Jeśli słychać, że pompa pracuje a paliwa nie podaje to albo za mało paliwa w zbiorniku ( pompa kaskadowa ) albo kosz w którym siedzi źle poskładany. Innej opcji nie ma. Jest to sytuacja w której nowa pompa zostanie szybko uwędzona. quote="tendrugi"]troche pojeździłęm na gazie, zatankowałem do pełna i wtedy pompa ruszyła (tyle, ze nie w pełnej sprawności,...
Jeśli masz emulator to przekaźnik jest zbędny, bo emulator go zastępuje. Dioda zapewne sygnalizuje załączenie nakładkę paliw jeśli ten emulator posiada. Jeśli tak to powinna zapalić się tylko na okres czasu nakładania się paliw. Powinien być do tego jakiś potencjometr.
Sprawdź przekaźnik od wtrysku
Witam Popatrz na schemat. Jeżeli pompa paliwa pracuje, to napięcie (+) na wtryskach powinno być - gdy nie ma to uszkodzony może być bezpiecznik lub styki przekaźnika głównego. Wtryski sterowane są (-). http://obrazki.elektroda.pl/1501725300_1...
Witam, problem rozwiązany. Przetarły się wiązka przewodów i zwierała z masą (miejsce zaznaczone na zdjęciu) Pewnie po części wynika to z przebiegu auta 440 000 km a wiązka w tym miejscu lekko pracuje http://obrazki.elektroda.pl/7172748800_1... pozdrawiam
Bezpiecznik nr.3 zasilanie przekaźnika wtrysku. Zresztą, z Twojego zdjęcia widać, że był tam bezpiecznik. http://obrazki.elektroda.pl/9448803800_1...
Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
Pamiętam że wtryski i pompa są zasilane z tego samego przekaźnika. Numeru niestety nie mogę sobie przypomnieć. EDIT. Przekaźnik 372 o ile nic nie jest zmienione.
Zaznaczone elementy to nie drivery wtryskiwaczy tylko emulator wtrysków benzynowych - przekaźniki i rezystory bocznikujące. Te zaznaczone rezystory rurkowe to efekt jakiejś naprawy i na 99% mają być takie same jak pozostałe, czyli 47R. Jeśli do przekaźników dostała się woda to są do wymiany. Są 4 identyczne bloki. Mały trójnóżkowy element to tranzystor...
Nie ma przekaźnika wtrysku. Jest on sterowany z ECU przez podanie masy. Plus powinien byc cały czas na wtrysku (zabezpieczony bezpiecznikiem)
Wężyk ten powinien być podłączony do podciśnienia na przewodzie biegnącym od kolektora ssącego do serwa.Przed zaworkiem zwrotnym powinieneś miec kruciec na ten wężyk.To powinno być od zużycia paliwa.Jeżeli chodzi o przekażnik to niewiem.
Przekaźnikiem rozłączysz wtrysk. Pin nr 3 na wtyczce wtryskiwacza. Sonda lambda sprawna?
Witam Teoretycznie dobrze myślisz. Jaki typ ? - taki jak i sąsiednie, bo ta samo gniazdo. Sprawdź od spodu czy na pewno są tam podłączenia, i które styki aktywne i tak porównaj z sąsiednim. Różnie bywa i może się okazać, że go tam nie było w Twoim modelu. W zał. Skrzynka przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów_VOLKSWAGEN Polo IV.pdf
Witam muszę wymienić przekaźnik wtrysku w Peugot 206 1.1 z 2002 roku niestety nie wiem gdzie się znajduje proszę o pomoc
Wskazówka już działa faktycznie problem tkwił właśnie w masie na zbiorniku, ale reszta nadal tak samo (chodzi o ten przekaźnik). Jutro wybieram się na diagnostyke do Bosch'a. Zrób sam sobie interfejs, bardzo prosty, chociaż komputer nie za dużo błędów wywala. Raczej, jeżeli Ci się kontrolka nie świeci na desce (silniczek) to z komputerem jest wszystko...
Typowy czy nietypowy - pinologia komputera w Boschu jest ta sama, czyli 29 i 30. Musiałeś się walnąć o jeden pin. Powinno być tak: 1 - cewka 1-4, sterownik wtrysku pin 30. 2 - cewka 2-3, sterownik wtrysku pin 29. 3 - zasilanie, kondensator przeciwzakłóceniowy. 4 - zasilanie, podwójny przekaźnik wtrysku pin 1.
Przy instalacjach gazowych często przekaźnik odcinający wtrysk zaśniedzieje i nie łaczy.
Będzie jeździł tracąc nieco moc. Odcięcie wtrysków na przekaźniku sterowanym centralką DEDYKOWANĄ do wtrysku. Średnica palnika 30mm.
Podwójny przekaźnik 15 pinowy!
Kolego , wpisz w wyszukiwarkę forum ; KE Jetronic . Znajdziesz kilkanaście tematów , poczytaj jak to działa i co się z czym "je" , a później zadaj pytanie określając fachowo poszczególne podzespoły. Sprawdź też jaki masz system wtrysku!
sprawdz najpierw czy silnik ma dobre masowanie,moze byc także niskie napięcie akumulatora
Sprawdź przekaźnik ,który odpowiada za wyłączanie wtrysku być może nie łączy stycznik przekaźnika lub kable są uszkodzone. Wtrysk jedno czy wielopunktowy. a pompę też masz wyłączaną w czasie pracy na gazie.
To masz do sprawdzenia, czy sterowanie pojawia się na samym pinie sterownika. To samo sterowanie przekaźnika pompy. Na początek jednak sprawdź wszystkie masy na ECU, bo tu będzie tkwił problem. Prześwietlaj żarówką minimum 21W!
Zasilanie i kluczowanie wtrysku,zasilanie pompy paliwa, iskra i owszem. No i odcięcie alarmu lub immo, a jakże kiedyś takie kradziono...
Nie mogę znaleźć drugiego tematu na forum. Co do kostki CAXXXX sterującej to jest tak,że na chwilę po podłączeniu zasilania przekaźnik zostaje wysterowany ALE TYLKO WTEDY.Kolejne włączenia zapłonu już nie.No i ten błąd stały przekaźnika w kompie?!
Poniekąd masz rację :D Czarne złącze : D1 +12 po zapłonie G4, H4, H1 - masy G1 +12 włączany po przekaźniku wtrysku Brązaowe złącze M2 +12 włączany po przekaźniku wtrysku
to chyba ten http://obrazki.elektroda.net/99_12414452... Dodano po 3 kupowałem podobny ale do innego samochodu i wyszło mnie to 9.50zł
Obojętne czy z aku, czy bez. Jak nie masz przejścia do masy to dobrze. Napisz jak masz wpiętą wiązkę tego STAGa? A druga sprawa to czy na wszystkich wtryskiwaczach jest +12V. Stag widzi otwarty wtrysk jak ma stan niski na przewodzie sterującym od strony sterownika silnika. W czasie pracy na LPG przekaźniki emulatora odłączają wtryski benzynowe od masy...
W jaki sposób i od czego zacząć domową diagnostykę przyczyny? Na początek sprawdź jaki to model instalacji LPG. Przełącznik Benzyna/LPG powinien odłączać wtryski paliwa (poprzez przekaźnik) lub w inny sposób - jaki? To musisz sprawdzić sam, bo na podstawie w/w informacji nie można odpowiedzieć.
Sprawdź bezpieczniki w komorze silnika. Tam tez jest przekaźnik podwójny wtrysku prawdopodobnie koloru brązowego. Sprawdź go i zasilania w jego gnieździe. Wyłącznik bezwładnościowy. Immobilizer masz? Masz do niego drugi kluczyk?
sprawdź czy masz zasilanie na sterowniku
Czego brakuje na przekaźniku pompy paliwa? Błędy wtrysków najbardziej prawdopodobne dlatego że plusa na nich brak.
Piszesz, że świece ok. Kolego nie podajesz, czy świece grzeją, może przekaźnik nie daje napięcia na świece. Ten typ silnika tj. td raczej nie "zaskoczy", jeśli świece nie osiągną właściwej temperatury. Sprawdź, czy dochodzi napięcie do świec (podłącz do listwy zasilającej np. kontrolkę z żarówką), w razie konieczności także przekaźnik i dla dobra sprawy...
Na wtrysk przychodzi zasilanie z przekaźnika i sygnał z komputera. Sprawdź na przewodzie sygnałowym, czy jest masa, na włączonym zapłonie, kontrolką. Ma nie być, jak jest, to odłącz komputer, jak zniknie, szukaj w komputerze, jak zostanie, szukaj we wiązce. Jak jest LPG, po drodze sprawdź sterownik LPG.
Np przekaźnik zasilający wtryski. Sprawdzić żarówką czy jest prąd na nich ,podczas kręcenia i usterki. Albo wiązka od ECM-sterownik gazu -wtryski.
można próbować, ale ja tam w takich sytuacjach zawsze zaczynam od możliwie jak największego powrotu do orginału instalacji po takich magikach, bo taki ulep zazwyczaj przestaje działać w najgorszym momencie, koledze kiedyś swift zgasł w zimie i w nocy na jakimś całkowitym zadupiu i 2 godziny świecąc telefonem szukał pod deską przeróbek/odcięcia aż trafił...
Witam. Spojrzałem w schematy które posiadam i niby w bravie ( 1,4 59kW) nie widać rezystora wtrysku. Napięcie podawane jest bezpośrednio z przekaźnika. Pozdrawiam
Sprawny sterownik po przełączeniu na gaz odcina zasilanie wtryskiwaczy benzynowych i odwrotnie - sprawdź czy tak jest . Jeśli na benzynie nie spala gazu to raczej uszkodzony jest wtryskiwacz benzyny i podlewa w czasie pracy na gazie. Forum tego nie rozstrzygnie , trzeba zbadać instalację - jeśli nie czujesz się na siłach musisz odwiedzić fachowca ....
1723 to błąd z FR a nie z MR, wskazuje czujnik położenia N. Nie odezwie się wtedy rozrusznik przy uruchamianiu przyciskiem na silniku. Code jak tylko czasami to może za szybko kręcisz po włączeniu stacyjki. Albo niewłaściwy przekaźnik, albo padnięte pompy i wtryski. Jeśli po zdjęciu kabla z przekaźnika auto odpala to stawiam na lejące wtryski a elektryka...
Nie ma żadnego czujnika specjalnie do wentylatora chłodnicy. Wentylator załączany jest przez komputer silnika, który steruje przekaźnikami znajdującymi się pod osłoną po wewnętrznej stronie pasa przedniego (naprzeciw pompy wspomagania). Przekaźniki są tam 3: 1) z bezpiecznika 2 na skrzynce silnika zasila silnik wentylatora przez rezystor I biegu (czarny),...
z boku w rozecie masz tam 3 bezpieczniki od sterowania silnikiem 29, 32 i 34 są dobre? daj przekaźnik od tego modelu i powinno być ok
Plus na grzałkę jest podany z przekaźnika wtrysku,jest stały . Grzałka jest sterowana minusem.Niektóre mają sterowanie impulsowe,a niektóre jadą pełną dzidą (nie pamiętam jak jest w tym samochodzie). Błąd ma definicję ze uszkodzona jest sonda,albo jej obwód grzania. Wypnij wtyczkę i obciąż złącze żarówką,to najlepszy wskaźnik.Jak nie będzie świecić...
Witam, to mój pierwszy temat oraz pierwszy post i na dzień dobry spory problem. Pacjent stargany na lawecie, zgasł- kręci ale nie ma iskry, nie podaje paliwa, na wtryskiwaczach nie ma + tak jak i na cewkach. Rozrząd sprawdozny, hall podmieniany, zwierany sygnał do masy, czujnik połozenia wału z czarną wtyczką podmieniany, sterownik podmieniany i nadal...
to tzw.przekaźnik główny układu wtryskowego.Zasila m.in wtryskiwacze,sterownik wtrysku,grzałkę sondy itp.
Sprawdź i przelutuj przekaźnik główny zasiania ukł. wtrysk. w skrzynce nad nogami.
M57 D1 E46/E39 Wymieniłem silnik w E46, przed wymianą silnik odpalał, było ok. Przekładałem sam silnik, wiązka została na samochodzie. Po zapłonie nie startuje mi pompa w baku ani pompa progowa, dobrałem się do przekaźnika i ręcznie go wcisnąłem, paliwo idzie. Odpowietrzyłem układ. Nawet na tak wciśniętym przekaźniku wtryski nie podają paliwa. Ok, może...
Jest to podwójny przekaźnik , który ma aż 15 pinów. Piny 4,5,6 i 13 zasilają podwójną cewkę , wtryski oraz pompę . Cewka przekaźnika sterowana jest masą ze sterownika silnika na pin 7 poprzez wyłącznik bezwładnościowy. Jest jeszcze taki myk ,że po włączeniu zapłonu , sterownik z pinu 13, poprzez diodę zasila cewkę przekaźnika z pominięciem tego nieszczęsnego...
Jak nie zapnie przekaźnika pompy to i na wtryskach plusa nie będzie.
Możliwe że jest to przekaźnik wtrysku
Na pewno ten bezpiecznik nie zabezpiecza tylko cewki przekaźnika. Tylko to jest schemat dotyczący sterowania wentylatorem. A jak znalazłbyś schemat od czegoś innego to też byś mógł znaleźć że ten bezpiecznik łączy się z czymś tam jeszcze. Jeżeli chcesz schemat który by dotyczył konkretnie twojego egzemplarza to potrzebny jest nr VIN (VIS). Tylko że...
Mimo upływu lat dołożę się do tematu. Przy identycznych objawach trzy lata mocowałem się z samochodem, a było coraz gorzej. Okazało się, że powodem były wypalone styki przekaźnika wtrysku, pompy, wentylatora, odpowietrzania zbiornika. Na jednym styku jest to wszystko podłączone i styk nie daje rady. Po dokładnym oczyszczeniu jest o.k.. Samego czyszczenia...
Sprawdź emulator jeśli takowy posiadasz, a jeśli nie to sprawdź przekaźnik odłączający wtrysk.Przekaźnik ma wpięte styki normalnie otwarte szeregowo w obwód zasilania wtrysku. Podczas pracy na gazie powinien mieć zasilanie i rozwierać obwód wtrysku.
Jeżeli kontrolka (żółty silnik) miga to masz blokadę wtrysku od immo. Jeżeli świeci ciągle to sprawdź czy masz 12 V na dwóch koncówkach wtrysku, jeśli brak to sprawdź bezpiecznik 20 A w komorze silnika. Jeżeli masz napięcie 12 V na obu końcówkach to podstaw wtrysk (zakładam że komputer sprawny). Gdy masz auto na gazie to sprawdź przekaźnik który odcina...
90% że wtryski są zatarte(praktyka serwisowa). Poszukaj firmy regenerującej wtryskiwacze. Jest to jakas alternatywa. Regeneracja 1 wtrysku około 450 zł (nowy w serwisie około 1300zł)
Jeżeli na cewce nie masz też 12V to główny przekaźnik lub jego obwód.
Niestety ale to jest przekaźnik od pompy paliwowej a mi chodzi o przekaźnik wtrysków paliwa,paliwo dochodzi do listwy ale prąd nie dochodzi do wtryskó w.
Zasilanie rozumiem, że masz na myśli "+" jest ten sam co idzie do sterowania przekaźnika pompy paliwa i wychodzi z pinów 37 i 57 sterownika. Jeżeli tam jest to sprawdz w instalacji gazowej czy tam przekaźnik nie rozłącza zasilania wtrysków co jest prawdopodobne bo do sterownika zapłonu też jest to samo zasilanie a na gazie silnik pracuje.
przejrzyj bezpieczniki, przekaźniki... wtryski powinny mieć +12v po stacyjce a komp steruje minusami, jak nie będzie plusa to nie zadziała, pewnie jakaś złączka zgniła może jakiś stary dorobiony autoalarm zdechł całkiem i odciął zasilanie?
A tu już sprawa może wyglądać poważniej. Pompa poprzez przekaźnik sterowana jest sterownikiem wtrysku. Tu masz schemat pompa ma oznaczenie M12.
Podejrzewam ze to będzie przekaźnik od wtrysków może gdzieś się zaśniedział i robi zwarcie i nie odcina prądu tylko cały czas pobiera
Zasilanie wtrysków masz po bezpieczniu F5 15A tego łatwo znajdziesz. A przekaźnik od wtryskiwaczy jest ten sam co od pompki paliwa. Jeśli słyszysz pompkę paliwa, że chodzi to przekaźnik będzie dobry. F28 20A to bezpiecznik od pompki. Bezpieczniki masz po stronie kierowcy w desce rozdzielczej z boku. Przekaźnik od pompki masz chyba pod kierownicą pierwszy...
Zobacz na schemat narysowany na przekaźniku i wszystko będziesz wiedział:) Ja też myślałem że to bardzo skomplikowane ale wcale nie jest. Pojawiające się napięcie na elektrozaworze reduktora zasila także owy przekaźnik, który rozwiera wtrysk. Najprościej weź przewód w rękę i "wymacaj" gdzie on biegnie.
Po załączeniu zapłonu strzela przekaźnik oraz pompa i wtryski ( przekaźnik steruje pompą oraz wtryskami ) Na pin 85 przekaźnika dałem mase z pompy i pompa juz nie strzelała tylko pracowała jednostajnie. Wtryski nadal strzelają. Czyli wydaje się że przekaźnik sprawny ? Sygnał sterujący przekaźnikiem szwankuje ? Przekaźnik K20 Wtryskiwacze Y1-Y4 Pompa...
Sprawdź przekaźnik odcinający wtrysk na lpg.
Sprawdź przekaźnik wtrysku i pompę paliwa. Częstą przyczyną jest zapchane rdzą sitko na pompie. Metalowy zbiornik itd...
Sprawdź przekaźnik od wtrysku, którym steruje centralka LPG.Miałem podobny przypadek i winny był przekaźnik.Wytropisz go po kablach od wtrysku, musi się w nie wpinać po drodze do ECU. Dodano po 18 Sprawdź przekaźnik od wtrysku, którym steruje centralka LPG.Miałem podobny przypadek i winny był przekaźnik.Wytropisz go po kablach od wtrysku, musi się w...
Ten przekaznik zasila pompę paliwa ,wtryski, przepływke i kilka innych czujników- jak najbardziej ma wpływ na te błędy
Witam. Historia miała ciąg dalszy, po ok. 1,5 tygodnia, czego się spodziewałem, bo przecież przyczyna nie zostaną usunięta. Tym razem podczas powrotu auto zaczęlo gasnąć (jak się później okazało odcinało wtrysk). Jakoś jednak udało się dojechać do domu i poruszając wiązką "idącą" od skrzynki bezpieczników (pod akumulatorem!), a następnie rozdzielającą...
jeśli przekaźnik ma załączać wtryski po rozwarciu styków czujnika to musisz wykorzystać styki bierne przekaźnika podłączenie 85 do masy 86 do wyjścia czujnika (3) 30 do plusa (2) 87a do wtryskiwaczy (1) nóżki przekaźnika są od spodu opisane cyframi
W momęcie kiedy wstępuje usterka sprawdz napięcie na cewce zapłonowej jak są trudniści to podłącz kontrolkę (diodę) małą i przeprowadz sobie na pulpit to w momęcie bedziesz wiedział co się dzieje potem na wtryski,przekaźnik . Schemat i wszystkie newralgiczne punkty W ten sposób bardzo szybko zlokalizujesz usterkę
Skoro kontrolka wtrysku coś che "powiedzieć" - odczytaj błędy by po omacku nie działać. Pierwszy raz spotykam się z seicento 900 na podwójnym przekaźniku wtrysku/pompy paliwa. Zawsze widziałem dwa osobne przekaźniki nad sterownikiem silnika
czy ktoś wie jaki do przekaźnik?
Zapłonem komputer, cewka jest wpięta przez osobny przekaźnik. Wtryskiem nie wiem, wiem, że pompa jestem załączana ręcznie. Tam kij z odcięciem paliwa, jemu na tym nie zależy i nie chce tego robić. Strzelanie mu w niczym nie przeszkadza.
Tam powinien być przekaźnik podwójny (dwa w jednej obudowie) minimum 7 pinów. Jeden zasila wtryski, drugi pompę. Sam przekaźnik pompy sterowany masą z pinu A4 sterownika. Zasilanie jego cewki podwójne, każde zabezpieczone diodą, z 50- ki(rozrusznik) i z wyjścia przekaźnika zasilającego wtryski. Zasilanie styków przekaźnika pompy z 15- ki, poprzez bezpiecznik...
Dobrze że nie wyciągałem wtrysków itd. bo samo ich sprawdzenie to spory wydatek. Auto naprawione, problem leżał w przekaźniku a nie wtryskach czy układzie paliwowym.
witam jak masz boscha to wtrysk jednopunktowy przekażnik włącza ECU a co się dzieje pompka stoi,na PW masz tą część schematu,jak będziesz coś potrzebował to pisz
Bartek, a jak ma być? Z przekaźnika podwójnego dostają plus, masę kluczuje kalkulator.
przy fiacikach na wtryskach mono kontrolka jest odłączana przekaźnikiem żeby (nie raziła w oczy:) ) w niczym napewno to nie przeszkadza zobacz na komuputerku od lpg czy diody mrugają zielona żółta czerwona jak mrugają to jest ok
Zakładam, że przekaźnik ma za zadnie wyłaczyć zasilanie na wtryski benzyny. W układzie nie ma emulatora wtryskiwaczy. Przewody które wychodzą z listwy wtryskiwaczy, jeden będzie plus a drugi zasilanie na wtryski podłączamy pod oznaczenia na przekaźniku 30 i 87a, obok siebie pod kątem prostym. 86 i 85 podłączamy pod elektrozawór na parowniku. Styki 30...
Z tego co wychodzi bezpiecznik nr 3. Dodano po 1 z tego co tam piszą. Zasilanie przekaźnika wtrysku?
A może przekaźnik pompy lub wtrysku? Miałem taki sam objaw. Jak auto było rozgrzane to ni cholery nie mogłem odpalić. Jak ostygł to odpalał normalnie. Okazał się to przekaźnik wtrysku.
Pytanie, czy ten kod błędu rzeczywiście dotyczy obwodu cewki przekaźnika załączającego zasilanie na ECU/elementy wykonawcze? Czy w samochodzie znajduje się wyłącznik uderzeniowy do zabezpieczenia przed uruchomieniem silnika? Chodzi o ten „przycisk” ukryty w kabinie lub komorze silnika. Czy zasilanie cewki tego przekaźnika przechodzi przez...
chyba przekaźnik Wtrysku bo na wtrysku nie ma prądu
Jak to nagle się stało to sprawdź koniecznie przekaźnik wtrysku.
Zainteresuj się tez podwójnym przekaźnikiem wtrysku, dość często pada w tych modelach.
Wyłącznik znajduje się w module poduszek powietrznych. Dokładniej - jego sensor. Natomiast druga jego część to przekaźnik wtrysku na BSM. Połączone siecią cyfrową.
Okej Panowie ogromne dzięki za pomoc przyczyną był przekaźnik wtrysku benzyny
Oba przewody z cewki i prądowy i impulsowy idą do modułu zapłonowego. Moduł zapłonowy w zależności od wersji albo jest zasilany bezpośrwdnio po kluczyku przez bezpiecznik ,albo za pośrednictwem przekaźnika tego samego co wtrysk.
http://www.portal-diagnostov.ru/index.ph... http://portal-diagnostov.ru/index.php/en...
witam Po podpięciu do kompa wywala mi błąd 4 wtryskiwacza. Objawy są takie że raz na jakiś czas sterownik wyłącza sterowanie na gazie i jest sygnalizacja błędu sterownika. Resetuję sterownik i za jakiś czas problem powraca. Przy wymuszonym uruchomieniu na gazie nie ma problemów z jazdą (czasami w momencie wystąpienia błędu samochodem szarpnie chwilę...
Napięcie podtrzymuje przekaźnik który sterowany jest przez komputer wtrysku przez kilkanaście sekund po wyłączeniu zapłonu.
Czy posiada może jeszcze kolega opis przekaźników i wartości jakie powinny posiadać? Otóż autko powtórnie odpaliło, po przejechaniu kilku kilometrów i zgaszeniu już nie odpaliło na dobre. Wymieniony przekaźnik pompy paliwa (przekaźnik wtrysku paliwa) i odpaliło jak ta lala. Jednak na starym napisane jest 12V/40A, natomiast na "nowym" tylko 30A i nie...
Jak odepniesz centralkę LPG to prawdopodobnie nie zapali silnik wcale, przez centralkę (jej przekaźniki) zamyka się obwód wtrysków benzynowych. Chyba, że to nie sekwencja a II generacji, ale nie sądze. Tu jest sekwencja na 99%. Jaka instalacja?
Bezpieczniki sprawdzone , kluczowanie wtrysków i cewek też? Pompa paliwa zasilana jest przez oddzielny przekaźnik , niezależnie od zasilania cewek i wtrysków , które są zasilane bezpośrednio po 15. Lukasz , Ty stary mechanior , tych rzeczy nie sprawdziłeś?
Z tego co pamiętam to jest podawany z przekaźnika pompy paliwa i idzie też na grzałkę sondy. No właśnie patrzyłem na schemat i własnie tak jest jak piszesz . Ale skoro pompka paliwa działa to znaczy że gdzieś przewód za przekaźnikiem do wtrysków i tam szukać usterki??
Pompa paliwa pracuje? Iskra mówisz że jest, wtryski już powinny pracować. Możliwe że twój gaz rozłączał jeszcze pompę. Swoją drogą niezła rzeźba z tym przekaźnikiem wtrysku.
Dwa przekaźniki w skrzynce pod maską, nie te małe wąskie, a te kwadratowe, jest tak, że jeden obok drugiego na krawędzi skrzynki od strony pasa, jeden jest od zasilania strownika wtrysku, drugi pompy.
Jeżeli masz pompę paliwa sprawną na 100% to prawdopodobnie jest uszkodzony lub zatkany komponentami ekologicznymi wtrysk paliwa. Bardzo często też uszkadza się przekaźnik znajdujący się w sterowniku gazu który odłącza wtrysk podczas pracy na gazie. Serwisy LPG zazwyczaj wymieniają całe sterowniki za kilkaset zeta, a wystarczy wymienić przekaźnik najczęściej...
Masę kluczuje EEC IV. Plus jest stały, bodaj z tego samego przekaźnika co daje prąd na pompkę. Nie ma tam sekwencji.
potencjometr regulacji co znajduje się na prawym błotniku wewnętrzym, mniejwięcej w tym miejscu gdzie stara wersja poloneza miała przekaźniki. Wkręt regulacyjny jest zasłoniety żółtym gumowym kapturkiem
przekaźnik wtrysk passat fiesta przekaźnik wtrysk przekaźnik wtrysk paliwo
bezpiecznik octavia schemat thunderbird konfiguracja pralka połowa załadunek
telewizor elektron telewizor elektron
Silnik komutatorowy w pralce Samsung R1045AV Dziwny zapach z kabla zasilającego laptopa