Sprawdź instalację od świec do sterownika czy nie ma przetarć , zwarć , luźnych czy skorodowanych styków itp ... - na schemacie widać że w twojej wersji nie ma przekaźnika świec tylko steruje tym sterownik silnika ..
Jeśli akumulator ma siłę zakręcić rozrusznikiem, to co ma do grzania świec? Pewnie sterowanie przekaźnikiem grzania, albo same świece do przeglądu.
Sprawa wyjasniona, koniec tematu.
Bezpośrednio steruje tym sterownik silnika z pinu 14 na pin B1 przekaźnika.
przekażnik świec żarowych jest wysterowywany ze sterownika pin nr. 50 (sterowanie masą)
W komputerze wyskoczył błąd "obwód przekaźnika grzania świec przed/po rozruchu, przekaźnik sterowany i świece żarowe nie zasilane", tylko że po zamontowaniu tego przekaźnika w takim samym peugeocie nie było tego problemu. Możliwe, że zacznę od filtra paliwa. Dodano po 33 Ewentualnie problemem mogą być świece, ale nie ma jeszcze ujemnych temperatur.
Czym sterowany jest przekaźnik świec żarowych.
Przekaźnikiem świec, tym na podszybiu, steruje centrala silnika (EDC15). Zrób testerem test podgrzewania wstępnego, funkcja test aktuatorów.
Witam. Wstawić w układ dodatkowy przekaźnik z cewką na 230 V. Programator wtedy steruje przekaźnikiem.
Potrzebuje pomocy skąd jest podłączona masa do w/w pinu. Sterownik silnika jak potrzebuje zagrzać świece steruje tym przekaźnikiem wystawiając masę. Zależnie od temperatury płynu jaką widzi sterownik silnika.
Witam ja też mam audi A4 z 2000 115km i tragedia z ogrzewaniem, grzeje kiedy chce .A jak juz grzeje a przyjdzie mi wyprzedzić i mu przycisnę to leci zimne powietrze TRAGEDIA
Przekaźnik świec żarowych znajduje się pod maską,sterowanie przekaźnika ze sterownika silnika przewód zielony pin A15.Zasilanie bezpiecznik nr.20-15A.Drugi bezpiecznik w skrzynce z przekaźnikiem 60A.
nowy6855 ręcznie jej zagrzać nie można Można jak masz oryginalne sterowanie z dwoma włącznikami to jest przycisk do wstępnego grzania świecy a na obrotowym symbol świecy . Jak samoróbka to trzeba wstawić odpowiedni przycisk lub przekaźnik sterowany przyciskiem na świecy jest prąd ok 17A.Te ogrzewania odpalały bez problemu przy 30 stopniowych mrozach....
Schemat z tranzystorem. Autorze tematu ! Schemat post #3 byl bardzo dobry. Współczesne Ledy dobrze świeca przy prądzie 1mA.
Na początek wstaw diody led na wyjścia zamiast przekaźników i to wystarczy do testowania programu.
Sterownik silnika steruje przekaźnikiem świec, jaka temp. silnika po nocy? Masz trzy opcje: -czujnik temp. silnika - jw można sprawdzić -przekaźnik świec -sterownik silnika (najmniej prawdopodobne).
Witam. W zał. komplet schematów bezpieczników i przekaźników w Seat Toledo 1.9TDi dla modeli od 2006 do 2010 roku na przykładzie sinika BXE. Opis po polsku. 1.Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika.pdf 2.Skrzynka bezpiecznikowa w komorze silnika.pdf 3.Skrzynka bezpiecznikowa w przedziale dla pasażerów.pdf 4.Skrzynka przekaźnikowa...
Sprawdź masy ECM. Sprawdź czy ECM dostaje 12v po zapłonie. Jak tego nie będzie to jasne że nie zasili głównego przekaźnika. Wygląda na typowy problem z zasilaniem. I sprawdzaj żarówka np 21W a nie miernikiem. Sterowanie przekaźników żarówką 5W.
Co o tym sądzicie ? Sądzę że to debilny pomysł. Po co to robić?
A czy przypadkiem nie jest tak w czujniku piny 1,3 odpowiadające za sterowanie świecami przy zimnym powinny być zwarte?? Przekaźnik świec sterowany masą z ECU pin 42
Td to nie DTI gdzie faktycznie po 2 świece są spięte razem . Zwykły przekaźnik 70A steruje świecami z zielonego sterownika, nogi pasażera.
Przekaźnikiem świec steruje ECU , podając masę , na podstawie czujnika temperatury siulnika. Jak nie było żadnych błędów to sprawdź kabelek pomiedzy ECU , a przekaźnikiem!
1. Jakie tam jest zasilanie? 12V? 2. który przekaźnik steruje tymi świecami? 3. czy naprawdę powinny one działać dopiero poniżej 5 st na zewnątrz? 4. niektórzy piszą, ze działają też tylko po włączeniu nawiewu na przednia szybę, bo wg załączonej wyżej tabelki nie powinno mieć to wpływu. Myślę nad zrobieniem włącznika ręcznego do tego dogrzewacza, bo...
Odepnij czujnik temperatury silnika - powinny zacząć grzać świece. Może być uszkodzone sterowanie przekaźnika.
A ja mam pytanie jak zamontowałeś przekaźnik od renówki i czemu nie chcesz zrobić tego jak biały człowiek i sterować świecami za pomocą 2 przekaźników.?
Na przekaźniku ma być dwa plusy : stały(główny) i po stacyjce (85), sam przekaźnik sterowany masą z ECU po przewodzie biało-żółtym. Sprawdź też przewód z przekaźnika na świece który idzie przez bezpiecznik 80A w skrzynce w komorze silnika z prawej strony przy podszybiu.
Wszystkie razem świece biorą około 60 A , ten 30 A bezpiecznik to karzełek. Jeżeli sie nie mylę , to ten przekaźnik ma również wejście z czujnika temperatury silnika , odepnij to wejście i świece powinny grzać cały czas , tak sprawdzisz prawidłowośc działania przekaźnika świec żarowych!
Poradzę to co koledze- wyprowadzić sterowanie do przekaźnika świec żarowych na przycisk jak w ciągniku (np. C360) Chodzi już parę lat, nazwijmy to że kupił auto za śmieszne pieniądze, sprzedający wiedział o usterce.
W 2.0 przekaźnik ma 2 bezpieczniki, jeden 80A, drugi 15A i własną masę, plus 2 przewody sterujące od ECU. Co do twojego, to będzie łatwiej jak podasz dokładny kod silnika (3.0 było ich wiele) i rocznik pojazdu.
Czy ten czujnik steruje załączeniem świec żarowych (poprzez przekaźnik 103)? Będę wdzięczny za odpowiedź. Pozdrawiam. S.C. Załączaniem świec żarowych steruje sterownik silnika, poprzez przekaźnik 103, na podstawie wartości oporu jaką otrzymuje z czujnika G62 (pin 1 i 3), pin 2 i 4 to czujnik G2, który podaje wartość temperatury na wskaźnik w zegarach...
Automatyka będzie z logiką ; albo! Po co drugi przekaźnik , możesz z przełącznika sterować cewką przekaźnika świec.
Jeśli chodzi o moduł to jest podłączony do niego 7 przewodów(czujnik tem. kontrolka, cewka przekaźnika, podgrzewanie filtra) a sterowanie przekaźnika świec żarowych(4kabelki) odbywa się właśnie poprzez moduł.A świece to nie ja popaliłem tylko w momencie kiedy przekaźnik załącz i wyłącza po 5 razy w ciągu 10 sekund to normalne że świece nie wytrzymają.
Witam mam pytanie do ludzi zorientowanych w temacie, jak w tym sterowiku jest realizowane sterowanie przekaźnikiem świec żarowych bezpośrednio z procesora lub jakiegos układu driverów czy jest tam po drodze jakis tranzystor który mógł paść i można go spokojnie wymienić. Cały czas podaje "niepełna mase" .
No nie tylko czasem grzania świec, sygnał czujnika temperatury steruje też dawką wtrysku, kątem wtrysku, załączeniem wentylatora chłodnicy i pewnie jeszcze paroma rzeczami. Za brak grzania świec może być odpowiedzialny czujnik temperatury, sterownik, przekaźnik, bezpiecznik, okablowanie, i same świece.
Witam, czy jest możliwe zdobyć taki schemat do golfa III 1,9 tdi 94r, ponieważ mam problem z napięciem sterującym przekaźnik świec żarowych. Pozdrawiam.
pojazd: Fiat Ducato 2,8JTD, 2003r. usterka: nie dochodzi napięcie na świecę płomieniową. Dokładniej mówiąc brak napięcia załączającego przekaźnik tej świecy. Świeca jest zasilana poprzez przekaźnik. Do przekaźnika napięcie dochodzi, ale nie ma napiecia sterującego przekaźnikiem. Po podaniu masy na sterowanie tego przekaźnika przekaźnik załapuje. Wygląda...
Z ecu wyjście na przekaźnik, potem co ciekawe z wyjścia przekaźnika plus wraca na ECU, pewnie w celu sprawdzenia czy przekaźnik zadziałał. Daj maila podrzucę schemat
Sprawdź przekaźniki, kiedyś miałem podobny problem i okazał się uszkodzony przekaźnik od sterowania zasilaniem prawdopodobnie świec żarowych (nie zam się dokładnie na tym, ale doszedłem i naprawiłem to sam), w wyniku czego komputer nie pozwalał uruchomić silnika. Sprawdż przekażniki w komorze silnika.
Witam. Kolego odłącz czujnik który steruje przekaźnikiem świec zarówych, Przekaźniiem steruje ECU. Poproś sąsiada aby porzyczył Ci swój przekaźnik i ponownie sprawdź czy świece działają . Skąd wiesz, że jego sąsiad ma taki przekaźnik.
A jak myślisz czym jest sterowany przekaźnik świec żarowych.P
Przekaźnik świec nie steruje bezpośrednio kontrolką świec, prawdopodobne że licznik może pochodzić od benzyniaka. Zdiagnozuj EDC, zrob test komponentow w KI.
Witam. Auto to Volvo v40 1.9TD 98r Przepalony bezpiecznik 120A od alternatora, uszkodzone radio, brak sterowania przekaźnika świec żarowych, przepalony bezpiecznik od ABS, uszkodzony alarm. Czy te objawy świadczą o odwrotnie podpiętym zasilaniu? Bo takie mam przypuszczenia. Jak jest sterowany przekaźnik świec żarowych? Komputer silnika tym steruje?...
1,4 HDI , sterownik Delphi , przekaźnik świec żarowych sterowany z ECU pin. YC1 i XD3.
swiece nowe i dalej to samo A zasilanie na przekaźnik jest?A przekaźnik sterowany jest?Bezpiecznik przekaźnik- świece ok?Test elementów jak ?Sterownik jak widzi temp. i czy jak ściągniesz wtyczkę z czujnika zapina przekaźnik?Sprawdziłeś to ?A gdzie ,po co.
Nie wiadomo co to za ogrzewanie. Jeżeli świeca nie jest sterowana PWM to dać przetwornicę, która zasteruje całym urządzeniem. Świecę wymienić na wersję 24V i podłączyć pod przekaźnik którym będzie sterować oryginalny moduł. A zasilanie przekaźnika świecy z akumulatora.
Tak 100A. Widocznie było zwarcie na świecy.
W tym francuskim wynalazku jest jeszcze podgrzewanie paliwa w jego filtrze. Może ten podgrzewacz cały czas działa? Przekaźnik podgrzewacza sterowany jest z modułu świec żarowych, wypnij wtyczkę przy filtrze paliwa i próba.
Ja to rumiemiem tak: -Przekręcamy kluczyk na OFF a silnik dalej pracuje i kontrolki zachowują się jak po zapłonie. -Zgasić tylko można przez wrzucenie 5 biegu, trzymaniu hamulca i nagłym puszczeniu sprzęgła. -Silnik zgasł ale kontrolki dalej świecą. -Zdejmujemy klemę z akumulatora i ponownie montujemy, kontrolki nie świecą. W takim przypadku tylko jedna...
Kolego "robi4" doradzę Ci jak dotrzeć do schematu, poniewż ja zanim kupiłem książkę "Opel Corsa 93" wydawnictwa AUTO, w której są wszystkie schematy elektr. ściągnąłem je ze strony www.corsa.of.pl Musisz zarejestrować się, nast. wejść w "inne" nast. w "pliki" i na samym końcu masz schematy CorsyB. Patrzac na schemat - nie ma połączenia urządzenia sterujacego...
Zdejmij koło i nadkole PL. Jeśli podłączyłeś fejsik i masz defekt przekaźnika, to i tak najpierw sprawdź świece żarowe, następnie sprawdź czy idzie do niego sterowanie,a na końcu wymieniaj.
Imho powinien pokazywać obroty. Załącza przekaźnik pompy paliwa podczas kręcenia ? Jest iskra na świecach podczas kręcenia? Jest sterowanie wtryskiwaczy? Komputer nie zawsze jest potrzebny do naprawy autka.... ;)
Witam, wiem że odgrzebuje stary temat, ale mam podobny problem w niedawno kupionym Mascocie 2.8, 125 KM z 2002 roku. Otóż Od początku odłączona był świeca płomieniowa i chciałbym to zmienić gdyż nie pali bez niej dobrze przy sporych mrozach. Sprawdziłem miernikiem i w kablu który powinien być podłączony do świecy płomieniowej jest tylko ok. 7V. I moje...
auto odpala po podłączeniu świec na krótko i daniu + na konektorek zaworu odcinającego na pompie. Dziś wstawię nowy przekaźnik świec to zobaczymy. Pytanie: czy przekaźnik świec ma wpływ na sterowanie zaworem odcinającym?
Witam. Oznaczenia pinów przekaźnika wskazują na zwykły przekaźnik, lecz być może o większym prądzie pracy styków roboczych (świeca płomieniowa). Oznaczenie pinów to; 30 - stałe zasilanie przez bezpiecznik (+) 87 - wyjście przekaźnika (podłączone do świecy) 86 - sterowanie cewki przekaźnika (+) po kluczyku, lub za pomocą dodatkowego przycisku, lub wyjście...
Skrzynka jest taka sama dla benzyny i diesla, różnica jest chyba tylko w przekaźniku nr 3 (sterowanie ECU/EDC) i nr 12 (przekaźnik pompy paliwa/świec żarowych). Ciebie interesuje czy na wyjściu skrzynki w kostce G1 pin 7 pojawia się masa w momencie kręcenia rozrusznikiem (ona załącza ten przekaźnik) oraz czy w tym samym momencie jest na tej samej wtyczce...
witam, problem ciężkiego startu zimnego silnika w mojej astrze 2,0 DTL, można zniwelować poprzez oszukanie przekaźnika który steruje załanczaniem świec żarowych, tzn: jak świece będą się włanczać przy każdym przekręceniu kluczyka w stacyjce problem zniknie, proszę o wskazówki
Witam, problem jak w temacie czyli nie grzeją świece żarowe, nie dochodzi do nich napięcie mimo, że kontrolka na blacie się pali, sprawdziłem przekaźnik odpowiedzialny za załączanie świec (znajduje się pod podstawą akumulatora) i jest sprawny (kiedy podam sterowanie prosto z aku na przekaźnik świece grzeją) czyli wynika, że nie ma sterowania dla przekaźnika....
Chodzi ci o podgrzewacz wody? Do świec są dwa przekaźniki sterowane z ecu w konfiguracji 1-1 mała moc 1-2 duża moc czyli jeden przekaźnik uruchamia 1 świecę drugi przekaźnik 2 świece. Sterownik je włącza na podstawie tez obciążenia alternatora czyli sygnał DF z alternatora. Wiem że 3 grzeją do 25stC płynu a później 2 do 70stC Wiec skoro działa obwód...
zwykły ropniak,bez potencjometru na dźwigni gazu. Dwa kabelki do pompy. Żadnej diagnozy. To coś pewnie jeszcze steruje przekaźnikiem świec
Nie załącza mi się podgrzewanie świec. Sprawdziłem połączenia, są prawidłowe. Przekaźnik sterowany jest z komputera dwoma przewodami - pin 3 (żółty) i 8 (biały) przekaźnika. Na 8 jest 12V i kiedy zewrę przez kontrolkę z masą, przekaźnik wysterowuje się, i jest zasilanie świec. Czyli wygląda tak jakby komputer nie sterował przekaźnikiem. Wskazania temperatury...
Pin 42 to przekaźnik systemowy, pin 50 to świece żarowe. Kabel zielono biały sterowanie masą.
Vag nie steruje przekaźnikami.
tylko Opel mógł wpaść na takie rozwiązanie, nie wiem po co to oddzielne zasilanie par świec żarowych; skoro na pin 31 przekaźnika nie jest podawane napięcie 5,5V sterowania zasilaniem pary prawych świec to wina leży po stronie samego sterownika, wtyczki przy nim lub pęknięcia przewodu idącego do pinu 31. dla sprawdzenia przekaźnika możesz podać napięcie...
Tam nie ma żadnego przekaźnika. Każda świeca sterowana jest osobno PWM.
Kolego jak widzę wszystko masz wymienione.Zapach ropy z rana to wynik zimnego spalania więc może przyczyną jest przekaźnik świec żarowych? Komputer steruje włączaniem przekaźnika zależnie ot temperatury otoczenia, napisałeś,ze świece wymienione ale nie napisałeś czy sprawdzony został układ podgrzewania.Więc sprawdź jeszcze przekaźnik świec żarowych...
No własnie. Mam "problem" z silnikiem w moim traktorku. Silnik z Opla Corsa 1,5 diesel 1994 r Isuzu. Przekaźnik sterowania świec żarowych jak na zdjęciu. Mam pytanie do elektryków samochodowych znających temat uszkodzonych alternatorów przez dogrzewanie. Który z przewodów muszę wypiąć z przedmiotowego przekaźnika, aby po uruchomieniu "nie działało"...
Znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do wykonania pracy NT8462 257 MODUŁ ŚWIEC ŻAROWYCH G9U750/CHAUFO 7703297978 1_2.5 37AB STEROWANIE ŚWIECY ŻAROWEJ 3 CL6FE 2_2.5 37AC STEROWANIE ŚWIECY ŻAROWEJ 4 CL6FE 3_7.0 BP35 AKUMULATORA ZABEZPIECZONEGO BEZPIECZNIKA MODUŁU GRZANIA WSTĘPNEGO CL9FE 6_2.5 37Z STEROWANIE ŚWIECY ŻAROWEJ 1 CT2T 7_2.5 37AA STEROWANIE...
Ciekawe, ale zbyt skomplikowane jak dla mnie. Prostsze rozwiązanie jak to sobie wyobrażam byłoby takie- w kabinie mam przycisk, który naciskam i on zasterowuje przekaźnik, który zwiera do masy sterowanie istniejącym przekaźnikiem świec żarowych. Jak mróz większy pstryknę jeszcze raz. Tak chyba będzie prosto. Pewnie są jakieś takie przekaźniki z czasówką,...
Witam , Ducato Camper 1992 1.9 TD auto ciężko odpala ponieważ brak zasilania po zapłonie na zaworku w pompie i przekaźniku świec żarowych , w momencie załączenia rozrusznika napięcie pojawia się ale zanim świece podgrzeją trochę trzeba kręcić , najciekawsze jest to że jak już zapali i cofnę z pozycji rozruch na pozycję zapłon to napięcie już nie znika...
to jest tak : na grubym przewodzie zazwyczaj jest na stałe + (zazwyczaj nie rozłącza go stacyjka bo to za duży prąd a poza tym wystarcz sterowanie przekaźnikiem) drugi gruby przewód do świec trzeci to sterowanie + po stacyjce i to właśnie jest sygnał załączenia przekaźnika jeszcze może być przewód do kontrolki i przewód (przewody) do termometru
Skrzynek w favoritkach były dwa rodzaje - z okrągłymi (starsza) i płaskimi bezpiecznikami. Opisy na forum i w sieci bez problemu osiągalne. Światła przeciwmgielne miały swoje przekaźniki. Więc jeśli ich nie było, to przekaźnika też nie będzie. Trzeba dołożyć. Są tam bezpieczniki, więc nawet bez opisu można sobie dojść po ścieżkach, który to przekaźnik....
Jest sprawny i zasilany, przekaźnik także jest sprawny, mogę nim sterować z poziomu urządzenia do diagnostyki. Jeden styk roboczy połączony z przewodem idącym do świecy, ale drugi styk roboczy nie jest zasilany, czyli nie ma połączenia z bezpiecznikiem, Uszkodzenia kasety, czy też jest coś jeszcze pomiędzy bezpiecznikiem, a przekaźnikiem? Piszą o niej...
Koledzy i kolego robokop nie pospieszyłem się chodzi o to że kolega ma sterownik tak jak napisałem i przyjacielu zdejm osłonę pod kierownicą tam znajduje się reszta przekaźników i między innymi jest tam taki podwójny przekaźnik w jednej obudowie jest to sterownik grzania świec i sterowania pompy.P
Problem taki świece 4szt spalone przekażnik nie rozłancza grzania świec żarowych. Przekażnik musi być sterowany czasówką , może ktoś wie gdzie jej szukać?
Witam sprawdz przekażnik sterujący świecami,
Witam Panowie. Zgadza się - namieszałem z tymi przekaźnikami. Wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego i sterowanie świecami żarowymi działa poprawnie. Przed wymianą czujnika odłączyłem stary i świece też wtedy działały. Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
Sprawdzałeś przekaźnik świec żarowych? No przecież pisał .. Wymienione zostały świece żarowe, przekaźnik, czujnik temperatury, akumulator. Sprawdź sterowanie przekaźnika na początek i bezpiecznik.
Tylko musisz sterować przekaźnikiem a nie bezpośrednio świecą żarową.
Witam Naprawiam alternatory od wielu lat i zostałem zmuszony do wykonania testera we własnym zakresie ponieważ kupienie gotowego testera jest poza zasięgiem mojej kieszeni. Później zamieszczę zdiecia i schemat ideowy mojego testera W swoim do obciążenia zastosowałem świece żarowe 4szt.zanurzone w wodzie i czas obciążenia sterowany przekaźnikiem od świec...
Jeśli chodzi o świece są sterowane przez przekaźnik lub dwa, jeden na jedną świece drugi na 2 pozostałe. Oba przekaźniki sterowane osobno przez ecu. A co do przepływki to raczej okablowanie, tylko dziwne że na ori. widzi maksymalne jakie jest zapisane w programie ecu a na innych 0kg/h.
Problem polega na tym że grzeją cały czas, aż uszkodził się styk bezpiecznika 70A. Wykluczyłem przekaźnik świec poniewaz dostaje sterowanie cały czas Kontrolka świec na konsoli gaśnie a świece grzeją nadal poczym wyłączą się na moment i znów grzeją. Czy ktoś miał podobny problem Pozdrawiam
1. Bramka tranzystora nie może być zostawiona w "powietrzu" . 2. Bez sprzężenia zwrotnego załączanie przekaźnika będzie powolne i prowadzi to do drżenia styków .
naprawde na tyle Cie/Was stac ? Skoro Ciebie stać na więcej to dlaczego tego jeszcze nie naprawiłeś. sam bym sobie to sprawdzil gdy by ktos uzyczyl glupiego schematu pracy tego przekaznika. Jakiego schematu? Przekaźnik świec jest sterowany masą ze sterownika silnika i wszystko.
Witam wszystkich. Jako, że zima już daje się we znaki chciałem zainstalować w swoim samochodzie podgrzewacz płynu chłodniczego. Gotowy dostałem na szrocie chyba od Renault. Wpięty w odpowiednie miejsce w układzie chłodzenia podgrzewa płyn w małym obiegu za pomocą trzech świec żarowych. Chciałem do tego dorobić odpowiedni układ sterujący i tu zaczyna...
Nie rozumiem 144 to nie przekaźnik tam jest ful elektroniki i nie wierze że przez niego płynie prąd(kilkadziesiąt A) do świec żarowych To jest sterownik pompy i świec żarowych ale do grzania świec jest osobny przekaźnik mocy sterowany tym właśnie sterownikiem.P
W takim razie jest usterka. A sprawdzałeś może bezpiecznik (ten duży) pomiędzy świecami żarowymi a przekażnikiem? I jak wygląda sprawa z samym przekażnikiem, dostaje prąd, masę, sterowanie???
No właśnie, który jest do tego przekaźnik? Komputer w grupie 5 (zezwolenie startu) pokazał " sterowanie przekaźnika zasilania zacisk 15
Mam tylko taki schemacik do tego Forda, zobacz sam.
Back tutaj schematy? Odcinasz sterowanie cewką zapłonową, paliwo przelatuje przez tłumik a na końcu zapala się od świecy zapłonowej w końcówce tłumika. Trzeba dać jakiś przekaźnik który po załączeniu odetnie cewkę zapłonową silnika a uruchomi tą co steruje świecą w tłumiku. Możesz wykorzystać cewkę że skutera i salon CDI na który podasz sygnału z NE555....
To jest pewnie polift, przekaźnik świec żarowych znajduje się obok przedniego lewego reflektora (strona kierowcy), pod nim, przykręcony do podłużnicy, pomiędzy lampą a chłodnicą. Czarny duży Nagares, chyba że masz już kostkę aluminiową. Jak masz problemy z odpalaniem, to raczej z powodu słabej kompresji. Grzanie świec załącza się w okolicach 0°C na...
1.9SDI jest sterowany przez Ecu. 1.9D pierwsze żadnej elektroniki nie licząc przekaźnika świec żarowych jednak z czasem dokladane byly mikro sterownik i zawór pelnej mocy. Z punktu widzenia eksploatacji mniej problemowy bedzie 1.9D ale jak życie pokazuje te auta mają najechane tryliony kilometrów i popsuć moze się wszystko.
U mnie jest tak samo. Świece włączają się przy temp -5 st C. I to prawidłowe zachowanie dla tego sterownika. Zawsze można podłączyć oddzielny przekaźnik i nim sterować załączanie świec. Ja tak właśnie musiałem zrobić ponieważ diesel już przy temp 0 st ciężko pali.
W moim samuraju z silnikiem renaulta 1.9D wymieniłem pompę EPIC na boscha. Samochodzik działa super, jedynie pozostał problem z odpalaniem na zimno. Przed zmianą komp sterował dogrzewaniem świec żarowych po odpaleniu- u mnie teraz tego nie ma, a świecami steruje przekaźnik z czasówką. Samochód odpala z półobrotu, ale potem na zimno zadymi i spada z...
Witam. Potrzebuje schematu elektrycznego sterowania przekaźnika świec żarowych dla astry h 1.9 120ps 2005rok.
W Mazdach mamy przekaźnik ktory włącza świece i jest on koło lewej lampy.Przekaźnik ten jest sterowany przez moduł ktory znajduje się wewnątrz auta.
Witam Ja zastosowałem coś takiego w swoim autku (1,6 benzyna + LPG) Króciec zrobiony z rurki wyfrezowanej na węże do której dospawane zostały 3 gwinty na świece żarowe z VW passata do szybkiego grzania, 1 świeca pobierała max 30A (mierzone) Ja na każdą świecę dałem przekaźnik by móc włączyć każdą świecę z osobna. (przełącznik w kabinie) Układ zrobiłem...
Masa podawana jest ze sterownika silnika. Przyczyną braku sterowania przekaźnika może być przerwa przewodu pomiędzy ECU a przekaźnikiem, uszkodzone ECU bądź nie spełnione warunki do załączenia świec i ECU nie załącza ich (czyli uszkodzony np. czujnik temperatury)
Witam, kolego sprawdź przekaźnik świec żarowych, czy przekaźnik dostaje napięcie, czy dostaje sterowanie, ogólnie mówiąc cały obwód świec żarowych łącznie ze świecami.
Normalnie podgrzewaczem steruje ECU z pinu 26 wychodzi sygnał na załączenie cewki przekaźnika, która załącza prąd na pierwszą i drugą świece, a z pinu 6 na cewkę przekaźnika, który załącza trzecią świecę, ale najprostszym sposobem jest założyć dodatkowy włącznik, który będzie sterował przekaźnikami, lub sprawdzić czy na pinie 6 i 26 ECU podawana jest...
30 - plus cały czas 31- masa 87 to jest zasilanie po zapłonie, a te dwa piny obok dużego 30, to sterowanie z komputera silnika. W tym opisie jest napisane że na te dwa obok dużego masz zapodać plusa i przekaźnik powinien zadziałać, połączyc 30 z G1-4. Bezpieczniki od zasilania świec to F51 a od zasilania przekaźnikaF10
przekaźnik sterować świeca żarowy sterować świeca przekaźnik świeca toyota
makro przenoszenie kolumn windows schowek zelmer tabliczka znamionowa
Kocioł Vaillant Saunier Duval eBUS - Czy potrzebny mostek 24V? Błąd 504 w kotle Ariston Cares - jak usunąć?