeli twierdzicie ,że przyczyną jest emulacja to co wypada mi teraz zrobić?Zamontowac emulator? Według...
przekaźnik vectra przekaźnik wentylatora vectra vectra przekaźnik światła
schemat zasilacz antenowy panel sterować nawiew mercedes uszkodzić wyświetlacz pralka samsung
LG WD 80180N – błąd PE po wymianie fartucha, problem z temperaturą wody, presostat, termistor LG WD 80180N – błąd PE i problem z temperaturą po wymianie fartucha uszczelniającego