Jasne. Odrazu coś mnie nie pasowało. Na schemacie wychodzi pin A 49 Czarny/Szary do R1 Główny przekaźnik
Tutaj masz schemat wszystkich świateł.P http://skoda.autokacik.pl/ciekawostki/se...
Po co Ci kod błędu, zwróć uwagę na pytanie. Potrzebowałem się dowiedzieć który przekaźnik jest od pompy paliwa. Mogłeś się nie wysilać i nie pisać takiego bzdurnego posta. Wrzucam zdj. obrazujące który jest to przekaźnik. https://obrazki.elektroda.pl/6352349700_...
który przekaźnik byłby najlepszy? V277 to pompa paliwa Przekaźniki: J49 i J17 są odpowiedzialne za sterowanie pompą paliwa.
Kostka stacyjki w pierwszej kolejności. Później przekaźnik obwodów zapłonowych.
A no tak Octavia po 2004 roku. Więc w module wycieraczki albo przekaźnik albo tranzystor. Te tańsze zamienniki z tranzystorem często się przebijały i chodziły cały czas.
Nie czytasz co się do ciebie pisze. Napisałem ci że to przekaźnik drugi od lewej dolny rząd tak? Nie trudno się domyślić że to nr. 18. Jak on jest załączony to ma być prąd na bezpieczniku F68 . A załącza go stacyjka. Także albo przekaźnik,stacyjka,przewody. Szukaj.
Najważniejsze to sprawdzić czy dochodzi prąd do świec żarowych. Może bezpiecznik lub przekaźnik świec żarowych.
Przełącznik , przekaźnik , bezpiecznik. Tutaj jeszcze elektroniki w światłach nie było.
Witam przekaźnik możesz użyć dowolny, rozumiem że masę tego układu chcesz rozłączać, czy tak ? Jeśli tak to przekaźnik samochodowy na 12V cewkę wspinasz tam gdzie napięcie pojawia się po zapłonie i masę a stykami NC przekaźnika przerywasz obwód masy. Gdy napięcie zapłonu zginie przekaźnik znów podłączy masę do układu. Pozdrawiam....
11A to dużo, być może zwarł sie przekaźnik pogrzewanej szyby.
Sprawdziłeś bezpiecznik nr 5 (30A)? Przekaźnik wycieraczek to zazwyczaj nr 377 lub 192 (w zależności od wersji). Przekaźnik od wycieraczek znajduje się w skrzynce przekaźników i bezpieczników pod deską rozdzielczą, po stronie kierowcy. Pod deską rozdzielczą, po lewej stronie (za osłoną pod kierownicą). Skrzynka przekaźników znajduje się nad bezpiecznikami...
Rozumiem to w ten sposób że mam sprawdzić czy w gnieździe przekaźnika pompy jest napięcie ? W gnieździe przekaźnika sprawdzisz czy jest prąd na pinie 30. Jak jest,to można zrobic zworę do pinu 87 . Wtedy prąd popłynie na bezpiecznik pompy i pompę to sobie zobaczysz czy wtedy działa. Jak działa to uszkodzony przekaźnik albo jego sterowanie. Sterowanie...
Przekaźnik rozrusznika powinien mieć 4 bądź 5 wyprowadzeń, dwa od cewki czyli sterowanie (86-85) i trzy bądź dwa od styku (30-87-87a). Jak zewrzesz przez żarówkę H4 tyk 30 i 87 rozrusznik powinien się odezwać i po tym można namierzyć który nim steruje bez ruszania strony sterowania nim. https://obrazki.elektroda.pl/5914649300_...
Możesz mieć uszkodzony (przerwa) włącznik świateł mijania (drugi od lewej z lewej strony konsoli). A może wypięty z instalacji? Poza tym sprawdź przekaźnik i żarówki...
Uszkodzony może być włącznik świateł, ten koło bezpieczników. Można zmostkować na próbę te dwa przewody idące do niego. Jeśli to nie pomoże, to uszkodzony może być przekaźnik świateł dziennych. Znajduje się na płycie przekaźników pod deską rozdzielczą za włącznikiem świateł mijania. Jest to przekaźnik z oznaczeniem 484. Częsta usterka (zimne luty).
Ogólnie to działa to tak. W silniku jest styk pozycji spoczynkowej wycieraczek. Jeżeli włączysz wycieraczki i je wyłączysz to przekaźnik podtrzymuje tak długo napięcie aż dostanie informacje ze stuku pozycji spoczynkowej. Wtedy rozłącza zasilanie silnika i wycieraczki stają gdy są na dole szyby. Jeżeli się nie zatrzymują po wyłączeniu ich manetką to...
Klei się przekaźnik i trzeba go wymienić, jak alarm oryginał to w module nad dogami kierowcy, jak dokładka to w module alarmu
Podobnie myślałem ze stykiem P dlatego moje pytanie , zasil radio z przekaźnika a przekaźnik załączaj dwoma plusami oddzielonymi diodami .
Przekaźnik jak najbardziej. A najlepiej gotową blokadę elektroniczną z wbudowanym przekaźnikiem. To nie są jakieś wielkie koszty.
No, liczyłem na to, że ktoś to napisze. Układ połączeń jest taki, że przez ten kabelek zamyka się masa na przekaźnik odciązający stacjki ( przez uzwojenie elektromagnesu)
Jeśli mają się włączać razem z drogowymi to podłącz przez przekaźnik i dodaj jakiś bezpiecznik. 85 masa 86 + z drogowych do sterowania przekaźnikiem 87 + z akumulatora 30 plus do Twoich halogenów.
Schemat od Polo ale to jedno i to samo jeżeli chodzi o sterownik silnika. Zwróć uwagę na przekaźnik J271 (ma różne oznaczenia w zależności od kodu silnika i rocznika: 100, 103, 109 , 429), gniazdo nr 10 lub 15 - dolny rząd, pierwszy z lewej (10), pierwszy z prawej (15). Przekaźniki są nad nogami kierowcy. Ten przekaźnik zasila wtryski, cewki zapłonowe...
Witam. Obok bezpieczników powinien być włącznik automatycznego włączania świateł. Może jest wyłączony lub uszkodzony. Jest jeszcze przekaźnik o oznaczeniu 484 pod deską rozdzielczą mniej więcej za włącznikiem świateł mijania. Bardzo często występują w nim zimne luty.
(...) twiera zamek. Wszystkie pozostałe kable zwierane do masy nie dają żadnego efektu. (testowane przy zamkniętych drzwiach) Wszystkie podłączenia wykonuje bez opornika. https://obrazki.elektroda.pl/5945758700_... Nie mam pomysłu jak podłączyć, abym mógł zamykać z pilota, może oporniki? Dziękuję za dostarczenie zdjęcia i dodatkowe informacje....
Sprawdż czy dochodzi + podczas pracy ogrzewania do IPCU jesli nie to masz przekaźnik po drodze i bezpiecznik F3. A jesli dochodzi + i jest - a nie działa to zostaje IPCU.
jak bezpiecznik ok, same lampy ok, po zmostkowaniu z prawymi lewe też świecą to kable też ok - zostaje albo jakiś przekaźnik który jest po przełączniku albo sam przełącznik.
Świece moga być sterowane bezpośrednio ze sterownika Silnika Bez przekaźnika ?
Czy manetka zmiany biegów w pozycji N też nie można uruchomić silnika ?
Czy dobrze rozumiem: +12V z akumulatora mam podłączyć pod styk 30, masę pod styk 85, a na leda +12V ze styku 86 a masę ze styku 87? Źle rozumiesz, 12V "z akumulatora" nie potrzebujesz. Masz zaznaczoną oryginalną żarówkę. 86 - masa (z oprawki żarówki) 85 - zasilanie żarówki 30 - zasilanie żarówki (razem z 85) 87 - do paska LED ("+") "-" paska LED również...
Zobacz jakie jest rozmieszczenie i oznaczenia przekaźników w głównej skrzynce w komorze silnika. Tu mam przykład z Golfa V : http://obrazki.elektroda.pl/2009304100_1... Jest ujęte, że przekaźnik pompy paliwa jest na pozycji A3 i ma numer 167 ale dla innych silników niż BXE. ETKA dla Skody wskazuje również 167 ale tylko dla silników BCA...
Tniesz czarno/niebieski(+15 na przekaźnik zasilania ECU silnika) ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą i nie pali, to właśnie kabel z bezpiecznika F1.
Sprawdź bezpiecznik 20A w skrzynce bezpieczników, w tedy przekaźnik pokazuje , że grzeją świece a prąd nie dochodzi do świec.
Stawiał bym na pompę paliwa. Wygląda na to że silnik wypala zapas paliwa z przewodów - a pompa nie podaje następnej porcji. Sprawdź czy pompa pewnie włącza się po każdym przekręceniu kluczyka. Sprawdzić trzeba by przekaźnik pompy, przewody i styki. Sama pompa też może szwankować.
U mnie przy autronicu Al-700 było podobnie choć attuator pobierał troszkę mniej prądu. Nie wyjaśniłem tej sprawy , ale poradziłem sobie z tym w ten sposób że zasilanie inst gazowej dałem przez przekaźnik który włącza się dopiero po włączeniu stacyjki i jest wszystko ok.
bezpośrednio pod wiązkę długich z jakimś bezpiecznikiem? Jak chcesz mieć pożar w Aucie. Przekaźnik typ 541. 30 wejście 87 wyjśćie 86 do masy 85 sterowanie (+ z długich) Wielka filozofia. Przekaźnik ciągnie jakieś 0,08A więc tyle co nic, a na 1 przewodzie podłączyć 3 żarówki 55W? Instalacja spalona....
Nie pisał, że nie może uruchomić tylko, że ma sporadyczny problem z uruchomieniem - i to jest właśnie różnica. Dla czego przekaźnik przy mrozach miałby pracować dobrze a przy temp silnika dodatniej, gdzie obciążenie prądowe akumulatora jest mniejsze, szwankować? np na tej stronie (w połowie strony) film z rezultatem http://diesel-tuning.pl/cennik.php
Alarm ma wbudowany przekaźnik o stykach normalnie otwartych?A jaki to alarm i czy ma atest?A podłączyłeś plus po zapłonie?Albo podłączyłeś go do zanikającego plusa podczas rozruchu.Stare alarmy miały coś takiego.To będzie chyba to.
Weź w ręce kontrolkę! Niech ktoś próbuje kręcić rozrusznikiem i zobacz kontrolką czy dochodzi na któryś kabelek + (jak zrobi stacyjke na rozruch to kontrolka Ci się zapali jeżeli wyłączy zapłon to kontrolka zgaśnie)- myślę że wiesz o co mi chodzi Jeżeli na żadnym z kabli dochodzącym do rozrusznika nie będziesz miał + to znaczy że: -mógł ugnić gdzieś...
czy moze za jakies kilka kilometrow komputer zastopuje mi slinik.Moje auto to Skoda Octavia 2006 Tour 1.9 tdi na pompowtryskiwaczach. I na koniec jakie sa ogolnie opinie o tym silniku-czy ten jest ok czy moze te starsze byly lepsze?Bardzo prosze o pomoc to nie komputer zastopuje Ci silnik tylko przekaźnik sterujący klapą gaszącą jeśli zacznie ją zamykać...
Podłączenie cewki przekaźnika pod DFM czy L ? wydawało by się że DFM (sterownik) ? Dodano po 59 L (kontrolka), a czy nie uszkodzi się sterownik silnika jak podłączę pod DFM ?
Witam, gdzie w Skodzie Fabia 3, znajduje się przekaźnik wycieraczek? Wycieraczki chodzą cały czas i nie da się ich wyłączyć. Można zmieniać szybkość i częstotliwość pracy na manetce, ale funkcja "off", nie działa.
Dziękuję za podesłanie schematu. Mam jeszcze pytania, czy ten schemat jest konkretnie pod model mojej skody, bo trochę rozmijają się oznaczenia kabli, czy masz może legende tego schematu, i czy może wiesz gdzie jest umiejscowiony przekaźnik główny o którym wspomniałeś powyżej. Skoda Octavia 1 1.6 benzyna 102 KM silnik BFQ. Jeszcze raz bardzo dziękuję...
nikt nie pomoże ?
Do wymiany przekaźnik.
Hey, Też teraz przechodzę przez ten etap:) Cały pic polega na wysterowaniu przekaźników, co za pomocą jednego przewodu jest kłopotliwe bo napięcie przechodzi przez cewkę przekaźnika i oba są podłączone szeregowo i dzieją się cyrki. Na obrazku narysowałem ten przypadek. http://obrazki.elektroda.pl/1131325500_1... Jako, że nie znalazłem...
Wymieniłem przekaźnik i problem z pompom paliwa jest rozwiązany. Czy ten przekaźnik odpowiada za jakieś inne urządzenia ? Ma może kto schemat jak powinny być doprowadzone przewody do kostki w którą wpięty jest przekaźnik ? i opis pinów tego przekaźnika .
Każda Fabia ma CAN.
Musisz zajrzeć do tego przekaźnika zobaczyć jaki jest dokładnie i dobrać coś podobnego, kablami polutować lub wlutować w płytkę jak podejdzie.
przekaźnik. Brak masy.
przekaźnik skoda schemat przekaźnik przekaźnik pompy skoda przekaźnik świateł skoda
alarm rozpoznac alarm system navigation niebieski ekran radio samochodowe
napięcie paneli fotowoltaicznych tania drukarka laserowa
Migająca lampka ładowania w Acer Nitro 5 - przyczyny i rozwiązania Wzmacniacz WS432: Rola kondensatorów i układu opóźniania