Coś tam ci wysłałem zobacz.
1 - plus z przekaźnika , 2 - stały plus po kluczyku , 3 - masa.
Przekaźnik pracuje, ponieważ podaje impulsy co pewien czas o czym świadczy właśnie ruszanie wycieraczek. Przekaźnik ma tylko "wytrącić" wycieraczkę z jej martwego punktu, a dalej silniczek ma być zasilany z tego ślizgu.
Witam, czy udało się załatwić ten problem ? Mam to samo w Citroen C3 2011 i nie wiem co mogę zrobić. Przy podłączaniu klemy masowej słychać że włącza się przekaźnik i równocześnie włączają się wycieraczki i światła mijania. Proszę o pomoc i poradę jak to naprawić.
Witam. sprawdzałem i nie ma napięcia na kostce przy silniczku. Gdzie może być jakiś przekaźnik czy bezpośrednio idzie z bsi??
Sprawdzić bezpiecznik, sprawdzić pracę przekaźnika wycieraczek (na słuch), sprawdzić to o czym pisze kolega AUTOMARCIN, sprawdzić również w BSI. jeżeli nie stwierdzono usterek - wykonać reset COM (opis na forum).
następnego dnia zastałem rozładowany akumulator i wycieraczki w pozycji pionowej (nie ma opcji, żebym zostawił je włączone, Nic, kolego, na razie nie wymieniaj. Widzę, że auto nie było podłączone do kompa. Też miałem przypadek z losowym zatrzymywaniem wycieraczek w pozycji pionowej i to cykanie, rzadkie, ale było. To wygląda na błąd komunikacji z COM...
Sprawdź zasilania na sterowniku silnika wg. schematu jaki wrzuciłem. W szczególności sprawdź czy oba przekaźniki (pokazane na schemacie) w BSM załączają się, czy jest plus po kluczyku itd.
jak zewrę przekaźnik świec to odpala ale chodzi bardzo głośno(metalicznie),help
Dziś sprawdzałem trzeci przekaźnik(wziąłem z tylniej szyby) ale to dalej nie to. Przekaźnik cyka tak samo z podłączonym silnikiem co bez (nie wykonuje całego cyklu i nie wraca na miejsce) Wychodzi na to że problem leży pomiędzy manetką a przekaźnikiem tylko brakuje mi pomysłów jak to sprawdzić.
Przekaźnik i tak będzie potrzebny, żeby ledy wyłączyć po zapaleniu świateł głównych. Do ich zasilania wystarczy wspomniany przewód, skoro wystarcza do zasilania silnika wycieraczek, to do ledów tym bardziej.
Przekaźniki pod kierownicą to w BSI cykają. A BSI jest odpowiedzialne za włączanie praktycznie wszystkiego na pokładzie - kierunki, wycieraczki, radio, elektryczne szyby, centralny zamek... No i mają jedną cechę szczególną ;) - strasznie się sypią - więc to tam zacząłbym szukanie usterki.
Witam W aucie nie działają wycieraczki przednie, tylna i spryskiwacze szyb. Jest tu moduł BSI w kokpicie nad nogami kierowcy i moduł BSM w komorze silnika ale wszystkie bezpieczniki są dobre, wszystkie wtyczki też, połączenia przewodów są więc nie ma przerw w komunikacji, silniki sprawne, moduły rozbierałem i nie były zazielenione bo w bardzo dobrym...
Dziękuję za schemat. Wynika z niego, że pompka sterowana jest przez dwa przekaźniki. Jak się domyślam jeden podaje +12V (w przypadku pompki tylko na przód) a drugi masę. U mnie na obu przewodach do pompki jest zwarcie do masy (kiedy są podpięte do przekaźników). Wynika z tego, że przekaźnik się nie załącza. Czy mogę dostać schemat dotyczący zasilania...
Witaj, jak masz włączone wycieraczki i dacz wsteczny to się włączy tylna wycieraczka. Sygnał przechodzi przez BSI , bo tam siedzi przekażnik dla świateł i nie tylko,
Nie wiem czy coś się porozpinało, bo cały czas byłem przy samochodzie i sprawdzałem różne kombinacje dlaczego raz się zamyka innym razem nie. W pewnej chwili drzwi po przyciśnięciu "zamknij" na pilocie "próbowały" się zamknąć (ale wystąpiło coś podobnego jak któreś drzwi są niedomknięte) i rygle nie "zeszły" na dół. Takich prób zamknięcia było 3-4 po...
Wg mnie w BSM są dwa przekaźniki, jeden przełącza niską/wysoką prędkość a drugi podaje napięcie na ten pierwszy lub masę do hamowania silnika. Do silnika dochodzą cztery przewody, masa, niska prędkość, wysoka prędkość i sygnał na BSI. Ale może autor wątku się wypowie co ustalił.
Witam. Nagle znikąd przestały działać przednie wycieraczki, tzn. usterka jest o tyle dziwna że chcą ruszyć ale tak jakby nie miały siły, kiedy pomoże się im ręką wykonują normalne cykle takie jakie na każdym z biegów być powinny. Co sprawdziłem, wymontowałem silnik i sprawdziłem go na "krótko" działa bez problemu, nawet po zamontowaniu do mechanizmu,...
Witam Wszystkich, mam problem z rozładowywaniem akumulatora. Akumulator ma 2 miesiące (nówka Futura 72Ah) Ładowanie akumulatora jest, podczas pracy silnika napięcie w instalacji podnosi się do ponad 14V. Bywa tak, że samochód działa przez tydzień i nie ma problemu, czasami jednak z dnia na dzień nie można go otworzyć, bo rozładowuje akumulator poniżej...
Jeżeli masz bez przekaznika to 1-2 ,3-1 , 4-3, przydała by się wtyczka 3pin.
Mam berlingo 2.0 hdi z 2001 roku i mam fabryczne radio blaupunkta i duży wyświetlacz na środku deski (pod nawiewami powietrza zamiast dodatkowego schowka) na którym wyświetlają się stacje radiowe itp. Oprócz tego, jeśli otwiera się drzwi to pojawia się rysunek samochodu ze wskazaniem. Także pojawia, się napis o braku paliwa. Wnioskuje z tego, że wyświetlacz...
Z tego co ja widze to sygnal sterujaacy idzie po canie a decyduje o nim ECU oraz BSI na podstawie danych z chujnikow patrzac po schemacie z innego silnika do modulu GMV wentylatora leci 1 + staly z bezpiecznika maxi, 1 prawdopodobnie + po zaplonie z przekaznika R1 w module BSM oraz 3 kable ze sterownika silnika. Witam , dokładnie jak wyżej mam wrażenie...
przekaźnik wycieraczek berlingo przekaźnik silnik wycieraczek berlingo
indukcja plyta rezystor xsara instrukcja still
plumpi gazowy węglowy inwerter easun instrukcja
Renault Clio IV – demontaż schowka pasażera krok po kroku, Torx T20, airbag, lampka LED Sonoff MINI-R4, eWeLink-Remote: "NO COM" Error, No COM Terminal, BL602 Debugging